BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Frstu
 Frstu - donderdag 25 april 2019 - 22:15   quote  deeplink  
Clasie daarentegen heeft ook bijna alles gespeeld: 1 goal, 3 assists. En hij is 27 jaar. Beter dan dit wordt hij niet meer. Zelfs Jan de Visser kon betere cijfers presenteren.

Clasie is voor mensen een heilig huisje. Sympathiek mannetje, hart voor Feyenoord. En. O ja. Hij werkt zo hard.

Tsja. Als dat je argumenten zijn. Je zou eens objectief moeten vragen welke clubs Clasie zouden willen kopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door Frstu --
van geil
 van geil - donderdag 25 april 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Zelfs PEC heeft een betere 6 , Excelsior ook
En de meeste clubs ken ik niet of nauwelijks, kun je nagaan , daar zitten nog wel 10 betere tussen
Inclusief bankzitters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 22:39   quote  deeplink  
Schouten en Hamer als ik het goed heb.
Die zijn echt niet beter,al vind ik wel dat Hamer bij ons de kans had moeten krijgen.
van geil
 van geil - donderdag 25 april 2019 - 23:00   quote  deeplink  
Clement vult het vaak bij Pec in
Al vind ik ook Hamer veel dynamischer , maar ook , beiden, niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door van geil --
kenny
 kenny - donderdag 25 april 2019 - 23:43   quote  deeplink  
heb liever schouten dan clasie , beter gaat clasie niet meer worden , schouten zit nog rek in al vind ik hem nu al beter als clasie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2019 - 07:25   quote  deeplink  
Gehyped en niet goed genoeg
Milo
 Milo - vrijdag 26 april 2019 - 11:04   quote  deeplink  
Clasie///Held! Met diepgaande spelers om zich heen is hij gewoon goed! De rest loopt zijn gaten dicht. Met name Vilhena! Ik vond de combi Clasie, Kokcu erg goed tegen Nac.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door Milo --
Milo
 Milo - vrijdag 26 april 2019 - 11:07   quote  deeplink  
Volgend jaar Clasie, kokcu en Larsson op het middenveld. 2 diepgaande spelers.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 26 april 2019 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:04 schreef Milo het volgende:
Clasie///Held! Met diepgaande spelers om zich heen is hij gewoon goed! De rest loopt zijn gaten dicht. Met name Vilhena! Ik vond de combi Clasie, Kokcu erg goed tegen Nac.
De wedstrijd in Breda zegt niks zinnigs over eigen kwaliteiten, niveau tegenstander was lachwekkend...
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2019 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:04 schreef Milo het volgende:
Clasie///Held! Met diepgaande spelers om zich heen is hij gewoon goed! De rest loopt zijn gaten dicht. Met name Vilhena! Ik vond de combi Clasie, Kokcu erg goed tegen Nac.
Dat middenveld word volledig overlopen. Larsson kan simpelweg niet op 10. Plus die plaats is al gereserveerd voor Kökcü.
Milo
 Milo - vrijdag 26 april 2019 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:07 schreef MightyAce het volgende:

[..]

De wedstrijd in Breda zegt niks zinnigs over eigen kwaliteiten, niveau tegenstander was lachwekkend...
Klopt, maar ben je de graafschap uit en fortuna thuis vergeten?
Milo
 Milo - vrijdag 26 april 2019 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat middenveld word volledig overlopen. Larsson kan simpelweg niet op 10. Plus die plaats is al gereserveerd voor Kökcü.
Larsson links en Clasie rechts
MMM
 MMM - vrijdag 26 april 2019 - 11:11   quote  deeplink  
Nee joh dat kan niet, die Larsson doet geen stap teveel en is veel te zwak verdedigend. En dan die Clasie er naast..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 26 april 2019 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:09 schreef Milo het volgende:

[..]

Klopt, maar ben je de graafschap uit en fortuna thuis vergeten?
Doe erg mijn best om vrijwel dit hele seizoen te vergeten
Milo
 Milo - vrijdag 26 april 2019 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Nee joh dat kan niet, die Larsson doet geen stap teveel en is veel te zwak verdedigend. En dan die Clasie er naast..
Bij heerenveen kwam hij ook altijd opstormen van uit de linkerkant. Met Elia voorzich en Malacia achter hem kan je een gokje wagen. Lekker aanvallend.
kenny
 kenny - donderdag 02 mei 2019 - 18:21   quote  deeplink  
El Bouchataoui gaat volgend seizoen een serieuze kans krijgen , goede keus van feyenoord ik zie hem 10x liever dan clasie
moa
 moa - donderdag 02 mei 2019 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 18:21 schreef kenny het volgende:
El Bouchataoui gaat volgend seizoen een serieuze kans krijgen , goede keus van feyenoord ik zie hem 10x liever dan clasie
Eerst zien dan geloven, wij zijn een club die liever Martina of Diks huurt dan de eigen jeugd een kans te geven, dat geeft te denken.

Clasie gaat gewoon transfervrij overgenomen worden, daar kan je gif op innemen. Southampton wil hem gratis wel kwijt, Clasie wil alleen maar naar Feyenoord, en Feyenoord heeft geen scoutingsapparaat of de middelen om daar iets mee te doen. En dus wordt het Clasie/Maher/v.Amersfoort, die categorie.
Frstu
 Frstu - donderdag 02 mei 2019 - 18:46   quote  deeplink  
Soms ben ik de wanhoop nabij als het om Feyenoord gaat. En dan wordt hij zeker ook onze aanvoerder.

Clasie is te langzaam. Scoort te weinig goals. Geeft te weinig assists. En verdedigt te weinig. Is te klein. Heeft geen mogelijkheid om zich nog verder te ontwikkelen.

Dus ja, redenen genoeg om het voor drie jaar vast te leggen...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 mei 2019 - 20:29   quote  deeplink  
Is er aanleiding te denken dat Clasie gaat blijven???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 mei 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Het gegeven dat ie alles speelt. En dat ie zelf graag wil blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 mei 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Dat zegt natuurlijk niets.
Opgesteld door een vertrekkende trainer, en Jordy roept vanuit wishful thinking.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 mei 2019 - 21:27   quote  deeplink  
Een vertrekkende trainer die er goed op stond binnen Feyenoord. Het zal meespelen. Of ie uiteindelijk blijft of niet is een tweede, maar ik ga er niet zonder meer vanuit dat ie na de zomer hier niet meer is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 mei 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Punt is meer: geeft Feyenoord aanleiding om te denken dat Clasie blijft. Volgens mij is daarover vanuit de club nog geen woord gerept.

En toch wordt de club al vooraf gewogen. Zo werkt dat wel vaker. Een aantal mensen binnen de club zijn voor supporters de daders achter de zgn. malheur, dus wordt hen ook al dát toegerekend waarover nog niets is gezegd.
ar
 ar - vrijdag 03 mei 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Clasie wilt iig geval wel.
van geil
 van geil - vrijdag 03 mei 2019 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 21:50 schreef ar het volgende:
Clasie wilt iig geval wel.
Dordrecht
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 mei 2019 - 09:02   quote  deeplink  
Nee gelijk met RvP afscheid laten nemen tegen ADO
Frstu
 Frstu - zaterdag 04 mei 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 20:29 schreef FR-Henk het volgende:
Is er aanleiding te denken dat Clasie gaat blijven???
Ja, we zeggen uiteraard niet dat het al zo ver is, maar de kans is wel groot. Volgens mij kun je over die dingen beter van te voren een mening hebben dan achteraf.

Ik merk in de media (Van Hanegem en o.a. Krabbendam) dat er nogal wat voorstanders zijn van een verlengd verblijf van Clasie.

Ik schat de kans op 50% is. Het hangt geheel af van wie we als technisch directeur krijgen.

En geloof trouwens niet dat we een aanzienlijke transfersom voor hem gaan betalen. Daarvoor hebben we niet eens het geld. Dus veel zal afhangen van Southampton. En aangezien Southampton hem - volgende maand is hij al 28 jaar oud - niet aan de straatstenen zal kwijtraken, zal hij aan het einde van de transfermarkt wel aangeboden worden.

Maar nogmaals dit bekijk ik slechts vanuit een glazen bol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 mei 2019 door Frstu --
Frstu
 Frstu - dinsdag 14 mei 2019 - 17:51   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/229272/clasie-vertrekt-bij-feyenoord-hij-gaat-terug-naar-southampton?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Vooral het volgende zinnetje verontrust mij:
"Zowel Feyenoord als Clasie heeft aangegeven open te staan voor een langer verblijf van de controleur in De Kuip."

Dit meen je toch niet!! Dus straks verdienen ze geld aan Vilhena en dan gaat het weer op aan die kutkabouter die alleen maar breedtepassen geeft. Hij is nog niet goed genoeg voor Club Brugge. Laat staan voor ons. Die talentloze voetbaldwerg staat nu al een jaar lang de ontwikkeling van onze talenten in de weg. El Bouchataoui had al een jaar op zijn positie moeten spelen.

Verschrikkelijk.

Het wordt verdomme nooit wat. Ik krijg zin om mijn seizoenskaart te annuleren als ik dit lees.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 14 mei 2019 - 18:12   quote  deeplink  
De nieuwe pispaal geworden. Staat ineens voor alles wat fout is gelopen afgelopen seizoen. Er is werkelijk geen één speler die een voldoende scoort dit seizoen. Het is lekker om er één of twee uit te halen en daar alle bagger over uit te gooien. Ik zeg hiermee niet dat Clasie goed heeft gespeeld dit seizoen. Verre van. Maar om hem als zondebok te bestempelen gaat wat ver.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Lijkt wel trendy. Uitvergroten hoe slecht of hoe goed.
Bijna failliet/dood of kampioen moeten worden want-dat-hoort-bij-de Feyenoord-status.

Wel, als iemand zich daar gelukkig bij voelt.
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2019 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 17:51 schreef Frstu het volgende:
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/229272/clasie-vertrekt-bij-feyenoord-hij-gaat-terug-naar-southampton?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Vooral het volgende zinnetje verontrust mij:
"Zowel Feyenoord als Clasie heeft aangegeven open te staan voor een langer verblijf van de controleur in De Kuip."

Dit meen je toch niet!! Dus straks verdienen ze geld aan Vilhena en dan gaat het weer op aan die kutkabouter die alleen maar breedtepassen geeft. Hij is nog niet goed genoeg voor Club Brugge. Laat staan voor ons. Die talentloze voetbaldwerg staat nu al een jaar lang de ontwikkeling van onze talenten in de weg. El Bouchataoui had al een jaar op zijn positie moeten spelen.

Verschrikkelijk.

Het wordt verdomme nooit wat. Ik krijg zin om mijn seizoenskaart te annuleren als ik dit lees.
Het bestuur wordt steeds sneuer. Volgens Gouka neemt van Geel ook nog gewoon alle beslissingen tot 1 juli , dus het zal wel smullen worden.
Frstu
 Frstu - dinsdag 14 mei 2019 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 18:12 schreef CobusIII het volgende:
De nieuwe pispaal geworden. Staat ineens voor alles wat fout is gelopen afgelopen seizoen. Er is werkelijk geen één speler die een voldoende scoort dit seizoen. Het is lekker om er één of twee uit te halen en daar alle bagger over uit te gooien. Ik zeg hiermee niet dat Clasie goed heeft gespeeld dit seizoen. Verre van. Maar om hem als zondebok te bestempelen gaat wat ver.
Maar om hem dan toch maar te halen als er weer geld is? Zou jij dat doen dan? Het is toch een uiterste domme investering. Een speler van 27, die alleen nog maar slechter wordt en geen restwaarde heeft.

Feyenoord streeft een uiterst bedenkelijk niveau na als ze hem halen. (Alleen maar omdat hij vriendjes is met Van Hanegem, zo goed ligt bij de Feyenoord-supporters en altijd zo hard werkt.)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 14 mei 2019 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 18:48 schreef Frstu het volgende:

[..]

Maar om hem dan toch maar te halen als er weer geld is? Zou jij dat doen dan? Het is toch een uiterste domme investering. Een speler van 27, die alleen nog maar slechter wordt en geen restwaarde heeft.

Feyenoord streeft een uiterst bedenkelijk niveau na als ze hem halen. (Alleen maar omdat hij vriendjes is met Van Hanegem, zo goed ligt bij de Feyenoord-supporters en altijd zo hard werkt.)
Dat is een ander verhaal. Of het verstandig was om hem te halen. Persoonlijk denk ik dat het het proberen waard was. Het heeft niet goed uitgepakt om meerdere redenen. Het gaat er mij om dat Clasie veel heeft betekend voor Feijenoord, nooit een wanklank heeft gehad richting de club, aanvoerder is geweest en daarnaast een leuke transferwaarde heeft opgeleverd en nu als een zak stront wordt weggezet.
Frstu
 Frstu - dinsdag 14 mei 2019 - 19:11   quote  deeplink  
Geen wanklank? En waarom weigerde hij dan een hand te geven aan Gio toen hij kut speelde en gewisseld werd? Zijne koninklijke hoogheid Clasie. Tegen Heracles van het veld afsjokken terwijl Feyenoord de tijd nog hard nodig had.

En bedoel je dat hij uit liefdadigheid naar Southampton is gegaan? Puur om Feyenoord beter te maken?

Maar goed. Ik sluit de discussie. Ik verwacht dat we de komende vier jaar weer tegen hem aan moeten kijken. Want Southampton raakt hem aan de straatstenen niet meer kwijt. En dan komen ze uiteindelijk wel weer bij Feyenoord uit om toch nog salaris uit te sparen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 mei 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Wat debk je van het salaris van dit baasie wegwezen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 mei 2019 - 07:21   quote  deeplink  
Jordy moet zichzelf dit niet aan willen doen.
Het werd maar niet beter.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 mei 2019 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 20:31 schreef piet de paler het volgende:
Wat debk je van het salaris van dit baasie wegwezen
Wil voor een fooitje blijven, weet ik zeker
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 08:56   quote  deeplink  
Na zijn schandalige optreden van afgelopen zondag, of eigenlijk het hele seizoen, nooit opstellen vanavond.

Weg ermee
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 07:34 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wil voor een fooitje blijven, weet ik zeker
Moet ons betalen als hij wil blijven.

Weg met dit soort middelmaat. Kind van de club gelul ben ik ook klaar mee.
Milo
 Milo - woensdag 15 mei 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 18:12 schreef CobusIII het volgende:
De nieuwe pispaal geworden. Staat ineens voor alles wat fout is gelopen afgelopen seizoen. Er is werkelijk geen één speler die een voldoende scoort dit seizoen. Het is lekker om er één of twee uit te halen en daar alle bagger over uit te gooien. Ik zeg hiermee niet dat Clasie goed heeft gespeeld dit seizoen. Verre van. Maar om hem als zondebok te bestempelen gaat wat ver.
V Persie en Berghuis waren de enige die een goed niveau hadden de rest was idd bedroevend.
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 18:12 schreef CobusIII het volgende:
De nieuwe pispaal geworden. Staat ineens voor alles wat fout is gelopen afgelopen seizoen. Er is werkelijk geen één speler die een voldoende scoort dit seizoen. Het is lekker om er één of twee uit te halen en daar alle bagger over uit te gooien. Ik zeg hiermee niet dat Clasie goed heeft gespeeld dit seizoen. Verre van. Maar om hem als zondebok te bestempelen gaat wat ver.
Als je een speler huurt moet deze beter zijn dan wat er verder beschikbaar is. Hij was zelfs 1 van de allerzwakste dit seizoen en die actie na de wissel heeft hem ook niet populairder gemaakt.

Hem terughalen zou typisch Feyenoord zijn, een club die echt helemaal kapot is..
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 09:45 schreef Milo het volgende:

[..]

V Persie en Berghuis waren de enige die een goed niveau hadden de rest was idd bedroevend.
Die 2 hadden ook zeker mindere wedstrijden maar overall waren dit de belangrijkste spelers. Je moet er niet aan denken dat die 2 er niet bij waren of lang afwezig waren geweest..
Milo
 Milo - woensdag 15 mei 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 09:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Die 2 hadden ook zeker mindere wedstrijden maar overall waren dit de belangrijkste spelers. Je moet er niet aan denken dat die 2 er niet bij waren of lang afwezig waren geweest..
Nee pffff....ik heb altijd iedereen beschermd dit seizoen. Maar zonder de beide heren zou het dramatisch zijn geweest. Als PSV voor berghuis gaat. Ik hoop het niet! Dan mag hij alleen weg voor 20 miljoen geen stuiver minder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 mei 2019 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 10:35 schreef Milo het volgende:

[..]

Nee pffff....ik heb altijd iedereen beschermd dit seizoen. Maar zonder de beide heren zou het dramatisch zijn geweest. Als PSV voor berghuis gaat. Ik hoop het niet! Dan mag hij alleen weg voor 20 miljoen geen stuiver minder.
Als Bergwijn 40 kost, waarom zou Berghuis dan de helft kosten?
Milo
 Milo - woensdag 15 mei 2019 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als Bergwijn 40 kost, waarom zou Berghuis dan de helft kosten?
De algemene situatie waar een club in verkeerd. Contract, salaris, leeftijd, restwaarde. Dat wordt allemaal meegenomen in de calculatie. En 020 gaat geen 40 miljoen neertikken voor Berwijn.
R()b
 R()b - woensdag 15 mei 2019 - 10:51   quote  deeplink  
Aan een concurrent vraag je gewoon een belachelijk bedrag, 30 miljoen doei psv.
De tijd van de 5 miljoentjes bieden is voorbij.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 15 mei 2019 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 10:51 schreef R()b het volgende:
Aan een concurrent vraag je gewoon een belachelijk bedrag, 30 miljoen doei psv.
De tijd van de 5 miljoentjes bieden is voorbij.
PSV is momenteel geen concurrent. Die staan onder ons in t linkerrijtje.
R()b
 R()b - woensdag 15 mei 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 11:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

PSV is momenteel geen concurrent. Die staan onder ons in t linkerrijtje.
Precies houden daar!
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Een huurspeler die het hele seizoen niet presteert zelfs in speelronde 34 nog opstellen terwijl het nergens meer om gaat.

Ik geef het op..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2019 - 18:47   quote  deeplink  
Hup Jordy..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0578498