BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 09:44   quote  deeplink  
Feyenoord moet een totaal andere weg in gaan slaan , anders gaat het helemaal fout.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 april 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Doe Clasie maar niet.
Gaat echt niet voor 4 ton per jaar voetballen.
En banken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door FR-Henk --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 april 2019 - 09:49   quote  deeplink  
Die warmerdam vindt dat Clasie behouden moet blijven, en dat hij langzaam zijn vorm weer terug krijgt.......zucht zie ik het nu zo verkeerd dat hij niets toevoegd?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 april 2019 - 09:54   quote  deeplink  
Clasie moet een heel ander team om zich heen hebben.
De groeten. Wordt het een hele dure jongen.
Milo
 Milo - zaterdag 20 april 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Ik denk dat als je Clasie houdt dat hij opgelucht en vrij is. Dan heeft hij vertrouwen en zal hij dat terug betalen. Ik zeg Jordy moet blijven.
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 10:09   quote  deeplink  
Er moet een fris en fruitig team komen
Milo
 Milo - zaterdag 20 april 2019 - 10:11   quote  deeplink  
Ja maar ook ervaring en passie
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 april 2019 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
Clasie moet een heel ander team om zich heen hebben.
De groeten. Wordt het een hele dure jongen.
Clasie moet een team hebben dat weet wat het moet doen....en hoe het moet spelen.
De linies korter op elkaar als eerste stap..Hopen dat Stam er wel voetbal in krijgt.
MMM
 MMM - zaterdag 20 april 2019 - 10:21   quote  deeplink  
Clasie heeft al 4 seizoenen niet op niveau gespeeld.

Op basis van wat hem overnemen? Oh ja jongen van de club.

Donder eens op met die klote sentimenten en word een club met een topsportklimaat zonder vriendjespolitiek
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 april 2019 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 10:08 schreef Milo het volgende:
Ik denk dat als je Clasie houdt dat hij opgelucht en vrij is. Dan heeft hij vertrouwen en zal hij dat terug betalen. Ik zeg Jordy moet blijven.
Ben ik het wel mee eens..geen garantie natuurlijk. Hij is geen jongen dat in het buitenland floreert. Wil gewoon thuis zijn bij zijn familie. Zijn keuze voor de PL was natuurlijk rampzalig maar bracht Feijenoord wel aardig wat geld op. De jongen heeft voetbalkwaliteiten. Net zo als berghuis, ziet hij ook dat het voetballend niet loopt binnen het team. Dat frustreert hun.
Daarnaast vind ik hem nu te zwaar.
Wat is op dit moment een goed alternatief voor de juiste prijs, kwaliteit en ervaring? Als er een beter alternatief is moeten we dat meteen doen. ik ben niet zo van de sentimenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door CobusIII --
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2019 - 22:45 schreef van geil het volgende:

[..]

Lachwekkend zelfs.
We hebben geen geld om 3 betere middenvelders te kopen, dus mogelijk is jeugd + Clasie wel de beste optie.

Je kan het met jeugd proberen maar je zal van het groepje Ayoub, Toornstra, Clasie en Vilhena er zeker 2 bij willen houden zodat je altijd in ieder geval 1 ervaren middenvelder opstelt.
Frstu
 Frstu - zaterdag 20 april 2019 - 10:42   quote  deeplink  
Alleen jeugd is niet voldoende. Gerichte aankopen die zeker iets toevoegen. Geen voetballers meer die in de Eredivisie af en toe een goaltje maken.

Ik denk aan spelers als Guidetti, Elia en Kalou. Dat niveau.
kenny
 kenny - zaterdag 20 april 2019 - 10:47   quote  deeplink  
clasie is gewoon middelmaat , hij heeft het hele jaar niks laten zien , op basis waarvan moet clasie blijven ??? iedere debiel kan toch zien dat hij het niveau niet aankan en dat hij de grootste moeite heeft om mee te komen , je hoeft hem ook niet om zijn ervaring te halen want die heeft hij niet , wel ervaring bankzitten dat heeft hij een aantal jaar gedaan
wil je als club verder moet feyenoord af van middelmaat daar hebben we meer dan genoeg van lopen , kwaliteit moet er komen , is er geen geld voor om dat te kopen dan jeugd erin of in uiterst geval huren mits kwaliteits speler is
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 10:49   quote  deeplink  
Ja natuurlijk , Stevie Wonder ziet dat nog
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 20 april 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Het ligt er helemaal aan wat er in de transferperiode gaat gebeuren, denk ik.

Stel, Vilhena en St Juste gaan weg voor de hoofdprijs, enkele andere overbodige spelers gaan weg, samen met het budget dat ieder begin van het seizoen vrij komt, dan zit je op een budget van 30M+. En dan kan je gaan bouwen aan het team en ook een betere nr.6 dan Clasie inlijven.

Maar, stel het valt allemaal tegen en je verkoopt alleen Vilhena bijvoorbeeld. Dan kan ik het me voorstellen dat je Clasie en Fer gratis overneemt en het geld wat je wel te besteden hebt alleen aan twee top-verdedigers uitgeeft, een LB en een LCV. Niveau Janmaat/ Karsdorp en BMI/ Kongolo. Vermeer op doel en dan als uitgangspunt geen enkel tegendoelpunt tegen clubs buiten de top 5. Dan zou je met een goede trainer erbij ook een heel eind moeten kunnen komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door windoweyes --
Frstu
 Frstu - zaterdag 20 april 2019 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 10:54 schreef windoweyes het volgende:
Dan kan ik het me voorstellen dat je Clasie gratis overneemt
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee.
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Als je ballen hebt haal je een Balotelli, de topclubs willen hem niet meer en loopt ook uit zijn contract. Gaat echt niet naar een veel grotere club dan Feyenoord.

Jammer dat we nooit het geld hebben om buitenkansjes te pakken.
Milo
 Milo - zaterdag 20 april 2019 - 11:09   quote  deeplink  
Die gozert is compleet gestoord!
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 11:10   quote  deeplink  
En zou in zijn eentje nog winnen van die 11 kneuzen van ons.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 20 april 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Ik heb het even opgezocht en nagerekend. Tot nu toe hebben we dit seizoen 25 punten laten liggen tegen clubs buiten de top 5. Als we die gewonnen hadden dan stonden we nu 7 punten boven ajax en psv. Ik denk dat dit meegenomen zou moeten worden in het aankoopbeleid voor het volgende seizoen.
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:16 schreef windoweyes het volgende:
Ik heb het even opgezocht en nagerekend. Tot nu toe hebben we dit seizoen 25 punten laten liggen tegen clubs buiten de top 5. Als we die gewonnen hadden dan stonden we nu 7 punten boven ajax en psv. Ik denk dat dit meegenomen zou moeten worden in het aankoopbeleid voor het volgende seizoen.
Je moet sowieso meer met aanvallend ingestelde spelers gaan spelen, je kan prima net zoals Ajax 3 aanvallend ingestelde middenvelders opstellen. Wij spelen in principe altijd met 3 controleurs en als we dan eindelijk een scorende middenvelder hebben zetten we die op de bank of op de vleugel.
Frstu
 Frstu - zaterdag 20 april 2019 - 11:22   quote  deeplink  
Balotelli verdient 3,7 miljoen euro. En is bij iedere club totaal door de mand gezakt. Hij is echt een overgewaardeerde speler. (Alles aan hem is overgewaardeerd, behalve zijn vriendin.)

Balotelli moet eerst - zoals Drenthe - al zijn geld kwijtraken en dan zal hij zich wagen aan een club als Feyenoord voor 700.000 euro per jaar.

Maar over Clasie: Clasie zou - als hij dan echt zo'n grote Feyenoord-supporter is als wordt beweerd en uit respect naar Gio - beter uit eigen overweging op de tribune gaan zitten en Wouter Burger als opvolger aanwijzen.
MMM
 MMM - zaterdag 20 april 2019 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 10:58 schreef moa het volgende:
Als je ballen hebt haal je een Balotelli, de topclubs willen hem niet meer en loopt ook uit zijn contract. Gaat echt niet naar een veel grotere club dan Feyenoord.

Jammer dat we nooit het geld hebben om buitenkansjes te pakken.
Haha
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 20 april 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:20 schreef moa het volgende:

[..]

Je moet sowieso meer met aanvallend ingestelde spelers gaan spelen, je kan prima net zoals Ajax 3 aanvallend ingestelde middenvelders opstellen. Wij spelen in principe altijd met 3 controleurs en als we dan eindelijk een scorende middenvelder hebben zetten we die op de bank of op de vleugel.
Klopt wel, maar dan moet je wel je verdediging op orde hebben. Anders krijg je de doelpunten in hetzelfde tempo weer (terug) om je oren. En dat creëert weer angstig voetbal, geen geloof in het eigen kunnen, frustratie, enz.
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:22 schreef Frstu het volgende:
Balotelli verdient 3,7 miljoen euro. En is bij iedere club totaal door de mand gezakt. Hij is echt een overgewaardeerde speler. (Alles aan hem is overgewaardeerd, behalve zijn vriendin.)

Balotelli moet eerst - zoals Drenthe - al zijn geld kwijtraken en dan zal hij zich wagen aan een club als Feyenoord voor 700.000 euro per jaar.

Maar over Clasie: Clasie zou - als hij dan echt zo'n grote Feyenoord-supporter is als wordt beweerd en uit respect naar Gio - beter uit eigen overweging op de tribune gaan zitten en Wouter Burger als opvolger aanwijzen.
Voor hij naar Marseille ging verdiende hij een flink stuk minder, Nice werkt maar met een begroting van 45 miljoen, toen ze Balotelli haalde was die begroting zelfs maar 33 miljoen. Zelfs wij hebben meer geld.

Natuurlijk is het een totale idioot maar tegelijk ook een top speler.
R()b
 R()b - zaterdag 20 april 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:28 schreef moa het volgende:

[..]

Voor hij naar Marseille ging verdiende hij een flink stuk minder, Nice werkt maar met een begroting van 45 miljoen, toen ze Balotelli haalde was die begroting zelfs maar 33 miljoen. Zelfs wij hebben meer geld.

Natuurlijk is het een totale idioot maar tegelijk ook een top speler.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, gewoon de stoute schoenen aan trekken en proberen.
Nee heb je eigenlijk altijd al :)
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:29 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je wilt zeggen, gewoon de stoute schoenen aan trekken en proberen.
Nee heb je eigenlijk altijd al :)
Dat inderdaad, of probeer het bij Mata die is 30 jaar en loopt ook uit zijn contract.
Als het subtoppers in Frankrijk en Duitsland lukt moeten wij het ook kunnen, liever 3 of 4 klasbakken die 2-2,5 miljoen per jaar verdienen en wat jeugd er om heen dan weer 11 halve aankopen.
R()b
 R()b - zaterdag 20 april 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 11:32 schreef moa het volgende:

[..]

Dat inderdaad, of probeer het bij Mata die is 30 jaar en loopt ook uit zijn contract.
Als het subtoppers in Frankrijk en Duitsland lukt moeten wij het ook kunnen, liever 3 of 4 klasbakken die 2-2,5 miljoen per jaar verdienen en wat jeugd er om heen dan weer 11 halve aankopen.
Absoluut geen rare gedachte, en eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar.
Je hebt gelijk je drive in je elftal, dat was toen ook het geval met Elia.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 april 2019 - 14:56   quote  deeplink  
We hebben het hier over een alternatief voor clasie....en dan komen we met erg realistische alternatieven zoals Balotelli en Guidetti die in de spits spelen....Buiten het feit dat de spelers op zich al een enorm risico inhouden zijn ze salaristechnisch al totaal onbereikbaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2019 door CobusIII --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 april 2019 - 15:00   quote  deeplink  
Wie zegt er nu vanuit het bestuur dat er totaal geen geld is ? Ik heb het niet gehoord.
En nogmaals ik vind het een goede strategie om je kaarten niet op tafel te leggen er zijn geen honderden of tientalle maar er is wel geld. Kijk maar in de boeken
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 april 2019 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 15:00 schreef piet de paler het volgende:
Wie zegt er nu vanuit het bestuur dat er totaal geen geld is ? Ik heb het niet gehoord.
En nogmaals ik vind het een goede strategie om je kaarten niet op tafel te leggen er zijn geen honderden of tientalle maar er is wel geld. Kijk maar in de boeken
Ik heb het niet over transferkosten, maar over salariskosten. Denk niet dat Feijenoord in staat is om het salarisplafond omhoog te gooien...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 april 2019 - 15:53   quote  deeplink  
Wel als je Vilhena,en geen Rvp meerhebt dat zijn grootvedieners ( feyenoord begrippen)
R()b
 R()b - zaterdag 20 april 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 14:56 schreef CobusIII het volgende:
We hebben het hier over een alternatief voor clasie....en dan komen we met erg realistische alternatieven zoals Balotelli en Guidetti die in de spits spelen....Buiten het feit dat de spelers op zich al een enorm risico inhouden zijn ze salaristechnisch al totaal onbereikbaar..
Het is goed bedoeld van hem,
En het geeft aan dat je een speler moet halen met een beetje status.
Niet per sé een Balotelli, maar er is vast wel een speler te vinden denk je niet?
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 14:56 schreef CobusIII het volgende:
We hebben het hier over een alternatief voor clasie....en dan komen we met erg realistische alternatieven zoals Balotelli en Guidetti die in de spits spelen....Buiten het feit dat de spelers op zich al een enorm risico inhouden zijn ze salaristechnisch al totaal onbereikbaar..
OGC Nice werkt met de helft van onze begroting en kon hem ook halen, daarbij wordt hij niet genoemd als alternatief voor Clasie maar dat had je zelf ook wel opgemerkt.
moa
 moa - zaterdag 20 april 2019 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 16:32 schreef R()b het volgende:

[..]

Het is goed bedoeld van hem,
En het geeft aan dat je een speler moet halen met een beetje status.
Niet per sé een Balotelli, maar er is vast wel een speler te vinden denk je niet?
Dat precies, status en absolute klasse, een speler waarvoor mensen naar het stadion komen en die de jeugd bij de hand kan nemen. Eentje om tegen op te kijken. Wie dat wordt maakt me geen bal uit maar je kan volgend mij beter investeren in een paar echte toppers en dat aanvullen met jeugd dan weer wat koopjes oppikken bij Heerenveen, Vitesse en AZ. (Dat laatste gaan we waarschijnlijk weer gewoon doen)
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 16:55   quote  deeplink  
Het zal wel Pec en Willem 2 worden
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 20 april 2019 - 22:41   quote  deeplink  
Speelde goede pot..
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 22:42   quote  deeplink  
De Groeten , kan er niets van
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 april 2019 - 22:43   quote  deeplink  
Was 2e helft dissonant.
En dat kan niet.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 20 april 2019 - 22:44   quote  deeplink  
Uitstekend gespeeld.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 20 april 2019 - 22:44   quote  deeplink  
Ja heren, wat is het nou?
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 22:44   quote  deeplink  
Volledig KUT
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 april 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Beter dan Toornstra
tomson
 tomson - zaterdag 20 april 2019 - 22:46   quote  deeplink  
Ha lekker.. hier verschillende de meningen.
Ik vond hem onopvallend en dat is in zijn geval de laatste tijd gunstig.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 20 april 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2019 - 22:46 schreef tomson het volgende:
Ha lekker.. hier verschillende de meningen.
Ik vond hem onopvallend en dat is in zijn geval de laatste tijd gunstig.
Sluit ik me bij aan. Mooie bal op Juste waar de goal uit kwam
Frstu
 Frstu - zaterdag 20 april 2019 - 23:18   quote  deeplink  
Ik word zo moe van dat mannetje. 30 wedstrijden niet gezien. En dan gaat hij de laatste vier goed spelen en dan besluit Feyenoord hem maar te houden.

Als wij in dit soort middelmaat blijven hangen dan wordt het echt nooit iets. Fantasieloos. Te klein, te langzaam, te oud, geflopt bij iedere andere club.

Je hebt af en toe waterdragers in je elftal nodig. Maar in zijn geval heb je een water-naar-zee-drager in je elftal.

Verschrikkelijk. Nu lees ik weer zo'n Krabbendam en dan weer Van Hanegem (die raadde ons enige tijd terug nog aan Castelen terug te halen....). Ik gruwel bij de gedachte dat hij weer een seizoen of drie als elftalopvulling rondloopt. Met Clasie in de as blijft Feyenoord nog jaren subtop.
van geil
 van geil - zaterdag 20 april 2019 - 23:27   quote  deeplink  
4 km per uur
ar
 ar - zondag 21 april 2019 - 10:49   quote  deeplink  
Goede wedstrijd.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 21 april 2019 - 12:55   quote  deeplink  
eerste helft was Clasie niks bijzonders de rest trouwens ook niet maar in de 2de helft zag ik af en toe toch weer de Clasie van de eerste periode bij Feyenoord het lijkt wel of hij blij was dat zijn aanvoerdersband is afgenomen minder druk en verantwoordelijk lijkt beter voor hem, transfervrij en een prestatie salaris dan zou ik het wel aandurven met hem.!!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 april 2019 - 13:13   quote  deeplink  
Te zwaar, te licht,te klein,te weinig kom op geen sentiment bedank Yordi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0606122