BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 07 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
hij start weer te laf en te verdedigend afwachten tot aan de 16 en dan op de counter er proberen uit te komen. met dit materiaal moet je az oprollen met 0-3 maar op een of andere manier gaat dit lukken met rutte zijn manier van aanpak. dus in mijn beleving verdiend rutte geen enkele kredit meer, dus rutte pak uit respect voor de club je ontslag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
repelsteel
 repelsteel - zondag 07 augustus 2011 - 17:21   quote  deeplink  
rutten kan niets maken van dit psv . ga en neem je vrientje eng mee
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 07 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
met die strategie heeft psv zijn grootste successen behaald!! zou bijna spreken van clubcultuur!!
Tinopsv
 Tinopsv - zondag 07 augustus 2011 - 17:24   quote  deeplink  
mee eens,leuke aantrekkelijke spelers hebben op het veld en op de bank waar je aanvallend wat mee kunt ....maar nee weer loeren op eenMISSCHIEN een counter terwijl het achterin al zwak staat met Engelaar!
Koop eens een bril meneer Rutten of toon eens wat lef !!! En niet van ow jah we staan achter mischien moet ik toch een aanvaller brengen in de laatste 20 min waar die jonge Zeefuik niet echt dus een kans krijgt om zich te bewijzen!!
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 07 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
ik als feyenoorder gun jullie een andere trainer,dit word hem weer niet dit jaar met deze man,wij doen dit jaar niet mee om de prijzen,maar jullie met een andere trainer wel,de aanvallers van jullie moeten er met gemak 60 inschieten.Als wij niet meedoen om de titel en dat duurt ook nog wel ff,dan jullie of Twente met alle plezier,die vieze arrogante k*t neuzen motten oppleuren.
Pietje
 Pietje - zondag 07 augustus 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:25 schreef de kromme 73 het volgende:
ik als feyenoorder gun jullie een andere trainer,dit word hem weer niet dit jaar met deze man,wij doen dit jaar niet mee om de prijzen,maar jullie met een andere trainer wel,de aanvallers van jullie moeten er met gemak 60 inschieten.Als wij niet meedoen om de titel en dat duurt ook nog wel ff,dan jullie of Twente met alle plezier,die vieze arrogante k*t neuzen motten oppleuren.
Goed Nederlands.... Nooit naar school geweest?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 07 augustus 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Het is niet zo dat ik het volle vertrouwen heb in Rutten, maar deze nederlaag ligt niet in zijn geheel bij de trainer. AZ was gewoon veel verder dan PSV. Zij hebben al 4 officiele wedstrijden die er echt om gaan gespeeld. Wij alleen maar wat oefenpotjes. Bovendien is ons team helemaal vernieuwd en ik ben ervan overtuigd dat als dit team ingespeeld is wij vol mee spelen voor de prijzen en er ook zeker een/twee gaan winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:25 schreef de kromme 73 het volgende:
ik als feyenoorder gun jullie een andere trainer,dit word hem weer niet dit jaar met deze man,wij doen dit jaar niet mee om de prijzen,maar jullie met een andere trainer wel,de aanvallers van jullie moeten er met gemak 60 inschieten.Als wij niet meedoen om de titel en dat duurt ook nog wel ff,dan jullie of Twente met alle plezier,die vieze arrogante k*t neuzen motten oppleuren.
Jij als feyenoorder.............moet je kapot schamen........ten eerste schrijf je de naam van je club met een dikke hoofdletter pik.......ten tweede moet je dingen posten die leesbaar zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2011 door Nenam_tiL --
mitchell88
 mitchell88 - zondag 07 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
1 wedstrijd verliezen en gelijk alweer lopen ouwe hoeren kinderachtig gedoe!
freakie
 freakie - zondag 07 augustus 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:25 schreef de kromme 73 het volgende:
ik als feyenoorder gun jullie een andere trainer,dit word hem weer niet dit jaar met deze man,wij doen dit jaar niet mee om de prijzen,maar jullie met een andere trainer wel,de aanvallers van jullie moeten er met gemak 60 inschieten.Als wij niet meedoen om de titel en dat duurt ook nog wel ff,dan jullie of Twente met alle plezier,die vieze arrogante k*t neuzen motten oppleuren.
Ik verbaas me telkens wat voor een mensen hier op headliner komen..
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Grappig, iedereen steunde Rutten volledig, dan verliest hij 1 wedstrijd terwijl iedereen aangeeft dat er nog spelers bij moeten komen om echt om de prijzen mee te doen, en dan gaan jullie na 1 potje roepen dat de trainer eruit moet?? Jullie zijn niet ingespeeld, er moeten nog 2 spelers bij komen, dan is het helemaal niet genant om van een ingespeeld AZ dat meestrijd om de bovenste 5 plaatsen te verliezen..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 augustus 2011 - 01:21   quote  deeplink  
Helemaal met je eens Remco. De waan van de dag regeert. Ook al vind ik de manier waarop wel degelijk genant. Je kan bij AZ verliezen, veel ploegen zullen daar sneuvelen, maar PSV had ondanks dat het spitsloos is veel meer moeten brengen.
Ronneke
 Ronneke - maandag 08 augustus 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Rutten is oké, behalve zijn spraakgebrek dan. Verdediging PSV is zwaar klote inclusief Pieters. Ik als Feyenoorder heb wekelijks lol met verschillende PSV-ers, wij zijn gewend te verliezen maar dit PSV moet toch met versterking in de verdediging makkelijk kampioen kunnen worden? Beter dat als geld uitgeven aan een spits. Tijd zal het leren voor jullie.............
Spotgod
 Spotgod - maandag 08 augustus 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Ik vat het ff samen:
Gewenste versterkingen:
2 Spitsen
1 centrale verdediger (+1 extra als Engelaar vetrokken is)
1 Middelvelder?
1 Nieuwe trainer

Dat zijn in totaal 5 aankopen. een afkoop van Rutten en een fooi voor Engelaar.

Het behalen van CL wordt dit seizoen niet langer leuk maar echt noodzakelijk..
Spotgod
 Spotgod - maandag 08 augustus 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 01:21 schreef PSVMocro het volgende:
Helemaal met je eens Remco. De waan van de dag regeert. Ook al vind ik de manier waarop wel degelijk genant. Je kan bij AZ verliezen, veel ploegen zullen daar sneuvelen, maar PSV had ondanks dat het spitsloos is veel meer moeten brengen.
Ik vond het wel vermakelijk. Vooral toen ik hoorde dat Rutten in de rust heel erg boos was geworden.
De uitwerking was.... 0. En daarmee is Rutten na Been de 2e trainer sie het vertrouwen van zijn spelers kwijt is.
(zuur voor jullie dat de beide Koemannen na jaren werkeloosheid bij de concurrentie zijn ondergebracht)
MR.BM
 MR.BM - maandag 08 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
het was echt dramatisch. Het is niet zo, omdat er nieuwe spelers zijn dat je zo gaat spelen, wat een onzin. Je hebt de beste aanval en middenveld van nederland. Andere clubs kunnen hier alleen maar van dromen. Haal 2 verdedigers erbij toornsta voor de middenveld een jonge werker en ga verder met de jeugd. En zeefuik voor in de spits natuurlijk. Rutte wegsturen en een trainer uit het buitenland halen of zet cocu voor de groep net als die prutsers in het westen van het land deden. Dat slechte voetbal ben ik nu wel zat.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 17:23 schreef wup von dutch het volgende:
met die strategie heeft psv zijn grootste successen behaald!! zou bijna spreken van clubcultuur!!
ja ja maar niet met haar
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 18:25 schreef de kromme 73 het volgende:
ik als feyenoorder gun jullie een andere trainer,dit word hem weer niet dit jaar met deze man,wij doen dit jaar niet mee om de prijzen,maar jullie met een andere trainer wel,de aanvallers van jullie moeten er met gemak 60 inschieten.Als wij niet meedoen om de titel en dat duurt ook nog wel ff,dan jullie of Twente met alle plezier,die vieze arrogante k*t neuzen motten oppleuren.
%100 mee eens
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 19:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
Het is niet zo dat ik het volle vertrouwen heb in Rutten, maar deze nederlaag ligt niet in zijn geheel bij de trainer. AZ was gewoon veel verder dan PSV. Zij hebben al 4 officiele wedstrijden die er echt om gaan gespeeld. Wij alleen maar wat oefenpotjes. Bovendien is ons team helemaal vernieuwd en ik ben ervan overtuigd dat als dit team ingespeeld is wij vol mee spelen voor de prijzen en er ook zeker een/twee gaan winnen.
A U B zeg doe je blinddoek af met deze man pak je geen een prijs niks nada noppes
bop
 bop - maandag 08 augustus 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Fred kan de kar niet meer trekken.De spelers kunnen dit afwachtende voetbal ook niet naar behoren spelen,en het publiek wenst ook meer spektakel.De spelers moeten meer vrijheid krijgen een wedstrijd zelf te lezen en daar vanuit te voetballen.El hamdaowie kan het verschil maken,en engelaar loopt op dit moment meer in de weg als wat anders!!!!!!!.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:01 schreef mitchell88 het volgende:
1 wedstrijd verliezen en gelijk alweer lopen ouwe hoeren kinderachtig gedoe!
niet reageren dan maat op deze topic, en lekker dat terug houdend voetbal blijven aanzien dit is niet psv waardig dit laf voetbal. dit wordt zijn derde seizoen en start weer precies het zelfde als de eerste wedstrijd van 2 jaar geleden thuis tegen venlo weet je nog dat we met geluk op 3-3 komen. en heb in deze 2 half geen verrandering gezien jij wel? als je vooruitgang ziet mag jij mijn persoonlijk uitleggen wat rutte zijn kwaliteiten zijn in mijn ogen heeft hij geen kwaliteiten om dit psv beter te maken
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 00:22 schreef remco k het volgende:
Grappig, iedereen steunde Rutten volledig, dan verliest hij 1 wedstrijd terwijl iedereen aangeeft dat er nog spelers bij moeten komen om echt om de prijzen mee te doen, en dan gaan jullie na 1 potje roepen dat de trainer eruit moet?? Jullie zijn niet ingespeeld, er moeten nog 2 spelers bij komen, dan is het helemaal niet genant om van een ingespeeld AZ dat meestrijd om de bovenste 5 plaatsen te verliezen..
ik heb vanaf dag een gezegd dat je met rutte geen prijzen pakt helaas maar dit is de harde waarheid
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 01:21 schreef PSVMocro het volgende:
Helemaal met je eens Remco. De waan van de dag regeert. Ook al vind ik de manier waarop wel degelijk genant. Je kan bij AZ verliezen, veel ploegen zullen daar sneuvelen, maar PSV had ondanks dat het spitsloos is veel meer moeten brengen.
kom op zeg AZ is echt niet beter dan psv, maar hoe rutte speelt wel ja en daarom zullen ook alle clubs kans maken tegen psv zelf de a.s tegenstander rkc waalwijk . met het materiaal wat rutte heeft moet je gewoon winnen van az maar rutte is te laf. klap er gewoon vanaf de eerste min er tegen aan dan heeft az heel weinig te zeggen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 13:23 schreef Spotgod het volgende:
Ik vat het ff samen:
Gewenste versterkingen:
2 Spitsen
1 centrale verdediger (+1 extra als Engelaar vetrokken is)
1 Middelvelder?
1 Nieuwe trainer

Dat zijn in totaal 5 aankopen. een afkoop van Rutten en een fooi voor Engelaar.

Het behalen van CL wordt dit seizoen niet langer leuk maar echt noodzakelijk..
100 PUNTEN
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 13:27 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Ik vond het wel vermakelijk. Vooral toen ik hoorde dat Rutten in de rust heel erg boos was geworden.
De uitwerking was.... 0. En daarmee is Rutten na Been de 2e trainer sie het vertrouwen van zijn spelers kwijt is.
(zuur voor jullie dat de beide Koemannen na jaren werkeloosheid bij de concurrentie zijn ondergebracht)
KOEMAN nee dankje win je ook geen prijzen mee
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:58 schreef bop het volgende:
Fred kan de kar niet meer trekken.De spelers kunnen dit afwachtende voetbal ook niet naar behoren spelen,en het publiek wenst ook meer spektakel.De spelers moeten meer vrijheid krijgen een wedstrijd zelf te lezen en daar vanuit te voetballen.El hamdaowie kan het verschil maken,en engelaar loopt op dit moment meer in de weg als wat anders!!!!!!!.
perfect samen gevat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 16:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

A U B zeg doe je blinddoek af met deze man pak je geen een prijs niks nada noppes
Kijk, uit AZ kun je gewoon verliezen zeker met een niet-ingespeeld team. Maar als het binnen 3 weken nog steeds niet fatsoenlijk loopt dan vind ik dat er een andere trainer moet komen want we willen niet weer een seizoen naar de kloten gooien.
anoe
 anoe - maandag 08 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Wees blij dat er nog een Feyenoorder positief antwoord geef op jullie forrum.Anders staan er maar twee berichten,of alleen eindhovenpsv01,waar niets uitkomt alleen maar onzin,en ja wij kunnen niet goed schrijven met hoofdletters en punten,maar gaan jullie nu maar eens leren werken in dat lampendorp van jullie.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
@eindhovenpsv1: Op momenten dat Rutten een complete selectie had waren we gewoon steeds koploper. Maar wij hadden altijd geklooi tijdens de winterstop. 2x Reis, Afellay, Lazo, etc. Bovendien doe jij net alsof het door Rutten komt dat er geen pressie werd gezet, terwijl dat juist wel de opdracht was. De spelers leken wel verlamd, misschien hebben de spelers last van het ajax-syndroom door op zondagmiddag 12:30 ook niet thuis te geven.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:03 schreef anoe het volgende:
Wees blij dat er nog een Feyenoorder positief antwoord geef op jullie forrum.Anders staan er maar twee berichten,of alleen eindhovenpsv01,waar niets uitkomt alleen maar onzin,en ja wij kunnen niet goed schrijven met hoofdletters en punten,maar gaan jullie nu maar eens leren werken in dat lampendorp van jullie.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wordt je niet moe van je eigen commentaar
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 08 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 20:06 schreef PSVMocro het volgende:
@eindhovenpsv1: Op momenten dat Rutten een complete selectie had waren we gewoon steeds koploper. Maar wij hadden altijd geklooi tijdens de winterstop. 2x Reis, Afellay, Lazo, etc. Bovendien doe jij net alsof het door Rutten komt dat er geen pressie werd gezet, terwijl dat juist wel de opdracht was. De spelers leken wel verlamd, misschien hebben de spelers last van het ajax-syndroom door op zondagmiddag 12:30 ook niet thuis te geven.
let maar op einde van het seizoen misschien derde denk eerder vierde plaats onder rutte zijn hoede
Robinho
 Robinho - maandag 08 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 13:23 schreef Spotgod het volgende:
Ik vat het ff samen:
Gewenste versterkingen:
2 Spitsen
1 centrale verdediger (+1 extra als Engelaar vetrokken is)
1 Middelvelder?
1 Nieuwe trainer

Dat zijn in totaal 5 aankopen. een afkoop van Rutten en een fooi voor Engelaar.

Het behalen van CL wordt dit seizoen niet langer leuk maar echt noodzakelijk..
Ik ben het niet helemaal met je eens Spotgod. 1 spits is genoeg, maar dan geen labiele zoals El Hamdaoui. Nieuwe middenvelders zijn niet nodig, daar hebben ze er al 7 of 8 van. Maar wel 5 nieuwe spelers in totaal. Dat klopt weer wel. 4 extra verdedigers namelijk.
Voor thuiswedstrijden is de selectie van psv goed genoeg om het meeste te winnen. Uitwedstrijden worden lastiger.
Of misschien een paar jaar een stapje terug doen en eigen jeugd inpassen. Alleen dat kost tijd en gaat in tegen de traditie van een koopclub.
klopt
 klopt - maandag 08 augustus 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Waarom om godsnaam zo moeilijk doen?
Fredje weg.
Isakson naar de beloften..
engelaar weg
everton Ramos da Silva halen... die gaat scoren, het is een echte killer en psv krijgt kansen zat.
als dat voor elkaar is heeft psv vast wel paar pingels over voor gomes.
wanneer gomes gehaald word is een sterkere verdediging ook niet noodzakelijk meer
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 augustus 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Fredje weg en dan? De nieuwe trainer krijgt ook te maken met kutkinderen die als ze er een keer naast staan gaan huilen dat ze dan maar weg willen. Met dit soort karakters kun je de strijd niet winnen. Wat valt me dat tegen van Bouma als de bronnen van VI kloppen. Als een zak stront spelen, maar wel een basisplaats eisen. Iemand als Bouma moet toch weten hoe het bij een topclub werkt.

Isaksson naar de belofte? Een speler die 1,5+ miljoen per jaar verdient, wij zijn geen Ajax. Gomes is overigens een salaris van zo een 2 miljoen toegezegd. Samen zal nooit gaan. Dat is financieel gezien onverantwoord. Gelukkig loopt het contract van Isaksson af en zijn we volgend seizoen van die twijfelaar verlost.

Ik zie in de spits van Heracles niet onze verlosser. Al is hij beter dan de alternatieven die we op dit moment hebben.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:49 schreef PSVMocro het volgende:
Fredje weg en dan? De nieuwe trainer krijgt ook te maken met kutkinderen die als ze er een keer naast staan gaan huilen dat ze dan maar weg willen. Met dit soort karakters kun je de strijd niet winnen. Wat valt me dat tegen van Bouma als de bronnen van VI kloppen. Als een zak stront spelen, maar wel een basisplaats eisen. Iemand als Bouma moet toch weten hoe het bij een topclub werkt.

Isaksson naar de belofte? Een speler die 1,5+ miljoen per jaar verdient, wij zijn geen Ajax. Gomes is overigens een salaris van zo een 2 miljoen toegezegd. Samen zal nooit gaan. Dat is financieel gezien onverantwoord. Gelukkig loopt het contract van Isaksson af en zijn we volgend seizoen van die twijfelaar verlost.

Ik zie in de spits van Heracles niet onze verlosser. Al is hij beter dan de alternatieven die we op dit moment hebben.
ach het zal wel weer flink overdreven zijn. Misschien heeft Bouma alleen iets in de richting gezegd van: ik ben teleurgesteld dat ik vandaag niet kon spelen.

Overigens vind ik het heeel erg zwak en laf van Pieters als hij nu meteen weg wilt. Hij heeft zelf aangegeven dat hij de strijd met Tamata wilde aangaan. Dan vind ik het zwak als je meteen weg wilt omdat je de eerste wedstrijd niet in de basis staat..
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 09 augustus 2011 - 02:52   quote  deeplink  
Is wel makkelijk om Rutten de schuld te geven, ik vind het zelf niet gek dat het allemaal nog niet loopt. PSV is zwak in de verdediging, mist een spits en het sterkste gedeelte(middenveld) is geheel nieuw en moet nog wennen aan de nieuwe club.
Spotgod
 Spotgod - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Maar weer ff een update'tje..?:
* Pieters weg, Bouma weg, Engelaar weg..
* Nog steeds geen goede spits(en)
* Noodzaak voor een zelfverzekerde keeper die wel de 0 kan houden
* Dramatische huidige keeper die zijn contract wel wil verlengen..
* Dhr. Rutten heeft als trainer geen ontzag meer en vertrekt met afkoopsom

Er is reeds een kleine 20 miljoen uitgegeven, het laatste restje subsidie zal straks ook opgaan aan noodzakelijke versterkingen (die elke dag duurder worden). Indien geen versterking zal ook Toivonen vertrekken en kan PSV zelfs vrezen dat het niet eens uit kan gaan komen voor de EL, de CL is al helemaal uit beeld als in de aankomende 3 wedstrijden een keer verloren wordt en Ajax op 13 september voor de 3e nederlaag gaat zorgen...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 augustus 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Waar heb je het over? Een update van wat? Jouw onzinnige aannames/wensen?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:38 schreef klopt het volgende:
Waarom om godsnaam zo moeilijk doen?
Fredje weg.
Isakson naar de beloften..
engelaar weg
everton Ramos da Silva halen... die gaat scoren, het is een echte killer en psv krijgt kansen zat.
als dat voor elkaar is heeft psv vast wel paar pingels over voor gomes.
wanneer gomes gehaald word is een sterkere verdediging ook niet noodzakelijk meer
hehe iemand met visie
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 23:49 schreef PSVMocro het volgende:
Fredje weg en dan? De nieuwe trainer krijgt ook te maken met kutkinderen die als ze er een keer naast staan gaan huilen dat ze dan maar weg willen. Met dit soort karakters kun je de strijd niet winnen. Wat valt me dat tegen van Bouma als de bronnen van VI kloppen. Als een zak stront spelen, maar wel een basisplaats eisen. Iemand als Bouma moet toch weten hoe het bij een topclub werkt.

Isaksson naar de belofte? Een speler die 1,5+ miljoen per jaar verdient, wij zijn geen Ajax. Gomes is overigens een salaris van zo een 2 miljoen toegezegd. Samen zal nooit gaan. Dat is financieel gezien onverantwoord. Gelukkig loopt het contract van Isaksson af en zijn we volgend seizoen van die twijfelaar verlost.

Ik zie in de spits van Heracles niet onze verlosser. Al is hij beter dan de alternatieven die we op dit moment hebben.
Weet je hoe dit komt dat iedereen begint te mouwen omdat niemand vertrouwen heeft
in sliske de rat. Daarvoor beginnen de spelers nu te klagen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 02:52 schreef Bootjuhh het volgende:
Is wel makkelijk om Rutten de schuld te geven, ik vind het zelf niet gek dat het allemaal nog niet loopt. PSV is zwak in de verdediging, mist een spits en het sterkste gedeelte(middenveld) is geheel nieuw en moet nog wennen aan de nieuwe club.
vorig jaar hadden we de zelfde verdediging ?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:18 schreef Spotgod het volgende:
Maar weer ff een update'tje..?:
* Pieters weg, Bouma weg, Engelaar weg..
* Nog steeds geen goede spits(en)
* Noodzaak voor een zelfverzekerde keeper die wel de 0 kan houden
* Dramatische huidige keeper die zijn contract wel wil verlengen..
* Dhr. Rutten heeft als trainer geen ontzag meer en vertrekt met afkoopsom

Er is reeds een kleine 20 miljoen uitgegeven, het laatste restje subsidie zal straks ook opgaan aan noodzakelijke versterkingen (die elke dag duurder worden). Indien geen versterking zal ook Toivonen vertrekken en kan PSV zelfs vrezen dat het niet eens uit kan gaan komen voor de EL, de CL is al helemaal uit beeld als in de aankomende 3 wedstrijden een keer verloren wordt en Ajax op 13 september voor de 3e nederlaag gaat zorgen...
pffffffff
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 augustus 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Ik geef toe dat het wel heel onrustig is nu in Eindhoven, dat ben ik niet gewend daar. Veel spelers niet blij, zoals Bouma en Pieters. Veel geld uitgegeven en je merkt nu pas hoe belangrijk Doedelzak was. Geen goede centrale verdediger en geen echte spits en die keeper van jullie.. pfff Ik zou zeggen neem Romero over van AZ ofzo. Maargoed 2 goede aankopen en het kan zo weer anders zijn voor jullie.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:17 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik geef toe dat het wel heel onrustig is nu in Eindhoven, dat ben ik niet gewend daar. Veel spelers niet blij, zoals Bouma en Pieters. Veel geld uitgegeven en je merkt nu pas hoe belangrijk Doedelzak was. Geen goede centrale verdediger en geen echte spits en die keeper van jullie.. pfff Ik zou zeggen neem Romero over van AZ ofzo. Maargoed 2 goede aankopen en het kan zo weer anders zijn voor jullie.
en alles is te danken aan onze fijne trainer rutte
lejo
 lejo - dinsdag 09 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Zwakke broeder, snel iemand anders voor die groep zetten.
Met Fredje wordt het NOOIT iets.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Weet je hoe dit komt dat iedereen begint te mouwen omdat niemand vertrouwen heeft
in sliske de rat. Daarvoor beginnen de spelers nu te klagen
Nee, omdat het een stel wijven zijn. Ze spelen niet voor Rutten, maar voor PSV. Daar krijgen ze flink voor betaald. Die gasten zijn echt brutaal. Falen en klagen. Heb er geen goed woord voor over.

Jij wil Rutten OVERAL de schuld van geven en dat moet je zelf weten. Maar als Brands gewoon voor AZ uit de selectie op orde had, dan was er niks aan de hand geweest. Er was gewoon een budget van 20-25 miljoen euro. Je bent een topclub en speelt buiten de wedstrijden met Reis om al 3 seizoenen zonder fatsoenlijke spits. Dan is het niet uit te leggen waarom je tot op de dag van vandaag nog geen spits hebt.
Spotgod
 Spotgod - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 09:51 schreef PSVMocro het volgende:
Waar heb je het over? Een update van wat? Jouw onzinnige aannames/wensen?
Wat een vragen.. Hier de antwoorden:

*Een update van een is steeds grotere crisis verkerend PSV
* Onzinnig?; het zijn feiten
* Aannames? Volg het nieuws zou ik zeggen
* Wensen?; Neehh.. Ik gun jouw clubje best een linkerrijtje!
Spotgod
 Spotgod - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, omdat het een stel wijven zijn. Ze spelen niet voor Rutten, maar voor PSV. Daar krijgen ze flink voor betaald. Die gasten zijn echt brutaal. Falen en klagen. Heb er geen goed woord voor over.

Jij wil Rutten OVERAL de schuld van geven en dat moet je zelf weten. Maar als Brands gewoon voor AZ uit de selectie op orde had, dan was er niks aan de hand geweest. Er was gewoon een budget van 20-25 miljoen euro. Je bent een topclub en speelt buiten de wedstrijden met Reis om al 3 seizoenen zonder fatsoenlijke spits. Dan is het niet uit te leggen waarom je tot op de dag van vandaag nog geen spits hebt.
Eens. Nu nog geen spits is wanbeleid aangezien het volgens mij vorig jaar al de wens bij PSV was
Spotgod
 Spotgod - dinsdag 09 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

pffffffff
Ja.. zucht maar effe..:-)
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:53 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Wat een vragen.. Hier de antwoorden:

*Een update van een is steeds grotere crisis verkerend PSV
* Onzinnig?; het zijn feiten
* Aannames? Volg het nieuws zou ik zeggen
* Wensen?; Neehh.. Ik gun jouw clubje best een linkerrijtje!
feit het; o -en 1 daad, handeling 2 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat: in ~e feitelijk

Is Pieters weg?
Is Bouma weg?
Is Engelaar weg?
Is Rutten al ontslagen?
Hoezo subsidie?
Sinds wanneer is het kampioenschap na de eerste 4 of 5 speelronde al beslist? Laat staan EL en CL plekken.

Hoezo feiten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen









0.0064880