BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
goalgetter
 goalgetter - woensdag 18 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Ajax heeft een nieuwe shirtsponsor "Pampers"
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - woensdag 18 mei 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 14:30 schreef Ztjes het volgende:
Sopaymontaña: wat is er niet realistisch om te zeggen dat Ajax de komende tijd kampioen wordt!!
PSV zit in hetzelfde straatje als 010.
Twente gaat zijn dragende spelers verliezen.
Twente zijn dragende spelers verliezen?????
We deden het hele jaar boven in mee terwijl we Janssen lange tijd kwijt waren na dat auto ongeluk onder invloed,vervolgens bijna het hele seizoen zonder ruiz door diverse omstandigheden en een lange tijd zonder Douglas door zijn woede aanval,nee Twente heeft meer in huis dan die paar namen!
Bovendien raken we bij twente niet elk jaar een stuk of zes spelers kwijt en ieder jaar staat er weer een goede ploeg!
En wat zijn dragende spelers ooit Boschker bij ajax op de bank van halst moest zich zelfs omkleden in de bezemkast bij ajax of Kennedy ja je weet wel die bij ajax meestal op de tribune zat,ik zou zeggen veel plezier met Janssen in amsterdam wedden dat hij door Brama uit de wedstrijd gespeelt word als hij dan nog in het veld staat en niet op de bank of tribune zit natuurlijk!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:16 schreef Hooligan enschede het volgende:

[..]

Twente zijn dragende spelers verliezen?????
We deden het hele jaar boven in mee terwijl we Janssen lange tijd kwijt waren na dat auto ongeluk onder invloed,vervolgens bijna het hele seizoen zonder ruiz door diverse omstandigheden en een lange tijd zonder Douglas door zijn woede aanval,nee Twente heeft meer in huis dan die paar namen!
Bovendien raken we bij twente niet elk jaar een stuk of zes spelers kwijt en ieder jaar staat er weer een goede ploeg!
En wat zijn dragende spelers ooit Boschker bij ajax op de bank van halst moest zich zelfs omkleden in de bezemkast bij ajax of Kennedy ja je weet wel die bij ajax meestal op de tribune zat,ik zou zeggen veel plezier met Janssen in amsterdam wedden dat hij door Brama uit de wedstrijd gespeelt word als hij dan nog in het veld staat en niet op de bank of tribune zit natuurlijk!
Al jaren??
Twente doet pas 4 jaar mee weer met de top..
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - woensdag 18 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Bij twente zijn we niet afhankelijk van de cl en zo hoog ligt de lat ook niet we weten waar we staan en wat zullen we genieten als de kampioen van de armoede volgend jaar weer tegenvalt en de witte zakdoekjes de lucht in gaan,terwijl we in enschede rustig verder gaan waar we waren gebleven mee doen in de top 5 en zo nu en dan een prijs pakken dat is enschede!
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:16 schreef Hooligan enschede het volgende:

[..]

Twente zijn dragende spelers verliezen?????
We deden het hele jaar boven in mee terwijl we Janssen lange tijd kwijt waren na dat auto ongeluk onder invloed,vervolgens bijna het hele seizoen zonder ruiz door diverse omstandigheden en een lange tijd zonder Douglas door zijn woede aanval,nee Twente heeft meer in huis dan die paar namen!
Bovendien raken we bij twente niet elk jaar een stuk of zes spelers kwijt en ieder jaar staat er weer een goede ploeg!
En wat zijn dragende spelers ooit Boschker bij ajax op de bank van halst moest zich zelfs omkleden in de bezemkast bij ajax of Kennedy ja je weet wel die bij ajax meestal op de tribune zat,ik zou zeggen veel plezier met Janssen in amsterdam wedden dat hij door Brama uit de wedstrijd gespeelt word als hij dan nog in het veld staat en niet op de bank of tribune zit natuurlijk!
Jullie middenelders hebben Ajax geen enkele pot dit jaar uit de wedstrijd gespeeld, de laatste wedstrijd was dit zelfs andersom. Snap dus niet zo goed waarom dat volgend jaar anders zou moeten zijn...

Bij Ajax raken we ook nooit 6 bepalende spelers kwijt, ook daar snap ik niet zo goed waar je op doelt...
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 17:22 schreef Hooligan enschede het volgende:
Bij twente zijn we niet afhankelijk van de cl en zo hoog ligt de lat ook niet we weten waar we staan en wat zullen we genieten als de kampioen van de armoede volgend jaar weer tegenvalt en de witte zakdoekjes de lucht in gaan,terwijl we in enschede rustig verder gaan waar we waren gebleven mee doen in de top 5 en zo nu en dan een prijs pakken dat is enschede!
Snap ook hier niet zo goed waar je over praat, landskampioen van de armoede of niet, het blijft landskampioen, en het is onze dertigste. Bij Ajax wordt er niet zo heel vaak met zaddoekjes gezwaaid hoor, dat valt wel mee, maar goed dat is aan de andere kant ook logisch als je al 60 jaar vrijwel nonstop om de titel meespeelt, en verreweg de beste, grootste en meest succesvolle club van NEderland bent.

Snap ook niet zo goed waarom je blij wordt van tegenslagen bij anderen., je kan je beter op je eigen cluppie richten lijkt me..
R!ck
 R!ck - woensdag 18 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 16:37 schreef Ztjes het volgende:
R!ck effe wat zinnigs zeggen.

Muntjesman (en familie) trapt elke speler (bijv. Stam) na, die niet meer in zijn patroon past. Er zijn al spelersmakelaars die geen zaken meer met hem willen doen.
Nieuwe spelers inpassen kost tijd (en kan ook wel verkeerd uitpakken) en dan zijn jullie bij voorronde Cl nog niet zo ver als nu.
Klopt als Munsterman je niet aanstaat is het een hell bij Twente. Verder dat gezeik over dat Twente niks word, tjah wat zei iedereen van Ajax na het vertrek van Suarez? Toch kampioen geworden, wel reëel blijven ;-) We zien dan wel toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door R!ck --
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
En het stinkt een beetje naar poep in het oosten vandaag viel me op!
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Over reeel en arrogant gesproken he;
Van welke club waren die supporters in rode shirts die riepen" helemaal niets in amsterdam"?
wie waren die lui op het twente forum die riepen dat ajaxkansloos was en twente het allemaal wel ff zou flikken?
Mijn oma had daar een spreekwoord voor:
De pot verwijt de ketel.........
Jullie gedroegen je de afgelopen weken arroganter dan ajax.
En wij hadden in elk geval nog gelijk toen we zeiden dat we kampioen werden.
Ben een aantal hele sportieve twente supporters tegen gekomen, maar het gros gedraagt zich arroganter na 1 prijs dan ajaxsupporters na 29 schalen!!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Benno helemaal mee eens.
En kijk eens hoe het overgrote Twente supporters op allerlei forums reageert over het eventuele vertrek van Theo. Arrogantie ten top.
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 20:36   quote  deeplink  
Zoals remco eerder al zei: men moet wat meer bezig met voor zn club zijn ipv tegen een andere club.
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
En dat geldt voor iedere club, ook voor Ajaxsupporters. Doe gewoon een keer normaal tegen elkaar mensen.. kijk eens wat een fantastische sfeer tijdens zowel de bekerfinale als de competitiefinale... Beide clubs hebben ene mooie prijs gepakt. KLaar en op naar volgend seizoen. Support je eigen club, en heb respect voor de tegenstander..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Ik zeg het nog een keer.

Supporter en fan van je club kun je alleen zijn bij de gratie van je tegenstanders.
Tegenstanders zelf maken een overwinning alleen maar groter, hoe meer er tegen je zijn en hoe moeilijker de omstandigheden zijn.
Eigenlijk hebben onze grootste tegenstanders, dit in binnen en buitenland zelf gecreeerd.
Roem verdien je door toch in de moelijkste omstandigheden te overwinnen.
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Absoluut
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 20:47 schreef Ztjes het volgende:
Ik zeg het nog een keer.

Supporter en fan van je club kun je alleen zijn bij de gratie van je tegenstanders.
Tegenstanders zelf maken een overwinning alleen maar groter, hoe meer er tegen je zijn en hoe moeilijker de omstandigheden zijn.
Eigenlijk hebben onze grootste tegenstanders, dit in binnen en buitenland zelf gecreeerd.
Roem verdien je door toch in de moelijkste omstandigheden te overwinnen.
Klopt..

onder ons mag er best veel strijd zijn om plek 2

hahahaha
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:00 schreef Ride het volgende:

[..]

Klopt..

onder ons mag er best veel strijd zijn om plek 2

hahahaha
Whaha en dan nog zeggen dat ajacieden niet sportief zijn!;)
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - woensdag 18 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Snap ook hier niet zo goed waar je over praat, landskampioen van de armoede of niet, het blijft landskampioen, en het is onze dertigste. Bij Ajax wordt er niet zo heel vaak met zaddoekjes gezwaaid hoor, dat valt wel mee, maar goed dat is aan de andere kant ook logisch als je al 60 jaar vrijwel nonstop om de titel meespeelt, en verreweg de beste, grootste en meest succesvolle club van NEderland bent.

Snap ook niet zo goed waarom je blij wordt van tegenslagen bij anderen., je kan je beter op je eigen cluppie richten lijkt me..

[/quote
Blij vanwege de arrogantie en de houding dat als het mider gaat het altijd aan anderen ligt en word er een keer gewonnen dan is het meteen weer de beste ploeg van europa.
En de laatste 10 jaar spelen ze al bijna nooit meer om iets mee!
En ja het zijn niet alleen zakdoekjes zo nu en dan komt er een pannekoek aanwaaien.
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Hiephiep hallo hiep hallo calimero
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - woensdag 18 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie middenelders hebben Ajax geen enkele pot dit jaar uit de wedstrijd gespeeld, de laatste wedstrijd was dit zelfs andersom. Snap dus niet zo goed waarom dat volgend jaar anders zou moeten zijn...

Bij Ajax raken we ook nooit 6 bepalende spelers kwijt, ook daar snap ik niet zo goed waar je op doelt...
Misschien beter lezen ik zeg juist dat ajax een heel goed middenveld heeft en Janssen geen grote aanwinst zal blijken,want die zullen we wel uit de wedstrijd kunnen spelen!
En ik schreef niet dat Ajax zoveel spelers kwijt raakt,maar twente raakt ieder jaar een aantal spelers kwijt!
Dus misschien iets beter lezen!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 19:54 schreef R!ck het volgende:

[..]

Klopt als Munsterman je niet aanstaat is het een hell bij Twente. Verder dat gezeik over dat Twente niks word, tjah wat zei iedereen van Ajax na het vertrek van Suarez? Toch kampioen geworden, wel reëel blijven ;-) We zien dan wel toch?
Ik blijf reel. Goed lezen. Wat spelers inpassen kan verkeerd uitpakken.

Twente's redder (Munsterman) gaat ook Twente's probleem worden. Hij gedraag zich niet als een voorzitter, maar meer als een Ceo/herenboer.
Vz (mediageil) moet de bestuurstribune warm houden en zich niet elke keer weer tussen spelergroep gaan begeven.
Oneerlijkheid en leugens tegenover vertrekkende werknemers, etc. gaat je toch op den duur opbreken.
Dat hebben wij ook bij onze vz gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:27 schreef Hooligan enschede het volgende:

Blij vanwege de arrogantie en de houding dat als het mider gaat het altijd aan anderen ligt en word er een keer gewonnen dan is het meteen weer de beste ploeg van europa.
En de laatste 10 jaar spelen ze al bijna nooit meer om iets mee!
En ja het zijn niet alleen zakdoekjes zo nu en dan komt er een pannekoek aanwaaien.

3 keer landsampioen, 4 keer de beker gewonnen, 4 keer de JC schaal gewonnen. 1 keer kwartfinale Chamions league en 3 keer kwartfinale Europa League...

Gewoon feiten dit, voor Ajax is dit inderdaad niet al te best, maar weet je wat grappig is??? Inclusief de JC schaal ( is volgens jullie een echte prijs) hebben we nog steeds de meeste prijzen gewonnen in de afgelopen 10 jaar van ALLE Nederlandse clubs...

Voor ons zijn dit de magere jaren inderdaad, maar voor jullie zijn de afgelopen jaren helemaal fantastisch.. en grappig genoeg hebben wij nog steeds meer succes gehad dan jullie..

Oja, jij haalde de afgelopen 10 jaar erbij, ik begon er niet over, ik heb geen hekel aan jullie, integendeel, ik houd er wel van de jullie onder ons vechten om de plekken 2t/m 5 komend seizoen....:-)
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:30 schreef Hooligan enschede het volgende:

[..]

Misschien beter lezen ik zeg juist dat ajax een heel goed middenveld heeft en Janssen geen grote aanwinst zal blijken,want die zullen we wel uit de wedstrijd kunnen spelen!
En ik schreef niet dat Ajax zoveel spelers kwijt raakt,maar twente raakt ieder jaar een aantal spelers kwijt!
Dus misschien iets beter lezen!
Ik lees prima, niks mis mee, je praat over dat jullie niet 5 a 6 spelers kwijtraken, dit zul je niet zomaar zeggen en zal er vast iets mee bedoelen... Janssen is jullie beste middenvelder...
Robinho
 Robinho - woensdag 18 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik moet steeds denken aan die Twente supporter die vorige week een Theo tattoo heeft laten zetten. Geen kleintje trouwens..........
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:03 schreef Robinho het volgende:
Ik moet steeds denken aan die Twente supporter die vorige week een Theo tattoo heeft laten zetten. Geen kleintje trouwens..........
Whahahaha ff apeldoorn bellen;)
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:03 schreef Robinho het volgende:
Ik moet steeds denken aan die Twente supporter die vorige week een Theo tattoo heeft laten zetten. Geen kleintje trouwens..........
Whahahaha ff apeldoorn bellen;)
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:03 schreef Robinho het volgende:
Ik moet steeds denken aan die Twente supporter die vorige week een Theo tattoo heeft laten zetten. Geen kleintje trouwens..........
Had Theo ook geen kampioenschap tattoo laten zetten?
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:30 schreef Hooligan enschede het volgende:

[..]

Misschien beter lezen ik zeg juist dat ajax een heel goed middenveld heeft en Janssen geen grote aanwinst zal blijken,want die zullen we wel uit de wedstrijd kunnen spelen!
En ik schreef niet dat Ajax zoveel spelers kwijt raakt,maar twente raakt ieder jaar een aantal spelers kwijt!
Dus misschien iets beter lezen!
Toch vind ik Twente een leuke club....
Mooi gedaan in de CL vorig jaar.
Inter op gelijk houden thuis was een topprestatie.

Alleen door dat helemaal niets zingen gooi je steeds je eigen glazen in want dat slaat nergens op...
Net wat Remco liet zien. De afgelopen 10 jaar gewoon de succesvolste club uit Nederland.
Tsja, die schaal 7 jaar niet bij ons was bizar maar daar is nu een halt toe geroepen.
De komende 3 jaar zie ik nog geen andere club in de buurt komen.
We hebben straks 80 miljoen in de plus.
Kan niemand aan tippen, zelfs Joop heeft dat geld niet.

Wees toch trots op je eigen club ipv het continu afzeiken van Ajax.
Benno
 Benno - woensdag 18 mei 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Heil ride ;)
Niks aan toe te voegen
R!ck
 R!ck - donderdag 19 mei 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik blijf reel. Goed lezen. Wat spelers inpassen kan verkeerd uitpakken.

Twente's redder (Munsterman) gaat ook Twente's probleem worden. Hij gedraag zich niet als een voorzitter, maar meer als een Ceo/herenboer.
Vz (mediageil) moet de bestuurstribune warm houden en zich niet elke keer weer tussen spelergroep gaan begeven.
Oneerlijkheid en leugens tegenover vertrekkende werknemers, etc. gaat je toch op den duur opbreken.
Dat hebben wij ook bij onze vz gezien.
Ja klopt, hij stond wel erg veel aan de zijkant laatste tijd. Laatste wedstrijd van seizoen bij kampioenschap kan ik begrijpen maar blijf dan ook op de tribune. Voor de rest weet ik niet wat er allemaal speelt daar intern bij Twente, weet niemand denk ik precies. Iedere (top)club heeft wel iets wat niet klopt, zoals eerst Ajax met het beleid van Jol.

En wat Munsterman verder allemaal doet moet hij weten, zolang hij maar niet constant spelers afzeikt die 1000% gaven voor Twente (zie Stam, Perez en nu Janssen)
Als hij ze niet mag mij best maar respecteer dan je selectie ook gewoon. En verder is er niks op af te dingen dat Twente en Ajax allebei een mooi seizoen hebben gedraaid.
R!ck
 R!ck - donderdag 19 mei 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 22:57 schreef Ride het volgende:

[..]

Toch vind ik Twente een leuke club....
Mooi gedaan in de CL vorig jaar.
Inter op gelijk houden thuis was een topprestatie.

Alleen door dat helemaal niets zingen gooi je steeds je eigen glazen in want dat slaat nergens op...
Net wat Remco liet zien. De afgelopen 10 jaar gewoon de succesvolste club uit Nederland.
Tsja, die schaal 7 jaar niet bij ons was bizar maar daar is nu een halt toe geroepen.
De komende 3 jaar zie ik nog geen andere club in de buurt komen.
We hebben straks 80 miljoen in de plus.
Kan niemand aan tippen, zelfs Joop heeft dat geld niet.

Wees toch trots op je eigen club ipv het continu afzeiken van Ajax.
Ik hoop dat je voorspelling klopt voor het Nederlandse voetbal. Zou mooi zijn.

Maar ik zou Ajax nog niet rekenen tot enige kampioenskandidaat, je weet nooit wat Psv en Twente nog mogelijk kunnen kopen. En wat er mogelijk bij Ajax vertrekt.
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 19 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
theo wil weg bij twente om: hij tussen 1 en 1,5 miljoen euro aan kevin moeiliker moet betalen en twente dit niet wil betalen en hij dit zelf niet kan betalen
en ajax gaat dat plus 7 ton loon het zelfde als bij twente te betalen.
dus komt de prijs van theo op 5 miljoen plus loon en dat voor een 2 jarig contract is vrij veel

maar theo het is je gegund
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 19 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
020 is kampioen: 100000 mensen op museumplein
020 staat 6de, uitvak voor 10% uitverkocht

Worden de jongens 1 x kampioen, denken ze volgend jaar barca met 5-0 in de champions leaque te verslaan. En ajax succesvolste club afgelopen 10 jaar? Feyenoord wint de uefa cup wat opzich al beter is dan de 3 landskampioenschappen van de afgelopen jaren van ajax. en vergeten jullie psv met 7 landskampioenschappen? Arroganten(zonder reden) zakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Bram Goudkamp --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:00 schreef Bram Goudkamp het volgende:
020 is kampioen: 100000 mensen op museumplein
020 staat 6de, uitvak voor 10% uitverkocht

Worden de jongens 1 x kampioen, denken ze volgend jaar barca met 5-0 in de champions leaque te verslaan. En ajax succesvolste club afgelopen 10 jaar? Feyenoord wint de uefa cup wat opzich al beter is dan de 3 landskampioenschappen van de afgelopen jaren van ajax. en vergeten jullie psv met 7 landskampioenschappen? Arroganten(zonder reden) zakken.
En dus zeg je ook dat Twentesupporters nog erger zijn..
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
@ Bram Goudkamp: wat lul je man, wij staan nooit zesde!
Maar effe serieus. Jullie lullen mekaar allemaal na omdat jullie geen hersens hebben. Met je 020-gelul. Ga gewoon es een keer een pot voetbal kijken aardappel. Jullie zijn niet goed snik en wij lachen ons rot om jullie domheid.
roeliskoel
 roeliskoel - donderdag 19 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:57 schreef Ride het volgende:

[..]

Oh.. de tussenstanden AFC AJAX - Twente voor je in:

Landskampioensschappen is 30-1

Bekerwinst 18-3

JC Schaal 7-1

Europacup I 4-0
Europacup II 1-0
Europacup III 1-0
Europasupercup 3-0
Wereldbeker 2-0

Je zal eerst maar eens met respect moeten praten over onze Ajax voordat je met diarree loopt te gorgelen hier.
ZO IS HET!
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:00 schreef Bram Goudkamp het volgende:
020 is kampioen: 100000 mensen op museumplein
020 staat 6de, uitvak voor 10% uitverkocht

Worden de jongens 1 x kampioen, denken ze volgend jaar barca met 5-0 in de champions leaque te verslaan. En ajax succesvolste club afgelopen 10 jaar? Feyenoord wint de uefa cup wat opzich al beter is dan de 3 landskampioenschappen van de afgelopen jaren van ajax. en vergeten jullie psv met 7 landskampioenschappen? Arroganten(zonder reden) zakken.
Ajax. 6 jaar geen landskampioen, en nog steeds by far de meeste supporters van welke club dan ook in Nederland, zelfs de meeste bezoekende supporters aanwezig in het stadion, de afgelopen 10 jaar namelijk gemiddeld ruim 46.000 bezoekers per wedsrtijd..

We hadden het over het aantal prijzen, en wij begonnen daar helemaal niet over, dat deed 1 van de TWente Hoolies..
We hadden het dus over aantallen, en aangezien JULLIE vinden dat de JC schaal een serieuze prijs is, hebben wij de meeste prijzen gewonnen van iedereen in Nederland. De Uefacup is een fantastische prestatie geweest, maar het is 1 prijs en geen 3.

Overigens zie ik niemand posten dat we ook maar de illusie hebben dat we uberhaubt kunnen overwinteren in de Cl, laat staan met 5-0 winnen van Barca, jij ben t de enige die dat post.... Ik wist trouwens helemaal niet dat Barcelona bij ons in de poule zat??? is die loting al geweest dan???
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:23 schreef cerocincuentratres het volgende:
Ajax mietjes, jullie denken dat jullie heel wat zijn omdat jullie eindelijk weer eens een keer kampioen zijn geworden, de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
Als jullie hersens hadden dan beseften jullie dat je met geluk een keer kampioen bent geworden en voor het eerst sinds jaren boven Twente bent geeindigd. Biba1970 ik neem aan dat dit je geboortejaar is? Dan ben je al vroeg dement...
Ride met je stoere afbeelding met 2 pistolen durf je hier wel stoer te doen op papier, maar probeer eens te laten zien dat je iets van voetbal verstand hebt en doe anders iets minder stoer. 020-mietjes. Ajax is poep
Voor het eerst sinds jaren??? Alleen de afgelopen 2 jaar stonden jullie boven ons in de ED... Aangezien dat dus al niet klopt, zal de rest van je post ook wel onzin zijn, verder lezen heeft dus weinig zin verwacht ik..

Oja , ik heb toch nog een vraagje..
Kun je onderstaande zin in normaal Nederlands uitleggen, en dan met name het woordje "ROLMODEL" in de context van de zin zoals jij hem hieronder gebruikt..

de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:51 schreef goalgetter het volgende:
Theo mag voor mij naar Ajax net als Wielaart en Backicioglu al deden (of zo iets) hebben gedaan. Heeft Ajax veel geld gekost. Twente krijgt nog een paar centen voor een speler die niet in een groep past en al helemaal niets op heeft met een een trainer en bestuur. Die komt net als El hammie op de tribune omdat hij niet wil luisteren. Twente zal die drie miljoen pakken en als hij toch niet naar Ajax gaat komt er wel een andere goede middenvelder bij Ajax. Ik zou zeggen Ajax veel geluk er mee, en Twente kan weer een leuke aankoop doen. Ze krijgen er al een paar superspelertjes van Man United in bruikleen en ik heb het volste vertrouwen in de scouting van Twente. Theo, nog veel plezier in je veredere loopbaan, en als je niet te veel drinkt en snuift maak je er ook nog iets van mee
Twente krijgt 2 spelers vanuit de A1 op proef..

Ajax A1 won twee seizoenen geleden met 6-1 van de A1 van Manchester United...

Er is geen betere opleiding te vinden in heel Europa dan die van Ajax. Dus de jeugdspelers die jullie in breukleen krijgen zijn bij voorbaal niet beter dan de jeugdspelers die uit onze opleiding komen.... Heb je trouwens gezien dat verschillende hele grote talenten weer voor ons Ajax hebben gekozen..... Fisher, Toivomaki, Rits en ze zijn weer met een aantal jonge jongens bezig..... Oja, jullie wouden Rits ook al hebben maar hij gaat liever naar een echte opleiding..
R!ck
 R!ck - vrijdag 20 mei 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds jaren??? Alleen de afgelopen 2 jaar stonden jullie boven ons in de ED... Aangezien dat dus al niet klopt, zal de rest van je post ook wel onzin zijn, verder lezen heeft dus weinig zin verwacht ik..

Oja , ik heb toch nog een vraagje..
Kun je onderstaande zin in normaal Nederlands uitleggen, en dan met name het woordje "ROLMODEL" in de context van de zin zoals jij hem hieronder gebruikt..

de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
Kom remco k beetje aardig doen, jij weet net zoals ik dat er rare mensen op deze forums zitten. Misschien weet deze jongeman het respect niet op te brengen voor Ajax zoals ik wel deed nadat Ajax de titel won. Ik vond het jammer dat Twente hem niet won, maarja life goes on en de nieuwe transfergeruchten zijn zo geweldig.

Over de andere posts, ja Ajax heeft geweldige talenten binnen gekregen met Rits, Fischer maar die Toivomaki valt nog best wel tegen toch? Wissel bij de A1?

Nja als Janssen naar Ajax gaat zal ik t aleen maar jammer vinden omdat wij dan zon geweldige speler meoten missen. En toch, met Janssen erbij gaan jullie t ver schoppen in de Cl ;-)
@lex
 @lex - vrijdag 20 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:57 schreef Ride het volgende:

[..]

Oh.. de tussenstanden AFC AJAX - Twente voor je in:

Landskampioensschappen is 30-1

Bekerwinst 18-3

JC Schaal 7-1

Europacup I 4-0
Europacup II 1-0
Europacup III 1-0
Europasupercup 3-0
Wereldbeker 2-0

Je zal eerst maar eens met respect moeten praten over onze Ajax voordat je met diarree loopt te gorgelen hier.
prima dat jullie kampioen zijn geworden en het was ook verdient aangezien het bij twente leek of ze nergens meer voor speelde maar door dit soort praat wordt ajaks zo "gehaat" in nederland die bluf van kijk eens wat wij in het verleden hebben bereikt... nu even de feiten van dit seizoen: twente heeft tegen ajaks 7 punten gepakt en jullie moesten, naar jullie weten, jullie sterspeler verkopen omdat jullie anders te ver in de schulden zouden komen(dat naar jullie weten is vanwege het feit dan jullie sterspeler geblesseerd is geraakt aan zijn hand...)

hiermee wil ik niet ajaks de grond inboren, zoals ik al zei hebben ze door de terechte winst, direct terecht het kampioenschap gepakt maar om even aan te geven dat jullie niet onsterfelijk zijn en dat ook die dwerg van jullie weleens struikelt.

nu even on topic: Ik zou het vreemd vinden als theo egt naar ajaks gaat en dat neem ik hem dan ook kwalijk. Je doet het niet om als je met twente op zo een niveau speelt dat ze concurent van ajaks zijn als sterspeler naar de concurent te gaan. stekelenburg die zou ook niet naar twente gaan of dzudzak...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door @lex --
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 21 mei 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Nee natuurlijk zou stekeleburg niet naar twente gaan twente is en blijft een provincie clubje met wel 1 hele schaal zeg. en wat maakt het uit dat iedereen ons haat nog steeds de meeste suporters van het land zelfs nog meer als psv,feijenooit en twente samen. Wij zijn ajax wij zijn de besten
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 21 mei 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Twente krijgt 2 spelers vanuit de A1 op proef..

Ajax A1 won twee seizoenen geleden met 6-1 van de A1 van Manchester United...

Er is geen betere opleiding te vinden in heel Europa dan die van Ajax. Dus de jeugdspelers die jullie in breukleen krijgen zijn bij voorbaal niet beter dan de jeugdspelers die uit onze opleiding komen.... Heb je trouwens gezien dat verschillende hele grote talenten weer voor ons Ajax hebben gekozen..... Fisher, Toivomaki, Rits en ze zijn weer met een aantal jonge jongens bezig..... Oja, jullie wouden Rits ook al hebben maar hij gaat liever naar een echte opleiding..
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 21 mei 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Roorda en Verhoek kiezen voor Twente en willen niet naar Ajax. Ieder zijn voorkeur. Twente gaat nu qua budget PSV voorbij en met het halen van de CL helemaal. Twente gaat ook verantwoord met aankopen om. Ajax heeft al ingekocht en heeft het niet nodig om te wachten op koopjes. Zij kopen liever voor 3 1/2 miljoen een zuipende en snuivende dertiger, die naast zijn schoenen loopt en zich niet kan gedragen. En ik denk nu helemaal, nu hij voetballer van het jaar is geworden. Als je de ins en outs wist hoe hij zich bij Twente gedroeg liet je hem niet eens binnen bij de Arena. Ajax
geeft het geld van Suarez weer onbezonnen uit en zit binnen de kortst mogelijke tijd weer op zwart zaad. Die jeugdspelers die jij noemt ken ik niet maar volgens mij is Twente A1 dit jaar landskampioen !!
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 21 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Het mooie aan jansen is dat ie eigenlijk ajax niets kost want twente komt echt niet de voorronde van de championsleuge door zodat ajax het tv geld van twente krijgt. jansen wil later toch ook kunnen zeggen dat ie ooit voor ajax heeft gespeeld dan heb je tenminsten aanzien.
AFCA Montana
 AFCA Montana - zaterdag 21 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 11:38 schreef goalgetter het volgende:
Roorda en Verhoek kiezen voor Twente en willen niet naar Ajax. Ieder zijn voorkeur. Die jeugdspelers die jij noemt ken ik niet maar volgens mij is Twente A1 dit jaar landskampioen !!
Roorda en Verhoek ? net of wil Ajax deze B spelers hebben
Roorda gaat nergens heen die verlengt gewoon bij heerenveen

En hier het bewijs dat niet twente a1 maar Ajax A1 Kampioen geworden is

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8062
remco k
 remco k - zaterdag 21 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 11:38 schreef goalgetter het volgende:
Roorda en Verhoek kiezen voor Twente en willen niet naar Ajax. Ieder zijn voorkeur. Twente gaat nu qua budget PSV voorbij en met het halen van de CL helemaal. Twente gaat ook verantwoord met aankopen om. Ajax heeft al ingekocht en heeft het niet nodig om te wachten op koopjes. Zij kopen liever voor 3 1/2 miljoen een zuipende en snuivende dertiger, die naast zijn schoenen loopt en zich niet kan gedragen. En ik denk nu helemaal, nu hij voetballer van het jaar is geworden. Als je de ins en outs wist hoe hij zich bij Twente gedroeg liet je hem niet eens binnen bij de Arena. Ajax
geeft het geld van Suarez weer onbezonnen uit en zit binnen de kortst mogelijke tijd weer op zwart zaad. Die jeugdspelers die jij noemt ken ik niet maar volgens mij is Twente A1 dit jaar landskampioen !!
WHhahahaha, je doet alsof je iets weet, maar de A1 van jullie is helemaal geen kampioen.. Dat is namelijk AJAX A1.... oja en de A2...
R!ck
 R!ck - zaterdag 21 mei 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 14:59 schreef Rachid 07 het volgende:
Het mooie aan jansen is dat ie eigenlijk ajax niets kost want twente komt echt niet de voorronde van de championsleuge door zodat ajax het tv geld van twente krijgt. jansen wil later toch ook kunnen zeggen dat ie ooit voor ajax heeft gespeeld dan heb je tenminsten aanzien.
Als Ajax weer dat fluwelen voetbal gaat opvoeren geef ik je volkomen gelijk! Als Ajax weer speelt zoals dit seizoen vaak het geval was (net niet) dan is het toch weer zo'n kampioenschap dat, nja dat vind ik, beetje op een niet glansvolle manier is gewonnen. Verder niks af te dingen op het kampioenschap, maar ik heb liever dat de kampioen het hele seizoen constant mooi voetbal speelt. Begrijpt iederen wel toch? ;-)
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 21 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Het fluwelen voetbal zullen we bij ajax nooit meer te zien krijgen om dat je de kans niet meer krijgt om aan een eleftal te bouwen . je kunt de besten spelers nooit houden en zo begin je ieder jaar weer opnieuw te bouwen.
goalgetter
 goalgetter - zondag 22 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
vergissinkje van dat A1, maar de rest klopt wel. Ajax is binnen een paar jaar weer in de rode cijfers als ze zo doldwaas aankopen. Stekelenburg weg. Izakson is wel te koop. Zou een goeie zijn voor Ajax :)
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Volgens mij heeft de Boer al aangegeven dat Vermeer na Stekelenburg de beste keeper in Nederland is, en dat hij dus logischerwijs de opvolger wordt van Stekelenburg..
Wel een beetje up to date blijven he..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?









0.0122151