BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 15:31   quote  deeplink  
Dat is toch logisch dat het in een ander jasje zit.
Anders zou het zinloos zijn.
VVout
 VVout - vrijdag 31 mei 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:
Dit is niet de VvF hè...alleen een gelijkwaardige structuur...
Die structuur zal dan ook niet toevallig uit de mouw rollen.

Wordt nu wel een lekker zooitje btw, huiver waar dit heen moet gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 15:41   quote  deeplink  
Investeerders zijn niet achterlijk , zie het als een "put optie" een soort verzekering/waarborg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 mei 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 15:31 schreef van geil het volgende:
Dat is toch logisch dat het in een ander jasje zit.
Anders zou het zinloos zijn.
Nee dit zijn niet de vvf ,maar de aandeelhouders van Stadion de Kuip
VVout
 VVout - vrijdag 31 mei 2019 - 20:15   quote  deeplink  
And here we go .....

10525554_807436609313990_218970377_n.jpg?_nc_ht=scontent-lga3-1.cdninstagram.com&ig_cache_key=ODYxNTIyNDI3MzY1MDE0MjAy.2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Ze willen de aandelen juist kopen .
@ Leon.
De vrienden van de Kuip.
En er is maar een selectieve groep die dat kan betalen ,of is heel Rotterdam miljonair ineens?
Lees ook de motivatie eens, dan is het echt heel duidelijk.
Geniaal .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 mei 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 20:15 schreef van geil het volgende:
Ze willen de aandelen juist kopen .
@ Leon.
De vrienden van de Kuip.
En er is maar een selectieve groep die dat kan betalen ,of is heel Rotterdam miljonair ineens?
Lees ook de motivatie eens, dan is het echt heel duidelijk.
Geniaal .
Misschien heb je gelijk,staan niet met naam beschreven idd.
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 20:15 schreef VVout het volgende:
And here we go .....

[ afbeelding ]
Precies :0
Slimme constructie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 mei 2019 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 20:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk,staan niet met naam beschreven idd.
Precies, ik neem ook een beetje aan dat het dezelfde zijn, maar dan is t echt een enorme puinbak
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 juni 2019 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, ik neem ook een beetje aan dat het dezelfde zijn, maar dan is t echt een enorme puinbak
Het word dan in iedergeval een stuk overzichtelijker.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 juni 2019 - 10:23   quote  deeplink  
Het nieuwe stadion van Feyenoord moet er komen. Dit vindt Stadion directeur Jan van Merwijk. Er is namelijk al veel geld gespendeerd aan dit project. “Als dit project strandt? Dan hebben we zo’n 20 miljoen euro aan voorbereidingskosten verbrand, en zullen we jarenlang op de blaren moeten zitten om dat terug te betalen”, zo laat Van Merwijk weten aan het Algemeen Dagblad. We hebben dan geen budget voor verbeteringen meer, en financiers hebben al aangegeven in dit stadion geen geld meer te willen steken.”

In De Kuip blijven is volgens de stadiondirecteur geen goed alternatief. “Er is ook geen renovatieplan voor de Kuip. We zijn dan terug bij af, er is een hoop frustratie, we zullen onze lening moeten afbetalen en we blijven hier voetballen. Daarmee is het stadion niet verbeterd. Dat wordt heel ingewikkeld. De Kuip heeft als voetbalstadion voor de langere termijn geen toekomst.”

Dit gaat over stadion. Niet de club, maar je ziet dus, er is eigenlijk geen weg terug
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 juni 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Er is altijd een weg terug, deze zelf verrijkers met stropdas vertellen wat zij willen horen.Dat geld ook voor ons forum leden wij kiijekn ook wiens mening wij delen en dat is dan de waarheid.
Ik heb nog heen lijsteje gezien met echte feiten, en garanties van beise zijdes.
Ik blijf bij mijn standpunt, im Mederland is met bemoeienis van gemeente of rijk niets volgens planning gegaan.
Van Fyra tot bouwprojecten
VVout
 VVout - zaterdag 01 juni 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:
Het nieuwe stadion van Feyenoord moet er komen. Dit vindt Stadion directeur Jan van Merwijk. Er is namelijk al veel geld gespendeerd aan dit project. “Als dit project strandt? Dan hebben we zo’n 20 miljoen euro aan voorbereidingskosten verbrand, en zullen we jarenlang op de blaren moeten zitten om dat terug te betalen”, zo laat Van Merwijk weten aan het Algemeen Dagblad. We hebben dan geen budget voor verbeteringen meer, en financiers hebben al aangegeven in dit stadion geen geld meer te willen steken.”

In De Kuip blijven is volgens de stadiondirecteur geen goed alternatief. “Er is ook geen renovatieplan voor de Kuip. We zijn dan terug bij af, er is een hoop frustratie, we zullen onze lening moeten afbetalen en we blijven hier voetballen. Daarmee is het stadion niet verbeterd. Dat wordt heel ingewikkeld. De Kuip heeft als voetbalstadion voor de langere termijn geen toekomst.”

Dit gaat over stadion. Niet de club, maar je ziet dus, er is eigenlijk geen weg terug
Ik lees dus al 2 leugens in deze.

- Er zou altijd een weg terug zijn tot de tweede fase was aangenomen.
- Renovatieplannen voor de Kuip er te over gepresenteerd, er is alleen door de heren wat anders verkozen.

Ik zie graag een nieuw schitterend stadion, maar huichelarij van de bovenste plank stuit me tegen de borst.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 juni 2019 - 19:50   quote  deeplink  
https://www.fortfeyenoord.nl/
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 juni 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Leuk gemaakt. Maar het betekent...?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 juni 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Geen idee!
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 juni 2019 - 21:53   quote  deeplink  
Atletico heeft ook een leuk stadion..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 juni 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Dat ze vinden dat het nieuwe stadion het Fort moet gaan heten?
Ik zou het t kasteel noemen ,en om het een internationaal tintje te geven t Castle te noemen..En omdat het nieuw is misschien zelfs NewCastle

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2019 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat ze vinden dat het nieuwe stadion het Fort moet gaan heten?
Ik zou het t kasteel noemen ,en om het een internationaal tintje te geven t Castle te noemen..En omdat het nieuw is misschien zelfs NewCastle
Zit je nu te dollen , Luchtkasteel .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 juni 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 22:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Zit je nu te dollen , Luchtkasteel .
Ja wat dacht je dan ? Hahaha
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 juni 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat ze vinden dat het nieuwe stadion het Fort moet gaan heten?
Ik zou het t kasteel noemen ,en om het een internationaal tintje te geven t Castle te noemen..En omdat het nieuw is misschien zelfs NewCastle
Nee, Frank Castle!
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2019 - 22:18   quote  deeplink  
:)
van geil
 van geil - zaterdag 01 juni 2019 - 22:18   quote  deeplink  
Stam Castle
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 juni 2019 - 22:38   quote  deeplink  
Chateau l’air
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 juni 2019 - 11:53   quote  deeplink  
Bestorming van de bastille dat zal ze leren dat rapalje met stropdas.
van geil
 van geil - zondag 02 juni 2019 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:
Het nieuwe stadion van Feyenoord moet er komen. Dit vindt Stadion directeur Jan van Merwijk. Er is namelijk al veel geld gespendeerd aan dit project. “Als dit project strandt? Dan hebben we zo’n 20 miljoen euro aan voorbereidingskosten verbrand, en zullen we jarenlang op de blaren moeten zitten om dat terug te betalen”, zo laat Van Merwijk weten aan het Algemeen Dagblad. We hebben dan geen budget voor verbeteringen meer, en financiers hebben al aangegeven in dit stadion geen geld meer te willen steken.”

In De Kuip blijven is volgens de stadiondirecteur geen goed alternatief. “Er is ook geen renovatieplan voor de Kuip. We zijn dan terug bij af, er is een hoop frustratie, we zullen onze lening moeten afbetalen en we blijven hier voetballen. Daarmee is het stadion niet verbeterd. Dat wordt heel ingewikkeld. De Kuip heeft als voetbalstadion voor de langere termijn geen toekomst.”

Dit gaat over stadion. Niet de club, maar je ziet dus, er is eigenlijk geen weg terug
In deze staat , wel degelijk voor de club,en investeerders beginnen te twijfelen.
https://www.fr-fans.nl/nieuws/40661/twijfels-slaan-toe-bij-investeerders-nieuw-stadion

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 juni 2019 - 20:24   quote  deeplink  
50Plus vermoedt 'sterfhuisconstructie' Kuip

02 juni 2019 Politiek

Inzet: Jan van Merwijk (links boven), Ellen Verkoelen (rechts beneden)

De fractie van 50Plus in Rotterdam vindt het financieel onverantwoord dat wethouder Van Gils pas in juni 2020 een Go of een No Go wil uitspreken over het totale project van Feyenoord City. Fractievoorzitter Ellen Verkoelen heeft het vermoeden dat er op die manier ''een spelletje gespeeld wordt'' om de 40 miljoen aandelen voor het nieuwe stadion veilig te stellen. 

Verkoelen voelt zich namelijk als raadslid met de rug tegen de muur gezet door stadion-directeur Jan van Merwijk voor wie No Go onbespreekbaar is omdat De Kuip in dat geval in een nagenoeg onherstelbare schuldenpositie komt.  

50Plus verwijt de directie van de N.V. Stadion Feyenoord dat het willens en wetens een sterfhuisconstructie heeft gecreëerd door het onderhoud van de Kuip te verwaarlozen. ‘’En dan schuift Van Merwijk dat óók nog een niet capabele gemeente in de schoenen’’, zegt fractievoorzitter Ellen Verkoelen van 50Plus, die er komende donderdag in de gemeenteraad een debat over wil. 

Verkoelen wil zo snel mogelijk hom of kuit. Ook omdat de voorliggende nieuwe businesscase 2.0 niet meer voldoet aan de Position Paper en daardoor de financieringsstructuur is gaan rammelen. Wethouder Van Gils is daarover al flink over de knie gegaan bij Leefbaar Rotterdam en zelfs coalitiepartner PvdA. Bovendien blijven de latere antwoorden ook bij die twee partijen bevreemding wekken. 

Als er donderdag over wordt gedebatteerd weet de gemeenteraad inmiddels ook hoe de buitengewoon algemene ledenvergaderingen van sommige aandeelhoudersgroepen van de N.V. Stadion Feyenoord en die van de Sportclub Feyenoord zijn verlopen. 

Vrijdag is er officieel een bod uitgebracht op de 53% aandelen op de Kuip. Het bod (oplopend naar 9 miljoen euro) kwam van de nieuw opgerichte Stichting Vrienden van de Kuip, waarvan de oud-secretaris van de Sportclub Feyenoord (Hans Fortuin) voorzitter is. De Stichting heeft gefortuneerde beleggers gevonden die willen dat Feyenoord De Kuip gaat renoveren.

 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - zondag 02 juni 2019 - 20:45   quote  deeplink  
Hans Fortuin :)
van geil
 van geil - zondag 02 juni 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Best raar eigenlijk dat Feyenoord dat zelf nooit gedaan heeft .
van geil
 van geil - zondag 02 juni 2019 - 20:57   quote  deeplink  
De 2de ledenvergadering overigens is om extra geld te doneren, kreeg daar n mail van.
Zie ander topic , niets op Zuid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 juni 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt wel op voormalig Joegoslavië .
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 juni 2019 - 08:15   quote  deeplink  
https://dagblad010.nl/Sport/mr-cees-en-de-historie-van-de-kuip-5
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 juni 2019 - 17:56   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/rotterdam/organisatie-de-verre-bergen-pompt-24-5-miljoen-euro-in-nieuw-stadion-feyenoord~a29b76cb/
tomson
 tomson - woensdag 05 juni 2019 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Bijzonder initiatief . Hopelijk geen luchtfietsers.
VVout
 VVout - woensdag 05 juni 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Hopelijk wordt er nu een spreekwoord van kracht, als er een schaap .....
Bowie
 Bowie - woensdag 05 juni 2019 - 20:41   quote  deeplink  
En nu krijg ik weer écht vertrouwen in onze club, zowel op als rond 't veld.
En soms is de wereld klein.

Enige weken geleden las ik dat een stichting, met zijn oorsprong en geleid door de familie van der Vorm, zijn bijdrage van vele tientallen miljoenen aan museum Boymans had stopgezet.

Uit mijn middelbare schooltijd was ik bevriend met een van der Vorm, en hoewel zeker geen snob(s) kon je duidelijk zien dat deze familie, met zakelijke oorsprong vooral in olie en HAL, meer dan goed bemiddeld was. En met z'n allen ook totaal gek van Feyenoord.

Toen ik dat bericht las kreeg ik kort een flits die vandaag dus zijn uitgebreide vervolg heeft gekregen. Stichting Verre Bergen gaat de nwe Kuip een flinke financiele injectie geven, als tegenprestatie kansarme kinderen van Zuid naar de Kuip gratis.
Wat een droom.

Los van 't nwe stadion zie ik in dit ook een teken dat we met z'n allen niet al te depri moeten doen over de club. Berichten over lege kas zijn mi voor de buhne/buitenwacht, als het er op aan komt heeft Feyenoord altijd bemiddelde supporters die er zullen staan.

Niets is sterker dan dat ene woord, dat wil ik ook nog wel eens vergeten.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juni 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Het is mooi initiatief maar zakelijk gezien misschien niet.
Kijk ik heb er geen verstand van hoor maar het zijn jaarlijks 65.000 zitplaatsen .
Hoe duur is een kinderkaartje tegenwoordig ?30 euro?
Of het klopt weet ik niet maar als ik 30 × 65.000 doet zit je na 12 jaar aan 24 miljoen .Ik weet voor hoelang dit zou moeten zijn ?(Wat mij betreft voor altijd),maar zakelijk want zo kijkt men nu eenmaal ,is het niet rendabel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juni 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het is mooi initiatief maar zakelijk gezien misschien niet.
Kijk ik heb er geen verstand van hoor maar het zijn jaarlijks 65.000 zitplaatsen .
Hoe duur is een kinderkaartje tegenwoordig ?30 euro?
Of het klopt weet ik niet maar als ik 30 × 65.000 doet zit je na 12 jaar aan 24 miljoen .Ik weet voor hoelang dit zou moeten zijn ?(Wat mij betreft voor altijd),maar zakelijk want zo kijkt men nu eenmaal ,is het niet rendabel.
Kan, maar als je kijkt naar de capaciteit van het stadion, gaat dat nooit elke wedstrijd volkomen, dus die plekken zouden volgens mij anders leeg blijven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 juni 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Ik lees op Twitter reacties op dit initiatief en echt Feyenoord supporters zijn echt zure kutlullen geworden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 juni 2019 - 21:57   quote  deeplink  
Hier ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 juni 2019 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 20:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan, maar als je kijkt naar de capaciteit van het stadion, gaat dat nooit elke wedstrijd volkomen, dus die plekken zouden volgens mij anders leeg blijven.
Gaan ze daarvan uit dan in de businesscase?
Maar goed ik vind het mooi als het door zou gaan,zijn immers zat kids waarvan
hun ouders niet het geld hebben om zo even een kaartje te kopen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 juni 2019 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 20:41 schreef Bowie het volgende:
En nu krijg ik weer écht vertrouwen in onze club, zowel op als rond 't veld.
En soms is de wereld klein.

Enige weken geleden las ik dat een stichting, met zijn oorsprong en geleid door de familie van der Vorm, zijn bijdrage van vele tientallen miljoenen aan museum Boymans had stopgezet.

Uit mijn middelbare schooltijd was ik bevriend met een van der Vorm, en hoewel zeker geen snob(s) kon je duidelijk zien dat deze familie, met zakelijke oorsprong vooral in olie en HAL, meer dan goed bemiddeld was. En met z'n allen ook totaal gek van Feyenoord.

Toen ik dat bericht las kreeg ik kort een flits die vandaag dus zijn uitgebreide vervolg heeft gekregen. Stichting Verre Bergen gaat de nwe Kuip een flinke financiele injectie geven, als tegenprestatie kansarme kinderen van Zuid naar de Kuip gratis.
Wat een droom.

Los van 't nwe stadion zie ik in dit ook een teken dat we met z'n allen niet al te depri moeten doen over de club. Berichten over lege kas zijn mi voor de buhne/buitenwacht, als het er op aan komt heeft Feyenoord altijd bemiddelde supporters die er zullen staan.

Niets is sterker dan dat ene woord, dat wil ik ook nog wel eens vergeten.....
Mooie anekdote, man.
Ik ga voor jouw scenario met de club voor komende jaren op een stabiele 3e plaats en zorgvuldig bouwend naar prijzen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juni 2019 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gaan ze daarvan uit dan in de businesscase?
Maar goed ik vind het mooi als het door zou gaan,zijn immers zat kids waarvan
hun ouders niet het geld hebben om zo even een kaartje te kopen.
Volgens mij 45K
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 juni 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 07:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooie anekdote, man.
Ik ga voor jouw scenario met de club voor komende jaren op een stabiele 3e plaats en zorgvuldig bouwend naar prijzen.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 juni 2019 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij 45K
Dan is het in alle opzichten een geweldige impuls!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juni 2019 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juni 2019 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:
Ik lees op Twitter reacties op dit initiatief en echt Feyenoord supporters zijn echt zure kutlullen geworden.
Het klinkt als een positieve impuls voor 't nieuwe stadion. Blijf me er wel over verbazen dat er goede doelen / stichtingen zijn die dit soort bedragen kunnen ophoesten (qurrent en nu deze groep)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 juni 2019 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 09:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het klinkt als een positieve impuls voor 't nieuwe stadion. Blijf me er wel over verbazen dat er goede doelen / stichtingen zijn die dit soort bedragen kunnen ophoesten (qurrent en nu deze groep)
Heb je wel eens gekeken naar stichtingen van Bill Gates en consorten? Qurrent is een energieleverancier.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juni 2019 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 09:40 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken naar stichtingen van Bill Gates en consorten? Qurrent is een energieleverancier.
"Qurrent wordt gepresenteerd als het energiebedrijf van de toekomst. In 2011 ontving Qurrent ruim 11 miljoen investeringsgeld vanuit stichting DOEN (onderdeel van de Nationale Postcodeloterij) die maatschappelijke initiatieven ondersteunt."

Bill Gates is de beroemdste rijke zakenman ter wereld, dus logisch dat daar geld in zit. Qurrent blijft een wazig verhaal waarbij geld voor goede doelen opeens sponsorgeld voor onze club werd.

De groep die nu geld in het nieuwe stadion pompt had ik nog nooit van gehoord, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 juni 2019 - 10:02   quote  deeplink  
Maatje van mij werkte bij Qurrent....Financiën...
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 juni 2019 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 juni 2019 - 10:02 schreef CobusIII het volgende:
Maatje van mij werkte bij Qurrent....Financiën...
Is gewoon het portaal waar het geld doorheen gesluist is. Tenmiste zo heb ik het begrepen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.1204390