BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:12 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , het is zelfs nog erger scouts leveren weldegelijk spelers aan maar dat schuift onze martin gewoon van tafel , ja wat moet hier nog verder van zeggen pffff
dat gebeurd nauwelijks en de scouts zijn toch slecht volgens jou?
ook weer vanuit haat iemand iets aanpraten
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:14 schreef MMM het volgende:

[..]

De waarheid. Pellè dankzij de zoon van Koeman, Guidetti kon hij niet. Wat wil je er aan veranderen?

is dit belangrijk?
hij heeft geluisterd en een contract gegeven.
elke TD laat zich informeren, maar martin mag dit niet?
herstel martin mag dit niet als het een goed speler blijkt te zijn, dan komt het door iemand anders.
slechte dingen wel allemaal martin kennelijk
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 maart 2019 - 18:29   quote  deeplink  
Valt me vooral op dat de overdrijvingslades worden open getrokken.
Ik ben er een beetje klaar mee, bij een enkeling ga ik nog wel eens dialoog/discussie aan. Omdat dat nog waardevol is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 maart 2019 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:

[..]

is dit belangrijk?
hij heeft geluisterd en een contract gegeven.
elke TD laat zich informeren, maar martin mag dit niet?
herstel martin mag dit niet als het een goed speler blijkt te zijn, dan komt het door iemand anders.
slechte dingen wel allemaal martin kennelijk
Een td is alleen verantwoordelijk voor slechte spelers.
Wat een vreselijk eenzijdige onzin.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 maart 2019 - 18:35   quote  deeplink  
En nu is Stam aan de beurt, want gehaald door Martin.
En als Stam niet presteert, vooraan staan, zelfquotes enzovoort.
Presteert ie wel: ijselijke stilte.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:
En nu is Stam aan de beurt, want gehaald door Martin.
En als Stam niet presteert, vooraan staan, zelfquotes enzovoort.
Presteert ie wel: ijselijke stilte.
De 180 graden metamorfose van de feyenoord supporter.
Werd al vanaf mijn jeugd lyrisch van dat fantastische steunende publiek.

Tot ik hier in het kampioensjaar al op deze site en headliner plots ongelooflijk veel hatelijke reacties las over helden als Gio en Dirk Kuyt, besloot ik juist deze 3 te steunen, wat ze ook verdienen.(de 3e is van geel)
Het is dat van persie zo goed is, anders werd hij ook nog even onteerd.

Was al bang dat het door zou slaan naar het publiek in de kuip, die nu eenmaal op smartphones ook al deze negatieve dingen meekrijgen.
resultaat, een stillere kuip en een hoop gemor over spelers en de staff.
Wat weer resulteert in slechtere prestaties.
Een kolkende kuip no matter what happens heeft in het verleden altijd bijgedragen aan betere resultaten. NU gaat de 12e man straks nog eens zorgen voor kuipvrees.

lang geleden werd elke nieuwkomer toegezongen, zo ook oude vedettes, ook al liep het laatste jaar van die persoon niet meer zo. Dat draagt ontzettend veel bij aan een teamgeest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 maart 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Zal over het algemeen echt wel meevallen.
Soms kun je als supporter klaar zijn met een bepaalde speler of andere functionaris.
Ik heb dat met Gio. Ik irriteer me aan de beperkingen in het spel, er is geen enkele hand in het voetbal herkenbaar. Het is ondermaats. Daarnaast zie k dat spelers maar wat mogen aanrojmelen. Hoe anders was in de jaren met Kuyt. Dat zegt me alles. En de doorstroom van jeugd is niet zijn sterke kant, noch zijn inventiviteit.
Gio is een prima vent, maar als trainer is het klaar en heeft nog duidelijke leerpunten.

Maar goed er is een grens. Maar zedenprediken helpt ook niet. En dit is het internet n ieder heeft behoefte aan en held en een teringlijer. Het helpt mensen zich te onderscheiden.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 19:44   quote  deeplink  
Kan ik wel begrijpen, ondanks dat de prijzenkast onder hem is gespekt, is het ook wel mooi geweest.denk wel een redelijke trainer, maar wat soft. denk niet dat jij Gio helemaal zou afbranden ook al zie je hem liever gaan.

Ik hoop ook dat de sfeer en spirit blijft bestaan. Hopelijk heb je gelijk dat t mee zal vallen
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:53 schreef igor korneev het volgende:

[..]

de spelers die ajax haalt kunnen wij niet betalen.
niet dezelfde catogorie.
DAt van geel nog 5 jaar blijft zitten zie ik met dit gerommel in de achterban ook niet gebeuren. maar van mij mag hij , mits hij positieve cijfers blijft schrijven.
Van geel is bezig met een topsport klimaat investeringen in feyenoord city en het binnen boord houden van de jeugd.

Ik ga niet ontkennen dat het scoutings apparaat van feyenoord beter kan.
Dat er ververst mag worden na een aantal jaren is geen vreemd argument, prima als je dat vind.
DAt er geen resultaat is geboekt onder zijn bewind is dan weer totale onzin.
Feyenoord was stuk en nu niet meer.
je zegt hier dat de scouting beter moet , probleem is dat de scouts wel spelers aanbregt maar dat v geel ze van tafel veegd
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:55 schreef igor korneev het volgende:

[..]

wat bedoel je?

Als je doelt op dingen die ik wel toe kan geven , ligt aan mijn capaciteit tot enige nuance.
niet alles is perfect natuurlijk.
Ik leg de hele som op tafel, weeg voor en nadelen af en zie onder aan de streep dat hij meer goeds dan slecht verricht en bovendien geld in het laadje stopt

werkelijk alles verkeerd doet is weer zo'n voorbeeld van het gebrek aan nuance.
Deze TD heeft de club gered met de laatste centjes van de vvf(ongelooflijk dat ik dit al 100x heb herhaald)
de vvf lat hem zitten omdat hij ze terug betaald.
de club is uit de schulden.
Halen voor de situatie feyenoord waardige resultaten met het team.
Dit willen jij/jullie niet zien.
zolang daar geen verandering komt, zijn jullie nog blinder.

Er zitten hier ook mensen zoals henk en rob en leon die wel de goede dingen kunnen zien aan deze TD en het toekennen, maar daarnaast aangeven dat het mooi is geweest met van Geel.
Ik zal daar ook nooit fel tegenin gaan, omdat ze niet vanuit blinde haat praten,maar met nuance. Ze zouden zomaar gelijk kunnen hebben ook. maar erkennen wel dat van Geel niet de club kapot heeft gemaakt en zulk soort onzin.

Ik ben tevreden met van Geel en ben hem dankbaar voor het redden van de club en de mooie momenten afgelopen seizoenen. Ik zag in 2010 veel meer kans op ellende dan dat er in werkelijkheid is gebeurd sinds zijn aanstelling. mn club is nog authentiek, niet afgekocht door een sjeik en staat weer op eigen poten.
Nu duidelijk waarom ik hem wel mag?
dat hij spelers heeft kunnen verkopen is alles te danken aan varkenoord , van aankopen en met winstr doorverkopen bijna niks , dus dit is niet de verdiensten van v geel , daarbij hebben de vvf ons aardig uit de schuld geholpen anders had misschien feyenoord niet eens meer bestaan
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 18:18 schreef igor korneev het volgende:

[..]

dat gebeurd nauwelijks en de scouts zijn toch slecht volgens jou?
ook weer vanuit haat iemand iets aanpraten
dit is een feit , en ja natuurlijk is de scouting niet goed maar als er spelers aangebracht worden en er wordt niks mee gedaan kan je beter de scouting geheel opheffen , en dat heeft niks met haat te maken maar met het totaal niet functioneren van onze TD
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 20:40   quote  deeplink  
en igor , je heb het over dat v geel topsportklimaat heeft gecreeerd , maar dit is juist al jaren het probleem , dat heeft koeman in zijn tijd meerdere keren laten weten , als je nu ook kijkt v geel rept nu alles op de jeugd maar als je nu bijv naar vente kijkt dat moet een talent zijn maar waarom verpietert hij op de bank ?? is dat visie ?? die jongen moet juist nu meters maken en veel aan spelen toe komen dan ontwikkelt hij zich verder nu niet , dat doet psv en 020 beter met sierhuis en lammers , en dit is een voorbeeld en duidelijk geen topsportklimaat , nog een voorbeeld een jong feyenoord die met 6 man trainen de trainer v/d berg kon in de winterstop een mooie move maken richting de zandbak maar dan kon en mocht niet , 6 weken later wordt ie de laan uitgestuurd , ook topsportklimaat ??
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 20:42   quote  deeplink  
het valt mij niet te rijmen met de beste wil en dit is ook geen la open trekken met onzin maar gewoon de feiten
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 20:26 schreef kenny het volgende:

[..]

dat hij spelers heeft kunnen verkopen is alles te danken aan varkenoord , van aankopen en met winstr doorverkopen bijna niks , dus dit is niet de verdiensten van v geel , daarbij hebben de vvf ons aardig uit de schuld geholpen anders had misschien feyenoord niet eens meer bestaan
Ze stonden in het rood en op het veld stond na verkoop niets meer.
5 jaar later uit t rood en weer wat kapitaal op het veld en prijzen.
Zonder de vvf was Feyenoord falliet en van geel de man geweest die met dit geld erin is geslaagd faillissement af te wenden. Hoe vaak moet ik de som nog maken.

Heel simpel, zonder het werk van van geel was de club nog als in 2011.
Dus zijn we erop vooruit gegaan

En vergeet niet dat de vvf nooit achter van geel zou blijven staan als ze niet zeker zijn van hun centjes

Het varken oord waar van geel mee te maken kreeg bij aanstelling bracht niet veel op.
Allemaal noodgedwongen faillissement verkopen.
Van geel heeft uiteindelijk zijn eigen lucht geschept.
De lening van vvf was een doekje voor het bloeden.

Afgelopen jaren heeft Feyenoord ook weer 50 miljoen winst gemaakt in totaal.
115 miljoen in, 65 miljoen uit aldus de jong

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 20:42 schreef kenny het volgende:
het valt mij niet te rijmen met de beste wil en dit is ook geen la open trekken met onzin maar gewoon de feiten
Er zitten feiten bij.
Maar ook haat geruchten
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 20:40 schreef kenny het volgende:
en igor , je heb het over dat v geel topsportklimaat heeft gecreeerd , maar dit is juist al jaren het probleem , dat heeft koeman in zijn tijd meerdere keren laten weten , als je nu ook kijkt v geel rept nu alles op de jeugd maar als je nu bijv naar vente kijkt dat moet een talent zijn maar waarom verpietert hij op de bank ?? is dat visie ?? die jongen moet juist nu meters maken en veel aan spelen toe komen dan ontwikkelt hij zich verder nu niet , dat doet psv en 020 beter met sierhuis en lammers , en dit is een voorbeeld en duidelijk geen topsportklimaat , nog een voorbeeld een jong feyenoord die met 6 man trainen de trainer v/d berg kon in de winterstop een mooie move maken richting de zandbak maar dan kon en mocht niet , 6 weken later wordt ie de laan uitgestuurd , ook topsportklimaat ??
De 1e keer missen van de pyramide was logisch.
2e keer was een misser en Dordrecht overeenkomst is net aan, eigenlijk te weinig speler plaatsen naar mijn zin.
Dit is ook mijn grootste minpunt aan van geel. Is zo.
Maar er zijn zoveel belangrijke aspecten wat gemanaged moet worden, in mijn visie voldoet hij na het afwegen van de min en plus punten.

Dat de jeugd wat achterwege bleef is ook deels te wijten aan de coach en een niet zo,n geweldige lichting,
Ik ken het verhaal van vd berg niet, weet niet wat er gebeurt is binnenskamers.

Vente zou een jaar verhuurd mogen worden
VVout
 VVout - donderdag 14 maart 2019 - 21:26   quote  deeplink  
@Igor, ook respect van mijn kant. Begrijpelijke verhalen, slaat de laatste tijd helemaal door het negativisme binnen het legioen.
VVout
 VVout - donderdag 14 maart 2019 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 21:04 schreef igor korneev het volgende:

[..]

De 1e keer missen van de pyramide was logisch.
2e keer was een misser en Dordrecht overeenkomst is net aan, eigenlijk te weinig speler plaatsen naar mijn zin.
Dit is ook mijn grootste minpunt aan van geel. Is zo.
Maar er zijn zoveel belangrijke aspecten wat gemanaged moet worden, in mijn visie voldoet hij na het afwegen van de min en plus punten.

Dat de jeugd wat achterwege bleef is ook deels te wijten aan de coach en een niet zo,n geweldige lichting,
Ik ken het verhaal van vd berg niet, weet niet wat er gebeurt is binnenskamers.

Vente zou een jaar verhuurd mogen worden
Ik vind het wel meevallen dat van die piramide. Je ondersteund nu een club die het nodig heeft, namelijk Dordrecht, dat wat die andere doen getuigd van egoïsme, maar dat past dan ook wel weer bij Ajaks bv of PSV. Waren ook één van de eerste die van het gentlemans accoord af wilde, zie die Overmars het nog zeggen met een grijns.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 21:26 schreef VVout het volgende:
@Igor, ook respect van mijn kant. Begrijpelijke verhalen, slaat de laatste tijd helemaal door het negativisme binnen het legioen.
Ja, kritisch zijn kan best zo nu en dan, maar het kan ook tegen je club keren, als er voor
De medewerkers niet veel meer inzit dan verlangen word
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 21:32 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen dat van die piramide. Je ondersteund nu een club die het nodig heeft, namelijk Dordrecht, dat wat die andere doen getuigd van egoïsme, maar dat past dan ook wel weer bij Ajaks bv of PSV. Waren ook één van de eerste die van het gentlemans accoord af wilde, zie die Overmars het nog zeggen met een grijns.
Er zijn zeker voordelen aan Dordrecht.
Ook al vind ik 6 plekken misschien wat weinig, spelen die gasten wel ergens om.
Het is een veel betere plek omdat ze wat kunnen winnen en bereiken.
Beetje Excelsior 2.0
Dort ook veel baat bij, wie weet halen ze er uiteindelijk eredivisie mee
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 maart 2019 - 08:07   quote  deeplink  
Tja, ik vind wel dat hij gelijk heeft. Ik weet dat mensen dit niet vinden, maar t is wat ik zelf ook denk, Feyenoord heeft geld niet voor een kwalitatieve selectie van een man of 70.
https://www.telegraaf.nl/sport/3294126/feyenoord-heeft-oplossing-scheve-piramide?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal

En dan kun je nu roepen '30 miljoen verdampt aan verkeerde spelers', als je met de piramide mee had willen doen had je 30 miljoen moeten besteden aan 35! extra spelers! Dt is dus inclusief salaris, aankoop, de hele reut.

Oh ja en kom maar op met de Telegraaf Feyenoord goednieuwsshow argumenten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door Stylzz --
VVout
 VVout - vrijdag 15 maart 2019 - 08:42   quote  deeplink  
Ook dat zz, maar blijf er ook bij dat als je je talenten bij andere clubs kan onder brengen het Nederlandse voetbal er in de breedte meer gebaat bij is. Niet idereen kan voetballen bij een grote club en dan is het wel van belang dat de kleinere kunnen overleven voor het belang van heel voetballend Nederland.
R()b
 R()b - vrijdag 15 maart 2019 - 08:46   quote  deeplink  
Dat plan komt over als eigen belang, zie een psv of ajax maar eens mee te krijgen.
Gaat nooit gebeuren, en ik heb niet het idee dat er ook maar 1 persoon van Geel serieus neemt.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 maart 2019 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 08:46 schreef R()b het volgende:
Dat plan komt over als eigen belang, zie een psv of ajax maar eens mee te krijgen.
Gaat nooit gebeuren, en ik heb niet het idee dat er ook maar 1 persoon van Geel serieus neemt.
Lekker inhoudelijk ook.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 16:03 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Vreemde redenatie als je ziet dat feyenoord onder zijn bewind juist meer geld heeft verzameld.

Kampioen worden een wanprestatie? nee feyenoord steeg boven zichzelf uit en was een prachtige ongelooflijke prestatie. moet je koesteren niet haten.
dat er geen gevolg aan kwam is niet onlogisch.

Net alsof feyenoord in een luxe situatie verkeerde.
als je risico arm wil opereren loop je tegen veel dingen aan, zoals niet optijd kunnen handelen.

De man heeft met het laatste geld van VVF gered van de ondergang en het laatste restje waarde van varkenoord.
dit is goed gegaan. van -45 miljoen naar ruim in de plus.
geinvesteerd in varkenoord en feyenoord city, met als doel betere jeugd kunnen opleiden dan je met een paar miljoen kunt kopen.
schulden aan het aflossen zodat feyenoord weer onafhankelijk word.

Hij heeft bakken met geld binnen gehaald tov. uitgaven.
diyt bl;ijf je maar benoemen , maar is niet waar.
zijn functie is meer dan alleen kopen en verkopen van spelers.
maar zelfs als je daar alleen opdoelt, heeft hij geen verliezen gemaakt in totaal.

Goed, je mag de man niet mogen, jouw goed recht en met jou nog een aantal andere.
Dat is iets anders dan de hele menigte opstoken met onwaarheden.
zodra ik dat lees, ga ik reageren en neem ik het voor hem op.

wel realistich onder aan de streep blijven kijken, de missers en het goede tegen elkaar afstrepen en je ziet dat hij het niet slecht heeft gedaan.

Bovendien bevalt mij de instelling van het legioen niet sinds na het kampioenschap.
Wer hebben decennia lang van alles moeten slikken en ook gedaan zonder ons tegen de club te keren.
nu is de emmer blijkbaar vol sinds we kampioen zijn en worden we van het mooiste publiek ineens het meest kritische publiek van nederland.
vind ik persoonlijk heel erg jammer, want het legioen maakte de club juist zo mooi.
nu begint het legioen schade aan de club te brengen door deze houding, wat het juist sinds koeman en van geel niet verdient. verdient support.
maar nee, we bestempelen ze allemaal als miskopen. lekker voetballen voor die gasten.

Ga er achter staan, slik je voordelen in en ervaar feyenoord zoals het hoort.
en ga pas morren als het echt een puinzooi word. td's die geld verliezen ONDER AAN DE STREEP, of als je lager dan plek 5 eindigd voor de zoveelste keer.
De club is voor van geel verwoest, hij mag het allemaal opruimen en lijkt hem nog te lukken ook.
Volle kredits voor hem!
maar dit is allemaal slechts mijn mening.
Ja echt, zo kun je alles wat fout is goed lullen. Verschrikkelijk zeg.

Ik mor al want het is een puinzooi.

Hij maakt de club kapot.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Respect Igor. Je gaat behoorlijk inhoudelijk in op allerlei tegenwerpingen.
En je blijft inhoudelijk.
Knap.
Ik lees weinig inhoudelijke dingen.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:

[..]

is dit belangrijk?
hij heeft geluisterd en een contract gegeven.
elke TD laat zich informeren, maar martin mag dit niet?
herstel martin mag dit niet als het een goed speler blijkt te zijn, dan komt het door iemand anders.
slechte dingen wel allemaal martin kennelijk
Belangrijk? Ja, want we hebben het over visie en een netwerk toch? Wat hij niet heeft.

Pellè een voorbeeld van.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:
Tja, ik vind wel dat hij gelijk heeft. Ik weet dat mensen dit niet vinden, maar t is wat ik zelf ook denk, Feyenoord heeft geld niet voor een kwalitatieve selectie van een man of 70.
https://www.telegraaf.nl/sport/3294126/feyenoord-heeft-oplossing-scheve-piramide?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal

En dan kun je nu roepen '30 miljoen verdampt aan verkeerde spelers', als je met de piramide mee had willen doen had je 30 miljoen moeten besteden aan 35! extra spelers! Dt is dus inclusief salaris, aankoop, de hele reut.

Oh ja en kom maar op met de Telegraaf Feyenoord goednieuwsshow argumenten..
Omdat hij de boot gemist heeft zelf maar weer wat proberen te verzinnen. Tuurlijk gaan 020, PSV, AZ, Utrecht etc. niet mee met dit waardeloze plan.

PSV heeft een begroting van 73 miljoen, Feyenoord 67. Alsof die 5 mil echt verschil maakt aan het wel of niet meedoen aan de piramide. AZ een lagere begroting, Utrecht ook. Gewoon een blunder.

En ja klopt, de Telegraaf en Feyenoord spelen hele vieze spelletjes samen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door MMM --
R()b
 R()b - vrijdag 15 maart 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk ook.
Niet eens nodig
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 maart 2019 - 09:18   quote  deeplink  
Gegarandeerde speelminuten ieder, podium voor elke selectiespeler en duizelingwekkend grote selectie onnodig, hetgeen financieel scheelt. Bovendien bredere kans op doorstroming.

En de gehele prof tak zou voor zijn om jong-teams uit de Kkd te bannen.

Maar nee het is nietw omdat van Geel het heeft bedacht?
Jeetje.
R()b
 R()b - vrijdag 15 maart 2019 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:18 schreef FR-Henk het volgende:
Gegarandeerde speelminuten ieder, podium voor elke selectiespeler en duizelingwekkend grote selectie onnodig, hetgeen financieel scheelt. Bovendien bredere kans op doorstroming.

En de gehele prof tak zou voor zijn om jong-teams uit de Kkd te bannen.

Maar nee het is nietw omdat van Geel het heeft bedacht?
Jeetje.
Inhoudelijke Henk.
Zelfs naar grotere iconen werd niet geluisterd toen deze vorm van de competitie werd opgezet.
Wat maakt van Geel zo speciaal dan?
Al zou het plan zo groots zijn, denk je werkelijk dat een psv en ajax gaan volgen?
Er is net een transfer in Nederland geweest van 86 miljoen, wat heilig verklaard wordt aan deze vorm van de competitie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 maart 2019 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:24 schreef R()b het volgende:

[..]

Inhoudelijke Henk.
Zelfs naar grotere iconen werd niet geluisterd toen deze vorm van de competitie werd opgezet.
Wat maakt van Geel zo speciaal dan?
Al zou het plan zo groots zijn, denk je werkelijk dat een psv en ajax gaan volgen?
Er is net een transfer in Nederland geweest van 86 miljoen, wat heilig verklaard wordt aan deze vorm van de competitie.
Haal het nou eens los van van Geel. Kijk eens naar het plan an sich.
Wat is er voor? Wat is er tegen?
R()b
 R()b - vrijdag 15 maart 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Haal het nou eens los van van Geel. Kijk eens naar het plan an sich.
Wat is er voor? Wat is er tegen?
Ja luister Henk, al komt Jezus dat plan presenteren dan nog gaan grote clubs niet luisteren.
Geld is de drijfveer en dat gebeurt bij psv en ajax, dus waarom willen hun dan een ander plan volgen?
Je leest een post amper volgens mij, of je bent ineens zo assertief als het over van Geel gaat.
Van Geel boeit mij geen ene donder, mag blijven en mag gaan.
Zo lang de opvolger beter is dan, is die er niet lekker blijven zitten.
Zo duidelijk, print screen het even.
Dan hoef ik namelijk niet in elke post het zelfde te herhalen over van Geel.
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 15 maart 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 08:46 schreef R()b het volgende:
Dat plan komt over als eigen belang, zie een psv of ajax maar eens mee te krijgen.
Gaat nooit gebeuren, en ik heb niet het idee dat er ook maar 1 persoon van Geel serieus neemt.
Helemaal mee eens, Feyenoord heeft de boot gemist! Ajax en PSV lachen je uit, wat schieten zij er mee op?
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 15 maart 2019 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja echt, zo kun je alles wat fout is goed lullen. Verschrikkelijk zeg.

Ik mor al want het is een puinzooi.

Hij maakt de club kapot.
Goed, je wil het niet zien.
Zolang je alles maar blijft ontkennen, kan ik je ook niet meer serieus nemen.
Genoeg uitleg en feiten gegeven, die schuif je structureel van tafel met
Kleine delen van het hele plaatje
Puinzooi, club kapot wat een onzin. Dat was 2010
Haat praat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 15 maart 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat hij de boot gemist heeft zelf maar weer wat proberen te verzinnen. Tuurlijk gaan 020, PSV, AZ, Utrecht etc. niet mee met dit waardeloze plan.

PSV heeft een begroting van 73 miljoen, Feyenoord 67. Alsof die 5 mil echt verschil maakt aan het wel of niet meedoen aan de piramide. AZ een lagere begroting, Utrecht ook. Gewoon een blunder.

En ja klopt, de Telegraaf en Feyenoord spelen hele vieze spelletjes samen.
PSV en Ajax hebben hun kapitaal vooral al op het veld staan.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 15 maart 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:24 schreef R()b het volgende:

[..]

Inhoudelijke Henk.
Zelfs naar grotere iconen werd niet geluisterd toen deze vorm van de competitie werd opgezet.
Wat maakt van Geel zo speciaal dan?
Al zou het plan zo groots zijn, denk je werkelijk dat een psv en ajax gaan volgen?
Er is net een transfer in Nederland geweest van 86 miljoen, wat heilig verklaard wordt aan deze vorm van de competitie.
Van geel is goed in het managen van clubs in zwaar weer, zoals we zelf hebben ervaren.
Sommige vinden de tijd nu rijp om door te gaan met een andere td omdat we hersteld zijn.
Ik ben van mening dat Feyenoord dat punt nog niet bereikt heeft, daarom mag hij nog blijven om nog wat meer geld binnen te harken.

Buiten dit om is het onvoorstelbaar dat er mensen zijn die juist denken dat hij Feyenoord de afgrond heeft ingeduwd.
Hij heeft de club er juist uit gehaald en zou altijd de voordeur verdienen als hij besluit te stoppen.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 15 maart 2019 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:53 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Feyenoord heeft de boot gemist! Ajax en PSV lachen je uit, wat schieten zij er mee op?
Wat hebben ze er überhaupt mee te maken?
Hun spelen hun spek en bonen potjes in de pyramide.
Wij voor promotie
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 15 maart 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 09:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik lees weinig inhoudelijke dingen.
Je wil het niet en je schrijft het nooit.
Alleen maar haat volle spierballen taal.
Elke keer maar het Pelle verhaal Ed.

Doe eens wat water bij de wijn, ik kan als oppositie iig toegeven dat het Scoutingsstraat apparaat beter kan en andere missers.
Kom toch na alle activiteiten die deze td doet op winstgevend werk.
Niet eens te ontkennen, maar doe je wel, want de club is kapot gemaakt door hem,
Tja hoe geloofwaardig is dit nog. De club is er nog toch, 2010 was hij bijna dood, nu bij lange na niet. Maar dat zal wel door de neef,de vader,de zoon, Jomanda en weet ik veel wie komen
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 10:40 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Goed, je wil het niet zien.
Zolang je alles maar blijft ontkennen, kan ik je ook niet meer serieus nemen.
Genoeg uitleg en feiten gegeven, die schuif je structureel van tafel met
Kleine delen van het hele plaatje
Puinzooi, club kapot wat een onzin. Dat was 2010
Haat praat.
Absoluut niet. Het complete plaatje heb ik al vaker geschetst.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 10:43 schreef igor korneev het volgende:

[..]

PSV en Ajax hebben hun kapitaal vooral al op het veld staan.
Klopt, bij ons niet. En dat komt maar door 1 man.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 10:52 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wat hebben ze er überhaupt mee te maken?
Hun spelen hun spek en bonen potjes in de pyramide.
Wij voor promotie
Ik zou 86 miljoen geen spek en bonen willen noemen voor een speler die lekker minuten heeft kunnen maken in de KKD.
MMM
 MMM - vrijdag 15 maart 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 11:01 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Je wil het niet en je schrijft het nooit.
Alleen maar haat volle spierballen taal.
Elke keer maar het Pelle verhaal Ed.

Doe eens wat water bij de wijn, ik kan als oppositie iig toegeven dat het Scoutingsstraat apparaat beter kan en andere missers.
Kom toch na alle activiteiten die deze td doet op winstgevend werk.
Niet eens te ontkennen, maar doe je wel, want de club is kapot gemaakt door hem,
Tja hoe geloofwaardig is dit nog. De club is er nog toch, 2010 was hij bijna dood, nu bij lange na niet. Maar dat zal wel door de neef,de vader,de zoon, Jomanda en weet ik veel wie komen
Waar moet ik water bij de wijn doen? Zijn aankoopbeleid vind ik een fiasco, de hoofdtaak van een TD.

Jeugdspelers heeft hij goed verkocht. Zijn eigen aankopen niet op Pellè en Janmaat na.

Maarja, we beginnen het hele riedeltje weer opnieuw..

Wij gaan het niet eens worden. Jij vind van Geel geweldig, ik vind dat Feyenoord door hem de boot gemist heeft na de titel. En dat we de komende jaren mindere seizoenen tegemoet gaan, tenzij de jeugd het gaat laten zien.

Ik heb ook liever een Feyenoord dat het fantastisch doet, het kampioensjaar was geweldig, op het forum was het toen ook gezellig.

Maar ik zie het nu gewoon anders. Vilhena en Berghuis misschien weg, van Persie stopt. Dan blijft er zo, zo weinig over wat nog de moeite waard is..

Ik vind dat Feyenoord weer terug bij af is toen Koeman begon en dat had niet gehoeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door MMM --
kenny
 kenny - vrijdag 15 maart 2019 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 11:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Waar moet ik water bij de wijn doen? Zijn aankoopbeleid vind ik een fiasco, de hoofdtaak van een TD.

Jeugdspelers heeft hij goed verkocht. Zijn eigen aankopen niet op Pellè en Janmaat na.

Maarja, we beginnen het hele riedeltje weer opnieuw..

Wij gaan het niet eens worden. Jij vind van Geel geweldig, ik vind dat Feyenoord door hem de boot gemist heeft na de titel. En dat we de komende jaren mindere seizoenen tegemoet gaan, tenzij de jeugd het gaat laten zien.

Ik heb ook liever een Feyenoord dat het fantastisch doet, het kampioensjaar was geweldig, op het forum was het toen ook gezellig.

Maar ik zie het nu gewoon anders. Vilhena en Berghuis misschien weg, van Persie stopt. Dan blijft er zo, zo weinig over wat nog de moeite waard is..

Ik vind dat Feyenoord weer terug bij af is toen Koeman begon en dat had niet gehoeven.
volkomen mee eens
kenny
 kenny - vrijdag 15 maart 2019 - 12:00   quote  deeplink  
beste igor , jij vind het geweldig dat v geel zo goed verkocht heeft maar vind je niet dat aan varkenoord te danken is ?? spelers verkopen kan elke simpele TD , de kunst is als goede TD om goede spelers aan te trekken en juist die met winst te verkopen , en dit heb ik v geel nog niet zien doen de afgelopen jaren op pelle en janmaat na dan
kenny
 kenny - vrijdag 15 maart 2019 - 12:03   quote  deeplink  
en igor vind je niet dat v geel de plank op het gebied jeugd totaal misgeslagen heeft de afgelopen jaren ?? met jong feyenoord , op varkenoord waar het zwaar rommelt , als je met jong feyenoord met 6 man moet trainen kan ik met de beste wil niet begrijpen of beleid of visie bespeuren
R()b
 R()b - vrijdag 15 maart 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2019 - 10:52 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wat hebben ze er überhaupt mee te maken?
Hun spelen hun spek en bonen potjes in de pyramide.
Wij voor promotie
Alles.
Je hebt die 2 clubs nodig, prestige, waardestijging, ontwikkeling,
kenny
 kenny - vrijdag 15 maart 2019 - 12:10   quote  deeplink  
ook het aankoop beleid is zwaar dramatisch onder v geel , deze man heeft ladingen b keus spelers binnengehaald die ons werkelijk niks verder hebben geholpen eerder ons bakken met geld gekost , ja zeg jj dan er is geen geld om spelers aan te trekken en we moeten in een andere vijver vissen , maar ben jij het met mij eens dat je dan in plaats daarvan misschien meer jeugd had moeten inpassen ?? ipv al die b keus aan te trekken ?? dat had ons aardig wat geld gescheeld en er had misschien wat meer waarde op het veld gestaan dan nu
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 maart 2019 - 12:13   quote  deeplink  
Er was geen kwalitatieve jeugd. Dat is ook t punt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 maart 2019 - 12:14   quote  deeplink  
En die B-keuze is in veel gevallen achteraf lullen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2281470