BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 09 mei 2019 - 16:37   quote  deeplink  
https://twitter.com/Marcel_VDS/status/1126482045428031493?s=19
MMM
 MMM - donderdag 09 mei 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 11:34 schreef VVout het volgende:
Stelletje jankmuilen zijn het, als je er samen de schouders onder zet is alles haalbaar.
En jij bent straks de 1e die jankt als Feyenoord helemaal kapot is na dut kut plan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 mei 2019 - 17:03   quote  deeplink  
Feyenoord loopt t risico niet
van geil
 van geil - donderdag 09 mei 2019 - 18:20   quote  deeplink  
De BAM levert ook weer 14 procent in vandaag op de beurs.
Die krijgen het maar niet op de rit.
MMM
 MMM - donderdag 09 mei 2019 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 17:03 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord loopt t risico niet
We zullen zien.

Waarom een nieuw stadion als je geen garantie hebt op een spelersbudget van 25 miljoen?
van geil
 van geil - donderdag 09 mei 2019 - 18:24   quote  deeplink  
Zie discussie 17 maart.
Natuurlijk loopt Feyenoord een enorm risico.
VVout
 VVout - donderdag 09 mei 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 16:37 schreef MMM het volgende:

[..]

En jij bent straks de 1e die jankt als Feyenoord helemaal kapot is na dut kut plan.
Stilstaan is geen optie.
VVout
 VVout - donderdag 09 mei 2019 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 18:24 schreef van geil het volgende:
Zie discussie 17 maart.
Natuurlijk loopt Feyenoord een enorm risico.
Die voetbalt vrolijk verder, dat gaat echt wel goed komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 mei 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Laatste comment van enne Hans de Gier is grappig in dit bericht haha
VVout
 VVout - donderdag 09 mei 2019 - 23:15   quote  deeplink  
Of dat de ene het wel weet en de andere niet, gaat helemaal niet om een miljoentje meer of minder. Prestige brengt uitstraling en geeft moed en andere mogelijkheden, wat een zwartkijkers zonde toch.
MMM
 MMM - vrijdag 10 mei 2019 - 08:33   quote  deeplink  
Ja lekker bouwen en we zien wel weer, goed idee.

Prestige haha. Net of het daarom gaat. Het gaat om het voortbestaan van de club. Duik de stukken eens in.
VVout
 VVout - vrijdag 10 mei 2019 - 09:05   quote  deeplink  
Prestige, een fundament voor meer inkomsten in eerste linie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 mei 2019 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 23:15 schreef VVout het volgende:
Of dat de ene het wel weet en de andere niet, gaat helemaal niet om een miljoentje meer of minder. Prestige brengt uitstraling en geeft moed en andere mogelijkheden, wat een zwartkijkers zonde toch.
Ben het wel met jou eens ..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 mei 2019 - 09:42   quote  deeplink  
Ik ook
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 mei 2019 - 10:44   quote  deeplink  
Het gaat om macht en meeknabbelen an het geld wat er aan verdiend wordt.
Duurt te lang
R()b
 R()b - vrijdag 10 mei 2019 - 13:23   quote  deeplink  
Je plaatst gewoon 5 windmolens rondom De Kuip, zonnepark op het dak, moet je eens kijken wat ineens allemaal mogelijk is.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 10 mei 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 23:15 schreef VVout het volgende:
Of dat de ene het wel weet en de andere niet, gaat helemaal niet om een miljoentje meer of minder. Prestige brengt uitstraling en geeft moed en andere mogelijkheden, wat een zwartkijkers zonde toch.
Eens.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 10 mei 2019 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2019 - 23:15 schreef VVout het volgende:
Of dat de ene het wel weet en de andere niet, gaat helemaal niet om een miljoentje meer of minder. Prestige brengt uitstraling en geeft moed en andere mogelijkheden, wat een zwartkijkers zonde toch.
eens
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 mei 2019 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 13:23 schreef R()b het volgende:
Je plaatst gewoon 5 windmolens rondom De Kuip, zonnepark op het dak, moet je eens kijken wat ineens allemaal mogelijk is.
Co 2 neutraal is het toverwoord, en waarom niet haahahaahah
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 10 mei 2019 - 16:58   quote  deeplink  
In China waren ze al begonnen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 mei 2019 - 09:41   quote  deeplink  
Zit net te lezen dat in 2020 ahoy klaar is met zijn muziek hal....................heb je dan een nieuwe kuip nodig als concurent voor concerten?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 mei 2019 - 09:43   quote  deeplink  
Tuurlijk wel. Genoeg achterland om allerlei muziekstijlen te voorzien.
ar
 ar - zaterdag 11 mei 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Uitverkocht concert buschauffeurs
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 mei 2019 - 09:50   quote  deeplink  
O jee.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 mei 2019 - 10:24   quote  deeplink  
Ga vanavond voor het eerst weer naar Ahoy. Pink floyd tribute kijken en vooral luisteren
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 mei 2019 - 10:41   quote  deeplink  
Interessant Piet. Wel benieuwd hoe het optreden was.
Laat weten.
tomson
 tomson - vrijdag 24 mei 2019 - 13:56   quote  deeplink  
Owkee ?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3640635/het-lijken-wel-kakkerlakken
van geil
 van geil - zaterdag 25 mei 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Stilletjes
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 mei 2019 - 12:22   quote  deeplink  
Kan de kuip niet gesloopt worden als Borsato daar is
VVout
 VVout - zondag 26 mei 2019 - 13:18   quote  deeplink  
De meeste dromen zijn bedrog, maar als je wakker wordt staat ie er nog.
ar
 ar - zondag 26 mei 2019 - 16:05   quote  deeplink  
Pffff.. mooie VV.. hahaha
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 28 mei 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Heeft de Duitsers overleefd.
Vergeleken het Colosseum kan hij nog even mee
Sensi
 Sensi - dinsdag 28 mei 2019 - 18:43   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/50851-feyenoord-city-publiceert-presentatie-aan-supportersraad.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Willem Boltini
 Willem Boltini - vrijdag 31 mei 2019 - 09:24   quote  deeplink  
Als je de plannen goed bekijkt, is het een prachtig en goed ontworpen stadion. De ligging aan de maas, eten en drinken, supportersruimtes, uitzicht op het veld: allemaal super. Alleen als miva zou ik me achter zo’n glazen hekje, niet echt IN het stadion voelen, maar een beetje erbuiten. Dit is een stadion waar ik als Feyenoorder super trots op zou zijn. Het gemopper van vele supporters begrijp ik niet en is voer voor psychologen. Waarom jezelf expres zo klein houden? Dit is een prachtige kans voor zuid om met het gebied rond het stadion op wereld niveau een rivier attractie te worden. Dat gaat daar druk worden! En de atmosfeer in het stadion wordt minstens zo intimiderend als de oude kuip. Dat maken we immers zelf!
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 09:24 schreef Willem Boltini het volgende:
Als je de plannen goed bekijkt, is het een prachtig en goed ontworpen stadion. De ligging aan de maas, eten en drinken, supportersruimtes, uitzicht op het veld: allemaal super. Alleen als miva zou ik me achter zo’n glazen hekje, niet echt IN het stadion voelen, maar een beetje erbuiten. Dit is een stadion waar ik als Feyenoorder super trots op zou zijn. Het gemopper van vele supporters begrijp ik niet en is voer voor psychologen. Waarom jezelf expres zo klein houden? Dit is een prachtige kans voor zuid om met het gebied rond het stadion op wereld niveau een rivier attractie te worden. Dat gaat daar druk worden! En de atmosfeer in het stadion wordt minstens zo intimiderend als de oude kuip. Dat maken we immers zelf!
Ik geloof absoluut dat het mooi is.
Was vanaf dag 1 groot voorstander van een nieuw stadion.
Echter nu behoor ook ik tot de sceptische groepering.De redenen ;
1 Kosten-baten , dit is het duurste plan tot nu , en deze mega investering levert slechts een
kleine groei op. Voorgaande plannen stonden er mijns inziens veel beter op.
2 De nog steeds onduidelijke kosten , en het blijven lenen van geld voor het onderzoeken hiervan .
3 Afhankelijkheid meerdere belanghebbers .Waarmee het complex wordt en veel te lang duurt..In mijn ogen had je beter op termijn een eigen stadion kunnen hebben , en eigenlijk had dat er al moeten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 09:52   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/rotterdam/barst-in-politieke-steun-nieuw-stadion-feyenoord~a8126475/
Dit dus onder andere.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 10:42   quote  deeplink  
De vrienden van(in een ander jasje) maken zich ook zorgen en willen de regie nemen,
https://www.fr12.nl/nieuws/50866-vrienden-van-de-kuip-doet-bod-op-aandelen-stadion-feijenoord.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 10:56   quote  deeplink  
Ik citeer;
De financiële positie waarin Stadion Feijenoord zich nu verkeerd is een punt van zorg.
Club en Stadion staan voor een onmogelijke investering die hen in de armen drijft van partijen bij wie het belang van Feyenoord niet vooropstaat.
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 11:11   quote  deeplink  
Op zich is dit prima , en neemt de grootste valkuil weg .
Anderzijds geeft het dus inderdaad aan , dat er met vuur wordt gespeeld.
En dat de vrienden van(in een ander jasje ) ,dus een fundament hebben liggen voor een eventuele doorstart waarin zij de eigenaar zullen worden van Feyenoord bij een doemscenario .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 mei 2019 - 11:23   quote  deeplink  
Er is maar één echt financieel gezonde club in NL en dat is 020....de rest probeert met min of meer succes het hoofd boven water te houden. niets nieuws onder de zon...
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 11:24   quote  deeplink  
Voor de insiders.
Dat het geld niet in Feyenoord wordt gestopt, maar in een vereniging/stichting daarnaast is veelzeggend.
Ik vind het een hele slimme strategische zet , heb sowieso meer vertrouwen in de zakenmensen , dan de huidige en voorgaande bestuursleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 mei 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 11:24 schreef van geil het volgende:
Voor de insiders.
Dat het geld niet in Feyenoord wordt gestopt, maar in een vereniging/stichting daarnaast is veelzeggend.
Ik vind het een hele slimme strategische zet , heb sowieso meer vertrouwen in de zakenmensen , dan de huidige en voorgaande bestuursleden.
Eens. Tijd om het gedrocht Feyenoord City uit zijn lijden te verlossen.
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 11:38 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Eens. Tijd om het gedrocht Feyenoord City uit zijn lijden te verlossen.
Maar dat is het nog direct he, meer n signaal en een garantie voor het voortbestaan , mocht het misgaan.
kenny
 kenny - vrijdag 31 mei 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 11:38 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Eens. Tijd om het gedrocht Feyenoord City uit zijn lijden te verlossen.
in feyenoord city zit nu al zoveel tijd en geld dat moet je gewoon doorzetten en uiteindelijk is het ook het beste voor feyenoord
Willem Boltini
 Willem Boltini - vrijdag 31 mei 2019 - 12:49   quote  deeplink  
Waar komt toch die bewering vandaan dat Feyenoord failliet zou gaan aan dat nieuwe stadion? Wij worden gewoon huurder. Dat de gemeente risicovol moet investeren, dat klopt, maar dat geldt voor het hele city project. Daaromheen speelt veel politiek geneuzel en cover your ass gedrag, normaal voor politici. Wat de ‘vrienden’ doen is m.i. meer een kansje grijpen dan pure liefde voor de club. Voor mij blijft de grote lijn overeind: een geweldig nieuw stadion, betere financien voor Feyenoord, betere kansen voor spelers en het geld verdienen met spelers. Dit laatste wordt onvoldoende benadrukt. 020 verdient ook voornamelijk zijn geld met verkoop spelers en niet zo zeer met het stadion. Overigens vind ik nog steeds dat van Geel en consorten het met de verkoop niet zo slecht heeft gedaan, wat is er immers geworden van Janmaat, Clasie, Kongolo, Bruno, die andere rechtsback, ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door Willem Boltini --
Willem Boltini
 Willem Boltini - vrijdag 31 mei 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Oja, Karsdorp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door Willem Boltini --
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 12:59   quote  deeplink  
https://www.circusboltini.nl/historie
Milo
 Milo - vrijdag 31 mei 2019 - 13:06   quote  deeplink  
Doodmoe wordt je er van! Pleur die nieuwe kuip neer! Gemeente houd op met dat gejank!
Willem Boltini
 Willem Boltini - vrijdag 31 mei 2019 - 13:38   quote  deeplink  
https://sportgeschiedenis.nl/sporten/voetbal/1-aprilgrap-uit-1973-cruijff-naar-barcelona-en-van-hanegem-naar-het-circus

Mijn naam komt van de 1 april grap in 1973. Van Hanegem stopte bij Feyenoord en ging werken bij Boltini. Op tv was een spotje waar Willem een balletje hoog hield terwijl er een dwerg omheen liep. Wij waren thuis in tranen en ik denk half zuid. Willem deed dat wellicht om Guus Brox te sarren, die hadden een haat liefde verhouding, omdat Truus meer geld wilde of om de bressures van Willem, die niet iedereen geloofde.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 mei 2019 - 15:08   quote  deeplink  
Dit is niet de VvF hè...alleen een gelijkwaardige structuur...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0976579