BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Als ik snees Google krijg ik deze foto en volgens Facebook is deze man voor Ajaks..d:-)))
294449_300.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2012 door RenatoBos --
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:
Als ik snees Google krijg ik deze foto en volgens Facebook is deze man voor Ajaks..d:-)))
[ afbeelding ]
`haha toch leuk dat sommige mensen daar alle tijd voor hebben.
Bedankt voor het lachen :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:28 schreef Snees het volgende:

[..]

`haha toch leuk dat sommige mensen daar alle tijd voor hebben.
Bedankt voor het lachen :)
Kost maar drie seconden d:-)))
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kost maar drie seconden d:-)))
Toch knap dat je daar tijd voor vrij kan maken.
Want een post telt ook zo 3 seconden :)))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:35 schreef Snees het volgende:

[..]

Toch knap dat je daar tijd voor vrij kan maken.
Want een post telt ook zo 3 seconden :)))
Dat heet nieuwsgierigheid, had het leuk gevonden als je je had voorgesteld in het Nieuwelingentopic..(is geen verplichting hè)..
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat heet nieuwsgierigheid, had het leuk gevonden als je je had voorgesteld in het Nieuwelingentopic..(is geen verplichting hè)..
Komt mog wel als de tijd daar ooit rijp voor is.Maar voorlopig vind ik het prima zo.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:
Als ik snees Google krijg ik deze foto en volgens Facebook is deze man voor Ajaks..d:-)))
[ afbeelding ]
Ik krijg deze.

SNEES
1) Aantal eieren 2) Bepaald aantal 3) Bepaalde hoeveelheid 4) Bedrieglijk handelaar 5) Bedrieger 6) Eenheden 7) Heler 8) Hoeveelheid 9) Inhoudsmaat 10) Landmaat 11) Maat of gewicht 12) Opkoper van gestolen goed 13) Opkoper 14) Persoonsbenaming 15) Sjacheraar 16) Twintig roeden 17) Twintigtal
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/SNEES/1
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Sneus
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 23:31   quote  deeplink  
. snees Amsterdams woord voor opkoper gestolen goed Gevonden op http://www.waterloopleinmarkt.nl/woordenlijst.html
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:31 schreef tomson het volgende:
. snees Amsterdams woord voor opkoper gestolen goed Gevonden op http://www.waterloopleinmarkt.nl/woordenlijst.html
nog 2 te gaan.Je kan het.
tomson
 tomson - woensdag 26 september 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Ik hou het bij het Waterlooplein :)
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:49 schreef tomson het volgende:
Ik hou het bij het Waterlooplein :)
Leuk met je gesproken te hebben.
Slaap lekker aapie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 23:10 schreef Snees het volgende:

[..]

Ik krijg deze.

SNEES
1) Aantal eieren 2) Bepaald aantal 3) Bepaalde hoeveelheid 4) Bedrieglijk handelaar 5) Bedrieger 6) Eenheden 7) Heler 8) Hoeveelheid 9) Inhoudsmaat 10) Landmaat 11) Maat of gewicht 12) Opkoper van gestolen goed 13) Opkoper 14) Persoonsbenaming 15) Sjacheraar 16) Twintig roeden 17) Twintigtal
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/SNEES/1
Punt 5 kan goed kloppen..d:-)
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Hoe lang wordt hij nog op de bank gehouden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2012 door Wim2 --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 27 september 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Tot de tijd rijp is
Nibke
 Nibke - donderdag 27 september 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Af en toe laten spelen, in januari wordt hij 18, dan bijtekenen en spelen maar.
Daarna niet meer uit basis weg te denken!
MMM
 MMM - zaterdag 29 september 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Meer minuten mag ook wel zeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 september 2012 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 23:23 schreef MMM het volgende:
Meer minuten mag ook wel zeg..
Eens, zeker bij die tussenstand had ie van mij ook eerder gebracht mogen worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 oktober 2012 door RenatoBos --
Snees
 Snees - zondag 30 september 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Rob Jacobs heeft ook een statement afgegeven door Tonny te promoten naast Clasie ipv Leerdam/Vormer.
Snees
 Snees - maandag 01 oktober 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Is tie er al?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Wie..!
van geil
 van geil - maandag 01 oktober 2012 - 17:08   quote  deeplink  
ja hij is er..
Sensi
 Sensi - woensdag 03 oktober 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Martin van Geel heeft vorige week een eerste gesprek gevoerd met Tonny Vilhena en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract.

Feyenoord wil de middenvelder graag langer binden en is bereid zijn verbintenis open te breken. 'Het was een constructief gesprek', aldus Van Geel. 'Maar ik denk dat we nog wel een paar keer aan tafel zullen zitten voordat we tot een akkoord komen.'

Deze week praat de technisch directeur van de Rotterdammers tevens met Kelvin Leerdam die komende zomer transfervrij De Kuip uit loopt als hij zijn aflopende contract niet verlengt. 'We gaan een laatste poging doen om hem te behouden', aldus Van Geel.

Met Stefan de Vrij praat de td binnenkort. 'Hij heeft een contract tot 2014, dus willen we eerder met Stefan gaan praten. We hebben nog geen afspraak gemaakt, maar dat zal snel gebeuren.'

bron: fr12.nl
MMM
 MMM - woensdag 24 oktober 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Vilhena heeft geen haast met Feyenoord

Ondanks een eerste positief gesprek met Feyenoord, maakt Tonny Vilhena geen haast met het verlengen van zijn contract dat in de zomer van 2014 afloopt. Dat is nog erg lang, meent Raiola, zaakwaarnemer van het zeventienjarige talent. Dus waarom zouden we ons moeten haasten? Met Feyenoord hebben we een goed gesprek gevoerd en we zullen in de toekomst nog wel vaker om de tafel zitten. Maar voorlopig ben ik voor werkzaamheden een paar weken in het buitenland. Daarbij: Tonny speelt momenteel nog geen seconde in het eerste van Feyenoord, dat maakt noodzaak voor een gesprek volgens mij ook veel minder urgent.

Technisch directeur Martin van Geel hoopt desondanks op een snelle reactie van Raiola. Ik weet niet anders dan dat hij contact opneemt zodra hij terug is uit het buiteland, zegt hij. Daar ga ik dus ook maar van uit. Wij hebben Vilhena een eerste aanbieding gedaan en wachten nu gewoon op een reactie.
Tsja, als je ziet dat een speler als Leerdam erin staat en jij niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 oktober 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Feyenoord heeft ook weinig haast om zijn super talent te gebruiken...Ik heb begrip voor Tonny zijn standpunt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 oktober 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Raiola is wel een graftak van een manager.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 oktober 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Beetje geduld van Vilhena/Raiola zou wel een schone zaak zijn. Alsof spelers als De Vrij, Indi, Kongolo en Clasie al op hun 17de een basisplek hadden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Vilhena heeft geen haast met Feyenoord

600x200-gk-1106271.jpg

Ondanks een eerste positief gesprek met Feyenoord, maakt Tonny Vilhena geen haast met het verlengen van zijn contract dat in de zomer van 2014 afloopt. 'Dat is nog erg lang,' meent Raiola, zaakwaarnemer van het zeventienjarige talent. 'Dus waarom zouden we ons moeten haasten? Met Feyenoord hebben we een goed gesprek gevoerd en we zullen in de toekomst nog wel vaker om de tafel zitten. Maar voorlopig ben ik voor werkzaamheden een paar weken in het buitenland. Daarbij: Tonny speelt momenteel nog geen seconde in het eerste van Feyenoord, dat maakt noodzaak voor een gesprek volgens mij ook veel minder urgent.'
Technisch directeur Martin van Geel hoopt desondanks op een snelle reactie van Raiola. 'Ik weet niet anders dan dat hij contact opneemt zodra hij terug is uit het buitenland,' zegt hij. 'Daar ga ik dus ook maar van uit. Wij hebben Vilhena een eerste aanbieding gedaan en wachten nu gewoon op een reactie.'
Bron:FR12
van geil
 van geil - woensdag 24 oktober 2012 - 17:31   quote  deeplink  
eigen schuld...
Koeman heeft dit zelf veroorzaakt...

en met anass gaat hetzelfde gedonder komen..

zwaar kapitaalverlies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 oktober 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Beetje geduld van Vilhena/Raiola zou wel een schone zaak zijn. Alsof spelers als De Vrij, Indi, Kongolo en Clasie al op hun 17de een basisplek hadden.
De Vrij kon indd op een redelijke basisplaats rekenen op zijn 17de...
En Indy kwam ook aardig in die buurt dacht ik
van geil
 van geil - woensdag 24 oktober 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Beetje geduld van Vilhena/Raiola zou wel een schone zaak zijn. Alsof spelers als De Vrij, Indi, Kongolo en Clasie al op hun 17de een basisplek hadden.
ik heb dit al vele malen aangekaart....

er waren wedstrijden genoeg waarin immers en leerdam aanleiding gaven tot n wissel..

deze jongen had al heel veel in moeten vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Eens, snap er ook geen reet van dat Ronald hem zo weinig brengt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 oktober 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 18:02 schreef van geil het volgende:

[..]

ik heb dit al vele malen aangekaart....

er waren wedstrijden genoeg waarin immers en leerdam aanleiding gaven tot n wissel..

deze jongen had al heel veel in moeten vallen.
Nou ik maak het nog erger..Misschien dat ik het al eens
heb aangegeven maar Mathijsen zou weleens de reden
kunnen zijn dat Indi straks niet bijtekend...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 oktober 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Zie niet in waarom Vilhena het beter zou doen dan Immers. Op basis waarvan wordt dat aangenomen?
van geil
 van geil - woensdag 24 oktober 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:
Zie niet in waarom Vilhena het beter zou doen dan Immers. Op basis waarvan wordt dat aangenomen?
dat staat ook nergens.
Xapter
 Xapter - woensdag 24 oktober 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Vorig jaar werden Van Geel en Koeman geprezen omdat ze de jeugd de kans gaven, veel bijtekenen etc! Maar in de zomerstop, of eigenlijk al eerder, zag je dit al aankomen.. 3 middenvelders van buitenaf gehaald, die allen hoger in aanzien staan dan Vilhena! Achahbar geen kans gehad in de wedstrijden vóór Pelle.. onbegrijpelijk! En als klap op de vuurpijl haal je Mathijssen met een salaris waar je 6 kongolo's, BMI's voor had kunnen behouden!

Het aantrekken van Mathijssen is sowieso kapitaalverlies! Als hij niet speelt kost hij belachelijk veel salaris (3 jaar lang) en als hij speelt staat hij de ontwikkeling van Kongolo en/of BMI in de weg!

Dit probleem zag je al lang aankomen maar iedereen had het idee 'Ach, ze weten wel wat ze doen!' Straks vertrekken er 2 van onze grote 4 talenten (achahbar, bmi, kongolo en vilhena) voor weinig geld! Alleen maar achteruitgang in de wederopstanding van feyenoord!
craven
 craven - woensdag 24 oktober 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:
Raiola is wel een graftak van een manager.
eens!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 oktober 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 19:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dat staat ook nergens.
Maar wél dat Vilhena in had moeten vallen voor Immers. Schrif je in een post erboven.
Dan impliceer je dat hij het beter zou doen?
Of zeg je iets anders?
van geil
 van geil - woensdag 24 oktober 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar wél dat Vilhena in had moeten vallen voor Immers. Schrif je in een post erboven.
Dan impliceer je dat hij het beter zou doen?
Of zeg je iets anders?
n speler die op dat moment n 3 of n 4 speelt,,,of hij nou immers,leerdam of pinokkio heet dient gewisseld te worden..(en dat is nogal eens gebeurt)
daar zijn wissels voor...en uiteraard ga je er dan van uit dat die het beter doet.
of zitten er kleuters op de bank?
het gaat om Feyenoord.en niet om individuen.
en het argument om bepaalde personen niet te wisselen ivm vertrouwen geven,
helaas,dan moet je gaan dammen,we hebben het over topsport.
van geil
 van geil - woensdag 24 oktober 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 19:35 schreef Xapter het volgende:
Vorig jaar werden Van Geel en Koeman geprezen omdat ze de jeugd de kans gaven, veel bijtekenen etc! Maar in de zomerstop, of eigenlijk al eerder, zag je dit al aankomen.. 3 middenvelders van buitenaf gehaald, die allen hoger in aanzien staan dan Vilhena! Achahbar geen kans gehad in de wedstrijden vóór Pelle.. onbegrijpelijk! En als klap op de vuurpijl haal je Mathijssen met een salaris waar je 6 kongolo's, BMI's voor had kunnen behouden!

Het aantrekken van Mathijssen is sowieso kapitaalverlies! Als hij niet speelt kost hij belachelijk veel salaris (3 jaar lang) en als hij speelt staat hij de ontwikkeling van Kongolo en/of BMI in de weg!

Dit probleem zag je al lang aankomen maar iedereen had het idee 'Ach, ze weten wel wat ze doen!' Straks vertrekken er 2 van onze grote 4 talenten (achahbar, bmi, kongolo en vilhena) voor weinig geld! Alleen maar achteruitgang in de wederopstanding van feyenoord!
mathijssen zie ik iets genuanceerder,,
voor de rest,helemaal mee eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 oktober 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 21:19 schreef van geil het volgende:

[..]

mathijssen zie ik iets genuanceerder,,
voor de rest,helemaal mee eens.
dat is precies hetzelfde of misschien nog wel erger..
Waarom?Omdat Indi nu rechtscentraal staat terwijl van Gaal zijn voorkeur geeft
aan zijn eigen positie links centraal...En lukt gewoon niet goed op die positie..
Komt er straks geen club voor hem dan wacht hij gewoon een jaartje en tekend niet bij.
stray
 stray - woensdag 24 oktober 2012 - 21:54   quote  deeplink  
een beetje geduld kan ook geen kwaad lijkt mij zo
seizoen is nog lang die jongens krijgen heus nog wel de kans
en dan maar hopen dat ze t een beetje goed doen
want er zitten er hier een paar die de boel wel erg snel afbranden
bode
 bode - donderdag 25 oktober 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Tonny Trindade de Vilhena krijgt zijn inval beurten nog wel
vorige jaar had Feyenoord een veel beter middenveld dan dit jaar
dus paste hij veel beter bij, nu moet dat nog gebeuren
daarom denk ik dat trainer Koeman het rustig aan doet met Tonny.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 oktober 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 18:02 schreef van geil het volgende:

[..]

ik heb dit al vele malen aangekaart....

er waren wedstrijden genoeg waarin immers en leerdam aanleiding gaven tot n wissel..

deze jongen had al heel veel in moeten vallen.
Er wordt ook het nodige gewisseld, maar er zijn er nog meer die in aanmerking komen voor een plek. Clasie, Vormer, Leerdam, Singh, Immers, Vilhena zijn al 6 spelers.

En als hij nu elke keer er bovenuit steekt bij de beloften, maar dat doet hij niet. Vilhena laat daar niet zien dat hij bij Feyenoord 1 beter is dan wat er nu staat.

Bovendien is het seizoen pas 9 wedstrijden oud. We spelen nog ten minste 26 officiele wedstrijden (competitie + beker).
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 oktober 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 17:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Vrij kon indd op een redelijke basisplaats rekenen op zijn 17de...
En Indy kwam ook aardig in die buurt dacht ik
Indi maakte zijn debuut tegen AA Gent, hij was toen ongeveer 18 en een half. 1 jaar ouder dan Vilhena nu is. Indi was toen zeker niet meteen basisklant. Beetje situatie Vilhena nu. Vanaf het eind van dat seizoen, dus in 2011, werd hij vaste basisspeler.

De Vrij maakte vlak voor zijn achtiende verjaardag zijn competitiedebuut en speelde toen regelmatig ja. Op rechtsback.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 oktober 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 21:14 schreef van geil het volgende:

[..]

n speler die op dat moment n 3 of n 4 speelt,,,of hij nou immers,leerdam of pinokkio heet dient gewisseld te worden..(en dat is nogal eens gebeurt)
daar zijn wissels voor...en uiteraard ga je er dan van uit dat die het beter doet.
of zitten er kleuters op de bank?
het gaat om Feyenoord.en niet om individuen.
en het argument om bepaalde personen niet te wisselen ivm vertrouwen geven,
helaas,dan moet je gaan dammen,we hebben het over topsport.
Dus bij 1-2-3 slechte wedstrijden gaat Vilhena er dan weer uit? Sommige spelers hebben tijd en vertrouwen nodig. Kijk Mulder, De Vrij, Indi, Schaken..... Immers begint ook beter te spelen, Verhoek speelde aardig, mede doordat Koeman hem vertrouwen bleef schenken. En vorig jaar bv El Ahmadi, Guidetti...

Zoveel spelers van de huidige selectie hadden op een bepaald moment het vertrouwen nodig van een trainer die hen liet staan, toen het minder ging. Zijn er niet heel veel voorbeelden waarbij ze dat vertrouwen hebben terugbetaald?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2012 - 06:55   quote  deeplink  
Als hij.beter is, speelt ie.
Zo niet, speelt een ander.
Koeman is wel zo rechtlijnig.
craven
 craven - donderdag 25 oktober 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:
Als hij.beter is, speelt ie.
Zo niet, speelt een ander.
Koeman is wel zo rechtlijnig.
zag fernandez anders zondag in de basis
Wim2
 Wim2 - donderdag 25 oktober 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Die dikke zaakwaarnemer ook altijd. Al vond ik dat hij wel gelijk had over Cruyff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Wim2 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 10:34 schreef craven het volgende:

[..]

zag fernandez anders zondag in de basis
Blijkbaar de beste, kwam hij snel op terug. Voor de volgende betere, Goossens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0130989