BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kuipje
 kuipje - donderdag 22 mei 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Wel een beetje een jankenbal die clasie. :-) tweede keer in een maand in tranen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 mei 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Willem zelf ook
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 23 mei 2014 - 07:08   quote  deeplink  
Ze zijn in heel goed gezelschap: De huilende Ancelotti bij het afscheid van Van Basten. Een huilende Maldini bij ac Milan. De grootste voetballer aller tijden Pele (1300 goals in zn carriere)kon het in zijn carriere meerdere malen niet droog houden. De lijst van huilende toppers is eindeloos. Heel goed dat Jordy op het veld echt van zich af kan bijten, maar ook een emotioneel mens is. Emoties horen bij topsport. Daar wordt hij niet slechter van. En Willem? Prachtig toch? Zo'n warm emotioneel mens in de organisatie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 mei 2014 - 07:10   quote  deeplink  
Echte kerels janken.

En nu:

JANKEN!
Sensi
 Sensi - vrijdag 23 mei 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 07:08 schreef Nick4F het volgende:
Ze zijn in heel goed gezelschap: De huilende Ancelotti bij het afscheid van Van Basten. Een huilende Maldini bij ac Milan. De grootste voetballer aller tijden Pele (1300 goals in zn carriere)kon het in zijn carriere meerdere malen niet droog houden. De lijst van huilende toppers is eindeloos. Heel goed dat Jordy op het veld echt van zich af kan bijten, maar ook een emotioneel mens is. Emoties horen bij topsport. Daar wordt hij niet slechter van. En Willem? Prachtig toch? Zo'n warm emotioneel mens in de organisatie.
+1908! Ik denk dat er weinig mensen zo emotioneel betrokken zijn tot Feyenoord dan Willem.
Willem/Held/rasFeyenoordert!!
van geil
 van geil - vrijdag 23 mei 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:
Jordy Clasie in tranen na boodschap van Hanegem

http://youtu.be/lKee_beQUDw
Mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 mei 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2014 - 13:50 schreef Sensi het volgende:

[..]

+1908! Ik denk dat er weinig mensen zo emotioneel betrokken zijn tot Feyenoord dan Willem.
Willem/ZEEUWHeld/rasFeyenoordert!!
Aangepast..
+1..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Spelersagent Clasie: 'Zijn toekomst wordt pas na WK beslist'

600x400-clasieoranje.JPG

Jordy Clasie verruilt Feyenoord in ieder geval vóór het naderende Wereldkampioenschap niet voor een buitenlandse club. De middenvelder wordt in verband gebracht met Fiorentina en Manchester United, maar zijn zaakwaarnemer wil daar niets van weten.

'Er is geen contact met Fiorentina, United of met welke club dan ook', verzekert spelersagent Wessel Weezenberg tegenover Calciomercato. 'De focus ligt op dit moment bij het Nederlands elftal. De toekomst van Clasie wordt na het WK besloten. Al kan alles natuurlijk veranderen in de voetbalwereld.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 17:17   quote  deeplink  
CLASIE: MEE GAAN NAAR HET WK IS EEN DROOM

6947df4560dcaf0c243148c7cf8c5035_702_300.jpg

Op het moment dat de spelersbus van het Nederlands elftal vrijdagochtend het terrein van De Kuip opdraaide, kon Jordy Clasie na een blik uit het raam een kleine glimlach niet onderdrukken. Dit voelt voor mij als thuiskomen, bekende de aanvoerder van Feyenoord, die zich momenteel met het nationale team voorbereidt op het WK. In de kleedkamer heb ik mijn eigen plekje opgezocht. Dit is toch het stadion waar ik al jaren dagelijks kom. Voor mij voelt het daarom goed om hier met Oranje te zijn.

Clasie deed zijn verhaal in een speciaal opgestelde Mixedzone-tent, waar een groot aantal spelers uit het Oranje-kamp geïnterviewd werd door de aanwezige pers uit binnen- en buitenland. Dit gebeurde na afloop van een drukbezochte training in het stadion, waar de ploeg van bondscoach Louis van Gaal toewerkte naar de oefeninterland tegen Ghana van zaterdag. Evenals voor mijn teamgenoten van Feyenoord en de spelers uit de eredivisie is dit alweer de vierde week van de voorbereiding op het WK, vertelde de middenvelder. Inmiddels zijn ook alle jongens uit de buitenlandse competities erbij. Sommigen zijn echt van wereldniveau. Ik heb het vanaf de eerste dag naar mijn zin en ik merk dat we groeien als team, zowel op als buiten het veld.

De ontmoeting met Ghana is voor het Nederlands elftal de tweede wedstrijd van de oefencampagne in aanloop naar het WK in Brazilië. Twee weken geleden, tegen Ecuador, kwam Clasie de eerste 45 minuten in actie. Als team speelden we niet goed, terwijl ook ikzelf een mindere avond kende. Ik leed bijvoorbeeld te vaak balverlies. Voor mij was het daarna zaak de draad snel weer op te pakken en dat heb ik gedaan. Ik doe elke dag mijn best en geef het maximale dat ik in me heb. Voor mijn gevoel gaat het goed, maar dat is nog geen garantie dat ik mee ga naar Brazilië.

Louis van Gaal maakt in principe zaterdagochtend zijn definitieve selectie bekend voor het WK, zo weet ook Clasie. Er moet nog een aantal jongens afvallen en daarvan kan ik er één zijn, beseft hij. Hopelijk heb ik de bondscoach overtuigd. Ik kan niets anders doen dan in spanning afwachten en hopen dat ik erbij zit. Voor mij is het een droom om mee te gaan naar het WK.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 12:05   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Clasie: 'Hij heeft voorkeur voor FC Porto'

600x400-01404364.jpg

Feyenoord ziet mogelijk een tweede speler naar FC Porto vertrekken. Na Bruno Martins Indi heeft ook Jordy Clasie een voorkeur voor de topclub uit Portugal.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg zaterdag in gesprek met O Jogo. "Clasie heeft een voorkeur voor FC Porto, maar hij is zich ervan bewust dat het voor Feyenoord moeilijk is om hem te laten gaan", aldus de vertegenwoordiger.


De middenvelder werd ook al in verband gebracht met Fiorentina en Swansea City, maar een transfer komt voorlopig nog niet van de grond. "Hij gaat naar zijn toekomst kijken als hij terugkomt van vakantie. Hij is natuurlijk wel de aanvoerder van Feyenoord. Maar hij vertelde me dat het echt goed voor hem zou zijn als Porto en Feyenoord tot overeenstemming komen."

"We kunnen en willen beide clubs niet met elkaar vergelijken. FC Porto speelt elk jaar in de Champions League, dat spreekt Clasie aan", besluit Weezenberg. Feyenoord zou een eerste bod van Porto al van tafel hebben geveegd. Het contract van de 23-jarige international loopt in 2016 af.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Clasie gaat vanaf nu toch ook elk jaar CL spelen, dus wat loopt die zaakwaarnemer nou te raaskallen..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 19 juli 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Haha mensen zeggen maar 'Nog anderhalve maand en dan is de transfermarkt pas gesloten, genoeg tijd'. Voorronde CL is al bijna. Van 'Goud' weet al meer dan een halfjaar dat Pelle, Jamaat, de Vrij en BMI weg zouden gaan. Nu wil Clasie ook!
met z'n schaduwlijst. Zo jammer.
10 dagen nog!!!
ar
 ar - zaterdag 19 juli 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Clasie gaat echt niet!Te belangrijk nu.
van geil
 van geil - zaterdag 19 juli 2014 - 12:51   quote  deeplink  
weg ermee.
Cashen
van geil
 van geil - zaterdag 19 juli 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Zal wel advies van de Kromme zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Als die gaat zeg ik 12 miljoen en pas vertrekken als besiktas is uitgeschakeld, liever zie ik hem blijven..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:30   quote  deeplink  
FC Porto heeft met Casemiro een nieuwe middenvelder in huis. De Zuid-Europeanen huren het Braziliaanse talent voor één seizoen van Real Madrid, waar hij zelden aan spelen toekwam.

Porto maakt de komst van Casemiro bekend via de officiële clubwebsite. "Porto heeft aan het einde van het seizoen een optie tot koop. Als de Portugese club hierop ingaat, heeft Real de optie om de speler terug te kopen." Bij Porto wordt Casemiro ploeggenoot van Bruno Martins Indi, die onlangs werd overgenomen van Feyenoord.

Ook Jordy Clasie wordt serieus in verband gebracht met een transfer naar Porto, maar mogelijk heeft de komst van Casemiro gevolgen voor de Nederlander. De Braziliaan speelt namelijk als controleur op dezelfde positie als de Feyenoorder. Ook een vertrek van Steven Defour lijkt door de transfer van Casemiro een stuk dichterbij. De Belg wordt al enige tijd in verband gebracht met PSV en staat zelf ook open voor een overgang naar Nederland.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Mooi zo..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Clasie: '90% dat De Vrij vertrekt, rond mij speelt niets'

600x400-01395905.jpg

Jordy Clasie maakte vandaag alweer minuten voor Feyenoord terwijl hij amper twee weken geleden nog schitterde in de WK-wedstrijd tegen Brazilië. Het is een fantastische belevenis geweest. En nu weer starten bij Feyenoord', is de focus van de aanvoerder duidelijk.

De naam van Clasie wordt in het geruchtencircuit veelvuldig genoemd, maar Feyenoord wil hem graag behouden. Dat snap ik wel. Er zijn al drie jongens weg en Stefan verlaat De Kuip ook voor 90%. Je wil wel een team bij elkaar houden om een goed seizoen te kunnen maken', vertelt de middenvelder aan Fox Sports.

Het WK en vooral de opponenten op het veld smaken naar meer. Op dat podium wil je heel graag spelen. Daarom wil ik komende week graag winnen', aldus Clasie, die niet bezig is met een transfer. Er is totaal geen contact, ik heb het hier naar mijn zin. Er speelt nog niets. Ik sluit me af van de geruchten.
Bron:FoxSports
van geil
 van geil - woensdag 23 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
bij n slecht resultaat gaan ook bij hem de alarmbellen af.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van Feyenoord - Real Sociedad
http://youtu.be/jh4Tv0uJPe0
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:12   quote  deeplink  
CLASIE: FYSIEK EN MENTAAL BEN IK ER KLAAR VOOR

b2f88e1da3e91a6412b6e5b6649fdd20_702_300.jpg

Elf dagen nadat hij met het Nederlands elftal op het WK de strijd om de derde plek had gewonnen van Brazilië, pakte Jordy Clasie woensdag zijn eerste speelminuten van het nieuwe seizoen. Hij deed dat in het laatste kwartier van de openingswedstrijd van Feyenoord tegen Real Sociedad, nadat de middenvelder zich eerder op de dag samen met collega-international Terence Kongolo voor het eerst weer in De Kuip had gemeld voor een korte training. Het legioen trakteerde Clasie al tijdens zijn warming-up langs de lijn op een groot applaus, dat deels als waardering gold voor zijn prima optredens in Brazilië. Na afloop keek hij nog eens terug op het toernooi. Het was een fantastische ervaring.

Clasie dacht bij het uitspreken van die woorden weer even terug aan de krakers tegen Argentinië (halve finale) en Brazilië, de twee wedstrijden waarin bondscoach Louis van Gaal een beroep op hem deed. Volgens Clasie was het eerder tijdens het toernooi soms lastig om te wachten op zijn kans. Natuurlijk wilde ik spelen, zeker omdat veel andere jongens die ook als wisselspeler aan het WK begonnen wel speeltijd kregen, vertelde hij. Ik kon niets anders dan goed trainen en mezelf neerleggen bij de keuze van de bondscoach. Aan de andere kant voelde ik heel erg dat ik deel uitmaakte van het team, waarmee we een heel mooie prestatie hebben neergezet. Niemand had verwacht dat we zo ver zouden komen, terwijl we op een haar na in de finale stonden. Het was geweldig om mee te maken.

Na afloop van het WK kon Clasie genieten van een welverdiende, doch korte vakantie. Woensdag meldde hij zich alweer in De Kuip, wat alles te maken heeft met de naderende Champions League duels met Besiktas. Toch voel ik me goed en voel ik me fit, zowel fysiek als mentaal ben ik er klaar voor, benadrukte de aanvoerder. Op vakantie ben ik totaal niet met voetbal bezig geweest en heb ik mijn hoofd leeg kunnen maken. Het belangrijkste voor mij is dat ik weer bij mijn gezin ben. Ik heb hen lang moeten missen en het is voor mij van grote waarde om hen weer om me heen te hebben. Dat maakt me mentaal sterker.

Ondanks het korte tijdsbestek vanaf het einde van het WK, zegt Clasie nooit getwijfeld te hebben of hij bij de wedstrijden in de voorronde van de Champions League aanwezig wilde zijn. Het is altijd mijn intentie geweest om dan weer terug te zijn en in actie te komen. Daarover heb ik steeds contact gehad met Martin van Geel. De wedstrijden tegen Besiktas zijn enorm belangrijk voor de club, maar ook voor de spelers. We hebben er vorig jaar keihard voor gewerkt om tweede te worden en de voorrondes te halen. Bovendien zijn we er de afgelopen twee jaar niet in geslaagd om de groepsfase in Europa te halen, iets wat we nu wel graag willen bewerkstelligen. Dat doel leeft heel erg in de groep.

Fred Rutten was blij dat hij in de openingswedstrijd van het seizoen weer een beroep kon doen op Terence Kongolo en Jordy Clasie. Voor zowel Jordy als Terence geldt dat ik deze wedstrijd heel veel voetbalplezier heb gezien bij ze, sprak de coach na afloop in De Kuip. Jordy had ik verteld om lekker zijn wedstrijdje te spelen, maar ik zag hem al direct weer ballen opeisen en een paar keer zelf de diepte zoeken. Hetzelfde geldt voor Terence. Ik heb niet de indruk dat deze jongens voetbalmoe zijn.

Natuurlijk zullen we wel oppassen met hen de komende periode en zorgen dat we niet over de grens gaan, vervolgde Rutten. Het programma van Jordy Clasie en Terence Kongolo bekijken we komende week daarom van dag tot dag. We zullen in elk geval geen onverantwoorde risicos nemen met hen. Fysiek en conditioneel zijn die twee topfit. Ze hebben in dat opzicht een enorme boost gekregen van het WK. Als je een week vakantie hebt, verlies je fysiek ook niet veel.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 08:20   quote  deeplink  
Clasie: 'Intentie om iets te bereiken met deze club'

600x400-clasierutten.jpg

Jordy Clasie zit momenteel niet met zijn gedachten bij een transfer. De middenvelder van Feyenoord werd de afgelopen tijd gelinkt aan meerdere clubs uit het buitenland, maar wil zichzelf volledig richten op de wedstrijd tegen Besiktas in het kader van de derde voorronde van de Champions League.

De middenvelder wilde echter niet in procenten uitdrukken hoe groot de kans is dat hij ook komend seizoen speelt in het shirt van de Rotterdammers. "Ik denk dat het niet belangrijk is om zo'n uitdrukking te doen. In de voetballerij weet je het nooit", zo sprak Clasie zich uit in gesprek met de NOS.

Voor nu focust hij zich echter volledig op de wedstrijd van komende woensdag in De Kuip. "Mijn intentie is gewoon om volgende week de wedstrijd te winnen, om met het team en de hele club iets te bereiken waar we al heel erg lang op wachten", aldus de Nederlands international.
Bron: Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 18:30   quote  deeplink  
'Clasie is klaar voor vertrek, maar hij hoeft niet weg'

600x400-luukdejong.JPG

Net nu er een belangrijke wedstrijd in de voorronde van de Champions League op het programma staat en Feyenoord al vier basisspelers kwijt raakte, dreigt opnieuw een belangrijke pion van de Rotterdammers het ruime sop te kiezen.

Jordy Clasie is een gewild object van onder meer FC Porto en zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg geeft aan dat hij nog meer interesse van andere clubs verwacht. ,,Natuurlijk móet Clasie niet weg bij Feyenoord'', zegt de spelersmakelaar tegen FOX Sports. ,,Maar hij is wel klaar voor een vertrek.''

Het management van de speler snapt dat de noodzaak om te verkopen niet meer aanwezig is in De Kuip. Feyenoord haalde met de transfers van Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Stefan de Vrij deze zomer al 33 miljoen euro binnen.

,,Maar dat verandert niets aan Clasies ambities'', aldus Weezenberg. ,,We moeten nu niet ineens boeken gaan dichtgooien, omdat Feyenoord andere spelers heeft verkocht. Zo vind ik ook dat Feyenoord de vraagprijs voor Jordy niet moet aanpassen, omdat er al vier jongens zijn vertrokken. Het lijkt mij dat er gewoon een marktconforme prijs voor Clasie gevraagd moet worden.

FC Porto behoort nog steeds tot de geïnteresseerde clubs, maar Weezenberg vermoedt dat het daar niet bij blijft. Naar verluidt gaan Engelse clubs meedingen naar de handtekening van Clasie. Porto heeft vooralsnog 8 miljoen euro over voor de middenvelder en international.

Oftewel; de kans is groot dat Feyenoord voor 31 augustus nog een basisspeler en publiekslieveling kwijt raakt. Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord wil daar niet aan. Volgens hem is een vertrek van Clasie 'onbespreekbaar', zo laat hij kort en duidelijk weten tegenover FOX Sports.
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 18:42   quote  deeplink  
jaja
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 29 juli 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Gewoon lekker een jaartje blijven, zonder Clasie en zonder aankopen ga je niet eens meedoen bovenin maar mag je blij zijn met een plaats 5.
JanM
 JanM - dinsdag 29 juli 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Ben er op 31 augustus om 00:00 uur pas echt gerust op want Porto heeft geld zat en ook Koeman mag ongetwijfeld tientallen miljoenen aan nieuwe spelers besteden ...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 juli 2014 - 00:57   quote  deeplink  
Tja Clasie, ik denk nog steeds dar Vormer onderschat wordt dus is het wel een dillema?
Sensi
 Sensi - woensdag 30 juli 2014 - 01:04   quote  deeplink  
20 miljoen mogen ze hem hebben. Minimaal. Maar ik zie hem liever niet vertrekken hoor t is wel ff goed zo, dr moet eerst wat bij..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 00:57 schreef piet de paler het volgende:
Tja Clasie, ik denk nog steeds dar Vormer onderschat wordt dus is het wel een dillema?
Natuurlijk. Vormer kan mee bij Feyenoord. Clasie maakt Feyenoord echter sterker. Het verschil tussen een meevoetballer en een dragende speler.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 juli 2014 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 00:57 schreef piet de paler het volgende:
Tja Clasie, ik denk nog steeds dar Vormer onderschat wordt dus is het wel een dillema?
Eens.
Ik denk echt dat Jordi meer naar voren moet spelen. Dan wordt hij nog beter dan hij nu al is. Hij heeft alle kwaliteiten om meer in de drukte te voetballen. Vormer is nog meer dan Clasie een echte controleur, - maar zijn voetballende kwaliteiten sla ik heel hoog aan. Niet vergeten dat hij nog nooit een vaste serie achter elkaar gespeeld heeft. Jordi is beter, - maar voor een hele grote zak geld zou ik hem laten gaan. Dan maar helemaal opnieuw beginnen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 10:29   quote  deeplink  
'Scouts Fiorentina op tribune voor Jordy Clasie'

600x400-clasierkc.JPG

Scouts van Fiorentina zullen woensdagavond naar verluidt aanwezig zijn in De Kuip om de wedstrijd tussen Feyenoord en Besiktas te bekijken. De Italianen nemen volgens La Nazione plaats op de tribune om de verrichtingen van Jordy Clasie te bekijken.

Het is niet de eerste keer dat de middenvelder gelinkt wordt aan de Italianen. Ook vorig jaar wilde Fiorentina zich graag versterken met Clasie en de club zou toentertijd zelfs een bod hebben uitgebracht. Feyenoord ging daar echter niet op in.

Bij de Rotterdammers heeft Clasie nog een contract tot medio 2016 en technisch directeur Martin van Geel heeft al aangegeven dat hij geen speler meer wil laten gaan. Tijdens de zomerse transferperiode nam Feyenoord al afscheid van Graziano Pellè, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi.
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:57   quote  deeplink  
Clasie: 'Ik ben hier al vier jaar en wil graag hoger spelen'

600x400-01697863.jpg

Jordy Clasie vindt dat Feyenoord erg onder de maat heeft gepresteerd tijdens de 1-2-nederlaag tegen Besiktas. Door het verlies is de Champions League erg ver weg voor de Rotterdammers. "We hebben eigenlijk geen kans weten te creëren", aldus een realistische Clasie tegenover FOXSports.

"We hebben het leuk gedaan tot de eindfase, maar daar hield het wel op. Het draait op dit niveau om de details en daar gaat het mis." Daarbij wees Clasie naar de eerste goal uit een spelhervatting. "We hebben duidelijke afspraken bij de corners. Toch geven we zomaar een goal weg en dan wordt het wel heel erg lastig."

Besiktas vond Clasie dan ook een stuk beter. "We kunnen heel veel van ze leren. Vooral hoe ze staan en niets weggeven." Clasie zag veel sterkhouders vertrekken. "Het is heel jammer dat er niet op tijd nieuwe spelers zijn om de Champions League te halen. Ik ben hier al vier jaar en wil graag hoger spelen. Mocht de Champions League niet halen, maar daarna is de Europa League ook belangrijk.
Bron:Soccernews
Nick4F
 Nick4F - donderdag 31 juli 2014 - 08:36   quote  deeplink  
Ik ben bang dat na gisterenavond bij Jordi de knop helemaal is omgedraaid: die wil nu echt weg wezen. Als hij de beste transfer van dit jaar wordt, dan moeten we hem maar laten gaan. We hebben Vormer achter de hand. Ik zou zeggen: Dost en Zyech meteen halen. Kunnen Vormer en Vilhena naast elkaar, en mag Immers het uitvechten met Zyech.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Clasie was gisteren ook niet veel soeps...
sportverteller
 sportverteller - donderdag 31 juli 2014 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:
Clasie was gisteren ook niet veel soeps...
Niet mee eens. Clasie behaalde als een van de weinige een voldoende. Sven van Beek was de beste man aan de kant van Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 09:09   quote  deeplink  
Raar als Clasie zo ineens weg wilt wezen.
En hij is er AL vier jaar, zegt ie.
In z'n bol geraakt, denkt dat ie hoogste in de pikorde staat.

Zelf voetbal laten zien en mond houden.
edjoe
 edjoe - donderdag 31 juli 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn zaakwaarnemer vooral zijn zakken wil vullen. Vindt persoonlijk wel dat wanneer Feyenoord zich niet plaatst voor de Champions League, ze een goed bod op Clasie ( 10 miljoen + ) moeten accepteren. Ga dan maar helemaal aan een nieuw team bouwen. Een ontevreden speler hebben ze ook niks aan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:51 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Niet mee eens. Clasie behaalde als een van de weinige een voldoende. Sven van Beek was de beste man aan de kant van Feyenoord.
Clasie liet een paar keer de bal simpel van zijn voet springen op t middenveld.
Foute passes. Hij was niet de slechtste, maar zeker niet goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 09:09 schreef FR-Henk het volgende:
Raar als Clasie zo ineens weg wilt wezen.
En hij is er AL vier jaar, zegt ie.
In z'n bol geraakt, denkt dat ie hoogste in de pikorde staat.

Zelf voetbal laten zien en mond houden.
mwa, hij staat wel bovenaan de pikorde lijkt me. ;)

Ik weet trouwens niet hoe serieus de berichten zijn. Hij was teleurgesteld of er nu echt veel meer achter zit.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 09:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, hij staat wel bovenaan de pikorde lijkt me. ;)

Ik weet trouwens niet hoe serieus de berichten zijn. Hij was teleurgesteld of er nu echt veel meer achter zit.
Mediatraining leert ook hem dat dergelijke uitspraken van een ervaren kracht door de pers ten volle geïnterpreteerd wordt. "Clasie wilt weg" en dat soort gelul.
Dus onrust wordt gevoed en ook hier op het Forum komen ze: Clasie heeft gelijk & andere blablabla.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 09:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mediatraining leert ook hem dat dergelijke uitspraken van een ervaren kracht door de pers ten volle geïnterpreteerd wordt. "Clasie wilt weg" en dat soort gelul.
Dus onrust wordt gevoed en ook hier op het Forum komen ze: Clasie heeft gelijk & andere blablabla.
Dat wel ja. Aan de andere kant, als aanvoerder mag je best wat zeggen. Vind vooral dat Schaken z'n mond moet houden. Heeft noch de status, noch de kwaliteit wat te willen. Ook al telkens dat gepiep over rechtsback. Hij speelt waar de trainer hem nodig heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 09:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat wel ja. Aan de andere kant, als aanvoerder mag je best wat zeggen. Vind vooral dat Schaken z'n mond moet houden. Heeft noch de status, noch de kwaliteit wat te willen. Ook al telkens dat gepiep over rechtsback. Hij speelt waar de trainer hem nodig heeft.
Ruben heb ik nooit serieus genomen. Te weinig status.
Clasie had z'n zorg ook voor de wedstrijd kunnen uiten. Nu lijkt het net alsof Besiktas heeft bepaald dat Feyenoord te zwak is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 09:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ruben heb ik nooit serieus genomen. Te weinig status.
Clasie had z'n zorg ook voor de wedstrijd kunnen uiten. Nu lijkt het net alsof Besiktas heeft bepaald dat Feyenoord te zwak is.
Ach, hij blijft ook een mens. Van te voren heeft hij niks willen zeggen om de voorbereiding niet te verstoren en na afloop was hij teleurgesteld.. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel problemen met zijn woorden. Al moet hij het eigenlijk intern houden, eens. De rest van selectie moeten gewoon hun bakkes houden.
RinzeN
 RinzeN - donderdag 31 juli 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Los dit soort dingen inderdaad intern op. De wereld hoeft niet te weten waar de problemen liggen, zo verzwak je alleen de gehele organisatie.

Ik begrijp Clasie wel hoor, hij is toch een beetje degene van de groep die alleen achter blijft en ik gun hem ook wel een team waar hij de passjes iets makkelijker naar kan strooien. Zodra er betere spelers om hem heen staan presteert Clasie ook veel beter.

(edit: Al hoop ik natuurlijk wel dat juist Feyenoord die verbetering kan maken)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RinzeN --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
t lijkt er op dat Clasie vertrekt.
hij is er klaar mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 13:53 schreef van geil het volgende:
t lijkt er op dat Clasie vertrekt.
hij is er klaar mee
Mogelijk. Maar als het voor Clasie was, zouden ze dan niet naar Rotterdam zijn gekomen ipv vice versa?
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 14:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mogelijk. Maar als het voor Clasie was, zouden ze dan niet naar Rotterdam zijn gekomen ipv vice versa?
ik doelde niet op de vliegreis naar Napels.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 14:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mogelijk. Maar als het voor Clasie was, zouden ze dan niet naar Rotterdam zijn gekomen ipv vice versa?
Waarom? Misschien willen beide clubs wel een speler van elkaar overnemen!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 13:53 schreef van geil het volgende:
t lijkt er op dat Clasie vertrekt.
hij is er klaar mee
Als Clasie weg gaat snel Ziyech vastleggen ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0304608