BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 05 oktober 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 00:16 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Pff, dat Stylzz het hier mee eens is vind ik echt een wonder. Manu was de enige die constant dreigend is. Die jongen is zo onberekenbaar. Is een toevoeging voor elk team. Misschien niet altijd even effectief, maar wel de enige die 4 kansen creëert in een wedstrijd.

Vind hem een beetje een Suarez type, alleen nog flink aan zijn doelgerichtheid werken. En als ik hem een interview hoor geven dan lach ik me helemaal kapot, sympathieke vent.
En waarom lag je je kapot, geef eens een paar voorbeelden want daar ben ik nieuwschierig?
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 05 oktober 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Kan ik van genieten. Geen arrogantie, geen gewenste antwoorden (Je scoorde hoe voelt dat? 'Ja het is vooral belangrijk voor het team blablabla') en een big smile.
Alexi
 Alexi - zondag 05 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Wat een pitbull zeg!!
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Vandaag voldoende.
wel een van de mindere, maar belangrijk met bv de rode kaart. slim gedaan.
Was n bewussie
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Manutella zal wel weer racistisch wezen.
Zal toch niet. Ik riep dat vroeger al toen ik klein was aan tafel. Hebben ze nooit wat van gezegd mijn ouders..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is niet naar je zin ... dat is wat anders !!!
😂
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 18:33 schreef van geil het volgende:
Vandaag voldoende.
wel een van de mindere, maar belangrijk met bv de rode kaart. slim gedaan.
Was n bewussie
Dacht ook al dat het een schwalbe was..😂
Wat ik niet begreep bij hem begreep vandaag is dat ie in het veld het publiek aanspoort tot steunen maar vervolgens wel gelijk de kleedkamer in duiken toen ie gewisseld werd. Dan moet je ook blijven zitten..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Als het een schwalbe was dan had die Kappelhof wel meer geklaagd. Er was volgens mij dan ook contact en dan kan je die tweede gele kaart geven.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 oktober 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als het een schwalbe was dan had die Kappelhof wel meer geklaagd. Er was volgens mij dan ook contact en dan kan je die tweede gele kaart geven.
Het probleem met Manu was dat ie al ging liggen/vallen voordat ie geraakt werd ... Als de scheids dat goed had kunnen waar nemen had ie waarschijnlijk een vrije trap tegen gehad !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het probleem met Manu was dat ie al ging liggen/vallen voordat ie geraakt werd ... Als de scheids dat goed had kunnen waar nemen had ie waarschijnlijk een vrije trap tegen gehad !
Echt? Was me niet opgevallen. Ik ga nog even de herhaling bekijken.
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 22:20   quote  deeplink  
dacht ik ook, maar ik vond t slim.
hij wist dat hij geel had, gebaarde gelijk exit exit.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als het een schwalbe was dan had die Kappelhof wel meer geklaagd. Er was volgens mij dan ook contact en dan kan je die tweede gele kaart geven.
Leek echt zo van waar ik keek. Was niet de enigste op het vak..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 oktober 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Oh het was zonder meer slim gedaan. Elke aanvaller weet dat ie een tikje gaat krijgen als ie op zo'n wijze iets eerder bij de bal is en m er langs speelt. Maar ik zie het nu nog eens en ik denk toch dat de scheids het goed heeft gezien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Anders..(?)
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
dat staat buiten kijf.
MMM
 MMM - zondag 05 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Die solo actie in de tweede helft was smullen, lieten ze uiteraard niet zien in de samenvatting bij die neuzenzender NOS.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Feyenoord treedt snel met nieuws verlenging Manu naar buiten

850x400-01777170.jpg

Elvis Manu zal binnenkort zijn handtekening zetten onder een nieuw meerjarig contract bij Feyenoord. De aanvaller beschikt over een aflopend contract en stelde zichzelf dit seizoen één doel: een nieuw contract afdwingen. Dat is de buitenspeler gelukt met heel belangrijke doelpunten in de Europa League.

Volgens het Algemeen Dagblad is de kans groot dat Feyenoord eerdaags naar buiten brengt dat Manu zijn aflopende contract zal verlengen. De Rotterdammers zijn ook nog in onderhandeling met het talentvolle duo Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Manu onderhandelt met Feyenoord: 'Wil bij papa Rutten blijven'

850x400-01780751.JPG

Elvis Manu was zaterdagavond ook eindelijk belangrijk voor Feyenoord in de competitie. De buitenspeler maakte in de Europa League al diverse belangrijke doelpunten, maar in de competitie had hij er nog geen gemaakt. ''Hopelijk een begin van meer'', vertelde hij na afloop tegen Fox Sports.

''Twee doelpunten. Dat is lekker'', weet Manu, die al gepest werd door zijn ploeggenoten. ''El Ahmadi kwam gisteren naar me toe. Hij vroeg of ik ook eens doelpunten in de competitie ging maken. Ik ga dadelijk wel even naar hem toe.''

Manu verrast zichzelf niet met zijn goede prestaties. ''Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten. Het verbaast me dus niet hoe ik speel. Maar dat kan ik natuurlijk nu makkelijker zeggen, omdat ik het laat zien.'' Trainer Fred Rutten is belangrijk voor hem. ''Hij heeft direct duidelijk gemaakt wat hij met me wil. Daar pluk ik nu de vruchten van.''

Op korte termijn lijkt de aanvaller zijn contract te verlengen. ''De onderhandelingen lopen, maar ik houd me daar niet mee bezig. Als ik goed voetbal, komt de rest vanzelf. Ik wil bij Feyenoord blijven. Nog even onder de vleugels van papa Rutten'', verwijst hij lachend naar een eerdere grap van zijn coach over een eventuele adoptie.
van geil
 van geil - zaterdag 18 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Weer de man
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Zei toevallig, vlak voor hij de 1-0, dat ik Manu nog helemaal niet had gezien.. 2 goals gemaakt maar verder weinig gezien, wel erg belangrijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Manu: dit is lekker natuurlijk

De reactie van Feyenoorder Elvis Manu na de gewonnen thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo (2-1).

http://nos.nl/video/711457-manu-dit-is-lekker-natuurlijk.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:50   quote  deeplink  
MANU: DE CONTRACTONDERHANDELINGEN ZIJN GESTART

http://foxsports.nl/video/237380-manu-de-contractonderhandelingen-zijn-gestart.html
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Elvis Manu na afloop van Feyenoord - Heracles Almelo

(http://youtu.be/CIbCoGhTJ0o)
van geil
 van geil - zondag 19 oktober 2014 - 17:15   quote  deeplink  
weer t goudhaantje
tomson
 tomson - zondag 19 oktober 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Held !
Barabas
 Barabas - zondag 19 oktober 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Topgozert! Aan gedrevenheid geen gebrek.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 03:01   quote  deeplink  
Is een stuk volwassener geworden..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Tijdrovend 'Project Elvis Manu' werpt zijn vruchten af

850x400-01780750.JPG

'Project Elvis Manu' werpt zijn vruchten af voor Feyenoord. Trainer Fred Rutten is intensief met zijn aanvaller bezig en de publiekslieveling schoot de Rotterdammers hoogstpersoonlijk langs Heracles. Veel scorend vermogen is er niet in De Kuip, maar Manu staat er op de juiste momenten.

Rutten probeert Manu aan het denken te zetten. De coach stuurde zelf na het treffen tussen Jong Oranje en Jong Portugal in Alkmaar een vinnige sms naar zijn aanvaller, schrijft het Algemeen Dagblad vandaag. Manu schoot tijdens dat duel in de openingsfase op de lat, maar viel verder alleen nog op door geklaag aan het adres van de arbitrage en op te traag omschakelen van aanvallen naar verdedigen.

Het is een tijdrovende klus voor Rutten. Technisch directeur Martin van Geel zal minder moeite hebben met de jeugdinternational. Manu heeft nog op een bescheiden jeugdcontract, ondertekend toen hij nog een onbekende A-junior was. Dat gaan ze verlengen in De Kuip. ''Ik wil hier blijven, maar de gesprekken lopen nog'', was de speler in kwestie zaterdag duidelijk over de stand van zaken.
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2014 door RenatoBos --
salemi
 salemi - maandag 20 oktober 2014 - 08:16   quote  deeplink  
Prima kereltje met een Feyenoord hart! Hulde ook aan Fred Rutten die weet hoe hij de gevoelige snaar moet raken bij deze jongen.
Nick4F
 Nick4F - maandag 20 oktober 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2014 - 08:16 schreef salemi het volgende:
Prima kereltje met een Feyenoord hart! Hulde ook aan Fred Rutten die weet hoe hij de gevoelige snaar moet raken bij deze jongen.
Helemaal met je eens. Ik had geen al te hoge verwachtingen, maar Elvis doet het uitstekend. Ik hoop dat Fred het ooit eens gaat proberen met Boetius en Bilal op de flanken en Elvis in de spits. Dan hebben we wel heel veel snelheid en behendigheid in de aanval. Als die jongens dan ook nog eens veel zouden wisselen, zou het voor een verdediging wel heel moeilijk worden om ze in de greep te krijgen.
salemi
 salemi - maandag 20 oktober 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Absoluut. Ik zie dit als de grote winst na het vertrek van Pelle. In plaats van de 'lange bal' zijn we nu aan het voetballen. Ik refereer even aan de wedstrijd tegen 020. Tachtig minuten lang hebben we ze vastgezet. Alleen zo jammer dat van de twintig kansen er niet een paar in wilden. Natuurlijk zijn er ook mindere wedstrijden tussen, maar het groeit. Ook nu een bank met goede spelers, waarmee we, als we moeten wisselen, niet meteen zwakker worden. Hulde aan Fred en Martin van Geel!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 oktober 2014 - 14:53   quote  deeplink  
"Ik ben vanaf het eerste moment een groot fan"

850x400-01780751.JPG

Elvis Manu was zaterdagavond matchwinner bij Feyenoord. Met twee treffers was hij de grote man tijdens de 2-1 zege op Heracles Almelo. Jon Dahl Tomasson is al jarenlang 'supporter' van de jeugdinternational. De aanvaller, in 2002 met Feyenoord winnaar van de UEFA Cup, zal afgelopen weekend dan ook genoten hebben.

"Ik was assistent-trainer bij Excelsior toen hij daar door Feyenoord een jaartje op huurbasis werd gestald", zegt Tomasson in het Algemeen Dagblad. "Ik ben vanaf het eerste moment dat ik hem ontmoette een groot fan." Nu zijn veel Feyenoord-fans groot fan van Manu, in die periode bij Excelsior was dat anders.

Manu werd gezien als speler die het gewoon niet zou redden in De Kuip. "Bij Excelsior moest hij echt leren zich als prof te gedragen. Hij kreeg drie rode kaarten in een seizoen, maar toch is het een goede leerschool geweest. Elvis schakelt nu snel om, veel beter dan twee jaar geleden. Hij is een opportunist, heeft snelheid, kracht en scorend vermogen. Volgens mij alle facetten waar het tegenwoordig om draait."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Elvis Manu: 'Het wordt een pittig avondje'

idrtdt.jpg

Dat HNK Rijeka met één punt op de laatste plaats in de poule van Feyenoord in de Europa League staat, betekent volgens Elvis Manu niet dat zij de zwakke broeder in de groep zijn. "Het is een sterke tegenstander", waarschuwt de aanvaller van Feyenoord.

Dat blijkt uit het 2-2 gelijkspel dat de ploeg uit Kroatië uit het vuur sleepte tegen Sevilla, de titelhouder van de Europa League. "Ik denk dat veel mensen de kracht van Rijeka niet kennen, maar wij hebben dat wel gezien. Het wordt een pittig avondje. Maar als we willen overwinteren in de Europa League moeten we een goed resultaat neerzetten."

De hoop van veel supporters is gevestigd op Manu die in de Europese wedstrijden tegen Besiktas, Zorya Luhansk en Standaard Luik scoorde voor Feyenoord. "Sinds het begin van het seizoen is er veel veranderd voor mij. Ik moet wel de lijn doortrekken en niet blijven hangen in het succes dat er is geweest. Ik denk zeker nog weleens terug aan mijn verhuurperiode aan Cambuur Leeuwarden. Daar heb ik de eerste stappen gezet om taakbewuster te gaan spelen. Ik pluk daar nu de vruchten van", besluit Manu glimlachend.

Elvis Manu in gesprek met verslaggever Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/A3NO1lczQ9E)
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Heerlijke voetballer.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 oktober 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 17:55 schreef van geil het volgende:
Heerlijke voetballer.
Ik vind hem nog te weinig constant ... maar wel lekker dat we hem hebben in de selectie!
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Teveel kansen nodig voorlopig.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:44   quote  deeplink  
veruit de gevaarlijkste en dreigendste speler.
maar had MOETEN scoren vandaag.
anderzijds vind ik dat t hele systeem bij hem staat of faalt.
MMM
 MMM - donderdag 23 oktober 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:44 schreef van geil het volgende:
veruit de gevaarlijkste en dreigendste speler.
maar had MOETEN scoren vandaag.
anderzijds vind ik dat t hele systeem bij hem staat of faalt.
Eens, maar puur omdat er vanaf rechts niemand is met een actie of voorzet. Alles moet van Manu komen.
van geil
 van geil - donderdag 23 oktober 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens, maar puur omdat er vanaf rechts niemand is met een actie of voorzet. Alles moet van Manu komen.
vind ik ook. en dat kost m energie.
zeker omdat hij ook nog n's in de spits moet komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Manu heeft geen verklaring: 'Die bal moet er gewoon in'

2628qif.jpg

Het aanvallende spel van Feyenoord was donderdagavond vooral gebaseerd op de impulsen van Elvis Manu. De aanvaller kreeg vier grote kansen, maar de buitenspeler wist geen enkele te benutten. ''Die bal in de tweede helft moet er gewoon in.''

Waarom Manu het veldspel van zijn ploeg niet kon belonen weet hij niet. ''Dat is niet te verklaren. De ene keer schiet ik hem erin en nu niet. Dat is inherent aan de sport'', vertelde de jeugdinternational, die met Feyenoord onderhandelt over een nieuw contract, tegenover Radio Rijnmond.

HNK Rijeka sloeg in de tweede helft genadeloos toe. Daarvoor heeft de trainer ons gewaarschuwd. Wij spelen gewoon goed voetbal en maken het spel. Zij slaan genadeloos toe. Maar het goede voetbal moeten we meenemen. Je kunt niet zeggen dat het nu bergafwaarts gaat. Er zijn genoeg aanknopingspunten. We kunnen nog overwinteren. Thuis moeten we de drie punten pakken, zeker tegen Rijeka.
Bron: Radio Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 oktober 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Kan zichzelf verwijten vier/vijf kansen te hebben laten liggen.
sevillana
 sevillana - donderdag 23 oktober 2014 - 23:11   quote  deeplink  
vond hem vanavond idd niet scherp genoeg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 03:04   quote  deeplink  
Elvis Manu na afloop van HNK Rijeka - Feyenoord

(http://youtu.be/CR_wLbtTxnM)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 oktober 2014 - 03:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:52 schreef RenatoBos het volgende:
Manu heeft geen verklaring: 'Die bal moet er gewoon in'

[ afbeelding ]

Het aanvallende spel van Feyenoord was donderdagavond vooral gebaseerd op de impulsen van Elvis Manu. De aanvaller kreeg vier grote kansen, maar de buitenspeler wist geen enkele te benutten. ''Die bal in de tweede helft moet er gewoon in.''

Waarom Manu het veldspel van zijn ploeg niet kon belonen weet hij niet. ''Dat is niet te verklaren. De ene keer schiet ik hem erin en nu niet. Dat is inherent aan de sport'', vertelde de jeugdinternational, die met Feyenoord onderhandelt over een nieuw contract, tegenover Radio Rijnmond.

HNK Rijeka sloeg in de tweede helft genadeloos toe. Daarvoor heeft de trainer ons gewaarschuwd. Wij spelen gewoon goed voetbal en maken het spel. Zij slaan genadeloos toe. Maar het goede voetbal moeten we meenemen. Je kunt niet zeggen dat het nu bergafwaarts gaat. Er zijn genoeg aanknopingspunten. We kunnen nog overwinteren. Thuis moeten we de drie punten pakken, zeker tegen Rijeka.
Bron: Radio Rijnmond
De onderhandelingen voorlopig maar even stop zetten ... kwalitatief een vraagteken !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 03:50   quote  deeplink  
Kan ik me ook wel voorstellen
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 24 oktober 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:44 schreef van geil het volgende:
veruit de gevaarlijkste en dreigendste speler.
maar had MOETEN scoren vandaag.
anderzijds vind ik dat t hele systeem bij hem staat of faalt.
Eens. Het scorend onvermogen in de voorhoede is de achilleshiel van de ploeg. Rutten gaat helemaal voor zekerheid en gokt teveel op de bevliegingen van Elvis, maar die jongen is nog piepjong en het scoren zit er gewoon nog niet ingebakken. Fredje zal toch echt moeten kiezen tussen Lex en Jens, om plek te maken voor JP. Ik vond Kazim niet verkeerd spelen, maar ik zou heel graag eens JP, Elvis en Bilal in de voorhoede willen zien.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:08   quote  deeplink  
kolderiek.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 24 oktober 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Manu had inderdaad wel wat scherper mogen zijn gisteren, nog zacht uitgedrukt. Toch kan ik dat van hem hebben, omdat je ziet dat hij zijn uiterste best doet en ook constant voor veel dreiging (ook buitenom! Heb je gekeken Boetius?) zorgt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:04   quote  deeplink  
''Ik was gewaarschuwd, stond ik later toch stil op de snelweg''

2gws20z.jpg

Tonny Vilhena zag ooit een droom werkelijkheid worden toen hij een nieuw contract bij Feyenoord mocht tekenen waardoor hij een huis voor zijn ouders kon kopen. Ook vriend en collega Elvis Manu, die in gesprek is over een nieuwe verbintenis, wil veel aan zijn familie teruggeven.

Hij wil zijn uit Ghana afkomstige ouders financieel een flink duwtje in de rug geven. ''Mijn vader werkte na zijn komst naar Nederland keihard om ons een goed leven te bezorgen. Op een gegeven moment had hij zelfs twee banen. Ik zag mijn vader bijna niet meer. Maar dat hele, kleine beetje dat mijn ouders hadden, zetten ze opzij voor mij. Geloof me, dat zal ik nooit vergeten'', aldus een dankbare Manu in het Algemeen Dagblad.

Dat Manu nu het eerste heeft gehaald was niet vanzelfsprekend. Bij Feyenoord was er lang twijfel. Manu scoorde er in de jeugd weliswaar op los, hij deed ook de meest vreemde dingen. Op vrijdagavonden voetbalde hij bijvoorbeeld steevast met vrienden in de zaal onder de clubnaam DZS. Een dag later meldde hij zich dan doodleuk bij de B1 van Feyenoord onder leiding van Gaston Taument.

En er waren vele momenten waarop hij zijn medespelers liet schaterlachen. Zoals die keer dat hij de auto van Guyon Fernandez leende om naar de sauna in Barendrecht te rijden. De waarschuwing van zijn ploeggenoot dat de benzinetank leeg was, sloeg hij in de wind. ,,Stond ik een paar minuten later toch echt helemaal stil op de snelweg,'' zo schatert hij. ,,Ach, vaak doe ik de dingen op mijn manier, zelfs als ik ben gewaarschuwd.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Manu wil revanche voor missers: 'Ik wil iets rechtzetten'

2je1h09.jpg

Elvis Manu wist afgelopen weekend tegen Heracles Almelo eindelijk zijn eerste treffers in de competitie te maken. In de Europa League, waar hij zich dit jaar tot een echte cultheld ontpopt, hielp de linkeraanvaller echter vier goede kansen om zeep. Manu aast op revanche: ''Ik wil iets rechtzetten tegen Cambuur.''

Zelfs alleen voor de keeper mikte hij de bal naast. ''Dat kan ik mezelf aanrekenen'', vertelt hij in het Algemeen Dagblad. Een goede serie van winnend afgesloten wedstrijden werd daarmee abrupt gestopt. ''Daarom is het verlies tegen Rijeka ook zo vervelend. We waren bezig aan een mooie reeks en terwijl er eigenlijk weinig aan de hand was in Rijeka, ging het toch mis.''

Manu durfde als speler van Cambuur in De Kuip niet te scoren, maar andersom zal dat niet zo zijn. Al doet de selectie van Cambuur wel zijn best. ''De spelers van Cambuur zijn deze week ook al begonnen, met plagerige sms'jes,'' zegt hij lachend. ''Maar de situatie is nu anders dan die wedstrijd vorig seizoen in de Kuip. Feyenoord wil in de competitie weer omhoog op de ranglijst, we moeten in Leeuwarden winnen.''

In Rotterdam is de aanvaller populair. ''Mensen worden enthousiast als ze mij zien.'' Maar hij leeft niet op een roze wolk, benadrukt hij. ''Het voelde eerlijk gezegd niet alsof ik op een wolk zat, maar de eerste maanden van de competitie liepen wel goed. Ik wilde altijd zó ontzettend graag doorbreken bij deze club. Nu ik er sta, wil ik alleen maar meer. Zeker na dat onnodige verlies in Kroatië wil ik heel snel iets rechtzetten.''
Bron:AD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elvis Manu









0.0124809