BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - donderdag 25 oktober 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Blijkbaar de beste, kwam hij snel op terug. Voor de volgende betere, Goossens.
kan ook zijn dat hij de vaste waarde vertrouwen wil geven, immers zal je een winnend team niet snel veranderen, maar of dat betekend dat de beste altijd speelt??
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 11:16   quote  deeplink  
Misschien willen ze hem nog niet in de etalage zetten, omdat hij nog zo'n jeugdcontract heeft, die maximaal 3 jaar mag omvatten. Ik kan me niet voorstellen waarom Koeman Vilhena anders niet opstelt. Ik hoop dat Vilhena zondag op Eriksen komt!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 25 oktober 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Misschien willen ze hem nog niet in de etalage zetten, omdat hij nog zo'n jeugdcontract heeft, die maximaal 3 jaar mag omvatten. Ik kan me niet voorstellen waarom Koeman Vilhena anders niet opstelt. Ik hoop dat Vilhena zondag op Eriksen komt!
Sorry, klinkt een beetje vulgair, maar ik bedoel dat ik hoop dat Vilhena als directe tegenstander op Eriksen komt te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Arie.Klooster --
joboo35
 joboo35 - donderdag 25 oktober 2012 - 13:58   quote  deeplink  
vorig jaar speelde hij m helemaal uit de wedstrijd als ik het goed heb.

dus hoop dat ie het weer doet (koeman dan)
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 21:05   quote  deeplink  
waarom krijgt deze jongen geen speelminuten?
sevillana
 sevillana - zondag 28 oktober 2012 - 21:07   quote  deeplink  
begrijp ook niet helemaal waarom hij überhaupt niet bij de selectie zat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Vilhena overtuigd kennelijk niet voldoende op de training en tijdens de wedstrijden van de beloften. Hij heeft - voor zover ik erover kan oordelen - een terugval, wat veel talenten hebben. Koeman heeft totaal geen problemen om de jeugd op te stellen, wat vandaag nog eens duidelijk werd, dus ik denk dat de oorzaak bij Vilhena zelf gezocht moet worden. Hij heeft blijkbaar een dipje in zijn ontwikkeling

Ik denk dat Vilhena zich in alle luwte verder moet ontwikkelen. Hij is nog een paar maanden 17, dus het lijkt mij nog heel normaal dat hij er nog niet altijd bij zit. Zijn vorm zit eraan te komen zei Koeman een paar weken terug nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door T-FeYeN00rD --
sevillana
 sevillana - zondag 28 oktober 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vilhena overtuigd kennelijk niet voldoende op de training en tijdens de wedstrijden van de beloften. Hij heeft - voor zover ik erover kan oordelen - een terugval, wat veel talenten hebben. Koeman heeft totaal geen problemen om de jeugd op te stellen, wat vandaag nog eens duidelijk werd, dus ik denk dat de oorzaak bij Vilhena zelf gezocht moet worden. Hij heeft blijkbaar een dipje in zijn ontwikkeling

Ik denk dat Vilhena zich in alle luwte verder moet ontwikkelen. Hij is nog een paar maanden 17, dus het lijkt mij nog heel normaal dat hij er nog niet altijd bij zit. Zijn vorm zit eraan te komen zei Koeman een paar weken terug nog.
zinnige uitleg . .
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vilhena overtuigd kennelijk niet voldoende op de training en tijdens de wedstrijden van de beloften. Hij heeft - voor zover ik erover kan oordelen - een terugval, wat veel talenten hebben. Koeman heeft totaal geen problemen om de jeugd op te stellen, wat vandaag nog eens duidelijk werd, dus ik denk dat de oorzaak bij Vilhena zelf gezocht moet worden. Hij heeft blijkbaar een dipje in zijn ontwikkeling

Ik denk dat Vilhena zich in alle luwte verder moet ontwikkelen. Hij is nog een paar maanden 17, dus het lijkt mij nog heel normaal dat hij er nog niet altijd bij zit. Zijn vorm zit eraan te komen zei Koeman een paar weken terug nog.
oneens met t eerste gedeelte
als cisse en schaken fit waren had hij hem nooit opgesteld..
alleen bij noodgrepen pakt hij jeugd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:20 schreef van geil het volgende:

[..]

oneens met t eerste gedeelte
als cisse en schaken fit waren had hij hem nooit opgesteld..
alleen bij noodgrepen pakt hij jeugd.
Schaken was fit genoeg om te spelen. Net als Goossens. Komen weliswaar terug van blessures, maar de noodzaak om voor Boëtius te kiezen was er niet. Omar had hij ook kunnen opstellen. Of Fernandez. Koeman had ook nog voor 4-4-2 kunnen kiezen.
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Schaken was fit genoeg om te spelen. Net als Goossens. Komen weliswaar terug van blessures, maar de noodzaak om voor Boëtius te kiezen was er niet. Omar had hij ook kunnen opstellen. Of Fernandez. Koeman had ook nog voor 4-4-2 kunnen kiezen.
jaja....

t tegendeel wordt wekelijks bewezen.oneens dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:25 schreef van geil het volgende:

[..]

jaja....

t tegendeel wordt wekelijks bewezen.oneens dus.
Waarop baseer je dat? Omdat hij Vilhena niet opstelt?

Toch gaf Koeman de voorkeur aan Lamprou (boven Graafland), Kongolo en nu weer Boëtius. Franken en Woudenberg werden al bij de selectie gehaald. En vorig jaar heeft hij al helemaal veel jonge spelers het vertrouwen gegeven. Soms noodgedwongen, maar soms ook niet.

Volgens mij geeft hij veel jeugd de kans. Ik zie niet echt in waarom het tegendeel wekelijks bewezen zou worden. Wou je dan de A1 opstellen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 21:34   quote  deeplink  
let maar ns op de basisopstelling volgende week.
en trek niet altijd je eigen conclusies uit mijn mening.maar reageer op wat er staat.met je a1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:34 schreef van geil het volgende:
let maar ns op de basisopstelling volgende week.
Die kan je voor 90% zeker al uittekenen inderdaad. 6 spelers uit de eigen jeugd. De meeste posities zal toch niet veel discussie over zijn. Die van Leerdam wel. Veel mensen zien liever een ander. Koeman zal ook niet tevreden zijn, maar ook de mogelijkheden en onmogelijkheden van mogelijke vervangers voor ogen hebben. Misschien dat ook Verhoek moet vrezen voor zijn plek, maar achter de naam van Leerdam staat denk ik het grootste vraagteken. De rest lijkt mij redelijk vaststaan en ik geloof dat ook onder de supporters het opstellen van die andere 10 voldoende draagvlak heeft.

Waarschijnlijke opstelling:

Lamprou
Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Indi
Leerdam-Immers-Clasie
Schaken-Pellè-Verhoek
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:34 schreef van geil het volgende:
let maar ns op de basisopstelling volgende week.
en trek niet altijd je eigen conclusies uit mijn mening.maar reageer op wat er staat.met je a1
Voel je niet aangevallen. Ik trek geen conclusies, ik ben op zoek naar het alternatief dat jij voor ogen heb. Zo'n opmerking moet je niet te letterlijk nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 oktober 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Vilhena heeft geen haast met bijtekenen...
Tja Cabral was het voorbeeld dat Koeman dan ook geen haast meer heeft..
Worden nog 2 lange jaren voor Tonny.
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voel je niet aangevallen. Ik trek geen conclusies, ik ben op zoek naar het alternatief dat jij voor ogen heb. Zo'n opmerking moet je niet te letterlijk nemen.
ik denk andersom..
waarom krijgt bijvoorbeeld immers zoveel krediet.
staat alle wedstrijden 90 minuten erin.
met zijn eredivisie ervaring moet je er staan.en anders als je slecht speelt vervangen worden.
wat niet gelijk inhoudt dat hij uit de basis moet
jeugd heeft juist vertrouwen nodig
leerdam speelt ook regelmatig slecht..wordt ook zelden gewisseld.
en heeft ook al jaren ervaring.
Koeman draait het om.jeugd moet zich eerst bewijzen(maar hoe?als hij niet wisselt)
en de ploeterende ervaren spelers krijgen alle credits.
en als ze zich bewezen hebben,,zoals vandaag.gaan ze toch weer naar plan B.als iedereen fit is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vilhena heeft geen haast met bijtekenen...
Tja Cabral was het voorbeeld dat Koeman dan ook geen haast meer heeft..
Worden nog 2 lange jaren voor Tonny.
Weet ik niet. Cabral bleef kansen krijgen, al was dat in mindere mate, nadat hij niet wilde bijtekenen. Het zou in ieder geval doodzonde zijn als Vilhena niet zou bijtekenen. Wiens schuld dat dan ook zou zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 oktober 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Weet ik niet. Cabral bleef kansen krijgen, al was dat in mindere mate, nadat hij niet wilde bijtekenen. Het zou in ieder geval doodzonde zijn als Vilhena niet zou bijtekenen. Wiens schuld dat dan ook zou zijn.
Nou zijn eigen schuld ook al verdiende hij zeker een aantal keren zijn kans...Maar
om nu dan weer aan te gaan geven geen haast te hebben vind ik ook
weer arrogant want wat heeft hij nou betekend voor Feyenoord tot nu toe?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:51 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk andersom..
waarom krijgt bijvoorbeeld immers zoveel krediet.
staat alle wedstrijden 90 minuten erin.
met zijn eredivisie ervaring moet je er staan.en anders als je slecht speelt vervangen worden.
wat niet gelijk inhoudt dat hij uit de basis moet
jeugd heeft juist vertrouwen nodig
leerdam speelt ook regelmatig slecht..wordt ook zelden gewisseld.
en heeft ook al jaren ervaring.
Koeman draait het om.jeugd moet zich eerst bewijzen(maar hoe?als hij niet wisselt)
en de ploeterende ervaren spelers krijgen alle credits.
en als ze zich bewezen hebben,,zoals vandaag.gaan ze toch weer naar plan B.als iedereen fit is.
Immers werkt keihard. Zo slecht was ie vandaag ook niet.
En jij gaat er van uit dat elke jeugdspeler direct toe is aan een vaste basisplaats. Kennelijk niet, want Koeman zet wél Boëtius neer. Die is dus al verder.
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Immers werkt keihard. Zo slecht was ie vandaag ook niet.
En jij gaat er van uit dat elke jeugdspeler direct toe is aan een vaste basisplaats. Kennelijk niet, want Koeman zet wél Boëtius neer. Die is dus al verder.
lees nou eens wat er staat.
ik heb t niet over basisplaats.
en immers was vandaag echt ontzettend slecht.had er drie kunnen,,en twee moeten maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:51 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk andersom..
waarom krijgt bijvoorbeeld immers zoveel krediet.
staat alle wedstrijden 90 minuten erin.
met zijn eredivisie ervaring moet je er staan.en anders als je slecht speelt vervangen worden.
wat niet gelijk inhoudt dat hij uit de basis moet
jeugd heeft juist vertrouwen nodig.
en als ze zich bewezen hebben,,,zoals vandaag,,moeten ze toch weer naar plan B
leerdam speelt ook regelmatig slecht..wordt ook zelden gewisseld.
en heeft ook al jaren ervaring.
Koeman draait het om.jeugd moet zich eerst bewijzen(maar hoe?als hij niet wisselt)
en de ploeterende ervaren spelers krijgen alle credits.
Ik zie je punt. Koeman stelt echter ook dat hij zijn keuze evengoed baseert op wat hij bij de training en wedstrijden van jeugdteams ziet. Precies daarom kreeg Boëtius de kans. Leerdam speelt niet heel best aan de bal, maar is wel in de organisatie belangrijk. Maar goed, Koeman heeft al het nodige geschoven op die positie. Ik ben met je eens dat het vaak kan lonen een speler het vertrouwen te geven. Dat geldt overigens voor zowel jeugd als ervaren spelers. Dat vertrouwene moet je denk ik wel afdingen. Leerdam speelt niet goed, dan is het logisch aan een vervanger te denken, maar wat als die mogelijke vervangers op de training en tijdens wedstrijden van de beloften of invalbeurten nou niet die meerwaarde tonen die Koeman voor ogen heeft?

En nogmaals, Leerdam is niet mijn favoriete speler en ik hoop echt dat een van de alternatieven er snel klaar voor is en de kans krijgt, maar ik hou er ook rekening mee dat Leerdam misschien niet de beste oplossing is, voor dit moment, maar wel de minst slechte...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou zijn eigen schuld ook al verdiende hij zeker een aantal keren zijn kans...Maar
om nu dan weer aan te gaan geven geen haast te hebben vind ik ook
weer arrogant want wat heeft hij nou betekend voor Feyenoord tot nu toe?
Vrijwel niets inderdaad. Als hij nu al tijden er niet bijzat dan had ik er alle begrip voor, maar hij is pas 17, het seizoen is nog niet op een derde en hij heeft nogal wat concurrentie.

Maar goed, het is nog vroeg om wie dan ook te veroordelen. Ik ga er van uit dat hij zich verder ontwikkeld en dat hij kansen gaat krijgen in het seizoen. Misschien wel bijvoorbeeld tegen Xerxes.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 oktober 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:04 schreef van geil het volgende:

[..]

lees nou eens wat er staat.
ik heb t niet over basisplaats.
en immers was vandaag echt ontzettend slecht.had er drie kunnen,,en twee moeten maken.
Akkoord, maar dan nog zijn er geen situaties te over waarin een jeugdspeler al gebracht kan worden, ook niet voor even.
Dan moet een team eerst over vaste spelpatronen beschikken. Ik zie Koeman zoeken naar vastigheid, met ervaren spelers. Daar zijn enkele jeugdspelers kennelijk nog niet aan toe.
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Akkoord, maar dan nog zijn er geen situaties te over waarin een jeugdspeler al gebracht kan worden, ook niet voor even.
Dan moet een team eerst over vaste spelpatronen beschikken. Ik zie Koeman zoeken naar vastigheid, met ervaren spelers. Daar zijn enkele jeugdspelers kennelijk nog niet aan toe.
daar kan ik nog inkomen..
maar waarom dan niet vandaag als voorbeeld,goossens voor leerdam of immers?
we verloren de slag op het middenveld,en clasie kan zelden de bal kort spelen.
dat ziet toch iedereen?.
ik heb het gevoel dat leerdam wordt gespaard tot hij bijgetekent heeft..en immers omdat dat DE aankoop moet zijn.en dat begrijp ik niet.het gaat om Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 oktober 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:15 schreef van geil het volgende:

[..]

daar kan ik nog inkomen..
maar waarom dan niet vandaag als voorbeeld,goossens voor leerdam of immers?
we verloren de slag op het middenveld,en clasie kan zelden de bal kort spelen.
dat ziet toch iedereen?.
ik heb het gevoel dat leerdam wordt gespaard tot hij bijgetekent heeft..en immers omdat dat DE aankoop moet zijn.en dat begrijp ik niet.het gaat om Feyenoord.
Begreeep vandaag dat Koeman nog niet te snel risico's met Goossens wil nemen. Net terug van blessure enzo.
MMM
 MMM - zondag 28 oktober 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Op de plek van die waardeloze Leerdam!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Begreeep vandaag dat Koeman nog niet te snel risico's met Goossens wil nemen. Net terug van blessure enzo.
Hij zat er na 60 minuten spelen al helemaal doorheen tegen VVV, dus 90 minuten tegen Ajax is dan wat teveel gevraagd denk ik. Dan moet je al 2 wissels inplannen. Voor De Vrij en voor Goossens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:18 schreef MMM het volgende:
Op de plek van die waardeloze Leerdam!
Denk dat Singh hoger in de pikorde staat.
van geil
 van geil - zondag 28 oktober 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Begreeep vandaag dat Koeman nog niet te snel risico's met Goossens wil nemen. Net terug van blessure enzo.
tja,,dat hoorde ik ook..begrijpelijk.
maar wel vreemd dat de vrij dan in de basis staat.
ik kan het mis hebben.maar ik denk toch dat mijn conclusie juist was.
en dat is jammer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 oktober 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 22:21 schreef van geil het volgende:

[..]

tja,,dat hoorde ik ook..begrijpelijk.
maar wel vreemd dat de vrij dan in de basis staat.
ik kan het mis hebben.maar ik denk toch dat mijn conclusie juist was.
en dat is jammer.
Ben ik met je eens. Je kunt je afvragen of De Vrij niet als invaller gebruikt had moeten worden. Hij speelde sowieso zeker geen goede wedstrijd. Veel balverlies en de 0-1 was mede dankzij matig ingrijpen van hem.
bode
 bode - zondag 28 oktober 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Ik ben bang als hij niet snel aan spelen komt, dat hij feyenoord snel eens een keer gaat verlaten en dat zal ik niet raar vinden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 oktober 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 23:37 schreef bode het volgende:
Ik ben bang als hij niet snel aan spelen komt, dat hij feyenoord snel eens een keer gaat verlaten en dat zal ik niet raar vinden
Ik wel. Hij is pas 17.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 oktober 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 23:37 schreef bode het volgende:
Ik ben bang als hij niet snel aan spelen komt, dat hij feyenoord snel eens een keer gaat verlaten en dat zal ik niet raar vinden
Als hij dat zou gaan doen...Is ie het niet waard Feyenoorder te zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 oktober 2012 - 07:17   quote  deeplink  
Blijkbaar zijn er anderen beter op dit moment.
17jaar en eisen stellen? Ga dan maar ergens anders voetballen, want dan zit t niet goed bij je.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 29 oktober 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Ik hou het erop dat ze 'm niet in de etalage willen zetten, voor hij een volwassen contract heeft getekend. Hij is te goed om voor wat opleidingskosten te laten lopen. Oftewel, het is slechts politiek.... Maar hij zou altijd moeten spelen! Middenveld Vilhena, Clasie en Goossens!! Evt. vier man...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 oktober 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als hij dat zou gaan doen...Is ie het niet waard Feyenoorder te zijn.
Juistem..
Ajacied 410
 Ajacied 410 - dinsdag 30 oktober 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Ik als ajacied vind het wel jammer dat Koeman eerst zo'n talent laat spelen en daarna niet meer opstelt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 oktober 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Is zeker jammer, aan de andere kant, als die op de training en bij de wedstrijden van de beloften niet laat zien dat hij beter is dan bijvoorbeeld Leerdam, dan is er weinig reden hem op te stellen. Hij is ook pas 17, dus zijn tijd komt nog wel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 oktober 2012 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 19:11 schreef Ajacied 410 het volgende:
Ik als ajacied vind het wel jammer dat Koeman eerst zo'n talent laat spelen en daarna niet meer opstelt.
Ik als Feyenoorder vind het jammer voor je dat je een grote neus hebt..
Nick4F
 Nick4F - woensdag 31 oktober 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Oké, hij heeft dit seizoen nog niet langer dan een kwartiertje gespeeld, maar die 15 minuten hebben bij mij toch de indruk gewekt dat Tonny er dicht tegenaan zit. Hij heeft iets pitbull-achtigs, maar ook het inzicht en de techniek om het balletje overal neer te leggen. Bovendien is het een linkspoot, waardoor het team gewoon beter in elkaar zou kunnen vallen. Het zou zomaar kunnen dat Clasie ook beter gaat draaien met hem naast zich. Ik ben het namelijk helemaal met Van Geil eens, dat Jordy de bal niet meer kort kwijt kan. Vorig seizoen liep Karim altijd in z'n buurt en omgekeerd. Daarom zou het mij niet verbazen als Vilhena op korte termijn Leerdam uit het elftal speelt. Natuurlijk zou het ook Goosens kunnen zijn, - maar ik denk dat Vilhena in potentie toch meer in z'n mars heeft.
MMM
 MMM - woensdag 31 oktober 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Tony///BASIS
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 31 oktober 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:44 schreef MMM het volgende:
Tony///BASIS
+1
craven
 craven - woensdag 31 oktober 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 00:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik wel. Hij is pas 17.
Met een boef als Mino als zaakwaarnemer....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:09 schreef craven het volgende:

[..]

Met een boef als Mino als zaakwaarnemer....
Aye.
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Succes in de basis zondag!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Ik hoop het ook,hij begon wat twijfelachtig maar herstelde snel..
Wat is dat ventje sterk aan de bal voor zijn leeftijd,was erg moeilijk van de bal
te krijgen en hield vol in strijd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 november 2012 - 00:27   quote  deeplink  
Wisselde prima momenten af met onnauwkeurigheid en balverlies. Vond Singh en Vilhena nauwelijks voor elkaar onderdoen in de eerste helft.

Hij lijkt wel de voorkeur te krijgen tegen Twente, aangezien Singh in de rust gewisseld werd.
MMM
 MMM - vrijdag 02 november 2012 - 08:17   quote  deeplink  
Denk ik ook, Vilhena ging naast Vormer spelen met Immers ervoor. Clasie op de plek van Vormer en je hebt het middenveld van zondag.
de flh
 de flh - vrijdag 02 november 2012 - 08:25   quote  deeplink  
Hoop het wel. Toptalentje natuurlijk en met een paar wedstrijden ervaring op zak, van minstens evenveel toegevoegde waarde als Leerdam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0115461