BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is al de zoveelste keer dat zij een voorsprong van twee goals weer weggeven.
Jonge jochies met een enkel beetje ervaring, maar over het algemeen veel te weinig met elkaar samen gespeeld. Ze spelen wel tegen jongens die al een paar jaar jupiler ligue ervaring hebben en ze moeten leren knokken voor de punten. Dat is HET voordeel van spelen in de JL...
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jonge jochies met een enkel beetje ervaring, maar over het algemeen veel te weinig met elkaar samen gespeeld. Ze spelen wel tegen jongens die al een paar jaar jupiler ligue ervaring hebben en ze moeten leren knokken voor de punten. Dat is HET voordeel van spelen in de JL...
Dat is zeker waar, Ron, maar toch baal ik als een stofzuiger. Er zitten wel een aantal jongens in de selectie die ED-ervaring hebben, dan wel dichtbij de hoofdselectie zitten. Ik blijf het zuur vinden. Maar grosso modo heb je wel gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, Ron, maar toch baal ik als een stofzuiger. Er zitten wel een aantal jongens in de selectie die ED-ervaring hebben, dan wel dichtbij de hoofdselectie zitten. Ik blijf het zuur vinden. Maar grosso modo heb je wel gelijk.
Ga je nu ook nog buitenlands praten tegen mij, met je grosso modo?
Ik denk dat ik een talenknobbel heb want dat betekend toch nog steeds: grootste deel ;-)

Maar ik baal ook wel dat ze telkens een voorsprong weggeven hoor :-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Knobbel ????....ga naar boven ouwe ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:
Knobbel ????....ga naar boven ouwe ;-)
Zo, hehe.... ik kwam juist net naar beneden......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zo, hehe.... ik kwam juist net naar beneden......
17 minuten....amateur ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

17 minuten....amateur ;-)
Ik ga zo weer naar boven hey ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ga zo weer naar boven hey ;-)
Doseur...respect man ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 27 september 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Robert Muric heeft een enkelblessure overgehouden aan het duel met Emmen. De ernst wordt nog onderzocht maar het ziet er niet goed uit.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 22:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ga je nu ook nog buitenlands praten tegen mij, met je grosso modo?
Ik denk dat ik een talenknobbel heb want dat betekend toch nog steeds: grootste deel ;-)

Maar ik baal ook wel dat ze telkens een voorsprong weggeven hoor :-(
Haha. Zo buitenlands is het ook weer niet hoor. Het is ingeburgerd Latijn, heel veel voorkomend. Inderdaad betekent het (o.a.) grootste deel, of gemiddeld, of over het algemeen. Et cetera (of is dat ook buitenlands? ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 27 september 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Ik weet het allemaal niet meer, maar belangrijk is dat ik weet wat je bedoeld ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:34   quote  deeplink  
De eerste goals van Zivkovic voor Ajax zijn ook een feit. Jong Ajax schoof gister Jong Twente opzij met maar liefst 5-1. 2 goals van Zivkovic, 2 van Acolatse en 1 van Menig.

Verslag op Ajax.nk

Eens kijken of hij nu in z'n spel komt een ook bij 1 op de deur gaat kloppen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:34 schreef Eide het volgende:
De eerste goals van Zivkovic voor Ajax zijn ook een feit. Jong Ajax schoof gister Jong Twente opzij met maar liefst 5-1. 2 goals van Zivkovic, 2 van Acolatse en 1 van Menig.

Verslag op Ajax.nk

Eens kijken of hij nu in z'n spel komt een ook bij 1 op de deur gaat kloppen.
Hij had ook al een pnalty gemaakt toch een paar potjes terug???
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Ik dacht dat dit z'n eerste 2 waren maar je kan best gelijk hebben hoor. Hij scheen een goede pot te spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:02 schreef Eide het volgende:
Ik dacht dat dit z'n eerste 2 waren maar je kan best gelijk hebben hoor. Hij scheen een goede pot te spelen.
Net even nagekeken. maar 6 gespeeld 3 goals.. Weliswaar twee penalty's dus heel erg goed vind ik dat nog niet..

Maar gister speelde hij eindelijk goed naar het schijnt.. Hopelijk trekt hij die lijn door en kan hij het de Boer eens echt moeilijk maken voor de 9 keuze..
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:22   quote  deeplink  
Hij komt natuurlijk uit een situatie waar hij met veel ruimte voor zich speelde. Heerenveen speelt al sinds jaar en dag vanuit een controlerende spelvisie om er dan met snelheid uit te komen. Ik snap goed dat het dan enorm wennen is als je constant kort tegen de 16 van de tegenstander aan speelt.
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:39   quote  deeplink  
De Boer steekt nek uit

Frank de Boer haalt opgelucht adem als zijn centrale verdedigers Joël Veltman en Niklas Moisander vandaag ongeschonden van het trainingsveld stappen. Voor de topper tussen Ajax en PEC Zwolle (morgen 16.45 uur) maakte hij het clubbelang ondergeschikt aan het individuele belang van Mike van der Hoorn en Stefano Denswil, die gisteren met Jong Ajax speelden. "En dat is een risico, besefte De Boer.

Loopt Veltman of Moisander vanochtend een blessure op, dan kunnen hun logische vervangers Van der Hoorn of Denswil vanwege de KNVB-regelgeving (een speler van Ajax, PSV of FC Twente mag in één speelronde niet voor het eerste elftal en de reserves uitkomen) niet meer aan de wedstrijdselectie van Ajax 1 worden toegevoegd.

"Hiermee kan ik mezelf in de vingers snijden, aldus De Boer. "Als er achterin jongens wegvallen, heb ik met Jairo Riedewald nog één centrale verdediger achter de hand. Maar ik maak niet alleen keuzes voor Ajax 1, maar ook voor individuele ontwikkeling. Als je geen risico wilt nemen, zouden Van der Hoorn en Denswil tegen Jong FC Twente niet spelen. Maar ik vind drie weken niet voetballen te lang. De derde week moeten ze echt in actie komen, verklaarde hij zijn prijzenswaardige, maar gevaarlijke keuze.

"Zeker op hun leeftijd (beiden 21 jaar red.) moeten ze toch aan hun speeltijd komen. Mocht de nood echt aan de man zijn, dan is Nick Viergever centraal achterin ook nog een alternatief. Maar normaal gesproken staat hij tegen PEC Zwolle weer op het middenveld.

Bron

-----

Dit vind ik dan weer mooi, zo bezig zijn met jonge spelers en ontwikkeling.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Jep helemaal mee eens.
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Net de samenvatting van Jong Ajax even gezien. De 3-1 van Acolatse is van grote schoonheid. De assist van Zivkovic bij de 4-1 mag er ook wezen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 17:24 schreef Eide het volgende:
Net de samenvatting van Jong Ajax even gezien. De 3-1 van Acolatse is van grote schoonheid. De assist van Zivkovic bij de 4-1 mag er ook wezen.
Inderdaad hij viel wel op goede actie en nog snel ook..
Zivkovic wordt ook een prima spits voor Ajax 1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Stel maar op dan!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 oktober 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 20:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Stel maar op dan!!
Samen met Zivkovic van mij mag het
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 oktober 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Nee lullenbijter ik bedoel alleen Zivkovic 😩
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Zivkovic weer gescoord voor een sterk Jong Ajax dat weer in de slotfase de winst weggeeft..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Steeds weer die slotfase.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Als ze nu ook gaan leren om een wedstrijd over de streep te trekken, dan kunnen ze imo ook makkelijk kampioen worden in de JL......

Weer in de slotfase punten verspeeld....
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:01 schreef remco k het volgende:
Zivkovic weer gescoord voor een sterk Jong Ajax dat weer in de slotfase de winst weggeeft..
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk? Is het een kwestie van je concentratie niet kunnen vasthouden? Hoe dan ook, het is zeer opvallend, dat Jong Ajax steeds in de laatste 5 minuten een zeker lijkende winst laat lopen.
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 11:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als ze nu ook gaan leren om een wedstrijd over de streep te trekken, dan kunnen ze imo ook makkelijk kampioen worden in de JL......

Weer in de slotfase punten verspeeld....
Inderdaad. Toch een gebrek aan concentratie of misschien een soort misplaatste zekerheid en dan net niet die 100% geven...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
SCHIJTZIEK wordt je ervan!!!
remco k
 remco k - zondag 26 oktober 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Ik niet, zo blijven die gasten met beide beetjes op de grond.. Vergeet aub niet dat Jong Ajax nog steeds een deel van de opleiding richting het eerste is.. En die jongens moeten daar harder worden in mentaal opzicht.. Als je dan alles maar voor de wind gaat leren ze er niets van..

Zo snappen die gasten ook dat ze simpel weg nog niet klaar zijn voor het eerste..
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 14:28 schreef remco k het volgende:
Ik niet, zo blijven die gasten met beide beetjes op de grond.. Vergeet aub niet dat Jong Ajax nog steeds een deel van de opleiding richting het eerste is.. En die jongens moeten daar harder worden in mentaal opzicht.. Als je dan alles maar voor de wind gaat leren ze er niets van..

Zo snappen die gasten ook dat ze simpel weg nog niet klaar zijn voor het eerste..
Zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken. Maar nu dat ik jouw post lees, kan ik niet anders zeggen dan EENS!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Jong ajax verliest met 2-1 van eindhoven, maar Zivkovic scoort weer!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
En Sleegers..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:
En Sleegers..
???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:49   quote  deeplink  
Hier het doelpunt..
http://instagram.com/p/u1OnsJmlwe/?modal=true
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Goed voetballertje..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 oktober 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Neh, niet belangrijk. Ik ga slapen......;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 00:46   quote  deeplink  
We staan iig boven PSV en Twente, dus da's tenminste iets.
Het gaat al beter dan vorig jaar toch?
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Het gaat om het opleiden, een heel goed elftal zal het zelden zijn en is ook niet zo relevant..
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:20 schreef remco k het volgende:
Het gaat om het opleiden, een heel goed elftal zal het zelden zijn en is ook niet zo relevant..
Eens!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:20 schreef remco k het volgende:
Het gaat om het opleiden, een heel goed elftal zal het zelden zijn en is ook niet zo relevant..
Da's waar, maar als je meer wint, is er grote kans ook dat het beter gaat met de spelers.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Da's waar, maar als je meer wint, is er grote kans ook dat het beter gaat met de spelers.
Qua zelfvertrouwen: ja. Maar het gaat denk ik, vooral om de opleiding op zich.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Qua zelfvertrouwen: ja. Maar het gaat denk ik, vooral om de opleiding op zich.
Dat weet ik, maar er kan toch een correlatie in zitten in de opleiding met de spelers en de stand?
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar er kan toch een correlatie in zitten in de opleiding met de spelers en de stand?
O vast wel. Maar ik denk dat Jong Ajax nooit een echt team zal gaan worden door de vele wisselingen van de selectie. Ik vermoed, dat het vooral gaat om speeltijd en individuele spelers, die bekeken worden door de diverse trainers van Ajax. Maar je hebt wel gelijk: een speler die gemotiveerd is en zelfvertrouwen heeft speelt over het algemeen beter en dan kan de stand van de JL daartoe bijdragen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Da's waar, maar als je meer wint, is er grote kans ook dat het beter gaat met de spelers.
Voetballen kunnen de meesten wel, ik heb liever niet dat het die gasten allemaal maar vooor de wind blijft gaan. Laat ze maar flink wat tegenslagen krijgen onderweg naar het eerste, dan weten ze tenminste wat er voor nodig is om top te zijn..
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 november 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetballen kunnen de meesten wel, ik heb liever niet dat het die gasten allemaal maar vooor de wind blijft gaan. Laat ze maar flink wat tegenslagen krijgen onderweg naar het eerste, dan weten ze tenminste wat er voor nodig is om top te zijn..
Helemaal waar. Van dat soort "tegenslagen" worden zij -als het goed is- alleen maar sterker. En volgens mij bedoelde Frank de Boer dat ook, met het (eventueel) terughalen van verhuurde spelers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetballen kunnen de meesten wel, ik heb liever niet dat het die gasten allemaal maar vooor de wind blijft gaan. Laat ze maar flink wat tegenslagen krijgen onderweg naar het eerste, dan weten ze tenminste wat er voor nodig is om top te zijn..
Ben ik met je eens. Toch is het leuker als er gewonnen wordt haha
Eide
 Eide - zaterdag 01 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Absoluut. Ik heb nog overwogen te gaan kijken (is per slot van rekening op fietsafstand voor mij) maar het was gister uiteindelijk te druk voor mij om die kan op te fietsen.

Ik vind wel dat de Jupiler League zich langzemerhand bewijst als goede leerschol. Iemand als Andersen heeft daar vorig jaar gewoon veel opgestoken en die zag je ook echt groeien met als hoogtepunt natuurlijk de doorbraak bij Ajax 1. Maar ook Kishna en Riedewald zijn echt sterker geworden van die Jupiler League.
Eide
 Eide - maandag 03 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Mickey van der Hart keepte dit weekend trouwens een fantastische wedstrijd voor GAE. Hij kreeg in ondertal dan wel 3 goals tegen maar hield er nog veel meer uit in een tweede helft waar GAE eigenlijk nauwelijks weerstand bood tegen Heracles.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 november 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 11:42 schreef Eide het volgende:
Mickey van der Hart keepte dit weekend trouwens een fantastische wedstrijd voor GAE. Hij kreeg in ondertal dan wel 3 goals tegen maar hield er nog veel meer uit in een tweede helft waar GAE eigenlijk nauwelijks weerstand bood tegen Heracles.
Hij was leuk bezig maar twijfel nog wel aan hem. Daar bouwde hij niet echt op,
zijn reflex bij een bal op de paal vond ik ook traag en vind hem wat klein.
Maar goed hij is nog jong en zal alleen maar beter worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0930180