BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Anno81
 Anno81 - woensdag 20 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Mario opgepleurd is, die kan beter op het podium gaan staan en een beetje de lolbroek gaan uithangen. En over Koeman valt nog weinig te zeggen, het hangt er in mijn ogen volledig van af of wij nog een paar spelers mogen halen, zo ja dat dan kan het goed komen met iedere trainer, zo nee dan wordt het lastig voor iedere trainer.
Ik zeg Roorda, Hadouir of Schone en Dost halen en we eindigen bij de eerste vijf en laat Ferrader maar naar de tukkers gaan.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 20 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ben echt blij met Ronald Koeman als trainer, kent de voetbalwereld goed! Heeft een prijzenkast waar je u tegen zegt als speler en als trainer!! Denk dat met zijn inzicht en kennis een verrijking is voor de kuip. Dus Ronald welkom in de kuip en snoer de critici maar eens de mond met sprankelend voetbal....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:02 schreef Anno81 het volgende:
Ik ben blij dat Mario opgepleurd is, die kan beter op het podium gaan staan en een beetje de lolbroek gaan uithangen. En over Koeman valt nog weinig te zeggen, het hangt er in mijn ogen volledig van af of wij nog een paar spelers mogen halen, zo ja dat dan kan het goed komen met iedere trainer, zo nee dan wordt het lastig voor iedere trainer.
Ik zeg Roorda, Hadouir of Schone en Dost halen en we eindigen bij de eerste vijf en laat Ferrader maar naar de tukkers gaan.
roorda anderlecht ,Dost is eruit en komt niet meer..
Schone zou een goeie zijn en Hadouir komt.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 20 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Vergeten we nog El Hamdaoui?? of kon hij nou niet zo goed overweg met Ronald bij AZ?
Anno81
 Anno81 - woensdag 20 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

roorda anderlecht ,Dost is eruit en komt niet meer..
Schone zou een goeie zijn en Hadouir komt.
roorda anderlecht??? waar komt dat nieuws vandaan en dost heeft alleen gezegd dat hij geen transfer meer verwacht.
Drenthe?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Je nieuwsbronnen zijn anno '81?
MMM
 MMM - woensdag 20 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Roorda zou naar Standard Luik gaan, maar gaat uiteindelijk niet door.
Anno81
 Anno81 - woensdag 20 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
leon zegt roorda naar anderlecht, ik niet hoor.
Dost zegt in de Leeuwarder courant dat hij een zomertransfer uit zijn hoofd heeft gezet en Drenthe wil terug naar Feyenoord stond vorige week op voetbalprimeur
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:12 schreef Anno81 het volgende:

[..]

roorda anderlecht??? waar komt dat nieuws vandaan en dost heeft alleen gezegd dat hij geen transfer meer verwacht.
Drenthe?
Roorda zou naar Standard gaan, maar is daar medisch niet goedgekeurd. Dost wacht op Feyenoord, Drenthe is terug onder een hunebed.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

en 7 weken zomerstop ,me jongen hebben net hun laatste training gehad...
Honkbal is leuk als het warm is en de avondlichten aan gaan..
Ik moet nog 6 jaar wachten tot ze avond wedstrijden gaan spelen?
hoeft niet, op het WPT en de Haarlemse honkbalweek worden avondwedstrijden gespeeld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

hoeft niet, op het WPT en de Haarlemse honkbalweek worden avondwedstrijden gespeeld
Klopt als een bus , en hoe weet jij dat ?
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt als een bus , en hoe weet jij dat ?
hé! . . . ben al jaren lang liefhebber, heb in m'n jeugdjaren zelf ook nog gespeeld . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

hé! . . . ben al jaren lang liefhebber, heb in m'n jeugdjaren zelf ook nog gespeeld . . .
grappig,me jongens hadden beide voetbal ingeruild voor honkbal en ik vond het niks..
Maar ze beginnen het nu te snappen en me beide jongens schijnen het volgens zeggen aardig te doen..De oudste word ook telkens voor clinics gevraagt bij de 020 Pirats...
Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik het wel leuk begint te vinden..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

grappig,me jongens hadden beide voetbal ingeruild voor honkbal en ik vond het niks..
Maar ze beginnen het nu te snappen en me beide jongens schijnen het volgens zeggen aardig te doen..De oudste word ook telkens voor clinics gevraagt bij de 020 Pirats...
Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik het wel leuk begint te vinden..
honkbal is geweldig, heb het jarenlang gespeeld.
sterski010
 sterski010 - woensdag 20 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Als uithangbord voor de club en persconferenties wel ok. Hoop dat hij het veldwerk aan van Gastel over laat dan komt het helemaal goed...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 juli 2011 - 04:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 22:08 schreef El Jardinero het volgende:
Ben echt blij met Ronald Koeman als trainer, kent de voetbalwereld goed! Heeft een prijzenkast waar je u tegen zegt als speler en als trainer!! Denk dat met zijn inzicht en kennis een verrijking is voor de kuip. Dus Ronald welkom in de kuip en snoer de critici maar eens de mond met sprankelend voetbal....
ik wil geen sprankelend voetbal, ik wil punten en strijd!
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 21 juli 2011 - 06:53   quote  deeplink  
laten wij eerst maar eens afwaghten wt onze spelers prestersn.voor dat wij koeman nar beneden trappen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2011 - 07:07   quote  deeplink  
De druk ligt nu nog meer bij de spelers
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 07:52   quote  deeplink  
En dus zou de toevoeging van nieuwe krachten die mentale druk kunnen verlichten.
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 21 juli 2011 - 07:55   quote  deeplink  
Laatste nieuws omtrent koeman (1 jarig contract).. die van Geel is zo gek nog niet heb ik het idee

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2812329/2011/07/21/Dolenthousiaste-Koeman-tekent-voor-een-jaar.dhtml

ls de laatste details in de contractonderhandelingen geen obstakel meer vormen, tekent Ronald Koeman vandaag of morgen een éénjarig contract bij Feyenoord. De 48-jarige trainer sprak gisteren vanuit Portugal uitgebreid met de club. Feyenoord wil jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel als zijn rechterhand aanstellen.
© anp
© anp
De clubleiding had na het turbulente vertrek van Mario Been één opdracht voor Martin van Geel. De van Roda JC afkomstige technisch directeur diende razendsnel een opvolger van naam in de Kuip te presenteren. Nadat de ideale kandidaat Van Gaal had aangaf geen trek te hebben in Rotterdam-Zuid, werd Koeman het speerpunt.

Dolenthousiast
De voormalig trainer van Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ was na het eerste telefoontje van Van Geel dolenthousiast over een terugkeer naar de club waar hij tussen 1995 en 1997 als speler al actief was. Koeman sprak gisteravond met Van Geel en zal dat vandaag weer doen. De clubleiding wil de vrijdag benutten om alles af te stemmen met de raad van commissarissen, zodat de trainer maandag voor het eerst voor de groep kan staan.

Belangrijke voorwaarde
Dat Koeman slechts een eenjarig contract krijgt voorgeschoteld in de Kuip, is voor beide partijen een belangrijke voorwaarde om met elkaar in zee te gaan. Feyenoord hoeft voor de terugkeer van Koeman in de eredivisie nu niet al te diep in de buidel te tasten, pas bij eventuele verlenging van het contract kan de coach beduidend meer verdienen.


Bovendien weet de directie dat volgende zomer droomkandidaten als Louis van Gaal, Co Adriaanse en Dick Advocaat een stuk eenvoudiger gestrikt kunnen worden dan nu het geval was. Als het tussen de club en Koeman klikt, is een langer contract altijd nog een optie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Zw' 28 --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 07:56   quote  deeplink  
Dat Koeman slechts een eenjarig contract krijgt voorgeschoteld in de Kuip, is voor beide partijen een belangrijke voorwaarde om met elkaar in zee te gaan. Feyenoord hoeft voor de terugkeer van Koeman in de eredivisie nu niet al te diep in de buidel te tasten, pas bij eventuele verlenging van het contract kan de coach beduidend meer verdienen.

Bovendien weet de directie dat volgende zomer droomkandidaten als Louis van Gaal, Co Adriaanse en Dick Advocaat een stuk eenvoudiger gestrikt kunnen worden dan nu het geval was. Als het tussen de club en Koeman klikt, is een langer contract altijd nog een optie.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 07:56   quote  deeplink  
oh ja idd... dus v gaal in de zomer
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 juli 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Nou, een jaartje. Daarna zien we wel. Wanneer is van Gaal z'n sabbatical voorbij? :P April 2012?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Kijk!
Dit is uitstekend nieuws!
1 jarig contract, dus geen grote financiële risico's.
Van Geel is niet gek. Dit flikt ie toch weer!
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 21 juli 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Er staat wel een machtige groep trainers eigenlijk hoor kwa spelershistorie..
zou alleen lodewijks erbij houden voor keeperstrainingen.. en zo kan JpvG ook ervaring op doen..

Ik ga al weer wat positiever denken..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 07:59 schreef Zw' 28 het volgende:
Er staat wel een machtige groep trainers eigenlijk hoor kwa spelershistorie..
zou alleen lodewijks erbij houden voor keeperstrainingen.. en zo kan JpvG ook ervaring op doen..

Ik ga al weer wat positiever denken..
Ja, ik ook. R.K. - JP & Gio... Mooi stel!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Alle drie WELKOM BOYS en nu gvd GAAN!!!!!!!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 08:17 schreef Suijltje het volgende:
Alle drie WELKOM BOYS en nu gvd GAAN!!!!!!!!!!
vul effe de sportpoolert in suijl, dan kunnen wij onze kennis etaleren... :-)
Els
 Els - donderdag 21 juli 2011 - 08:29   quote  deeplink  
Een éénjarig contract is een sterke zet. Denk dat dat betekent dat de deur naar Van Gaal en Adriaanse nadrukkelijk wordt opengezet.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 21 juli 2011 - 08:32   quote  deeplink  
v gaal wacht effe tot we wat kunnen op de transfer markt. daarna zal de meester een ieder die verantwoordelijk is voor de vroegere spreekkoren, voor eens en altijd laten zien hoe louis is. een groot man, met de kwaliteit tot vergeving. en bovenal een buitengewone trainer, die ons naar de coolsingel zal slepen
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 08:18 schreef obiku010 het volgende:

[..]

vul effe de sportpoolert in suijl, dan kunnen wij onze kennis etaleren... :-)
Is goed Biek, doe ik gelijk vriend!
feyenoord for life
 feyenoord for life - donderdag 21 juli 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 14:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Wat doet Ronald Koeman nou weer bij Feyenoord? Hij heeft bij Ajax gespeeld dan wordt je toch niet bij je Aards Rivaal Trainer?
wat doe jij nou weer op een feyenoord forum als ajakkescied
MMM
 MMM - donderdag 21 juli 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Goede zet van van Geel om hem een 1 jarig contract aan te bieden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2011 - 09:23   quote  deeplink  
briljant!
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Koeman? Wat moeten we daar nou mee? daar gaan we de oorlog niet mee winnen. Had toch gekozen voor van Gastel, of gaan we na de kerst met van Gastel verder als we er weer achter komen dat de 15e plaats toch niet is wat we wilde.

Van Gaal gelukkig niet anders zou ik hem voor niks uitgescholden hebben in het olympisch. De arrogante........
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:24 schreef prikkieV het volgende:
Koeman? Wat moeten we daar nou mee? daar gaan we de oorlog niet mee winnen. Had toch gekozen voor van Gastel, of gaan we na de kerst met van Gastel verder als we er weer achter komen dat de 15e plaats toch niet is wat we wilde.

Van Gaal gelukkig niet anders zou ik hem voor niks uitgescholden hebben in het olympisch. De arrogante........
Azijnkonijn!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:24 schreef prikkieV het volgende:
Koeman? Wat moeten we daar nou mee? daar gaan we de oorlog niet mee winnen. Had toch gekozen voor van Gastel, of gaan we na de kerst met van Gastel verder als we er weer achter komen dat de 15e plaats toch niet is wat we wilde.

Van Gaal gelukkig niet anders zou ik hem voor niks uitgescholden hebben in het olympisch. De arrogante........
Lulhoer!
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Azijnkonijn!
Dan maar azijnkonijn maar Koeman gaat het niet worden echt niet!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:34 schreef prikkieV het volgende:

[..]

Dan maar azijnkonijn maar Koeman gaat het niet worden echt niet!
Ik vind vooral je argumentatie erg steekhoudend....
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:33 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Lulhoer!
ik proef agressie.?
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 21 juli 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Daarnaast is het contract dat hij tekent voor het eerste jaar volgens mij niet echt lucratief te noemen (voor hem dan...).
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vind vooral je argumentatie erg steekhoudend....
Een trainer die overal onenigheid veroorzaakt en ook nergens zijn contract uitdient. Als speler alle rivaliserende clubs heeft gehad en nu ook als trainer doet me erg aan Gullit denken, etc zo duidelijker?
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 21 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
hij heeft een contract voor één jaar.. Gok dat 't hem deze keer wel gaat lukken om dat uit te dienen.
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:40 schreef Let it Snoo het volgende:
hij heeft een contract voor één jaar.. Gok dat 't hem deze keer wel gaat lukken om dat uit te dienen.
Ik hoop het want dat zou betekenen dat we in ieder geval voor europees voetbal hebben gespeeld, daarna het stokje lekker overgeven aan van Gastel en Gio
Suijltje
 Suijltje - donderdag 21 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:35 schreef prikkieV het volgende:

[..]

ik proef agressie.?
Ja, agressie, alleen al vanwege het feit, dat Feyenoord vanaf nu AGRESSIE gaat tonen!
En als Feyenoorder doet je dat wat!
Mét -of zonder RK!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:39 schreef prikkieV het volgende:

[..]

Een trainer die overal onenigheid veroorzaakt en ook nergens zijn contract uitdient. Als speler alle rivaliserende clubs heeft gehad en nu ook als trainer doet me erg aan Gullit denken, etc zo duidelijker?
Overal onenigheid? Valt wel mee.
En je contract van 1 jaar uitdienen is voor Ronald niet moeilijk. Tussenpaus he.
En Gullit heeft alleen met Chelsea een keer iets bereikt.
plannetje
 plannetje - donderdag 21 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
hebben wij weer maar oke hopelijk zijn de tijden veranderd ??? Als ik hier vertrek, dan liefst naar Spanje of Italië, maar Nederland zou ook best kunnen. JE MOET JE DAARBIJ WEL AFVRAGEN OF EEN CLUB MIJ NODIG HEEFT. MIJ MOET JE NIET HALEN OM VAN ONDER AF AAN IETS OP POTEN TE ZETTEN Ik voel me meer een prestatietrainer. Onder die druk voel ik me het best. aldus Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad, maart 2006
de flh
 de flh - donderdag 21 juli 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Geweldig gedaan door van Geel om 1-jarig contract te geven.
prikkieV
 prikkieV - donderdag 21 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Tja het is misschien makkelijk om in het negatieve te denken maar ik (en jullie) heb al zoveel mee gemaakt dat het niet makkelijk word om positief te denken.

Doe dan nu maar Fer weg, of zet hem op de tribune tussen ons, en haal een aantal versterkingen want op dit moment zijn we echt niet sterk genoeg om voor europees voetbal te gaan.

Er moet toch geld zijn voor salarissen nu ook Koeman niet veel krijgt, wanneer is de uitspraak vanuit zeist?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 09:57 schreef prikkieV het volgende:
Tja het is misschien makkelijk om in het negatieve te denken maar ik (en jullie) heb al zoveel mee gemaakt dat het niet makkelijk word om positief te denken.

Doe dan nu maar Fer weg, of zet hem op de tribune tussen ons, en haal een aantal versterkingen want op dit moment zijn we echt niet sterk genoeg om voor europees voetbal te gaan.

Er moet toch geld zijn voor salarissen nu ook Koeman niet veel krijgt, wanneer is de uitspraak vanuit zeist?
Morgen, naar verwachting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0099370