BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Kwalitatief steeds minder worden is de meest destructieve verdamping die er is voor een voetbalclub.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja t gaat er denk ik meer om dat je voor dat geld andere betere spelers kon halen. Plus dan niet in totaal tien spelers, maar drie echt goede en dan de rest aanvullen met jeugd ofzo.

Maar die vlieger zie ik niet opgaan, heb ik ook al vaker gezegd, ten eerste was de lichting jeugd die er de afgelopen jaren was gewoon niet goed genoeg, daarnaast kun je wel een topper willen kopen, maar ze moeten ook willen komen en dan moet je die ook nog een topsalaris betalen en dat zijn structurele kosten en geen incidentele zoals een aankoop.

Ik zeg niet dat van Geel t goed gedaan heeft, maar wat er anders kon is niet zo simplistisch.
Exact. We once again do agree.
Er moest een brede selectie staan juist ook voor CL, want dat was ook hier de voorname kritiek. Ga je 2 toppers halen dan roep je een dunne spoeling over jezelf af. Overigens: maakt Berghuis anderen ook beter? En van Persie?
Blijf ik ook hameren op de wijze waarop Gio cs. deze selectie (en die van vorig seizoen) heeft benut. Het is tactisch gezien vrij armetierig.
Kuyt was een stuurman in het kampioensjaar. Een aantal spelers (Jorgensen bv.) presteerden beduidend beter. Hoe kan dat dan?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2019 - 20:40   quote  deeplink  
En nog steeds tel ik 20 miljoen aan verkeerde spelers.
ik wacht......
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 20:03 schreef van geil het volgende:
Kwalitatief steeds minder worden is de meest destructieve verdamping die er is voor een voetbalclub.
...
Dat maakt nog veel meer kapot dan alleen geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Van Elia naar Larsson
Van El naar Clasie , die alleen geld kost.
Van Karsdorp naar Juste en een gehuurde clown Diks
Van Kongolo naar glazen Hapsie en een clown die gehuurd wordt
etc etc etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2019 - 23:07   quote  deeplink  
Larsson was een interessante aankoop. Maar valt wat tegen.
Clasie was een steekhouder en valt tegen. Maar gehuurd.
S. Juste waren we allen verwachtingsvol over, maar valt tegen.
Haps werd als goede aankoop gezien.

Op voorhand warm het kwalitatief allen interessante spelers.
Voor mij wel duidelijk waar het na aankoop mede mis is gegaan.
ar
 ar - woensdag 13 maart 2019 - 23:08   quote  deeplink  
Toch niet bij de trainer hé.
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 23:13   quote  deeplink  
Gio fetish
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 23:14   quote  deeplink  
Dream on
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2019 - 23:20   quote  deeplink  
Insgelijks. En droom lekker over Gio.
Foutloos voor jou.
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2019 - 23:44   quote  deeplink  
Clubs lopen te slapen dat ze die spelers niet overnemen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 23:08 schreef ar het volgende:
Toch niet bij de trainer hé.
Kringgesprek.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 16:47 schreef igor korneev het volgende:

[..]

We zijn ook 1e, 2e, geworden kun je ook benoemen ipv. Plek 4.
Punt is dat we gemiddeld 3e staan onder Martin.
Wat gewoon netjes is.
Structureel top 3 is voor mij elk jaar minimaal top 3.

Twee keer 4e worden met ons budget is een schande.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 16:48 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Klopt zonder varken oord waren we zeker falliet geweest,zoals elke andere td.
Je punt is?
Nu weer niets? Zuur zuur zuur...
Een andere TD had misschien visie en een netwerk gehad.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Elke dag dat deze man blijft zitten is een schande.
VVout
 VVout - donderdag 14 maart 2019 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2019 - 16:51 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Het is wat en toch heeft hij alweer winst gemaakt, ook afgelopen seizoen weer.
30 miljoen is niet verdampt.
Je punt is?
De rede van onrust is????
Mijn punt is dat al dat gezeur veel te veel onrust brengt rondom Feyenoord.

De rede van onrust kan ik ook niet echt bevatten, sommige schijnen vergeten te zijn waar we vandaan komen en dat alles met het kampioenschap in kannen en kruiken was.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Structureel top 3 is voor mij elk jaar minimaal top 3.

Twee keer 4e worden met ons budget is een schande.
En maximaal 3 dan ook.
Goed oké, had gemiddeld 3e moeten zijn
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Een andere TD had misschien visie en een netwerk gehad.
Ja van geel heeft ons alleen maar ellende bezorgt.
Van Berghuis kun je ook niet genieten. Evenmin van Pelle guidetti ,jorgenson, Vermeer etc.

Een andere td had ons ook definitief de Glasgow Rangers en Twente achterna kunnen sturen.

Erg knap, van geel word aangesteld in de zwartste periode van Feyenoord en weet het tij te keren. En...ja nu wel.... structureel winst te boeken
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 09:46 schreef MMM het volgende:
Elke dag dat deze man blijft zitten is een schande.
Het is dat je het zelf zegt, maar je doet idd vaak aan anti support
Vergeet niet dat je hier even haat vol was naar de td en Gio in het kampioensjaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 10:56 schreef VVout het volgende:

[..]

Mijn punt is dat al dat gezeur veel te veel onrust brengt rondom Feyenoord.

De rede van onrust kan ik ook niet echt bevatten, sommige schijnen vergeten te zijn waar we vandaan komen en dat alles met het kampioenschap in kannen en kruiken was.
Gelukkig zie je het ook zo
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 11:38 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ja van geel heeft ons alleen maar ellende bezorgt.
Van Berghuis kun je ook niet genieten. Evenmin van Pelle guidetti ,jorgenson, Vermeer etc.

Een andere td had ons ook definitief de Glasgow Rangers en Twente achterna kunnen sturen.

Erg knap, van geel word aangesteld in de zwartste periode van Feyenoord en weet het tij te keren. En...ja nu wel.... structureel winst te boeken
Berghuis is een goede aankoop. Pellè dankzij de zoon van Koeman. En NEE dat kan je niet ontkennen, anders had Pellè NOOIT bij Feyenoord gespeeld.

Guidetti kon hij niet eens zelf haha. Jorgensen kampioensjaar prima, nu al 2 jaar ruk. Vermeer goede keeper.

Wilkshire, Mathijsen, Boulahrouz en Kazim (HAHA) vond ik wat minder met gigantische salarissen en jij? De laatste drie zelf miljoenensalaris. Wat een fiasco was dat.

Singh, Goossens, Immers, Verhoek, Bilal, Vejinovic, Gustafson, Tapia, Amrabat, Larsson. Clasie en Martina, SCHANDALIG!!! En ik kan nog wel even door gaan. Wat een gigantische PUINZOOI heeft deze man binnen gehaald.

Feyenoord bestaat nog dankzij Varkenoord, die moeten we heel heel erg dankbaar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Oh en dan de reactie: Ja maar sommigen waren transfervrij.

Totaal niet boeiend, bakken met salaris heeft deze man over de balk gesmeten aan flut spelers.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 11:56   quote  deeplink  
En ik vergeet nog diverse contractverlengingen die onbegrijpelijk waren zoals Nelom en dit seizoen van Beek.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 12:05   quote  deeplink  
Nog steeds de zelfde argumenten dus.
Deze heb ik allemaal afgewogen afgelopen jaren en tot de conclusie gekomen dat het gaat reacties zijn.
Hoe dan?
Alle zwakke plekjes willen zoeken , zoals Pelle door Koeman, guidetti kent ie niet.jorgenson speelt nu ruk, (wat is dat voor argument, toen niet)

De spelers die je noemt zit ook een hoop rukzooi bij. Zoals 99 van de 100 waar Feyenoord in de vijver moet vissen.

De jeugd kreeg niet voldoende vertrouwen van Gio en hij had een punt, jeugd lichting was minder laatste jaren. Dus van geel moest wel vissen naar goedkope versterkingen.

Voor het budget waarin hij vist niet eens zo slecht, maar het is nu eenmaal zo dat deze vijver eigenlijk niet Feyenoord waardig is.
Iets waar van geel niets aan kan doen door de situatie 10 jaar geleden.
Wel zie je dat van geel steeds meer de club hersteld met geld. In de toekomst kan Feyenoord daardoor veel meer dan nu. Iig is de club uit de problemen door hem
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 11:56 schreef MMM het volgende:
En ik vergeet nog diverse contractverlengingen die onbegrijpelijk waren zoals Nelom en dit seizoen van Beek.
Altijd goed bij verkoop
Je hoeft geen van geel fan te zijn, maar van geel haten en perse weg willen zal ik nooit begrijpen zover ik hem heb meegemaakt.

Kortom we worden het niet eens.
Post jij je haat maar door.
Ga ik er met een vleugje overdrevenheid met liefde tegenin

Ben het wel eens dat van geel niet het beste netwerk lijkt te hebben.
Maar hij heeft goede andere kwaliteiten.
Gezien het geringe vermogen van Feyenoord nog steeds de juiste man voor mij bij de club.
Als we ooit geld genoeg is, dan moet er wat veranderen.
Ik denk dat er weinig td,s kwaliteit kunnen halen met t geld wat er is en tegen de zelfde problemen aan lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:05 schreef igor korneev het volgende:
Nog steeds de zelfde argumenten dus.
Deze heb ik allemaal afgewogen afgelopen jaren en tot de conclusie gekomen dat het gaat reacties zijn.
Hoe dan?
Alle zwakke plekjes willen zoeken , zoals Pelle door Koeman, guidetti kent ie niet.jorgenson speelt nu ruk, (wat is dat voor argument, toen niet)

De spelers die je noemt zit ook een hoop rukzooi bij. Zoals 99 van de 100 waar Feyenoord in de vijver moet vissen.

De jeugd kreeg niet voldoende vertrouwen van Gio en hij had een punt, jeugd lichting was minder laatste jaren. Dus van geel moest wel vissen naar goedkope versterkingen.

Voor het budget waarin hij vist niet eens zo slecht, maar het is nu eenmaal zo dat deze vijver eigenlijk niet Feyenoord waardig is.
Iets waar van geel niets aan kan doen door de situatie 10 jaar geleden.
Wel zie je dat van geel steeds meer de club hersteld met geld. In de toekomst kan Feyenoord daardoor veel meer dan nu. Iig is de club uit de problemen door hem
De waarheid. Pellè dankzij de zoon van Koeman, Guidetti kon hij niet. Wat wil je er aan veranderen?

We moeten in deze waardeloze vijver vissen omdat de TD geen visie en netwerk heeft. Kijk eens wat Ted van Leeuwen er weer van bakt bij Twente. Ook geen geld maar wel kwaliteit. Net als 2/3 jaar geleden in de Eredivisie met Twente.

van Geel spendeerde miljoenensalarissen aan nutteloze, oude spelers. Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen en Kazim. Werkelijk NIETS aan gehad. Wel miljoenen kwijt.

Burger is die minder dan Clasie? Geertruida is die minder dan Martina? Lijkt mij niet. Laat de jeugd fouten maken ipv nutteloze huurspelers.

Hij had de club kunnen herstellen na de titel, hij heeft de club na de titel weer in dezelfde ellendige situatie gebracht. Geld gestopt in kut spelers en nu bijna niets meer in kas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:09 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Altijd goed bij verkoop
Je hoeft geen van geel fan te zijn, maar van geel haten en perse weg willen zal ik nooit begrijpen zover ik hem heb meegemaakt.

Kortom we worden het niet eens.
Post jij je haat maar door.
Ga ik er met een vleugje overdrevenheid met liefde tegenin
Ja bij Nelom heeft dat zeer goed geholpen en voor van Beek staan ze ook in de rij denk ik.

Wanbeleid.
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:05 schreef igor korneev het volgende:
Nog steeds de zelfde argumenten dus.
Deze heb ik allemaal afgewogen afgelopen jaren en tot de conclusie gekomen dat het gaat reacties zijn.
Hoe dan?
Alle zwakke plekjes willen zoeken , zoals Pelle door Koeman, guidetti kent ie niet.jorgenson speelt nu ruk, (wat is dat voor argument, toen niet)

De spelers die je noemt zit ook een hoop rukzooi bij. Zoals 99 van de 100 waar Feyenoord in de vijver moet vissen.

De jeugd kreeg niet voldoende vertrouwen van Gio en hij had een punt, jeugd lichting was minder laatste jaren. Dus van geel moest wel vissen naar goedkope versterkingen.

Voor het budget waarin hij vist niet eens zo slecht, maar het is nu eenmaal zo dat deze vijver eigenlijk niet Feyenoord waardig is.
Iets waar van geel niets aan kan doen door de situatie 10 jaar geleden.
Wel zie je dat van geel steeds meer de club hersteld met geld. In de toekomst kan Feyenoord daardoor veel meer dan nu. Iig is de club uit de problemen door hem
jij lult ook alleen maar dezelfde argumenten , je moet wel heel erg blind zijn om niet te willen zien dat v geel een aaneen opstapeling van missers heeft begaan , deze man is niet capabel genoeg

ja en elke x het vergoedelijken dat hij in een vijver moet vissen waardoor de kans op slagen zeer gering is , is gewoon bullshit , waarom blijf je dan vissen in die vijver als je jaar in jaar uit ziet dat dit niet werkt , geef dan de jeugd die kans op die plek dat accepteren de supporters 10x meer , daarbij heeft hij toch aardig geld over de balk gegooit 27milj aan spelers halen waar er bijna geen een een voltreffer is zet toch ook te denken niet , dus zelfs als hij wel geld mag uitgeven maakt hij er een boeltje van
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja bij Nelom heeft dat zeer goed geholpen en voor van Beek staan ze ook in de rij denk ik.

Wanbeleid.
Weer pak je alleen de missers. Hij haalde ook transfervrij die later verkocht werden.
En wist in een paar maanden tijd boetius voor 4x zoveel te verkopen
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:18 schreef kenny het volgende:

[..]

jij lult ook alleen maar dezelfde argumenten , je moet wel heel erg blind zijn om niet te willen zien dat v geel een aaneen opstapeling van missers heeft begaan , deze man is niet capabel genoeg

ja en elke x het vergoedelijken dat hij in een vijver moet vissen waardoor de kans op slagen zeer gering is , is gewoon bullshit , waarom blijf je dan vissen in die vijver als je jaar in jaar uit ziet dat dit niet werkt , geef dan de jeugd die kans op die plek dat accepteren de supporters 10x meer , daarbij heeft hij toch aardig geld over de balk gegooit 27milj aan spelers halen waar er bijna geen een een voltreffer is zet toch ook te denken niet , dus zelfs als hij wel geld mag uitgeven maakt hij er een boeltje van
Je suggereerde eerst dat 30 miljoen verdampt zou zijn, hier is na verkoop helemaal niets van verdampt.
Ik ben niet blind voor de missers, maar kan het een plek geven gezien de situatie.
En tussen de aankopen zit vaak een uitblinker die zeer belangrijk blijkt te zijn voor de eindstand elk seizoen. Guidetti,Pelle, jorgenson, Kuyt,van Persie, Berghuis,Jones.

Van geel had nog meer de volle laag gekregen als hij alleen met de jeugd had gewerkt als het seizoen slecht verloopt.want dan had hij niks gedaan voor zijn salaris.

Je laatste punt klopt, als er wel geld is, is het waarschijnlijk dat er betere td,s zijn.

Hij is ook bij Ajax belangrijk geweest, heeft het fundament gelegd voor het opsparen van hun eigen vermogen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
R()b
 R()b - donderdag 14 maart 2019 - 12:39   quote  deeplink  
Nou Martin, bammetje opgegeten kan je Zwarts bellen om te verlengen.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:19 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Weer pak je alleen de missers. Hij haalde ook transfervrij die later verkocht werden.
En wist in een paar maanden tijd boetius voor 4x zoveel te verkopen
Wie dan op Janmaat na?

Amrabat in één jaar tijd 1,5 miljoen verlies.
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:26 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Hij is ook bij Ajax belangrijk geweest, heeft het fundament gelegd voor het opsparen van hun eigen vermogen
En toen hij geld mocht uitgeven bij die neuzen werd hij eruit geflikkerd na zoveel miskopen. Waar doet me dat aan denken..
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:41 schreef MMM het volgende:

[..]

En toen hij geld mocht uitgeven bij die neuzen werd hij eruit geflikkerd na zoveel miskopen. Waar doet me dat aan denken..
Aan een man die goed kan sparen en moeite heeft met het uitgeven van zijn spaargeld.
Iets waar Feyenoord voorlopig nog behoefte aan heeft.

Laat van geel ze maar binnen harken en in de toekomst door een ander uitgeven .
We zijn er nog lang niet op dat punt.

Hoe komt het trouwens dat je al zo vijandig was naar van geel in het kampioensjaar?
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 13:20   quote  deeplink  
igor je kan praten als brugman maar je kan toch niet ontkennen dat deze man meer fout heeft gedaan dan goed voor onze club , en inderdaad hebben ze hem bij 020 naar buiten geknikkerd , waarom zou dat nou zijn ?? omdat hij volgens jou het fundament heeft gelegd voor het huidige 020 ?? wat een grote grap is dit zeg
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 13:53   quote  deeplink  
Ik ga dat zeker ontkennen.
Ik stel de vraag andersom. Je kan toch niet ontkennen dat deze man meer goed heeft gedaan dan fout.
En als je dat wel doet spreken de sportieve en financiële cijfers je tegen.

Ja Ajax zelf heeft naar buiten gebracht dat van geel zijn dienst heeft bewezen.
Veel geld gebracht. De sportieve successen waren wat minder.
En zo ben ik inmiddels achter een sparen td is niet snel geliefd bij een prijzen hunkerende achterban.

Maar nu we het allebei hebben. En prijzen pakken en financiële winst, snap ik de onrust niet.
Alle belangrijke cijfers die Feyenoord vooruit helpen, spreken in het voordeel van van geel.

Sterker nog van geel is de meest succesvolle td sinds de jaren 80.
Wanbeleid,club verwoesten? Pfffff. Dood vermoeiend
VVout
 VVout - donderdag 14 maart 2019 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 13:20 schreef kenny het volgende:
igor je kan praten als brugman maar je kan toch niet ontkennen dat deze man meer fout heeft gedaan dan goed voor onze club , en inderdaad hebben ze hem bij 020 naar buiten geknikkerd , waarom zou dat nou zijn ?? omdat hij volgens jou het fundament heeft gelegd voor het huidige 020 ?? wat een grote grap is dit zeg
Als ie meer fout had gedaan dan goed zaten we in de categorie 1 van de KNVB of was er geen Feyenoord. Dit is zeker niet het geval, dus niet waar.

quote:
De nieuwe categorie-indeling van clubs in het betaald voetbal is bekend. De licentiecommissie stelde de indeling samen op basis van de jaarcijfers 2016/’17 en prognosecijfers 2017/’18.

Tien clubs zitten in categorie 3 (goed) en drieëntwintig in categorie 2 (voldoende) en één club in categorie 1 (onvoldoende). Sparta Rotterdam stijgt ten opzichte van het vorige meetmoment van categorie 2 naar 3, Almere City FC, Excelsior en VVV-Venlo zakken van categorie 3 naar 2. FC Den Bosch is als enige club ingedeeld in categorie 1.
Categorie-indeling

Categorie 3: Ajax, AZ, SC Cambuur Leeuwarden, Feyenoord, Go Ahead Eagles, FC Groningen, sc Heerenveen, PSV, Sparta Rotterdam en Willem II.
Categorie 2: ADO Den Haag, Almere City FC, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Excelsior, Fortuna Sittard, De Graafschap, Helmond Sport, Heracles Almelo, MVV Maastricht, NAC Breda, N.E.C, FC Oss, Roda JC, RKC Waalwijk, Telstar, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, FC Volendam, VVV-Venlo en PEC Zwolle.
Categorie 1: FC Den Bosch
Bron https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licentiezaken/45855/categorie-indeling-sparta-rotterdam-naar-goede-derde
MMM
 MMM - donderdag 14 maart 2019 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 12:52 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Aan een man die goed kan sparen en moeite heeft met het uitgeven van zijn spaargeld.
Iets waar Feyenoord voorlopig nog behoefte aan heeft.

Laat van geel ze maar binnen harken en in de toekomst door een ander uitgeven .
We zijn er nog lang niet op dat punt.

Hoe komt het trouwens dat je al zo vijandig was naar van geel in het kampioensjaar?
Doet mij meer denken aan een man die hetzelfde bij Feyenoord heeft geflikt. Bakken met geld uitgegeven aan middelmaat waardoor de club geen cent meer in kas heeft.

Omdat hij al jarenlang een wanprestatie levert. Van selecties niet op tijd op orde hebben tot middelmaat halen.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 14:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Doet mij meer denken aan een man die hetzelfde bij Feyenoord heeft geflikt. Bakken met geld uitgegeven aan middelmaat waardoor de club geen cent meer in kas heeft.

Omdat hij al jarenlang een wanprestatie levert. Van selecties niet op tijd op orde hebben tot middelmaat halen.
Vreemde redenatie als je ziet dat feyenoord onder zijn bewind juist meer geld heeft verzameld.

Kampioen worden een wanprestatie? nee feyenoord steeg boven zichzelf uit en was een prachtige ongelooflijke prestatie. moet je koesteren niet haten.
dat er geen gevolg aan kwam is niet onlogisch.

Net alsof feyenoord in een luxe situatie verkeerde.
als je risico arm wil opereren loop je tegen veel dingen aan, zoals niet optijd kunnen handelen.

De man heeft met het laatste geld van VVF gered van de ondergang en het laatste restje waarde van varkenoord.
dit is goed gegaan. van -45 miljoen naar ruim in de plus.
geinvesteerd in varkenoord en feyenoord city, met als doel betere jeugd kunnen opleiden dan je met een paar miljoen kunt kopen.
schulden aan het aflossen zodat feyenoord weer onafhankelijk word.

Hij heeft bakken met geld binnen gehaald tov. uitgaven.
diyt bl;ijf je maar benoemen , maar is niet waar.
zijn functie is meer dan alleen kopen en verkopen van spelers.
maar zelfs als je daar alleen opdoelt, heeft hij geen verliezen gemaakt in totaal.

Goed, je mag de man niet mogen, jouw goed recht en met jou nog een aantal andere.
Dat is iets anders dan de hele menigte opstoken met onwaarheden.
zodra ik dat lees, ga ik reageren en neem ik het voor hem op.

wel realistich onder aan de streep blijven kijken, de missers en het goede tegen elkaar afstrepen en je ziet dat hij het niet slecht heeft gedaan.

Bovendien bevalt mij de instelling van het legioen niet sinds na het kampioenschap.
Wer hebben decennia lang van alles moeten slikken en ook gedaan zonder ons tegen de club te keren.
nu is de emmer blijkbaar vol sinds we kampioen zijn en worden we van het mooiste publiek ineens het meest kritische publiek van nederland.
vind ik persoonlijk heel erg jammer, want het legioen maakte de club juist zo mooi.
nu begint het legioen schade aan de club te brengen door deze houding, wat het juist sinds koeman en van geel niet verdient. verdient support.
maar nee, we bestempelen ze allemaal als miskopen. lekker voetballen voor die gasten.

Ga er achter staan, slik je voordelen in en ervaar feyenoord zoals het hoort.
en ga pas morren als het echt een puinzooi word. td's die geld verliezen ONDER AAN DE STREEP, of als je lager dan plek 5 eindigd voor de zoveelste keer.
De club is voor van geel verwoest, hij mag het allemaal opruimen en lijkt hem nog te lukken ook.
Volle kredits voor hem!
maar dit is allemaal slechts mijn mening.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 16:15   quote  deeplink  
ter aanvulling:
Ik ben niet een en al van geel fan, ga hem niet zo verdedigen dat ik er piet praat bij ga voegen.
Jammer dat jij MMM en een paar anderen wel alleen maar blijven herhalen wat hij niet goed heeft gedaan en nooit, maar dan ook nooit zijn goede werk an onderstrepen.
Dan wil je het niet zien, of je wil het niet benoemen.

Als jij bepaalde punten heel zwaar vind wegen, zoals de aangetrokken spelers waar we hier in grote lijnen eerst mee eens waren en dan helaas niet zo mocht uitpakken over het algemeen, is dat je goed recht.
Maar ik lees erg veel onwaarheden over geld.
hij maakt feyenoord niet armer, maar rijker!
In mijn ogen (ajax en psv zullen het eens zijn) is het opbouwen van vermogen belangrijker dan een goed jaar hebben met een toevalstreffer in aangetrokken spelers, die je na een jaar toch weer verlaten.(tuurlijk wil ik ook graag een sterk team) Van Geel probeert op zijn manier het sterkste team zonder te veel risico's te maken. gaat hem aardig af als je het vergelijkt met het pre van geel tijdperk.
Mocht van Geel nog 5 jaar zitten, verwacht ik ook dat we 2x zo kapitaal krachtijg zijn dan nu.
Een hogere waarde op het veld, een hogere waarde van jeugd spelers, die vaker doorbreken, en een hoger eigen kapitaal.
Is allemaal iets wat jaren en jaren duurt, het redden van een club met schulden.
we zijn nu halverwege en kunnen ondertussen genieten van redelijke sportieve resultaten, voordat we weer eens kunnen denken aan het mee kunnen draaien met ajax en psv.

Waarom denk je dat de VVF van geel graag ziet? omdat ze hun geld tenminste terug krijgen.
ze hebben dus een zekergevoel bij hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
analist
 analist - donderdag 14 maart 2019 - 17:07   quote  deeplink  
Hety kan toch niet zo zijn dat Van Geel nog 5 jaar blijft zitten Igor. Volgens mij ben jij de weg kwijt. Van Geel heeft geen goede scouting opgezet, zo ja, dan hadden wij jaren geleden al goede jeugd uit Zweden, Denemarken etc gehad. Wat dat betreft heeft Ajax dat wel. En zo kan je meer talenten aantrekken voor minder geld en dus ook geld maken.Hogere waarden van jeugd kan jaren en jaren duren volgens jou. Ik denk dat Van Geel alk jaren bezig is. Geen resultaat. Het is net als een trainer Na enkele jaren een ander voor de groep. Van Geel heeft verzuimd om een topsportklimaat te creeeren en dat is hem aan te rekenen. Een nieuwe td en wel zo snel mogelijk.
van geil
 van geil - donderdag 14 maart 2019 - 17:09   quote  deeplink  
Fantasy world die Igor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door van geil --
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 17:09   quote  deeplink  
beste igor , je praat jezelf tegen en komt elke x met verklaringen die jezelf tegen spreken moet er wel om lachen dat je het voor een nep TD opneemt die werkelijk alles verkeerd doet en dat je het niet wil inzien , ja dat is erg vermoeiend , maar goed keep on dreaming

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door kenny --
kenny
 kenny - donderdag 14 maart 2019 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:07 schreef analist het volgende:
Hety kan toch niet zo zijn dat Van Geel nog 5 jaar blijft zitten Igor. Volgens mij ben jij de weg kwijt. Van Geel heeft geen goede scouting opgezet, zo ja, dan hadden wij jaren geleden al goede jeugd uit Zweden, Denemarken etc gehad. Wat dat betreft heeft Ajax dat wel. En zo kan je meer talenten aantrekken voor minder geld en dus ook geld maken.Hogere waarden van jeugd kan jaren en jaren duren volgens jou. Ik denk dat Van Geel alk jaren bezig is. Geen resultaat. Het is net als een trainer Na enkele jaren een ander voor de groep. Van Geel heeft verzuimd om een topsportklimaat te creeeren en dat is hem aan te rekenen. Een nieuwe td en wel zo snel mogelijk.
mee eens , het is zelfs nog erger scouts leveren weldegelijk spelers aan maar dat schuift onze martin gewoon van tafel , ja wat moet hier nog verder van zeggen pffff
van geil
 van geil - donderdag 14 maart 2019 - 17:12   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=21363&abbr=feyenoordpings
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:07 schreef analist het volgende:
Hety kan toch niet zo zijn dat Van Geel nog 5 jaar blijft zitten Igor. Volgens mij ben jij de weg kwijt. Van Geel heeft geen goede scouting opgezet, zo ja, dan hadden wij jaren geleden al goede jeugd uit Zweden, Denemarken etc gehad. Wat dat betreft heeft Ajax dat wel. En zo kan je meer talenten aantrekken voor minder geld en dus ook geld maken.Hogere waarden van jeugd kan jaren en jaren duren volgens jou. Ik denk dat Van Geel alk jaren bezig is. Geen resultaat. Het is net als een trainer Na enkele jaren een ander voor de groep. Van Geel heeft verzuimd om een topsportklimaat te creeeren en dat is hem aan te rekenen. Een nieuwe td en wel zo snel mogelijk.
de spelers die ajax haalt kunnen wij niet betalen.
niet dezelfde catogorie.
DAt van geel nog 5 jaar blijft zitten zie ik met dit gerommel in de achterban ook niet gebeuren. maar van mij mag hij , mits hij positieve cijfers blijft schrijven.
Van geel is bezig met een topsport klimaat investeringen in feyenoord city en het binnen boord houden van de jeugd.

Ik ga niet ontkennen dat het scoutings apparaat van feyenoord beter kan.
Dat er ververst mag worden na een aantal jaren is geen vreemd argument, prima als je dat vind.
DAt er geen resultaat is geboekt onder zijn bewind is dan weer totale onzin.
Feyenoord was stuk en nu niet meer.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:09 schreef kenny het volgende:
beste igor , je praat jezelf tegen en komt elke x met verklaringen die jezelf tegen spreken moet er wel om lachen dat je het voor een nep TD opneemt die werkelijk alles verkeerd doet en dat je het niet wil inzien , ja dat is erg vermoeiend , maar goed keep on dreaming
wat bedoel je?

Als je doelt op dingen die ik wel toe kan geven , ligt aan mijn capaciteit tot enige nuance.
niet alles is perfect natuurlijk.
Ik leg de hele som op tafel, weeg voor en nadelen af en zie onder aan de streep dat hij meer goeds dan slecht verricht en bovendien geld in het laadje stopt

werkelijk alles verkeerd doet is weer zo'n voorbeeld van het gebrek aan nuance.
Deze TD heeft de club gered met de laatste centjes van de vvf(ongelooflijk dat ik dit al 100x heb herhaald)
de vvf lat hem zitten omdat hij ze terug betaald.
de club is uit de schulden.
Halen voor de situatie feyenoord waardige resultaten met het team.
Dit willen jij/jullie niet zien.
zolang daar geen verandering komt, zijn jullie nog blinder.

Er zitten hier ook mensen zoals henk en rob en leon die wel de goede dingen kunnen zien aan deze TD en het toekennen, maar daarnaast aangeven dat het mooi is geweest met van Geel.
Ik zal daar ook nooit fel tegenin gaan, omdat ze niet vanuit blinde haat praten,maar met nuance. Ze zouden zomaar gelijk kunnen hebben ook. maar erkennen wel dat van Geel niet de club kapot heeft gemaakt en zulk soort onzin.

Ik ben tevreden met van Geel en ben hem dankbaar voor het redden van de club en de mooie momenten afgelopen seizoenen. Ik zag in 2010 veel meer kans op ellende dan dat er in werkelijkheid is gebeurd sinds zijn aanstelling. mn club is nog authentiek, niet afgekocht door een sjeik en staat weer op eigen poten.
Nu duidelijk waarom ik hem wel mag?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:09 schreef van geil het volgende:
Fantasy world die Igor
jaloers,? hokjes denker
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 maart 2019 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:53 schreef igor korneev het volgende:

[..]

de spelers die ajax haalt kunnen wij niet betalen.
niet dezelfde catogorie.
DAt van geel nog 5 jaar blijft zitten zie ik met dit gerommel in de achterban ook niet gebeuren. maar van mij mag hij , mits hij positieve cijfers blijft schrijven.
Van geel is bezig met een topsport klimaat investeringen in feyenoord city en het binnen boord houden van de jeugd.

Ik ga niet ontkennen dat het scoutings apparaat van feyenoord beter kan.
Dat er ververst mag worden na een aantal jaren is geen vreemd argument, prima als je dat vind.
DAt er geen resultaat is geboekt onder zijn bewind is dan weer totale onzin.
Feyenoord was stuk en nu niet meer.
Respect Igor. Je gaat behoorlijk inhoudelijk in op allerlei tegenwerpingen.
En je blijft inhoudelijk.
Knap.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 14 maart 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2019 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Respect Igor. Je gaat behoorlijk inhoudelijk in op allerlei tegenwerpingen.
En je blijft inhoudelijk.
Knap.
Fijn om te horen Henk, kost wat energie, maar heb het er momenteel wel voor over.
In mijn ogen wil ik bijdragen in het steunen van makkelijke slachtoffers die de lul worden van onrealistische verwachtingen die zijn ontstaan op een of andere vage manier.

Dat er mensen zijn die iets nieuws willen kan ik begrijpen
maar dat hele club kapot, wanbeleid gedoe vallen mijn nekharen spontaan van uit.
Weten ze echt niet meer hoe het zat voor van geel? of denken ze dat de miljoenen om je oren vliegen in een paar jaar en zomaar even naast ajax staat na -45 miljoen?

en maar blijven pushen dat hij al het geld verkwanseld en de jeugd verziekt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2148408