BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 21:47   quote  deeplink  
QUA
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 maart 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Moeten we jou anders ook ff elke keer gaan verbeteren? :') Houd toch op joh.
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:12 schreef Bosifyable het volgende:
Moeten we jou anders ook ff elke keer gaan verbeteren? :') Houd toch op joh.
ik wis niet dat je t so opakte
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Wanneer neem je weer afscheid? Vond je toen veel leuker.
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:18 schreef Bosifyable het volgende:
Wanneer neem je weer afscheid? Vond je toen veel leuker.
misschien vandaag?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 22:20   quote  deeplink  
(ik haal de popcorn)..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 30 maart 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Nergens voor nodig. Alleen die hautaine houding van die gozer af en toe terwijl hij zichzelf presenteert als iemand met het intellect van een gestoomd broccoliroosje hangt me de keel uit. En helemaal als het dan nodig blijkt anderen te moeten verbeteren.

Maar goed, klaar mee dus.
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 22:27   quote  deeplink  
neuk n keer man, worden je teentjes wat korter.
kan je vriend ook waarderen
hotjumper
 hotjumper - zondag 30 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 22:27 schreef van geil het volgende:
neuk n keer man, worden je teentjes wat korter.
kan je vriend ook waarderen
Sprak de hamsterschender...
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 22:41   quote  deeplink  
U stottert?
tomson
 tomson - zondag 30 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 21:45 schreef Joosti 1908 het volgende:
Hoi,

Ik vond hem ook ondermaats spelen.moet veel meer steek ballen geven.(Zie Lex)
Elke keer balletje terug
Maakt voor mijn gevoel niet veel stappen.Veders kwa mentaliteit echt een topper.
Maar goed.. best een zinnige post verder !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Dennis van Eersel in gesprek met aanvoerder Clasie

http://youtu.be/Y8tGEBon1lU
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 april 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Clasie nu bovenaan lijstje strafschoppennemers

media_xl_1328652.jpg

Aanvoerder Jordy Clasie zal woensdagmiddag verantwoordelijk zijn voor de strafschoppen van Feyenoord. Trainer Ronald Koeman zag de afgelopen jaren diverse spelers falen vanaf elf meter en nu is het dus de beurt aan de kleine middenvelder van de Rotterdammers, meldt het Algemeen Dagblad.

Lex Immers, Graziano Pellè en onlangs zelfs Tonny Vilhena bleken allemaal niet koelbloedig genoeg om een dergelijk buitenkansje feilloos en zonder zorgen in de goal te krijgen. Clasie is nu de aangewezen persoon om de vloek van de strafschopstip te verbreken.
Bron:AD
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 07:37 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie nu bovenaan lijstje strafschoppennemers

[ afbeelding ]

Aanvoerder Jordy Clasie zal woensdagmiddag verantwoordelijk zijn voor de strafschoppen van Feyenoord. Trainer Ronald Koeman zag de afgelopen jaren diverse spelers falen vanaf elf meter en nu is het dus de beurt aan de kleine middenvelder van de Rotterdammers, meldt het Algemeen Dagblad.

Lex Immers, Graziano Pellè en onlangs zelfs Tonny Vilhena bleken allemaal niet koelbloedig genoeg om een dergelijk buitenkansje feilloos en zonder zorgen in de goal te krijgen. Clasie is nu de aangewezen persoon om de vloek van de strafschopstip te verbreken.
Bron:AD
dus speelt Vormer niet in de basis
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 april 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 08:20 schreef van geil het volgende:

[..]

dus speelt Vormer niet in de basis
Is geen vaste basisspeler. Als Vormer speelt, is hij eerste man, zei Koeman eerder.
MMM
 MMM - zondag 06 april 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Verschrikkelijk, weggespeeld door Sno.
sevillana
 sevillana - zondag 06 april 2014 - 20:46   quote  deeplink  
lijkt wat problemen met een bepaalde druk te hebben
MMM
 MMM - zondag 06 april 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Of toch niet zo goed als dat we allemaal dachten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 april 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Mwah, we hebben toch ook allemaal de goede Clasie gezien. Denk dat Sevi een punt heeft..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 april 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Zit geen vooruitgang in.
De beloftestatus is aardig verdampt.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 06 april 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Ik denk dat er achter de schermen een hoop stress in het elftal zit.
De koppen lijken niet allemaal dezelfde kant op te staan.Clasie komt erg nerveus over.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 april 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Clasie: 'Het was een echte teamprestatie'

600x400-01404364.jpg

Aanvoerder Jordy Clasie van Feyenoord sprak na de zege bij PSV van een 'prima overwinning' (0-2). 'Het was een echte teamprestatie', zei hij bij FOX Sports. 'Afgezien van het eerste kwartier hebben we heel goed gespeeld. Onze organisatie was sterk, we stonden goed. We hebben verdiend gewonnen. We hadden het alleen eerder moeten afmaken. Bij de rust hadden we al met 2-0 of 3-0 moeten leiden.'

Clasie feliciteerde Ajaks alvast met het 'officieuze' kampioenschap. 'De sterkste ploeg pakt de titel, zo simpel is het. Wij hebben veel te veel punten laten liggen. Maar we willen heel graag op de tweede plaats eindigen. Dat is nu het hoogst haalbare voor ons en daar gaan we voor. We willen het seizoen zo goed mogelijk afsluiten.'
Bron:AD
van geil
 van geil - zondag 13 april 2014 - 19:45   quote  deeplink  
lekker fel vandaag.!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 13 april 2014 - 19:59   quote  deeplink  
En aan de bal goed. Dit niveau had hij al een tijdje niet meer gehaald.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 april 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Jordy Clasie over PSV - Feyenoord 0-2

http://youtu.be/mhZDOCX6z7Q
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 13 april 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Clasie Baas.

Zoals Koeman het als zei bij Rijmond, Clasie ziet het spel en is daarom vaak de tegenstander een stapje voor.
Zit echt nog veel potentie in hem.
MMM
 MMM - zondag 13 april 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens goed!
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 april 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Baas!
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Enorm contrast met de laatste wedstrijden, waarin ik me regelmatig zat te ergeren. Gewoon omdat we weten dat ie zoveel beter kan. Was ook wel hard nodig om zijn status als international te blijven rechtvaardigen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Clasie vol ambities: 'Maar aan andere clubs denk ik nog niet'

600x400-01404364.jpg

Hoofdtrainer Ronald Koeman liet onlangs doorschemeren dat hij vindt dat enkele Feyenoord-spelers klaar zijn voor een overstap naar het buitenland. Aanvoerder Jordy Clasie was één van de spelers die klaar zou zijn voor een grotere competitie. 'Dat is een mooi compliment natuurlijk', reageert de middenvelder aan Goal.com.

'Maar voor mij is het belangrijkste om me gewoon met Feyenoord bezig te houden en niet aan zulke dingen te denken', vervolgt Clasie. 'Na de wedstrijden laat ik het allemaal op me afkomen en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren.'

De spil op het middenveld van Feyenoord heeft ambities. 'Iedere jongen droomt natuurlijk van de mooiste competities van de wereld. Dat is logisch. Ik speel nu echter voor Feyenoord en aan andere situaties denk ik nog niet. Ik hoef ook niets van mijn zaakwaarnemer te horen als er iets is, want ik wil me goed kunnen concentreren op Feyenoord en zo belangrijk mogelijk zijn.'

Een plek op het WK in Brazilië zou de belangstelling in hem definitief kunnen aanwakkeren deze zomer. 'Daarvoor is het belangrijk om bij Feyenoord te laten zien dat ik in vorm ben. Ik hoop gewoon dat ik de laatste wedstrijden goed kan spelen en samen met het team goede prestaties kan leveren. Dan zien we verder wel wat de bondscoach zijn mening is en of hij me mee wil nemen', besluit Clasie.
Bron:Goal.com
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 april 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Blij dat Van Gaal er was, hij was de beste van het veld
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Huh?
O...Cabaret.
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 april 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij nog een jaar bij ons blijft
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 15:18   quote  deeplink  
van Gaal?
Liever niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 15:22   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 april 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Jordy Clasie: 'Manu moet niet gek gaan doen'

600x400-clasierkc.JPG

Feyenoord kan zondag in de Kuip de tweede plaats veiligstellen. De Rotterdammers moeten dan afrekenen met SC Cambuur, waar Feyenoord-huurling Elvis Manu speelt. "Hij moet maar niet gek doen. Elvis komt gewoon terug naar Feyenoord en ik denk dat hij ook wel voorronde Champions League wil spelen," zegt Jordy Clasie met een knipoog.

De middenvelder van Feyenoord verwacht niet dat zijn ploeg simpel over de club uit Leeuwarden heenwalst. "Heel veel mensen denken dat wij zomaar tweede worden, maar we moeten echt honderd procent gefocust zijn. Doen waar we goed in zijn en druk vooruitzetten hier thuis. Maar het wordt geen makkie, tegen topploegen heeft Cambuur het goed gedaan."

Clasie kijkt nog steeds met gemengde gevoelens naar dit seizoen, waarin plek twee het hoogst haalbare lijkt. 'We hebben veel ups and downs gehad dit seizoen, met goede en minder goede wedstrijden. Het begin was dramatisch natuurlijk. Nu gaan we voor de tweede plek, het kan een mooi slot worden, maar toch heb ik ook dubbele gevoelens omdat we onnodig punten hebben verloren. Maar ja, het is gebeurd, we kunnen ons nu alleen nog richten op plek twee."

Het intervieuw
http://youtu.be/IcPF4SaiddU
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 april 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Aanvoerder doet gevaarlijke belofte: 'Ik blijf in De Kuip'

600x400-tb-1411685.jpg

Er staat nog een duel op het programma, maar met de zekere tweede plaats is de druk er nu af. De aandacht gaat daardoor al weer snel op wat komen gaat. Dat zal voor Clasie in ieder geval geen transfer zijn, zo stelde hij onomwonden voor de camera van Fox Sports. 'Brazilië? Dat begint nu te leven nu de druk ervan af is en de tweede plaats zeker is. Dan gaan de spelers die daar kans op maken daar natuurlijk in hun hoofd steeds meer aan denken. We gaan het zien de komende weken. En daarna? Volgend jaar speel ik gewoon weer in De Kuip.'
Bron:Netwerk.to
MMM
 MMM - maandag 28 april 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Dat zei Vlaar ook..
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 april 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Wie niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Clasie: 'Al met al hebben we dit seizoen goed gepresteerd'

600x400-clasieaz.JPG

Jordy Clasie hoopte het seizoen zaterdagavond te kunnen afsluiten met een overwinning. Dat lukte niet, maar al met al kan hij terugkijken op een goed seizoen, zo vindt hij zelf. 'Het is een goed seizoen geweest, ook met mindere punten. Maar al met al hebben we goed gepresteerd', zegt de aanvoerder tegen Fox Sports.

'We begonnen en eindigden niet goed. Dat is het verhaal, we laten hun komen in de laatste fase en dan schiet hij hem er fantastisch in', analyseert de kleine middenvelder. 'We wilden dit duel goed afronden, we hadden er zeven op rij gewonnen. Als je dan zo achteruit loopt in de laatste fase kan je erop wachten.'

Clasie hoopt maandag zijn naam te horen op de persconferentie van bondscoach Louis van Gaal. De dirigent hoopt immers uiteindelijk mee naar Brazilië te mogen. 'Ik zie het wel. Ik heb me deze week bezig gehouden met deze wedstrijd en wat de bondscoach doet dat hoor ik wel. Ik hoop dat ik meega.'
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Aanvoerder Jordy Clasie na AZ -Feyenoord
http://youtu.be/hINak6yg8TE
van geil
 van geil - zaterdag 03 mei 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Clasie speelde ook gedwongen door t systeem veel te veel als extra verdediger.
deed dat goed, maar t rendement was eigenlijk in mijn ogen veel te laag.
1 goal voor n speler met zijn capaciteiten is eigenlijk zwaar kut.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 mei 2014 - 20:04   quote  deeplink  
'Als ik zeg dat ik blijf en ik vertrek, ben ik een verrader'

600x400-clasieaz.JPG

Jordy Clasie merkt dat het niveau in Oranje hoog ligt. Om de volgende stap in zijn carrière te maken lijkt een vertrek naar het buitenland dan logisch en misschien wel noodzakelijk, maar zo ver wil de aanvoerder van Feyenoord niet gaan. Dat blijkt uit een groot interview met Voetbal International.

'Ik weet zeker dat ik bij Feyenoord ook nog wel een stap kan zetten. Ik heb gezegd dat ik niet weg hóéf, niet dat ik voor honderd procent zeker blijf', nuanceert hij de berichtgevingen van eerdere media. ' Feyenoord heeft ook wat te willen. Stel dat er een club komt die een paar miljoen voor me overheeft. Dan kan ik me goed voorstellen dat Feyenoord zegt: Oké, ga maar dan.'

Zijn werkgever lijkt deze zomer dus misschien wel over de toekomst van papa Clasie te beslissen. 'Ik kan dan wel willen blijven, alleen zal de club dan kijken naar wat ik, als zelfopgeleide speler, oplever. Ik hoorde overal dat ik zou hebben gezegd dat ik zeker bij Feyenoord blijf. Het is wel mijn intentie, alleen heb ik het niet in de hand. Ik doe het toch nooit goed. Als ik zeg dat ik blijf en ik word verkocht, ben ik een verrader. Als ik zeg dat ik weg wil en blijf, hoeven ze me niet meer.'
De middenvelder realiseert zich echter terdege dat hij ooit de stap naar het buitenland moet maken. 'Als je bij Oranje traint, weet je dat je toch een keer een stap wil gaan maken. Ik heb nu steeds een paar dagen met topspelers getraind tijdens de trainingskampen met Oranje. Zelfs dan voel je jezelf per dag beter worden. Kun je nagaan als je dat elke dag doet. Wat dat betreft zie ik Christian Eriksen wel als een voorbeeld van hoe het zou moeten gaan.'

'Die jongen heeft zich bij ajaks goed ontwikkeld, gaat naar Tottenham Hotspur, traint en werkt er iedere dag met betere spelers en moet je nu eens kijken wat voor een groei hij doormaakt. Komt doordat hij beschikt over exceptioneel veel talent, maar ook omdat de omstandigheden in Londen anders zijn dan bij Ajaks. De weerstand is veel groter. Elke dag is een uitdaging, elke dag moet je weer proberen aan te pikken bij het hoge niveau. Uiteindelijk word je daarvan een betere voetballer. Zon scenario heb ik ook in mijn hoofd.'
Bron:VI
piet de paler
 piet de paler - woensdag 07 mei 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Clasie ich Han das

Heb ik dat gezegd dan daar weet ik niets meer van, of toch wel of wel kortom bij kassa heb ik niets gezegd of toch wel of toch niet........ik wordt hier zo moe van
Wim2
 Wim2 - zondag 11 mei 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Clasie bij ons blijft vormer is wel een achteruitgang maar misschien verrast hij me
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 19:42   quote  deeplink  
CLASIE: IN MEERDERE OPZICHTEN EEN LEERZAAM JAAR

23f57e343e0c3c4741cc3a74536a557a_660_300_crop.jpg

Dat Feyenoord het seizoen 2013-2014 eindigde op de tweede plaats, was voor een groot deel te danken aan de sterke serie die aan het eind van het seizoen werd neergezet. Jordy Clasie was de aanvoerder van Feyenoord tijdens de laatste acht wedstrijden van het seizoen. In het Feyenoord Jaaroverzicht seizoen 2014-2014 blikt de middenvelder terug op het afgelopen jaar en de sterke eindsprint van Feyenoord.

Clasie: In aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen kreeg ik een telefoontje van de trainer, waarin hij vertelde dat ik de aanvoerdersband zou overnemen van Graziano. Op dat moment wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik wist alleen dat ik het direct als een grote eer beschouwde om aanvoerder te zijn van een fantastische club als Feyenoord. Met die band om mijn arm voelde ik me nog meer verantwoordelijk voor onze prestaties als team, die gelukkig weer beter werden in de laatste maanden van het seizoen. Daarvoor verdient ook de trainer een groot compliment. Ik vind het knap hoe hij de ploeg na de teleurstellingen tegen FC Twente en Ajaks weer op scherp heeft gekregen, onder meer door een paar keer te verrassen met de opstelling. In de laatste fase van de competitie zijn we heel sterk voor de dag gekomen, met de tweede plaats als resultaat.

In hoeverre draagt het aanvoerderschap bij aan jouw ontwikkeling?
Van nature ben ik geen prater, maar als aanvoerder is het een van mijn taken om zoveel mogelijk te coachen. Dat is een onderdeel waarop ik stappen maak, maar mezelf nog verder kan verbeteren. Daarnaast probeer ik zowel in als buiten het veld anderen te helpen waar ik kan. Die verantwoordelijkheid draag ik als aanvoerder met veel plezier. Daarom is dit voor mij in meerdere opzichten een leerzaam seizoen geweest. Net als het hele team kende ik een moeizame start, maar met name in de tweede seizoenshelft voelde ik mezelf steeds sterker worden.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Clasie: 'Wist niet wat ik moest zeggen'

309_1399485999_clasie-jordy-feyenoord.jpg

Feyenoord eindigde afgelopen seizoen op de tweede plaats, al had er wellicht meer in gezeten. De laatste acht duels van het seizoen prijkte de aanvoerdersband om de arm van middenvelder Jordy Clasie, die mogelijk met Oranje meegaat naar het WK in Brazilië.

"In aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Groningen kreeg ik een telefoontje van de trainer, waarin hij vertelde dat ik de aanvoerdersband zou overnemen van Graziano Pelle", zegt hij op de website van de Rotterdammers. "Op dat moment wist ik niet wat ik moest zeggen. Ik wist alleen dat ik het direct als een grote eer beschouwde om aanvoerder te zijn van een fantastische club als Feyenoord."

"Met die band om mijn arm voelde ik me nog meer verantwoordelijk voor onze prestaties als team, die gelukkig weer beter werden in de laatste maanden van het seizoen."
Bron: Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 01:18   quote  deeplink  
Jordy Clasie in tranen na boodschap van Hanegem

http://youtu.be/lKee_beQUDw
Nick4F
 Nick4F - donderdag 22 mei 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:
Jordy Clasie in tranen na boodschap van Hanegem
Ik denk dat deze Willem achter de schermen heel veel voor Feyenoord kan betekenen. Hij kan spelers op mentaal vlak veel leren. want hij was niet alleen een spelverdeler van uitzonderlijke klasse, maar mentaal liet hij nooit iets lopen. Ik denk ook dat hij belangrijk kan zijn in het overtuigen van jonge spelers om niet te vroeg naar het buitenland te gaan. Ik zie echt toekomstmuziek in de rol van Willem met zijn Feyenoordgevoel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0344209