BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 mei 2019 - 10:34   quote  deeplink  
Beide, de zwaan een toegang tot de stad wasr je direct in de file staat, en een twijfel geval 1 of 2 baans zeg het maar, hij wiebelde, en was ook duurder. Het plan voor een woonwijk om de nieuwe kuip..........waar moeten de sociale huurders dan heen ? Leegstand op de kop v Zuid lege winkels en veel te dure huizen. Zit geen loop in de horeca.koopgoot is dat meerwaarde?
Gewoon het geld steken in renovatie van de kuip ( eifeltoren staat ook nog) en het gemeente geld steken in Vreewijk en gemeente Feyenoord. Zodat ook kansarmen en jongeren een betaalbaar huisje kunnen huren.Toezicht in de wijken verhogen. Piet is n Vreewijk geboren en zijn hart huilt als hij daar loopt en leest over de problemen.En hoezo gaat Feyenoord meer geld krijgen ...gaat het dan om die 25 milj als ze in de kuip willen spelen, de verhoging van het aantal zitplaatsen of de vip boxen......dit alles kan ook in de oude kuip.
En dan nog dit de nieuwe kuip verhuren voor concerten ?????? Ahoy gaat verbouwen ...........en dan de kuip hahahahah dromers.
Gewoon beter voetballen verbouwen van club en stadion en zelf de regie houden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 mei 2019 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Beide, de zwaan een toegang tot de stad wasr je direct in de file staat, en een twijfel geval 1 of 2 baans zeg het maar, hij wiebelde, en was ook duurder. Het plan voor een woonwijk om de nieuwe kuip..........waar moeten de sociale huurders dan heen ? Leegstand op de kop v Zuid lege winkels en veel te dure huizen. Zit geen loop in de horeca.koopgoot is dat meerwaarde?
Gewoon het geld steken in renovatie van de kuip ( eifeltoren staat ook nog) en het gemeente geld steken in Vreewijk en gemeente Feyenoord. Zodat ook kansarmen en jongeren een betaalbaar huisje kunnen huren.Toezicht in de wijken verhogen. Piet is n Vreewijk geboren en zijn hart huilt als hij daar loopt en leest over de problemen.En hoezo gaat Feyenoord meer geld krijgen ...gaat het dan om die 25 milj als ze in de kuip willen spelen, de verhoging van het aantal zitplaatsen of de vip boxen......dit alles kan ook in de oude kuip.
En dan nog dit de nieuwe kuip verhuren voor concerten ?????? Ahoy gaat verbouwen ...........en dan de kuip hahahahah dromers.
Gewoon beter voetballen verbouwen van club en stadion en zelf de regie houden
Al maak je van de Erasmusbrug 2x 5 banen ,hoe denk jij dat het dan verloopt bij de stoplichten waar de infra van de stad weer een 1 baansweg aanbied.
En dat je een vage 2 baansweg heb is wat raar ja,maar het haald wel de snelheid eruit inplaats dat het een racebaan word.
De kop van Zuid is het begin van een gebied dat ontwikkeld moest worden.
Is met mooi weer best wel veel aanloop.
Koopgoot is een pareltje dat het centrum meer een mooier beeld geeft.
Over 20 jaar herken je Rotterdam Zuid niet meer ,en ik hoop wel datis er idd een hoop sociale huurwoningen uit de grond komen.
Want Rotterdam moet wel van de Rotterdammers blijven,en niet zoals in 020 waar de Amsterdammers verdreven worden door juppies .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 mei 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Als je tegen vooruitgang/verandering bent is alles per definitie kut
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 mei 2019 - 13:27   quote  deeplink  
Vooruitgang ja maar wel met zekerheden, kijk eens naar die zekerheden in Nederland. Geen bouw begroting komt uit.
Ik kom vaak bij een vriendin in Vreewijk, alles verpaupert, sociale huurwoningen zijn er niet meer en er is nu getto vorming.
Kijk eens naar de groene hilledijk en de wijken rond het stadion...........het stadion nogmalals ja , maar de gemeente die. zuid op de schop wil nemen . En nogmaals renovatie is niet goed bekeken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 mei 2019 - 15:04   quote  deeplink  
Zekerheid bestaat niet meer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 mei 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 13:27 schreef piet de paler het volgende:
Vooruitgang ja maar wel met zekerheden, kijk eens naar die zekerheden in Nederland. Geen bouw begroting komt uit.
Ik kom vaak bij een vriendin in Vreewijk, alles verpaupert, sociale huurwoningen zijn er niet meer en er is nu getto vorming.
Kijk eens naar de groene hilledijk en de wijken rond het stadion...........het stadion nogmalals ja , maar de gemeente die. zuid op de schop wil nemen . En nogmaals renovatie is niet goed bekeken.
Rotterdam CS was 34 miljoen goedkoper dan begroot was.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 mei 2019 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 17:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Rotterdam CS was 34 miljoen goedkoper dan begroot was.
Ns en prorail waren de opdrachtgevers
Frstu
 Frstu - zaterdag 04 mei 2019 - 20:15   quote  deeplink  
De kap en de metro (alles ondergronds, incl. fietsenstalling) zijn van de gemeente Rotterdam.

Maar on-topic:
Ik vind het nieuwe stadion behoorlijk aan de dure kant. Dus ja het kan zijn dat als de supporters (met name business seats) wegblijven het een groot fiasco wordt. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat de gemeente ooit moet bijspringen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 mei 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Dat verbouwen is kansloos.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:
Dat verbouwen is kansloos.
Gebaseerd op wat ?
En wie?
De kuip heb je al , wat is nu het probleem? Ga je beter voetballen hiervan, ga je de kuip vullen met 60000 mensen
Is die 25 milj doorslaggevend voor succes?
Dit gaat jaren duren, moet je wel een rooskleurige toekomst hebben voetbal technisch hebben we dit nu dan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2019 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2019 - 09:24   quote  deeplink  
De Kuip gaat geen jaren meer mee. Dat is wat t is.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
De Kuip gaat geen jaren meer mee. Dat is wat t is.
Wederom gebaseerd op wat,?
Eifeltoren, hefbrug en noem maar op zijn ook nog veilig, HET STADION is te renoveren voor een kwart van de kosten van de nieuwbouw. En kan direct beginnen ( feit) metmoderne technieken is alles is nog mogelijk?aangestoken door ide lobby van het nieuwe stadion waar veel verdient gaat worden door diverse Mee eters .
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2019 - 10:53   quote  deeplink  
Ooit komt er iets nieuws, dat was met de Kuip toen ook het geval. Kunnen mensen nu niet gewoon eens trots zijn op z’n nieuw geweldig project aan de Maas voor Feyenoord en Rotterdam, echt sommige zijn nog erger als een ongestelde dekhengst.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 mei 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Ongestelde dekhengst, hahaha!
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2019 - 10:58   quote  deeplink  
We zijn van de tegenstellingen, dat dekt de lading hier.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Die zijn meestal welgesteld .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 mei 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 10:58 schreef VVout het volgende:
We zijn van de tegenstellingen, dat dekt de lading hier.
DEKT de lading, hahaha!
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 10:58 schreef van geil het volgende:
Die zijn meestal welgesteld .
Je hebt ook hele slechte dekhengsten
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2019 - 11:03   quote  deeplink  
Hahahaha , ja das waar .
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 11:14   quote  deeplink  
Ja zo kan je het ook zeggen ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 11:41   quote  deeplink  
Kijk met een betrouwbare bank(sachs ?), en bouwbedrijf, en financieele steun van de gemeente ( eindhoven doet het ook)
En kijken naar een stadion waar in grote wedstrijden Excelsior en Sparta kunnen spelen dan geloof ik in renderen.
Maar al die lul verhalen van we gaan dan meer geld krijgen ? Voorlopig is een ding wat staat is die 20 a 25 miljoen ....nee daar schrikken de concurenten van.Bovendien elke wedstrijd 60000 bezoekers ?
Ik geloof nog steeds in een gerenoveerde kuip en investeren in spelers.
Het enige wat Feyenoord direct kan helpen is een grote sponsor, en dan bedoel ik iets wat er in Oostenrijk gebeurt met Red Bull Salsburg.
Als je vast mee doet in het behalen van de landstitel en europees dan praat je anders, maar nu ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:
Kijk met een betrouwbare bank(sachs ?), en bouwbedrijf, en financieele steun van de gemeente ( eindhoven doet het ook)
En kijken naar een stadion waar in grote wedstrijden Excelsior en Sparta kunnen spelen dan geloof ik in renderen.
Maar al die lul verhalen van we gaan dan meer geld krijgen ? Voorlopig is een ding wat staat is die 20 a 25 miljoen ....nee daar schrikken de concurenten van.Bovendien elke wedstrijd 60000 bezoekers ?
Ik geloof nog steeds in een gerenoveerde kuip en investeren in spelers.
Het enige wat Feyenoord direct kan helpen is een grote sponsor, en dan bedoel ik iets wat er in Oostenrijk gebeurt met Red Bull Salsburg.
Als je vast mee doet in het behalen van de landstitel en europees dan praat je anders, maar nu ?
https://pubblestorage.blob.core.windows.net/d9c7ad83/content/2018/12/aa925eb8-e5e7-40d7-b20e-0212a0be822d.jpg
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Prachtig ................
ar
 ar - zondag 05 mei 2019 - 12:13   quote  deeplink  
Dat is geweldig indeed
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2019 - 12:18   quote  deeplink  
Dan geen woorden maar daden , kijk en daar schort het nu aan, en daarom alles objectief bekijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2019 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2019 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:
Dan geen woorden maar daden , kijk en daar schort het nu aan, en daarom alles objectief bekijken
+1
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Kickuh toch, krijg er de kriebels van als ik me voorstel als ik ‘s avonds Rotterdam naar binnen vaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Tegenwoordig kan ik nergens meer van overtuigd worden.
Ik hink altijd op twee gedachtes,daar word je gewoon moe van.
Bouw nou maar gewoon dat nieuwe stadion want niemand weet nog welk idee
wel of niet goed is voor Feyenoord.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Het scheelt Leon , dat ze zelf ook geen idee hebben.
Ze zijn nog steeds , deze ronde slechts voor 17,5 miljoen (aan geleend geld, dat dan weer wel) aan het doorrekenen .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2019 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 21:33 schreef van geil het volgende:
Het scheelt Leon , dat ze zelf ook geen idee hebben.

Met alles lijkt wel.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2019 - 21:47   quote  deeplink  
En daar ligt gewoon de kern.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2019 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 21:47 schreef van geil het volgende:
En daar ligt gewoon de kern.
Ja een ongelofelijke grote verdeeldheid hebben ze gecreëerd.Dat dan weer wel.
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2019 - 22:36   quote  deeplink  
Gewoon trots zijn op je stad en je club en vooruit blijven denken zou een stuk schelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 mei 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Nee joh, we zijn dood, of bijna failliet, of is het een puinhoop.
Tjongejongejonge.
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2019 - 23:28   quote  deeplink  
Henk, stel je voor dat het goed komt dan stort hun wereld in. The death or the gladiolen, niet achterom kijken en de hele dag gaan zitten janken:
MMM
 MMM - maandag 06 mei 2019 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
Als je tegen vooruitgang/verandering bent is alles per definitie kut
Ik ben voor beide maar zie dat niet gebeuren met Feyenoord City. Schandalig duur plan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 mei 2019 - 08:51   quote  deeplink  
T gaat erom voor wie de kosten zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 mei 2019 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:
T gaat erom voor wie de kosten zijn.
En als die goed zijn dan zie ik meer vooruitgang dan renoveren.
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 mei 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 08:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben voor beide maar zie dat niet gebeuren met Feyenoord City. Schandalig duur plan.
Ik ben dus niet de enige
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 07 mei 2019 - 09:58   quote  deeplink  
Een vliegtuig laten crashen op de kuip en dan Apeldoorn bellen.
Mooi startbudget wellicht
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 mei 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Ben je net twee dagen te laat mee.
ar
 ar - dinsdag 07 mei 2019 - 17:12   quote  deeplink  
Haha, jij bent echt aso
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 07 mei 2019 - 18:14   quote  deeplink  
hahaa , ja hadden we ook geen stickers hoeven te verwijderen
MMM
 MMM - woensdag 08 mei 2019 - 08:45   quote  deeplink  
Wat een sfeer gisteren in het verbouwde Anfield stadion, magistraal zo mooi.

Daarom nooit je eigen thuis verlaten als club, het gaat nooit beter worden.
Milo
 Milo - woensdag 08 mei 2019 - 09:08   quote  deeplink  
Verbouwen, is eigenlijk een nieuw stadion bouwen op de zelfde plek.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 mei 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 08:45 schreef MMM het volgende:
Wat een sfeer gisteren in het verbouwde Anfield stadion, magistraal zo mooi.

Daarom nooit je eigen thuis verlaten als club, het gaat nooit beter worden.
Anfield is echt een schijtstadion zonder die supporters.
VVout
 VVout - woensdag 08 mei 2019 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2019 - 08:45 schreef MMM het volgende:
Wat een sfeer gisteren in het verbouwde Anfield stadion, magistraal zo mooi.

Daarom nooit je eigen thuis verlaten als club, het gaat nooit beter worden.
Naar de Kromme Zandweg dan maar.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 mei 2019 - 09:32   quote  deeplink  
Stadion op Zuid meldt op haar website dat de Rotterdamse gemeenteraad niet de juiste informatie krijgt wat betreft de voortgang van het grootschalige project. Stadion op Zuid baseert dat na het inzien van stukken uit de Wet Openbaarheid Bestuur.

"Volgens Stadion op Zuid, een collectief van doorgaans goed geïnformeerde tegenstanders van de nieuwe stadionplannen, kunnen er grote vraagtekens worden gezet bij de technische haalbaarheid van Feyenoord City. Uit de WOB-stukken blijkt volgens hen dat Feyenoord City kampt met knelpunten over de grondverwerving bij Rijkswaterstaat, een niet passende aanvaarbeveiliging en watercompensatie", zo meldt RTV Rijnmond.

Ruud Bijl geeft namens Feyenoord City de reactie "dat wij de gemeenteraad nooit onjuiste informatie verstrekken. Met alle ontwikkelingen wat betreft de technische haalbaarheid, lopen we op schema."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2019 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 09 mei 2019 - 11:34   quote  deeplink  
Stelletje jankmuilen zijn het, als je er samen de schouders onder zet is alles haalbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 mei 2019 - 13:54   quote  deeplink  
Doodmoe word je van dat gezeik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.1146020