BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Gert-jan Verbeek zou een goede trainer voor PSV zijn. naar mijn inziens onterecht weg gestuurd bij Feyenoord en draaide een goed seizoen bij AZ. hij kan ook mooi die Toivonen naar zijn plaats wijzen, in plaats van hem aanvoerder te maken.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:06 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
Gert-jan Verbeek zou een goede trainer voor PSV zijn. naar mijn inziens onterecht weg gestuurd bij Feyenoord en draaide een goed seizoen bij AZ. hij kan ook mooi die Toivonen naar zijn plaats wijzen, in plaats van hem aanvoerder te maken.
Ik hoef die vogelverschrikker niet bij PSV te zien. Gewoon Cocu doorschuiven en aanvullen met Faber.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, omdat het een stel wijven zijn. Ze spelen niet voor Rutten, maar voor PSV. Daar krijgen ze flink voor betaald. Die gasten zijn echt brutaal. Falen en klagen. Heb er geen goed woord voor over.

Jij wil Rutten OVERAL de schuld van geven en dat moet je zelf weten. Maar als Brands gewoon voor AZ uit de selectie op orde had, dan was er niks aan de hand geweest. Er was gewoon een budget van 20-25 miljoen euro. Je bent een topclub en speelt buiten de wedstrijden met Reis om al 3 seizoenen zonder fatsoenlijke spits. Dan is het niet uit te leggen waarom je tot op de dag van vandaag nog geen spits hebt.
lees de vorige berichten even terug van af dag een heeft hij niks gepresteerd. omdat hij niet de ballen heeft om voorwaarts te voetbballen en zielig opp een counter loert. Dit krijgen de spelers mee als instructie vindt je het gek dat de spelers gaan falen als je geen vrijheid krijgt. maar ik zeg al lekker rutten blijven steunen dan komt het vast wel goed git seizoen not dus
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 09 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 21:55 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Ja.. zucht maar effe..:-)
laat zitten
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 22:26 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

lees de vorige berichten even terug van af dag een heeft hij niks gepresteerd. omdat hij niet de ballen heeft om voorwaarts te voetbballen en zielig opp een counter loert. Dit krijgen de spelers mee als instructie vindt je het gek dat de spelers gaan falen als je geen vrijheid krijgt. maar ik zeg al lekker rutten blijven steunen dan komt het vast wel goed git seizoen not dus
Ik ben kritisch op Rutten en zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt, maar je moet ook realist zijn. Rutten is ook vaak in de steek gelaten door PSV. Je kan niet tussentijds 3 aanvallende krachten, waarvan 2 (Afellay en Reis) met exceptionele kwaliteiten, en er niks voor terughalen. Dat gaat je opbreken. In het begin speelde PSV onder hem ook verdienstelijke wedstrijden. Ik snap totaal niet hoe je erbij komt dat PSV countervoetbal speelde, aangezien onze tegenstanders vanaf minuut 1 in de eigen 16 gingen staan en PSV het spel lieten maken. Uitzonderingen daargelaten (Utrecht uit, Heracles uit). We hebben onder Rutten meer kansen gecreëerd als onder Hiddink. Rutten kwam op het moment dat PSV zowel op het veld als organisatorisch een rotzooi was. Net 4de geworden met 3 of 4 trainers in één seizoen. Vervolgens bleef hij ongeslagen tot vlak na de winterstop. Dankzij Rutten konden we nog even genieten van Reis en met hem erbij hadden we een prachtig elftal. Ik kan me genoeg goede en mooie wedstrijden herinneren. Het was niet allemaal stront onder Rutten. Op dit moment heeft Brands hem opgezadeld met een elftal wat niet in balans is. Als je wil kankeren op Rutten, prima...maar waarom blijft Brands buiten schot bij jou? Het is zijn taak om te zorgen voor een sterk elftal.
freakie
 freakie - woensdag 10 augustus 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 23:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben kritisch op Rutten en zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt, maar je moet ook realist zijn. Rutten is ook vaak in de steek gelaten door PSV. Je kan niet tussentijds 3 aanvallende krachten, waarvan 2 (Afellay en Reis) met exceptionele kwaliteiten, en er niks voor terughalen. Dat gaat je opbreken. In het begin speelde PSV onder hem ook verdienstelijke wedstrijden. Ik snap totaal niet hoe je erbij komt dat PSV countervoetbal speelde, aangezien onze tegenstanders vanaf minuut 1 in de eigen 16 gingen staan en PSV het spel lieten maken. Uitzonderingen daargelaten (Utrecht uit, Heracles uit). We hebben onder Rutten meer kansen gecreëerd als onder Hiddink. Rutten kwam op het moment dat PSV zowel op het veld als organisatorisch een rotzooi was. Net 4de geworden met 3 of 4 trainers in één seizoen. Vervolgens bleef hij ongeslagen tot vlak na de winterstop. Dankzij Rutten konden we nog even genieten van Reis en met hem erbij hadden we een prachtig elftal. Ik kan me genoeg goede en mooie wedstrijden herinneren. Het was niet allemaal stront onder Rutten. Op dit moment heeft Brands hem opgezadeld met een elftal wat niet in balans is. Als je wil kankeren op Rutten, prima...maar waarom blijft Brands buiten schot bij jou? Het is zijn taak om te zorgen voor een sterk elftal.
Mooi dat je dat aanhaalt.. Doordat de tegenstander in de 16 ging staan ging psv punten verliezen.. Psv kon het spel niet maken.. Dat kwam vaak pas in de laatste minuten pas als de tegenstander moe was.. Maar dat ging vervelend genoeg na vorig jaar niet meer op voor psv..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 augustus 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 00:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Mooi dat je dat aanhaalt.. Doordat de tegenstander in de 16 ging staan ging psv punten verliezen.. Psv kon het spel niet maken.. Dat kwam vaak pas in de laatste minuten pas als de tegenstander moe was.. Maar dat ging vervelend genoeg na vorig jaar niet meer op voor psv..
Er werden wel degelijk kansen gecreëerd, dat was het probleem niet. Het afmaken wel en dan krijg je een onrustige ploeg omdat ze geen zekerheid hebben dat die goals ook zullen vallen. Een tegentreffer komt dan dubbel zo hard aan. Je ontlast je verdediging er niet mee.
020.NL
 020.NL - woensdag 10 augustus 2011 - 09:04   quote  deeplink  
triest zooitje daar in eindhoven , 80 miljoen krijgen en nog niets presteren .
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 23:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben kritisch op Rutten en zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt, maar je moet ook realist zijn. Rutten is ook vaak in de steek gelaten door PSV. Je kan niet tussentijds 3 aanvallende krachten, waarvan 2 (Afellay en Reis) met exceptionele kwaliteiten, en er niks voor terughalen. Dat gaat je opbreken. In het begin speelde PSV onder hem ook verdienstelijke wedstrijden. Ik snap totaal niet hoe je erbij komt dat PSV countervoetbal speelde, aangezien onze tegenstanders vanaf minuut 1 in de eigen 16 gingen staan en PSV het spel lieten maken. Uitzonderingen daargelaten (Utrecht uit, Heracles uit). We hebben onder Rutten meer kansen gecreëerd als onder Hiddink. Rutten kwam op het moment dat PSV zowel op het veld als organisatorisch een rotzooi was. Net 4de geworden met 3 of 4 trainers in één seizoen. Vervolgens bleef hij ongeslagen tot vlak na de winterstop. Dankzij Rutten konden we nog even genieten van Reis en met hem erbij hadden we een prachtig elftal. Ik kan me genoeg goede en mooie wedstrijden herinneren. Het was niet allemaal stront onder Rutten. Op dit moment heeft Brands hem opgezadeld met een elftal wat niet in balans is. Als je wil kankeren op Rutten, prima...maar waarom blijft Brands buiten schot bij jou? Het is zijn taak om te zorgen voor een sterk elftal.
Heb onder hem bewind nog niet een mooie wedstrijd gezien sorry dat ik dat moet zeggen.
En toen reis uitviel en afellay weg ging was er geen geld om iets te halen nu heeft rutte geld tot zijn beschikking en haalt spelers met kwaliteiten maar haalt niet er uit wat er in zit kijk na strootman die speelde echt slecht tegen az. En ik zie na mijn mening geen verrandering Speelt nog steed laf counter voetbal tegen de grotere clubs het zou te gek zijn als je dit ook tegen de kleinere clubs zou doen. en wat kan brands betreftdie kan er weinig aan doen als rutte het elftal niet op rit krijgt, ik geef je dit nog even mee a.s zaterdag om 19:45 gaan we het zelfs moeilijk krijgen tegen rkc waalwijk omdat we de tegenstanders niet moeten onderschaten dat zijn de uitspraken van rutten. Of deze laatst uitspraak tegen az als we hier vandaag(verliezen)dan is het seizoen nog niet(verloren)AUB zeg als je met zo'n instelling na az gaat dan blijf je zwakzinnig en dan zal je ook verliezen. en zo heeft hij wel meerdere zwakzinnige uitspraken gehad ik, ik had het ook graag anders gezien dat hij gewoon de beker landstitel en de schaal pakt maar hij beschikt helaas niet over deze kwaliteiten. Heb het nu zo'n 2 jaar aangekeken met rutte maar deze man gaat nooit een prijs bij een top club pakken speelt vanaf de eerste dag laf voetbal met zeer goeden spelers zet maar gertjan verbeek voor de groep of co adriaans
of misschien ronjans dit soort trainers het optimale rendament uit deze spelers.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:04 schreef 020.NL het volgende:
triest zooitje daar in eindhoven , 80 miljoen krijgen en nog niets presteren .
Dat is bij jullie de laatste 20 jaar al zo een grtote zooitje, en ze zijn ook weer is un keer kampioen geworden mee die grote bek erop. Geniet er maar van want jullie zijn misschien favoreit voor de titel maar zo sterk is jullie verdediging ook weer niet met boilisen en blind, en theo jansen valt door de mand. de a.s tegenstander dan kunnen jullie waar jullie staan

ten tweede jullie hebben ieder jaar een begroting van rondt de 70 miljoen dus zegt genoeg he
Spotgod
 Spotgod - woensdag 10 augustus 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 09:27 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Dat is bij jullie de laatste 20 jaar al zo een grtote zooitje, en ze zijn ook weer is un keer kampioen geworden mee die grote bek erop. Geniet er maar van want jullie zijn misschien favoreit voor de titel maar zo sterk is jullie verdediging ook weer niet met boilisen en blind, en theo jansen valt door de mand. de a.s tegenstander dan kunnen jullie waar jullie staan

ten tweede jullie hebben ieder jaar een begroting van rondt de 70 miljoen dus zegt genoeg he
Vind je het niet triest dat jullie, ondanks al die successen in de afgelopen jaren, volledig aan de bedelstaf zitten en overeind moeten worden gehouden door subsidie van het dorp en de goedwilendheid van een paar bedrijven uit de buurt?
Ajax heeft inderdaad een jaarlijkse begroting van 70mio maar haalt die wel uit revenuen van de CL, recettes en een prima aan- en verkoopbeleid.
Als ik vervolgens even kijk naar de toekomstige cijfers kan ik alleen maar concluderen dat:
* Ajax winstgevend is en blijft,
* Er op het veld een aantal spelers rondlopen (o.a. Vertonghen, Eriksen, Van der Wiel, Anita, Boilesen, Sulejmani en Sighorsson) die allemaal een fantastische toekomst (en transferbedrag) tegemoet kunnen zien in het buitenland
* De volgende generatie Ajaxieden zich al warm spelen o.a.: Lorenzo Ebecilio, Rodney Sneijder, Tom Boere, Thulani Serero, Aras Özbiliz, Mats Rits en Geoffrey Castillion
* Bijna elk aanstormend talent graag naar Ajax wil vertrekken
* Ajax beschikt over een trainers waar de rest van Nederland allen maar van kan dromen (Ronald de Boer en Bergkamp voor Ajax 1 is wel even wat anders dan een lispelende, angstige Rutten die het keer op keer niet waar maakt)
* De CL voor de aankomende 5 jaar verzekerd is door een steeds groter wordende kwaliteitskloof tussen Ajax en de rest van de eredivisie
* De beste spits van Nederland in Jong Ajax, begeerd door PSV dat inmiddels al zoveel van haar budget heeft uitgegeven dat een fooi van 4MIO al niet meer op te brengen is.

Tenslotte:
* Het is toch volkomen mismanagement als er met 80MIO geen fatsoenlijk elftal kan worden samengesteld en dat, nu de competitie is begonnen, de paniek toeslaat omdat PSV na de aankoop van 4 spelers voor 18MIO (!!) een wanprestatie neerzet en de trainer al na 1 helft van de 1e competitiewedstrijd in de rust helemaal uit zijn dak gaat omdat de motivatie ontbreekt.....

* PSV moet zich toch diep schamen dat vorig seizoen al werd geschreeuwd om een extra spits en dat die er nu nog steeds niet is (ondanks 4 eerdere aankopen)

* De discipline ontbreekt als meerdere spelers gaan muiten omdat ze op meerdere fronten versterkingen eisen(!!!)

* Meerdere spelers na 1 wedstrijd wellicht alsnog vertrekken en leegloop dreigt (o.a. Toivonen, Bouma, Pieterse, Isaksson)

* PSV nog steeds niet snapt dat een club in Nederland alleen maar kan blijven presteren als er een doorstroom vanuit de eigen jeugd plaatsvindt en maar niet in staat is om eigen jeugd te laten presteren waardoor succes alleen maar kan worden bereikt met het aankopen van spelers (en wat vroeg of laat eindigt met een blijvend verlieslatende exploitatie zoals nu bij PSV het geval)

Kortom: Ik heb het idee dat je de impact van de huidige problemen bij PSV niet helemaal begrijpt en nog moet gaan bevatten dat PSV in veroordeeld tot de middenmoot als dit jaar geen prijzen worden gepakt om daarmee de begroting op niveau te houden en de schulden te kunnen blijven afbetalen (en de subsidie die dit jaar is verstrekt is eenmalig).
PSV is en blijft een provincieclubje die uiteindelijk natuurlijk nooit kan aanhaken bij een club als Ajax die met een internationale allure en bekendheid ten aller tijde zijn positie in de wereldtop kan blijven handhaven.
Dat moet je niet negatief opvatten, het nu eenmaal zo. Geniet van de momenten die PSV in de afgelopen jaren heeft gehad en koester deze. Overigens; of je nu speelt om de 3e plaats of de 8e.. Het is denk ik, met een andere mindset, net zo spannend en vermakelijk hoor!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:13 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Vind je het niet triest dat jullie, ondanks al die successen in de afgelopen jaren, volledig aan de bedelstaf zitten en overeind moeten worden gehouden door subsidie van het dorp en de goedwilendheid van een paar bedrijven uit de buurt?
Ajax heeft inderdaad een jaarlijkse begroting van 70mio maar haalt die wel uit revenuen van de CL, recettes en een prima aan- en verkoopbeleid.
Als ik vervolgens even kijk naar de toekomstige cijfers kan ik alleen maar concluderen dat:
* Ajax winstgevend is en blijft,
* Er op het veld een aantal spelers rondlopen (o.a. Vertonghen, Eriksen, Van der Wiel, Anita, Boilesen, Sulejmani en Sighorsson) die allemaal een fantastische toekomst (en transferbedrag) tegemoet kunnen zien in het buitenland
* De volgende generatie Ajaxieden zich al warm spelen o.a.: Lorenzo Ebecilio, Rodney Sneijder, Tom Boere, Thulani Serero, Aras Özbiliz, Mats Rits en Geoffrey Castillion
* Bijna elk aanstormend talent graag naar Ajax wil vertrekken
* Ajax beschikt over een trainers waar de rest van Nederland allen maar van kan dromen (Ronald de Boer en Bergkamp voor Ajax 1 is wel even wat anders dan een lispelende, angstige Rutten die het keer op keer niet waar maakt)
* De CL voor de aankomende 5 jaar verzekerd is door een steeds groter wordende kwaliteitskloof tussen Ajax en de rest van de eredivisie
* De beste spits van Nederland in Jong Ajax, begeerd door PSV dat inmiddels al zoveel van haar budget heeft uitgegeven dat een fooi van 4MIO al niet meer op te brengen is.

Tenslotte:
* Het is toch volkomen mismanagement als er met 80MIO geen fatsoenlijk elftal kan worden samengesteld en dat, nu de competitie is begonnen, de paniek toeslaat omdat PSV na de aankoop van 4 spelers voor 18MIO (!!) een wanprestatie neerzet en de trainer al na 1 helft van de 1e competitiewedstrijd in de rust helemaal uit zijn dak gaat omdat de motivatie ontbreekt.....

* PSV moet zich toch diep schamen dat vorig seizoen al werd geschreeuwd om een extra spits en dat die er nu nog steeds niet is (ondanks 4 eerdere aankopen)

* De discipline ontbreekt als meerdere spelers gaan muiten omdat ze op meerdere fronten versterkingen eisen(!!!)

* Meerdere spelers na 1 wedstrijd wellicht alsnog vertrekken en leegloop dreigt (o.a. Toivonen, Bouma, Pieterse, Isaksson)

* PSV nog steeds niet snapt dat een club in Nederland alleen maar kan blijven presteren als er een doorstroom vanuit de eigen jeugd plaatsvindt en maar niet in staat is om eigen jeugd te laten presteren waardoor succes alleen maar kan worden bereikt met het aankopen van spelers (en wat vroeg of laat eindigt met een blijvend verlieslatende exploitatie zoals nu bij PSV het geval)

Kortom: Ik heb het idee dat je de impact van de huidige problemen bij PSV niet helemaal begrijpt en nog moet gaan bevatten dat PSV in veroordeeld tot de middenmoot als dit jaar geen prijzen worden gepakt om daarmee de begroting op niveau te houden en de schulden te kunnen blijven afbetalen (en de subsidie die dit jaar is verstrekt is eenmalig).
PSV is en blijft een provincieclubje die uiteindelijk natuurlijk nooit kan aanhaken bij een club als Ajax die met een internationale allure en bekendheid ten aller tijde zijn positie in de wereldtop kan blijven handhaven.
Dat moet je niet negatief opvatten, het nu eenmaal zo. Geniet van de momenten die PSV in de afgelopen jaren heeft gehad en koester deze. Overigens; of je nu speelt om de 3e plaats of de 8e.. Het is denk ik, met een andere mindset, net zo spannend en vermakelijk hoor!
hahahaha meer heb ik je niet te zeggen met je zielige leventje. teer maar op het in het verleden behaalde resultaten, HAHAHA allure waar is jullie allure met geluk kampioen geworden afgelopen jaar aub zeg houdt je arrogante mond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Spotgod
 Spotgod - woensdag 10 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:35 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hahahaha meer heb ik niet jou zielig leventje te zeggen go loser
Dat zijn nog eens tegenargumenten!! :-)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:43 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens tegenargumenten!! :-)
juist kom eens met argumenten en teer niet op in het verleden behaalde resultaten. en psv laten ze nooit vallen zowel de gemeente niet zowel het bedrijfs leven niet wij zijn geen feyenoord die ze kapot laten rotten echt triest trouwens voor feyenoord. en ik weet niet waar jullie allure al die jaren is gebleven maar die zijn heel ver te zoeken en zeker in europa maar dat terzijde en vroeger was het voetbal iets makkelijker dan nu maar in jou beleving zal dat wel niet zo zijn. en overigens wat komt er aan top talent voort uit jullie jeugd ook helemaal niets wij hebben tenminste op dit moment echte top talenten in huis rondt lopen. en zijn al jaren aan de macht voetbalhoofstad van nederland onthoudt dat goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
Spotgod
 Spotgod - woensdag 10 augustus 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 11:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

juist kom eens met argumenten en teer niet op in het verleden behaalde resultaten. en psv laten ze nooit vallen zowel de gemeente niet zowel het bedrijfs leven niet wij zijn geen feyenoord die ze kapot laten rotten echt triest trouwens voor feyenoord. en ik weet niet waar jullie allure al die jaren is gebleven maar die zijn heel ver te zoeken en zeker in europa maar dat terzijde en vroeger was het voetbal iets makkelijker dan nu maar in jou beleving zal dat wel niet zo zijn. en overigens wat komt er aan top talent voort uit jullie jeugd ook helemaal niets wij hebben tenminste op dit moment echte top talenten in huis rondt lopen. en zijn al jaren aan de macht voetbalhoofstad van nederland onthoudt dat goed
Het lijkt erop dat je de weg een beetje kwijt bent..

* In mijn reactie ga ik juist in op de toekomstperspectieven van Ajax, dat jij refereert aan onze rijke en succesvolle historie vind ik aardig maar ik kijk vooral vooruit.

* Onze perspectieven voor Europa zijn naar mijn mening goed te noemen. We hebben een goede selectie, zijn direct geplaatst voor de CL en kunnen in de aankomende jaren wel het nodige gaan bereiken verwacht ik (en met mij vele anderen trouwens)

* Voor wat betreft jou vraagtekens bij het toptalent wat uit de Ajax opleiding voortkomt of als jong talent is aangekocht kan ik kort zijn; lees mijn bericht nog eens goed en je hebt vingers tekort om ze allemaal te benoemen. Ik ben wart dat betreft wel nieuwsgierig naar de talenten die er bij PSV schijnen rond te lopen, ik kan er niet veel bedenken..

* De vergelijking tussen Feijenoord en PSV komt niet bij mij vandaan alhoewel PSV met de huidige strategie en resultaten wel rekening moet gaan houden met een dergelijk scenario. De gemeentelijke subsidie was eenmalig en bedrijven stoppen niet voor een 2e kaar geld in een bodemloze put (zoals je nu kunt zien bij je Rotterdamse vriendjes)

Tenslotte wil ik nog een aantal kleine, maar niet onbelangrijke correcties aanbevelen voor je laatste zin:
* De afgelopen jaren heeft PSV geen prijzen gepakt
* Een provinciedorp is geen hoofdstad
* Het spel rondom de prijzen is de aankomende jaren echt niet voor PSV weggelegd. Het is dan ook beter om in de verleden tijd te schrijven

Niettemin wens ik je wel veel succes met PSV. Winnen van een goed en kwalitatief hoogwaardig PSV als sparringspartner is veel leuker dan elke week met 2 vingers in onze welbekende en beroemde neus met een overwinning van 3-0 of meer van de tribune af te lopen na het eindsignaal.
freakie
 freakie - woensdag 10 augustus 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 00:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Er werden wel degelijk kansen gecreëerd, dat was het probleem niet. Het afmaken wel en dan krijg je een onrustige ploeg omdat ze geen zekerheid hebben dat die goals ook zullen vallen. Een tegentreffer komt dan dubbel zo hard aan. Je ontlast je verdediging er niet mee.
Ja maar je zegt dat er niet gecounterd werd maar dat was wel degelijk zo.. Psv zocht in ieder geval niet de aanval op de eerste 85 minuten en daarom ging het zo lastig.. Psv is een ploeg die het niet van fris aanvallen moet hebben.. Maar counteren of de laatste minuten even stormen.. Dat ging de laatste tijd fout.. Omdat elke ploeg achteruit ging hangen..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 augustus 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 13:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar je zegt dat er niet gecounterd werd maar dat was wel degelijk zo.. Psv zocht in ieder geval niet de aanval op de eerste 85 minuten en daarom ging het zo lastig.. Psv is een ploeg die het niet van fris aanvallen moet hebben.. Maar counteren of de laatste minuten even stormen.. Dat ging de laatste tijd fout.. Omdat elke ploeg achteruit ging hangen..
Daar ben ik het niet mee eens. Hoe kun je counteren als je continu op de helft van de tegenstander speelt. Een tegenstander die zich verstopt en de taak heeft om PSV het voetballen onmogelijk te maken? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Ajax? PSV of Ajax? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Twente en Twente PSV? PSV of Twente?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Hoe kun je counteren als je continu op de helft van de tegenstander speelt. Een tegenstander die zich verstopt en de taak heeft om PSV het voetballen onmogelijk te maken? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Ajax? PSV of Ajax? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Twente en Twente PSV? PSV of Twente?
dan noem je twee wedstrijden op maar psv deed er ook niks voor. ik weet niet is je bril kapot ofzo
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 augustus 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:28 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dan noem je twee wedstrijden op maar psv deed er ook niks voor. ik weet niet is je bril kapot ofzo
Ja de belangrijkste wedstrijden, dan hoef ik over de andere wedstrijden toch niks te zeggen.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2011 - 17:24 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik heb vanaf dag een gezegd dat je met rutte geen prijzen pakt helaas maar dit is de harde waarheid
Hey, ik roep het ook al meer dan een jaar, daar wer hier hartelijk om gelachen...
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Rutten weg, misschien dat van Gaal dan zou willen?? Niet zozeer om PSV vooruit te helpen, maar eerder om het kamp Cruijff zijn ongelijk bij Ajax te bewijzen... Voor jullie winwin.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, ik roep het ook al meer dan een jaar, daar werd hier hartelijk om gelachen...
Je bent het toch met me eens dat het met Reis een ander verhaal was geweest. Tuurlijk heeft Rutten ook fouten gemaakt, maar als je zonder fatsoenlijke spits speelt dan is het moeilijk om kampioen te worden. Dan heb je echt een defensief blok nodig van Europees niveau. VOH was ook geen afmaker, maar Alex en Gomes zorgde voor topkwaliteit achterin. Dan kun je het je permitteren.
Briantje
 Briantje - woensdag 10 augustus 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Van Gaal zou een goede zijn voor PSV! en toch moeten ze er alles aan doen om El Hamdaoui te halen!
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 20:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je bent het toch met me eens dat het met Reis een ander verhaal was geweest. Tuurlijk heeft Rutten ook fouten gemaakt, maar als je zonder fatsoenlijke spits speelt dan is het moeilijk om kampioen te worden. Dan heb je echt een defensief blok nodig van Europees niveau. VOH was ook geen afmaker, maar Alex en Gomes zorgde voor topkwaliteit achterin. Dan kun je het je permitteren.
Het gaat mij niet zozeer om de selectie die hij wel/niet tot zijn beschikking heeft, hij maakt erg veel tactische fouten, of zijn spelers begrijpen geen flikker van wat hij zegt, beide gevallen is hij verantwoordelijk.

Een voorbeeldje, in de wedstrijd tegen AZ ( en vorig seizoen ook meerdere malen) kwam het een aantal keer voor dat een back probeerde op te komen, dat is op zich prima, alleen moet dan niet de andere back ook gaan doorschuiven terwijl ook de "controleurs" inschuiven. Ik heb zelfs een moment gezien dat Engelaar de bal indribbelt, en dat beide backs en beide controleurs de diepte zochten.. Sorry hoor maar dat gebeurt bij de D1 tegenwoordig al niet eens.. En dan raar staan te kijken dat je vanuit balbezit in 2 seconden onder druk staat.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 12:50 schreef Spotgod het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je de weg een beetje kwijt bent..

* In mijn reactie ga ik juist in op de toekomstperspectieven van Ajax, dat jij refereert aan onze rijke en succesvolle historie vind ik aardig maar ik kijk vooral vooruit.

* Onze perspectieven voor Europa zijn naar mijn mening goed te noemen. We hebben een goede selectie, zijn direct geplaatst voor de CL en kunnen in de aankomende jaren wel het nodige gaan bereiken verwacht ik (en met mij vele anderen trouwens)

* Voor wat betreft jou vraagtekens bij het toptalent wat uit de Ajax opleiding voortkomt of als jong talent is aangekocht kan ik kort zijn; lees mijn bericht nog eens goed en je hebt vingers tekort om ze allemaal te benoemen. Ik ben wart dat betreft wel nieuwsgierig naar de talenten die er bij PSV schijnen rond te lopen, ik kan er niet veel bedenken..

* De vergelijking tussen Feijenoord en PSV komt niet bij mij vandaan alhoewel PSV met de huidige strategie en resultaten wel rekening moet gaan houden met een dergelijk scenario. De gemeentelijke subsidie was eenmalig en bedrijven stoppen niet voor een 2e kaar geld in een bodemloze put (zoals je nu kunt zien bij je Rotterdamse vriendjes)

Tenslotte wil ik nog een aantal kleine, maar niet onbelangrijke correcties aanbevelen voor je laatste zin:
* De afgelopen jaren heeft PSV geen prijzen gepakt
* Een provinciedorp is geen hoofdstad
* Het spel rondom de prijzen is de aankomende jaren echt niet voor PSV weggelegd. Het is dan ook beter om in de verleden tijd te schrijven

Niettemin wens ik je wel veel succes met PSV. Winnen van een goed en kwalitatief hoogwaardig PSV als sparringspartner is veel leuker dan elke week met 2 vingers in onze welbekende en beroemde neus met een overwinning van 3-0 of meer van de tribune af te lopen na het eindsignaal.
weet je wat jij moet doen met je arrogante kut kop opzouten van ons forum met je bulshit verhalen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 10 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, ik roep het ook al meer dan een jaar, daar wer hier hartelijk om gelachen...
op tyfen niks nut
Robinho
 Robinho - donderdag 11 augustus 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Ik vind Rutten een perfecte trainer en hoop dat hij nog vele jaren in eindhoven rondhuppelt. Al vrees ik dat deze wens niet in vervulling gaat.........
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 18:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Hoe kun je counteren als je continu op de helft van de tegenstander speelt. Een tegenstander die zich verstopt en de taak heeft om PSV het voetballen onmogelijk te maken? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Ajax? PSV of Ajax? Wie speelde countervoetbal tijdens PSV - Twente en Twente PSV? PSV of Twente?
Misschien moet je me proberen te begrijpen.. Als je een counterploeg de bal geeft dan gaat dat niet zo erg goed samen.. Combinaties enzo zijn vaak lastig.. Dat is met psv ook zo.. Dus als ajax of twente, psv het voetballen laten doen dan heeft psv het lastig om openingen te vinden.. Zo kunnen Ajax en Twente gebruik maken van de zwakte van psv.. Het zelfde geld voor

Ajax want clubs tegen ajax kruipen vaak niet terug en zetten flink druk om ajax het voetballen niet te laten doen, dat werkt tegen ajax heel goed.. Alleen ajax heeft de spelers om het op te lossen.. Waar psv de spelers is kwijt geraakt en het spelletje wat ze speelde niet meer lukte.. Nu hebben jullie wel weer goede spelers om de tactiek mee uit te voeren..
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 22:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

weet je wat jij moet doen met je arrogante kut kop opzouten van ons forum met je bulshit verhalen
Weet je wat jij moet doen? Niet zo tekeer gaan en gewoon inhoudelijk reageren.. Jij hebt namelijk bulshit verhalen..
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 11 augustus 2011 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2011 - 14:04 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

vorig jaar hadden we de zelfde verdediging ?
Zei ik iets anders dan??
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 11 augustus 2011 - 03:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 22:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

weet je wat jij moet doen met je arrogante kut kop opzouten van ons forum met je bulshit verhalen
En dit slaat nergens op, ik ben het er ook niet mee eens maar zijn mening is niet zo beledigend dat je zo moet reageren. Zo komt het alleen over dat je verder niet zo veel te zeggen hebt.
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 11 augustus 2011 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 01:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Misschien moet je me proberen te begrijpen.. Als je een counterploeg de bal geeft dan gaat dat niet zo erg goed samen.. Combinaties enzo zijn vaak lastig.. Dat is met psv ook zo.. Dus als ajax of twente, psv het voetballen laten doen dan heeft psv het lastig om openingen te vinden.. Zo kunnen Ajax en Twente gebruik maken van de zwakte van psv.. Het zelfde geld voor

Ajax want clubs tegen ajax kruipen vaak niet terug en zetten flink druk om ajax het voetballen niet te laten doen, dat werkt tegen ajax heel goed.. Alleen ajax heeft de spelers om het op te lossen.. Waar psv de spelers is kwijt geraakt en het spelletje wat ze speelde niet meer lukte.. Nu hebben jullie wel weer goede spelers om de tactiek mee uit te voeren..
Dus als ik het goed begrijp laten ze PSV dus voetballen en gebruiken ze de ruimte die daar door ontstaat(counteren dus), dit is de zwakte van PSV. En omdat counteren tegen PSV goed werkt is PSV een counterploeg?? Die snap ik niet helemaal....
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 04:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 01:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Weet je wat jij moet doen? Niet zo tekeer gaan en gewoon inhoudelijk reageren.. Jij hebt namelijk bulshit verhalen..
+1

quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 03:56 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp laten ze PSV dus voetballen en gebruiken ze de ruimte die daar door ontstaat(counteren dus), dit is de zwakte van PSV. En omdat counteren tegen PSV goed werkt is PSV een counterploeg?? Die snap ik niet helemaal....
+1
Spotgod
 Spotgod - donderdag 11 augustus 2011 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 22:10 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

weet je wat jij moet doen met je arrogante kut kop opzouten van ons forum met je bulshit verhalen
Ik heb volledig het begrip dat jij je club altijd blijft steunen, dat doe ik immers hetzelfde met mijn club. Wat ik niet begrijp is dat je een beetje ongefundeerd begint te schelden. Tis niet dat ik er een seconde minder om slaap maar vind het wel jammer.

Ik heb mijn punt m.b.t. PSV denk ik wel voldoende gemaakt, doe ermee wat je wil. Het feit dat ik de moeite neem om op dit forum over PSV te schrijven is niet omdat ik je wil beledigen, ik heb wel betere dingen te doen.
Waar het om gaat is dat ik niet het sportieve gedeelte van PSV veroordeel. Het gaat mij om de wijze waarop jouw club financieel, technisch en sportief wordt geleid; daar begrijp ik namelijk helemaal niets van.

Je hebt volkomen gelijk dat PSV in de afgelopen 10 jaar uitstekend heeft gepresteerd, waarbij ik vooral respect heb voor de wijze waarop dat is gebeurd. O.a.:
* PSV straalde rust en zelfverzekerdheid uit
* Elk jaar werden er spelers verkocht maar werd telkens door goede aankopen weer een goed team neergezet
* Het spel van PSV was weliswaar "saai" maar het bracht wel rendement en kampioenschappen voor de club

Echter:
De afgelopen 2 jaar zie je PSV in een sneltreinvaart verslechteren op zowel financieel en sportief gebied. Wat mij verbaast is dat de dlub daar niet adequaat op in grijpt en het allemaal maar laat gebeuren met als gevolg dat:
* De kwaliteit in het team achteruit holt
* De individuen zich boven het teambelang gaan profileren
* Er niet tijdig is gestart met een goede jeugdopleiding, passend bij de ambities van PSV
* De financiele slagkracht is weggevloeid en de club nu volledig afhankelijk is van giften en subsidies
* Men apatisch blijft vasthouden aan trainers zoals Rutten die ook dit jaar echt niet in staat zal zijn om voetballers en het gehele team beter te maken
* Er een leegloop dreigt van ervaren en kwalitatief goede spelers
* Er lukraak en paniekerig wordt aangekocht op de transfermarkt zonder goed na te denken wat PSV echt nodig heeft en uiteindelijk cruciale posities als de spits niet wet in te vullen voordat het seizoen begint

Als ik kijk naar Ajax hebben wij ook een periode van onrust gekend. Echter, daar is wel tijdig op geacteerd waarbij zowel op de financiele als op de sportieve prestaties is gelet. En misschien nog wel veel belangrijker: Ajax heeft inmiddels (uit ervaring) onderkend dat het een utopie is dat ze haar spelers lang kan behouden. Die zullen vertrekken zodra een CL club zie aandient. Om die reden is de jeugdopleiding minstens net zo belangrijk omdat daarmee:
* De Ajax spelstijl al op de jeugdopleiding kan worden bijgebracht
* Een continue stroom van jong, zelfopgeleid talent bij Ajax 1 kan binnenstromen
* De op te vullen posities door verkochte spelers uit Ajax 1 kunnen worden ingevuld met relatief goedkope spelers
* De jeugdopleiding dient als een voetbalopleiding voor vele teams uit de eredivisie aangezien heel veel spelers voor een uitstekend bedrag worden verkocht die Ajax1 nooit kunnen en zullen behalen

Bij PSV is een cruciaal moment aangebroken: Als het nu niet weet te presteren en het kapitaal wat op het veld loopt wegloopt voor lage transfersommen ontstaan er een echt probleem aangezien er steeds minder budger vrijkomt voor goede en talentvolle spelers zodat kampioenschappen en CL deelname steeds moeilijker haalbaar worden (en de sportieve en financiele kracht van PSV steeds verder wordt uitgehold). Daarmee bevindt PSV zich nu aan het begin van een moeilijk keerbare negatieve spiraal.

Over dit soort zaken zou je misschien eens moeten gaan nadenken i.p.v. een beetje IQ-loos te bleren zonder enige inhoud.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 10:34   quote  deeplink  
@Spotgod: Jij typt veel en mensen die niet op de hoogte zijn van wat er speelt zullen het zo van je aannemen, maar jouw verhaal rammelt aan alle kanten. Hoezo heeft PSV op financieel gebied niet ingegrepen? Uit die zin alleen blijkt al dat jij jouw eigen waarheid als feit presenteert, maar duidelijk geen idee hebt wat voor structurele veranderingen er bij PSV zijn doorgevoerd.
optimo
 optimo - donderdag 11 augustus 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Niet alleen Rutten is het probleem. Daar ligt het niet aan. PSV zal nog meer versterkingen moet aankopen. Het gevolg: al het verkregen geld van de Gemeente zal op geraken. Vervolgens een paar jaar nog geen kampioen. Te weinig inkomsten. Geld op. Hoge kosten door hoge salarissen. Probleem: hetzelfde als bij Feyenoord nu. Maar dan heben we geen reserves meer in de vorm van onroerend goed en we zaken structureel terug naar de middenmood of nog erger.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 03:51 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

En dit slaat nergens op, ik ben het er ook niet mee eens maar zijn mening is niet zo beledigend dat je zo moet reageren. Zo komt het alleen over dat je verder niet zo veel te zeggen hebt.
hij ligt al de hele tijd te stoken en te irriteren vandaar deze reactie, soory maar het is de keiharde waarheid
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 03:56 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp laten ze PSV dus voetballen en gebruiken ze de ruimte die daar door ontstaat(counteren dus), dit is de zwakte van PSV. En omdat counteren tegen PSV goed werkt is PSV een counterploeg?? Die snap ik niet helemaal....
roep ik al de hele tijd dat psv een counter ploeg is. maar volgens de expert hier niet
hun zullen vast voetbal visie hebben
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 10:34 schreef PSVMocro het volgende:
@Spotgod: Jij typt veel en mensen die niet op de hoogte zijn van wat er speelt zullen het zo van je aannemen, maar jouw verhaal rammelt aan alle kanten. Hoezo heeft PSV op financieel gebied niet ingegrepen? Uit die zin alleen blijkt al dat jij jouw eigen waarheid als feit presenteert, maar duidelijk geen idee hebt wat voor structurele veranderingen er bij PSV zijn doorgevoerd.
jij praat ook met twee gezichten. wat je nu zegt klopt over spodgod hij doet net og hij
in het beleid van psv zit, en denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 10:41 schreef optimo het volgende:
Niet alleen Rutten is het probleem. Daar ligt het niet aan. PSV zal nog meer versterkingen moet aankopen. Het gevolg: al het verkregen geld van de Gemeente zal op geraken. Vervolgens een paar jaar nog geen kampioen. Te weinig inkomsten. Geld op. Hoge kosten door hoge salarissen. Probleem: hetzelfde als bij Feyenoord nu. Maar dan heben we geen reserves meer in de vorm van onroerend goed en we zaken structureel terug naar de middenmood of nog erger.
psv gaat nooit de afgrond in net als feyenoord, is ons bedrijfs leven leven te groot voor
en blijven ons toch steunen tot op het bot kunnen ze daar boven de rivieren nog wat van leren
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 10:41 schreef optimo het volgende:
Niet alleen Rutten is het probleem. Daar ligt het niet aan. PSV zal nog meer versterkingen moet aankopen. Het gevolg: al het verkregen geld van de Gemeente zal op geraken. Vervolgens een paar jaar nog geen kampioen. Te weinig inkomsten. Geld op. Hoge kosten door hoge salarissen. Probleem: hetzelfde als bij Feyenoord nu. Maar dan heben we geen reserves meer in de vorm van onroerend goed en we zaken structureel terug naar de middenmood of nog erger.
Even een paar dingen rechtzetten. Ten eerste gebruikt PSV niet het geld wat verkregen is door het verkopen van de grond voor transfers. Ze gebruiken geld wat door transfers is geïncasseerd om nieuwe spelers te halen. Ten tweede heeft PSV bijna geen spelers meer die boven 1 miljoen euro zitten. Alleen Engelaar en Isaksson. Engelaar gaat als het goed is binnen 2 weken weg en Isaksson heeft een aflopend contract wat niet verlengd zal worden, omdat ze ook van hem af willen. Nieuwe spelers zullen ook gepaste salarissen krijgen, jouw angst voor een buitenproportioneel salarishuis is ongegrond. PSV heeft op het gebied van salarissen echt spectaculair bezuinigd en zal dat beleid ook doorvoeren. Alleen exceptionele spelers kunnen nog een salaris boven 1 miljoen verdienen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:01 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jij praat ook met twee gezichten. wat je nu zegt klopt over spodgod hij doet net og hij
in het beleid van psv zit, en denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden
Hoezo praat ik met 2 gezichten? Ik geef mijn mening. Waarin ben ik tegenstrijdig volgens jou?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 11 augustus 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoezo praat ik met 2 gezichten? Ik geef mijn mening. Waarin ben ik tegenstrijdig volgens jou?
dat psv de laaste jaren afwacht en erop de counter probeert uit te komen
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:17 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dat psv de laaste jaren afwacht en erop de counter probeert uit te komen
Dat klopt gewoon niet. Je kan zeuren over een trage opbouw, maar de intentie is balbezit en het spel maken.
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 03:56 schreef Bootjuhh het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp laten ze PSV dus voetballen en gebruiken ze de ruimte die daar door ontstaat(counteren dus), dit is de zwakte van PSV. En omdat counteren tegen PSV goed werkt is PSV een counterploeg?? Die snap ik niet helemaal....
Ja een sterk team verslaan doe je met tactieken.. Als een club niet erg goed in combinaties laat je het team eerst naar voren komen.. Zo zijn counter ploegen het zwakst..
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 11:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Even een paar dingen rechtzetten. Ten eerste gebruikt PSV niet het geld wat verkregen is door het verkopen van de grond voor transfers. Ze gebruiken geld wat door transfers is geïncasseerd om nieuwe spelers te halen. Ten tweede heeft PSV bijna geen spelers meer die boven 1 miljoen euro zitten. Alleen Engelaar en Isaksson. Engelaar gaat als het goed is binnen 2 weken weg en Isaksson heeft een aflopend contract wat niet verlengd zal worden, omdat ze ook van hem af willen. Nieuwe spelers zullen ook gepaste salarissen krijgen, jouw angst voor een buitenproportioneel salarishuis is ongegrond. PSV heeft op het gebied van salarissen echt spectaculair bezuinigd en zal dat beleid ook doorvoeren. Alleen exceptionele spelers kunnen nog een salaris boven 1 miljoen verdienen.
Maar dan gebruiken ze het geld dus van de gemeente.. Als ze het geld niet hadden gehad dan hadden ze geen tansfers kunnen doen.. Want dan hadden ze al het geld in de schulden moeten stoppen..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja een sterk team verslaan doe je met tactieken.. Als een club niet erg goed in combinaties laat je het team eerst naar voren komen.. Zo zijn counter ploegen het zwakst..
PSV wil het spel ook maken. Een counterploeg laat zich niet uit de tent lokken waar jij het over hebt.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 11 augustus 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar dan gebruiken ze het geld dus van de gemeente.. Als ze het geld niet hadden gehad dan hadden ze geen tansfers kunnen doen.. Want dan hadden ze al het geld in de schulden moeten stoppen..
Het geld van de grondverkoop staat nog op de bank en is niet gebruikt. Dat is een feit.
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:22 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het geld van de grondverkoop staat nog op de bank en is niet gebruikt. Dat is een feit.
Oo maar als ze dat geld nou niet hadden gehad? waar hadden ze dan de schuld van moeten betalen?

Inderdaad dan hadden ze het transfergeld moeten gebruiken om de schulden te dekken.. Het gaat me niet om of ik het vervelend vind.. Maar als ze dat geld niet hadden gehad dan hadden ze geen transfers kunnen doen.. Dat is een feit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 14:19 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV wil het spel ook maken. Een counterploeg laat zich niet uit de tent lokken waar jij het over hebt.
Nee klopt.. Maar als je om de eerste plek strijd moet je wel proberen een gaatje te vinden.. Maar toevallig als de laatste 10 min de tegenstander gaat aanvallen dan kwam er vaak een goal.. Als je aanvallend voetbal speelt scoor je niet het meest van de wedstrijden maar 1 of 2 goals..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het is klaar rutte, plaats maken voor een andere trainer je zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen









0.0082550