BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
petertje
 petertje - dinsdag 26 juli 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:08 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Zeg Petertje...
Welke deun moetenb we in gedachten houden...?
Ik zie namelijk twee mogenlijkheden...
Mannekoor karrenspoor en gabbertje (Swiebertje)
is idd mannekoor karrespoor - mooi man.. stond op de Feyenoord cd van 95 / 96 volgens mij.. heb het mp3 bestand hier :)
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:51 schreef MMM het volgende:
Oh Rijnmond heeft het weer verwijderd, topzender..
Maar wat zei ie nou.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:34 schreef de flh het volgende:

[..]

Maar wat zei ie nou.
Er werd hem gevraagd van welke club hij trainer wilde worden, PSV, Ajax of Feyenoord. Hij liep naar het Feyenoordshirt. Wilde liefst naar Feyenoord omdat het een echte club was, goede supporters etc. En was geloof ik interview met Barend in 2000.
MMM
 MMM - dinsdag 26 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:42 schreef Els het volgende:

[..]

Er werd hem gevraagd van welke club hij trainer wilde worden, PSV, Ajax of Feyenoord. Hij liep naar het Feyenoordshirt. Wilde liefst naar Feyenoord omdat het een echte club was, goede supporters etc. En was geloof ik interview met Barend in 2000.
Klopt!
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Dank je! Dat is wel heel stoer dan.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Op Lunatic staat de hele uitzending.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Dankbaar.
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Erwin Koeman hing vorige week dagelijks met zijn jongere broer Ronald aan de telefoon. Maar niet om de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord advies te geven, benadrukt de huidige FC Utrecht-trainer die van 2005 tot 2007 in de Kuip werkte.

Ronald is oud en wijs genoeg om zelf een keuze te maken, zegt de oudste Koeman in het nieuwe NUsport-magazine.

Maar we hebben het er natuurlijk wél veel met elkaar over gehad dat hij naar Feyenoord is gegaan. Voor ons als familie is het speciaal dat we weer met zn tweeën in de eredivisie werken.

En voor de journalisten is het ook leuk. Die kunnen er weer lekker over roddelen. Raken jullie tenminste niet werkeloos

Zijn er valkuilen waarvoor jij Ronald wilt behoeden?
Valkuilen? Dat vind ik zón prietpraat. Ronald weet wat hij ongeveer kan aantreffen bij Feyenoord en daar zal hij zich op instellen. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Sommige journalisten maken het spannender dan het is.

Jij bent de laatste trainer die bij Feyenoord in de top drie is geëindigd. Wordt Ronald de volgende?
Dat denk ik niet, hahaha. Hij heeft een contract voor een jaar, dus het wordt lastig. Maar hij zal zo zijn doelstellingen hebben. Ik hoor mensen zeggen dat hij een team moet gaan opbouwen; dat slaat nergens op. Bouwen doe je aan een huis, niet aan een team. Alleen het resultaat telt.

(Bron: nusport.nl
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Bouwen doe je aan een huis..... Ook wel eens verfrissend, om zoiets te horen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:58 schreef Els het volgende:
Bouwen doe je aan een huis..... Ook wel eens verfrissend, om zoiets te horen.
er zit zelfs ook een kern van waarheid in, zeker in de huidige vluchtigheid van een voetbalclub.
salemi
 salemi - woensdag 27 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:58 schreef Els het volgende:
Bouwen doe je aan een huis..... Ook wel eens verfrissend, om zoiets te horen.
+1
Niet te overspannen doelstellingen hanteren, dat is belangrijk op dit moment. Met die jonge talentvolle gasten aan de slag, en die mannetjes vooral niet overwaarderen. Het zijn talenten maar hebben nog niets laten zien. Feyenoord moet wel een helder doel hebben. Dat is weer bij de top drie over een twee- drietal jaar. Ik denk dat de spelers waarvan we nu al weten geen waarde toe te voegen aan Feyenoord nu onderhand allemaal uit de Kuip verdwenen zijn. Nu is het aan de jonkies om te laten zien dat dat een goede keus is geweest en dat zijn werkelijk beter zijn dan een Bahia en een Bruins, om er maar een paar te noemen. Wellicht dat er snel weer een kwaliteitsimpuls mogelijk is door de aankoop van een goede speler, dat zou het herstelprogramma aanzienlijk kunnen versnellen. Want ik blijf erbij; als je resultaten haalt zeurt er niemand over een paar miljoen schuld.
bokui010
 bokui010 - woensdag 27 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Ìàðòèí âàí Ãåë ñêîðî ëåòåòü â Ëîíäîí äëÿ âñòðå÷è ñ Àðñåíàëîì î âîçìîæíîé àðåíäå Ryo Miyaichi. Ïåðâîíà÷àëüíî, òåõíè÷åñêèé äèðåêòîð íå íóæíî çíàòü, Ryo, ïîòîìó ÷òî îí Ñåêó Ñèññå è Äæåðñîí Êàáðàë äâà ïîòåíöèàëüíûõ çàáàñòîâùèêîâ îñòàâèëè â äîìå.

Òåì íå ìåíåå îí ñ÷èòàåò, ÿïîíñêèé èñïîëüçîâàòü æåëòûé öâåò. "Ìû íå æèðà â íàøåì íàïàäàâøèõ, ãîâîðèò âàí Ãåë â ìåæäóíàðîäíîì ôóòáîëüíîì, à Ryo íà ñàìîì äåëå âñå ïîçèöèè ñ ôðîíòà, ÷òîáû èìåòü äåëî ñ. ×òîVirus êàñàåòñÿ ëåâîé ÿ ãîâîðþ, ÷òî âäâîéíå çàíÿòû, íî è äëÿ âñåõ äðóãèõ ìåñòàõ ôðîíò ìû ìîæåì èñïîëüçîâàòü íåêîòîðûå óêðåïëåíèÿ ", ñêàçàë Âàí Ãåë.

Âàí Geel áóäåò ïåðâîíà÷àëüíî ëåòåòü â Ëîíäîí â ïÿòíèöó, íî, ÷òî äåëî ñäåëàíî. "Ïîòîìó ÷òî Àðñåíàë æäåò äà èëè íåò î çàÿâêå íà ðàçðåøåíèå íà ðàáîòó äëÿ Ryo", çíàåò òä. " ñåðåäèíå àâãóñòà, îíè íàäåþòñÿ ïîëó÷èòü óáåäèòåëüíûå îá ýòîì, è ÿ íà ñàìîì äåëå ñîáèðàåòñÿ ëåòåòü â Ëîíäîí". Âàí Geel íå ïðîèñõîäèò 1 ñåíòÿáðÿ, ÷òî Ôåéåíîîðä áóäåò ïî-ïðåæíåìó ðàñòè.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door bokui010 --
MMM
 MMM - woensdag 27 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:42 schreef bokui010 het volgende:
Ìàðòèí âàí Ãåë ñêîðî ëåòåòü â Ëîíäîí äëÿ âñòðå÷è ñ Àðñåíàëîì î âîçìîæíîé àðåíäå Ryo Miyaichi. Ïåðâîíà÷àëüíî, òåõíè÷åñêèé äèðåêòîð íå íóæíî çíàòü, Ryo, ïîòîìó ÷òî îí Ñåêó Ñèññå è Äæåðñîí Êàáðàë äâà ïîòåíöèàëüíûõ çàáàñòîâùèêîâ îñòàâèëè â äîìå.

Òåì íå ìåíåå îí ñ÷èòàåò, ÿïîíñêèé èñïîëüçîâàòü æåëòûé öâåò. "Ìû íå æèðà â íàøåì íàïàäàâøèõ, ãîâîðèò âàí Ãåë â ìåæäóíàðîäíîì ôóòáîëüíîì, à Ryo íà ñàìîì äåëå âñå ïîçèöèè ñ ôðîíòà, ÷òîáû èìåòü äåëî ñ. ×òîVirus êàñàåòñÿ ëåâîé ÿ ãîâîðþ, ÷òî âäâîéíå çàíÿòû, íî è äëÿ âñåõ äðóãèõ ìåñòàõ ôðîíò ìû ìîæåì èñïîëüçîâàòü íåêîòîðûå óêðåïëåíèÿ ", ñêàçàë Âàí Ãåë.

Âàí Geel áóäåò ïåðâîíà÷àëüíî ëåòåòü â Ëîíäîí â ïÿòíèöó, íî, ÷òî äåëî ñäåëàíî. "Ïîòîìó ÷òî Àðñåíàë æäåò äà èëè íåò î çàÿâêå íà ðàçðåøåíèå íà ðàáîòó äëÿ Ryo", çíàåò òä. " ñåðåäèíå àâãóñòà, îíè íàäåþòñÿ ïîëó÷èòü óáåäèòåëüíûå îá ýòîì, è ÿ íà ñàìîì äåëå ñîáèðàåòñÿ ëåòåòü â Ëîíäîí". Âàí Geel íå ïðîèñõîäèò 1 ñåíòÿáðÿ, ÷òî Ôåéåíîîðä áóäåò ïî-ïðåæíåìó ðàñòè.
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Zit ook zoiets moeizaams aan.

Bouwen vanuit je jeugdopleiding naar een sterk basisteam.
Van Hanegem zei eerder; Met dit team kun je over 3 jaar kampioen worden. Of iets in die trant.

Toch zie je het ook deze zomer weer; spelers ruiken groter geld en...Weg zijn ze.
'Bouwen aan een team' is volgens mij een grotere illusie dan wel eens gedacht wordt.
Milano08
 Milano08 - woensdag 27 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
klinkt raar maar ik denk dat de kracht niet bij Koeman ligt, maar juist in de 3 eenheid

Koetje gio en Gassie

kijk Gassie is nog te onervaren, kan alleen maar afbreuk op zijn toekomst zijn.

Kijk naar de rol van andere succesvolle teams ( barca/Man u ) en de rol erin door de assistenten, ( gio gassie )

Ik denk dat die drie persoonlijkheden een ideale aanvulling op elkaar zijn en wellicht nog wel eens kunnen verassen

weet het niet zeker maar dat gevoel heb ik dat deze drie er nog wel eens een tijdje zullen zitten. niet omdat het moet maar omdat het goed gaat

Als koe het lukt Fer bijtelaten tekenen als is het maar 1 jaar dan verdient hij veel respect
Kung-fu Fraser
 Kung-fu Fraser - donderdag 28 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-03-05-2000 doorspoelen naar 13 minuten
MMM
 MMM - donderdag 28 juli 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Staat/stond ook op de vorige pagina
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 20:27 schreef Kung-fu Fraser het volgende:
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-03-05-2000 doorspoelen naar 13 minuten
Grappig stukkie!
Els
 Els - donderdag 28 juli 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 20:35 schreef MMM het volgende:
Staat/stond ook op de vorige pagina
Het kan blijkbaar niet vaak genoeg gezegd worden ;-)
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 28 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Vind dat wel mooi om te zien hoor :)
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Vanavond in Studio Voetbal, 22.05
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 31 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Was lekker realistisch vandaag.. lang geen coach/trainert van Feyenoord gezien die dat ook was.. das ook wel een keer lekker hoor.. !
de flh
 de flh - zondag 31 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:31 schreef FEY-Esm het volgende:
Was lekker realistisch vandaag.. lang geen coach/trainert van Feyenoord gezien die dat ook was.. das ook wel een keer lekker hoor.. !
Eens.

Vond ook de agressie om de bal te veroveren verfrissend.
kuipje
 kuipje - zondag 31 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
even tussendoor..

Jack de jood van Gelder: Gaat het nog goed komen in amsterdam
Ronald Koeman: Wat mij betreft niet..

misschien makkelijk.. maar wel lekker
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Vond het ook een mooie opmerking! Vond verder Koeman goed overkomen en kon me wel vinden in zijn antwoorden.

Hij was ook niet blij met de uitspraken van Mario trouwens
Els
 Els - zondag 31 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Koeman was zelf een goede verdediger, laat hem daar maar beginnen. Als ik de wedstrijd van vandaag in mijn achterhoofd hou, dan lijkt het me verstandig om achterin de boel dicht te timmeren, en dankzij de snelheid van de voorhoede gokken cq rekenen op één of twee vrije trappen op strategische plekken per wedstrijd. Koeman leert Vlaar het kunstje, Biseswar kent het al, en elke wedstrijd met 1-0 winnen.
Ben ik meer dan tevreden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Hij had t zelf niet gedaan. Das wat anders.
Boeide m verder niet echt volgens mij.
Els
 Els - zondag 31 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 23:16 schreef Stylzz het volgende:
Hij had t zelf niet gedaan. Das wat anders.
Boeide m verder niet echt volgens mij.
Zo vatte ik het ook op. Hij zat er trouwens prima, goed visitekaartje.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Koeman's opmerking over de kracht van het Legioen en het feit dat het Legioen geen 'link' heeft met (een speler van het) team.
Vond ik wel van belang.
de flh
 de flh - maandag 01 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Ja klopt, maar ook hoe je door de manier van voetballen een band kan krijgen met je publiek.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
04 augKoeman: 'Instelling moet nog veel beter bij Feyenoord'
Feyenoord nieuws

Ronald Koeman, die pas aan zijn tweede werkweek in De Kuip bezig is, benadrukte dat er geen ontwikkelingen zijn rond Lex Immers. De voetballer staat in de belangstelling van Feyenoord.

De smaakmaker van ADO Den Haag liet donderdag in het Algemeen Dagblad optekenen graag naar Feyenoord over te stappen. "Nou, dat is tenminste één", glimlachte Koeman, die eerder al zijn interesse in Immers uitsprak.

"Mijn mening is bekend. Ik zeg verder niets meer over hem. Ik richt mij op de spelers die ik heb. Die zijn over het algemeen jong en nog onervaren. Daardoor zijn ze ook nog te lief voor elkaar. Als je zelf alles geeft, mag je ook het maximale van de anderen verwachten. Die instelling moet nog veel beter bij Feyenoord."

Koeman wil eerste koploper Eredivisie zijn
De kans is 'heel groot' dat Feyenoord de eerste koploper is van het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Dat beaamde de nieuwe trainer Ronald Koeman desgevraagd.

Koeman bereidt zich met Feyenoord voor op de seizoensouverture tegen stadsgenoot Excelsior, vrijdagavond op Woudestein. "Het gaat tenslotte maar om één wedstrijd", grinnikte hij.

Koeman waakte evenwel voor onderschatting. Hij kende de uitslag van de vorige uitwedstrijd van Feyenoord tegen de satellietclub (3-2 verlies) maar al te goed. "Nee, dat duel ben ik zeker niet vergeten. Ik hoop mijn spelers ook niet."

In dat duel, ook in augustus, scoorde Guyon Fernandez twee keer voor Excelsior. Vrijdag leidt hij de aanvalslinie van Feyenoord. "Een speler met veel mogelijkheden en veel snelheid", analyseerde Koeman. "Hij is nog niet balvast genoeg. Daar werken we hard aan. Hij is heel leergierig, er zit veel rek in hem. Ik laat hem naar zijn kwaliteiten spelen."

Met Sekou Cissé en Jerson Cabral vormt Fernandez op Woudestein de driemansaanval van Feyenoord
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:58 schreef obiku010 het volgende:
04 augKoeman: 'Instelling moet nog veel beter bij Feyenoord'
Feyenoord nieuws

Ronald Koeman, die pas aan zijn tweede werkweek in De Kuip bezig is, benadrukte dat er geen ontwikkelingen zijn rond Lex Immers. De voetballer staat in de belangstelling van Feyenoord.

De smaakmaker van ADO Den Haag liet donderdag in het Algemeen Dagblad optekenen graag naar Feyenoord over te stappen. "Nou, dat is tenminste één", glimlachte Koeman, die eerder al zijn interesse in Immers uitsprak.

"Mijn mening is bekend. Ik zeg verder niets meer over hem. Ik richt mij op de spelers die ik heb. Die zijn over het algemeen jong en nog onervaren. Daardoor zijn ze ook nog te lief voor elkaar. Als je zelf alles geeft, mag je ook het maximale van de anderen verwachten. Die instelling moet nog veel beter bij Feyenoord."

Koeman wil eerste koploper Eredivisie zijn
De kans is 'heel groot' dat Feyenoord de eerste koploper is van het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Dat beaamde de nieuwe trainer Ronald Koeman desgevraagd.

Koeman bereidt zich met Feyenoord voor op de seizoensouverture tegen stadsgenoot Excelsior, vrijdagavond op Woudestein. "Het gaat tenslotte maar om één wedstrijd", grinnikte hij.

Koeman waakte evenwel voor onderschatting. Hij kende de uitslag van de vorige uitwedstrijd van Feyenoord tegen de satellietclub (3-2 verlies) maar al te goed. "Nee, dat duel ben ik zeker niet vergeten. Ik hoop mijn spelers ook niet."

In dat duel, ook in augustus, scoorde Guyon Fernandez twee keer voor Excelsior. Vrijdag leidt hij de aanvalslinie van Feyenoord. "Een speler met veel mogelijkheden en veel snelheid", analyseerde Koeman. "Hij is nog niet balvast genoeg. Daar werken we hard aan. Hij is heel leergierig, er zit veel rek in hem. Ik laat hem naar zijn kwaliteiten spelen."

Met Sekou Cissé en Jerson Cabral vormt Fernandez op Woudestein de driemansaanval van Feyenoord
De uitspraken die Koeman tot u toe doet, ook weer in dit interview, zijn allemaal raak. Als het hem nou ook nog eens lukt deze wijze woorden te vertalen naar daden van de spelers op het veld, komt het allemaal goed!
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Hoop ook dat hij een beetje het waar kan maken..

zijn prestatie moet zijn vuur in het spel te brengen.. dat willen we toch?
Els
 Els - zaterdag 06 augustus 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Zelf wist hij niet beter. Ronald Koeman werd in zijn jeugdjaren omringd door oudere spelers die er geen doekjes om wonden. Bij een foute pass of een gemiste kans op de training vlogen de scheldwoorden over het veld. Nu hij trainer van Feyenoord is, mist hij die hardheid binnen zijn selectie.

,,Ze zijn redelijk lief voor elkaar, zei de trainer gisteren over zijn spelers. ,,Ze moeten beter met elkaar communiceren en meer van elkaar eisen. ,,Ik ben juist met heel mondige spelers opgegroeid. Voor mij was het heel normaal dat spelers elkaar de waarheid vertelden, maar tegenwoordig is dat niet meer gebruikelijk. Als trainer moet ik dat bij ze zien te activeren.

Het gebrek aan verbale hardheid binnen de gelederen van Feyenoord is een direct gevolg van de afwezigheid van oudere spelers met veel ervaring. Twee jaar geleden liepen er nog spelers als Kevin Hofland en Roy Makaay rond in De Kuip, die de jonge garde bij de hand nam. Ze staan er nu alleen voor, en dat is volgens Koeman duidelijk te merken.

Het zit nu eenmaal niet in de karakters van de jonkies om elkaar hard toe te spreken als er iets mis gaat. De Feyenoordtrainer: ,,Het is niet zo dat ze moeten denken: ik ben pas twintig jaar en kom nog maar net kijken, dus ik moet mijn mond houden. Het is moeilijk om dat om te draaien, maar ik heb wel gemerkt dat ze er voor open staan.

Bron: FR-Fanatic.com
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 09:45 schreef Els het volgende:
Zelf wist hij niet beter. Ronald Koeman werd in zijn jeugdjaren omringd door oudere spelers die er geen doekjes om wonden. Bij een foute pass of een gemiste kans op de training vlogen de scheldwoorden over het veld. Nu hij trainer van Feyenoord is, mist hij die hardheid binnen zijn selectie.

,,Ze zijn redelijk lief voor elkaar, zei de trainer gisteren over zijn spelers. ,,Ze moeten beter met elkaar communiceren en meer van elkaar eisen. ,,Ik ben juist met heel mondige spelers opgegroeid. Voor mij was het heel normaal dat spelers elkaar de waarheid vertelden, maar tegenwoordig is dat niet meer gebruikelijk. Als trainer moet ik dat bij ze zien te activeren.

Het gebrek aan verbale hardheid binnen de gelederen van Feyenoord is een direct gevolg van de afwezigheid van oudere spelers met veel ervaring. Twee jaar geleden liepen er nog spelers als Kevin Hofland en Roy Makaay rond in De Kuip, die de jonge garde bij de hand nam. Ze staan er nu alleen voor, en dat is volgens Koeman duidelijk te merken.

Het zit nu eenmaal niet in de karakters van de jonkies om elkaar hard toe te spreken als er iets mis gaat. De Feyenoordtrainer: ,,Het is niet zo dat ze moeten denken: ik ben pas twintig jaar en kom nog maar net kijken, dus ik moet mijn mond houden. Het is moeilijk om dat om te draaien, maar ik heb wel gemerkt dat ze er voor open staan.

Bron: FR-Fanatic.com
Komen we weer terug op het ex-transfervrije lijstje van mij: Hofs, Koevermans/Kezman, Boateng, Loovens! Een hoop commentaar van de meesten maar zij hadden dit team wel een mentale boost gegeven!! We kunnen inderdaad beter de investeerders aanspreken om een andere jonge speler te kopen!! GEKKEN!!
MMM
 MMM - zaterdag 06 augustus 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Hofs is naar Vitesse, Koeverman zit ergens in de VS en over die andere 3 heb ik het maar niet. Die gelukkig niet transfervrij zijn trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 11:22 schreef MMM het volgende:
Hofs is naar Vitesse, Koeverman zit ergens in de VS en over die andere 3 heb ik het maar niet. Die gelukkig niet transfervrij zijn trouwens.
Alleen Loovens niet! Voor de rest WAREN ze allemaal transfervrij!!
Je doet wel steeds populair maar vind jij Immers dan een aanwinst die het verschil gaat maken??
Het geld wat die gozer moet kosten hadden ze beter in de salarissen van die anderen kunnen stoppen!
Aleen Immers trekt niet de kar (overigens sowieso geen topper, op zijn uitspraken na!)
Die anderen hadden met zijn allen deze groep veel kunnen leren en zelf ook een aandeel in het presteren kunnen hebben!
Overigens was ik Velthuizen ook nog vergeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - zaterdag 06 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 16:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Alleen Loovens niet! Voor de rest WAREN ze allemaal transfervrij!!
Je doet wel steeds populair maar vind jij Immers dan een aanwinst die het verschil gaat maken??
Het geld wat die gozer moet kosten hadden ze beter in de salarissen van die anderen kunnen stoppen!
Aleen Immers trekt niet de kar (overigens sowieso geen topper, op zijn uitspraken na!)
Die anderen hadden met zijn allen deze groep veel kunnen leren en zelf ook een aandeel in het presteren kunnen hebben!
Overigens was ik Velthuizen ook nog vergeten!
Waren transfervrij ja, maar voegen allemaal niets toe aan Feyenoord. Kezman, Boateng, Loovens.. Waar hebben we het over? 2 spelers op leeftijd die al jaren niets gepresteerd hebben en Loovens die er vrij weinig van kan.. Geldverspilling was dat dus geweest.

Hoezo doe ik populair? Immers is een aanwinst voor Feyenoord ja, iemand die het verschil kan maken. Maar het is geen scorende spits, terwijl Feyenoord dat nodig heeft. Al kan Feyenoord een type die de ploeg op sleeptouw neemt goed gebruiken, een echte 'klootzak' hebben we ook nodig. Keuzes maken dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 22:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Waren transfervrij ja, maar voegen allemaal niets toe aan Feyenoord. Kezman, Boateng, Loovens.. Waar hebben we het over? 2 spelers op leeftijd die al jaren niets gepresteerd hebben en Loovens die er vrij weinig van kan.. Geldverspilling was dat dus geweest.

Hoezo doe ik populair? Immers is een aanwinst voor Feyenoord ja, iemand die het verschil kan maken. Maar het is geen scorende spits, terwijl Feyenoord dat nodig heeft. Al kan Feyenoord een type die de ploeg op sleeptouw neemt goed gebruiken, een echte 'klootzak' hebben we ook nodig. Keuzes maken dus.
als je nou Immers en een spits kan aantrekken dan word het nog een heel leuk seizoen.
Sabau
 Sabau - zondag 07 augustus 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 09:45 schreef Els het volgende:
Zelf wist hij niet beter. Ronald Koeman werd in zijn jeugdjaren omringd door oudere spelers die er geen doekjes om wonden. Bij een foute pass of een gemiste kans op de training vlogen de scheldwoorden over het veld. Nu hij trainer van Feyenoord is, mist hij die hardheid binnen zijn selectie.

,,Ze zijn redelijk lief voor elkaar, zei de trainer gisteren over zijn spelers. ,,Ze moeten beter met elkaar communiceren en meer van elkaar eisen. ,,Ik ben juist met heel mondige spelers opgegroeid. Voor mij was het heel normaal dat spelers elkaar de waarheid vertelden, maar tegenwoordig is dat niet meer gebruikelijk. Als trainer moet ik dat bij ze zien te activeren.

Het gebrek aan verbale hardheid binnen de gelederen van Feyenoord is een direct gevolg van de afwezigheid van oudere spelers met veel ervaring. Twee jaar geleden liepen er nog spelers als Kevin Hofland en Roy Makaay rond in De Kuip, die de jonge garde bij de hand nam. Ze staan er nu alleen voor, en dat is volgens Koeman duidelijk te merken.

Het zit nu eenmaal niet in de karakters van de jonkies om elkaar hard toe te spreken als er iets mis gaat. De Feyenoordtrainer: ,,Het is niet zo dat ze moeten denken: ik ben pas twintig jaar en kom nog maar net kijken, dus ik moet mijn mond houden. Het is moeilijk om dat om te draaien, maar ik heb wel gemerkt dat ze er voor open staan.

Bron: FR-Fanatic.com
Ja echt zonde dat Hofland er niet meer bij ons, die heeft me daar succesen gebracht met zn verbale hardheid. Meeste jeugspelers zitten al van jongs af aan in de jeugdopleiding worden daarom vrij beschermend opgeleid/gevoed, zijn geen straatschoffies meer. Roomser dan de paus, he Fer..?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Immers alleen is zonde van t geld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 07 augustus 2011 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Immers alleen is zonde van t geld.
klopt, maar ik denk Immers in combinatie met een vast aanspeelpunt in de spits dat je dan een heel ander elftal te zien gaat krijgen. Welke spits weet ik niet. Weet ook niet of Dost zo geschikt is maar zou ook niet weten wie dan wel.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 augustus 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Indirect ook van toepassing op Ronald Koeman;

quote:
http://www.fr-fanatic.com/34297-de-juiste-man-op-het-verkeerde-moment/

Feyenoord is het seizoen 2011-2012 begonnen met de vijfde trainer in vijf jaar tijd. Erwin Koeman, Bert van Marwijk, Gertjan Verbeek en Mario Been dienden om verschillende redenen geen van allen hun contract uit. Nu is het de beurt aan Ronald Koeman. De huidige oefenmeester heeft daarbij een contact getekend voor één seizoen, wat niet echt uitstraalt dat deze treinreiziger ook volgend seizoen trainer is in Rotterdam. Deze voortdurende wisseling van de wacht is Feyenoord onwaardig als je het mij vraagt. Wat is er op dit gebied de afgelopen tijd toch allemaal mis gegaan? Naar mijn mening hebben we de goede mensen op de goede plek gehad, maar helaas op het verkeerde moment.
Na het vertrek van Bert van Marwijk had Feyenoord een selectie bestaande uit routiniers die hun sporen in de voetballerij hadden verdiend. Roy Makaay schoot bij Bayern München de ballen vanuit de kleedkamer al in het doel van de tegenstander en Giovanni van Bronckhorst was bij FC Barcelona een van de beste linksbacks van Europa. Typische voetballers die je als trainer gewoon op de juiste plek zet en op basis van hun kennis en jarenlange ervaring een wedstrijd laat winnen. Types als Bert van Marwijk, Leo Beenhakker of Guus Hiddink die het hoogste rendement halen uit een goede spelersgroep. Feyenoord koos echter voor een type schoolmeester in de lijn van Co Adriaanse en Louis van Gaal. Nu hadden deze twee grote namen de klus wel geklaard, maar Feyenoord koos voor een nog wat onervaren gymleraar die de studenten die al praktisch afgestudeerd waren nog even liet zwoegen en zweten in het krachthonk. Hoewel de supporters de harde aanpak wel konden waarderen was het tijdperk Gertjan Verbeek alweer na een half jaar voorbij. Door de voordeur vertrok hij met de boodschap aan de supporters dat niet hij, maar het hondstrouwe legioen belangrijk was voor de club.
Anno 2011 zijn de rollen omgedraaid. Feyenoord moet noodgedwongen gebruik maken van jeugdige spelers die een decennium geleden blij mochten zijn als ze een half uur mochten invallen om ervaring op te doen. Tegenwoordig sturen ze trainers via een stemming weg en doen er vervolgens alles aan om zo snel mogelijk uit Rotterdam te vertrekken. Ronald Koeman is niet de trainer die spelers beter maakt. Hoe graag hij het ook zou willen en blijft beweren in de media dat hij het kan. Huub Stevens is voor mij een goede optie voor de toekomst, maar stiekem hoop ik dat de leuke eigenwijze hork Gertjan Verbeek toch de stap weer aandurft in Rotterdam-Zuid. Deze kinderen hebben die strenge gymleraar nodig, maar het zal waarschijnlijk nooit gebeuren. Als het aan mij ligt is Rambo weer van harte welkom. Rambo II was toch een goed vervolg.

Ricardo.

(Bron: FR-Fanatic.com )
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 augustus 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Dat is een tendensieus kudt stuk
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 augustus 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Yup.
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 10 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 23:14 schreef MMM het volgende:
Vond het ook een mooie opmerking! Vond verder Koeman goed overkomen en kon me wel vinden in zijn antwoorden.

Hij was ook niet blij met de uitspraken van Mario trouwens
Wat voor uitspraken had Mario gedaan? Ben een tijdje afwezig geweest, dus heb een boel gemist :)
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:
Dat is een tendensieus kudt stuk
Geen SLOTJE?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 20:05 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Wat voor uitspraken had Mario gedaan? Ben een tijdje afwezig geweest, dus heb een boel gemist :)
Dat ze met dit materiaal (wetende dat Wijnaldum en Castaignos weg zijn, en Fer toen bijna) wel 5e zouden worden.

Dus met andere woorden, Koeman onnodig onder druk zetten. Had zich daar helemaal niet over uit moeten spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door Bosifyable --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 20:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Geen SLOTJE?
Nee joh, is een 'officieel' topic.
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 10 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Zijn we trouwens al kampioen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0125019