BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:
Niet te voorspellen.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 december 2011 - 21:48   quote  deeplink  
niet te voorspellen en daarom ga ik voor 1-2..gewoon omdat er gewonnen moet worden.
van geil
 van geil - maandag 05 december 2011 - 21:54   quote  deeplink  
1-3
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 22:36   quote  deeplink  
In gesprek met VI Radio laat Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, weten dat Feyenoord-supporters zondag gewoon welkom zijn in de Domstad. De ongeregeldheden van zondag rondom het thuisduel met FC Twente hebben daar geen invloed op.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 december 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Fijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 december 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 22:36 schreef FR-Douwe het volgende:
In gesprek met VI Radio laat Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, weten dat Feyenoord-supporters zondag gewoon welkom zijn in de Domstad. De ongeregeldheden van zondag rondom het thuisduel met FC Twente hebben daar geen invloed op.
En terecht!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 december 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Soms heet je niet zomaar Domstad.
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 22:36 schreef FR-Douwe het volgende:
In gesprek met VI Radio laat Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, weten dat Feyenoord-supporters zondag gewoon welkom zijn in de Domstad. De ongeregeldheden van zondag rondom het thuisduel met FC Twente hebben daar geen invloed op.
Ik blijf me erover verbazen dat juist Twente supporters met vuurwerk naar een gezinsvak gooien. Neem aan dat die morele verontwaardiging van ze bij vuurwerkgeluiden in de Kuip achterwege blijft.
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 08:57   quote  deeplink  
Is altijd een leuke uitwedstrijd om te bezoeken. Het is volgens mij ook nog nooit fout gegaan.
ONNO
 ONNO - dinsdag 06 december 2011 - 09:20   quote  deeplink  
gewoon 0-10

:-)
ONNO
 ONNO - dinsdag 06 december 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 09:20 schreef ONNO het volgende:
gewoon 0-10

:-)
0-9 0-7 mag ook :-) als we maar winnen met spetterend heerlijk geweldig voetbal :-)
bij de eerste 5 eindigen zit zoals we nu spelen eigenlijk in de pokket we moeten weer omhoog gaan kijken
salemi
 salemi - dinsdag 06 december 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Utrecht is momenteel van het niveau RKC. Ik denk dat Feyenoord een vergelijkbare wedstrijd als tegen RKC tegemoet kan zien. Zeker met een tegenstander die zich helemaal in gaat stellen op Feyenoord. Dat wordt het grote verschil met de afgelopen pakweg twee jaar die we achter de rug hebben. Waar de ploegen juist tegen Feyenoord de punten probeerden te pakken zullen ze nu af gaan wachten (kijk naar PSV, die wilden pas iets gaan doen toen ze achter kwamen). Het moet mogelijk zijn tegen Utrecht. Als we die ook winnen zetten we een heel mooie serie neer die smaakt naar meer. Twente kunnen we ook hebben. Weet iemand waarom die Fer afgelopen zondag niet in actie is gekomen?
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 december 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
niet te voorspellen en daarom ga ik voor 1-2..gewoon omdat er gewonnen moet worden.
daar durf ik ook wel 'n paar centen op te zetten, . . maar 't zal geen makkie worden denk ik . . . . :)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 december 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 12:39 schreef salemi het volgende:
Weet iemand waarom die Fer afgelopen zondag niet in actie is gekomen?
Geblesseerd werd er op EL gezegd.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 06 december 2011 - 13:41   quote  deeplink  
De KNVB heeft Pieter Vink aangesteld als scheidsrechter voor de competitiewedstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord van aanstaande zondag. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Boonman en Meenhuis. Vierde official is de heer Van den Kerkhof. FC Utrecht tegen Feyenoord wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in Stadion Galgenwaard in Utrecht.

Vink leidde dit seizoen twee keer eerder een competitieduel van Feyenoord. Hij was scheidsrechter bij de seizoensopening tegen Excelsior en de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag.
Southside 1908
 Southside 1908 - dinsdag 06 december 2011 - 18:52   quote  deeplink  
Utrecht gaat echt wel wat goedmaken vergeleken met die 2-6 maar ons kunnen ze niet afstoppen. Ik denk een kleine overwinning

0-1
willem v G
 willem v G - dinsdag 06 december 2011 - 19:06   quote  deeplink  
0-2 voor ons met dicht geknepen billen!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:06 schreef willem v G het volgende:
0-2 voor ons met dicht geknepen billen!!
2x Schaken misschien Willem?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 december 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:
Cabral 80ste minuut ,buitenspel scheidsrechter niets gezien,
Utrecht roept schande,Studio sport laat het zien door de computer van van halst,Voetbal international zegt schaamteloos............ikke blij, wij blij 3 punten erbij
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 06 december 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Ja hoor komt ie dan je gaat het niet geloven maar utrecht krijgt een flinke pakslag ik zeg minimaal 4-0 voor feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:02 schreef dr. Love het volgende:
Ja hoor komt ie dan je gaat het niet geloven maar utrecht krijgt een flinke pakslag ik zeg minimaal 4-0 voor feyenoord.
Kijk met jouw kan ik praten. Moet makkelijk kunnen gezien de flow waar we nu inzitten
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 23:24   quote  deeplink  
kijk uit voor onderschatting...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:24 schreef obiku010 het volgende:
kijk uit voor onderschatting...
Is dat hun nieuwe spits?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Onderschatting is het enigste gevaar ja. Maar we hebben ze tegen Ajax zien voetballen dus mag van onderschatting geen sprake zijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 december 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:
Onderschatting is het enigste gevaar ja. Maar we hebben ze tegen Ajax zien voetballen dus mag van onderschatting geen sprake zijn.
Pfffffff ajax....
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:
Onderschatting is het enigste gevaar ja. Maar we hebben ze tegen Ajax zien voetballen dus mag van onderschatting geen sprake zijn.
precies, daarom . . . . 't zal geen makkie worden
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 december 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Pfffffff ajax....
Lol, +1
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 07 december 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Heb mijn toto ingevuld met 0-3. Wordt een mooie middag.
dr. Love
 dr. Love - woensdag 07 december 2011 - 01:47   quote  deeplink  
Weet je wat het mooiste is wat r.koeman ook zei er zit heel veel kwaliteiten op het veld maar ze moeten niet gemakzucht overkomen want dat slaat door Naar je medespelers, trouwens het zal mij echt niet verbazen dat we eind van de rit met z,n alle op de coolsingel staan met de titel KAMPIOENEN,
EN jullie denken zeker nu ga ik te ver hahahahahaha, nee ik staa zeker met mijn beide benen op de beton,

Ik had psv hoog ingeschat aardig selectie maar geen top, een goeie excuus is ook lastig, feyenoord heeft hun de feiten op hun neus gedrukt en geen geluk of toeval terecht gewonnen.

Ajax ook niet top, wisselvallig, morgen hebben ze geluk tegen real madrid met b elftal,

Az zijn wel een ingespeeld maar laten we ook eerlijk zijn ze hadden ook wel de wind mee, totdat ze tegen een brutale en gedurfde club moeten spelen is az maar een gewone club is dus geen landstitel waard.

Twente leuk team degelijk en bescheiden niveau min punt ik pleur in slaap dus met andere worden die co adriaantje kan beter een clown blijven geen top coach.
goede 3e plaats.

Heerenveen look a like feyenoord soms goed en soms offday.
sevillana
 sevillana - woensdag 07 december 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 01:47 schreef dr. Love het volgende:
Weet je wat het mooiste is wat r.koeman ook zei er zit heel veel kwaliteiten op het veld maar ze moeten niet gemakzucht overkomen want dat slaat door Naar je medespelers, trouwens het zal mij echt niet verbazen dat we eind van de rit met z,n alle op de coolsingel staan met de titel KAMPIOENEN,
EN jullie denken zeker nu ga ik te ver hahahahahaha, nee ik staa zeker met mijn beide benen op de beton,

Ik had psv hoog ingeschat aardig selectie maar geen top, een goeie excuus is ook lastig, feyenoord heeft hun de feiten op hun neus gedrukt en geen geluk of toeval terecht gewonnen.

Ajax ook niet top, wisselvallig, morgen hebben ze geluk tegen real madrid met b elftal,

Az zijn wel een ingespeeld maar laten we ook eerlijk zijn ze hadden ook wel de wind mee, totdat ze tegen een brutale en gedurfde club moeten spelen is az maar een gewone club is dus geen landstitel waard.

Twente leuk team degelijk en bescheiden niveau min punt ik pleur in slaap dus met andere worden die co adriaantje kan beter een clown blijven geen top coach.
goede 3e plaats.

Heerenveen look a like feyenoord soms goed en soms offday.
hmmmm, ja ja, . . . . . en nu nog een keer maar dan vertaald in leesbaar ABN?
p.s.: en dan ook, i.i.g., Feyenoord met de hoofdletter F graag!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 december 2011 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 01:47 schreef dr. Love het volgende:
Weet je wat het mooiste is wat r.koeman ook zei er zit heel veel kwaliteiten op het veld maar ze moeten niet gemakzucht overkomen want dat slaat door Naar je medespelers, trouwens het zal mij echt niet verbazen dat we eind van de rit met z,n alle op de coolsingel staan met de titel KAMPIOENEN,
EN jullie denken zeker nu ga ik te ver hahahahahaha, nee ik staa zeker met mijn beide benen op de beton,

Ik had psv hoog ingeschat aardig selectie maar geen top, een goeie excuus is ook lastig, feyenoord heeft hun de feiten op hun neus gedrukt en geen geluk of toeval terecht gewonnen.

Ajax ook niet top, wisselvallig, morgen hebben ze geluk tegen real madrid met b elftal,

Az zijn wel een ingespeeld maar laten we ook eerlijk zijn ze hadden ook wel de wind mee, totdat ze tegen een brutale en gedurfde club moeten spelen is az maar een gewone club is dus geen landstitel waard.

Twente leuk team degelijk en bescheiden niveau min punt ik pleur in slaap dus met andere worden die co adriaantje kan beter een clown blijven geen top coach.
goede 3e plaats.

Heerenveen look a like feyenoord soms goed en soms offday.
Had je nog een vraag aan andere Forumleden of ben je al blij genoeg met jezelf?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 08 december 2011 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 01:47 schreef dr. Love het volgende:
Weet je wat het mooiste is wat r.koeman ook zei er zit heel veel kwaliteiten op het veld maar ze moeten niet gemakzucht overkomen want dat slaat door Naar je medespelers, trouwens het zal mij echt niet verbazen dat we eind van de rit met z,n alle op de coolsingel staan met de titel KAMPIOENEN,
EN jullie denken zeker nu ga ik te ver hahahahahaha, nee ik staa zeker met mijn beide benen op de beton,

Ik had psv hoog ingeschat aardig selectie maar geen top, een goeie excuus is ook lastig, feyenoord heeft hun de feiten op hun neus gedrukt en geen geluk of toeval terecht gewonnen.

Ajax ook niet top, wisselvallig, morgen hebben ze geluk tegen real madrid met b elftal,

Az zijn wel een ingespeeld maar laten we ook eerlijk zijn ze hadden ook wel de wind mee, totdat ze tegen een brutale en gedurfde club moeten spelen is az maar een gewone club is dus geen landstitel waard.

Twente leuk team degelijk en bescheiden niveau min punt ik pleur in slaap dus met andere worden die co adriaantje kan beter een clown blijven geen top coach.
goede 3e plaats.

Heerenveen look a like feyenoord soms goed en soms offday.
Keep on dreaming ..............
FR-Han
 FR-Han - donderdag 08 december 2011 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 01:47 schreef dr. Love het volgende:
Weet je wat het mooiste is wat r.koeman ook zei er zit heel veel kwaliteiten op het veld maar ze moeten niet gemakzucht overkomen want dat slaat door Naar je medespelers, trouwens het zal mij echt niet verbazen dat we eind van de rit met z,n alle op de coolsingel staan met de titel KAMPIOENEN,
EN jullie denken zeker nu ga ik te ver hahahahahaha, nee ik staa zeker met mijn beide benen op de beton,

Ik had psv hoog ingeschat aardig selectie maar geen top, een goeie excuus is ook lastig, feyenoord heeft hun de feiten op hun neus gedrukt en geen geluk of toeval terecht gewonnen.

Ajax ook niet top, wisselvallig, morgen hebben ze geluk tegen real madrid met b elftal,

Az zijn wel een ingespeeld maar laten we ook eerlijk zijn ze hadden ook wel de wind mee, totdat ze tegen een brutale en gedurfde club moeten spelen is az maar een gewone club is dus geen landstitel waard.

Twente leuk team degelijk en bescheiden niveau min punt ik pleur in slaap dus met andere worden die co adriaantje kan beter een clown blijven geen top coach.
goede 3e plaats.

Heerenveen look a like feyenoord soms goed en soms offday.
pfff...
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2011 - 08:46   quote  deeplink  
1-7
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 08:58   quote  deeplink  
Mogguh tomson, voorspelbare uitslag, haha
el triste
 el triste - donderdag 08 december 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Verwacht een mooie 1-3 over de vleugels
alex lodder
 alex lodder - donderdag 08 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Hallo ik ben een echte utregter en ben voor utreg.
Let op het wordt een wedstrijd van de dood of de gladiolen zoals wij in utreg zeggen.
Ik zeg dit wordt de deksel op de neus.
Wij tonen karakter en gaan ploeteren niet lullen maar poetsen.
Wij kunnen van iedereen winnen maar ook van verliezen en dat geld ook op dit moment voor Rotterdam.
Ik zeg 3-1.
Ik blijf sportief en zeg veel succes.
De groeten uit de Domstad.
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:06 schreef alex lodder het volgende:
Hallo ik ben een echte utregter en ben voor utreg.
Let op het wordt een wedstrijd van de dood of de gladiolen zoals wij in utreg zeggen.
Ik zeg dit wordt de deksel op de neus.
Wij tonen karakter en gaan ploeteren niet lullen maar poetsen.
Wij kunnen van iedereen winnen maar ook van verliezen en dat geld ook op dit moment voor Rotterdam.
Ik zeg 3-1.
Ik blijf sportief en zeg veel succes.
De groeten uit de Domstad.
Ik ga er vanuit dat je ongelijk krijgt wordt gewoon een 0-2. Vind je het trouwens niet zonde om je allereerste post als utrechter op een Feyenoord forum te plaatsen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:06 schreef alex lodder het volgende:
Hallo ik ben een echte utregter en ben voor utreg.
Let op het wordt een wedstrijd van de dood of de gladiolen zoals wij in utreg zeggen.
Ik zeg dit wordt de deksel op de neus.
Wij tonen karakter en gaan ploeteren niet lullen maar poetsen.
Wij kunnen van iedereen winnen maar ook van verliezen en dat geld ook op dit moment voor Rotterdam.
Ik zeg 3-1.
Ik blijf sportief en zeg veel succes.
De groeten uit de Domstad.
En wat voor drugs gebruik jij dan. Op dit moment en in deze vorm wint Feyenoord van iedereen meneer flodder.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:09 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat je ongelijk krijgt wordt gewoon een 0-2. Vind je het trouwens niet zonde om je allereerste post als utrechter op een Feyenoord forum te plaatsen?
Zo zie je maar Rich wat het leukste forum is. Hier krijgen ze tenminste een reactie op het utrechtforum is het uitgestorven.
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Heel optimistisch maar de 3 punten gaan
toch ech mee naar rotterdam
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:06 schreef alex lodder het volgende:
Hallo ik ben een echte utregter en ben voor utreg.
Let op het wordt een wedstrijd van de dood of de gladiolen zoals wij in utreg zeggen.
Ik zeg dit wordt de deksel op de neus.
Wij tonen karakter en gaan ploeteren niet lullen maar poetsen.
Wij kunnen van iedereen winnen maar ook van verliezen en dat geld ook op dit moment voor Rotterdam.
Ik zeg 3-1.
Ik blijf sportief en zeg veel succes.
De groeten uit de Domstad.
Waarom is het wel utregter (met de tweede t)en ben je voor utreg (zonder de tweede t)?
MMM
 MMM - donderdag 08 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:06 schreef alex lodder het volgende:
Wij kunnen van iedereen winnen maar ook van verliezen en dat geld ook op dit moment voor Rotterdam.
Mario? Ben jij het echt?
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo zie je maar Rich wat het leukste forum is. Hier krijgen ze tenminste een reactie op het utrechtforum is het uitgestorven.
Die zijn nu aan het bedenken hoe ze het forum en de club weer in leven kunnen krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario? Ben jij het echt?
Ssstt niet verder vertellen hè MMM, d:-))
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En wat voor drugs gebruik jij dan. Op dit moment en in deze vorm wint Feyenoord van iedereen meneer flodder.
Zal wel erg goeie shit wezen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 08 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Mario? Ben jij het echt?
hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 20:13 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Die zijn nu aan het bedenken hoe ze het forum en de club weer in leven kunnen krijgen.
Opheffen en in de zee pleuren zou Arie zeggen. Ben benieuwd of Wouters de kerst haalt daar
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Als assistent misschien. Die gooien ze er niet zomaar uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 21:15   quote  deeplink  
JIJ BENT GOED BEZIG BOSI!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2









0.0073668