BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:58 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat klopt gewoon niet. Je kan zeuren over een trage opbouw, maar de intentie is balbezit en het spel maken.
pffffff ja het zal wel discussie voeren met jou heeft geen zin als je oogkleppen op hebt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:58 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat klopt gewoon niet. Je kan zeuren over een trage opbouw, maar de intentie is balbezit en het spel maken.
pffffff ja het zal discussie is voeren met jou heeft geen zin als je oogkleppen op hebt
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Oo maar als ze dat geld nou niet hadden gehad? waar hadden ze dan de schuld van moeten betalen?

Inderdaad dan hadden ze het transfergeld moeten gebruiken om de schulden te dekken.. Het gaat me niet om of ik het vervelend vind.. Maar als ze dat geld niet hadden gehad dan hadden ze geen transfers kunnen doen.. Dat is een feit..
Dan ken ik ook een feit. Als de gemeente Amsterdam niet tientallen miljoenen had gepompt in de ArenA, dan kon Ajax geen gebruik maken van een stijging in capaciteit van 19.000 stoeltjes naar 53.000 stoeltjes. Door die subsidie haalt Ajax jaarlijks miljoenen aan euro's binnen die anders nooit gebruikt had kunnen worden voor transfers. Zo kunnen we aan de gang blijven.

quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee klopt.. Maar als je om de eerste plek strijd moet je wel proberen een gaatje te vinden.. Maar toevallig als de laatste 10 min de tegenstander gaat aanvallen dan kwam er vaak een goal.. Als je aanvallend voetbal speelt scoor je niet het meest van de wedstrijden maar 1 of 2 goals..
Aanvallend voetbal is niet terug te zien in goals, maar in gecreëerde kansen, schoten op goal, hoekschoppen, balbezit, etc. Volgens eredivisielive scoorde PSV het hoogste van alle eredivisieploegen op die punten. Ondanks dat PSV na het wegvallen van Reis een half seizoen met stront op 9 heeft gespeeld, hebben we ook de meeste doelpunten gemaakt.

quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 18:45 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

pffffff ja het zal wel discussie voeren met jou heeft geen zin als je oogkleppen op hebt
4-3-3, op balbezit spelen, zo min mogelijk de lange bal hanteren, dat zijn echt kenmerken van een counterploeg. Het is wat het is, heeft niks met oogkleppen te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door PSVMocro --
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dan ken ik ook een feit. Als de gemeente Amsterdam niet tientallen miljoenen had gepompt in de ArenA, dan kon Ajax geen gebruik maken van een stijging in capaciteit van 19.000 stoeltjes naar 53.000 stoeltjes. Door die subsidie haalt Ajax jaarlijks miljoenen aan euro's binnen die anders nooit gebruikt had kunnen worden voor transfers. Zo kunnen we aan de gang blijven.

[..]

Aanvallend voetbal is niet terug te zien in goals, maar in gecreëerde kansen, schoten op goal, hoekschoppen, balbezit, etc. Volgens eredivisielive scoorde PSV het hoogste van alle eredivisieploegen op die punten. Ondanks dat PSV na het wegvallen van Reis een half seizoen met stront op 9 heeft gespeeld, hebben we ook de meeste doelpunten gemaakt.

[..]

4-3-3, op balbezit spelen, zo min mogelijk de lange bal hanteren, dat zijn echt kenmerken van een counterploeg. Het is wat het is, heeft niks met oogkleppen te maken.
?? meeste doelpunten? Ja leuk 7 doelpunten verschil met ajax? En daar zijn er 10 tegen feyenoord geweest.. Dat jaar daarvoor had ajax 30 doelpunten meer.. Spelen ze 4-3-3?? Want ik dacht niet echt dat psv zo aanvallend speelde.. Want wat ik zag was het eerder een 4-4-2 of een 4-5-1..

Daarentegen is het leuk wat je zegt over ajax.. Ik zeg ook niet dat ik het erg vind dat psv geld krijgt.. Maar je geeft aan dat het geld niet gebruikt wordt maar dat is dan niet zo.. Als ze het geld niet hadden gehad hadden ze niet maar 4 spelers kunnen zoeken(Daar reken ik nu voor de laatste 2 weken dan een verdediger en een spits bij)

Ajax zijn stadion is gemaakt, inderdaad door de gemeente.. Alleen In dat stadion zitten ook allemaal andere sporthallen in enz.. Ajax heeft trouwens ook niet het stadion, het stadion is niet van ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:49 schreef freakie het volgende:

[..]

?? meeste doelpunten? Ja leuk 7 doelpunten verschil met ajax? En daar zijn er 10 tegen feyenoord geweest.. Dat jaar daarvoor had ajax 30 doelpunten meer.. Spelen ze 4-3-3?? Want ik dacht niet echt dat psv zo aanvallend speelde.. Want wat ik zag was het eerder een 4-4-2 of een 4-5-1..
Zelfs zonder die 10-0. 3 goals verschil. Daaruit concludeer jij dat PSV een counterploeg is en dat ze altijd maar 1 of 2 goals maakten? Is dat jouw onderbouwing?

Jij haalt het vorige seizoen erbij. Hoe speelde Jol toen jullie 30 goals meer scoorden? Ook 4-3-3 met combinatievoetbal?

Nogmaals het doelpuntenaantal zegt niet alles over de speelwijze van een ploeg.

quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:49 schreef freakie het volgende:

[..]
Daarentegen is het leuk wat je zegt over ajax.. Ik zeg ook niet dat ik het erg vind dat psv geld krijgt.. Maar je geeft aan dat het geld niet gebruikt wordt maar dat is dan niet zo.. Als ze het geld niet hadden gehad hadden ze niet maar 4 spelers kunnen zoeken(Daar reken ik nu voor de laatste 2 weken dan een verdediger en een spits bij)

Ajax zijn stadion is gemaakt, inderdaad door de gemeente.. Alleen In dat stadion zitten ook allemaal andere sporthallen in enz.. Ajax heeft trouwens ook niet het stadion, het stadion is niet van ajax..
Maar Ajax maakt er wel gebruik van. Als je de huur aftrekt van de opbrengsten uit de extra stoeltjes, dan heeft Ajax sinds het in de ArenA speelt tientallen miljoenen extra aan inkomsten gekregen. Zijn ook gebruikt voor transfers.

Ik vind dat ook niet erg, het is logisch zelfs. PSV en Ajax hebben veel voor hun stad gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door PSVMocro --
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zelfs zonder die 10-0. 3 goals verschil. Daaruit concludeer jij dat PSV een counterploeg is en dat ze altijd maar 1 of 2 goals maakten? Is dat jouw onderbouwing?

Jij haalt het vorige seizoen erbij. Hoe speelde Jol toen jullie 30 goals meer scoorden? Ook 4-3-3 met combinatievoetbal?

Nogmaals het doelpuntenaantal zegt niet alles over de speelwijze van een ploeg.

[..]

Maar Ajax maakt er wel gebruik van. Als je de huur aftrekt van de opbrengsten uit de extra stoeltjes, dan heeft Ajax sinds het in de ArenA speelt tientallen miljoenen extra aan inkomsten gekregen. Zijn ook gebruikt voor transfers.

Ik vind dat ook niet erg, het is logisch zelfs. PSV en Ajax hebben veel voor hun stad gedaan.
Nee toen gokte hij op de bevliegingen van suarez.. Ik probeer je helemaal niet aan te vallen.. Maar t is geen mooi voetbal wat psv laat zien.. Effectief was het toen wel.. Niet mooi.. T zelfde heeft twente gehad in die periode.. Vaak was het een hoge bal en daar werd dan uit gescoord.. Ajax heeft onder jol ook vaak gescoord met een counter maar scoorde eigenlijk omdat vertonghen een mooie lange pass heeft en dan de bal bij suarez legde en die een actie maakte en vervolgens zelf schoot of een assist gaf..

Maar van de huur van het stadion en van alle andere trainingshallen heeft Amsterdam ook geen windeieren gelegd.. Ajax verdient alleen aan de kaartverkoop zijn centen.. Voor dat grond opkopen van de Eindhovense gemeente verdient de gemeente helemaal niks.. Maar het maakt me ook helemaal niet uit maar je kan niet zeggen dat psv dat geld niet gebruikt voor transfers.. Want hadden ze het geld niet gehad dan waren ze al hun transfer inkomsten kwijt aan de schuld..
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 21:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zelfs zonder die 10-0. 3 goals verschil. Daaruit concludeer jij dat PSV een counterploeg is en dat ze altijd maar 1 of 2 goals maakten? Is dat jouw onderbouwing?

Jij haalt het vorige seizoen erbij. Hoe speelde Jol toen jullie 30 goals meer scoorden? Ook 4-3-3 met combinatievoetbal?

Nogmaals het doelpuntenaantal zegt niet alles over de speelwijze van een ploeg.

[..]

Maar Ajax maakt er wel gebruik van. Als je de huur aftrekt van de opbrengsten uit de extra stoeltjes, dan heeft Ajax sinds het in de ArenA speelt tientallen miljoenen extra aan inkomsten gekregen. Zijn ook gebruikt voor transfers.

Ik vind dat ook niet erg, het is logisch zelfs. PSV en Ajax hebben veel voor hun stad gedaan.
Ik had trouwens de tijd onder jol nog in mijn hoofd want vorig seizoen gingen jullie ander voetbal laten zien.. Dat is ook in kranten geschreven wat ik weet.. In de tijd dat jol bij ajax was, was psv eigenlijk altijd, samen met twente als ze dan de wedstrijd wonnen dat ze heel verdedigend speelde en eigenlijk 1 keer in de wedstrijd een kans hadden en doe dat scoorde.. En ik weet uit mijn herinneringen dat ajax in een wedstrijd 10 kansen had en daar dan 3 van scoorde.. Maar er ook wedstrijden bij zaten die niet om aan te gluren waren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee toen gokte hij op de bevliegingen van suarez.. Ik probeer je helemaal niet aan te vallen.. Maar t is geen mooi voetbal wat psv laat zien.. Effectief was het toen wel.. Niet mooi.. T zelfde heeft twente gehad in die periode.. Vaak was het een hoge bal en daar werd dan uit gescoord.. Ajax heeft onder jol ook vaak gescoord met een counter maar scoorde eigenlijk omdat vertonghen een mooie lange pass heeft en dan de bal bij suarez legde en die een actie maakte en vervolgens zelf schoot of een assist gaf..

Maar van de huur van het stadion en van alle andere trainingshallen heeft Amsterdam ook geen windeieren gelegd.. Ajax verdient alleen aan de kaartverkoop zijn centen.. Voor dat grond opkopen van de Eindhovense gemeente verdient de gemeente helemaal niks.. Maar het maakt me ook helemaal niet uit maar je kan niet zeggen dat psv dat geld niet gebruikt voor transfers.. Want hadden ze het geld niet gehad dan waren ze al hun transfer inkomsten kwijt aan de schuld..
haha, ik voel me ook zeker niet aangevallen. Het is gewoon een discussie en blijkbaar kijken we op sommige punten anders naar de wedstrijden, dat maakt het interessant.
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha, ik voel me ook zeker niet aangevallen. Het is gewoon een discussie en blijkbaar kijken we op sommige punten anders naar de wedstrijden, dat maakt het interessant.
Gelukkig daar ben ik blij mee want ik kan namelijk heel goed met je discussiëren en je bent een aardige jongen..

En een forum is om je mening te geven en te discussieren natuurlijk..;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik had trouwens de tijd onder jol nog in mijn hoofd want vorig seizoen gingen jullie ander voetbal laten zien.. Dat is ook in kranten geschreven wat ik weet.. In de tijd dat jol bij ajax was, was psv eigenlijk altijd, samen met twente als ze dan de wedstrijd wonnen dat ze heel verdedigend speelde en eigenlijk 1 keer in de wedstrijd een kans hadden en doe dat scoorde.. En ik weet uit mijn herinneringen dat ajax in een wedstrijd 10 kansen had en daar dan 3 van scoorde.. Maar er ook wedstrijden bij zaten die niet om aan te gluren waren..
kan je de wedstrijd psv - ajax nog herrineren afgelopen seizoen, oh wat waren jullie toch aanvallend laat me niet lachen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Ik lees net, PSV-directeur Sanders eist nog geen titel... ehm.. (hahahahhahahahahahahhaa) <-- intern.. :) Wij (Feyenoord-supporters, club, etc) hebben in ieder geval nog ambitie?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 augustus 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:13 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Vind je het niet triest dat jullie, ondanks al die successen in de afgelopen jaren, volledig aan de bedelstaf zitten en overeind moeten worden gehouden door subsidie van het dorp en de goedwilendheid van een paar bedrijven uit de buurt?
Ajax heeft inderdaad een jaarlijkse begroting van 70mio maar haalt die wel uit revenuen van de CL, recettes en een prima aan- en verkoopbeleid.
Als ik vervolgens even kijk naar de toekomstige cijfers kan ik alleen maar concluderen dat:
* Ajax winstgevend is en blijft,
* Er op het veld een aantal spelers rondlopen (o.a. Vertonghen, Eriksen, Van der Wiel, Anita, Boilesen, Sulejmani en Sighorsson) die allemaal een fantastische toekomst (en transferbedrag) tegemoet kunnen zien in het buitenland
* De volgende generatie Ajaxieden zich al warm spelen o.a.: Lorenzo Ebecilio, Rodney Sneijder, Tom Boere, Thulani Serero, Aras Özbiliz, Mats Rits en Geoffrey Castillion
* Bijna elk aanstormend talent graag naar Ajax wil vertrekken
* Ajax beschikt over een trainers waar de rest van Nederland allen maar van kan dromen (Ronald de Boer en Bergkamp voor Ajax 1 is wel even wat anders dan een lispelende, angstige Rutten die het keer op keer niet waar maakt)
* De CL voor de aankomende 5 jaar verzekerd is door een steeds groter wordende kwaliteitskloof tussen Ajax en de rest van de eredivisie
* De beste spits van Nederland in Jong Ajax, begeerd door PSV dat inmiddels al zoveel van haar budget heeft uitgegeven dat een fooi van 4MIO al niet meer op te brengen is.

Tenslotte:
* Het is toch volkomen mismanagement als er met 80MIO geen fatsoenlijk elftal kan worden samengesteld en dat, nu de competitie is begonnen, de paniek toeslaat omdat PSV na de aankoop van 4 spelers voor 18MIO (!!) een wanprestatie neerzet en de trainer al na 1 helft van de 1e competitiewedstrijd in de rust helemaal uit zijn dak gaat omdat de motivatie ontbreekt.....

* PSV moet zich toch diep schamen dat vorig seizoen al werd geschreeuwd om een extra spits en dat die er nu nog steeds niet is (ondanks 4 eerdere aankopen)

* De discipline ontbreekt als meerdere spelers gaan muiten omdat ze op meerdere fronten versterkingen eisen(!!!)

* Meerdere spelers na 1 wedstrijd wellicht alsnog vertrekken en leegloop dreigt (o.a. Toivonen, Bouma, Pieterse, Isaksson)

* PSV nog steeds niet snapt dat een club in Nederland alleen maar kan blijven presteren als er een doorstroom vanuit de eigen jeugd plaatsvindt en maar niet in staat is om eigen jeugd te laten presteren waardoor succes alleen maar kan worden bereikt met het aankopen van spelers (en wat vroeg of laat eindigt met een blijvend verlieslatende exploitatie zoals nu bij PSV het geval)

Kortom: Ik heb het idee dat je de impact van de huidige problemen bij PSV niet helemaal begrijpt en nog moet gaan bevatten dat PSV in veroordeeld tot de middenmoot als dit jaar geen prijzen worden gepakt om daarmee de begroting op niveau te houden en de schulden te kunnen blijven afbetalen (en de subsidie die dit jaar is verstrekt is eenmalig).
PSV is en blijft een provincieclubje die uiteindelijk natuurlijk nooit kan aanhaken bij een club als Ajax die met een internationale allure en bekendheid ten aller tijde zijn positie in de wereldtop kan blijven handhaven.
Dat moet je niet negatief opvatten, het nu eenmaal zo. Geniet van de momenten die PSV in de afgelopen jaren heeft gehad en koester deze. Overigens; of je nu speelt om de 3e plaats of de 8e.. Het is denk ik, met een andere mindset, net zo spannend en vermakelijk hoor!
Ik wil nog niet zeggen dat Ajax winstgevend is en blijft, met uitzondering op dit jaar. Daarbij hou ik er niet van om de CL mee te nemen in de begroting, want dan kan die volgend jaar weer een stuk lager uitkomen mocht je dat niet halen en de kosten blijven gelijk. CL zou extra moeten zijn en niet de reden om je begroting rond te krijgen.

Aan en Verkopen worden nooit meegnomen in de begroting (gelukkig maar, want dat kan je ook niet begroten)

PSV geeft de jeugd idd weinig kansen, omdat ze altijd CL speelde en veel inkomsten hadden, maar dat breekt ze nu op, elk jaar dat ze geen CL spelen hebben ze juist dat bedrag tekort en na 4 jaar is je potje een keer op. Wanbeleid dat Ajax ook heel lang heeft gevoerd. Ik vrees ook dat PSV de aankomende 3 a 4 jaar niet zo makkelijk kampioen meer zal kunnen worden en men veel aandacht aan de jeugd moet geven. Voordeel is wel dat als je geen geld hebt, dat je verplicht bent om jeugd te gebruiken en dat is op zich positief, maar maakt je wel iets zwakker, vanwege het gebrek aan ervaring. PSV kocht altijd spelers die wat ervaren waren en talentvol waren en moeten nu een stapje terug doen.

Die trainer, tja die moet je echt de eruit schoppen. Dat is toch gewoon afbraak voetbal wat hij wil spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door Ajax we love you --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 12 augustus 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 15:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik wil nog niet zeggen dat Ajax winstgevend is en blijft, met uitzondering op dit jaar. Daarbij hou ik er niet van om de CL mee te nemen in de begroting, want dan kan die volgend jaar weer een stuk lager uitkomen mocht je dat niet halen en de kosten blijven gelijk. CL zou extra moeten zijn en niet de reden om je begroting rond te krijgen.

Aan en Verkopen worden nooit meegnomen in de begroting (gelukkig maar, want dat kan je ook niet begroten)

PSV geeft de jeugd idd weinig kansen, omdat ze altijd CL speelde en veel inkomsten hadden, maar dat breekt ze nu op, elk jaar dat ze geen CL spelen hebben ze juist dat bedrag tekort en na 4 jaar is je potje een keer op. Wanbeleid dat Ajax ook heel lang heeft gevoerd. Ik vrees ook dat PSV de aankomende 3 a 4 jaar niet zo makkelijk kampioen meer zal kunnen worden en men veel aandacht aan de jeugd moet geven. Voordeel is wel dat als je geen geld hebt, dat je verplicht bent om jeugd te gebruiken en dat is op zich positief, maar maakt je wel iets zwakker, vanwege het gebrek aan ervaring. PSV kocht altijd spelers die wat ervaren waren en talentvol waren en moeten nu een stapje terug doen.

Die trainer, tja die moet je echt de eruit schoppen. Dat is toch gewoon afbraak voetbal wat hij wil spelen.
helemaal mee eens en niet meer aan toe te voegen
freakie
 freakie - vrijdag 12 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kan je de wedstrijd psv - ajax nog herrineren afgelopen seizoen, oh wat waren jullie toch aanvallend laat me niet lachen
Lees je wel lekker?? ff leren lezen pik.. Niet zo dom reageren!;)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 20:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Lees je wel lekker?? ff leren lezen pik.. Niet zo dom reageren!;)
aah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Gelukkig daar ben ik blij mee want ik kan namelijk heel goed met je discussiëren en je bent een aardige jongen..

En een forum is om je mening te geven en te discussieren natuurlijk..;)
Uiteraard. Als het op een goede manier gebeurt kun je alles tegen me zeggen. Ik raak er niet van in de war. :P

quote:
Op vrijdag 12 augustus 2011 - 11:55 schreef FEY-Esm het volgende:
Ik lees net, PSV-directeur Sanders eist nog geen titel... ehm.. (hahahahhahahahahahahhaa) <-- intern.. :) Wij (Feyenoord-supporters, club, etc) hebben in ieder geval nog ambitie?
Mijn ambitie is niet anders dan de ambitie van Fred Rutten. PSV moet voor de titel voetballen, altijd. Maar niet ten koste van alles. We hebben ook een beleid voor de lange termijn. We hadden drie routiniers kunnen halen, om de titelkansen te vergroten. Daar kiezen we dus niet voor. We zetten niet alles op dit ene jaar, zegt Sander bij nader inzien tegen het Algemeen Dagblad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door PSVMocro --
klopt
 klopt - zaterdag 13 augustus 2011 - 18:16   quote  deeplink  
nu psv een goedkoop dealtje heeft gesloten met ado over timothy kunnen ze dan ook niet wesley nog binne halen en dan toivonen of lens als diepe spits zetten... dan ben je toch ook klaar...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 18:16 schreef klopt het volgende:
nu psv een goedkoop dealtje heeft gesloten met ado over timothy kunnen ze dan ook niet wesley nog binne halen en dan toivonen of lens als diepe spits zetten... dan ben je toch ook klaar...
Lens in de spits en Verhoek op rechts is sowieso onzinnig. Aangezien Lens geen kopper is en de kracht van Verhoek vooral zit in zijn voorzetten. Toivonen zou dan nog eerder in aanmerking komen, maar hij vindt het belangrijker om ballen bij de verdediging op te halen ipv in de punt te staan. Je bent dus helemaal niet klaar als je Verhoek haalt. Toivonen en Lens zijn geen spitsen. Zullen altijd meer kansen nodig hebben vergeleken met een fatsoenlijke spits. Ze voetballen en denken ook anders. Bovendien ben ik sowieso tegen de komst van Verhoek. Je kan hem niet eens doorverkopen, omdat hij gek gaat doen als hij 50km buiten Den Haag komt. Dat heeft geen zin.
Briantje
 Briantje - zaterdag 13 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Zojuist PSV-RKC gekeken en het was weer een walgelijke vertoning! Ik heb het gehad met rutten! En je ziet hoe slecht we verdedigend zijn en we spelen tot de 80e minuut zonder spits? wordt echt tijd voor een nieuwe
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Ik zei al tegen een maat van me, onbegrijpelijk dat hij nog met Toivonen in de spits probeert te spelen. Het leek helemaal nergens op. Er zit totaal geen lijn in. Ze doen maar wat. Totaal geen overleg.

Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin we zo weinig kansen hebben gecreëerd. Dit was echt het niveau van een oefenwedstrijd, waarbij ze daarvoor 2x hebben getraind ofzo. Heb er geen goed woord voor over.

Zolang we geen echte nr 9 hebben had Rutten 4-4-2 moeten spelen met Lens en Toivonen voorin. Nu had je daar gewoon totaal geen vaste bezetting. Zo makkelijk te verdedigen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 18:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Lens in de spits en Verhoek op rechts is sowieso onzinnig. Aangezien Lens geen kopper is en de kracht van Verhoek vooral zit in zijn voorzetten. Toivonen zou dan nog eerder in aanmerking komen, maar hij vindt het belangrijker om ballen bij de verdediging op te halen ipv in de punt te staan. Je bent dus helemaal niet klaar als je Verhoek haalt. Toivonen en Lens zijn geen spitsen. Zullen altijd meer kansen nodig hebben vergeleken met een fatsoenlijke spits. Ze voetballen en denken ook anders. Bovendien ben ik sowieso tegen de komst van Verhoek. Je kan hem niet eens doorverkopen, omdat hij gek gaat doen als hij 50km buiten Den Haag komt. Dat heeft geen zin.
even terug komend op al jou vorige berichten dat het niet aan rutten ligt, ik weet niet wat jij vanavond gezien hebt maar dit is het slechtste wat ik ooit heb gezien bij psv geen beleving geen team spirit en niet voor elkaar willen knokken. jij zal de spelers weer de schuld geven maar daar lig het niet aan 1 voorbeeld manolev wordt gewisselt voor tamata dus een verdediger voor een verdediger dit heet laf voetbal terwijl je ook manolev eraf kon halen en labyad extra brengt om aanvallend iets extra te brengen. ten tweede waarvoor wisselt hij lens niet wat is die gast slecht zeg houdt het veld niet breed loopt continu continu toivonen in de weg in het centrum. als trainer moet je hier hem op aan spreken ten tweede komt lens niet in de bal als hij wordt aangespeelt en verliest ieder duel en is te lam om een extra stap te zetten.
verder mertens strootman en wijnaldum geen schim meer van vorig jaar. ten derde als we de wedstrijd nog hadden verloren was het nog terecht geweest ook nog en komen met de 1-0 heel goed weg, en ergens hoopte ik daar ook op want dan zijn we eindelijk verlost van onze meester trainer rutte.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:16 schreef PSVMocro het volgende:
Ik zei al tegen een maat van me, onbegrijpelijk dat hij nog met Toivonen in de spits probeert te spelen. Het leek helemaal nergens op. Er zit totaal geen lijn in. Ze doen maar wat. Totaal geen overleg.

Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin we zo weinig kansen hebben gecreëerd. Dit was echt het niveau van een oefenwedstrijd, waarbij ze daarvoor 2x hebben getraind ofzo. Heb er geen goed woord voor over.

Zolang we geen echte nr 9 hebben had Rutten 4-4-2 moeten spelen met Lens en Toivonen voorin. Nu had je daar gewoon totaal geen vaste bezetting. Zo makkelijk te verdedigen.
nu zeg je weer dat het een slechte traiener is, je bent ook zo wisselvallig als het weer.
IK ZEG HET NOG ENE KEER WIEBEREN MET DIE GAST DUS RUTTE LEES JE DIT DOE JE EIGEN EEN PLEZIER EN VERTREK
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

even terug komend op al jou vorige berichten dat het niet aan rutten ligt, ik weet niet wat jij vanavond gezien hebt maar dit is het slechtste wat ik ooit heb gezien bij psv geen beleving geen team spirit en niet voor elkaar willen knokken. jij zal de spelers weer de schuld geven maar daar lig het niet aan 1 voorbeeld manolev wordt gewisselt voor tamata dus een verdediger voor een verdediger dit heet laf voetbal terwijl je ook manolev eraf kon halen en labyad extra brengt om aanvallend iets extra te brengen. ten tweede waarvoor wisselt hij lens niet wat is die gast slecht zeg houdt het veld niet breed loopt continu continu toivonen in de weg in het centrum. als trainer moet je hier hem op aan spreken ten tweede komt lens niet in de bal als hij wordt aangespeelt en verliest ieder duel en is te lam om een extra stap te zetten.
verder mertens strootman en wijnaldum geen schim meer van vorig jaar. ten derde als we de wedstrijd nog hadden verloren was het nog terecht geweest ook nog en komen met de 1-0 heel goed weg, en ergens hoopte ik daar ook op want dan zijn we eindelijk verlost van onze meester trainer rutte.
Je gaat bij een voorsprong achterin niet 1 op 1 spelen. Dan ben je een tactisch onbenul. Ik heb zeker kritiek op Rutten en dat is dat hij met nagenoeg dezelfde opstelling en tactiek begint, terwijl het zowel tijdens de voorbereiding als tegen AZ niet blijkt te werken. Dan moet je keuzes durven te nemen en dat doet Rutten niet.

Mertens geen schim meer van vorig jaar? Speelde gewoon een sterke wedstrijd. Strootman was ook prima, had misschien op sommige momenten iets sneller naar voren kunnen/moeten spelen. Maar deed wat hij moest doen. Wijnaldum was niet goed vandaag. Hij verzuipt o.a. door Toivonen. Toivonen doet maar wat. Hij denkt dat hij Afellay is, maar aan dat niveau komt hij nooit van zijn leven. Waarom haalt hij de ballen op bij de verdedigers als hij als spits opgesteld staat? Zelfs Rutten zag je op een gegeven moment aangeven dat ze pressie moesten spelen. Als spelers niet naar je luisteren, dan moet je conclusies trekken. Nogmaals, ben er niet rouwig om als Rutten vertrekt, maar mijn reacties waar jij het over hebt hadden meer te maken dat ALLE schuld bij Rutten legt. Daar waar ik aangeef dat spelers ook bij zichzelf te rade moeten gaan. Met name Marcelo, Manolev en Toivonen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

nu zeg je weer dat het een slechte traiener is, je bent ook zo wisselvallig als het weer.
IK ZEG HET NOG ENE KEER WIEBEREN MET DIE GAST DUS RUTTE LEES JE DIT DOE JE EIGEN EEN PLEZIER EN VERTREK
Ik zeg niet dat Rutten een slechte trainer is, ik zeg dat hij in mijn ogen fouten heeft gemaakt. Dat zijn 2 verschillende dingen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:29 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Rutten een slechte trainer is, ik zeg dat hij in mijn ogen fouten heeft gemaakt. Dat zijn 2 verschillende dingen.
dus een slecht trainer hij maakt altijd de verkeerde beslissingen vanaf dag een weg met hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:40 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dus een slecht trainer hij maakr altijd de verkkerde beslissingen vanaf dag een weg met hem
Altijd en vanaf dag 1. Dat bedoel ik nou, slaat toch nergens op. Jij wil gewoon bloed zien en kan niet meer objectief oordelen. Vandaag was het een schandalige vertoning van PSV. Zelfs een blinde kan zien dat de selectie niet in balans is en daarbij moddert Rutten ook aan. Zet je er een andere trainer voor dan blijf je met een incomplete selectie achter. Spits en defensieve versterkingen zijn gewoon hard nodig. Dat moet je meenemen in je oordeel over de technische staf.

Misschien zei Sanders bewust dat hij de titel niet eist. Rutten en Isaksson hebben een aflopend contract. Heb je nu een seizoen om over die posities na te denken. Gomes is in 2012 transfervrij en wil graag terugkeren. Van Bommel erbij en dan heb je ook meer ervaring in een jonge ploeg. Voor de technische staf heb je Cocu al en daar zou ik na het EK Faber bij nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door PSVMocro --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 23:08   quote  deeplink  
hoor het commentaar wat rutte geeft. we hebben de eerste helft goed gevoetbalt
dham hij gelooft het zelf ook nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Altijd en vanaf dag 1. Dat bedoel ik nou, slaat toch nergens op. Jij wil gewoon bloed zien en kan niet meer objectief oordelen. Vandaag was het een schandalige vertoning van PSV. Zelfs een blinde kan zien dat de selectie niet in balans is en daarbij moddert Rutten ook aan. Zet je er een andere trainer voor dan blijf je met een incomplete selectie achter. Spits en defensieve versterkingen zijn gewoon hard nodig. Dat moet je meenemen in je oordeel over de technische staf.

Misschien zei Sanders bewust dat hij de titel niet eist. Rutten en Isaksson hebben een aflopend contract. Heb je nu een seizoen om over die posities na te denken. Gomes is in 2012 transfervrij en wil graag terugkeren. Van Bommel erbij en dan heb je ook meer ervaring in een jonge ploeg. Voor de technische staf heb je Cocu al en daar zou ik na het EK Faber bij nemen.
dit wordt het derde jaar op rij met zijn laf en schandalig voetbal en opstellingen wanvertoningen.
en dan altijd de zielige 1-0 proberen te verdedigen waar we ons vorig jaar zo vaak mee nekte terwijl voor de 2-0 te gaan. ik weet niet maar ben jij echt blind. en volgende week even de uitslag voorspellen tegen ado 3-0. en vraag 1000 supporters wat er met rutte moet gebeuren 999 mensen zouden zeggen strik erom en weg ermee, merk de sfeer wel op de tribune iedereen is deze gast zat er was zelfs een supporter die hem wilde aanvallen maar deze werd gelukkig tegen gehouden want een blauw oog gun ik hem nou ook weer niet, maar de supporters kunnen hem echt uitspuigen. heb je zelf ook een seizoenkaart ?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 22:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Altijd en vanaf dag 1. Dat bedoel ik nou, slaat toch nergens op. Jij wil gewoon bloed zien en kan niet meer objectief oordelen. Vandaag was het een schandalige vertoning van PSV. Zelfs een blinde kan zien dat de selectie niet in balans is en daarbij moddert Rutten ook aan. Zet je er een andere trainer voor dan blijf je met een incomplete selectie achter. Spits en defensieve versterkingen zijn gewoon hard nodig. Dat moet je meenemen in je oordeel over de technische staf.

Misschien zei Sanders bewust dat hij de titel niet eist. Rutten en Isaksson hebben een aflopend contract. Heb je nu een seizoen om over die posities na te denken. Gomes is in 2012 transfervrij en wil graag terugkeren. Van Bommel erbij en dan heb je ook meer ervaring in een jonge ploeg. Voor de technische staf heb je Cocu al en daar zou ik na het EK Faber bij nemen.
en de selectie is overgens sterker geworden dan vorigjaar alleen jammer dat we reis missen. maar daar kan het niet alleen aan liggen
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 augustus 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:21 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

en de selectie is overgens sterker geworden dan vorigjaar alleen jammer dat we reis missen. maar daar kan het niet alleen aan liggen
De selectie is op dit moment niet compleet en dus ook niet sterker geworden. Het maakt toch wel heel wat of je wel of geen echte spits kan opstellen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 13 augustus 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:24 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De selectie is op dit moment niet compleet en dus ook niet sterker geworden. Het maakt toch wel heel wat of je wel of geen echte spits kan opstellen.
strootman mertens en wijnaldum zijn er bij gekomen dus sterker geworden dan vorig jaar. ik zal het zo zeggen zet gertjan verbeek of co adriaans of fabber voor deze gasten en ze doen het allemaal beter dan rutte geloof me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 augustus 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 23:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

strootman mertens en wijnaldum zijn er bij gekomen dus sterker geworden dan vorig jaar. ik zal het zo zeggen zet gertjan verbeek of co adriaans of fabber voor deze gasten en ze doen het allemaal beter dan rutte geloof me
Om te zeggen dat een selectie sterker is geworden moet je de nieuwe spelers wel afzetten tegen de spelers die er niet meer bij zijn en waar we het afgelopen seizoen mee waren gestart.
Spotgod
 Spotgod - zondag 14 augustus 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Rutten heeft er 2 wedstrijden op zitten en heeft alleen maar lopen klagen. De ambities worden inmiddels al teruggeschroefd en ook inmiddels is de versterking met een spits en een verdediger nog steeds niet rond..
We weten nu hoe Rutten erover denkt, benieuwd wat spelers als Bouma, Toivonen en Pieters gaan doen..
Een verterking met De Rijck is in mijn ohgen onvoldoende voor PSV en Hamdoei gaat er voor een gewenst salaris van 1.8Mio ook niet komen.

Kortom: PSV verliest de competitie door slecht aankoopbeleid, ontbreken van cordaat handelen en het onvermogen om een team gemotiveerd en bij elkaar te houden..

Rutten is de Been van PSV.. Benieuwd hoe lang hij nog aan mag blijven..
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2011 - 18:54 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Lens in de spits en Verhoek op rechts is sowieso onzinnig. Aangezien Lens geen kopper is en de kracht van Verhoek vooral zit in zijn voorzetten. Toivonen zou dan nog eerder in aanmerking komen, maar hij vindt het belangrijker om ballen bij de verdediging op te halen ipv in de punt te staan. Je bent dus helemaal niet klaar als je Verhoek haalt. Toivonen en Lens zijn geen spitsen. Zullen altijd meer kansen nodig hebben vergeleken met een fatsoenlijke spits. Ze voetballen en denken ook anders. Bovendien ben ik sowieso tegen de komst van Verhoek. Je kan hem niet eens doorverkopen, omdat hij gek gaat doen als hij 50km buiten Den Haag komt. Dat heeft geen zin.
Omdat hij(verhoek) niet tekent bij een club in het buitenland, heeft hij heimwee?? Hij is in ieder geval een slimme speler die kiest voor zijn gevoel, en als je daar heb gekeken op de trainingsvelden enz dan denk ik dat iedereen weer heel snel terug wil.. En moet je hem trouwens verkopen? Als hij heel goed word heb je een wereldspeler die niet weg wil...
Ronneke
 Ronneke - zondag 14 augustus 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Rutte is nog steeds oké. Brands moet nog een spits halen en 2 verdedigers, Strootman is te snel als sterspeler beoordeeld en wijnaldum speelt net zo goed als bij ons in de eerste competitiehelft. Die wordt hier ook onzeker van omdat zijn verwachtingen waarschijnlijk anders waren. In potentie moeten jullie kampioen kunnen worden, alleen dan moet er een spits bij en moeten Bouma en Marcello buiten en niet de trainer denk ik.
fc faro
 fc faro - zondag 14 augustus 2011 - 16:49   quote  deeplink  
rutten had het over geluk ???? maar had rkc niet gewoon met tien man op het veld moeten staan naar 22 min . daar word ik zogek van zeuren als een psv,er iets doet maar az pennel geel 2de dus rood 61min 2.2 en nu weer met rkc ???? het mag niet een reden zijn dat psv zo speeld .het is alleen wel spel bepalent . en dan zie je die anderre topper in nl dan was het me teen rood geweest .
PSVmatt
 PSVmatt - zondag 14 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Hij moet weg en moet dat zelf ook snappen!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 14 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 16:49 schreef fc faro het volgende:
rutten had het over geluk ???? maar had rkc niet gewoon met tien man op het veld moeten staan naar 22 min . daar word ik zogek van zeuren als een psv,er iets doet maar az pennel geel 2de dus rood 61min 2.2 en nu weer met rkc ???? het mag niet een reden zijn dat psv zo speeld .het is alleen wel spel bepalent . en dan zie je die anderre topper in nl dan was het me teen rood geweest .
dat is al jaren bekend dat PSV erin wordt gefloten. kijk amelo tegen nac grappig dat zo iemand wel een strafschop krijgt lachen toch man
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 14 augustus 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 12:44 schreef Ronneke het volgende:
Rutte is nog steeds oké. Brands moet nog een spits halen en 2 verdedigers, Strootman is te snel als sterspeler beoordeeld en wijnaldum speelt net zo goed als bij ons in de eerste competitiehelft. Die wordt hier ook onzeker van omdat zijn verwachtingen waarschijnlijk anders waren. In potentie moeten jullie kampioen kunnen worden, alleen dan moet er een spits bij en moeten Bouma en Marcello buiten en niet de trainer denk ik.
weet je wel wat voetbal inhoud
Briantje
 Briantje - zondag 14 augustus 2011 - 19:00   quote  deeplink  
inderdaad rutten heeft geen visie, want in de voorbereiding speelt die met het middenveld van strootman toivonen en wijaldum en nu in de competitie met een extra verdedigende middenvelder in de vorm van funso ojo. Zelfs tegen RKC! Dat is ronduit belachelijk!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 14 augustus 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:00 schreef Briantje het volgende:
inderdaad rutten heeft geen visie, want in de voorbereiding speelt die met het middenveld van strootman toivonen en wijaldum en nu in de competitie met een extra verdedigende middenvelder in de vorm van funso ojo. Zelfs tegen RKC! Dat is ronduit belachelijk!
maar volgens psvmocro is het een hele goeden trainer
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 17:59 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dat is al jaren bekend dat PSV erin wordt gefloten. kijk amelo tegen nac grappig dat zo iemand wel een strafschop krijgt lachen toch man
Volgens mij zijn jullie cht vaak zat geholpen door arbitrale blunders.. Doelpunt Bakkal bij PSv Ajax bijvoorbeeld??
freakie
 freakie - zondag 14 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:43 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

maar volgens psvmocro is het een hele goeden trainer
Volgens psvmocro heeft rutten fouten gemaakt maar en is hij niet een slechte trainer.. Dus NIET SLECHT.. Dat wil zeggen dat het een middenmatige trainer is.. Oftewel.. Geef hem nog ff de tijd om te kijken wat hij met deze selectie kan.. Want 3 nieuwe spelers direct toepassen duurt meestal 6 wedstrijden..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 15 augustus 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jullie cht vaak zat geholpen door arbitrale blunders.. Doelpunt Bakkal bij PSv Ajax bijvoorbeeld??
jongen tyf op met 020 bril op, gister moest die gast eraf met rood de week ervoor strafschop ik weet niet wat jij volgt met je lucky 020 team hou gewoon je bek dicht man.
of ben je stiekem voor psvee pik. die waardeloze scheidrechters hebben jullie allemaal op de hand he braamhaar met zijn gejuich
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 augustus 2011 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 19:43 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

maar volgens psvmocro is het een hele goeden trainer
Gaap...hahah Jij bent echt grappig.
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 15 augustus 2011 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 00:55 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jongen tyf op met 020 bril op, gister moest die gast eraf met rood de week ervoor strafschop ik weet niet wat jij volgt met je lucky 020 team hou gewoon je bek dicht man.
of ben je stiekem voor psvee pik. die waardeloze scheidrechters hebben jullie allemaal op de hand he braamhaar met zijn gejuich
Ja Remco, je geeft je mening op een forum. Dat kan echt niet, shame on you...

Lees je wel eens terug wat je af en toe schrijft eindhovenpsv1? Zou ik eens doen als ik jou was.
freakie
 freakie - maandag 15 augustus 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 01:58 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Ja Remco, je geeft je mening op een forum. Dat kan echt niet, shame on you...

Lees je wel eens terug wat je af en toe schrijft eindhovenpsv1? Zou ik eens doen als ik jou was.
Ongelofelijk die jongen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 15 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
drop dead you all
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 15 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Ik denk dat we Rutten pas kunnen beoordelen na dit jaar. PSV heeft megaboodschappen gedaan en het blijkt nu al dat behalve Mertens die jongens (voorlopig) geen dragende spelers kunnen zijn. Strootman speelde minder dan een jaar geleden nog een hoofdrol bij het gedegradeerde Sparta en kon niet voorkomen dat er een valse start werd gemaakt in de Jupiler League. Sinds hij bij Utrecht kwam zakte het team of tot de negende plaats. Hij is na een paar mooie steekballetjes en selectie voor Oranje omhoog geschreven maar ik zeg je het is geen winnaar. Wijnaldum is ijverig en talentvol maar was bij Feyenoord zelden bepalend. Hij is erg bescheiden en hoe sympathiek en leuk ik hem ook vind de keuze voor PSV was een slechte. Hij had bij Feyenoord moeten blijven om zich door te ontwikkelen of naar het buitenland moeten gaan. De prijs van 5 miljoen is goed voor Feyenoord maar aan de hoge kant voor PSV.

Kortom Rutten zal de handen vol hebben aan deze jongens. En Brands. Dat is een rat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door sportdwaas --
psvboertje
 psvboertje - maandag 15 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
ik denk dat psv beter af is zonder rutte en denk ik dat ten hag het beter gaat doen als rutte of cocu das ook een oplossing voor een nieuwe trainer hij is bekend met psv en weet hoe tie het op moet lossen en derijck is wel goeie aankoop denk ik nou nog matavz binnen halen en dan is het compleet ik denk dat psv mee gaat spelen voor de titel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen









0.0110499