BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 15 december 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:06 schreef ar het volgende:

[..]

Ik wordt er blijer van dan Goossens.
was natuurlijk Koemans fout.
deed t eigenlijk niet eens verkeerd,de goal kwam uit n mooie pass van hem.
maar t is geen buitenspeler ,en al helemaal niet op rechts.
dat is spelers "vermoorden"
en moest ook nog n vaak als back optreden omdat Immers vaak voor in stond en z'n eigen man losliet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door van geil --
ar
 ar - zondag 15 december 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:09 schreef van geil het volgende:

[..]

was natuurlijk Koemans fout.
deed t eigenlijk niet eens verkeerd,de goal kwam uit n mooie pass van hem.
maar t is geen buitenspeler ,en al helemaal niet op rechts.
dat is spelers "vermoorden"
en moest ook nog n vaak als back optreden omdat Immers vaak voor in stond en z'n eigen man losliet.
Dat zijn ook afspraken die je met elkaar maakt.Immers speelde zeer verdienstelijk,zat overal tussen.Op die pass na vond ik goossens matig,de combi Clasie/Vormer en Tonny op links is misschien ook wel wat.
van geil
 van geil - zondag 15 december 2013 - 22:29   quote  deeplink  
ik vind t n bende
geen links en rechts half..
Immers stoort als n spits,en Clasie speelt vaak vrije verdediger.
daar zit soms 40 meter tussen................
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 december 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 22:29 schreef van geil het volgende:
ik vind t n bende
geen links en rechts half..
Immers stoort als n spits,en Clasie speelt vaak vrije verdediger.
daar zit soms 40 meter tussen................
Als de vleugels inzakken dan kan het. Vandaag speelde Feyenoord een duidelijk 4-4-2 in balbezit Groningen. Probleem is wel dat Lex niet altijd op het juiste moment stoort, waardoor er teveel ruimte tussen de linies komt en teveel mensen te diep staan, dus dan is het 4-2-4. Dan komt je in de problemen als die bal er overheen wordt gespeeld. En kom je met name op het middenveld mensen tekort, wat jij ook al aangeeft.
van geil
 van geil - zondag 15 december 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als de vleugels inzakken dan kan het. Vandaag speelde Feyenoord een duidelijk 4-4-2 in balbezit Groningen. Probleem is wel dat Lex niet altijd op het juiste moment stoort, waardoor er teveel ruimte tussen de linies komt en teveel mensen te diep staan, dus dan is het 4-2-4. Dan komt je in de problemen als die bal er overheen wordt gespeeld. En kom je met name op het middenveld mensen tekort, wat jij ook al aangeeft.
en dan wordt je door de supporters uitgeroepen als man off the match.
ik begrijp t echt niet meer.
en Koeman al helemaal niet.
de punten verbloemen veel.we hadden gewoon stijf bovenaan gestaan met n normaal systeem!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 december 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 23:22 schreef van geil het volgende:

[..]

en dan wordt je door de supporters uitgeroepen als man off the match.
ik begrijp t echt niet meer.
en Koeman al helemaal niet.
de punten verbloemen veel.we hadden gewoon stijf bovenaan gestaan met n normaal systeem!
Hij corrigeert veel, maar hij daarvan ook veel zijn eigen foutjes. Maakt daardoor veel onnodige meters. Speelde niet onverdienstelijk, maar kan er inderdaad ook niet meer dan een krappe voldoende van maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 december 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Overigens begrijp ik Koeman nog wel. Feyenoord mist kwaliteit op bepaalde posities. En blijkbaar vervullen oa Bakkal en Armenteros niet in die behoefte. Daardoor blijven spelers staan, die in een 'normale' situatie wellicht gewisseld zouden worden. Als ik kijk naar de opstelling, uitgaande van 4-3-3, zou ik het niet op 5 posities veranderen ofzo, al heeft iedereen zijn eigen voorkeuren op bepaalde posities, ik ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 december 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Wellicht dat er op de formatie wat af te dingen is. Er zijn argumenten te verzinnen om 4-4-2 of 3-5-2 te gaan spelen. 4-2-3-1 vind ik een variatie op 4-3-3.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 december 2013 - 07:32   quote  deeplink  
We spelen eigenlijk 4-2-3-1 hoor.
Of misschien zelfs wel 4-2-2-2
de vleugels zijn geen klassieke 4-3-3 wingers. Die verdedigen zeker tot op de helft van eigen helft terug. Pellè speelt daarvoor.
Immers vaak naast Pellè.

Op zich is dat prima als het werkt. Maar misschien is Vilhena wel het kind van de rekening van deze opstelling.

Probleem zit m.i. op de rechtervleugel.
Nick4F
 Nick4F - maandag 16 december 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Dit is het Ruud Vormer topic, en ik ben een grote fan van Ruud. Al 1.5 jaar onder contract; nooit gefaald als hij in mocht vallen, - deed dit vaak zelfs uitstekend. Ik voorzie, net als iedereen, een grote toekomst voor Tonny Vilhena, maar het is nu echt tijd dat Ruud een serieuze kans krijgt naast Clasie. Gisteren mocht ie weer eens 10 minuutjes naast Jordi spelen, - en het lukte hem weer om ook in die korte tijd een prima indruk te maken. Hij is positioneel uitzonderlijk goed en mede daardoor gewoon altijd aanspeelbaar. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik denk werkelijk dat vooral Jordi zal profiteren van de aanwezigheid van Ruud. Jordi functioneert nu eenmaal veel beter met iemand in z'n buurt (El Ahmadi). Het lijkt mij ook heel erg goed voor de ontwikkeling van Jordi wanneer hij ook meer aanvallend kan denken, bevrijd als hij zou zijn om niet voortdurend vooral verdedigend te denken. Dan kun je zeggen: daar is hij controleur voor, maar ik denk dat Jordi met zijn snelle denken in kleine ruimte's en dito passes, veel meer in zijn mars heeft. Als ik hem moet vergelijken, dan zie ik meer Xavi, Iniësta in hem, dan alleen Busquets, - hoe vreselijk goed de laatste zijn rol ook invult. En laat Tonny en Lex dan maar onderling uitmaken wie er in de punt staat. Overigens vond ik Immers gisteren weer heel goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Nick4F --
JanM
 JanM - maandag 16 december 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:
We spelen eigenlijk 4-2-3-1 hoor.
Of misschien zelfs wel 4-2-2-2
de vleugels zijn geen klassieke 4-3-3 wingers. Die verdedigen zeker tot op de helft van eigen helft terug. Pellè speelt daarvoor.
Immers vaak naast Pellè.

Op zich is dat prima als het werkt. Maar misschien is Vilhena wel het kind van de rekening van deze opstelling.

Probleem zit m.i. op de rechtervleugel.
Boëtius kan m.i. prima zwervend om Pellè heen spelen, dus waarom dan niet kiezen voor een stabieler middenveld met 4 man en 4-4-2 gaan spelen. Met Immers als meest vooruitgeschoven, maar niet! als schaduwspits en dan Vilhena (of eventueel Goossens), Immers en Vormer naast elkaar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 december 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:
We spelen eigenlijk 4-2-3-1 hoor.
Of misschien zelfs wel 4-2-2-2
de vleugels zijn geen klassieke 4-3-3 wingers. Die verdedigen zeker tot op de helft van eigen helft terug. Pellè speelt daarvoor.
Immers vaak naast Pellè.

Op zich is dat prima als het werkt. Maar misschien is Vilhena wel het kind van de rekening van deze opstelling.

Probleem zit m.i. op de rechtervleugel.
Zoals ik het zie spelen we in balbezit 4-3-3 en in balbezit tegenstander 4-4-2. Maar je hebt wel gelijk, je ziet al die variaties voorbij komen. Bedoeld of onbedoeld.

Probleem zit nog meer dan op de rechter vleugel op de gebrekkige voetballende inbreng van met name Vilhena en Immers. En als Schaken of Boëtius niet fit en in vorm is, hebben we ook op de vleugels inderdaad een groot probleem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 december 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 11:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Boëtius kan m.i. prima zwervend om Pellè heen spelen, dus waarom dan niet kiezen voor een stabieler middenveld met 4 man en 4-4-2 gaan spelen. Met Immers als meest vooruitgeschoven, maar niet! als schaduwspits en dan Vilhena (of eventueel Goossens), Immers en Vormer naast elkaar?
kan je beter doen dan volhouden aan twee vleugels
Nick4F
 Nick4F - maandag 16 december 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Ik denk echt dat we met Boëtius en Schaken (nog steeds) op de flanken en Pelle in de spits een geweldige aanval hebben. Met Clasie en Vormer heb je dan 2 spelers waardoor je zelden verrast zult worden door een snelle omschakeling van de tegenstander. Zoals ik al aangaf, zou ik Clasie met zijn pure voetbalklasse graag wat meer naar voren zien spelen. Dat durft hij nu gewoon niet. Behalve meer controle, zou dat wel eens de grootste winst kunnen zijn met Ruud Vormer erbij op het middenveld.
MMM
 MMM - maandag 16 december 2013 - 13:39   quote  deeplink  
Is al eerder geprobeerd, liep niet samen met Clasie.
Nick4F
 Nick4F - maandag 16 december 2013 - 13:59   quote  deeplink  
2x.
1x tegen Heerenveen, - zonder Pelle. 1x tegen Vitesse uit. In beide wedstrijden verliep de samenwerking prima. Tegen Vitesse was er totale controle, m.u.v. de laatste 15 min., toen Vitesse alles of niets ging spelen, en alle ballen het strafschopgebied inpompte. 2 Wedstrijden in 1.5 jr. kun je toch geen serieuze kans noemen. Bovendien was er geen sprake van dat het niet liep, of dat de ploeg er minder door ging spelen. Het kan m.i. ook niet fout gaan wanneer je 2 rasvoetballers bij elkaar zet. Deze kwestie is het enige punt van kritiek wat ik wel op Koeman heb. Maar als hij kampioen wordt met Vilhena en Clasie, zul je mij niet horen zeiken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 december 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 13:59 schreef Nick4F het volgende:
2x.
1x tegen Heerenveen, - zonder Pelle. 1x tegen Vitesse uit. In beide wedstrijden verliep de samenwerking prima. Tegen Vitesse was er totale controle, m.u.v. de laatste 15 min., toen Vitesse alles of niets ging spelen, en alle ballen het strafschopgebied inpompte. 2 Wedstrijden in 1.5 jr. kun je toch geen serieuze kans noemen. Bovendien was er geen sprake van dat het niet liep, of dat de ploeg er minder door ging spelen. Het kan m.i. ook niet fout gaan wanneer je 2 rasvoetballers bij elkaar zet. Deze kwestie is het enige punt van kritiek wat ik wel op Koeman heb. Maar als hij kampioen wordt met Vilhena en Clasie, zul je mij niet horen zeiken.
Vormer speelde niet bij Vitesse uit...
MMM
 MMM - maandag 16 december 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer speelde niet bij Vitesse uit...
Jawel toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 16 december 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 13:59 schreef Nick4F het volgende:
2x.
1x tegen Heerenveen, - zonder Pelle. 1x tegen Vitesse uit. In beide wedstrijden verliep de samenwerking prima. Tegen Vitesse was er totale controle, m.u.v. de laatste 15 min., toen Vitesse alles of niets ging spelen, en alle ballen het strafschopgebied inpompte. 2 Wedstrijden in 1.5 jr. kun je toch geen serieuze kans noemen. Bovendien was er geen sprake van dat het niet liep, of dat de ploeg er minder door ging spelen. Het kan m.i. ook niet fout gaan wanneer je 2 rasvoetballers bij elkaar zet. Deze kwestie is het enige punt van kritiek wat ik wel op Koeman heb. Maar als hij kampioen wordt met Vilhena en Clasie, zul je mij niet horen zeiken.
Begin vorig seizoen ook, toen Ruud net binnen was.
Milo
 Milo - maandag 16 december 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 13:19 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk echt dat we met Boëtius en Schaken (nog steeds) op de flanken en Pelle in de spits een geweldige aanval hebben. Met Clasie en Vormer heb je dan 2 spelers waardoor je zelden verrast zult worden door een snelle omschakeling van de tegenstander. Zoals ik al aangaf, zou ik Clasie met zijn pure voetbalklasse graag wat meer naar voren zien spelen. Dat durft hij nu gewoon niet. Behalve meer controle, zou dat wel eens de grootste winst kunnen zijn met Ruud Vormer erbij op het middenveld.
Eens!
Nick4F
 Nick4F - maandag 16 december 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer speelde niet bij Vitesse uit...
Echt wel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 december 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 15:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Jawel toch?
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 16:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Echt wel!
Klopt.
van geil
 van geil - maandag 16 december 2013 - 17:18   quote  deeplink  
het trio Clasie Vormer Vilhena toonde t beste middenveld.
Nick4F
 Nick4F - maandag 16 december 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Van Geil toch nog wel iets in Ruud ziet.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 19 december 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Ik denk dat de ploeg er doorheen zit. Het is geen toeval dat m.n. Vilhena en Boétius echt helemaal niets konden brengen. Zaterdag tegen PEC moet Ruud echt spelen. Hij is een dynamo, kan de ploeg mee op sleeptouw nemen, - en hij is fris en barst van de ambitie! Met 10 man, kreeg de ploeg zelfs weer controle over de tegenstander. Ook Goosens vond ik iets toevoegen aan de dolende ploeg. Het meest opvallende was m.i. dat Clasie met Vormer in de ploeg, een paar keer doorstootte tot diep op de helft van Heracles. Alsof hij bevrijd was. Het was de slechtste wedstrijd van de laatste 2.5 jaar, maar we zijn wel door!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk. Hij maakt een goede indruk in zijn invalbeurten. Beter dan Bakkal bijvoorbeeld. En Vilhena en Immers presteren eigenlijk al wedstrijden lang matig tot redelijk. Blijft zonder dat het wat problematisch is als hij en Clasie samenspelen, omdat ze eigenlijk teveel hetzelfde type zijn.
MMM
 MMM - donderdag 19 december 2013 - 14:49   quote  deeplink  
Ben het eigenlijk wel met bovenstaande reacties eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Ik ook, maar dan blijft de vraag wie offer je op..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Vilhena.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:05   quote  deeplink  
Tja, maar dat vind ik echt een zonde..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Tijdig wisselen als ie niet in de wedstrijd zit is toch ook een optie..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Immers.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Immers.
Denkt Ronald anders over..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Meningen verschillen. En hij ziet zijn spelers natuurlijk veel vaker dan wij..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Meningen verschillen. En hij ziet zijn spelers natuurlijk veel vaker dan wij..
Die mening heb ik ook..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die mening heb ik ook..
Welke mening? Dat eerder Immers uit de basis zou moeten verdwijnen dan Vilhena?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke mening? Dat eerder Immers uit de basis zou moeten verdwijnen dan Vilhena?
Dat Koeman zijn spelers vaker ziet..d:-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Immers.
Maar ik vind Vilhena echt heel zwak in de passing, verdedigen en in voorzetten/vrije trappen.

Daar kan Immers niet veel aan doen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar ik vind Vilhena echt heel zwak in de passing, verdedigen en in voorzetten/vrije trappen.

Daar kan Immers niet veel aan doen..
Is tegenvallend inderdaad. En het is ook niet zo dat Vilhena er goede wedstrijden tussen heeft zitten en mindere.. hij speelt gewoon elke keer constant een 5 oid. Dus dan vraag je je af of er bij Vilhena minder rek inzit dan gedacht..

Echter Immers loopt veel uit positie. Is matig met aanname, inzicht en passing. Hij ziet alleen de oplossing als die makkelijk is. Je kan hem niet aanspelen met een man in zijn rug en hij heeft weinig gevoel voor ruimte. Ook is hij vaak wat wild in zijn verdedigen. Hij compenseert het nodige met zijn fysiek, loopvermogen, instelling, kopkracht en zoals gezegd, als de oplossing snel bij hem binnenkomt, dan doet hij niet onder voor de rest van Feyenoord. Maar ook bij hem houdt het niet over.

Bij Immers is de rek eruit. Bij Vilhena heb ik meer hoop en verwachting dat hij nog stappen gaat maken.
van geil
 van geil - donderdag 19 december 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is tegenvallend inderdaad. En het is ook niet zo dat Vilhena er goede wedstrijden tussen heeft zitten en mindere.. hij speelt gewoon elke keer constant een 5 oid. Dus dan vraag je je af of er bij Vilhena minder rek inzit dan gedacht..

Echter Immers loopt veel uit positie. Is matig met aanname, inzicht en passing. Hij ziet alleen de oplossing als die makkelijk is. Je kan hem niet aanspelen met een man in zijn rug en hij heeft weinig gevoel voor ruimte. Ook is hij vaak wat wild in zijn verdedigen. Hij compenseert het nodige met zijn fysiek, loopvermogen, instelling, kopkracht en zoals gezegd, als de oplossing snel bij hem binnenkomt, dan doet hij niet onder voor de rest van Feyenoord. Maar ook bij hem houdt het niet over.

Bij Immers is de rek eruit. Bij Vilhena heb ik meer hoop en verwachting dat hij nog stappen gaat maken.
ik ook..(eens dus)
vind dat t tijd wordt voor n andere invulling op t middenveld.
en n andere nr 10.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 december 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 17:21 schreef van geil het volgende:

[..]

ik ook..(eens dus)
vind dat t tijd wordt voor n andere invulling op t middenveld.
en n andere nr 10.
+1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Kan met allebei leven
MMM
 MMM - donderdag 19 december 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:04 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena.
Eens.
van geil
 van geil - donderdag 19 december 2013 - 18:33   quote  deeplink  
mogelijkheden genoeg..
clasie vormer vilhena
clasie vormer bakkel
clasie goossens bakkal
clasie bakkal vilhena etc etc etc
heb je nog sleegers ga zo maar door.
MMM
 MMM - zondag 22 december 2013 - 10:32   quote  deeplink  
Prima.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 18:33 schreef van geil het volgende:
mogelijkheden genoeg..
clasie vormer vilhena
clasie vormer bakkel
clasie goossens bakkal
clasie bakkal vilhena etc etc etc
heb je nog sleegers ga zo maar door.
Bakkal, Sleegers, Vormer kan ook ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar ik vind Vilhena echt heel zwak in de passing, verdedigen en in voorzetten/vrije trappen.

Daar kan Immers niet veel aan doen..
Vilhena speelt niet op zijn favoriete positie ... Dan ga je vaak minder spelen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Immers.
Gaat bij Ronald Koeman nooit gebeuren
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 17:18 schreef van geil het volgende:
het trio Clasie Vormer Vilhena toonde t beste middenveld.
Ik zou met 4 man op het middenveld gaan spelen , en dan 3 in de verdediging en 3 in de aanval
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 december 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer speelde niet bij Vitesse uit...
Zeker wel dat Ruud Vormer mee deed ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic









0.0284378