BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 april 2019 - 13:23   quote  deeplink  
Ik vond m gisteren beter dan De postbode of Jens
Dirk1
 Dirk1 - zondag 21 april 2019 - 13:28   quote  deeplink  
ja Vilhena moet naar een andere ploeg die is hier uitgekeken andere omgeving zal hem waarschijnlijk goed doen maar wie wil hem ?
Frstu
 Frstu - zondag 21 april 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 12:55 schreef Dirk1 het volgende:
eerste helft was Clasie niks bijzonders de rest trouwens ook niet maar in de 2de helft zag ik af en toe toch weer de Clasie van de eerste periode bij Feyenoord het lijkt wel of hij blij was dat zijn aanvoerdersband is afgenomen minder druk en verantwoordelijk lijkt beter voor hem, transfervrij en een prestatie salaris dan zou ik het wel aandurven met hem.!!!
Ja, hij voetbalde in deze wedstrijd niet eens onaardig; alhoewel 99% van zijn passes volstrekt nutteloos is.

Maar vraag je eens dit af:
Welke club in de subtop van Europa of top in Nederland (ajax en psv) zou blij zijn met Clasie? En waarom wij dan wel?

Echt. Ik vertel het je als dit het niveau is wat je na gaat streven dan word je de komende veertig jaar weer geen kampioen.

Feyenoord is ziek. Dat zit diepgeworteld in de cultuur van onze club. Clasie is een anti-held, een klein mannetje dat hard moet werken om balletjes breed te spelen. En daar kunnen mensen zich dan mee identificeren. Nooit een geniale bevlieging, een mooie goal of assist. Gewoon af en toe een goede "cross pass". Dan is het al goed genoeg. De zogenaamde balans in de ploeg. Gadverdamme. Ongeacht wat zijn vriend Van Hanegem zegt. Het zal best een sympathiek mannetje zijn met een Feyenoord pyjama. Maar daar zitten er nog 40.000 van de tribune.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2019 door Frstu --
van geil
 van geil - zondag 21 april 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Spijker op zijn kop
ar
 ar - zondag 21 april 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Dus.
Is Clasie een toevoeging volgend seizoen, los van de financiën?
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 april 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 18:44 schreef ar het volgende:
Dus.
Is Clasie een toevoeging volgend seizoen, los van de financiën?
is er een beter alternatief? Ik denk dat het breder gezien moet worden. is Vilhena en Clasie een goed koppel op het middenveld? Denk het niet. Vilhena loopt vaak uit zijn positie. Hij werkt hard en heeft af en toe een bevlieging, maar ik denk als medespeler dat je af en toe gek van hem wordt. Ik heb overigens respect voor zijn inzet. Ahmadi en Clasie waren wel een goed koppel.
van geil
 van geil - zondag 21 april 2019 - 19:10   quote  deeplink  
man man man
MMM
 MMM - zondag 21 april 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Als de scouting geen beter alternatief heeft dan Clasie moet dat hele zooitje per direct eruit gepleurd worden.
MMM
 MMM - zondag 21 april 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 18:44 schreef ar het volgende:
Dus.
Is Clasie een toevoeging volgend seizoen, los van de financiën?
NEE
kenny
 kenny - zondag 21 april 2019 - 20:32   quote  deeplink  
clasie komt in alles tekort , heeft een jaar de tijd gehad om wat te laten zien maar dat lukt hem niet , deze jongen zat niet voor niks op de bank in engeland en belgie , het is jammer voor hem het is een aardige jongen maar hij kan het niet meer brengen en dan is voetbal soms hard
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 april 2019 - 22:02   quote  deeplink  
van mij mag hij weg hoor, vooral als er wat beters in de plaats komt. Hij speelde geen goed seizoen. Maar wat ik echt niet begrijp is dat er zo'n hetze tegen hem gaande is. Ik kan nog 8 voetballers noemen die ook een erg matig seizoen achter de rug hebben.
moa
 moa - zondag 21 april 2019 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:
van mij mag hij weg hoor, vooral als er wat beters in de plaats komt. Hij speelde geen goed seizoen. Maar wat ik echt niet begrijp is dat er zo'n hetze tegen hem gaande is. Ik kan nog 8 voetballers noemen die ook een erg matig seizoen achter de rug hebben.
Mis je er nog een stuk of 10.

Clasie heeft geen best seizoen gedraaid, het hele team was ontzettend slecht. Maar als Clasie het beste is wat we betalen kunnen moeten we het er mee doen. Ayoub verdient nog wel een kans. Kokcu moet de basis in verder alle middenvelders opruimen en aanvullen uit jeugd of een echte versterking halen. (zal wel Maher worden ofzo)
van geil
 van geil - zondag 21 april 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Weet niet eens wat een man passeren is , laat staan dat hij dat ooit eens doet.
Tussen de linies vrijkomen , wat is dat ?
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 april 2019 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 22:33 schreef van geil het volgende:
Weet niet eens wat een man passeren is , laat staan dat hij dat ooit eens doet.
Tussen de linies vrijkomen , wat is dat ?
Wat zijn linies, vraagt Jordy
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2019 - 00:14   quote  deeplink  
Wat zijn linies, vraagt Gio.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 april 2019 - 06:39   quote  deeplink  
Wat zijn linies, vraagt Tonny
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 april 2019 - 09:00   quote  deeplink  
Ik durf niet door te schuiven naar de volgende linie, zegt Botje....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2019 - 09:34   quote  deeplink  
Ik bepaal mijn eigen linies, zegt Steven.
Dat mag, zegt Gio.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 april 2019 - 12:56   quote  deeplink  
Vroeger hadden we tenminste waterlinies
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Water bij Feyenoord stijgt tot de lippen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Ach gossie. Mario B. is weer eens aan het natrappen.
LUL!

https://www.fr12.nl/nieuws/50530-clasie-is-gehaald-om-de-publieke-opinie-stil-te-houden.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2019 door FR-Henk --
igor korneev
 igor korneev - maandag 22 april 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 18:59 schreef CobusIII het volgende:

[..]

is er een beter alternatief? Ik denk dat het breder gezien moet worden. is Vilhena en Clasie een goed koppel op het middenveld? Denk het niet. Vilhena loopt vaak uit zijn positie. Hij werkt hard en heeft af en toe een bevlieging, maar ik denk als medespeler dat je af en toe gek van hem wordt. Ik heb overigens respect voor zijn inzet. Ahmadi en Clasie waren wel een goed koppel.
Eens
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 april 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Ik denk dat Ayoub dezelfde soort speler is als Vilhena, maar Clasie kan niet meer
van geil
 van geil - maandag 22 april 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:28 schreef ar het volgende:
Ik word steeds verstandiger als ik jou mails lees geile
Dank Ar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2019 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:28 schreef ar het volgende:
Ik word steeds depressiever als ik jou mails lees geile
O echt..
van geil
 van geil - maandag 22 april 2019 - 18:24   quote  deeplink  
:)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 april 2019 - 08:30   quote  deeplink  
Was weer zielig om naar te kijken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 09:25   quote  deeplink  
Halen!!!
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2019 - 10:10   quote  deeplink  
Absoluut niet terughalen, voor geen cent
Leuv
 Leuv - donderdag 25 april 2019 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 15:16 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat Ayoub dezelfde soort speler is als Vilhena
Mooi. Ik denk het niet !
kenny
 kenny - donderdag 25 april 2019 - 12:45   quote  deeplink  
clasie exit , heeft gewoon weg niets laten zien dit seizoen , laat andere spelers niet beter spelen met zijn ervaring wat ook eigenijk de bedoeling was met clasie , met deze jongen wordt feyenoord absoluut niet sterker je kan dan beter de jeugd voorrang geven of je moet een goede kunnen huren voor deze positie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 11:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Mooi. Ik denk het niet !
Weet wel zeker van niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 10:10 schreef MMM het volgende:
Absoluut niet terughalen, voor geen cent
Nog een seizoen huren kan geen kwaad.
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2019 - 13:57   quote  deeplink  
Huren heb je niks aan mits de betreffende speler zo goed is dat hij niemand in de weg staat.

Clasie is niet goed.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2019 - 14:22   quote  deeplink  
Maar staat tot nu toe weinig in de weg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 15:58   quote  deeplink  
Dat vind ik ook ,maar vanavond Tapia maar weer eens bekijken .
kenny
 kenny - donderdag 25 april 2019 - 16:47   quote  deeplink  
waarom clasie weer huren waarop gebaseerd ? , heeft het niet laten zien dit jaar , als je dan toch wil huren huur dan een betere speler of zet wehrmann op die positie
kenny
 kenny - donderdag 25 april 2019 - 16:49   quote  deeplink  
ik vind huren prima als het een echte versterking is die het elftal beter maakt , clasie en martina zijn absoluut geen versterkingen en hebben niet het niveau wat en waar je naar toe wil groeien
igor korneev
 igor korneev - donderdag 25 april 2019 - 17:48   quote  deeplink  
Niet de beste, maar ook niet de slechtste.
Mag weg mag blijven. Sws moet t goedkoop
MMM
 MMM - donderdag 25 april 2019 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 13:57 schreef MMM het volgende:
Huren heb je niks aan mits de betreffende speler zo goed is dat hij niemand in de weg staat.

Clasie is niet goed.
Nog duidelijker:

Clasie overnemen is het teken dat we echt de komende tig jaar een subtopper zijn. Met dit soort matige spelers kom je toch niet vooruit.

Onbegrijpelijk dat sommigen hem na een schandalig zwak jaar gewoon willen houden. Bizar.
Frstu
 Frstu - donderdag 25 april 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 17:48 schreef igor korneev het volgende:
Niet de beste, maar ook niet de slechtste.
Mag weg mag blijven. Sws moet t goedkoop
Dit is een cruciale positie in je elftal. Je speelt hier met iemand die niet vooruit denkt. En die alleen maar kansloze breedtepassen (of zelfs terug op Vermeer) geeft, nooit scoort en weinig assists geeft.

Aan de andere kant is het iemand die breed gedragen wordt in club, qua persoonlijkheid. Kijk maar naar Van Hanegem. Die op een irrationele manier Clasie blijft verdedigen. Maar ook Van Bronckhorst draagt er aan bij door Clasie nooit te passeren. En neem maar van mij aan dat Clasie de rest van het seizoen speelt. Wat eigenlijk een schande is. Gezien zijn prestaties. Wat heeft hij gisterenavond bijvoorbeeld toegevoegd tegen NAC?

In het verleden en toen nog in de schaduw van El Ahmadi leek het nog wat. Maar ook toen was hij niet bepalend. Het type voetballer dat niet vaak iets verkeerds doet en daarom denken mensen over hem dat hij het aardig doet. Maar aan de andere kant doet hij totaal niets goed (bang om fouten te maken en het publiek te horen morren). Hij bepaalt geen wedstrijden voor onze club. Hij draagt water naar de zee.

Mijn hoop is gevestigd op Jaap Stam. Maar ik vrees dat hij Clasie ook nodig denkt te hebben voor de balans in zijn ploeg of iets dergelijks. Trainerspraat. Volstrekte onzin.

Mijn alternatief: El Bouchataoui. Net zo groot, maar iemand die op termijn wel een spelmaker voor Feyenoord kan zijn. En anders een speler kopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door Frstu --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2019 - 19:33   quote  deeplink  
Het is iemand die wel vooruitdenkt, maar geen opties naar voren heeft, iedereen komt in de bal, Vilhena, Kokcu, Berghuis, Larsson, Van Persie, Jorgensen, noem ze maar op, ze komen allemaal naar binnen en in de bal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Mijn mening he, niet per se feit.
Frstu
 Frstu - donderdag 25 april 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Wat bedoel je precies? Dat iedereen diep moet gaan en dat Clasie dan splijtende dieptepassen gaat geven? Dat heb ik niet vaak van hem gezien. Zelfs niet in zijn goede tijd (wellicht een keer bij Oranje).

Maar de situatie is nu eenmaal zoals hij is. En als je ziet dat er geen opties zijn om de bal naar voren te spelen wat doe je dan?

a) Je spreekt je teamgenoten er op aan. En laat ze zich aanbieden op een manier die jou wel uitkomt.
b) Je biedt je niet aan. Want de positie waarin je je bevindt is toch kansloos. Dit noodzaakt de verdedigers de oplossing te zoeken op de vleugels.
c) Je kaatst iedere keer terug op Vermeer of Van Beek.

Wat Clasie doet is c) kiezen. Als je hem echt ziet als iemand die vooruitdenkt: waarom ziet hij zelf niet in dat het geen zin heeft hoe hij voetbalt? En waarom ziet Gio het niet?

Clasie is een statische speler die de middenlijn niet overkomt. Misschien zou hij dat eens moeten proberen. Dan ga je zien dat hij een heel beperkte spelers is (niet voor niets geflopt bij Southampton en Club Brugge). Daarentegen zie ik Kökçü wel degelijk een oplossing naar voren vinden.

Niemand in Europa wil Clasie hebben (behalve wij).
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2019 - 19:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door Stylzz --
ar
 ar - donderdag 25 april 2019 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Het is iemand die wel vooruitdenkt, maar geen opties naar voren heeft, iedereen komt in de bal, Vilhena, Kokcu, Berghuis, Larsson, Van Persie, Jorgensen, noem ze maar op, ze komen allemaal naar binnen en in de bal.
Alleen Colombiana niet geloof ik.. :)
van geil
 van geil - donderdag 25 april 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat vind ik ook ,maar vanavond Tapia maar weer eens bekijken .
Goed de bank in de gaten houden , onder het dekentje.
Zaterdag gaat hij op het dekentje.
van geil
 van geil - donderdag 25 april 2019 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Het is iemand die wel vooruitdenkt, maar geen opties naar voren heeft, iedereen komt in de bal, Vilhena, Kokcu, Berghuis, Larsson, Van Persie, Jorgensen, noem ze maar op, ze komen allemaal naar binnen en in de bal.
Hij kijkt niet eens naar voren.
En met het aanbieden staat hij vrijwel altijd dicht , dat wil zeggen , hij kan niet opendraaien, alleen terug kaatsen.
Als hij dan eens open staat , dan kiest hij vrijwel altijd voor breed, het is gewoon onkunde.
En met inkomende mensen , is het juist makkelijker om voorwaarts te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 april 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Tja ik zie in de wedstrijden andere dingen
Ook goals uit zijn passes. T is allemaal wat je wilt zien
Net als dat ik vilhena alleen maar zie lopen met een bal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 april 2019 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:
Tja ik zie in de wedstrijden andere dingen
Ook goals uit zijn passes. T is allemaal wat je wilt zien
Net als dat ik vilhena alleen maar zie lopen met een bal
Hij heeft 1 doelpunt en 2 assisten minder dan in zijn topjaar in 2014/2015.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0589659