BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jouw Feyenoord Helden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 13 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Spoedcursus IJslandse Genealogie....
VVout
 VVout - maandag 13 oktober 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Hier heb ik toch eerst een paar WW's voor nodig om dit te doorgronden *_*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2014 door VVout --
tomson
 tomson - maandag 13 oktober 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Dan heb ik een voorsprong :)
tomson
 tomson - maandag 13 oktober 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Nog eens het begin van dit topic teruggelezen... top toppik ! :)
VVout
 VVout - maandag 13 oktober 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Het loopt hier beter als bij oranje. En ff on topic Pèlle held scoort zijn goaltje weer eens en nu voor Italië.
Barabas
 Barabas - maandag 13 oktober 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Doet ie goed. Ben oprecht blij voor hem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Staan nu met tien man.
VVout
 VVout - maandag 13 oktober 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Nog steeds 0-1 daar tegen Malta is een belangrijke ook al moet je daar met meer doelpunten winnen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 13:02 schreef Milo het volgende:

[..]

achternamen? ik kan er niet meer op komen....
Gunniaugsson
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 00:09 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Gunniaugsson
Nooit van gehoord..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 14 oktober 2014 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nooit van gehoord..
Het waren volgens mij een tweeling Arnar & Bjarki Gunnlaugsson
ze kwamen rond 1991 - 1992 de één speelde geen enkele wedstrijd voor Feyenoord volgens mij
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 14 oktober 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Hans Kraay st. Vandaag 78jr. .Van harte Meneer Kraay & goede gezondheid ,geluk gewenst
VVout
 VVout - dinsdag 14 oktober 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 11:01 schreef broer van Ted het volgende:
Hans Kraay st. Vandaag 78jr. .Van harte Meneer Kraay & goede gezondheid ,geluk gewenst
Ik gun ieder zijn gezondheid, voor de rest niks verloren hier.
Milo
 Milo - dinsdag 14 oktober 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 01:02 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Het waren volgens mij een tweeling Arnar & Bjarki Gunnlaugsson
ze kwamen rond 1991 - 1992 de één speelde geen enkele wedstrijd voor Feyenoord volgens mij
klopt!
Milo
 Milo - dinsdag 14 oktober 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nooit van gehoord..
ken je helden......;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 12:44 schreef Milo het volgende:

[..]

ken je helden......;)
O ja d:-)
Alsof jij van Gunniaugsson had gehoord Milo..(?)
Milo
 Milo - dinsdag 14 oktober 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Wie...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Dat bedoel ik..😉
van geil
 van geil - dinsdag 14 oktober 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Pelle past ook wel in dit rijtje
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 oktober 2014 - 21:09   quote  deeplink  
+1908..
Els
 Els - donderdag 16 oktober 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 01:02 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Het waren volgens mij een tweeling Arnar & Bjarki Gunnlaugsson
ze kwamen rond 1991 - 1992 de één speelde geen enkele wedstrijd voor Feyenoord volgens mij
Bjarki inderdaad niet, Arnar speelde een stuk of 10 wedstrijden.
sevillana
 sevillana - donderdag 16 oktober 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 08:32 schreef RenatoBos het volgende:
''Voel me nog altijd verbonden met Feyenoord, volg het nieuws''

[ afbeelding ]

Oranje neemt het vanavond op tegen IJsland, het beste elftal uit de historie van het eiland, vindt oud-Feyenoorder Petur Petursson. De spits, die in de jaren tachtig furore maakte in Rotterdam, denkt dat Nederland een pittig avondje te wachten staat. ''Dit IJsland gaat het Nederland heel moeilijk maken en is in staat om van Oranje te winnen.''

Petursson spreekt nog altijd vlekkeloos Nederlands. Ik bel nog regelmatig met mijn Nederlandse moeder, aldus de assistent-trainer van topclub KR in De Telegraaf. Ik heb altijd een geweldige band gehad met Jan en Ko Snijders, mijn gastouders in Rotterdam. Zij hebben me alles geleerd. Mijn Nederlandse vader is overleden, maar met mijn Nederlandse moeder gaat het gelukkig goed.

Het mooiste moment uit zijn carrière beleefde hij ook in Nederland bij Feyenoord. Dat was de gewonnen bekerfinale van 1980. Met Feyenoord versloegen we Ajaks met 3-1 en ik scoorde tweemaal. Op doel bij Ajaks stond Piet Schrijvers. Ik voel me nog altijd verbonden met Feyenoord. Ik volg vanuit IJsland al het nieuws en ben altijd blij als ze winnen.
Held
sevillana
 sevillana - donderdag 16 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
over (vroegere) helden gesproken ...

20090223_m_govers_rh.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 16 oktober 2014 - 21:31   quote  deeplink  
en deze, uiteraard, niet te vergeten

media_xl_504839.jpg
sevillana
 sevillana - donderdag 16 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
en wat te denken van deze!

media_xl_184420.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Cruz wil de politiek in

imagesCA7MVA6N.jpg

Julio Ricardo Cruz wil burgemeester worden. De voormalig aanvaller van onder meer Feyenoord heeft zich verkiesbaar gesteld in de gemeente Lomas de Zamora. De inmiddels 40-jarige Cruz heeft politieke ambities en hoop dat hij wordt gekozen tot burgemeester van Lomas de Zamora, een plaatsje in de buurt van Buenos Aires. De Argentijn is daar zelf al enige jaren woonachtig.

Cruz is vertegenwoordiger van de politieke partij PRO, de partij van Mauricio Macri, voorheen voorzitter van Boca Juniors en tegenwoordig de gouverneur van de Argentijnse hoofdstad.

Hoogtepunt tegen Juve

De oud-international van Argentinië speelde tussen 1997 en 2000 bij Feyenoord, waar hij wisselend succes kende. Zijn hoogtepunt was de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Juventus, waarin hij beide treffers maakte.
Verder speelde El Jardinero voor onder meer Banfield, River Plate, Bologna, Internazionale en SS Lazio. Bij Inter werd hij viermaal landskampioen van Italië.
Bron:Feyenoordnet.nl
Alexi
 Alexi - zaterdag 01 november 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Piet Keur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 10:38   quote  deeplink  
''Ik praat overal met zoveel bewondering over Feyenoord''

j6tm6a.jpg

Oud-spits David Connolly hoopt dat Feyenoord het vanavond redt tegen HNK Rijeka. Zijn hart is nog altijd rood-wit. De Ier, die in zijn periode in De Kuip tegenstanders trof als Manchester United en Juventus, is voor zijn trainerscursus én door eigen interesse op bezoek in Rotterdam.

''Waarom ik bij Feyenoord neerstrijk? Omdat ik een enorme bewondering heb voor wat hier gebeurt'', vertelt Connolly aan De Telegraf. ''Ik ben ook bij Bayern München en Tottenham Hotspur geweest. Daar hebben ze de mooiste complexen. Dat hebben ze bij Feyenoord allemaal niet. Maar hier gaat het om de kwaliteit van de mensen. Ik heb met bewondering naar de details van een training van Cor Adriaanse gekeken.''

Oranje viel Connolly op tijdens het WK in Brazilië. ''Ik zag hoeveel spelers Nederland telde met een Feyenoord-achtergrond. Niet één land had zoveel spelers van een club. Het is zo knap als een club na zon WK zijn twee centrale verdedigers verkoopt en meteen weer twee nieuwe heeft staan. Daarom praat ik overal waar ik kom met zoveel bewondering over de club Feyenoord.''

De oud-Feyenoorder, die zich onsterfelijk heeft gemaakt door twee keer te scoren bij een 3-4 zege op Ajaks in het hol van de leeuw, hoopt in de toekomst weer terug te keren in Nederland. ''Volgens mij hebben ze hier op Varkenoord al heel goede trainers. Ik heb ze zelf gezien. Maar het zou een eer zijn als ik ooit in Nederland kan terugkeren als coach.''
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Oud-spits Feyenoord nieuwe trainer Helsingborg

x58f1t.jpg

Daardoor gaat de oud-spits van Feyenoord zijn zoon Jordan trainen. De 17-jarige aanvaller is sinds juli actief bij de voormalige Zweedse landskampioen. "We hebben het er thuis uitgebreid over gehad. Het is belangrijk dat we beseffen dat onze verhouding bij de club anders is dan thuis", aldus Larsson senior tijdens de presentatie.

Het besluit om zijn aflopende contract bij Falkenberg kwam in Zweden als een complete verrassing. Volgens Larsson, die ook voor Feyenoord en Celtic speelde, is de nieuwe stap in zijn trainerscarrière een logische. "Ik dank Falkenberg voor het afgelopen jaar, maar toen deze kans kwam voelde ik dat ik dit besluit moest nemen."

"Het is allemaal vrij snel gegaan." Larsson was slechts een jaar actief voor de promovendus. Eerder diende hij twee seizoenen als assistent-trainer van Landskrona BoIS. De voormalige centrumspits is ook een van de meest ervaren internationals aller tijden. Hij speelde 106 interlands. Daarin was hij goed voor 37 goals.

2niadqp.jpg
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 21:57   quote  deeplink  
"Mijn doelpunt in De Klassieker zal ik nooit vergeten"

nx3kpj.jpg

Als speler van Feyenoord werd Kees van Wonderen kampioen van Nederland en won hij de Supercup in 1999. In 2002 won hij met de club uit Rotterdam, als laatste Nederlandse club, de UEFA Cup. De verdediger, momenteel actief als assistent-trainer van FC Twente, speelde 203 wedstrijden in het shirt van Feyenoord en wist vijf maal te scoren, waaronder in De Klassieker tegen Ajaks.

De wedstrijd Feyenoord-Ajaks in het seizoen 1998/99 eindigde in een 1-1 gelijkspel. 'Dit was in het kampioensjaar, zegt Van Wonderen in gesprek met het radioprogramma De Perstribune. 'We stonden 0-1 achter in De Kuip, die op ontploffen stond, en dan maak je de gelijkmaker. Ik zal dat beeld nooit vergeten, stel de vijfvoudig international.
'Ik maakte het doelpunt aan de kant van de Feyenoord-supporters en alle emoties kwamen los, een gigantische ontlading. Feyenoord - Ajaks en andersom is dé Klassieker in Nederland, een enorm beladen wedstrijd. Als je dan in het kampioensjaar de 1-1 maakt, dan is dat iets moois dat je nooit vergeet, besluit hij.
van geil
 van geil - maandag 17 november 2014 - 22:31   quote  deeplink  
L
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Eens..!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 december 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Cruz: ''De Coolsingel, dat raakt je tot in je diepste vezels''

ajkuog.jpg

Met Julio Ricardo Cruz veroverde Feyenoord in 1999 de laatste landstitel uit de clubgeschiedenis. De 'tuinman' heeft het voetbal echter achter zich gelaten om zich te concentreren op een carrière in de politiek. Cruz wil burgemeester worden in het district waarin hij opgroeide. ''Ik heb mijn afkomst nooit verloochend.''

Naast zijn afkomst koestert Cruz zijn verleden ook. Zijn verleden bij Feyenoord. De naam Norma, de Braziliaanse die voor de spelersmaaltijden in De Kuip zorgde, valt. ''Onlangs hadden we contact en borrelden alle herinneringen aan Rotterdam weer op'', vertelt de oud-spits in het Algemeen Dagblad. ''De jaren vliegen voorbij, maar Feyenoord vergeet je niet.''

''Als ik morgen het vliegtuig neem naar Rotterdam, word ik er zeker met open armen ontvangen'', aldus de inmiddels 40-jarige Argentijn. Toch maakte hij niet meteen indruk. ''Mijn eerste seizoen was niet geslaagd, het tweede jaar kon ik eindelijk de hoge verwachtingen inlossen. Tegen een mindere tegenstander kon ik ongelofelijk slecht zijn, maar voor een topwedstrijd had ik geen motivatie nodig.''

Cruz kan zijn befaamde treffers in de Champions League nog oprakelen. Marseille en Juventus, avonden die Feyenoord-supporters nooit meer zullen vergeten. Net als het kampioensfeest. ''Ik was zo moe tijdens de titelviering, overstelpt door emoties. 250.000 mensen die uit hun dak gaan op de Coolsingel, dat raakt je als Feyenoord-speler tot in je diepste vezels.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 december 2014 - 12:28   quote  deeplink  
''Als mensen vragen naar mijn club zeg ik altijd Feyenoord''

ej64ba.jpg

George Boateng kwam tussen 1995 en 1998 in actie voor Feyenoord en is die club zeker nog niet vergeten. De voormalig middenvelder, die ook jarenlang in actie kwam voor clubs uit de Premier League, sluit zelfs niet uit in de toekomst terug te keren naar Nederland.

"Als mensen vragen naar mijn club zeg ik altijd nog Feyenoord", liet de huidige trainer van Kelantan FC weten tegenover Voetbal International. "Ik heb nog een huisje in Nederland. Ik ben soms ook nog wel in het land, hoor. Ik sta open voor iets in Nederland, waarom niet?"

Toch lijkt een terugkeer naar Engeland ook tot de mogelijkheden te behoren voor Boateng. "Mijn doel is terug te keren naar Europa, het liefst in de Premier League. Ik heb veertien jaar op dat niveau gespeeld en weet wat er nodig is, dat wil ik als coach ook bereiken. Maleisië is geen langetermijnverhaal. Ik heb altijd ambities.", zo besloot de viervoudig international zijn relaas.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Paul Bosvelt wordt assistent-bondscoach van Jong Oranje, meldt TC/Tubantia maandag. De oud-speler van Feyenoord, die in 2002 de UEFA Cup veroverde, gaat dit combineren met zijn functie als trainer van FC Twente B1.

Bosvelt komt te werken met Fred Grim, de nieuwe bondscoach van het beloftenelftal. In september start de kwalificatiereeks voor het EK van 2017 in Polen. Cyprus is de eerste tegenstander.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juli 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:
Paul Bosvelt wordt assistent-bondscoach van Jong Oranje, meldt TC/Tubantia maandag. De oud-speler van Feyenoord, die in 2002 de UEFA Cup veroverde, gaat dit combineren met zijn functie als trainer van FC Twente B1.

Bosvelt komt te werken met Fred Grim, de nieuwe bondscoach van het beloftenelftal. In september start de kwalificatiereeks voor het EK van 2017 in Polen. Cyprus is de eerste tegenstander.
Hoort bij feyenoord de jeugd te trainen niet de b1 van die duitsers
Barabas
 Barabas - maandag 20 juli 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:56 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hoort bij feyenoord de jeugd te trainen niet de b1 van die duitsers
Komt uit Doesburg... Dichter bij Duitsland dan Rotterdam... en uit de jeugd van GoAhead naar FC Pluskut... kan het hem niet kwalijk nemen...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 16:49   quote  deeplink  
En toch heeft devil wel gelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Levi///HELD
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:
Levi///HELD
[ filmpje ]
Onder de indruk en gewoon zingen, top.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Dat gezichtje he, geweldig gewoon..😃
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Echt wel, dat gaat ie van zijn leven niet meer vergeten.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Deze kwam ik ook net tegen, gaat gewoon helemaal uit zijn pan haha.

jochie.png
rotterdamse-ronnie
 rotterdamse-ronnie - dinsdag 21 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Laten we ook Nico jansen niet vergeten. Ookwel stuk schotbeton genoemd....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Houtman: ''Als Feyenoord lijdt, lijd ik gewoon mee''

2zzsswx.jpg

Peter Houtman begint zaterdag aan zijn achttiende seizoen als stadionspeaker, dé beste van Nederland. ''Een verschrikkelijk mooie job'', zegt Houtman in Voetbal International. ''Al valt het de laatste jaren natuurlijk niet altijd mee Maar goed, als Feyenoord lijdt, lijd ik gewoon mee. Ik kan me geen leven zonder mijn club voorstellen.''

Op de Open Dag was er weer volop hoop in De Kuip. ''Het kwam met bakken uit de lucht. En toch zat het weer vol. De Kuip is net een bedevaartsoord. Onvoorstelbaar, als je kijkt hoe weinig we de laatste jaren gewonnen hebben'', zegt Houtman, die vurig hoopt op een prijs.
''Het mooie van zo veel jaren op rij geen prijs pakken is dat de euforie straks alleen maar intenser zal zijn. De hoop op een kampioenschap is in Rotterdam zo vurig, ook bij mij. Dus natuurlijk moet Feyenoord voor de titel gaan. Maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Dirkie Kuijt kan het niet in zijn eentje.''

Een kampioenschap in De Kuip. Zou Houtman zijn emoties dan kunnen bedwingen als stadionspeaker? ''Ik denk dat mijn stem dan wel even zal overslaan. We snakken zó naar die titel.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Held..!!
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Mijn helden:
Willem van Hanegem
Coen Moulijn
Ove Kindvall
Paul Bosvelt
Joszef Kiprich
Eddy PG
Nico Jansen (snoetje, Wibo)
Luigi Bruins (kan er niets aan doen, maar de technisch meest begaafde voetballer, kapot gemaakt door Been)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 augustus 2015 - 00:35   quote  deeplink  
''Toen besefte ik pas goed hoe groot Feyenoord was...''

20s7edt.jpg

Junior Obiku (19) speelt komend seizoen in de amateurselectie van Sportclub Feyenoord. De verwachtingen zijn hooggespannen; kan hij net zo populair worden als zn vader Mike?

Ik ben goed gefocust, zo ben ik opgevoed, noemt Junior als één van zijn sterke punten. Of ik op mijn vader lijk? Qua positie speel ik op een andere plek. Niet in de spits, maar linksbuiten. Ik speel liever vanaf de zijkant. Maar ik denk dat ik fysiek wel gelijkenissen zijn. Op filmbeelden zie je een grote sterke aanvaller, hij kon met zijn lichaam mensen opzij zetten. Ik heb dat meegekregen, zonder dat ik er zelf veel voor heb hoeven doen. En net als hij ben ik doelgericht, ik wil altijd scoren.

Over zijn kansen bij het grote Feyenoord zegt Junior: Het is een hele mooie club, heel groot ook. Er zijn zoveel mensen die Feyenoord ademen, die niets anders mooi vinden dan Feyenoord. Natuurlijk is het een droom voor mij om voor die club te spelen. Als ze zijn achternaam horen, roemen oudere fans tegenover Junior steevast Obikus golden goal in de bekerwedstrijd tegen Ajaks. Dat mijn vader toen zn shirt uittrok, dat vertellen ze door aan hun kinderen. Bij de jeugd heb ik het zelf ook n keer gedaan, omdat mijn vader erbij was. Nu niet meer, ik wil geen gele kaart. Maar ik ben ook blij als ik scoor.

Mike herbeleeft de euforie na elk doelpunt nog altijd met een brede glimlach. Ik was blij voor mezelf, voor het land - ik wilde wat terugdoen voor Nederland - en natuurlijk voor de supporters. Het stadion ontplofte. De huldiging na het eerste kampioenschap zal ik nooit vergeten. Toen ik al die mensen op de Coolsingel zag, besefte ik pas goed hoe groot Feyenoord was
Bron:Havenloods
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Van Wonderen: ''Zit nu goed in elkaar bij Feyenoord''

2bekol.jpg

Acht jaar lang speelde Kees van Wonderen voor Feyenoord. De middenvelder besloot na zijn actieve carrière aan de slag te gaan als trainer, net als veel andere oud-ploeggenoten, zoals Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Inmiddels traint Van Wonderen Oranje onder 17 en onder 18, maar volgt Feyenoord nog altijd op de voet.

"Volgens mij zit het wel goed in elkaar nu. Jean-Paul heeft goed overzicht over de club en Giovanni oogt heel ontspannen, prima allemaal." Van Wonderen maakte de laatste grote successen van Feyenoord mee. Hij won de UEFA Cup in 2002 en was er ook al bij toen Feyenoord in 1999 voor het laatst landskampioen werd. "In dit jaar was Giovanni dacht ik net verkocht aan Glasgow Rangers en kwamen er zes nieuwe jongens. Ineens ontstond er iets en zat alles mee. Vooraf had niemand rekening gehouden met een kampioenschap."

Hoe langer het duurt, des te groter wordt het verlangen naar de Coolsingel. Misschien is het dit seizoen eindelijk zo ver. Er zijn genoeg vergelijkingen met het laatste kampioensjaar. Ook toen was het verwachtingspatroon vooraf laag, speelde Feyenoord niet Europees en won het in de competitie vaak zonder echt goed te spelen. En destijds was de trainer ook een echte Feyenoorder, namelijk Leo Beenhakker. "Het is nu pas de beginfase van het seizoen, dus je kan nog niet zeggen welke kant het op gaat vallen. Er zijn nog meer parallellen met toen, namelijk de mix van jong en oud. Oudere spelers maken het spel wat constanter." Van Wonderen gunt het zijn collega-trainers in ieder geval van harte.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 oktober 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Die kutkop van Lurling erachter. Kutkroket.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jouw Feyenoord Helden









0.0309190