BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
melrdam010
 melrdam010 - vrijdag 08 maart 2019 - 09:50   quote  deeplink  
Moniz als td neerzetten, dat is een man met visie!
Ervan uit gaan dat je volgend seizoen de spelers mist:
Berghuis - chong huren mits mogelijk
Van Persie - el kouyati (larsson op 10 proberen of kokcu)
Vilhena - tapia kans geven onder stam? Anders Burger achter de hand
Clasie - misschien overnemen en anders heb je met Ayoub al een vervanger in huis.

Zo kun je redelijk goedkoop puzzelen om een team neer te zetten, wel zou ik er een scorende spits aan toevoegen en een centrale verdediger met de opbrengsten van evt Berghuis en Vilhena

Hopen dat er snel een vacature vrij komt als TD!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 maart 2019 - 09:56   quote  deeplink  
Met deze logica wordt je 5 e Chong huren ......onmogelijk en is hij wel zo goed, El Kayati......hahahahaha, tapia kan willem Ii aan maar komt tekort En Ayoub .wanneer heb je hem voor het laatst zien voetballen. Nee mooi bedacht maar twijfel heel erg aan deze kwaliteit die jij aandraagt. Maar ieder zijn mening
melrdam010
 melrdam010 - vrijdag 08 maart 2019 - 10:14   quote  deeplink  
Vertel jij het maar dan ouwe paler! Met het materiaal en budget moet je wel heel creatief zijn! Dat is van Geel niet en ik zie Stam daar eerlijk gezegd ook niet voor aan met alle respect.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 08 maart 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 08:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik las het stuk en natuurlijk staan er delen in die juist zijn.

Maar ik ga de stad in en wil een hond kopen, uiteindelijk kom ik met een poes thuis. Wijn of bier, auto of motor, vlees of vis. Van Geel voert geen rechtlijnig beleid en hier moet hij juist op worden aangesproken. Dat hij een keer naast het potje plast neem ik hem ook helemaal niet kwalijk. Maar dat hij die heikneuter huurt terwijl we zat middenvelders hebben of die Martina terwijl we alles op de jeugd gooien of niet tijdig heeft doorgeselecteerd (lees mijn topics aantal jaren terug), en zo kan ik wel doorgaan. Dat zijn dingen die ik hem absoluut kwalijk neem. Het is dan ook een leuk stukje dat je post maar het raakt niet waar het om gaat.
Er zijn missers. En met weinig geld kom je vaak met wat anders thuis dan je liever zou willen.
Om nog een paar belangrijke punten te noemen:
Sinds de aanstelling van van geel boekt Feyenoord elk jaar zwarte cijfers.
Ook afgelopen seizoen, de jong bevestigd dat er 115 miljoen is verdiend en 65 miljoen uitgegeven.
En is Feyenoord weer definitief een top 3 club.
Vanuit de situatie waaruit Feyenoord kwam een tip prestatie en diep respect voor wat die man voor ons heeft betekend.
Fouten gebeuren, maar dit is in de minderheid.
Zijn focus ligt ook bij de jeugd, maar investeringen daarvoor zijn vooral gemaakt in het klimaat waarin de spelers trainen.
Ook geen onaardige visie, waar de vruchten wel van geplukt gaan worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2019 door igor korneev --
Leuv
 Leuv - vrijdag 08 maart 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 10:23 schreef igor korneev het volgende:
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 08:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik las het stuk en natuurlijk staan er delen in die juist zijn.

Maar ik ga de stad in en wil een hond kopen, uiteindelijk kom ik met een poes thuis. Wijn of bier, auto of motor, vlees of vis. Van Geel voert geen rechtlijnig beleid en hier moet hij juist op worden aangesproken. Dat hij een keer naast het potje plast neem ik hem ook helemaal niet kwalijk. Maar dat hij die heikneuter huurt terwijl we zat middenvelders hebben of die Martina terwijl we alles op de jeugd gooien of niet tijdig heeft doorgeselecteerd (lees mijn topics aantal jaren terug), en zo kan ik wel doorgaan. Dat zijn dingen die ik hem absoluut kwalijk neem. Het is dan ook een leuk stukje dat je post maar het raakt niet waar het om gaat.

Er zijn missers. En met weinig geld kom je vaak met wat anders thuis dan je liever zou willen.
Om nog een paar belangrijke punten te noemen:
Sinds de aanstelling van van geel boekt Feyenoord elk jaar zwarte cijfers.
Ook afgelopen seizoen, de jong bevestigd dat er 115 miljoen is verdiend en 65 miljoen uitgegeven.
En is Feyenoord weer definitief een top 3 club.
Vanuit de situatie waaruit Feyenoord kwam een tip prestatie en diep respect voor wat die man voor ons heeft betekend.
Fouten gebeuren, maar dit is in de minderheid.
Zijn focus ligt ook bij de jeugd, maar investeringen daarvoor zijn vooral gemaakt in het klimaat waarin de spelers trainen.
Ook geen onaardige visie, waar de vruchten wel van geplukt gaan worden
Nogmaals. Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt Igor. Het gaat niet om de missers want die neem ik hem niet kwalijk. Het gaat om het beleid op het hoogste niveau. Dat voert hij niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2019 door Leuv --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 08 maart 2019 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 10:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nogmaals. Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt Igor. Het gaat niet om de missers want die neem ik hem niet kwalijk. Het gaat om het beleid op het hoogste niveau. Dat voert hij niet.
Wees eerlijk. FEyenoord stond voor van Geel eerder aan de rand van afglijden dan dat het nu doet.
Feyenoord was een subtopper en qua financien zo goed als falliet.
Nu structureel top 3.
Heb geduld, het gaat allemaal niet in een aantal jaar.
Feyenoord was stuk, en zou voorbij gestreefd zijn.
Dit is behouden en we maken weer winst, dromen over het absolute hoogste niveau mag, maar is niet reëel komende 10 jaar.
blijft van Geel zijn werk zoals nu nog 10 jaar doen, dan heb je kans dat er genoeg geld is
en jeugd resultaten om wel absoluut top te worden.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 08 maart 2019 - 10:44   quote  deeplink  
@ leuv
oja en het legioen is tegenwoordig zo kritisch, dat ajax er zelfs rode koontjes van krijgt.
Alles tegen het bestuur!
Totaal geen harmonie wie er de ideale opvolger is. zo ook bij Gio, een held die ons prijzen gaf, maar kennelijk een hoop succes support heeft aangewakkerd.
Niemand weet wie het moet worden, laat staan dat iedereen nog staat te springen om voor zo'n momenteel zure club als feyenoord te moeten werken.
Absoluut omgedraaide wereld. eerst een hondstrouwe achterban en 15 jaar alleen maar sportieve en finaciele ellende bij feyenoord.
NAar herstel en prijzen pakken voor een morrend publiek. Waanzin!
Ben oprecht trotst op het herstel en het beleid over het algemeen, we horen er weer bij. VAn een hoger niveau bij een geïmplodeerde club als onze had ik niet durven dromen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 08 maart 2019 - 11:01   quote  deeplink  
Er is helemaal geen topsportklimaat bij ons, iets waar die Gele verantwoordelijk voor is. Het is al jaren pappen en nathouden en wanneer er een klein beetje geld is wordt het op de verkeerde manier geinvesteerd. Jij noemt Gio een held maar ik noem hem een mislukte trainer. Hij heeft werkelijk in 4 jaar tijd het elftal niet aan het voetballen gekregen en maakt structureel de verkeerde keuzes. Tuurlijk ben ik kritisch, dat zijn we allemaal. Maar we zijn voornamelijk kritisch omdat we geen enkele verbeterpunten zien. In het voetbal van het eerste niet, in de jeugd niet en vooral in de beleidsvoering binnen de vereniging niet.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 08 maart 2019 - 11:07   quote  deeplink  
erg treurig leuv.
stank voor dank.
deze insteek kan weleens de doodsteek worden voor feyenoord. onrealistisch verlangen
om zo groot als ajax te zijn.
De situatie is nu eenmaal al ruim 30a 40 jaar niet meer zo. en een feyenoorder hoort bij deze huidige omstandigheden gewoon vol zijn club te steunen.
MMM
 MMM - vrijdag 08 maart 2019 - 12:44   quote  deeplink  
Lachwekkend stuk van voetbalprimeur.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 08 maart 2019 - 14:21   quote  deeplink  
Inderdaad MMM, ik vond het ook al raar dat ze eindelijk iets zinnigs zeggen
MMM
 MMM - vrijdag 08 maart 2019 - 15:31   quote  deeplink  
8 ton voor Stam?

WTFFFFFF
van geil
 van geil - vrijdag 08 maart 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 15:31 schreef MMM het volgende:
8 ton voor Stam?

WTFFFFFF
Er komt nog meer bij
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 08 maart 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 15:31 schreef MMM het volgende:
8 ton voor Stam?

WTFFFFFF
Beleid natuurlijk
van geil
 van geil - vrijdag 08 maart 2019 - 18:27   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=418003&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
ar
 ar - vrijdag 08 maart 2019 - 18:29   quote  deeplink  
Onlangs nog gratis op te halen.
Dan valt 8 ton wel mee toch?
rkeactc
 rkeactc - vrijdag 08 maart 2019 - 19:05   quote  deeplink  
Bronnen hebben vertelt. ..pfff
kenny
 kenny - vrijdag 08 maart 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 11:01 schreef Leuv het volgende:
Er is helemaal geen topsportklimaat bij ons, iets waar die Gele verantwoordelijk voor is. Het is al jaren pappen en nathouden en wanneer er een klein beetje geld is wordt het op de verkeerde manier geinvesteerd. Jij noemt Gio een held maar ik noem hem een mislukte trainer. Hij heeft werkelijk in 4 jaar tijd het elftal niet aan het voetballen gekregen en maakt structureel de verkeerde keuzes. Tuurlijk ben ik kritisch, dat zijn we allemaal. Maar we zijn voornamelijk kritisch omdat we geen enkele verbeterpunten zien. In het voetbal van het eerste niet, in de jeugd niet en vooral in de beleidsvoering binnen de vereniging niet.
volkomen mee eens
kenny
 kenny - vrijdag 08 maart 2019 - 19:40   quote  deeplink  
8 ton , ik sta nergens meer van te kijken met die van geel , 2 maanden terug was ie gratis , getuigd weer van sterk stukje beleid en visie van onze martin
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 maart 2019 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 19:40 schreef kenny het volgende:
8 ton , ik sta nergens meer van te kijken met die van geel , 2 maanden terug was ie gratis , getuigd weer van sterk stukje beleid en visie van onze martin
Op 24 December 2018 werd bekend dat Jaap Stam trainer werd van Zwolle.
Op 22 januari 2019 werd bekend dat Van Bronkhorst stopt als trainer bij Feyenoord.
kenny
 kenny - vrijdag 08 maart 2019 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op 24 December 2018 werd bekend dat Jaap Stam trainer werd van Zwolle.
Op 22 januari 2019 werd bekend dat Van Bronkhorst stopt als trainer bij Feyenoord.
ja dat kan wel zo zijn maar geloof jij nou echt dat v geel al niet eerder gezeten heeft met gio ? ja ze hadden het over de winterstop getilt maar binnenkamers was dit toch al lang bekent
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 maart 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Je schiet wel erg door, Gio was er zelf ook nog niet uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2019 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 maart 2019 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2019 - 20:48 schreef kenny het volgende:

[..]

ja dat kan wel zo zijn maar geloof jij nou echt dat v geel al niet eerder gezeten heeft met gio ? ja ze hadden het over de winterstop getilt maar binnenkamers was dit toch al lang bekent
Zo is het ,de bal is vierkant.
kenny
 kenny - vrijdag 08 maart 2019 - 23:20   quote  deeplink  
kijk ff fc rijnmond daar wordt het toevallig ook beweert dat gio er al uit was in december
van geil
 van geil - vrijdag 08 maart 2019 - 23:52   quote  deeplink  
Het is allemaal natte vingerwerk zonder idee erachter; VI.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 maart 2019 - 06:56   quote  deeplink  
We weten t allemaal net niet: iedereen
ar
 ar - zaterdag 09 maart 2019 - 09:20   quote  deeplink  
We denken met z'n allen van wel :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 maart 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Maar we weten het gewoon niet.
ar
 ar - zaterdag 09 maart 2019 - 10:16   quote  deeplink  
De waarheid ligt in het midden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 maart 2019 - 10:27   quote  deeplink  
Of net daarbuiten
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2019 - 09:31   quote  deeplink  
Prima actie.
ar
 ar - zondag 10 maart 2019 - 09:34   quote  deeplink  
Ja, al is het tegen dovemansoren gericht.
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 maart 2019 - 09:47   quote  deeplink  
Martin: Als je blijft hier een paar namen voor het volgend seizoen
als van Persie en Clasie er niet meer bij zijn. Ga praten met die clubs
om enkele van die spelers te huren of te kopen.

Odegaard Huren
Flap kopen
Isak Huren
Bruns Kopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 maart 2019 - 09:52   quote  deeplink  
Joël Zwarts is deze winter voor een half jaar verhuurd aan FC Dordrecht. De 19-jarige aanvaller is sinds zijn komst de vaste spits en scoorde in zes westrijden twee keer. Zwarts baalt nog altijd dat hij met Jong Feyenoord niet in de Keuken Kampioen Divisie actief kan zijn.

''Dat vind ik nog steeds een gemiste kans. Ik haal mijn neus absoluut niet op voor de Keuken Kampioen Divisie. Integendeel, ik ben blij met de kans die ik krijg om me verder te ontwikkelen in duels met Sparta, Jong PSV, Jong Ajax en later in de competitie FC Twente. Daar word je als jonge speler absoluut beter van. Toen mijn zaakwaarnemer aangaf dat FC Dordrecht interesse had om mij te huren, dacht ik ook: 'waarom niet?''

Zwarts hoopt dat zijn periode bij FC Dordrecht een mooi begin is van zijn voetballoopbaan. ''Natuurlijk droom ik ervan om ooit in het eerste van Feyenoord te spelen. Het kan soms raar lopen, kijk naar Calvin Verdonk die eerst uitgeleend werd aan NEC en dit jaar regelmatig in de basis heeft gespeeld bij Feyenoord. De voetballerij is wat dat betreft onvoorspelbaar.''

''Met Eljero Elia, een goede vriend van me, heb ik een afspraak gemaakt dat ik acht doelpunten voor FC Dordrecht zou maken,'' vertelt Zwarts in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het begin is er, maar ik wil me vooral ook verbeteren. Individueel, maar ook met het team. We hebben tot nu toe leuke dingen laten zien. Misschien zijn we in de laatste periode nog wel tot iets geks in staat.'
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2019 - 11:04   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/50087-verhuisdozen-en-spandoek-bij-maasgebouw-tegen-van-geel.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
kenny
 kenny - zondag 10 maart 2019 - 12:23   quote  deeplink  
goede actie , blijven herhalen misschien stapt onze droplul vanzelf op
R()b
 R()b - zondag 10 maart 2019 - 12:27   quote  deeplink  
Zwarts dat wordt gewoon een prima spits, die jongen moet aankomende zomer definitief bij het eerste.

Al die jonge gasten kan je toevoegen, ik denk dat ze het best verrassend goed gaan doen.
igor korneev
 igor korneev - zondag 10 maart 2019 - 13:23   quote  deeplink  
schadelijke en schandelijke actie
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Prima actie. Mening van vele supporters.

Geen geweld, gewoon goede ludieke actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2019 door MMM --
van geil
 van geil - zondag 10 maart 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Wel 2 jaar te laat
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 maart 2019 - 14:02   quote  deeplink  
Met actie op zichzelf niets mis.
MightyAce
 MightyAce - zondag 10 maart 2019 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 13:23 schreef igor korneev het volgende:
schadelijke en schandelijke actie
Want kritiek is verboden pfff
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2019 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2018 - 01:04 schreef MMM het volgende:
Van Geel doet het gewoon heel goed tot nu toe, alleen het halen van Berghuis vind ik een kleine misser.

.
ar
 ar - zondag 10 maart 2019 - 15:26   quote  deeplink  
Lol
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2019 - 15:32   quote  deeplink  
;)
VVout
 VVout - zondag 10 maart 2019 - 15:59   quote  deeplink  
GhèhÈ
MightyAce
 MightyAce - zondag 10 maart 2019 - 16:20   quote  deeplink  
Exit. Martin Middelmaat kost weer twee punten.
MMM
 MMM - zondag 10 maart 2019 - 16:23   quote  deeplink  
EXIT
MMM
 MMM - maandag 11 maart 2019 - 07:07   quote  deeplink  
De Teleneus heeft weer nieuws over Feyenoord Shitty nodig. Valentijn Driessen weer even diep in de reet van van Geel.

Die krant is zoooo doorzichtig
VVout
 VVout - maandag 11 maart 2019 - 07:27   quote  deeplink  
De reacties er op ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2047259