BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 06 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Die Elvis Manu zag ik 3 jaar terug op een internationaal toernooi in Gelderland,dat vond ik een goeie,zie zijn naam weleens hier...waar speelt die jongen in nu,traint hij met de selectie??? aangezien ik in Groningen woon kom ik niet wekelijks in de kuip of op varkenoord...word het een grote of niet???
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 06 december 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Je hebt toch wel internet daar in Groningen?
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 06 december 2011 - 18:02   quote  deeplink  
ja maar ik spit niet alles uit.....gewoon ff een vraag hier,'wijsneuzen'genoeg hier die echt alles volgen toch.....
willem v G
 willem v G - dinsdag 06 december 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Een jonge in ontwikkeling moet zo nu en dan zijn kansjes krijgen en pakken. Binnen 3 jaar zou hij er kwa leeftijd moeten staan, maar ja het blijven ook mensen, dus koffiedik kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:02 schreef de kromme 73 het volgende:
ja maar ik spit niet alles uit.....gewoon ff een vraag hier,'wijsneuzen'genoeg hier die echt alles volgen toch.....
Nee die zitten hier niet Kromme, " wijsneuzen" zitten op een ander forum, hier zitten louter intelligente mensen.
Henny
 Henny - dinsdag 06 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
probeer 1x per week, zo zaterdagavond/zondagaochtend te kijken op www.feyenoord.headliner.nl en bekijk de resultaten van de jeugd, weet zeker dat je snel zult slagen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door Henny --
Henny
 Henny - dinsdag 06 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
sorry, snel ipv snle
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 december 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Met 'edit' kun je je post aanpassen Henny ;)
Henny
 Henny - dinsdag 06 december 2011 - 20:56   quote  deeplink  
dank je wel, kan ik dan bericht 2 ook nog verwijderen?
JanM
 JanM - dinsdag 06 december 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:56 schreef Henny het volgende:
dank je wel, kan ik dan bericht 2 ook nog verwijderen?
Nope.
Henny
 Henny - dinsdag 06 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Ok, ik leer het nog wel een keer hoop ik!
de flh
 de flh - woensdag 07 december 2011 - 00:01   quote  deeplink  
o.t:

ik hoor er idd ook weinig meer over.. was vroeger toch meer nieuws over hem.
van geil
 van geil - donderdag 19 januari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
breekt volgend seizoen door
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Excelsior hoopt Manu deze week aan selectie toe te voegen.

Excelsior wil graag deze week Elvis Manu van Feyenoord op huurbasis overnemen. Excelsior heeft een samenwerkingsverband met Feyenoord en zal als eerste de talenten van Feyenoord overnemen en de ploeg van trainer Ronald Koeman mag op zijn beurt weer een speler gratis overnemen.

"De bal ligt bij Feyenoord", laat Excelsior-trainer Leon Vlemmings in Voetbal International weten. "Onze interesse is bekend en toen twee weken geleden Matthew Steenvoorden op huurbasis naar Kralingen kwam, is afgesproken dat Feyenoord deze week wat zou laten horen."

De keuzeheer vervolgde: "Wij hebben Elvis er graag bij. Hij heeft veel dreiging en scorend vermogen." Mocht Manu niet naar de Jupiler League-club komen, dan zal Excelsior zich niet meer versterken met een nieuwe speler.
Bron:Soccernews.nl
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:14 schreef Bosifyable het volgende:
Met 'edit' kun je je post aanpassen Henny ;)
Ik hoop dat hij het nu doorheeft.
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
OT: Na die supergoal in Heerenveen heb ik toch een zwak voor die gozer..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:40 schreef tomson het volgende:
OT: Na die supergoal in Heerenveen heb ik toch een zwak voor die gozer..
Idd!!! Dat was echt een euforiemoment, eindelijk waren we weer terug!! Snap niet dat ie geen kans krijgt, of naja koeman zal het wel weten trouwens...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:40 schreef tomson het volgende:
OT: Na die supergoal in Heerenveen heb ik toch een zwak voor die gozer..
EenserT en wat een supergoal ja..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij het nu doorheeft.
LOL..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:15   quote  deeplink  
Hij wordt zeker een grote.
Daarom baal ik eigenlijk een beetje dat ze hem niet proberen te verhuren aan een Rkc waalwijk, vvv venlo, Roda ofzo. Daar speelt hij wel in de Basis, en dat is in Eredivisie. Bij Excelsior ook wel in de basis, maarja jupiler Leaguea of hoe je da ook typt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:15 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Hij wordt zeker een grote.
Daarom baal ik eigenlijk een beetje dat ze hem niet proberen te verhuren aan een Rkc waalwijk, vvv venlo, Roda ofzo. Daar speelt hij wel in de Basis, en dat is in Eredivisie. Bij Excelsior ook wel in de basis, maarja jupiler Leaguea of hoe je da ook typt
Jammer dat Koeman er zo over denkt toch..maar goed wedstrijdervaring is heel belangrijk voor die jonge gasten..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jammer dat Koeman er zo over denkt toch..maar goed wedstrijdervaring is heel belangrijk voor die jonge gasten..
Ja idd, mischien dat hij hem toch nog bij ons laat.
Of hij na Excelsior gaat is ook nog niet zeker he.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:40   quote  deeplink  
Overmorgen weten we het..
Nicotti
 Nicotti - donderdag 30 augustus 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Excelsior hoopt zich deze week nog te versterken met Elvis Manu (19). De aanvaller staat onder contract bij Feyenoord, waar hij vorig seizoen vier duels in de hoofdmacht speelde. Deze jaargang kwam hij nog niet aan bod.

'De bal ligt bij Feyenoord', zegt Excelsior-trainer Leon Vlemmings. 'Onze interesse is bekend en toen twee weken terug Matthew Steenvoorden op huurbasis naar Kralingen kwam, is afgesproken dat Feyenoord deze week wat van zich zou laten horen.'

'Feyenoord wil nog even afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt', gaat Vlemmings verder. 'Wij hebben Elvis er graag bij. Hij heeft veel dreiging en scorend vermogen.'

Vlemmings benadrukt dat er geen andere speler naar Woudestein komt, mocht Manu in De Kuip blijven. Overigens is de huurovereenkomst van Feyenoord met spits Graziano Pellè bijna rond, hetgeen een verhuur van Manu aannemelijker maakt.
bron: vi
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 30 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 13:58 schreef Nicotti het volgende:
Excelsior hoopt zich deze week nog te versterken met Elvis Manu (19). De aanvaller staat onder contract bij Feyenoord, waar hij vorig seizoen vier duels in de hoofdmacht speelde. Deze jaargang kwam hij nog niet aan bod.

'De bal ligt bij Feyenoord', zegt Excelsior-trainer Leon Vlemmings. 'Onze interesse is bekend en toen twee weken terug Matthew Steenvoorden op huurbasis naar Kralingen kwam, is afgesproken dat Feyenoord deze week wat van zich zou laten horen.'

'Feyenoord wil nog even afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt', gaat Vlemmings verder. 'Wij hebben Elvis er graag bij. Hij heeft veel dreiging en scorend vermogen.'

Vlemmings benadrukt dat er geen andere speler naar Woudestein komt, mocht Manu in De Kuip blijven. Overigens is de huurovereenkomst van Feyenoord met spits Graziano Pellè bijna rond, hetgeen een verhuur van Manu aannemelijker maakt.
bron: vi
Goed plan dan kan hij volgend jaar schitteren in de Kuip.
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 13:58 schreef Nicotti het volgende:
Excelsior hoopt zich deze week nog te versterken met Elvis Manu (19). De aanvaller staat onder contract bij Feyenoord, waar hij vorig seizoen vier duels in de hoofdmacht speelde. Deze jaargang kwam hij nog niet aan bod.

'De bal ligt bij Feyenoord', zegt Excelsior-trainer Leon Vlemmings. 'Onze interesse is bekend en toen twee weken terug Matthew Steenvoorden op huurbasis naar Kralingen kwam, is afgesproken dat Feyenoord deze week wat van zich zou laten horen.'

'Feyenoord wil nog even afwachten wat er op de transfermarkt gebeurt', gaat Vlemmings verder. 'Wij hebben Elvis er graag bij. Hij heeft veel dreiging en scorend vermogen.'

Vlemmings benadrukt dat er geen andere speler naar Woudestein komt, mocht Manu in De Kuip blijven. Overigens is de huurovereenkomst van Feyenoord met spits Graziano Pellè bijna rond, hetgeen een verhuur van Manu aannemelijker maakt.
bron: vi
Zou goed zijn voor Manu, een jaartje Excelsior. Kan hij mooi de strijd aangaan met Anass om in de toekomst een basisplaats te veroveren.
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
manu zou ik als feyenoord was niet verhuren maar gewoon in de selectie laten. als cabral vertrekt of noem t maar op heb je toch nog iets achter de hand. een jonge gozer die je dan langzaam kan laten rijpen en brengen in t eerste, ja toch?
Nicotti
 Nicotti - donderdag 30 augustus 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 14:09 schreef Thijs het volgende:
manu zou ik als feyenoord was niet verhuren maar gewoon in de selectie laten. als cabral vertrekt of noem t maar op heb je toch nog iets achter de hand. een jonge gozer die je dan langzaam kan laten rijpen en brengen in t eerste, ja toch?
Ene kant heb je gelijk, maar ben bang dat ie max tot 10 wedstrijden komt, misschien dan wel beter dat ie verhuurd wordt, waar ie 20/25 wedstrijden kan spelen.
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 14:09 schreef Thijs het volgende:
manu zou ik als feyenoord was niet verhuren maar gewoon in de selectie laten. als cabral vertrekt of noem t maar op heb je toch nog iets achter de hand. een jonge gozer die je dan langzaam kan laten rijpen en brengen in t eerste, ja toch?
Mocht Pelle komen hebben we hem, Fernandez, Schaken, Cissé, Ellabdellaoui, Achahbar, Te Vrede en (Cabral?) voor de aanval. Denk niet dat Manu veel aan spelen zal toekomen dit seizoen, dus is een verhuur een goede optie.
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Ik zou hem er liever bijhouden. Alle aanvalskracht is meegenomen.
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Juistem
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 14:12 schreef tomson het volgende:
Ik zou hem er liever bijhouden. Alle aanvalskracht is meegenomen.
True that, maar als ie niet geselecteerd word en hij zit elke keer op de tribune is dat ook niks voor zo'n gozert. Daar willen we in de toekomst profijt van hebben en dat hebben we minder als ie niet speelt.
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
dan is het inderdaad beter om hem te verhuren
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 14:14 schreef Sensi het volgende:

[..]

True that, maar als ie niet geselecteerd word en hij zit elke keer op de tribune is dat ook niks voor zo'n gozert. Daar willen we in de toekomst profijt van hebben en dat hebben we minder als ie niet speelt.
Dat valt nog te bezien. Eerst maar eens ziet hoe de nieuwelingen ( bv Omar ?) zich zullen ontwikkelen.
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:24   quote  deeplink  
die elabdelahoui ben ik ook erg benieuwd naar
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Koeman zal vandaag wel gewoon weer met Cissé/Fernandez/Schaken beginnen.. Als Omar er in komt zal het pas laat in de tweede helft zijn als Cissé het niet goed doet.. Maar indd hij heeft nog te weinig gespeeld om hem goed te kunnen beoordelen, al heb ik nu al positieve dingen gezien ^^
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Cisse lekker op de bank laten
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Nouja als ie lekker in de wedstrijd ligt heeft ie wel wat toe te voegen. Zo niet ben ik het met je eens en zou ik ook iemand anders kiezen voor die positie. Maar vertel dat Koeman maar is =)
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 14:33   quote  deeplink  
nee cisse heeft inderdaad ook wel is zijn goede kanten maar te weinig als je het mij vraagt maar we zullen het zien vanaaf! als hij het goed doet neem ik deze woorden terug en hij kan t verdomme echt wel!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:00   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/167294/Feyenoord_laat_talent_Manu_oversteek_naar_Kralingen_maken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:00   quote  deeplink  
'Feyenoord laat talent Manu oversteek naar Kralingen maken' Floris Raven | 31 Augustus 2012 om 07:20 | Bron: NOS
Het samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Excelsior lijkt weer zijn vruchten af te werpen. Elvis Manu, die zijn debuut bij Feyenoord achter de rug heeft, vertrekt volgens de NOS naar het twee kilometer verderop gelegen Excelsior.

Ook Jerson Cabral lijkt de Rotterdamse stadionclub de rug toe te keren. Oud-AZ'er Graziano Pellè lijkt daarentegen volgend seizoen wel te trainen onder oefenmeester Ronald Koeman. Feyenoord is al tijden op zoek naar versterking in de aanval. Aankomend seizoen lijkt Manu desondanks niet nodig te zijn.

Manu maakte zijn competitiedebuut vorig seizoen tegen PSV. Destijds viel de negentienjarige aanvaller in voor Cabral. In de slotronde van het seizoen scoorde Manu zijn eerste doelpunt voor Feyenoord, op bezoek bij sc Heerenveen. Ook toen kwam de talentvolle voorhoedespeler in de lijnen als vervanger van Cabral.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/167294/Feyenoord_laat_talent_Manu_oversteek_naar_Kralingen_maken#ixzz256YcR8a61
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Vind ik een goeie zet.
Nu dit is geregeld denk ik idd dat Verhoek komt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Succes Elvis..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Manu opgelucht: 'Ik wilde graag naar Excelsior'
Bron: sbvexcelsior.nl  

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vandaag is het dan eindelijk definitief geworden: Elvis Manu komt naar Excelsior. De negentienjarige aanvaller wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Feyenoord. Manu maakte de gehele voorbereiding mee bij Feyenoord, maar had te weinig uitzicht op speeltijd. In Kralingen hoopt hij zich verder te ontwikkelen.
,,Ik ben opgelucht dat het eindelijk rond is'', stelt de geboren Dordtenaar. ,,Ik zag al snel dat de kans op speeltijd bij Feyenoord klein zou zijn en daarom wilde ik graag naar Excelsior. Twee weken geleden had ik een gesprek met meneer Van Geel en die zei dat het de bedoeling was dat ik hier naartoe zou gaan, maar dat het afwachten was wat er binnen de selectie van Feyenoord zou gebeuren. Vanochtend om kwart voor negen belde hij mij om te zeggen dat het door zou gaan.''
Om half elf was Manu op Woudestein om de formaliteiten rond te maken. Diezelfde ochtend sprak hij ook telefonisch met Leon Vlemmings. ,,Hij was heel blij met mijn komst naar Excelsior, zei hij tegen me. Het is fijn als de trainer dat zegt, want dat betekent dat hij vertrouwen in mij heeft. Het is nu aan mij om dat vertrouwen uit te betalen. Ik wil dit seizoen zo veel mogelijk speelminuten gaan maken, veel doelpunten scoren en natuurlijk promoveren met Excelsior.''
,,De thuiswedstrijd tegen FC Emmen heb ik vanaf de tribune gezien en ik vond dat Excelsior toen goed speelde, met name in de eerste helft. De ploeg speelt aanvallend en daar houd ik van. Ik sta het liefst in de spits, maar kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Het maakt mij niet uit waar ik speel voorin, al maak ik de meeste doelpunten over het algemeen als ik linksbuiten sta.''
Woudestein is voor Manu geen vreemde grond, want als D-pupil voetbalde hij ook al een seizoen bij Excelsior:
,,Ik zou toen naar Feyenoord gaan, maar ze vonden het beter dat ik eerst een seizoen zou rijpen bij Excelsior. Dat jaar is mij toen heel goed bevallen. Excelsior is een leuke en warme club, met gezellige mensen. Ik weet daarom zeker dat het mij ook nu weer goed zal bevallen. Ik ken ook veel jongens uit de selectie van Feyenoord, dat komt dus zeker goed.''
Elvis Manu is komende maandag zeer waarschijnlijk al inzetbaar als Excelsior de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard speelt.
van geil
 van geil - zaterdag 01 september 2012 - 10:12   quote  deeplink  
elvis manu.................
die zien we terug
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 september 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Dat is jammer, ik had liever Fernandez die kant op zien gaan .......
tomson
 tomson - zaterdag 01 september 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 10:14 schreef lijdensweg het volgende:
Dat is jammer, ik had liever Fernandez die kant op zien gaan .......
Ook alweer een +1 (zo mijn dokter maar eens bellen)
Sensi
 Sensi - maandag 03 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Excelsior heeft de tweede overwinning van het seizoen geboekt. De ploeg van trainer Leon Vlemmings rekende op Woudestein met 3-0 af met Fortuna Sittard. Door de winst stijgt Excelsior naar de negende plaats van de Jupiler League.

De Rotterdammers gingen voortvarend van start tegen de Limburgers. In de vierde minuut bewees nieuweling Elvis Manu door de Kralingers op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van Feyenoord direct zijn waarde door een voorzet te geven die door Daan Blij werd binnen gewerkt: 1-0. De 2-0 kwam alsnog, nadat Fortuna-speler Prince Rajcomar eerst nog een kans om zeep had geholpen. Een schot van aanwinst Manu werd zodanig van richting veranderd dat Kaya volslagen kansloos was.

Een kwartier voor tijd kregen de gasten een grote kans op de aansluitingstreffer, maar Voorn kopte van dichtbij via de paal naast. Het was het laatste wapenfeit van Fortuna, dat in de slotfase zelfs nog een derde doelpunt moest incasseren. Invaller Niels Vorthoren was attent in de rebound: 3-0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door Sensi --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Alvast een klein bewijsje dat nieuwkomers eigen talenten in de weg staan?
Jammer dat Achahbar niet een seizoen op Woudestijn speelt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Alvast een klein bewijsje dat nieuwkomers eigen talenten in de weg staan?
Jammer dat Achahbar niet een seizoen op Woudestijn speelt..
Manu en inderdaad ook Achahbar zijn nog niet goed genoeg voor de basis. Verhuur is in dit geval goed voor alle partijen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu









0.0079169