BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 augustus 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 22:58 schreef obiku010 het volgende:
wat hebben ze gemeen? heren oogjes open...

[ filmpje ]

[ filmpje ]

en lexie is zo sexy man
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Lex Immers ziet een overstap naar Feyenoord helemaal zitten. De middenvelder van ADO Den Haag is transfer-target nummer één van de Rotterdammers. Feyenoord is een stap hogerop.

De afgelopen dagen werd steeds duidelijker dat Feyenoord serieus werk wil maken van Lex Immers. Hoe de hoofdrolspeler daar zelf over dacht, bleef aanvankelijk onduidelijk.

Eerder gaf de speler van ADO Den Haag aan zich volledig te willen concentreren op de Europese wedstrijd van zijn club, vanavond tegen Omonia Nicosia. Gisteren kwam Immers daar na afloop van de middagtraining op terug en liet weten dat hij een overgang naar Feyenoord wel ziet zitten.

Ieder mens heeft ambities, vertelde Immers aan het AD. Ik ook, en in mijn ogen is Feyenoord een stap hogerop. Het zijn clubs die je met elkaar kunt vergelijken. Allebei zijn het echte volksclubs. Feyenoord is eigenlijk ADO in het groot.

Voor mijzelf heb ik alles een beetje op een rijtje gezet en ik zie een mogelijke overgang als een stap hogerop. Als Feyenoord zich voor mij meldt, hoop ik dat de clubs er snel uit kunnen komen.

Tot nu toe is er nog geen contact geweest tussen Immers zelf en Feyenoord. Ik weet officieel alleen uit de media dat Feyenoord mij graag wil hebben.

De afgelopen dagen werd vanuit Rotterdam in elk geval openlijk geflirt naar de Hagenaar. Meermalen werd gesteld dat de club een type-Immers goed zou kunnen gebruiken. De warme woorden hebben hun uitwerking bij Immers niet gemist. Voor mij is dat heel mooi om te horen, net zoals de uitspraken van meneer Koeman zondag bij Studio Voetbal. Als zo iemand zegt dat hij gecharmeerd van je is, dan ben ik daar wel trots op.

De openlijke interesse van Feyenoord en de positieve woorden van Immers leidden ertoe dat het Twitter-account van de Hagenaar de afgelopen dagen volstroomde met reacties. Positieve, maar ook een aantal negatieve berichten.

Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om op die leuke berichten te reageren. Aan de negatieve reacties heb ik geen boodschap. De mensen zouden moeten weten dat mijn hart bij ADO Den Haag ligt, daar zou een transfer naar Feyenoord niets aan veranderen.

De afgelopen dagen meldden Engelse media dat ook Fulham interesse zou hebben in Immers. De Hagenaar zegt zelf niets gehoord te hebben uit Londen.
JanM
 JanM - donderdag 04 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Obiku, what happened to the topic title?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 04 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Is tie al al???
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 04 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Bijna, ik hoor het geklepper van die kut vogel al.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 12:04 schreef JanM het volgende:
Obiku, what happened to the topic title?
de grap is wel gemaakt lijkt me...
het blijft immers geen feest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 19:51   quote  deeplink  
bijna vrijdag.. hij tekent morgen. alleen komt dat pas later naar buiten
STS
 STS - donderdag 04 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Als tie maar komt spelen, tekenen hoeft voor mij niet
FH1980
 FH1980 - donderdag 04 augustus 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Fucking hell!!!! Waarom is iedereen zo blij met die gozer en die gijpvogel op ze rug? 12 uit een dozijn voetballer die bij den haag aardig gebald heeft, en dat was waarschijnlijk ook zijn plafond. Als we slim zijn kopen we gewoon helemaal niks en sparen we die centjes uit voor een echt goede aankoop. Dan maar een jaar weggooien... Volgend jaar schuldenvrij das veel belangrijker. Dan kun je ook voetballers aantrekken met een hoger nivo.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 20:08 schreef FH1980 het volgende:
Fucking hell!!!! Waarom is iedereen zo blij met die gozer en die gijpvogel op ze rug? 12 uit een dozijn voetballer die bij den haag aardig gebald heeft, en dat was waarschijnlijk ook zijn plafond. Als we slim zijn kopen we gewoon helemaal niks en sparen we die centjes uit voor een echt goede aankoop. Dan maar een jaar weggooien... Volgend jaar schuldenvrij das veel belangrijker. Dan kun je ook voetballers aantrekken met een hoger nivo.
2000.... de meeste patienten krijgen dan medicatie... ga gauw in de rij staan
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 19:51 schreef obiku010 het volgende:
bijna vrijdag.. hij tekent morgen. alleen komt dat pas later naar buiten
Je maatje wordt goed tegen z'n poten aangeschopt in de wedstrijd zie ik.
FH1980
 FH1980 - donderdag 04 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 20:09 schreef obiku010 het volgende:

[..]

2000.... de meeste patienten krijgen dan medicatie... ga gauw in de rij staan
zal ik doen neem ik voor jou dubbele dosis mee.... Waarom vind iedereen die gozer zo fantastisch en met alleen immers gaan we het ook niet redden toch?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Dat zeg ik al tijden.
Je had beter transfervrije oudere spelers kunnen aantrekken en dan wat jonkies kunnen laten rijpen bij excelsior!! Immers gaat echt niet het verschil maken. Ervaring in minimaal drievoud had een verschil kunnen maken!
Anders gewoon nog een jaar uit zitten!!
feyelinde
 feyelinde - donderdag 04 augustus 2011 - 20:35   quote  deeplink  
waarom is er toch zon probleem met een jaar uitzitten,
de selectie moet gewoon een plaats kunnen halen in het linkerrijtje ,die hoge heren veranderen toch ook niet ,steek daar de energie in ,alles leeft al een tijd in het ...nog net niet ...
geef het toch even de tijd,immers is ook volgend seizoen nog hetzelfde
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 04 augustus 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 19:51 schreef obiku010 het volgende:
bijna vrijdag.. hij tekent morgen. alleen komt dat pas later naar buiten
Onzin.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
eens!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
eens!!
eet vlaai!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Zuip bier!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
samen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Natuurlijk!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Ga werken !!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 21:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ga werken !!
ga knabbelen! hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 04 augustus 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Hhehehehehehehehehe!!
Heb trek in een mossel!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 04 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 22:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hhehehehehehehehehe!!
Heb trek in een mossel!
je ken een slakkie krijgen! hahahaha
Ooievaar
 Ooievaar - donderdag 04 augustus 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Lex komt niet, een middelmatige speler als Immers moet het gaan worden en is ook zelfs te duur voor Feyenoord. Zeker als Fullham zich in de strijd gaat mengen. Wordt een flinke afkoopsom let maar op. Ik vermoed dat het komend seizoen nog minder wordt met feyenoord en dan afgelopen seizoen.
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:36 schreef Ooievaar het volgende:
Lex komt niet, een middelmatige speler als Immers moet het gaan worden en is ook zelfs te duur voor Feyenoord. Zeker als Fullham zich in de strijd gaat mengen. Wordt een flinke afkoopsom let maar op. Ik vermoed dat het komend seizoen nog minder wordt met feyenoord en dan afgelopen seizoen.
creep
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 augustus 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

de.fan/lijdensweg
Nee , van mij mag ie weg blijven.
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 05 augustus 2011 - 01:41   quote  deeplink  
Ik had r.koeman toch wel hoger ingeschat maar als je immers wil dan ben je geen top trainer
die jongen nog niet rijp voor een topclub, iedereen is vergeten dat feyenoord een ook een topclub is maar jaren lang slecht gestuurd wordt door geldwolven en die scouts moeten ze gelijk bij roteb dumpen vult alleen hun zakken.
Kijk maar Naar bayern münchen wie wat heb je een grote muil denk denk je beter te zijn wordt je gelijk aangepakt dat is power als die van gaal zo een goeie trainer is dan móet hij eerste divisie club Naar championsleage halen dan ben je een toptrainer, iedereen kan met een miljoen op zak een bedrijf runnen.
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 05 augustus 2011 - 01:58   quote  deeplink  
R.koeman en van geel nogmaals denk nou is aan everton,heracles een geweldige voetballer een type junhino en ruis costa en spits Podolski of adebayor m.owen dat zijn spitsen vuurvreters .
Kom om ik dat feyenoord snel uit de dal klimt
eerste stap is gezet met koeman en nu de rest.
Ik heb veel respect voor koeman ik kan je zeggen als hij het voor elkaar krijgt om feyenoord de titel te halen dan wordt hij de bestetrainer van nederland.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 05 augustus 2011 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 01:58 schreef dr. Love het volgende:
R.koeman en van geel nogmaals denk nou is aan everton,heracles een geweldige voetballer een type junhino en ruis costa en spits Podolski of adebayor m.owen dat zijn spitsen vuurvreters .
hahahahaha die spelers die je noemt zijn niet te betalen. wel realistisch blijven
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 05 augustus 2011 - 07:04   quote  deeplink  
@Obikoe Hoop is de drijfveer van 94% van de natie?..
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]
en lexie is zo sexy man
hehehe
plannetje
 plannetje - vrijdag 05 augustus 2011 - 08:19   quote  deeplink  
heb hem gisteren zien spelen ben niet echt onder de indruk van deze gozer
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 05 augustus 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Lex Immers wil dolgraag naar Feyenoord. Ronald Koeman, trainer van de Rotterdammers, maakte begin deze week zijn interesse kenbaar in de Hagenaar. De middenvelder hield zich eerst stil over het gerucht, maar nu ADO Den Haag Europees voetbal kan vergeten, heeft hij zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord.

"Ik heb afgelopen tijd een paar mooie Engelse clubs afgezegd, omdat ik liever bij ADO Den Haag bleef", zegt Immers tegen Voetbal International. "Maar Feyenoord is een ander verhaal, een club van een ander kaliber. In Nederland is dit naast ADO de enige club waar ik voor zou willen spelen."

Immers is blij met de complimenten die Koeman hem onlangs gaf. "Ik dacht nog: Zo, die is rechtdoorzee. Ik had niet verwacht dat hij dit zo zou zeggen, maar ik vind het een mooi compliment. Koeman is een icoon in de voetballerij en als zo'n persoon dan zo lovend over je is, mag je vereerd zijn en dat ben ik dan ook."

"Ik val op volksclubs. ADO Den Haag is een mooie club van het volk en Feyenoord is de grote broer. Alles is net een slagje groter: de historie, de aanhang, het stadion, noem maar op. Ja, je kunt zeggen dat ADO het vorig jaar beter heeft gedaan dan Feyenoord."

"Vorig seizoen speelde ik eindelijk een hele wedstrijd in De Kuip. De eerste keer, een paar jaar terug, was het een drama door de weersomstandigheden, maar dit keer was het perfect. Als je dan op dat veld staat, geniet je van die entourage. Dat is eigenlijk hetzelfde gevoel als dat ik heb bij ADO Den Haag. Daarom vind ik mezelf wel passen bij Feyenoord."

De middenvelder vergelijkt zichzelf met Dirk Kuyt. "Veel mensen vinden dat ik op Dirk Kuyt lijk. Dirk verbaasde ook elke keer weer. Bij elk stapje hogerop geloofde niemand dat hij het ging redden, maar hij deed het toch. Ik ben ook een beetje zoals Dirk Kuyt. Vier jaar gelden speelde ik bij de amateurs van Vredenburch, daarna ging ik met ADO naar de Eredivisie en nu zegt iemand als Ronald Koeman zulke
emerton73
 emerton73 - vrijdag 05 augustus 2011 - 09:45   quote  deeplink  
@plannetje voetbal jij bij lombardijen??

(offtopic)
FR-Yannick
 FR-Yannick - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 20:51 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Geen broodje de Cler Piet??????
ik ben dus redelijk geschikt, behalve de lengte,
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Immers is juist een versterking met zijn mentaliteit (wat juist wel een kwaliteit is, denk ik). Maakt het team weer een stuk completer. Als hij helemaal alles geeft, dan krijgt hij waardering van het publiek en dat zien die andere spelers, dus die zullen dan een tandje bijgeven om ook die waardering te krijgen. Hoop ik. Liever Immers dan Dost. Die Dost gaat net zoals Bruins beetje rustig slenteren over het veld. Als je Verhoek ook nog kan halen, krijg je echt concurrentie voorin en dan worden we zeker minimaal 4e:)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Is tie er al, kan hij vanavond in de basis starten?
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Lex Immers wil dolgraag naar Feyenoord. Ronald Koeman, trainer van de Rotterdammers, maakte begin deze week zijn interesse kenbaar in de Hagenaar. De middenvelder hield zich eerst stil over het gerucht, maar nu ADO Den Haag Europees voetbal kan vergeten, heeft hij zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord.

"Ik heb afgelopen tijd een paar mooie Engelse clubs afgezegd, omdat ik liever bij ADO Den Haag bleef", zegt Immers tegen Voetbal International. "Maar Feyenoord is een ander verhaal, een club van een ander kaliber. In Nederland is dit naast ADO de enige club waar ik voor zou willen spelen."

Immers is blij met de complimenten die Koeman hem onlangs gaf. "Ik dacht nog: Zo, die is rechtdoorzee. Ik had niet verwacht dat hij dit zo zou zeggen, maar ik vind het een mooi compliment. Koeman is een icoon in de voetballerij en als zo'n persoon dan zo lovend over je is, mag je vereerd zijn en dat ben ik dan ook."

"Ik val op volksclubs. ADO Den Haag is een mooie club van het volk en Feyenoord is de grote broer. Alles is net een slagje groter: de historie, de aanhang, het stadion, noem maar op. Ja, je kunt zeggen dat ADO het vorig jaar beter heeft gedaan dan Feyenoord."

"Vorig seizoen speelde ik eindelijk een hele wedstrijd in De Kuip. De eerste keer, een paar jaar terug, was het een drama door de weersomstandigheden, maar dit keer was het perfect. Als je dan op dat veld staat, geniet je van die entourage. Dat is eigenlijk hetzelfde gevoel als dat ik heb bij ADO Den Haag. Daarom vind ik mezelf wel passen bij Feyenoord."

De middenvelder vergelijkt zichzelf met Dirk Kuyt. "Veel mensen vinden dat ik op Dirk Kuyt lijk. Dirk verbaasde ook elke keer weer. Bij elk stapje hogerop geloofde niemand dat hij het ging redden, maar hij deed het toch. Ik ben ook een beetje zoals Dirk Kuyt. Vier jaar gelden speelde ik bij de amateurs van Vredenburch, daarna ging ik met ADO naar de Eredivisie en nu zegt iemand als Ronald Koeman zulke dingen over mij", aldus Immers.

Bron: Elf
Els
 Els - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Ronald Koeman volgde gisteravond met extra interesse de verrichtingen van Lex Immers in de wedstrijd van ADO Den Haag tegen Omonia Nicosia. De coach wil over de eventuele komst van de Hagenaar in de media niet veel meer kwijt. 'Ik heb mijn mening al heel duidelijk gegeven en ik wil ook niet meer praten over spelers die nu niet bij Feyenoord zijn', zegt Koeman in het AD.

'Dat Immers zelf graag naar de Kuip wil, heb ik ook gelezen. Dat was prima. Het is natuurlijk een eerste vereiste.'

Dat de komst van de aanvallende middenvelder nog altijd zijn wens nummer één is, is duidelijk. Na het vertrek van Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum heeft Feyenoord 55 procent van het aantal doelpunten van afgelopen seizoen ingeleverd.

De huidige middenvelders Karim El Ahmadi, Leroy Fer en Jordy Clasie scoorden afgelopen seizoen maar mondjesmaat. Immers heeft meer scorend vermogen. 'We zullen tegen Excelsior veelvuldig op de helft van de tegenstander spelen', zegt Koeman. 'Dat moet, met echte buitenspelers (Cabral en Cissé, red.), de nodige kansen opleveren.'

Bron: AD.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2011 door Els --
VakkieC
 VakkieC - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Ja, hij zit in het vliegtuig naar The Hague Airport!!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Ik ben zo bang dat Immers de druk bij Feyenoord niet aan kan,en we zetten hem nu al op een voetstuk leren we dan niets van FER en Wijnaldum.
Hij moet eerst maar eens komen en laten zien dat hij geen kuip vrees heeft
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:37 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben zo bang dat Immers de druk bij Feyenoord niet aan kan,en we zetten hem nu al op een voetstuk leren we dan niets van FER en Wijnaldum.
Hij moet eerst maar eens komen en laten zien dat hij geen kuip vrees heeft
Oke Piet de P!
FR-Han
 FR-Han - zondag 07 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zaterdagavond een officieel bod uitgebracht op Lex Immers. ADO Den Haag vond dat bod echter veel te laag en verwacht er ook in de toekomst niet uit te komen met de Rotterdammers.

Er is gisteravond overleg geweest en toen heeft Feyenoord een bod gedaan, geeft ADO-coach Maurice Steijn toe in gesprek met Eredivisie Live. Feyenoord heeft geen tweede bod gedaan. Het verschil tussen vraag en aanbod was heel erg groot.

ADO vraagt naar verluidt vijf miljoen euro van Feyenoord, terwijl de Rotterdamse club voldoende dacht te hebben aan één miljoen euro. Het verschil is inderdaad heel groot. Ik hoop dat het ook zo blijft, want dan blijft Lex bij ons, aldus Steijn.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 07 augustus 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Hebben jullie immers Immers zien spelen vandaag, natte krant!!!
A 13 afsluiten en richten op een andere spelert!
craven
 craven - zondag 07 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Dieumerci Mbokani , vindt ik een goede optie
nr7
 nr7 - zondag 07 augustus 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Het kan toch niet waar zijn dat Feyenoord 4 of 5 mln betaalt voor Immers. Hij is middelmaat hoor. De 1 mln die ze nu geboden hebben is meer dan genoeg. Voor 4 of 5 mln heb je ook Dost, Schone en Rio. Immers gaat echt niet de topscoorder worden die ze nodig hebben. Dost kan, als hij er 20 in schiet zomaar stijgen qua prijs naar 7 of 8 mln. Immers zit op de top van zijn prijs.
deboeah
 deboeah - zondag 07 augustus 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Fok Immers, zolang ie bij ado voetbalt kan ie van mij de boom in.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:27 schreef deboeah het volgende:
Fok Immers, zolang ie bij ado voetbalt kan ie van mij de boom in.
Frank, of Ronald?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Meer dan een miljoen is te gek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic









0.0120630