BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennie
 dennie - maandag 01 augustus 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 14:52 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dit dennie?? jij snapt het echt niet meer
Ik vraag me af of jij het nog wel snapt allemaal, op dit moment hebben we een selectie die zwaar onder de norm zit. Met inventief handelen kwam Feyenoord niet verder dan een paar spelers van Excelsior, er is NIETS gebeurd deze hele transferperiode, terwijl er gewoon mogelijkheden lagen om de selectie versterken, met 11 vechters win je geen prijzen, met 2 spelers met uitzonderlijke kwaliteiten wel, het doet me gewoon pijn om te zien hoe dramatsich Feyenoord nog steeds bezig is. Met dit beleid kom je er nooit bovenop.
dennie
 dennie - maandag 01 augustus 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 14:56 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ben ik het helemaal niet mee eens. maar goed. heb mijn argumenten gegeven. gelukkig denkt het merendeel (80%) er anders over. zeker met betrekking tot leonardo
Het gaat nog niet eens puur om Leonardo, maar om het feit dat Feyenoord na 3 jaar nog steeds niet inziet dat ze creativiteit te kort komen, er is weer geen creatieve speler bijgekomen, en dat is Immers ook niet. Ik zocht gewoon realitische voorbeelden die Feyenoord had kunnen halen voor impuls

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door dennie --
Jelle
 Jelle - maandag 01 augustus 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:00 schreef dennie het volgende:

[..]

Het gaat nog niet eens puur om Leonardo, maar om het feit dat Feyenoord na 3 jaar nog steeds niet inziet dat ze creativiteit te kort komen, er is weer geen creatieve speler bijgekomen, en dat is Immers ook niet. Ik zocht gewoon realitische voorbeelden die Feyenoord had kunnen halen voor impuls
volgens mij hebben we met diego biseswar een hele creatieve speler in het elftal, en met el Ahmadi heb je misschien wel een van de meest creatieve middenvelders van de hele eredivisie in huis. Het eindeloze gezeur over Hadouir word ik een beetje moe van, deze man heeft in 4 jaar roda jc welgeteld 18 goals gemaakt, de helft van zijn productie in zn hele carriere vanaf 2002. 9 jaar nodig voor 36 goals betekend 4 per jaar. Dit lijkt mij dan van Feyenoord ook heel slim, ook gezien zijn leeftijd, deze man niet aan te trekken. Immers daarentegen heeft kwaliteiten die we op dit moment niet in het elftal hebben zitten. Daarom ben ik absoluut voorstander van de komst van Lex naar zuid!
dennie
 dennie - maandag 01 augustus 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:11 schreef Jelle het volgende:

[..]

volgens mij hebben we met diego biseswar een hele creatieve speler in het elftal, en met el Ahmadi heb je misschien wel een van de meest creatieve middenvelders van de hele eredivisie in huis. Het eindeloze gezeur over Hadouir word ik een beetje moe van, deze man heeft in 4 jaar roda jc welgeteld 18 goals gemaakt, de helft van zijn productie in zn hele carriere vanaf 2002. 9 jaar nodig voor 36 goals betekend 4 per jaar. Dit lijkt mij dan van Feyenoord ook heel slim, ook gezien zijn leeftijd, deze man niet aan te trekken. Immers daarentegen heeft kwaliteiten die we op dit moment niet in het elftal hebben zitten. Daarom ben ik absoluut voorstander van de komst van Lex naar zuid!
Analyseer die twee is? Biseswar als aanvaller hoeveel goals en assists maakt hij? El Ahmadi zijn taak is assists geven hoeveel geeft hij er per seizoen? Geloof me beide presteren zwaar onder de maat.

En misschien is Immers wel nodig, als hij een echte leider en vechter is, maar dat neemt niet weg dat er óók zeker creativiteit nodig is.
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:11 schreef Jelle het volgende:

[..]

volgens mij hebben we met diego biseswar een hele creatieve speler in het elftal, en met el Ahmadi heb je misschien wel een van de meest creatieve middenvelders van de hele eredivisie in huis. Het eindeloze gezeur over Hadouir word ik een beetje moe van, deze man heeft in 4 jaar roda jc welgeteld 18 goals gemaakt, de helft van zijn productie in zn hele carriere vanaf 2002. 9 jaar nodig voor 36 goals betekend 4 per jaar. Dit lijkt mij dan van Feyenoord ook heel slim, ook gezien zijn leeftijd, deze man niet aan te trekken. Immers daarentegen heeft kwaliteiten die we op dit moment niet in het elftal hebben zitten. Daarom ben ik absoluut voorstander van de komst van Lex naar zuid!
kijk dennie.... jelle weet het!! ik ook!! nu jij nog!!
dennie
 dennie - maandag 01 augustus 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:14 schreef obiku010 het volgende:

[..]

kijk dennie.... jelle weet het!! ik ook!! nu jij nog!!
Dus jij vind El Ahmadi en Biseswar ook creatieve spelers? Dan word het lastig je nog serieus te neme bij elkaar hebbe die gaste misschien 3 goals en 5 assists geleverd in een heel seizoen whaha.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Mooi man, je kan t bijna al uittekenen.
VvF schraapt de laatste restjes bij elkaar om Immers te halen.
Het legioen klapt de handen stuk, Immers///HELD zie je overal.
We wachten met smart op de eerste wedstrijd. Excelsior uit, de wedstrijd waar met moeite een punt gehaald was, kwam nog te vroeg, maar na dat weekend, werd de krabbel gezet. Lex Immers is Feyenoorder.

Vrijdag, laatste training voor de eerste thuis wedstrijd, Lex Immers scheurt kniebanden en is 9-12 maande uitgeschakeld. Einde seizoen.

Doe nou maar gewoon niet en bespaar dat geld nu gewoon een jaar...Word nog een keer 8e of 14e wat kan t schelen. Daarna zijn we uit cat 1 en kunnen we eindelijk weer naar de toekomst kijken.
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:20 schreef dennie het volgende:

[..]

Dus jij vind El Ahmadi en Biseswar ook creatieve spelers? Dan word het lastig je nog serieus te neme bij elkaar hebbe die gaste misschien 3 goals en 5 assists geleverd in een heel seizoen whaha.
dat zeg ik niet. bisi heeft een kunstje, cabral heeft een kunstje, immers heeft dat (een spelert met steekpaas de diepte in sturen ipv tikjes breed) en ook clasie geloof ik dat ie wel een kunstje kan. maar dennie... ben je geen snavel? met je leonardo? kan er nog steeds niet over uit dat je die naam laat vallen als potentiele reddert. pfff
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Feyenoordtrainer Ronald Koeman gaf afgelopen weekend aan dat Lex Immers van ADO Den Haag goed bij Feyenoord zou passen. En de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord zou bereid zijn mee te betalen aan de transfer. Zelf heeft Immers geen zin om op de berichten over een eventuele overgang te reageren.

Daar doe ik niet aan mee. Ik zie wel hoe het loopt, aldus de speler van ADO Den Haag tegenover Sp!ts. Het is nu geen goed moment om het daarover te hebben. Donderdag spelen we een belangrijke wedstrijd in de voorronde van de Europa League tegen Omonia Nicosia en zondag komt onze oude trainer John van den Brom met Vitesse op bezoek in Den Haag. Europees moeten we een 3-0 nederlaag zien goed te maken en in de competitie willen we een goede start maken. In vier dagen krijgen we dus twee zware wedstrijden voor onze kiezen. Daarom lijkt het me nu niet verstandig om op transfergeruchten in te gaan.

Een woordvoerster van ADO laat aan Sp!ts weten dat Feyenoord zich nog niet officieel heeft gemeld voor Immers. De Rotterdammers zijn op zoek naar een spits die fysiek sterk is en over een groot loopvermogen beschikt. De als middenvelder groot geworden Immers heeft in het recente verleden bewezen ook in de punt van de aanval uitstekend uit de voeten te kunnen. Zo was hij in de eerste Europa Leaguewedstrijd tegen FK Taurus twee maal trefzeker als centrumspits.
dennie
 dennie - maandag 01 augustus 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat zeg ik niet. bisi heeft een kunstje, cabral heeft een kunstje, immers heeft dat (een spelert met steekpaas de diepte in sturen ipv tikjes breed) en ook clasie geloof ik dat ie wel een kunstje kan. maar dennie... ben je geen snavel? met je leonardo? kan er nog steeds niet over uit dat je die naam laat vallen als potentiele reddert. pfff
Leonardo komt gewoon uit onze opleiding toch.. omdat we een verschil van inzicht hebben hoef ik tohc niet gelijk een snavel te zijn? Ik ben 100% Feyenoorder vriend ook al zit ik hier met alleen maar snavels omringt in de stad niemand die me ooit heeft kunnen overhalen !! En nogmaals noemde hem alleen als potentiele versterking op dat moment, omdat de vijver waaruit we kunnen vissen zo goed als uitgestorven is..

Trouwens, een kunstje kunnen is wat anders dan creatief zijn:) als je creatief bent komt er nog iets uit voort, ik heb als ik naar Feyenoord kijk nooit het gevoel dat de aanval weet waar ze mee bezig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door dennie --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 01 augustus 2011 - 16:55   quote  deeplink  
immers kunnen we goed gebruiken leonardo is trouwens 2 klasse beter als cabral die hadden we best kunnen gebruiken als je het jode verleden en karakter weglaat
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Vertonghen hadden we ook goed kunnen gebruiken, als je dat hoofd en dat tenue weglaat.
G-child
 G-child - maandag 01 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:11 schreef Jelle het volgende:

[..]

volgens mij hebben we met diego biseswar een hele creatieve speler in het elftal, en met el Ahmadi heb je misschien wel een van de meest creatieve middenvelders van de hele eredivisie in huis. Het eindeloze gezeur over Hadouir word ik een beetje moe van, deze man heeft in 4 jaar roda jc welgeteld 18 goals gemaakt, de helft van zijn productie in zn hele carriere vanaf 2002. 9 jaar nodig voor 36 goals betekend 4 per jaar. Dit lijkt mij dan van Feyenoord ook heel slim, ook gezien zijn leeftijd, deze man niet aan te trekken. Immers daarentegen heeft kwaliteiten die we op dit moment niet in het elftal hebben zitten. Daarom ben ik absoluut voorstander van de komst van Lex naar zuid!
Clasie is creatief, alle boven genoemde allerminst...
Immers moet je niet willen om zijn creativiteit maar om de wil om voor elke bal te vechten.
Mee eens dat Hadouir geen meerwaarde is maar waarom Schone geen optie is gebleken snap ik niks van.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 01 augustus 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Immers is leuk maar geen man die kar trekt.
ADO-home levert hem hier veel punten op!!
Zie liever Vormer komen of een echte diepe spits!!
MMM
 MMM - maandag 01 augustus 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Vormer komt volgend jaar wel denk ik, is ie nog transfervrij ook!
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 18:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Immers is leuk maar geen man die kar trekt.
ADO-home levert hem hier veel punten op!!
Zie liever Vormer komen of een echte diepe spits!!
juist wel de man die de kar gaat trekken man. een seizoen wennen. dan vlammen!!!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 01 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Leuk dat de investeerders Immers willen, word er ooit wel eens afgevraagd wat de gewone supporter wil.
Naast Immers een scorende spits nodig!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door RedWhiteBlack --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 20:03 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Leuk dade investeerders Immers willen, word er ooit wel eens afgevraagd wat de gewone supporter wil.
Naast Immers een scorende spits nodig!!!!
Wat een supporter wil is toch duidelijk?
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
4 miljoen voor lex? kankah haganezah
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 01 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat een supporter wil is toch duidelijk?
Voetbal, bier, vette hap en punten!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 01 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 21:24 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Voetbal, bier, vette hap en punten!
precies!
FR-Han
 FR-Han - maandag 01 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
strijd!!! immers.....
Flowie
 Flowie - maandag 01 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Hoofdprijs voor Lex Immers?

Ik vond 800.000 al uit de lucht gegrepen, 5 miljoen nog meer. Kijk naar Verhoek, willen ze 2 miljoen voor hebben en die is gewilder. Bovendien lijkt het erop dat Lex graag naar Feyenoord wil, al zegt dat dan weer niet veel, getuige Fer.
Suijltje
 Suijltje - maandag 01 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 21:10 schreef obiku010 het volgende:
4 miljoen voor lex? kankah haganezah
Juist!
Alexmem
 Alexmem - maandag 01 augustus 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Ach, het is volstrekt logisch dat van der Kallen de prijs wat omhoog probeert te lullen. Ik vertrouw er wel op dat die deal die hoorde bij het verlengen van het contract ervoor zorgt dat Lex voor een redelijke prijs naar Feyenoord kan.

Maar die 8 ton die Sjek van Gelder noemde, daar geloof ik ook niet in. Met 1,5M zou het wel klaar moeten zijn.

Of je het moet doen is n tweede. Ook met Immers erbij haal je geen Europees voetbal. Kan me niet voorstellen dat hij het verschil maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Alexmem --
ljl
 ljl - dinsdag 02 augustus 2011 - 04:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:20 schreef Alexmem het volgende:
Ach, het is volstrekt logisch dat van der Kallen de prijs wat omhoog probeert te lullen. Ik vertrouw er wel op dat die deal die hoorde bij het verlengen van het contract ervoor zorgt dat Lex voor een redelijke prijs naar Feyenoord kan.

Maar die 8 ton die Sjek van Gelder noemde, daar geloof ik ook niet in. Met 1,5M zou het wel klaar moeten zijn.

Of je het moet doen is n tweede. Ook met Immers erbij haal je geen Europees voetbal. Kan me niet voorstellen dat hij het verschil maakt.
Al zie ik Immers heel graag komen, ik hoop toch echt niet dat ze verder willen gaan dan die 1,5 miljoen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 06:58   quote  deeplink  
Lekker bij ado laten.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:01   quote  deeplink  
vandaag weer een nieuwe dag om te onderhandelen! immers gaat komen!!
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:01 schreef obiku010 het volgende:
vandaag weer een nieuwe dag om te onderhandelen! immers gaat komen!!
Maar niet voor die 5 m. Biek!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:04 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Maar niet voor die 5 m. Biek!
ado wil gewoon de prijs opdrijven. 2 miljoen max
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:16 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ado wil gewoon de prijs opdrijven. 2 miljoen max
Nog té veel, maar daar kan ik mee leven.......
emerton73
 emerton73 - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:56   quote  deeplink  
voor de prijs die ado vraagt kan je beter een echte spits halen.(el ham is 4 mil) maar heb gehoord dat ie veel loon vraagt.
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Je kan altijd proberen om ElHamdaoui te halen zie ik nog liever dan dost eigenlijks.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 10:18 schreef @feyenoord@ het volgende:
Je kan altijd proberen om ElHamdaoui te halen zie ik nog liever dan dost eigenlijks.
het gaat hier om immers. vandaar de topic titel
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Je kan altijd proberen om ElHamdaoui te halen zie ik nog liever dan dost en immers eigenlijks.
Zo beter.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 10:29 schreef @feyenoord@ het volgende:
Je kan altijd proberen om ElHamdaoui te halen zie ik nog liever dan dost en immers eigenlijks.
Zo beter.
zo beter ja. hahahaha. ik vind immers veel meer strijd brengen. elhamdaoui is een lastig mannetje in de groep. dost ook. geef mij immers dus maar
JanM
 JanM - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Ik begrijp er niets meer van. Het gaat toch immers om een scorende spits ???
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Kan mij immers niet meer schelen !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door hoogvliet010 --
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:45 schreef obiku010 het volgende:
die ooievaart op zijn rug vergeef ik hem gelijk! lex moet komen!!
Die ooievaar komt meestal pas ná een vruchtbare periode toch???
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Er moet gewoon wat komen een scorende spits of iemand met veel strijd die weer de aggressie weer in feyenoord krijgt wat ook al jaren weg is.
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 10:35 schreef JanM het volgende:
Ik begrijp er niets meer van. Het gaat toch immers om een scorende spits ???
HAHAHAHAHAHAHAH... hier komen weer van dei soort FERvelende woordspelingen denk ik...
emerton73
 emerton73 - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
ja maar je kan immer immers niet op 2 plekken zetten als agressieve mid en als spits ;p
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 02 augustus 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 10:48 schreef emerton73 het volgende:
ja maar je kan immer immers niet op 2 plekken zetten als agressieve mid en als spits ;p
Ja... het is "Immers"geen tweeling...
FH1980
 FH1980 - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Lex blijf lekker in den haag... Geen beslissende steekpass geen doelpunten dus geen Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Immers mag bij ADO blijven, niet (nooit) meer geld lenen!! Ook (juist) niet van de VvF.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:15   quote  deeplink  
vooralsnog zijn de meesten voor. immers kan dus komen. legioen staat erachter
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:15 schreef obiku010 het volgende:
vooralsnog zijn de meesten voor. immers kan dus komen. legioen staat erachter
Ja, daar verbaas ik me dus over. Hetzelfde legioen is namelijk tegen de "gijzelingneming" van Feyenoord door de VvF. Maar als Feyenoord nog meer geld bij de investeringsclub leent, die vervolgens bijvoorbeeld dat weer in aandelen om gaat zetten, wordt die zogenaamde gijzelneming alleen nog maar groter?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Ruilen voor Fer?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:
Ruilen voor Fer?
ja.
Marsco
 Marsco - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja.
3 jaar contract bij ADO, kan Twente hem voor 7 miljoen overnemen... whoohaha, zou wat zijn.

On topic, Immers moet gewoon komen. Klaar.
@Dennie, je hebt een mening. Prima, maar je bent wel erg standvastig. Zoals jij je niet hebt laten overhalen door de snavels om je heen, denk ik niet dat jij de rest hier weet te overtuigen van jouw gelijk.

Omtrent El Ahmadi en Biseswar. Biseswar heeft prima gepresteerd afgelopen seizoen en is voor dit Feyenoord een onomstreden basisspeler. El Ahmadi lijkt op te kunnen leven onder Ronald Koeman (lees: vertrek Been), maar heeft nog steeds te maken met het aloude probleem... Waar zijn de afspeel mogelijkheden? Met Clasie erbij, lijkt dat probleem zich trouwens gedeeltelijk te hebben opgelost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic









0.0117268