BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jouw Feyenoord Helden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 14 januari 2014 - 22:15   quote  deeplink  
held...?
Renato Bos.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 14 januari 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 22:15 schreef van geil het volgende:
held...?
Renato Bos.
Pittig kereltje..
van geil
 van geil - dinsdag 14 januari 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 22:20 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Pittig kereltje..
Sterkhouder.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 januari 2014 - 01:44   quote  deeplink  
Dat geld bij mijn vrouw op der nachtkastje komt zeker van jouw geile..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2014 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 januari 2014 - 07:22   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 januari 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Brett Emerton zet noodgedwongen een punt achter zijn actieve voetbalcarrière. De Australische middenvelder kampte al enige tijd met een chronische rugblessure en beëindigt op 34-jarige leeftijd zijn loopbaan.
Emerton, die sinds twee jaar voor Sydney FC speelt, arriveerde in 2000 bij Feyenoord. Twee jaar later won de middenvelder met de Rotterdammers de UEFA Cup, hoewel hij zelf de finale tegen Borussia Dortmund miste vanwege een schorsing.

In 2003 dwong Emerton een transfer af naar het Engelse Blackburn Rovers, waar hij acht jaar speelde. In 2011 keerde hij terug naar zijn vaderland. Emerton speelde in totaal 95 interlands voor Australië en maakte het WK van 2006 en 2010 mee.

___
Held!
VVout
 VVout - woensdag 15 januari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Held, ben benieuwd of we die nog weer eens gaan zien in een andere functie in het voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 15 januari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:
Brett Emerton zet noodgedwongen een punt achter zijn actieve voetbalcarrière. De Australische middenvelder kampte al enige tijd met een chronische rugblessure en beëindigt op 34-jarige leeftijd zijn loopbaan.
Emerton, die sinds twee jaar voor Sydney FC speelt, arriveerde in 2000 bij Feyenoord. Twee jaar later won de middenvelder met de Rotterdammers de UEFA Cup, hoewel hij zelf de finale tegen Borussia Dortmund miste vanwege een schorsing.

In 2003 dwong Emerton een transfer af naar het Engelse Blackburn Rovers, waar hij acht jaar speelde. In 2011 keerde hij terug naar zijn vaderland. Emerton speelde in totaal 95 interlands voor Australië en maakte het WK van 2006 en 2010 mee.

___
Held!
Mooie carriëre gehad voor een Ausie...

Held!
tomson
 tomson - woensdag 15 januari 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Geweldige speler ! Toch echte clubtrouw, zo'n tijd bij Blackburn Rovers, een club waar je toch echt moet opboksen tegen de Manchesters en de Chelsea's van deze wereld.Indrukwekkend hoeveel wedstrijden hij daar meespeelde. Volg al jaren match of the day bij de BBC en heb hem nog vaak in actie gezien, waar hij altijd net zo'n solide indruk maakte als in zijn Feyenoord tijd. Absolute topper !

overzichtje van hoeveel PL wedstrijden hij nog heeft gespeeld :
2003/04 Blackburn Rovers FC Premier league 37 2
2004/05 Blackburn Rovers FC Premier League 37 4
2005/06 Blackburn Rovers FC Premier League 30 1
2006/07 Blackburn Rovers FC Premier League 34 0
2007/08 Blackburn Rovers FC Premier League 33 1
2008/09 Blackburn Rovers FC Premier League 20 1
2009/10 Blackburn Rovers FC Premier League 24 0
2010/11 Blackburn Rovers FC Premier League 30 4
2011/12 Blackburn Rovers FC Premier League 2 0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2014 door tomson --
tomson
 tomson - woensdag 15 januari 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Zou het toeval zijn dat Blackburn meteen na het vertrek van Brett gedegradeerd is naar de Championship ? :)
tomson
 tomson - woensdag 15 januari 2014 - 12:54   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 januari 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:
Brett Emerton zet noodgedwongen een punt achter zijn actieve voetbalcarrière. De Australische middenvelder kampte al enige tijd met een chronische rugblessure en beëindigt op 34-jarige leeftijd zijn loopbaan.
Emerton, die sinds twee jaar voor Sydney FC speelt, arriveerde in 2000 bij Feyenoord. Twee jaar later won de middenvelder met de Rotterdammers de UEFA Cup, hoewel hij zelf de finale tegen Borussia Dortmund miste vanwege een schorsing.

In 2003 dwong Emerton een transfer af naar het Engelse Blackburn Rovers, waar hij acht jaar speelde. In 2011 keerde hij terug naar zijn vaderland. Emerton speelde in totaal 95 interlands voor Australië en maakte het WK van 2006 en 2010 mee.

___
Held!
Godver...Brett was een echte.
Gespierde opstomer naar voren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 januari 2014 - 00:51   quote  deeplink  
Geweldenaart..
van geil
 van geil - zaterdag 18 januari 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 01:44 schreef RenatoBos het volgende:
Dat geld bij mijn vrouw op der nachtkastje komt zeker van jouw geile..?
hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 januari 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 12:47 schreef tomson het volgende:
Zou het toeval zijn dat Blackburn meteen na het vertrek van Brett gedegradeerd is naar de Championship ? :)
Dat is net zoiets als suggereren dat Feyenoord degradeert als Lex Immers bij Feyenoord vertrekt. Dus het is onzin ... en zeker geen toeval. De weg naar degradatie was al ingezet door Blackburn Rovers !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 juli 2014 - 01:32   quote  deeplink  
FEYENOORD TILL I DIE: Paul Bosvelt

http://youtu.be/lvg8xVk7Nnc
dennie
 dennie - maandag 14 juli 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Voor mij is de allergrootste held sowieso Pi-Air. UEFA Cup 2002 zal ik nooit vergeten. Bosvelt een goede 2e met Dirkie Kuijt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juli 2014 - 15:43 schreef dennie het volgende:
Voor mij is de allergrootste held sowieso Pi-Air. UEFA Cup 2002 zal ik nooit vergeten. Bosvelt een goede 2e met Dirkie Kuijt.
Daar zal Robin het niet mee eens zijn, die ziet een betere golfer in hem..d:-)
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 23:26   quote  deeplink  
whahhaaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Romeo Castelen vervolgt carrière in Australië

20070727castelen_rh.jpg

Romeo Castelen is op weg naar Australië. De aanvaller van RKC Waalwijk heeft persoonlijk overeenstemming bereikt met de Western Sydney Wanderes. Dat meldt het Brabants Dagblad vandaag.

De buitenspeler kwam vanaf 2004 tot 2007 voor Feyenoord uit. Hij vormde een succesvolle aanval met Dirk Kuyt en Salomon Kalou. Hij vertrok daarna naar Duitsland om HSV te versterken. Door veel blessureleed kwam hij daar amper aan spelen toe.

Na een kortstondige periode bij Volga Nizjni Novgorod keerde hij terug in Nederland bij RKC. Daar kon hij eindelijk weer een fitte indruk achterlaten. Na één seizoen verruilt de 31-jarige aanvaller Waalwijk nu dus voor Sydney.
Bron:Brabants Dagblad
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 17:48   quote  deeplink  
WARM WEERZIEN MET OUDE CLUBHELDEN

0b4bbcbd508af49151f20adb6f8e81bf_800_600.jpg

Voorafgaand aan de wedstrijd tussen Feyenoord en Real Sociedad was er voor het legioen woensdag een warm weerzien met groot aantal oude clubhelden. Voormalig spelers en trainers van Feyenoord waren bij elkaar voor de jaarlijkse reünie en meldden zich een uur voor de aftrap van de openingswedstrijd op het zonovergoten veld van De Kuip voor de traditionele groepsfoto.

Voordat het gezelschap onder luid applaus en in de warme avondzon het veld betrad, hadden de sterren van weleer op de tweede etage van het Maasgebouw gedineerd en geluisterd naar een toespraak van president commissaris Dick van Well. Hij vroeg daarin in het bijzonder de aandacht voor de oud-Feyenoorders die in het afgelopen jaar zijn overleden, van wie Piet de Wolf (91), Leen van de Velde (87), Dick van Toorn (81), Vujadin Boskov (82) en Pauke Meijers (79) bij naam werden benoemd.

2c58ddaa40477634137679b51f357440_800_600.jpg

Voor Mariano Bombarda was het de eerste keer dat hij aanwezig was op de traditionele reünie van oud-spelers. De Argentijnse oud-spits, die tussen 2002 en 2004 in De Kuip speelde, genoot van het weerzien met een aantal oude bekenden. De afgelopen jaren was ik op de dag van de reünie steeds op vakantie. Ik ben blij dat ik er vandaag wel bij kon zijn, want het is altijd leuk om oud-collegas weer te zien. Van mijn generatie heb ik helaas nog niet veel spelers gezien, maar ik heb gelukkig al wel veel andere bekenden kunnen begroeten. Ook voelde het geweldig om weer eens het veld te mogen betreden. Ik kreeg meteen zin om weer te voetballen.

Bij het betreden van het veld gingen de gedachten van Bombarda even terug naar november 2002, toen Feyenoord het in de Champions League opnam tegen Newcastle United. De desastreuze afloop van die wedstrijd staat nog in zijn geheugen gegrift. Ik weet nog goed hoe we onder meer dankzij een doelpunt van mij terugkwamen van een achterstand. Vlak voor tijd was de stand 2-2 toen ik een bal breed legde op Paul Bosvelt, die toen een paar centimeter naast schoot. Uit de tegenaanval scoorden zij en was het over voor ons. Een heel zure avond, die me nog langs is bijgebleven.

a0192fda6159d22d44bd296f9e99b537_800_600.jpg

Sinds de uitschakeling tegen Newcastle in 2002 slaagde Feyenoord er niet meer in om de groepsfase van de Champions League te bereiken. Dit seizoen wacht de club een nieuwe poging, met als eerste horde de dubbele confrontatie met Besiktas. Ik geef Feyenoord zeker een kans, zei Bombarda. Wel zijn er belangrijke spelers vertrokken, maar daardoor is de club wel verlost van de schulden. De steun van het legioen kan een belangrijke factor zijn in de wedstrijden tegen Besiktas. Ik heb nog altijd veel respect voor de Feyenoord-supporters. Als we met de oud-spelers het veld op komen, voel je de warmte en waardering van hun kant. Ook daarom voelt Feyenoord nog steeds als mijn club.

dc16d61220729fdf1153fe4cc59948bf_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Helden van Toen en Nu (part 1)

http://youtu.be/VX1KbjrMRLY
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 augustus 2014 - 21:24   quote  deeplink  
imagejpg1_zpsa33fc5ec.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Gaaf die tekst erbij op die container..d:-)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:28 schreef RenatoBos het volgende:
Gaaf die tekst erbij op die container..d:-)
dat is de zijkant van de kantine op varkenoord
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Okay maar die tekst staat er perfect boven jullie koppen d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Joszef Kiprich zo op RTL 7..
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:14 schreef RenatoBos het volgende:
Okay maar die tekst staat er perfect boven jullie koppen d:-)
Dat dan weer wel
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Column: 'Ulrich van Gobbel is terug'

ulrich_van_gobbel.jpg

Het mocht dan zomer zijn, de winde woei verraderlijk en door de permanente dreiging van regen was de temperatuur laag, te laag voor een augustusdag. Daarom had Ulrich van Gobbel over zijn rode en zwarte trainingspak ook nog een rode jas aangetrokken. Aan zijn voeten zaten twee zwarte voetbalschoenen, het type dat alleen nog de Materazzi's van het vijfde zaterdagelftal lijken te dragen. Maar ook Ulrich van Gobbel, dus.

Op het veld voor ons voetbalden drie elftallen oefenpartijtjes. Een basiselftal van de A1, een mixelftal tussen A1-spelers en wat talenten uit de A2 en een team met de rest, de reserves achter de bankzitters. Het was donderdagmiddag, iets na drieën, voor de A1 de laatste training voor de Supercup-wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Ajaks op zaterdag, op hun complex notabene.

Ulrich van Gobbel liep wat rond. Er waren geen pylonen te verplaatsen, die zijn immers ongewenst bij een partijtje, geen ballen op te ruimen, er werd immers maar met één lederen exemplaar gespeeld, en het was niet de bedoeling dat na elke fout het spel stilgelegd werd voor een diepere tactische analyse. Van Gobbel ging tegen een lichtmast staan en keek naar het schouwspel dat zich voor zijn ogen had moeten ontvouwen, maar nooit echt deed. Alle teams stelden teleur.

De laatste keer dat ik Van Gobbel had gezien was een paar jaar geleden. Een vriendelijke EO-presentator ging met hem om prime time in gesprek. Hij moest huilen. De sterke, grote, slimme, harde verdediger van weleer was een kwetsbare reus geworden. De gedachte aan alles wat hij verloren had nadat hij in 2002 werd gedwongen te stoppen met voetballen deed zijn tranen rollen. In zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord had hij ook nog eens in eigen doel geschoten. Nog meer tranen. Het was de 1-0 tegen Bayern München, een Champions League-wedstrijd die Feyenoord uiteindelijk met 3-1 verloor. Mede door die nederlaag moest Feyenoord uiteindelijk naar het UEFA Cup toernooi, het is bekend hoe dat afliep. Die eigen goal was in zekere zin Van Gobbel's bijdrage aan de cupwinst.

Daarna ging het rap minder. Hij werd verdacht van het verduisteren van leaseauto's en vluchtte. Van Gobbel was onvindbaar. In 2006 werd hij veroordeeld tot vier maanden celstraf, twee jaar later werd die celstraf een taakstraf van honderdtwintig uur.

Nu gaat het weer beter. Via via geraakte hij betrokken bij de Feyenoord Soccer Schools en eerder dit jaar trainde hij samen met onder meer Robin Nelisse Cubaanse talentjes. Nu wordt hij assistent van de D2 en ook van de A2, waar hij Jan Gösgens ondersteunt.

Nadat een trainingspartij voorbij was liep hij naar een bijveld, waar het resterende elftal een positiespelletje deed. Naast hem liep een jonge verdediger van de A2. De hele training had Van Gobbel, die een stuk introverter lijkt te zijn dan hij als voetballer oogde, zijn mond gehouden, maar nu legde hij rustig uit wat het talent verkeerd had gedaan en hoe hij dat op kon lossen.

De jongen knikte, zei "bedankt meneer" en trok een sprintje. Op het gelaat van Van Gobbel kwam een kleine glimlach tevoorschijn.

Mark Lievisse Adriaanse
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 augustus 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Nu gyan uit de haven halen!
Milo
 Milo - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Ulrich wat een held!
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 21:24 schreef hotjumper het volgende:
[ afbeelding ]
Het geijkte clubje weer jumper :) weer bezopen terug de trein in neem ik aan haha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Kalou in eerste Bild-interview: 'Feyenoord is mijn club'

600x400-kalous.jpg

Salomon Kalou is de komende jaren te bewonderen in de Duitse Bundesliga. De aanvaller tekende onlangs een driejarig contract bij Hertha BSC. 'Ik houd van uitdagingen. De club speelt leuk aanvallend voetbal en Berlijn is natuurlijk een geweldige stad', legt Kalou zijn keuze uit tegenover Bild.

De spits die verder voor onder andere Feyenoord, Chelsea en Lille heeft gespeeld kreeg deze zomer vele lucratieve aanbiedingen. 'Dat klopt. Ik kon ergens anders meer verdienen. Maar na de gesprekken met de manager was mijn keuze snel gemaakt. En geld is niet het allerbelangrijkste', aldus Kalou.

Bild was ook nog geïnteresseerd in de favoriete club van de inmiddels 29-jarige voetballer. 'Feyenoord Rotterdam. Daar heeft mijn broer jaren voor gespeeld én ik heb daar mijn eerste stappen als professioneel voetballer gezet. Maar nu is het even Hertha...', vertelde hij met een knipoog.
BILD: Lieblingsklub?
Kalou: Feyenoord Rotterdam, weil dort mein Bruder viele Jahre spielte und es meine erste Station als Profi war. Ab jetzt ist es Hertha...

Bron:Bild

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Zie hem graag terugkeren maar vraag me af of het er nog van komt.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 03 september 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Hmm, van mij hoeft het niet meer. Twee jaar geleden had hij samen met Kuyt terug moeten komen, zeker als geld het belangrijkste is.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 september 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 14:47 schreef MMM het volgende:
Zie hem graag terugkeren maar vraag me af of het er nog van komt.
Zou nog kunnen hij is 29, ben altijd wel gecharmeerd van hem geweest toen ie bij ons voetbalde. Bona ook trouwens.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 september 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Okee, krijgt ie nog max. 2 jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Van Gobbel komt thuis: ''Feyenoord altijd mijn club geweest''

31018.jpg

Ulrich van Gobbel won met Feyenoord twee landstitels en is daarom nog steeds een publiekslieveling van De Kuip. Tegenwoordig is de oud-verdediger verbonden aan de trainersstaf van de Rotterdamse Eredivisionist: ''Ik heb het hier prima naar mijn zin. Feyenoord is altijd mijn club geweest en dat zal altijd zo blijven.''

''Ik ben eigenlijk thuisgekomen'', zegt Van Gobbel voor de camera van Feyenoord TV. ''Heb zelf de jeugdopleiding niet meegemaakt bij Feyenoord, nu kan ik de binnenkant zien van Varkenoord. Ik ben goed opgevangen door de mensen hier, het is heel fijn om met hen te werken. Dit is voor mij een mooie kans om de ervaring die ik heb opgedaan in het profvoetbal over te brengen op de jongens. Het is hartstikke leuk, wie weet wat er nog meer van komt.''

''Alles wat ik zelf heb geleerd in mijn carrière wil ik overbrengen op de jongens, dat is een flinke bagage'', gaat de achtvoudig international van Oranje verder. ''Ik wil niet zeggen dat iedereen het profvoetbal gaat halen, maar als ze dat oppikken kunnen ze ver komen in het voetbal. De meeste jongens weten wel wie ik ben, of ze een bepaald ontzag voor me hebben weet ik niet, merk wel dat ze luisteren en alles oppikken, maar dat is bij de andere trainers ook zo.''

''Ik heb de jeugdopleiding bij NAC Breda doorlopen en een stuk bij Willem II, daarna ben ik bij Feyenoord gekomen. Vanaf dat moment ben ik heel anders gaan denken over voetbal. Ben een completere voetballer geworden bij Feyenoord. Hier heb ik echt leren voetballen, achter alles is een beleid gekomen''', aldus de pijlsnelle rechtsback van weleer.
Bron:Voetbalcentraal
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Van gobbel..... Mooie speler. Een van mn helden.
the fox27
 the fox27 - donderdag 11 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
alle spelers die een feyenoordshirt dragen/gedragen hebben zijn helden
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 11 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 21:06 schreef the fox27 het volgende:
alle spelers die een feyenoordshirt dragen/gedragen hebben zijn helden
Cruijf ook?
the fox27
 the fox27 - donderdag 11 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 21:26 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Cruijf ook?
ja is toch wel een baas ook al ...
SonOfZwartePanterFan
 SonOfZwartePanterFan - donderdag 11 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Jozef toch zeker ook?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 september 2014 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 23:58 schreef SonOfZwartePanterFan het volgende:
Jozef toch zeker ook?
Wat dacht je van József..!

Welkom trouwens..
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 05:30   quote  deeplink  
witschge.jpg
Deze toch ook hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 september 2014 - 05:36   quote  deeplink  
(wegens auteursrechten is van de afbeelding een link gemaakt:)
http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/RINUSISRAEL-THEOLASEROMS03.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 september 2014 - 05:37   quote  deeplink  
Dafuq? Fraudewijn zet het plaatje gewoon automatisch om in een linkje..
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 05:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dafuq? Fraudewijn zet het plaatje gewoon automatisch om in een linkje..
koning-boudewijn.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 september 2014 - 06:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 21:26 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Cruijf ook?
Die ken ik niet , maar Cruijff vooral ...
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 12 september 2014 - 08:46   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Clyde Best --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jouw Feyenoord Helden









0.0188632