BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 november 2014 - 21:00   quote  deeplink  
FC Oss - Jong ajax 0-2 na 20 minuten, 2x Zivkovic.....

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/83189/live-20-00-u-fc-oss-jong-ajax-0-0-.html
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 21:35   quote  deeplink  
4-1 ondertussen, 3 goals van Zivkovic.
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 21:36   quote  deeplink  
De andere goals was trouwens een vrije trap van Denswil.
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Zivkovic in 5 wedstrijden Jong Ajax ondertussen 8 goals. Op deze manier gaat hij FdB echt hoofdpijn bezorgen want ooit houdt het krediet voor Sightorsson op.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Zivkovic in 5 wedstrijden Jong Ajax ondertussen 8 goals. Op deze manier gaat hij FdB echt hoofdpijn bezorgen want ooit houdt het krediet voor Sightorsson op.
En wat velen betreft al heel snel.... Van mij mag hij nu ook wel zijn competitie debuut maken nu hij in een soort flow lijkt te zitten.....
Eide
 Eide - vrijdag 07 november 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Zijn veldspel was niet niet geweldig tot nu toe dus nog even laten huishouden in de Jupiler League en dan maar eens bij Ajax 1 inderdaad.
remco k
 remco k - vrijdag 07 november 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat je nu echt Sigthorson op de tribune moet zetten, Millik eerste spits en Zivkovic tweede spits, op die manier maak je hem niet kapot als je hem brengt en kan hij rustig ruiken aan het grote werk bij Ajax..
Daarnaast hebben wij dan iemand op de bank zitten die een wedstrijd kan kantelen met een goal, dat hebben we nu vaak gewoon niet..

Maar wel wat Eide zegt, zijn veldspel is echt nog niet geweldig.. Dus verwacht aub niet direct te veel van die jongen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 november 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Ik heb niets gezien van de wedstrijden van jong ajax, maar de laatste 5 wedstrijden 8 goals doet denken aan Sigthorson met de feiten van bijna 50 (vijftig) wedstrijden ook 8 goals.....
er vanuit gaan dat vijf is 5 en 0 (nul) is niets.......

Maar idd: Siggie banken, Milik 1e spits en Zivkovic laten ruiken aan het 'grote' werk bij ajax1 en af en toe laten invallen.

Oftewel:

Siggie eruit en Zi(gg)(vc)o er in ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 november 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zivkovic laten ruiken aan het 'grote'
Gadverdamme Ronald....moet dat ;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 november 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gadverdamme Ronald....moet dat ;-(
Ach wat, men zegt dat je alles een keer geprobeerd moet hebben ;-)

trusten gappies ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 november 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ach wat, men zegt dat je alles een keer geprobeerd moet hebben ;-)

trusten gappies ;-)
Truste ouwe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 23:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ach wat, men zegt dat je alles een keer geprobeerd moet hebben ;-)

trusten gappies ;-)
Trusten gap!
Eide
 Eide - zaterdag 08 november 2014 - 00:25   quote  deeplink  
Die 8 goals in 5 wedstrijden slaat op zijn productie de laatste 5 wedstrijden. Tot nu toe heeft hij er in totaal 9 gescoord in 10 duels.
hjf
 hjf - zaterdag 08 november 2014 - 09:06   quote  deeplink  
Als je Zivkovic wil overhevelen naar Ajax 1, dan zal je hem ook speelminuten moeten laten maken en niet 90 min. op de bank laten vast roesten, want dan kun je beter hem volledige wedstrijden laten spelen in Jong Ajax. Ditzelfde geldt ook voor Milik. Zeker als je hem wil beoordelen of het feit, dat je de koopclausule wil laten lichten. Voor ons ziet dat er heel simpel uit. Dat betekent einde Kollbein Sigthorsson. Maar de gedachten van Frank de Boer in deze zijn niet te doorgronden. Frank is een toptrainer in wording en zal over circa 1 1/2 jaar trainer gaan worden bij FC Barcelona. Maar ik vind dat hij in zijn keuze voor de spitspositie bij Ajax 1 duidelijk steken laat vallen. Maar dat gezegd hebbende: hij is trainer van Ajax 1 en ik niet. Dus hij heeft er meer verstand van het spelletje dan ik.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 08 november 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 09:06 schreef hjf het volgende:
Als je Zivkovic wil overhevelen naar Ajax 1, dan zal je hem ook speelminuten moeten laten maken en niet 90 min. op de bank laten vast roesten, want dan kun je beter hem volledige wedstrijden laten spelen in Jong Ajax. Ditzelfde geldt ook voor Milik. Zeker als je hem wil beoordelen of het feit, dat je de koopclausule wil laten lichten. Voor ons ziet dat er heel simpel uit. Dat betekent einde Kollbein Sigthorsson. Maar de gedachten van Frank de Boer in deze zijn niet te doorgronden. Frank is een toptrainer in wording en zal over circa 1 1/2 jaar trainer gaan worden bij FC Barcelona. Maar ik vind dat hij in zijn keuze voor de spitspositie bij Ajax 1 duidelijk steken laat vallen. Maar dat gezegd hebbende: hij is trainer van Ajax 1 en ik niet. Dus hij heeft er meer verstand van het spelletje dan ik.
Ik denk dat Frank meer verstand heeft van voetbal dan wij allemaal bij elkaar ;-)
Laten we ook niet vergeten dat Frank ook (bijna) elke dag met die jongens op het veld staat en de filosofie van de club dient uit te dragen en daarmee dus ook rekening zal moeten houden met de financieële kant van de 'Sigthorsson deal'. Maar dat Milik en Zivkovic een kans gaan krijgen bij ajax1, staat voor mij vast.....
remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Verstand van voetbal vind ik maar een relatief begrip..

Rijkaard kan er dus niks van?? Degradeerde met een prima elftal bij Sparta, of is ie nou geweldig?? Speelde namelijk fantastisch voetbal met het NL elftal en won alles wat er te winnen valt met Barca??
nora
 nora - zaterdag 08 november 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Tja ik heb vroeger 2 trainers gehad dat waren allebei ex profvoetballers de 1 was geweldig goed in de commenicatie en gaf een geweldige training de ander kon niet voor de groep spreken had geen persoonlijkheid en is ook gestopt met het trainerschap, met andere woorden een goede voetballer is nog geen goede trainer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Zivkovic in 5 wedstrijden Jong Ajax ondertussen 8 goals. Op deze manier gaat hij FdB echt hoofdpijn bezorgen want ooit houdt het krediet voor Sightorsson op.
Volgens mij heeft Zivko er al 9 gescoord!
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Ik ben van mening dat je nu echt Sigthorson op de tribune moet zetten, Millik eerste spits en Zivkovic tweede spits, op die manier maak je hem niet kapot als je hem brengt en kan hij rustig ruiken aan het grote werk bij Ajax..
Daarnaast hebben wij dan iemand op de bank zitten die een wedstrijd kan kantelen met een goal, dat hebben we nu vaak gewoon niet..

Maar wel wat Eide zegt, zijn veldspel is echt nog niet geweldig.. Dus verwacht aub niet direct te veel van die jongen..
Jij en Eide hebben allebei gelijk. Het wordt mijns inziens nu toch echt tijd, dat er geschoven gaat worden. Sightórsson zal nu toch echt plaats moeten maken. Eerste spits Arek Milik en zo nu en dan Richairo Zivkovic wat speeltijd geven, afhankelijk van de stand in de wedstrijd.
Eide
 Eide - zaterdag 08 november 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Zivko er al 9 gescoord!
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 00:25 schreef Eide het volgende:
Die 8 goals in 5 wedstrijden slaat op zijn productie de laatste 5 wedstrijden. Tot nu toe heeft hij er in totaal 9 gescoord in 10 duels.
;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 14:16 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

;)
OK, dan zitten we samen op één lijn ;)
nora
 nora - zaterdag 08 november 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Pas maar op dat het lijntje niet breekt
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 14:42 schreef nora het volgende:
Pas maar op dat het lijntje niet breekt
Als het dan maar het lijntje naar Ajax-1 is ;) Dan kan hij gelijk beginnen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 november 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Waarom gaat het hier ook over siggy?

Dat Zivkovic kan voetballen, dat wisten we toch al?
Dat hij er gisteren 3 maakte was een kwestie van tijd.
Anders haalt Ajax hem niet

Ik word een beetje moet van de discusie over siggy.
We weten allemaal al dat hij voor Ajax niet geweldig is.
Is een prima spits, maar hij heeft voorzetten nodig.
Waar hij tegen aan kan lopen.
Hij weet ook dat hij die niet krijgt.
Johan Derksen zei gister, als je buitenspelers continu naar binnentrekt om een actie te maken, vermoord je je spits.
Zeker als je spits zelf geen actie kan maken.
Iedereen weet dat Siggy dat niet kan, als je dan ook met buitenspelers speelt, die binnendoor gaan of middenvelders zijn. Dan kan je de beste spits daar neer zetten, die ook geen actie in huis heeft, heel goed spelen zal hij dan ook niet doen.

Dat ziet iedereen, dat ziet de boer ook. Vandaar dat gewissel.
Hij staat erin om te leren zelf ook de acties te laten maken, niet afhankelijk van zijn ploeggenoten.
Het moet siggy aangedragen worden wil hij iets betekenen voor Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Siggy krijgt genoeg voorzetten op het moment, alleen is ie nooit in de buurt van de bal en hoort dat ook bij een goede spits..

En de reden dat hij er volgens jou in staat is kolder. Hij staat er volgens de Boer gewoon in omdat het in zijn ogen de beste spits is en hij is er nog ruim tevreden over ook..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 november 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 17:27 schreef remco k het volgende:
Siggy krijgt genoeg voorzetten op het moment, alleen is ie nooit in de buurt van de bal en hoort dat ook bij een goede spits..

En de reden dat hij er volgens jou in staat is kolder. Hij staat er volgens de Boer gewoon in omdat het in zijn ogen de beste spits is en hij is er nog ruim tevreden over ook..
Dan moet je toch naar de doelpunten van hem kijken.
Scoort het vaakst als er een voorzet vanaf de zijkanten komt.

Siggy staat er niet omdat hij het niet kan belopen. Hij is niet snel op de 100 meter en hij is niet snel op de marathon. Hij is geen loper, maar toch moet hij veel lopen.

Hij is ook de beste spits als hij niet zoveel zou moeten lopen.
Inzaghi was ook geen werkpaard, maar een geweldige spits.
Inzaghi hoefde ook niet veel te lopen, als hij er maar stond wanneer we dat van hem verwachten.

Blijkbaar wilt dat de boer hard werkt ipv dat hij doelpunten maakt.
Zijn brandstoftank is alleen snel leeg en veel snelheid heeft hij niet.
remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan moet je toch naar de doelpunten van hem kijken.
Scoort het vaakst als er een voorzet vanaf de zijkanten komt.

Siggy staat er niet omdat hij het niet kan belopen. Hij is niet snel op de 100 meter en hij is niet snel op de marathon. Hij is geen loper, maar toch moet hij veel lopen.

Hij is ook de beste spits als hij niet zoveel zou moeten lopen.
Inzaghi was ook geen werkpaard, maar een geweldige spits.
Inzaghi hoefde ook niet veel te lopen, als hij er maar stond wanneer we dat van hem verwachten.

Blijkbaar wilt dat de boer hard werkt ipv dat hij doelpunten maakt.
Zijn brandstoftank is alleen snel leeg en veel snelheid heeft hij niet.
Het spel bij Milan was op dat type speler afgestemd..

Siggy krijgt genoeg voorzetten, en aangezien we het merendeel van de wedstrijden op de helft van de tegenstander spelen met de bal is het onzin dat ie te veel moet lopen. Hij heeft gewoon geen neusje voor de goal en is gewoon altijd overal te laat. De voorzetten ligt dat lang niet altijd aan.. Waarom krijgt Millik wel die kopkans tegen Barca???

Siggy is nooit op de juiste tijd op de juiste plek, en als ie dat wel is doet ie iets achterlijks met de bal.. Ik heb heel lang het idee gehad dat ie wel goed is met veel voorzetten, maar van El Ghazi van Rhijn en Boilesen komen er iedere wedstrijd wel een aantal goede voorzetten, en hij doet er helemaal niks mee.. Dit seizoen nog geen goal met het hoofd gemaakt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 november 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Het spel bij Milan was op dat type speler afgestemd..

Siggy krijgt genoeg voorzetten, en aangezien we het merendeel van de wedstrijden op de helft van de tegenstander spelen met de bal is het onzin dat ie te veel moet lopen. Hij heeft gewoon geen neusje voor de goal en is gewoon altijd overal te laat. De voorzetten ligt dat lang niet altijd aan.. Waarom krijgt Millik wel die kopkans tegen Barca???

Siggy is nooit op de juiste tijd op de juiste plek, en als ie dat wel is doet ie iets achterlijks met de bal.. Ik heb heel lang het idee gehad dat ie wel goed is met veel voorzetten, maar van El Ghazi van Rhijn en Boilesen komen er iedere wedstrijd wel een aantal goede voorzetten, en hij doet er helemaal niks mee.. Dit seizoen nog geen goal met het hoofd gemaakt..
Ik stop er maar mee.
Zinvolle discusie is het namelijk niet.

Millik kreeg die kopkans omdat dat ook de enige voorzet was van de hele wedstrijd tot dan toe.
Dat Serrero die kans gaf zegt al genoeg.
Namelijk Schone, afgezien die voorzet tegen PSV thuis, zie ik van hem weinig.
Boillissen geeft wel voorzetten, maar naar een chick op de tribune ipv op het hoofd van Siggi.
Van rhijn, die haalt zelden de achterlijn.
El ghazi vind het veelste leuk om de actie te maken, van hem komen nog wel eens een voorzet maar dan laag.

Ligeon die kan de achterlijn halen en die kijkt te minsten waar siggie staat.
Het is jammer voor Siggy dat hij te weinig speelt.

Ik stop ermee, we komen er toch niet uit.
In ieder geval krijgt hij geen kans om uit een voorzet te koppen.
De bal komt niet op de plek waar hij staat, dat kan aan de voorzet liggen of aan hem.
Ik weet niet wat de afspraak is, waar de bal moet komen.
Als hij er staat waar de bal moet komen dan ligt dat aan de voorzet, als hij er niet staat en de bal komt er dan ligt het aan hem.
Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik heb de laatste 2 voorzetten van Boilissen op de tribune zien belanden. lijkt mij niet de afspraak.
Schone komt zelden tot een voorzet als hij op links speelt, of is dat niet zo?

Ik stop ermee... (het is niet dat ik siggy hier verdedig, voetballen kan hij namelijk niet)
Eide
 Eide - zaterdag 08 november 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Ik vind het voorzetten argument onverdedigbaar als ik eerlijk ben. Als, bijvoorbeeld, Milik in die paar minuten die hij in het veld staat het presteert uit een voorzet tegen de paal te koppen en Siggie komt nog niet in de beurt van een voorzet moet je je afvragen aan wie het ligt dat die ballen niet komen. Als de speler met de bal geen doel ziet voor de pass verstuurt deze die niet.

Vergeet niet dat de msn zonder bal bepaald. Die beweegt en zoekt de ruimte. De man met bal heeft als taak dat te zien en de bal op maat te geven. Maar nogmaals, de man zonder bal bepaald.

Ten slotte is de voorzet vanaf de achterlijn een achterhaald principe omdat verdedigers dan te veel tijd hebben zich te positioneren. De achterlijn halen is alleen nuttig als dat binnen de 16 lukt en is dus zuiver het domein van buitenspelers. Backs geven voorzetten die tussen de laatste lijn en de keeper in moeten vallen. Van Rhijn hoeft dus nooit van z'n leven de achterlijn te halen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 21:19 schreef Eide het volgende:
Ik vind het voorzetten argument onverdedigbaar als ik eerlijk ben. Als, bijvoorbeeld, Milik in die paar minuten die hij in het veld staat het presteert uit een voorzet tegen de paal te koppen en Siggie komt nog niet in de beurt van een voorzet moet je je afvragen aan wie het ligt dat die ballen niet komen. Als de speler met de bal geen doel ziet voor de pass verstuurt deze die niet.

Vergeet niet dat de msn zonder bal bepaald. Die beweegt en zoekt de ruimte. De man met bal heeft als taak dat te zien en de bal op maat te geven. Maar nogmaals, de man zonder bal bepaald.

Ten slotte is de voorzet vanaf de achterlijn een achterhaald principe omdat verdedigers dan te veel tijd hebben zich te positioneren. De achterlijn halen is alleen nuttig als dat binnen de 16 lukt en is dus zuiver het domein van buitenspelers. Backs geven voorzetten die tussen de laatste lijn en de keeper in moeten vallen. Van Rhijn hoeft dus nooit van z'n leven de achterlijn te halen.
Was einde van de wedstrijd en Barca verslapte even?
Milik stond daar goed maar er was echt helemaal niemand in zijn buurt.
Dan kun je zeggen goede loopactie maar het was gewoon heel slecht verdedigd.
Of Sigthorsson er dan ook had gestaan op dat moment? Geen idee.

Verder mag Milik van mij gewoon zijn wedstrijden gaan krijgen hoor Sigthorsson is in alle opzichten
hopeloos. Al vinden sommige hier dat hij hard werkt en dat al voldoende is.
Hij neemt geen bal goed aan loopt in de weg en komt geen man voorbij, kan ook geen medespelers bedienen
en maakt bijna geen goals. Gelukkig werkt hij wel hard haha
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Nu staren we ons blind op de pot tegen Barca, maar je kan dit vaker zien. De goal bij Barca uit viel ook uit een voorzet op Milik. En in de competitie hebben dit fenomeen ook kunnen aanschouwen. Waarom zijn er wel voorzetten op Milik en niet op Sightorsson. Wat mij betreft is het antwoord duidelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Dat er überhaupt nog een discussie moet zijn welke van de 2 spitsen er eigenlijk moet spelen! Sigthorsson is een lantaarnpaal en echt niet geschikt voor het spel van Ajax. Milik is wendbaarder en is tot nog toe veel effectiever gebleken. Gewoon Milik opstellen en die kut-Ijslander de tribune op flikkeren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2014 - 10:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Ajax Warrior --
nora
 nora - zondag 09 november 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 09:55 schreef Eide het volgende:
Nu staren we ons blind op de pot tegen Barca, maar je kan dit vaker zien. De goal bij Barca uit viel ook uit een voorzet op Milik. En in de competitie hebben dit fenomeen ook kunnen aanschouwen. Waarom zijn er wel voorzetten op Milik en niet op Sightorsson. Wat mij betreft is het antwoord duidelijk.
Omdat ik dat al eerder heb aangehaald deze man loopt al jaren verkeerd, hij heeft zoals Remco zegt geen neusje voor de Goal en ook zijn balaannames zijn van amateur niveau en daarom is het ook moeilijk om een combinatie met hem aan te gaan met andere woorden Frank gooi die man er eindelijk uit en gooi Milik er in.
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 20:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik stop er maar mee.
Zinvolle discusie is het namelijk niet.

Millik kreeg die kopkans omdat dat ook de enige voorzet was van de hele wedstrijd tot dan toe.
Dat Serrero die kans gaf zegt al genoeg.
Namelijk Schone, afgezien die voorzet tegen PSV thuis, zie ik van hem weinig.
Boillissen geeft wel voorzetten, maar naar een chick op de tribune ipv op het hoofd van Siggi.
Van rhijn, die haalt zelden de achterlijn.
El ghazi vind het veelste leuk om de actie te maken, van hem komen nog wel eens een voorzet maar dan laag.

Ligeon die kan de achterlijn halen en die kijkt te minsten waar siggie staat.
Het is jammer voor Siggy dat hij te weinig speelt.

Ik stop ermee, we komen er toch niet uit.
In ieder geval krijgt hij geen kans om uit een voorzet te koppen.
De bal komt niet op de plek waar hij staat, dat kan aan de voorzet liggen of aan hem.
Ik weet niet wat de afspraak is, waar de bal moet komen.
Als hij er staat waar de bal moet komen dan ligt dat aan de voorzet, als hij er niet staat en de bal komt er dan ligt het aan hem.
Ik weet niet wat de afspraak is, maar ik heb de laatste 2 voorzetten van Boilissen op de tribune zien belanden. lijkt mij niet de afspraak.
Schone komt zelden tot een voorzet als hij op links speelt, of is dat niet zo?

Ik stop ermee... (het is niet dat ik siggy hier verdedig, voetballen kan hij namelijk niet)
Millik scoort toch ook uit een voorzet van van Rhijn?? Hij kopt toch ook op de paal uit een voorzet??

Siggy komt nooit en te nimmer in de buurt van de bal bij een voorzet, niet bij de eerste paal en niet bij de laatste paal..
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was einde van de wedstrijd en Barca verslapte even?
Milik stond daar goed maar er was echt helemaal niemand in zijn buurt.
Dan kun je zeggen goede loopactie maar het was gewoon heel slecht verdedigd.
Of Sigthorsson er dan ook had gestaan op dat moment? Geen idee.

Verder mag Milik van mij gewoon zijn wedstrijden gaan krijgen hoor Sigthorsson is in alle opzichten
hopeloos. Al vinden sommige hier dat hij hard werkt en dat al voldoende is.
Hij neemt geen bal goed aan loopt in de weg en komt geen man voorbij, kan ook geen medespelers bedienen
en maakt bijna geen goals. Gelukkig werkt hij wel hard haha
Volgens mij was dat nog met 11 tegen 11 op 1-0 achter toch??
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 09:30   quote  deeplink  
De samenvatting van Jong Ajax staat online trouwens. De eerste 2 goals van Zivko zijn het bekijken waard.

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/199054/Highlights-FC-Oss-Jong-Ajax-1.htm
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 12:25 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jong Ajax (of vroeger Ajax 2) is het tweede elftal van AFC Ajax. In het team spelen de profvoetballers van Ajax die niet in het eerste van Ajax kunnen spelen. In de meeste gevallen zijn dat jonge spelers die te oud zijn voor het hoogste junioren elftal van Ajax (de A1). In sommige gevallen spelen ook uit de gratie geraakte voormalige eerste-elftalspelers bij Jong Ajax.

De selectie van Jong Ajax voor het seizoen 2011-2012 bestaat uit de volgende spelers:
1.Warner Hahn (keeper)
2.Chiel Kramer (keeper)
3.Ruben Ligeon
4.Henry Toivomaki
5.Ricardo van Rhijn
6.Joel Veltman
7.Joeri de Kamps
8.Ricardo Kip
9.Yener Arica
10.Tom Boere
11.Mounir El Hamdaoui
12.Ismaïl Aissati
13.Jody Lukoki
14.Dico Koppers

Technische staf:
Gery Vink
John Bosman
Dick Schoenaker
Peter Hoogland

[ afbeelding ]

Bespreek in dit topic alles wat te maken heeft met Jong Ajax, zoals wedstrijden, uitslagen en spelers.
Is niet veel van over...van Rhijn en Veltman
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Ligeon is er nog bij natuurlijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:28 schreef Eide het volgende:
Ligeon is er nog bij natuurlijk.
Die zie ik het eerste niet halen...
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zie ik het eerste niet halen...
Ik eigenlijk ook niet. Dat zal eerder Tete worden hoewel Van Rhijn voorlopig niet weg is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet. Dat zal eerder Tete worden hoewel Van Rhijn voorlopig niet weg is.
Maar waar is de rest gebleven ???
Lukoki Hamlap en aissaiti weten we Hahn ook
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:48   quote  deeplink  
Hahn, de Kamps, Koppers en Lukoki spelen Eredivisie. Boere, Kramer en Kip spelen Jupiler league. Aissati zit in Rusland, Hamlap in Italie, Arica in Turkije. Toivomaki is terug naar Finland. Dat zijn ze volgens mij, hebben dus allemaal het betaalde voetbal gehaald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is niet veel van over...van Rhijn en Veltman
De nummer 4 Henry Toivomaki is na Ajax teruggekeerd naar FC Lathi, de club waar hij begon!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is niet veel van over...van Rhijn en Veltman
De nummer 4 Henry Toivomaki is na Ajax teruggekeerd naar FC Lathi, de club waar hij begon!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 november 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Hahn, de Kamps, Koppers en Lukoki spelen Eredivisie. Boere, Kramer en Kip spelen Jupiler league. Aissati zit in Rusland, Hamlap in Italie, Arica in Turkije. Toivomaki is terug naar Finland. Dat zijn ze volgens mij, hebben dus allemaal het betaalde voetbal gehaald.
Oke thanks....het viel mij gewoon op hoeveel er daadwerkelijk Ajax 1 halen
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]
FC Lathi!
De club waar Litmanen ook nog jaren heeft gespeeld.
Eide
 Eide - dinsdag 11 november 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke thanks....het viel mij gewoon op hoeveel er daadwerkelijk Ajax 1 halen
3 van de 14 is niet slecht, waarvan er 2 international zijn/waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 22:55 schreef Eide het volgende:

[..]

De club waar Litmanen ook nog jaren heeft gespeeld.
Klopt, Jari begon zijn carriere bij FC Lathi in het seizoen 1987-1990. Daarna verkastte hij via Helsinki en MyPa naar Ajax waar hij 6,5 jaar voetbalde. Daarna 2 jaar Barcelona, 1 jaar Liverpool en weer 2 jaar Ajax. Daarna weer FC Lathi in 2004 voor 1 seizoen waar hij in 2008 nogmaals terugkeerde voor 3 seizoenen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0089349