BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk ,betalen!!!
Moeten we dan elke jeugdspeler die 1 keer een goede wedstrijd speelt meteen zo'n salaris aanbieden? En dan heb je ook nog de grote jongens die meer verdienen... dat zal aardig oplopen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Moeten we t wel hebben, want de rest volgt snel.
Je zet zo een nieuwe standaard.
Precies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Moeten we dan elke jeugdspeler die 1 keer een goede wedstrijd speelt meteen zo'n salaris aanbieden? En dan heb je ook nog de grote jongens die meer verdienen... dat zal aardig oplopen...
Ja dat is nu eenmaal de pech als je de beste jeugd heb op Barcalona na dan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 22:05   quote  deeplink  
of geluk ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is nu eenmaal de pech als je de beste jeugd heb op Barcalona na dan..
Om dat jouw plannen te bekostigen hebben we zelfs nog een betere jeugd dan Barca nodig! ;)
van geil
 van geil - dinsdag 27 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
geloof niet dat supporters zich hierin moeten mengen..
is zo lastig..

heb zelf al veel kopzorgen gehad hoe personeel te waarderen(lees:betalen)
nu,in deze tijd is dat veel gemakkelijker.
Denk zelf dat die periode nu ook aangebroken is in de voetbalwereld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Om dat jouw plannen te bekostigen hebben we zelfs nog een betere jeugd dan Barca nodig! ;)
Nee hoor want als Feyenoord hun eigen jeugs op waarde had geschat dan hadden voor de plekken Vilhena Kongolo Boëtius geen
geen transfervrije spelers gehaald hoeven worden...

Ik kan veel verzinnen over Lijdensweg maar hij schreef een jaar terug al
over deze supertalentdn.
van geil
 van geil - dinsdag 27 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor want als Feyenoord hun eigen jeugs op waarde had geschat dan hadden voor de plekken Vilhena Kongolo Boëtius geen
geen transfervrije spelers gehaald hoeven worden...

Ik kan veel verzinnen over Lijdensweg maar hij schreef een jaar terug al
over deze supertalentdn.
klopt...
en de anderen.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
jep
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 november 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind 50.000 al veel voor zo,n snotpork,maar het is gewoon de realiteit.
Feyenoord is toch een topclub ter vergelijking met Twente? Dan zullen ze daar
ook voor moeten dokken...En dan praat ik alleen in het geval van Vilhena,omdat hij buitencategorie is..
Je bent pas een topclub als je hogere srtandaard salarissen kúnt betalen.
De club moet deze jaren eigenwijs aan die lagere standaard blijven vasthouden, is de enige manier om in de loop van komende jaren weer een stabiele topclub te worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 00:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je bent pas een topclub als je hogere srtandaard salarissen kúnt betalen.
De club moet deze jaren eigenwijs aan die lagere standaard blijven vasthouden, is de enige manier om in de loop van komende jaren weer een stabiele topclub te worden.
Bekijk je handel..
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 28 november 2012 - 07:50   quote  deeplink  
Als we al moeten investeren middels de post salarissen, dan investeer ik liever in de kwaliteit van de technische staf, dan in een individuele speler. Dat maakt Feyenoord in mijn ogen namelijk minder kwetsbaar en biedt meer garanties op succes. Zeker op de langere termijn.
MMM
 MMM - woensdag 28 november 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Feyenoord moet ver gaan om Tony te behouden.
Nibke
 Nibke - woensdag 28 november 2012 - 09:24   quote  deeplink  
Heeeeeeeeeeeeeeeel ver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 november 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Feyenoord moet ver gaan om Tony te behouden.
ja, maar wel rekening houden wat je dan voor signaal geeft en wat je nieuwe norm word.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 november 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Feyenoord moet ver gaan om Tony te behouden.
.
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Feyenoord moet ver gaan om Tony te behouden.
eens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 november 2012 door craven --
MMM
 MMM - woensdag 28 november 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 november 2012 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar wel rekening houden wat je dan voor signaal geeft en wat je nieuwe norm word.
Absoluut waar.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 november 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor want als Feyenoord hun eigen jeugs op waarde had geschat dan hadden voor de plekken Vilhena Kongolo Boëtius geen
geen transfervrije spelers gehaald hoeven worden...

Ik kan veel verzinnen over Lijdensweg maar hij schreef een jaar terug al
over deze supertalentdn.
Ja dank U! Ik vind zeker dat we meer moeten investeren in de jeugd.
Daarom begreep ik al niet dat Feyenoord Immers, Singh en Vormer binnen haalden, als men de beschikking over de Vilhena en Leerdam hebben.
Kijk dat Feyenoord van Cabral af wou dat kon ik helemaal begrijpen! Maar om daarvoor te ruilen met Verhoek vond ik ook weer een grote blunder. Want talentvolle buitenspelers heeft men genoeg op de Feyenoord Academy .... Net zoals er genoeg talentvolle keepers, verdedigers , middenvelders en aanvallers rond lopen. Ik zag afgelopen weekend nog enkele buitenlandse scouts rondlopen bij de C en D jeugd.

En bij de contract besprekingen moet men gewoon een goed salaris met de mogelijkheid om meer te verdienen bij bepaald aantal wedstrijden en/of selectie bij het eerste en een stap verder is dan weer als men wordt geselcteerd voor het NL elftal. Want anders krijgen we snel weer een 'leegloop' in de kuip
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:12   quote  deeplink  
'Van Basten lovend over Vilhena bij bezoek in Milan'

600x400-wd-1038154.jpg

De winterstop nadert en de Nederlandse clubs doen er alles aan om hun positie op de ranglijst te verbeteren dan wel te verstevigen. Met de naderende korte pauze van het eredivisieseizoen opent het geruchtencircus haar deuren. Feyenoord, met al haar jeugdig talent, zal een hoofdrol vertolken in menig script van de verschillende media in de voetbalwereld. Gisteren stond Stefan de Vrij al in de spotlights. De aanvoerder zou een doelwit zijn van het koopkrachtige Chelsea. Tonny Vilhena is vandaag onderwerp van gesprek, want de naam van de jonge middenvelder zou zijn gevallen bij AC Milan.

De Italiaanse topclub kent een vooralsnog teleurstellend seizoen. Het team met de Nederlandse internationals Urby Emanuelson en Nigel de Jong wist in 14 wedstrijden slechts 18 punten te behalen en daarmee komt Milan niet verder dan een negende plaats in de Serie A. De wens is al langer om de ploeg te verjongen met relatief goedkope, maar zeer talentvolle toekomstige wereldsterren.

Vilhena behoort ook tot die categorie spelers, zo vinden ze bij de Rossoneri. Marco van Basten, die afgelopen week te gast was bij zijn oude club, zou voorzitter Silvio Berlusconi hebben toegefluisterd dat de 17-jarige voetballer inderdaad voldoende potentie heeft om in de grote stad te aarden. De link tussen AC Milan en Vilhena wordt door Corriere dello Sport versterkt door de aanwezigheid van Mino Raiola, de belangenbehartiger van het talent. Raiola heeft er een handje van om jonge talenten naar het Zuid-Europese land over te brengen.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Gaat lekker zo..
craven
 craven - woensdag 28 november 2012 - 19:18   quote  deeplink  
mwahhhh horen zeggen dat misschien eventueel....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Tja en dan de aanwezigheid van Raiola nog..
MMM
 MMM - donderdag 29 november 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Tonny Vilhena zegt nog steeds dat hij gewoon bij Feyenoord wil blijven en hoopt dat het goed gaat komen met de onderhandelingen.
tomson
 tomson - donderdag 29 november 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Geef m een tonnie extra
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 29 november 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Idd. Had allang rond moeten zijn!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Tonny Vilhena zegt nog steeds dat hij gewoon bij Feyenoord wil blijven en hoopt dat het goed gaat komen met de onderhandelingen.
Dan moet ie eens met zijn zaakwaarnemer gaan praten..!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 20:24   quote  deeplink  
r85opy.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 november 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Tonny Vilhena zegt nog steeds dat hij gewoon bij Feyenoord wil blijven en hoopt dat het goed gaat komen met de onderhandelingen.
Was allang goed geweest met een andere zaakwaarnemer ........
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:43   quote  deeplink  
klote zaakwaarnemer(s) . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Heeft toch ook die Riola?
sevillana
 sevillana - donderdag 29 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Heeft toch ook die Riola?
Haatrecht
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 20:50   quote  deeplink  
klopt ik had het ook al opgezocht...Spijtig want ik had gehoopt dat hij dezelfde als Vilhena zou hebben. :(
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Waarom stelt feyenoord geen standaard salarisstaffels op ahv 'talentcategorieen'.

Weten spelers van tevoren waar ze aan toe zijn.

Categorie A:
Vilhena, Boetius

Categorie B:
enz enz enz

Stel met spelers vast welke categorie ze in behoren en als ze meer willen verdienen, zullen ze harder moeten werken voor ontwikkeling en een bepaald aantal basisplaatsen moeten afdwingen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:07 schreef BertusBadeend het volgende:
Waarom stelt feyenoord geen standaard salarisstaffels op ahv 'talentcategorieen'.

Weten spelers van tevoren waar ze aan toe zijn.

Categorie A:
Vilhena, Boetius

Categorie B:
enz enz enz

Stel met spelers vast welke categorie ze in behoren en als ze meer willen verdienen, zullen ze harder moeten werken voor ontwikkeling en een bepaald aantal basisplaatsen moeten afdwingen
Heel goed Bertusbadeend!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:07 schreef BertusBadeend het volgende:
Waarom stelt feyenoord geen standaard salarisstaffels op ahv 'talentcategorieen'.

Weten spelers van tevoren waar ze aan toe zijn.

Categorie A:
Vilhena, Boetius

Categorie B:
enz enz enz

Stel met spelers vast welke categorie ze in behoren en als ze meer willen verdienen, zullen ze harder moeten werken voor ontwikkeling en een bepaald aantal basisplaatsen moeten afdwingen
Das vragen om moeilijkheden. Ben je mooi klaar mee, als je als talent bij het eerste komt en je wordt niet in de hoogste categorie ingedeeld. Dan ontstaan er denk ik ongewenste spanningen. Lijkt me ook nogal lastig om te meten in welke categorie een talent moet komen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das vragen om moeilijkheden. Ben je mooi klaar mee, als je als talent bij het eerste komt en je wordt niet in de hoogste categorie ingedeeld. Dan ontstaan er denk ik ongewenste spanningen. Lijkt me ook nogal lastig om te meten in welke categorie een talent moet komen.
Is inderdaad lastig te meten, maar spelers kunnen naar gelang van snelheid van ontwikkeling ook opschuiven in categorieen. Ik denk dat de trainers en scouting heel goed kunnen inschatten hoe groot een talent is. En wanneer een speler keihard traint en zijn zwakke punten wegwerkt en sterke punten verbetert, dan is het logisch dat hij sneller ontwikkelt dan in eerste instantie was vastgesteld en dus automatisch als een 'groter talent' wordt bestempeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:25 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Is inderdaad lastig te meten, maar spelers kunnen naar gelang van snelheid van ontwikkeling ook opschuiven in categorieen. Ik denk dat de trainers en scouting heel goed kunnen inschatten hoe groot een talent is. En wanneer een speler keihard traint en zijn zwakke punten wegwerkt en sterke punten verbetert, dan is het logisch dat hij sneller ontwikkelt dan in eerste instantie was vastgesteld en dus automatisch als een 'groter talent' wordt bestempeld.
Precies ,alles word becijferd en uiteindelijk val je vanzelf in een categorie..
Die uiteindelijk alleen betrekking heeft als je daadwerkelijk in de selectie terecht komt..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:25 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Is inderdaad lastig te meten, maar spelers kunnen naar gelang van snelheid van ontwikkeling ook opschuiven in categorieen. Ik denk dat de trainers en scouting heel goed kunnen inschatten hoe groot een talent is. En wanneer een speler keihard traint en zijn zwakke punten wegwerkt en sterke punten verbetert, dan is het logisch dat hij sneller ontwikkelt dan in eerste instantie was vastgesteld en dus automatisch als een 'groter talent' wordt bestempeld.
Effect blijft hetzelfde. Talenten in een "B-categorie"raken ontevreden en zien geen toekomst. Demotiveert en willen snel weg.
Kans is dan óók aanwezig dat je te vroeg kind en badwater weggooit. En te vroeg is in dit geval natuurlijk ook te weinig transferopbrengst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 november 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:25 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Is inderdaad lastig te meten, maar spelers kunnen naar gelang van snelheid van ontwikkeling ook opschuiven in categorieen. Ik denk dat de trainers en scouting heel goed kunnen inschatten hoe groot een talent is. En wanneer een speler keihard traint en zijn zwakke punten wegwerkt en sterke punten verbetert, dan is het logisch dat hij sneller ontwikkelt dan in eerste instantie was vastgesteld en dus automatisch als een 'groter talent' wordt bestempeld.
Maar wat is dan de meerwaarde in vergelijking met hoe het nu gaat? Nu maken de technische staf ook een beoordeling hoe goed een speler is en op basis daarvan krijgt die een bepaald contract aangeboden.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Ik denk dat Tonny hoe dan ook bijtekent. Hij weet dat hij nergens zoveel kans krijgt zich verder te ontwikkelen tenzij hij een stap terug doet naar een middenmoter. Hij is nog lang niet klaar voor het buitenland en het schermen met interesse van AC Milan door zaakwaarnemer is alleen om het salaris omhoog te praten. deze jongen gaat gewoon een contract voor 3 ton tekenen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:39 schreef BertusBadeend het volgende:
Ik denk dat Tonny hoe dan ook bijtekent. Hij weet dat hij nergens zoveel kans krijgt zich verder te ontwikkelen tenzij hij een stap terug doet naar een middenmoter. Hij is nog lang niet klaar voor het buitenland en het schermen met interesse van AC Milan door zaakwaarnemer is alleen om het salaris omhoog te praten. deze jongen gaat gewoon een contract voor 3 ton tekenen ;)
Heeft ie al meer dan vele eredivisiespelers bij andere clubs.
Ik verwacht ook verlenging contract met clausule van tussentijdse verhoging.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar wat is dan de meerwaarde in vergelijking met hoe het nu gaat? Nu maken de technische staf ook een beoordeling hoe goed een speler is en op basis daarvan krijgt die een bepaald contract aangeboden.
Je geeft een speler meer duidelijkheid over waar hij financieel aan toe zal zijn en daarnaast zal een talent die voor het geld gaat zich meer inzetten om zich sneller te ontwikkelen. Je ontneemt spelers de mogelijkheid om onrust over salarissen te veroorzaken, tenzij ze laten zien dat ze echt van hogere kwaliteit zijn en recht hebben op meer. Feitelijk stimuleer je een speler dus om sportief beter te worden zodat hij financieel ook beter wordt
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:43 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Je geeft een speler meer duidelijkheid over waar hij financieel aan toe zal zijn en daarnaast zal een talent die voor het geld gaat zich meer inzetten om zich sneller te ontwikkelen. Je ontneemt spelers de mogelijkheid om onrust over salarissen te veroorzaken, tenzij ze laten zien dat ze echt van hogere kwaliteit zijn en recht hebben op meer. Feitelijk stimuleer je een speler dus om sportief beter te worden zodat hij financieel ook beter wordt
Een speler die niet als zodanig wordt beoordeeld, haakt af. Oordelen blijft mensenwerk.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 november 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effect blijft hetzelfde. Talenten in een "B-categorie"raken ontevreden en zien geen toekomst. Demotiveert en willen snel weg.
Kans is dan óók aanwezig dat je te vroeg kind en badwater weggooit. En te vroeg is in dit geval natuurlijk ook te weinig transferopbrengst.
Dan scheid je direct het kaf van het koren. Je wilt spelers hebben die hoe dan ook in Feyenoord 1 thuis willen horen. Als je een speler zegt dat hij nog niet goed genoeg is, dit onderbouwt (dus aangeeft waarop hij moet verbeteren) en deze speler wil dan weg, dan zegt ie eigenlijk: ik wil niet goed genoeg worden om een vaste basisspeler bij Feyenoord te worden.

In werkelijkheid zal dit niet gebeuren. Kongolo zal nooit dezelfde salariseisen als Vilhena op tafel leggen, want spelers weten vaak zelf goed genoeg hoe ver ze zijn.

En kind badwater... Bastos? Dat is niet te voorkomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een speler die niet als zodanig wordt beoordeeld, haakt af. Oordelen blijft mensenwerk.
Dan is die niet goed genoeg voor Feyenoord 1.
Maar wat T zegt,dit gebeurd al want er zijn er vorig jaar ook een stuk of 8 afgevallen.
van geil
 van geil - donderdag 29 november 2012 - 21:52   quote  deeplink  
schalentabel zou zeker uitkomst bieden...

de hele samenleving werkt ermee...

dus waarom niet.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 november 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:48 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Dan scheid je direct het kaf van het koren. Je wilt spelers hebben die hoe dan ook in Feyenoord 1 thuis willen horen. Als je een speler zegt dat hij nog niet goed genoeg is, dit onderbouwt (dus aangeeft waarop hij moet verbeteren) en deze speler wil dan weg, dan zegt ie eigenlijk: ik wil niet goed genoeg worden om een vaste basisspeler bij Feyenoord te worden.

In werkelijkheid zal dit niet gebeuren. Kongolo zal nooit dezelfde salariseisen als Vilhena op tafel leggen, want spelers weten vaak zelf goed genoeg hoe ver ze zijn.

En kind badwater... Bastos? Dat is niet te voorkomen.
Ik bedoel meer: spelers vinden zichzelf veelal beter dan de ander, dus vergelijken zichzelf altijd met andermans salaris.
Liever zie ik een salarishuis dat gebaseerd op leeftijd, met ruimte (bonus) n.a.v. prestaties in de basiself.

Over leeftijd kan geen discussie bestaan. Natuurlijk groeimodel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:52 schreef van geil het volgende:
schalentabel zou zeker uitkomst bieden...

de hele samenleving werkt ermee...

dus waarom niet.
lijkt mij ook logisch..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik bedoel meer: spelers vinden zichzelf veelal beter dan de ander, dus vergelijken zichzelf altijd met andermans salaris.
Liever zie ik een salarishuis dat gebaseerd op leeftijd, met ruimte (bonus) n.a.v. prestaties in de basiself.

Over leeftijd kan geen discussie bestaan. Natuurlijk groeimodel.
Leeftijd buiten beschouwing laten aub...Op talent en prestatie aub

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0153501