BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 12:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Manu en inderdaad ook Achahbar zijn nog niet goed genoeg voor de basis. Verhuur is in dit geval goed voor alle partijen.
Maar dan ben je gelijk twee voorhoedespelers kwijt, is dat niet te veel van het goede..??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 12:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar dan ben je gelijk twee voorhoedespelers kwijt, is dat niet te veel van het goede..??
Ik ben het sowieso niet eens met wat hij schrijft..
Ik hou van tastbare bewijzen en die zijn er niet...
Anas en Elvis hebben op het veld nog niet de kans gehad om te kunnen bewijzen of
ze beter zijn dan Cissè of Fernandez of niet..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het sowieso niet eens met wat hij schrijft..
Ik hou van tastbare bewijzen en die zijn er niet...
Anas en Elvis hebben op het veld nog niet de kans gehad om te kunnen bewijzen of
ze beter zijn dan Cissè of Fernandez of niet..
Ik vond Manu al jammer en dan ook anass er nog bij vind ik te veel..ik snap heus wel dat die gasten wedstrijdervaring moeten krijgen maar dat kunnen ze bij de beloften ook, daarnaast rest het voor hun om keihard mee te trainen en de trainer te overtuigen dat zij en niet Sekou/Guyon in de basis horen..
We hebben van beide nog maar heel weinig gezien maar over het algemeen smaken hun optredens wel naar meer, denk maar aan de goal van anass tegen Praag en die van Elvis tegen Heerenveen..
Zouden ze het dan op de training af laten weten..??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Zowel Anas als Elvis zijn beide beslissend geweest in een aantal inval minuten...
En mijn mening is dat ik ze liever allebij bij Excelsior had zien spelen...
Dan is het zichtbaar wat ze presteren...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat anass dit seizoen toch de stap moet gaan maken in het eerste, loopt nu al weer een tijdje mee, niet voor de basis maar een flink aantal invalbeurten en basisplaatsen tegen de kleinere tegenstanders (vaak kleien ruimtes) had ik wel ingecalculeerd eigenlijk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 12:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar dan ben je gelijk twee voorhoedespelers kwijt, is dat niet te veel van het goede..??
Die opmerking over het verhuur sloeg eigenlijk vooral op Manu, Achahbar had ook verhuurd kunnen worden, maar dan wordt de spoeling voor de spits wel wat dun, zeker zolang Te Vrede geblesseerd is. Zou me echter niet verbazen als hij in de winterstop alsnog verhuurd gaat worden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Wie anass..??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:
Wie anass..??
Anass ja. Niet Te Vrede.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 04 september 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Denk het niet, je heb dan nog maar 1 spits? Pelle, ja en Fernandez kan maar je ziet zelff. Die gozer ken gvd nog geen bal aannemen. Dus die is wel klaar met de spits positie. je ken btr Fernandez verpatsen als Anass verhuren. Die gaan we nog nodig hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Anass ja. Niet Te Vrede.
Ik weet het niet hoor T, van mij mag ie blijven en zijn minuten mee gaan pakken..over te Vrede heb ik vooralsnog geen echte mening..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor T, van mij mag ie blijven en zijn minuten mee gaan pakken..over te Vrede heb ik vooralsnog geen echte mening..
Ik ook niet, maar mocht Te Vrede als stand-in voldoen en Pellè een aanwinst blijken, dan heb ik liever dat we de competitie afmaken met Pellè, Fernandez en Te Vrede. Dan kan Anass beter elders de broodnodige wedstrijdervaring opdoen. Bijvoorbeeld bij Excelsior.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Ti's nog geen winterstop dus we zullen het moeten gaan zien wat Te Vrede betreft..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 04 september 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's nog geen winterstop dus we zullen het moeten gaan zien wat Te Vrede betreft..
Zo is het.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Manu over debuut: "Kan eigenlijk niet beter"

Elvis Manu kende maandag naar eigen zeggen een goed debuut voor Excelsior in de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Fortuna Sittard in Rotterdam. De aanvaller van Feyenoord, die dit seizoen op huurbasis voor de club uit de Jupiler League uitkomt, wist tijdens zijn eerste wedstrijd voor de club één keer te scoren.

"Mijn debuut is goed verlopen", aldus de negentienjarige Dordtenaar op de officiële website van de Jupiler League. "Ik ben in de eerste helft goed begonnen met een assist en in de tweede helft heb ik ook nog een doelpunt gemaakt, dus het kan eigenlijk niet beter."

"Nerveus was ik niet echt. Ik ging de wedstrijd onbevangen in en ik zie dan wel wat er kan gebeuren. Dan maakt je ploeg al snel de 1-0 en geef je zelf de assist, dus last van zenuwen had ik niet", zo besloot Manu zijn verhaal.
Bron:soccernews
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Anass ja. Niet Te Vrede.
Prachtig ! Niemand heeft Te Vrede ooit een meter zien lopen maar
hij krijgt nu al de voorkeur boven Anas?

Niet dat ik geen vertrouwen heb in die jongen maar vanwaar die vreemde keuze?
van geil
 van geil - dinsdag 04 september 2012 - 19:16   quote  deeplink  
wat goed is,,moet snel gebracht worden............!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 september 2012 - 19:30   quote  deeplink  
lol,Mariootje...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 04 september 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
lol,Mariootje...
eens!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Prachtig ! Niemand heeft Te Vrede ooit een meter zien lopen maar
hij krijgt nu al de voorkeur boven Anas?

Niet dat ik geen vertrouwen heb in die jongen maar vanwaar die vreemde keuze?
Ik zei er wel bij, eerst even aankijken wat hij na zijn blessure gaat doen Leon. Te Vrede krijgt zeker niet zomaar de voorkeur boven Anass. Op dit moment is Te Vrede 4de spits. Te Vrede is wel meer type breekijzer dan Anass, dus dat zou een overweging kunnen zijn hem te houden als pinchhitter. Ik denk overigens wel dat er meer rek zit in Anass en hij is een paar jaar jonger dan Te Vrede, dus ook in dat opzicht zou je verwachten dat Anass meer bij een verhuurperiode gebaat is, vanwege de speeltijd.
bode
 bode - woensdag 05 september 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's nog geen winterstop dus we zullen het moeten gaan zien wat Te Vrede betreft..
Ik snap eigenlijk niet wat Feyenoord met Goossens wil, het is nu
heel goed dat Manu verhuurd is dan krijgt hij veel speelminuten en Anas moet niet op 9 maar dicht bij Pelle spelen, als hij in valt dus niet verhuren in de winterstop.
twitch
 twitch - woensdag 05 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 00:45 schreef bode het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet wat Feyenoord met Goossens wil, het is nu
heel goed dat Manu verhuurd is dan krijgt hij veel speelminuten en Anas moet niet op 9 maar dicht bij Pelle spelen, als hij in valt dus niet verhuren in de winterstop.
Goossens is herstellende van een operatie en wordt zeer voorzichtig mee gedaan
en idd goed dat hij is verhuurt .. kan hij minuten maken en het echt laten zien nu excelsior is gedegradeerd (kunnen ze tenminste aanvallen)
begin is in ieder geval goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door twitch --
MMM
 MMM - woensdag 05 september 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Maar, is Manu minder dan Cisse?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 00:45 schreef bode het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet wat Feyenoord met Goossens wil, het is nu
heel goed dat Manu verhuurd is dan krijgt hij veel speelminuten en Anas moet niet op 9 maar dicht bij Pelle spelen, als hij in valt dus niet verhuren in de winterstop.
Ik snap het ook niet van Goossens, zie hem niet aan spelen toe komen dit seizoen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 13:06 schreef MMM het volgende:
Maar, is Manu minder dan Cisse?
Nee..!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Manu: "Er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Felvis-manu(excelsior)(1).jpg&key=a3fc49278621b5607465ce04d0d12673d1c35b9f&tt=XL

Elvis Manu heeft een strijdlustig Excelsior aangekondigd in de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen Helmond Sport. De Rotterdamse Eerstedivisionist begon het seizoen matig en de spelers azen op eerherstel. Zo ook de aanvaller die dit seizoen wordt gehuurd van Feyenoord.

"We willen uit de hoek komen waar de klappen vallen. We moeten terug naar wat goed ging en daar moeten we op voortborduren. Wij moeten doen waar we goed in zijn. Met z'n allen moeten we het laten zien aan de supporters, dat zijn we aan hen verschuldigd", zo liet Manu weten.

De vleugelspeler gaat er vol voor met zijn ploeggenoten. "Als team gaan we er tegen Helmond Sport in elk geval alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten." 
Bron:Soccernews 
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 oktober 2012 - 10:29   quote  deeplink  
one for the money,two for the show..
three get ready now go get go Elvis Manu Elivis Manu
hippy
 hippy - vrijdag 05 oktober 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee die zitten hier niet Kromme, " wijsneuzen" zitten op een ander forum, hier zitten louter intelligente mensen.
Gniffel gniffel gniffel...;)))
craven
 craven - vrijdag 05 oktober 2012 - 10:34   quote  deeplink  
Go shorty!
hippy
 hippy - vrijdag 05 oktober 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
one for the money,two for the show..
three get ready now go get go Elvis Manu Elivis Manu
Morgen songwriter...;)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 10:34 schreef hippy het volgende:

[..]

Gniffel gniffel gniffel...;)))
De wijsneus moet lachen..?
hippy
 hippy - vrijdag 05 oktober 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De wijsneus moet lachen..?
Huh, wat, waar? ;))
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:47   quote  deeplink  
lekker dan.
3x gescoord vanavond
craven
 craven - vrijdag 19 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 22:47 schreef PieterBos het volgende:
lekker dan.
3x gescoord vanavond
ja joh mooi hoor helemaal goed
MMM
 MMM - zaterdag 20 oktober 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Goed bezig die jongen.

Buitenspeler, linkspoot. Als hij zo doorgaat begin je je af te vragen waarom hij verhuurd is.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 oktober 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Manu sterk hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2012 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 11:08 schreef MMM het volgende:
Goed bezig die jongen.

Buitenspeler, linkspoot. Als hij zo doorgaat begin je je af te vragen waarom hij verhuurd is.
zodat hij kon spelen.....
van geil
 van geil - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:11   quote  deeplink  
weer zo'n voorbeeld van de kwaliteit van de eigen jongens
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 11:08 schreef MMM het volgende:
Goed bezig die jongen.

Buitenspeler, linkspoot. Als hij zo doorgaat begin je je af te vragen waarom hij verhuurd is.
Ik denk om aan spelen toe te komen?? Anders zou ik het ook niet weten, hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De wijsneus moet lachen..?
Wijsneus! Bah een ajaxied in ons midden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 11:08 schreef MMM het volgende:
Goed bezig die jongen.

Buitenspeler, linkspoot. Als hij zo doorgaat begin je je af te vragen waarom hij verhuurd is.
Het is wel middenmoot jupiler league. Das wat anders dan top/subtop Eredivisie. Bovendien heeft haar daar pas 3x de 90 minuten vol gemaakt. Laat hij zich daar maar bewijzen over een heel seizoen.
MMM
 MMM - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik denk om aan spelen toe te komen?? Anders zou ik het ook niet weten, hahaha
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is wel middenmoot jupiler league. Das wat anders dan top/subtop Eredivisie. Bovendien heeft haar daar pas 3x de 90 minuten vol gemaakt. Laat hij zich daar maar bewijzen over een heel seizoen.
Eens, eens. Maar als je ziet wat wij hier hebben lopen qua buitenspelers..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 12:43 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Eens, eens. Maar als je ziet wat wij hier hebben lopen qua buitenspelers..
klopt hoor, maar ik had van Manu min of meer dezelfde kwaliteit verwacht dit jaar, of zelfs minder.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 oktober 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Manu scoort 3 keer. Deed Fernandez ook wel eens bij Excelsior.
Is Manu nu meteen dé spits?

Wie is het volgende week dan?
MMM
 MMM - zaterdag 20 oktober 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 13:19 schreef FR-Henk het volgende:
Manu scoort 3 keer. Deed Fernandez ook wel eens bij Excelsior.
Is Manu nu meteen dé spits?
Nee hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ruilen voor Fernandez met de winterstop..
van geil
 van geil - dinsdag 23 oktober 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:
Ruilen voor Fernandez met de winterstop..
juist.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 oktober 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2012 - 13:19 schreef FR-Henk het volgende:
Manu scoort 3 keer. Deed Fernandez ook wel eens bij Excelsior.
Is Manu nu meteen dé spits?

Wie is het volgende week dan?
uhm Manu heeft volgens mij wel meer als 3 doelpuntjes gescoord Henk
En ook nog 2 of 3 asisten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Natrappende Manu moet twee duels brommen

71507.jpg

Elvis Manu moet de komende twee duels van Excelsior vanaf de tribune bekijken. De jonge aanvaller, voor één seizoen gehuurd van Feyenoord, is akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

Manu werd vrijdagavond, in de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-6), uit het veld gestuurd. Hij trapte na richting een tegenstander. "Een terechte rode kaart en dat neem ik Elvis kwalijk", zei coach Leon Vlemmings na afloop al op de clubwebsite.

Door zijn schorsing mist Manu de wedstrijden tegen FC Volendam en FC Oss.
Bron:FCUpdate
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Manu droomt van elftal met Vilhena, Achahbar en Boëtius

600x400-jb-1131201.jpg

Vrijdagavond staat de Rotterdamse derby tussen Sparta Rotterdam en Excelsior gepland. Het is een wedstrijd tussen de koploper van de Jupiler League en de verrassende hekkensluiter Excelsior. Op een uitverkocht Woudestein hoopt de ploeg uit Kralingen eindelijk de laatste plaats achter zich te laten en de sportieve teloorgang een halt toe te roepen. Feyenoord heeft deze zomer wederom enkele talenten naar Rotterdam-Oost gestuurd om zich daar verder te ontwikkelen. Elvis Manu is daar één van. De rappe aanvaller blikt in de Excelsior Derbykrant vooruit op het belangrijke duel van morgen en komt ook nog aan het woord over Feyenoord.

Je bent toch de huurling van Feyenoord. Er wordt wat verwacht van je. Is dat lastig voor je?
'Ik heb vorig jaar natuurlijk al meegetraind met de selectie van Feyenoord, dus ik had wel wat ervaring met het eerste elftal. Maar je merkt hier gewoon dat je meer kritiek krijgt. Er wordt meer van je verwacht dan in de jeugd. Je moet er elke dag staan, je moet op de training alles geven en goed je best doen. Wat ik zei, je krijgt ook meer kritiek. Gelukkig ben ik niet iemand die zich snel laat misleiden. Ik hou me hoofd erbij en probeer me te focussen. Ik merk nu wel dat ik vaker word herkend enzo. Dat is wel leuk en dan maak je een praatje met de mensen.'

Dat was zeker nog erger toen je vorig jaar je eerste doelpunt maakte tegen SC Heerenveen?
'Ja, dat was echt tot nu toe mijn hoogtepunt. Het was alles of niets wedstrijd. Ook voor Heerenveen. Je bent jong en dat ik al zo vroeg mocht invallen gaf mij toch vertrouwen. Dat je dan uiteindelijk zo een doelpunt maakt is prachtig. Nee, haha ik maak niet altijd zulke doelpunten. Dat was eenmalig, maar ook lelijke doelpunten tellen één keer mee.'

Hoe was dat om als jonge speler mee te maken?
'Toen we terugreden vanaf Heerenveen met de bus zag je allemaal mensen al met een Feyenoord-sjaal in de auto en dat mensen helemaal door het lint gingen. Dan merk je dat Feyenoord echt een grote club is. Ook dat alle fans om de bus heen stonden, ja het was echt helemaal te gek. Ik kreeg ook toen heel veel leuke reacties. En dan zie je dat je in die weken vaker wordt herkend door mensen. Nu nog steeds. Ik kom nu nog steeds mensen van Feyenoord tegen, die zeggen dat ik dan vooral hard moet werken en dat mijn kansen vanzelf komen.'

Ten slotte: waar droomt Elvis Manu van?
'Op dit moment wil je natuurlijk vooral Excelsior helpen en mezelf te ontwikkelen. Het is natuurlijk ook een opleidingsclub. Maar ik moet me eerst mezelf goed ontwikkelen en de volgende stappen maken. Ik hoop natuurlijk uiteindelijk in de Kuip te spelen. Dat doen Tonny Vilhena, Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius nu ook. Dat vind ik echt mooi om te zien, ik ben ook echt trots op hen. We hebben een goede band met elkaar en we hebben veel contact. Ze zeggen dat ik me gewoon nu goed moet ontwikkelen en stappen moet maken. Uiteindelijk is het de droom om met die generatie in één team te spelen voor Feyenoord 1. Een team met Vilhena, Kongolo, Boëtius, Achahbar, ik, echt allemaal. Dat hebben we ook tegen elkaar gezegd en daar werken we hard voor.'
Bron:FR12
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 december 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Gisteren goed gespeeld hahahaha Hup Excelsior.
Ik heb (ik weet niet waarom ) zo een hekel aan Sparta.
Misschien omdat zij ons nog steeds boeren vinden,en als ik dan die Deelder hoor bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu









0.0078229