BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 augustus 2014 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 02:07 schreef G-child het volgende:
Lekker laten staan inderdaad i.p.v. Tevrede, die gewoon weer lekker zondag hoofdklasse laten spelen. En laten strijden om de vleugelpositie als we eindelijk Guidetti binnen hebben.
Manu en te Vrede komen gewoon tekort om op dit niveau mee te kunnen. Manu is wel ijverig ...
MMM
 MMM - donderdag 07 augustus 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Prima goal en leek wat meer pit te brengen bij de rest, tot aan de 2-1.
King - 010
 King - 010 - donderdag 07 augustus 2014 - 09:35   quote  deeplink  
Manu in de basis op rechtsbuiten.
Boetius linksbuiten en Te Vrede in de spits.
Zijn gevaar, actie en onberekenbaarheid wordt van grote klasse.
En dat zal dat extra schwung geven aan het elftal.
MMM
 MMM - donderdag 07 augustus 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 09:35 schreef King - 010 het volgende:
Manu in de basis op rechtsbuiten.
Boetius linksbuiten en Te Vrede in de spits.
Zijn gevaar, actie en onberekenbaarheid wordt van grote klasse.
En dat zal dat extra schwung geven aan het elftal.
Bilal.
King - 010
 King - 010 - donderdag 07 augustus 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 10:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Bilal.
Ja, dat kan ook.
Zolang het maar geen Verhoek of Schaken is.
Romeo1977
 Romeo1977 - donderdag 07 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Schaken deed het niet verkeerd de 1e helft vond ik
Barabas
 Barabas - donderdag 07 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Die Manu scoorde wel fantastisch gisteravond.

Lichtpuntje van de donkere avond die het was.
King - 010
 King - 010 - donderdag 07 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Schaken ging goed mee naar voren maar durfde die extra stap binnen de 16meter niet te maken.
Dat had voor een penalty kunnen zorgen zoals Manu vorig week deed.
Komend seizoen komt het erop aan dat men die extra stap zet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Elvis Manu over krappe overwinning: 'Eind goed, al goed'

600x400-01703988.JPG

Feyenoord wist vandaag in de laatste minuut van de officiële speeltijd in de wedstrijd tegen ADO Den Haag een overwinning in de wacht te slepen. Elvis Manu startte in de basiself tegen de club uit Den Haag in plaats van spits Mitchell te Vrede. Manu kijkt terug op een spannende wedstrijd: 'Het kon alle kanten op', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'Deze wedstrijd voelt als eind goed, al goed. Als je in de laatste minuut scoort mag je blij zijn', zegt Manu. 'We rekenden er op dat er nog wel een kans zou komen, en dat gebeurde ook.' Mitchell te Vrede kwam in de 58ste minuut het veld in, waardoor Manu verplaatst werd naar de buitenkant. Uiteindelijk wist Mitchell te Vrede het winnende doelpunt te maken. 'Mitchell was erg scherp', vervolgt Manu. 'Ik heb geen vervelende gevoelens dat Te Vrede wel scoort, waar mij dat niet lukte. We zijn een team. Deze keer scoort Te Vrede en vorige week was ik het', concludeert Manu.

Elvis Manu maakte in de wedstrijd tegen ADO Den Haag een overtreding waardoor hij een gele kaart pakte. Journalist Jan Dirk Stouten vond dat het ook rood had mogen zijn. 'Ik ging druk zetten op Zuiverloon', zegt de aanvaller. 'Ik zette een blok, en hij (Zuiverloon, red.) draaide in. Daardoor raakte in hem op zijn kuit, ik heb hem nooit willen blesseren,' Verslaggever Jan Dirk Stouten moest denken aan de Elvis Manu in zijn tijd bij Excelsior. 'Dat is allemaal verleden tijd. Daar heb ik niet meer mee bezig', zo besluit Manu.
Bron:Rijnmond
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 augustus 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Manu kan een garantie zijn voor het verder moeten spelen met 10 man. Misschien beter hem te verkopen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 18:07   quote  deeplink  
Elvis Manu in gesprek met verslaggever Jan Dirk Stouten
http://youtu.be/-2_Dn_CGAHI
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 augustus 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 18:01 schreef sportdwaas het volgende:
Manu kan een garantie zijn voor het verder moeten spelen met 10 man. Misschien beter hem te verkopen
Bij Cambuur niets van gemerkt.
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 augustus 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:
Elvis Manu over krappe overwinning: 'Eind goed, al goed'

[ afbeelding ]

Feyenoord wist vandaag in de laatste minuut van de officiële speeltijd in de wedstrijd tegen ADO Den Haag een overwinning in de wacht te slepen. Elvis Manu startte in de basiself tegen de club uit Den Haag in plaats van spits Mitchell te Vrede. Manu kijkt terug op een spannende wedstrijd: 'Het kon alle kanten op', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'Deze wedstrijd voelt als eind goed, al goed. Als je in de laatste minuut scoort mag je blij zijn', zegt Manu. 'We rekenden er op dat er nog wel een kans zou komen, en dat gebeurde ook.' Mitchell te Vrede kwam in de 58ste minuut het veld in, waardoor Manu verplaatst werd naar de buitenkant. Uiteindelijk wist Mitchell te Vrede het winnende doelpunt te maken. 'Mitchell was erg scherp', vervolgt Manu. 'Ik heb geen vervelende gevoelens dat Te Vrede wel scoort, waar mij dat niet lukte. We zijn een team. Deze keer scoort Te Vrede en vorige week was ik het', concludeert Manu.

Elvis Manu maakte in de wedstrijd tegen ADO Den Haag een overtreding waardoor hij een gele kaart pakte. Journalist Jan Dirk Stouten vond dat het ook rood had mogen zijn. 'Ik ging druk zetten op Zuiverloon', zegt de aanvaller. 'Ik zette een blok, en hij (Zuiverloon, red.) draaide in. Daardoor raakte in hem op zijn kuit, ik heb hem nooit willen blesseren,' Verslaggever Jan Dirk Stouten moest denken aan de Elvis Manu in zijn tijd bij Excelsior. 'Dat is allemaal verleden tijd. Daar heb ik niet meer mee bezig', zo besluit Manu.
Bron:Rijnmond
Gewoon Rood jammer genoeg, andere kaarten weg blazen door de KNVB
Barabas
 Barabas - zondag 10 augustus 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Water under the bridge...

Hoop dat ie er dit seizoen minstens 10 maakt.

Zou hij moeten kunnen...
van geil
 van geil - zondag 10 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
He Elvis.
met de Suarez factor bedoelde ik wat anders.
Niet meer doen!
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
In Engeland smullen ze van mannelijk voetbal, en nu huilie huilie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Die actie is wat anders dan 'mannelijk voetbal'..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 18:01 schreef sportdwaas het volgende:
Manu kan een garantie zijn voor het verder moeten spelen met 10 man. Misschien beter hem te verkopen
In de deal met Ziyech van Heerenveen betrekken, kan ie weer werken onder Dwight Lodeweges .
edjoe
 edjoe - maandag 11 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Lijdensweg. Een grote strik erom heen en richting Friesland sturen. Ziyech richting Rotterdam. We missen creativiteit en hebben niks aan een blind paard.
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Manu n kans geven.
scoort echt veel .
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 19:02   quote  deeplink  
kaarten...
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Mitchell is effectiever
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 19:12 schreef hotjumper het volgende:
Mitchell is effectiever
Dat klopt
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 19:12 schreef hotjumper het volgende:
Mitchell is effectiever
Dat blijkt vooralsnog, maar wat als Manu elke wedstrijd speelt gaat ie toch ook wel scoren, alle spitsen krijgen hun kansen wel bij Feyenoord..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Manu is effectiever in aanslagen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:
Manu is effectiever in aanslagen.
Volgens mij speelde hij gewoon verder, dus zo effectief was het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:35   quote  deeplink  
Daarnaast kon Zuiverloon gewoon weer verder voetballen, dus zal wel meevallen. Zag er waarschijnlijk erger uit dan het was..
ar
 ar - dinsdag 12 augustus 2014 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:35 schreef RenatoBos het volgende:
Daarnaast kon Zuiverloon gewoon weer verder voetballen, dus zal wel meevallen. Zag er waarschijnlijk erger uit dan het was..
Had hem wel kunnen geven hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 01:11   quote  deeplink  
Absoluut, snapte niet dat hij hij zei dat hij het niet heeft gezien..
VakW
 VakW - dinsdag 12 augustus 2014 - 02:46   quote  deeplink  
Geen kwaad woord over Manu, prachtig om te zien hoe gedreven hij is en hoe hij geniet van t in de kuip spelen. Als t publiek wat stil valt is hij de eerste die de boel opzweept. Wat ie tot nu toe heb laten zien is overigens niet verkeerd. 1 penalty binnen gesleept thuis tegen besiktas en 1 doelpunt uit tegen besiktas. Niet verkeerd voor Europees niveau. Ik zeg andere spits halen en Manu op de positie van boetius en Bilal rechts. Jean Paul doet t de laatste tijd slecht, laat hem t uitvechten met Manu wie de beste is op die positie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Misschien vinden mensen mij eigenwijs, maar lastig ben ik zeker niet

manu.jpg

Elvis Manu is na een verhuurperiode bij Cambuur terug op zijn oude nest. Feyenoord haalde de aanvaller uit Friesland terug en Manu wil met Feyenoord gaan knallen.

De pas 20-jarige geboren Dordtenaar kreeg bij Feyenoord ooit het stempel een moeilijke jongen te zijn. Manu kan zich daarin niet vinden. 'Het enige dat ik kan bedenken is dat ik een duidelijke eigen wil heb, dus misschien vinden mensen mij eigenwijs, maar lastig ben ik zeker niet', zegt Manu in het magazine van Feyenoord.

'Achteraf is verhuur leerzaam voor me geweest. Bij Excelsior heb ik de andere kant van de medaille gezien. Door een periode in de Eerste Divisie te spelen leer je koesteren wat je bij Feyenoord hebt. Ik ben er mentaal sterker van geworden en het werkt als motivatie. Maar ik hoop nooit meer in de Eerste Divisie terug keren. Ik was dan ook blij met de kans die ik van Cambuur kreeg.

Bij Cambuur kon ik mezelf op het hoogste niveau in de kijker spelen. Het belangrijkste dat ik daar heb geleerd is wat er gevraagd wordt als je elke week een wedstrijd op Eredivisie niveau moet spelen. Ik heb daar echt het vak en op eigen benen te staan geleerd. Cambuur is in Leeuwarden heel groot. Ik heb echt genoten van mijn tijd in Leeuwarden.'

Met Cambuur keerde Manu in de voorlaatste competitiewedstrijd van vorig seizoen terug in De Kuip om tegen Feyenoord te spelen. Voor de aanvaller werd die wedstrijd geen succes. Al na een half uur wordt hij gewisseld. De aanvaller vroeg zich in dat half uur af: moet ik nou proberen te scoren of niet? Wat duidelijk aan zijn spel te zien was.

'Feyenoord kon de tweede plaats bereiken en daar zou ik met mijn terugkeer zelf ook de vruchten van plukken, omdat we dan in de voorronde Champions League zouden spelen. Ik wilde niet op mijn geweten hebben dat ik de winnende zou maken en Feyenoord derde zou worden. Daardoor hinkte ik op twee gedachten. Ik was uiteindelijk blij dat de wedstrijd er na een half uur voor mij opzat.

Dat voelde als een opluchting omdat ik zowel Cambuur als Feyenoord niet meer kon benadeelden. Achteraf gezien had ik beter helemaal niet kunnen spelen. Als er zich ooit een vergelijkbare situatie voordoet bij een speler die tegen zijn eigen club moet, dan is mijn advies om niet te spelen. Je kunt het immers nooit goed doen.'

25 juni jl. begon hij aan derde voorbereiding met Feyenoord. Inmiddels heeft hij zijn eerste Europesewedstrijden met Feyenoord gespeeld, waarin hij één keer scoorde. In de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen begon hij in de basis.

Manu speelt zijn eigen spel. Een tikkeltje eigenwijs. Wat zijn kracht maar ook zijn zwakte kan zijn. 'Als ik met mijn speelwijze het team kan helpen en doelpunten kan maken, dan hou ik dat er maar in', zegt Manu tot slot.

Het gehele interview met Manu staat te lezen in het magazine van Feyenoord, wat los in de winkel te koop is, waaronder de fanshops.
Bron: Feyenoordnet.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:18   quote  deeplink  
HELD: elvis manu Feyenoord - zorya 4-3

(http://youtu.be/tdn23_AruZU)
FFvhL
 FFvhL - donderdag 28 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Manutelli
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Elvis Manu kan bij de supporters van Feyenoord voorlopig niet meer kapot. Hij is er namelijk persoonlijk verantwoordelijk voor dat de club eindelijk weer groepsfase Europees voetbal speelt: 'Ik schiet hem binnen en het stadion ontploft. Geweldig! De ontlading was niet te beschrijven!', vertelde hij na afloop tegen Fox Sports.
De aanvaller wil echter niet te lang stilstaan bij de overwinning. Zondag wacht FC Twente namelijk in de competitie.'Hier moet je van genieten, maar we spelen zondag alweer tegen FC Twente. We moeten de knop dus snel weer omzetten.'
Manu, dit seizoen voornamelijk invaller, kwam gemotiveerd het veld in. 'Het was een ideaal moment om in te vallen. Je kon al invaller namelijk nog wat betekenen. Dan schiet je hem binnen en dan is dit de euforie. Ik kwam getergd het veld in.'
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
a2b836e12ab4b9cfe294eb494156a96f_800_600.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:39   quote  deeplink  
9288150f982d567d92235826d8ece2d6_800_600.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
c80717a1cc047ebfd14eced268705837_800_600.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
876519f40e31c941741ce088a02d3cfa_800_600.jpg
PieterBos
 PieterBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
HELD
MMM
 MMM - donderdag 28 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
MAAAAAAAAAAAAAAAANUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jacky chan
 jacky chan - donderdag 28 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Basis basis basis!!!
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:26   quote  deeplink  
Fantastisch, wat een mannetje.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:29   quote  deeplink  
Ik heb het altijd gezegd: Elvis leeft!!!

En hoe!
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:37   quote  deeplink  
Samen met Kazim op het veld= fun....kwajongens!
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Elvis Balotelli.
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar.........................

..........WAT EEN NEUSGATEN HEEFT DIE MANU! 8-(
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:21 schreef TnT the DJ het volgende:
Onvoorstelbaar.........................

..........WAT EEN NEUSGATEN HEEFT DIE MANU! 8-(
Daar zou een junk jaloers op zijn..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar zou een junk jaloers op zijn..
dat komt vanzelf.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat komt vanzelf.
It takes one to know one..(?)d:-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

It takes one to know one..(?)d:-)
ik had een bokser kunnen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu









0.0123620