BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 augustus 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 12:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vragen is niet wat je krijgt vaak he,.
Dat is zo, maar er zijn ook factoren die meetellen bij het vaststellen van een transfersom. En 17 miljoen is veel te gortig ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 12:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is zo, maar er zijn ook factoren die meetellen bij het vaststellen van een transfersom. En 17 miljoen is veel te gortig ...
Je lijkt verdomme zijn zaakwaarnemer L..
van geil
 van geil - zondag 03 augustus 2014 - 12:17   quote  deeplink  
mooi, ronden we t gelijk af.
Verschil delen L?
15
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2014 - 08:44   quote  deeplink  
http://www.ligablogger.de/borussia-dortmund-interesse-an-jordy-clasie-von-feyenoord-rotterdam/
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 augustus 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Zou ik een mooie club voor hem vinden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 augustus 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Dat wel, maar heeft ie daar voldoende uitzicht op speeltijd.. Hij heeft daar bv wel wat internationals voor zich.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
http://www.tribalfootball.com/articles/agent-wont-rule-out-feyenoord-exit-man-utd-southampton-target-clasie-4034020#.U995KIccTIU

Feyenoord midfielder Jordy Clasie is being linked with a move to the Premier League.

Clasie has been linked with Manchester United, while former coach Ronald Koeman wants him at Southampton.

Speaking with RTV Rijnmond, Clasie's agent insisted reports of a transfer request were false, but he could not rule out a move away.

The youngster was part of Louis van Gaal's Holland World Cup squad and counts on United striker Robin van Persie among his biggest fans.
freduc
 freduc - maandag 04 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
hou het maar op 8 milj , veel meer zal die niet opbrengen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Die Engelsen blijven poëten.
Martinus7
 Martinus7 - maandag 04 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Vrees het ook. Maar wat mij betreft minimaal 12mio. En eigenlijk minimaal net zo veel als Blind.... Als die gaat...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Clasie contract tot 2016, dus nog 2 jaar.
Ik hou het op 10 miljoen.
freduc
 freduc - maandag 04 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
ik hoop ook op meer maar geloof me dat we blij moeten zijn met 8
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Spelers als Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Stefan de Vrij namen afscheid van Feyenoord, maar Jordy Clasie is nog altijd werkzaam in Rotterdam. De middenvelder wordt nadrukkelijk in verband gebracht met FC Porto. Volgens zaakwaarnemer Wessel Weezenberg is van een akkoord zeker nog geen sprake.

Tegenover A Bola bevestigt Weezenberg dat er interesse is van de Portugese grootmacht. Maar het hangt niet alleen af van FC Porto. Op dit moment is Clasie nog gewoon een speler van Feyenoord. Eerst moeten we overeenstemming vinden met Feyenoord, daarna zien we wel wat er gaat gebeuren.

Verder kan Weezenberg niet veel zeggen over de toekomst van de international. Er is niet vel te vertellen, omdat er geen nieuws is, klinkt het. De 23-jarige Clasie, die naar verluidt een vertrekwens heeft ingediend bij de clubleiding, werd in het recente verleden ook in verband gebracht met clubs als Fiorentina, Arsenal en West Ham United.
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 augustus 2014 - 15:49   quote  deeplink  
De meeste zaakwaarnemers zijn echte zakkenvullers
daar is hij volgens mij ook één van
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Naar Woensdagavond blijft Clasie gewoon bij Feyenoord
dan is ook de nieuwe spits bekend
kijk maar naar afgelopen woensdag toen hadden we opeens twee nieuwe spelers er bij
en zo gaat het deze week ook
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 04 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef de bluffer het volgende:
Naar Woensdagavond blijft Clasie gewoon bij Feyenoord
dan is ook de nieuwe spits bekend
kijk maar naar afgelopen woensdag toen hadden we opeens twee nieuwe spelers er bij
en zo gaat het deze week ook
Weet je de uitslag van woensdagavond ook al?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 16:07 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Weet je de uitslag van woensdagavond ook al?
Doe maar niet, is kijken ook zinloos.
Nibke
 Nibke - maandag 04 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef de bluffer het volgende:
Naar Woensdagavond blijft Clasie gewoon bij Feyenoord
dan is ook de nieuwe spits bekend
kijk maar naar afgelopen woensdag toen hadden we opeens twee nieuwe spelers er bij
en zo gaat het deze week ook
Wat naar nou!
van geil
 van geil - maandag 04 augustus 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:53 schreef de bluffer het volgende:
Naar Woensdagavond blijft Clasie gewoon bij Feyenoord
dan is ook de nieuwe spits bekend
kijk maar naar afgelopen woensdag toen hadden we opeens twee nieuwe spelers er bij
en zo gaat het deze week ook
bij verlies moeten de supporters tevreden gemaakt worden.zo gaat dat
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Portugese krant pakt groot uit met 'nieuwe aanval op Clasie'
05 Augustus 2014 om 11:27 - Feyenoord moet serieus gaan vrezen voor het vertrek van een vijfde sterkhouder. De Portugese krant O Jogo opent dinsdag met een grote foto van Jordy Clasie en een schreeuwende kop: 'Nieuwe aanval op Clasie'.

Volgens de krant wil FC Porto de Oranje-middenvelder zo snel mogelijk aan de selectie toevoegen. Dan moet PSV-target Steven Defour wel eerst vertrekken bij de club. Porto heeft in Casemiro al een controleur gehaald en ziet weinig heil in een selectie met drie dezelfde types.

Een vertrek van Clasie zou het transferdrama van Feyenoord compleet maken. Graziano Pellè (Southampton), Bruno Martins Indi (FC Porto), Daryl Janmaat (Newcastle United) en Stefan de Vrij (SS Lazio) verlieten de club deze zomer al. Hoewel Feyenoord er financieel een stuk beter voor staat door alle transfers, heeft de selectie wel flink moeten inboeten aan kwaliteit.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/266897/Portugese_krant_pakt_groot_uit_met_nieuwe_aanval_op_Clasie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Clasie is op te vangen.
RinzeN
 RinzeN - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:18   quote  deeplink  
Dat denk ik ook. Ik quotte gewoon even het artikel met bron :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Had Clasie liever eerder zien gaan.
Maar idd er zijn alternatieven, zou ik wel Immers meer terughalen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Clasie is op te vangen.
Door wie? Toch niet Ruudje Vormer hoop ik? Die heeft een rotonde nodig, zo groot is zijn draaicirkel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:45 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Door wie? Toch niet Ruudje Vormer hoop ik? Die heeft een rotonde nodig, zo groot is zijn draaicirkel.
Vilhena, Karsdorp, Immers, Vormer, Goossens, Achahbar kunnen er in principe allemaal spelen, op t middenveld. Plus je kan voor t bedrag wat je voor Clasie krijgt echt wel wat moois terugkopen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena, Karsdorp, Immers, Vormer, Goossens, Achahbar kunnen er in principe allemaal spelen, op t middenveld. Plus je kan voor t bedrag wat je voor Clasie krijgt echt wel wat moois terugkopen.
Op Vilhena en Karsdorp na is het wel allemaal van een bedenkelijk niveau. In Achahbar zie ik het wel, maar dan als aanvallende mid/aanvaller.

Maar inderdaad qua geld kun je wel een leuke terughalen. Is Anouar Kali van Utrecht geen geschikte jongen? Heeft alleen nog wel contact tot 2018, maar moet voor 2-3 miljoen wel op te halen zijn lijkt me.
beuk
 beuk - dinsdag 05 augustus 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Toornstra
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 05 augustus 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Is geen verdedigende mid. Net als Ziyech. Heb je dus niks aan tenzij Immers weggaat.
Sensi
 Sensi - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 13:51 schreef ViezeFurr het volgende:
Is geen verdedigende mid. Net als Ziyech. Heb je dus niks aan tenzij Immers weggaat.
Immers op CM zetten, zou die bij mij sowieso staan. Dan heb je AM over voor Toornstra, Ziyech of Chery. Denk dat elke van de 3 nog productiever is dan Lexie.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:21 schreef Sensi het volgende:

[..]

Immers op CM zetten, zou die bij mij sowieso staan. Dan heb je AM over voor Toornstra, Ziyech of Chery. Denk dat elke van de 3 nog productiever is dan Lexie.
Eens.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Chery vind ik totaal geen meerwaarde hebben. Heeft bij FC Groningen ook heel veel matige wedstrijden gespeeld. Is ook al 26, zit weinig rek in. Ziyech en Toornstra zijn wel goed genoeg voor op 10, vraag is of je dan Karsdorp volgend jaar niet in de weg gaat zitten?
van geil
 van geil - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Napoli Porto of ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Haal Drenthe maar terug.

Drenthe, Vormer, Vilhena lijkt me niet verkeerd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Terwijl Graziano Pellè, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat wel hun gewenste transfer kregen, moet Jordy Clasie bij Feyenoord blijven. De middenvelder staat in de belangstelling van Europese subtoppers en lijkt zelf het liefst te willen vertrekken, maar technisch directeur Martin van Geel houdt hem aan zijn contract.

Rond de wedstrijd tegen Besiktas liet Clasie doorschemeren dat hij een hoger niveau ambieert dan de ploeg die Feyenoord nu heeft staan. "Iedere speler moet ambities hebben, maar Jordy speelt nu drie seizoenen bij Feyenoord, hij is er precies net zo lang als ik", zegt Van Geel tegen Voetbal International. "Hij kan dus weten dat wij elk jaar erin slagen het elftal op niveau te krijgen. Dat deden we twee jaar terug, toen we onze volledige as kwijtraakten, dat deden we vorig jaar door iedereen binnenboord te houden en nu gaat ons dat wéér lukken."

"Jordy moet dus vertrouwen hebben in Feyenoord. Hij is voor ons een belangrijke speler, onze aanvoerder nota bene. Jordy kan nog stappen maken in Nederland. Vandaar dat we hem aan zijn contract zullen houden. We hebben ook onze eigen ambities, al mag je nooit wat uitsluiten. Als zich voor Clasie een club meldt die bereid is een extreem hoge transfersom neer te leggen, moeten we daarover wel gaan nadenken. Zo is de situatie bij Feyenoord ook nog steeds", aldus Van Geel.
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Kan wel eens zijn laatste wedstrijd worden vanavond
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Geef m van Jetje vanavond voor de camera!!:)
RinzeN
 RinzeN - woensdag 06 augustus 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Kom op Clasie, laat vanavond zien dat je ook de kapitein van het schip kan zijn. Als hij graag naar een Europese (sub)topper wil verkassen, waar ik nog wel enigzins begrip voor heb, dan moet hij het vanavond laten zien!
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Clasie gaat lekker naar de zon. niet naar Eng land
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 14:55 schreef van geil het volgende:
Clasie gaat lekker naar de zon. niet naar Eng land
Die competities passen ook beter bij hem. Denk niet dat hij gemaakt is voor het hoge tempo van de PL.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Mist ie loopvermogen voor.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 augustus 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Denk t ook. Zijn schouder is wel een ding.
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 14:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mist ie loopvermogen voor.
en fysiek, en zijn schouder inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Fysiek misschien ook wel ja. Al is ie misschien voetballend goed genoeg om uit de duels te blijven.

En ik begreep dat zijn schouderprobleem verholpen zou kunnen worden met een operatie. Maar dat ie het niet belangrijk genoeg vond om er wedstrijden voor te missen (als gevolg van de operatie).
JanM
 JanM - woensdag 06 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Clasie mag een grote muil hebben als hij er vanavond (mede) voor zorgt dat Feyenoord doorgaat. Anders lekker voor Feyenoord blijven spelen!
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Clasie verkopen.
Immers verkopen en Vormer mag naar Heerenveen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Clasie: 'Er is altijd druk bij Feyenoord'

600x400-01703979.JPG

Jordy Clasie had het moeilijk met Feyenoord in Den Haag, maar dankzij een late goal won zijn elftal toch met 1-0. ''Het was moeilijk, heel moeizaam'', keek de aanvoerder van Feyenoord terug tegenover Fox Sports. ''De eerste helft waren we gelijkwaardig. Dan krijgt ADO rood. Dat hebben we niet goed uitgespeeld'', gaf Clasie toe. ''Het tempo lag niet hoog genoeg en we waren te slordig.''

Feyenoord begon het seizoen met twee nederlagen. In de voorronde van de Champions League bleek Besiktas met 1-2 en 1-3. Daardoor lag er direct al wat druk op het duel met ADO Den Haag. ''Er is altijd druk, maar daar horen we mee om te gaan'', aldus de aanvoerder van Feyenoord tegen FOX Sports.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Clasie: "Natuurlijk is Porto een grote club, maar ik geef geen antwoord"

large_d5512d252db76a0da79dff5309434bb5b1d1e330.jpg

Jordy Clasie stond zondagmiddag in de basis bij Feyenoord, maar het is onzeker of hij dat over enkele weken nog steeds kan zeggen. FC Porto blijft een interessante optie.

Porto klopt al een aantal weken op de deur bij Clasie en Feyenoord, maar een concrete aanbieding bleef vooralsnog uit. De middenvelder weigert op de verhalen in te gaan. "Dat is nu niet aan mij om daar antwoord op te geven", vertelt hij na de zege van Feyenoord op ADO Den Haag aan FOX Sports.

"Het belangrijkste is om deze drie punten te vieren met het team. Natuurlijk is Porto een grote club. Maar ik geef daar verder op dit moment geen antwoord op. Ik vind het team nu belangrijker en daar focus ik me volledig op."

Feyenoord heeft al laten weten dat Clasie niet mag vertrekken. Het is echter de vraag of de Rotterdammers hun rug recht kunnen houden als Clasie met een miljoenenbod op de proppen komt. Eerder vertrokken Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Stefan de Vrij uit De Kuip.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:42   quote  deeplink  
De reactie van Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie na afloop van de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Feyenoord won met 1-0.
http://nos.nl/video/684812-belangrijkste-zijn-de-drie-punten.html
van geil
 van geil - zondag 10 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Lekker naar de zon !
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Jongens kom op Porto verdedigers uit Mozambique en andre grote verdedigers realistisch blijven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0348229