BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Immers is niet onze versterking!!
Voor de zoveelste keer zeg ik het nu en laar dit topic nu dus ook links liggen!!
Wat vind jij er eigenlijk van dat ze die Immers zo graag willen hebben?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat vind jij er eigenlijk van dat ze die Immers zo graag willen hebben?
Volgens mij vind ie er wel wat van
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Ik zie Immers wel als een versterking, maar niet voor meer dan 2,5 mljn. Ik vraag me überhaupt af of de "investeerders" er zoveel voor over hebben.
Maar het meest logische is toch Fer verkopen en voor een kleiner bedrag Immers halen. Het overschot kan weer in de aflossing.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 19:52   quote  deeplink  
In PM reageren is ook reageren FTID ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:
In PM reageren id ook reageren FTID ;)
Hahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 08 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Je had blij mogen zijn als je hem voor een miljoen, of anderhalf, binnen had gehaald. Dat was m.i. dan ook het maximale bedrag. Nu is de 1,9 miljoen afgewezen, en gaan ze nog eens om de tafel zitten.

Las idd ook iets over een mondeling afgesproken clausule, dat als 'ie gevraagd zou worden voor een droomclub van 'm, hij voor een gelimiteerde transfersom weg zou mogen. WOrdt nu door de leiding van ADO ontkend, en het bedrag is mij ook onbekend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 08 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:
In PM reageren is ook reageren FTID ;)
hehehe
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:05 schreef Bosifyable het volgende:
Je had blij mogen zijn als je hem voor een miljoen, of anderhalf, binnen had gehaald. Dat was m.i. dan ook het maximale bedrag. Nu is de 1,9 miljoen afgewezen, en gaan ze nog eens om de tafel zitten.

Las idd ook iets over een mondeling afgesproken clausule, dat als 'ie gevraagd zou worden voor een droomclub van 'm, hij voor een gelimiteerde transfersom weg zou mogen. WOrdt nu door de leiding van ADO ontkend, en het bedrag is mij ook onbekend.
Is 1.9 afgewezen, ik lees allen dat er 1 is geboden...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 08 augustus 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:13 schreef STS het volgende:

[..]

Is 1.9 afgewezen, ik lees allen dat er 1 is geboden...
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4913/feyenoord-deed-bod-van-1-9-miljoen-op-lex-immers.html

Stond vandaag op verschillende sites.
STS
 STS - maandag 08 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Dat betekend dat de een 1 miljoen roept en de ander 1.9. Scheelt wel een slok op een borrel, zeg maar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:22 schreef STS het volgende:

[..]

Dat betekend dat de een 1 miljoen roept en de ander 1.9. Scheelt wel een slok op een borrel, zeg maar.
Dat is t spel
MMM
 MMM - maandag 08 augustus 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Immers is niet onze versterking!!
En Boateng, Loovens en Kezman vind je wel versterkingen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 augustus 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Men lult allemaal maar een eind heen.
Er is bijna geen geld en uit die.bron moeten we putten.
Niet te doen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 08 augustus 2011 - 22:46   quote  deeplink  
immers komt gewoon hoor..
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:46 schreef obiku010 het volgende:
immers komt gewoon hoor..
Hij eheft immers een mondelinge afspraak met Van der Kallen ... NOT!
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:46 schreef obiku010 het volgende:
immers komt gewoon hoor..
Lekker voor hem....
FR-Han
 FR-Han - maandag 08 augustus 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Lekker voor hem....
en voor ons!
JanM
 JanM - maandag 08 augustus 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 22:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en voor ons!
Dat hij komt?
BRAYY
 BRAYY - maandag 08 augustus 2011 - 23:30   quote  deeplink  
het schijnt dat feyenoord een bod van 1.9 mil deed en ado dat afkeurde. hij heeft nog een contract voor 2 jaar geloof ik. Niet kopen dus te duur voor lex immers dan kan je beter verhoek halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 augustus 2011 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:30 schreef BRAYY het volgende:
het schijnt dat feyenoord een bod van 1.9 mil deed en ado dat afkeurde. hij heeft nog een contract voor 2 jaar geloof ik. Niet kopen dus te duur voor lex immers dan kan je beter verhoek halen.
Laat tie nou net verkocht zijn voor te miljoen!
Die 1,9 voor lexie word dan wat veel!mag hopen dat we voor
3,5 toonstra er ook nog bijkrijgen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 09 augustus 2011 - 07:33   quote  deeplink  
immers ziet rotterdam wel zitten

mede door het feit dat den haag en feyenoord maar wenig tegelijkertijd in actie komen, vind immers het een dubbelslag. "ik een stapje hogerop, en wel gewoon af en toe me wedstrijdje mee kunnen pakken in het ado stadion" is toch geweldig? aldus de blonde pitbull uit den haag.

klinkt goed mannen...
bron: duim van biek
FIIIR
 FIIIR - dinsdag 09 augustus 2011 - 08:20   quote  deeplink  
immers is totaal geen versterking die feyenoord op dit moment nodig heeft, we hebben goals nodig
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Goals komen vanzelf bij goed voetbal. En als Fer vertrekt, heb je de opvolger al in huis.
Ik ken Immers goed en hij is een prima voetballer voor Feyenoord. Dit is iemand die in het rijtje v Wonderen, Bosvelt, Paauwe. Die jongens waren niet de grootste talenten, maar hadden al wat ervaring en wisten precies wat ze WEl en wat ze NIET kunnen. Ook allemaal voorop in de strijd en tactisch sterk. Dit geldt ook voor Immers. Alleen al het feit dat hij zo allround is, zegt iets over die kwaliteiten. Bovendien heeft hij een goede functionele techniek, is hij tweebenig, veel loopvermogen, is bewegelijk. Redelijk sterk en aardig in de lucht.

Kortom: Laat maar komen, maar dan wel voor een redelijke prijs. 3 miljoen is echt de max.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door scarface1979 --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:26 schreef scarface1979 het volgende:
Goals komen vanzelf bij goed voetbal. En als Fer volgend jaar vertrekt of aan het eind vh seizoen , heb je de opvolger al in huis.
Ik ken Immers goed en hij is een prima voetballer voor Feyenoord. Dit is iemand die in het rijtje v Wonderen, Bosvelt, Paauwe. Die jongens waren niet de grootste talenten, maar hadden al wat ervaring en wisten precies wat ze WEl en wat ze NIET kunnen. Ook allemaal voorop in de strijd en tactisch sterk. Dit geldt ook voor Immers. Alleen al het feit dat hij zo allround is, zegt iets over die kwaliteiten. Bovendien heeft hij een goede functionele techniek, is hij tweebenig, veel loopvermogen, is bewegelijk. Redelijk sterk en aardig in de lucht.

Kortom: Laat maar komen, maar dan wel voor een redelijke prijs. 3 miljoen is echt de max.
Volgend jaar of eind van het seizoen. Wat is het verschil?
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgend jaar of eind van het seizoen. Wat is het verschil?
foutje
thanks
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Feyenoord-transfer Immers van de baan

Lex Immers vertrekt voorlopig niet naar Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad. ADO Den Haag weigert om de middenvelder voor een spotprijsje te laten gaan. Daardoor is een transfer van de baan.

De Rotterdammers hoopten Immers voor een slordige één miljoen euro over te kunnen nemen, maar daar gaat ADO niet mee akkoord. De Hagenaars houden vast aan de vraagprijs van naar verluidt vier miljoen euro.

Dat bedrag kan en wil Feyenoord niet ophoesten, waardoor Immers (25) zijn gewenste transfer naar de Kuip voorlopig uit zijn hoofd kan zetten. De kans op een doorbraak lijkt miniem, wat voor Feyenoord betekent dat na Bas Dost ook Immers onhaalbaar blijkt te zijn.

-----------

Dus Annachbar naar voren schuiven..

I hear a lot of good words about Annachbar. A friend of mine plays for ADO under 17 and he said that that his team got trashed by Annachbar. Hes got everything: Speed, technique, power, killer instinct, a real young prospect. He signed a contract that makes him a Feyenoord player till 2015 so the predators(Chelsea,Liverpool, Arsenals) cant get him.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door Zw' 28 --
JanM
 JanM - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Prima! We hebben immers een echte spits nodig!

P.S. wie is Annachbar? Je bedoelt Achahbar?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Pffff gelukkig!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 11:12   quote  deeplink  
ik vind immers dat dit topic nu wel dicht kan, het wordt erg fervelend om nou nog steeds te lezen dat hij immers toch niet komt.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 09 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Ik vind, dat als Immers dan (nog) niet door kan gaan: Vormer en Schöne halen!!!!!!!!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Verhoek (ADO) gaat niet naar Engeland vanwege heimwee. Forrest had een overeenstemming met ADO voor 2 miljoen. Verhoek zou ik dan wel halen, is beter dan Immers, en is aanvaller. Hij wil in Den Haag blijven wonen, is makkelijk te doen voor hem.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:05 schreef henkie1969 het volgende:
Verhoek (ADO) gaat niet naar Engeland vanwege heimwee. Forrest had een overeenstemming met ADO voor 2 miljoen. Verhoek zou ik dan wel halen, is beter dan Immers, en is aanvaller. Hij wil in Den Haag blijven wonen, is makkelijk te doen voor hem.
dus hij heeft een gesprek gehad, en wist binnen 1 dag dat ie heimwee had... hahahahaha. lol. dan ben ik bang dat zuid toch echt te ver is. is zowat even ver als engeland
JanM
 JanM - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:05 schreef henkie1969 het volgende:
Verhoek (ADO) gaat niet naar Engeland vanwege heimwee. Forrest had een overeenstemming met ADO voor 2 miljoen. Verhoek zou ik dan wel halen, is beter dan Immers, en is aanvaller. Hij wil in Den Haag blijven wonen, is makkelijk te doen voor hem.
Is ook niet de versterking die we zoeken!
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 09 augustus 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Immers vergeten (blijkt onmogelijk) en gaan voor Vormer of Schone !!!!!!!
fredje
 fredje - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:20   quote  deeplink  
slotje
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:46 schreef Ronneke het volgende:
Immers vergeten (blijkt onmogelijk) en gaan voor Vormer of Schone !!!!!!!
Allebij. kosten hooguit 2 miljoen bijde.
En dan Drenthe erbij halen als het ff kan.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:20 schreef fredje het volgende:
slotje
Al Slotje??? Het was toch Alje Slot?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 augustus 2011 - 16:11   quote  deeplink  
slotje, komt niet.

OVerigens is het Alje Schut en Arne Slot.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 09 augustus 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 13:05 schreef henkie1969 het volgende:
Verhoek (ADO) gaat niet naar Engeland vanwege heimwee. Forrest had een overeenstemming met ADO voor 2 miljoen. Verhoek zou ik dan wel halen, is beter dan Immers, en is aanvaller. Hij wil in Den Haag blijven wonen, is makkelijk te doen voor hem.
kan die mooi samen gaan wonen met die klootviool van Jannsen
die heeft ook heimwee en gaat daarom niet mee naar interlands
Meangreen
 Meangreen - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:39   quote  deeplink  
volgens Lex Immers zelf is het allemaal een poppenkast ;)
Bron: zijn twitter account
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
daarom weet ik ook 99% zeker dat hij gewoon komt. heb een paar maatjes die helemaal ado gek zijn. waar rook is is vuur!! immers: nooit te duur!! 3 miljoen gewoon doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2011 door FR-Han --
Meangreen
 Meangreen - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Als Twente Ruiz verkoopt haalt Twente Fer (voor de hoofdprijs)
Als Feyenoord Fer verkoopt haalt Feyenoord Immers. (hopelijk niet voor de Hoofdprijs)

Wel hebben we een doelpuntenmaker nodig, Immers is i.m.o. enkel de aanjager....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:46 schreef Meangreen het volgende:
Als Twente Ruiz verkoopt haalt Twente Fer (voor de hoofdprijs)
Als Feyenoord Fer verkoopt haalt Feyenoord Immers. (hopelijk niet voor de Hoofdprijs)

Wel hebben we een doelpuntenmaker nodig, Immers is i.m.o. enkel de aanjager....
die ahkbar de kans geven! weet niet precies hoe ik zijn naam schrijf. maar dat ventje kan je erbij nemen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 augustus 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 17:41 schreef obiku010 het volgende:
daarom weet ik ook 99% zeker dat hij gewoon komt. heb een paar maatjes die helemaal ado gek zijn. waar rook is is vuur!! immers: nooit te duur!! 3 miljoen gewoon doen
Misschien weer een rehab??? hehheehheeh!
mithell13
 mithell13 - woensdag 10 augustus 2011 - 10:28   quote  deeplink  
'Immers wil voor 1,3 miljoen naar Feyenoord'
Lex Immers gaat woensdagmiddag alsnog proberen weg te komen bij ADO Den Haag. Hij hoopt voor 1,3 miljoen euro over te stappen naar Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad.

Immers gaat woensdag met de ADO-leiding rond de tafel. Hij hoopt de directie ervan te overtuigen hem voor 1,3 miljoen euro de overstap naar Rotterdam te laten maken. Dat bedrag spraken club en speler eerder af als vaste transfersom indien zich een 'droomclub' zou melden.

ADO vindt Feyenoord niet in die categorie passen en Immers geeft toe dat de afgesproken 1,3 miljoen euro alleen gold voor een buitenlandse transfer. Toch hoopt hij dat de ADO-leiding coulant is en hem zijn transfer naar Rotterdam-Zuid gunt. Feyenoord kan namelijk ook niet meer betalen dan de genoemde 1,3 miljoen.

Eerder deze maand bracht Feyenoord een openingsbod van één miljoen op Immers uit. "Dat was ontoereikend", aldus ADO-baas Mark van der Kallen, die niet kwijt wil hoeveel hij wenst te ontvangen voor de publiekslieveling.

Hij wil wel graag komen

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/174823/Immers_wil_voor_13_miljoen_naar_Feyenoord.html
Meangreen
 Meangreen - woensdag 10 augustus 2011 - 10:51   quote  deeplink  
en de soap gaat weer verder.....
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
De url wekt de indruk dat hij voor 13 miljoen naar Feyenoord wil ...

Voor € 1,3 miljoen geef ik hem graag de kans om zich bij Feyenoord te bewijzen!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Mwa, 1.3 miljoen, waar waarschijnlijk niet de speler IMMERS garant voor gaat staan, maar gewoon de club. Dus rente betalen.. De rente staat momenteel gemiddeld op 6%, maar bij dusdanige zakelijke transacties eerder op 14%.. Dan mot ie potverdikkie goed gaan voetballen, anders wordt het seizoenskaartje volgend jaar behalve de inflatie (1.2%) ook nog een procentje duurder door IMMERS.. :) Maar hij mag wel komen voor dat bedrag, beter 1.3 voor IMMERS, dan 2 euro voor de meest overschatte spits a-live, de kansloze DOST.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 10 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:57 schreef FEY-Esm het volgende:
Mwa, 1.3 miljoen, waar waarschijnlijk niet de speler IMMERS garant voor gaat staan, maar gewoon de club. Dus rente betalen.. De rente staat momenteel gemiddeld op 6%, maar bij dusdanige zakelijke transacties eerder op 14%.. Dan mot ie potverdikkie goed gaan voetballen, anders wordt het seizoenskaartje volgend jaar behalve de inflatie (1.2%) ook nog een procentje duurder door IMMERS.. :) Maar hij mag wel komen voor dat bedrag, beter 1.3 voor IMMERS, dan 2 euro voor de meest overschatte spits a-live, de kansloze DOST.
Ik bedoel natuurlijk garant voor kredietgewinning voor de lening die afgesloten zal moeten worden.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
hij komt gewoon. ado weet heus wel dat met een niet gemotiveerde speler niet te werken is. hij wil en komt!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic









0.0141358