BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 22 december 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 12:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zeker wel dat Ruud Vormer mee deed ...
http://www.feyenoord.nl/feyenoord-1/wedstrijden/vitesse-feyenoord-eredivisie-2013-2014/statistieken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 december 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 12:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zeker wel dat Ruud Vormer mee deed ...
Die opmerking was al een tijdje achterhaald..
tomson
 tomson - zondag 22 december 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Okee
moa
 moa - zondag 22 december 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Vormer maakte een goede indruk op mij gisteren, 100% verbetering ten opzichte van de Vilhena die we de laatste weken gezien hebben. Vilhena weer langzaam brengen als hij op niveau is en de wedstrijd er om vraagt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 december 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 16:45 schreef tomson het volgende:
Okee
Verschillende bronnen geven aan dat hij niet meedeed, daarom dacht ik dat ook, maar ik geloof toch dat ie speelde.
tomson
 tomson - zondag 22 december 2013 - 17:59   quote  deeplink  
In die statistieken valt niks over hem terug te vinden toch ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 december 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 17:59 schreef tomson het volgende:
In die statistieken valt niks over hem terug te vinden toch ?
Bij veel sites niet, maar bij sommigen ook wel. Op Feyenoord.nl staat dat ie wel speelde. Anyway, Google geeft dit:

http://www.nusport.nl/voetbal/3594426/vormer-in-plaats-van-geblesseerde-immers-vitesse.html
tomson
 tomson - zondag 22 december 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Vreemd.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 18:19   quote  deeplink  
Deed t goed.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 23 december 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Daar klopt dan geen ene reet van !! Ik weet 100% zeker dat hij ipv Immers mee deed ...
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Doe je deze lekker he. http://www.nusport.nl/voetbal/3594426/vormer-in-plaats-van-geblesseerde-immers-vitesse.html
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 december 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Kan er nix van volgens VI.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 december 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Kunnen we VI niet met z'n alle plat mailen??
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 20:49   quote  deeplink  
ligt er aan hoe hoog je de lat legt
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 december 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Meestal op een kleine 1m hoogte.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 21:00   quote  deeplink  
ik vind m nuttig voor dit soort situaties.
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:
Meestal op een kleine 1m hoogte.
Handig voor Clasie ook, want dat is dus geen echte voetballer volgens snor. Nee Jordy is "slechts" een nuttig voeballertje volgens mijnheer. Logisch dat Johan als hoofdredacteur reeds van zijn pensioen geniet.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 21:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Handig voor Clasie ook, want dat is dus geen echte voetballer volgens snor. Nee Jordy is "slechts" een nuttig voeballertje volgens mijnheer. Logisch dat Johan als hoofdredacteur reeds van zijn pensioen geniet.
och ieder mag z'n mening hebben.
maar ik vind zelf ook dat hij met Clasie de plank volledig misslaat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Ja en nee, Clasie is wel een waterdrager, maar wel 1 met inzicht.
Staat altijd goed. Nog wat meer werken aan het spel snel voortzetten en verleggen en dan kan t echt een hele goeie worden.
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Ze doen zowiezo graag denigrerend over spelers daar.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 21:15   quote  deeplink  
yep,vind ik ook.en n keer n goal meepikken.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 21:14 schreef tomson het volgende:
Ze doen zowiezo graag denigrerend over spelers daar.
t is show he,alles wordt aangedikt
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 december 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Humor boven voetbalkennis. Tendens van laatste jaar.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 24 december 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Ik heb het wel een beetje gehad met die humor van die hysterische Gijp. En echt veel wijzer word je ook niet van de heren. Dat is niet vreemd, want m.n. de snor lult er altijd lekker op los, maar hij was wel de man die ooit Nicky Hofs een topaankoop van Feyenoord noemde. Hij is dezelfde man die Ronaldinho ooit een çircusvoetballer noemde. Dus dat hij Clasie een ordinair werkertje noemt, daar kunnen wij met z'n allen alleen maar tevreden over zijn. Ik laat me niets aanlullen, wat ik zelf niet heb gezien. Feyenoord speelde echt fantastisch tegen PEC (niet bepaald de slechtst voetballende club in de eredivisie), maar zelfs Jan is aan vakantie toe. Natuurlijk had de wijze waarop PEC werd vastgezet en afgejaagd ook met de aanwezigheid van Vormer te maken. We zetten altijd druk in de Kuip, maar zo diep en efficiënt als PEC bij de strot gegrepen werd zie je in de eredivisie zelden. Vanuit die dominantie speelden we bij vlagen ook oogstrelend voetbal! Het zal niet van harte zijn gegaan, maar feitelijk kregen we veel meer waardering in dat ajax programma op zondagavond. Daar kijk ik dus nooit naar, - maar heb nu wel wat commentaren op het Internet getjekt. VI is een uniek programma, omdat het gewoon een publieke kroeg is, waar iedereen binnen een half uur net zo gemakkelijk voor een halfgod als voor een hoerenloper wordt uitgemaakt. Wat kan t schele! Bovendien vertoont Gijp in het openbaar alle kenmerken van de ziekte van asperger. Hij bekijkt de wereld vanaf een bankje, en begrijpt er helemaal niets van dat mensen een passie voor een club hebben. Hij begrijpt dat zelfs niet van zijn eigen zoontje. Vanwege zijn afwijking, neem ik het hem natuurlijk ook helemaal niet kwalijk dat ie wekelijks uitgebreid in z'n eigen voederbak zit te schijten.
Nee, zolang die jongens niet in een kampioenschap van ons geloven, - zitten wij goed!
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 09:26 schreef Nick4F het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met die humor van die hysterische Gijp. En echt veel wijzer word je ook niet van de heren. Dat is niet vreemd, want m.n. de snor lult er altijd lekker op los, maar hij was wel de man die ooit Nicky Hofs een topaankoop van Feyenoord noemde. Hij is dezelfde man die Ronaldinho ooit een çircusvoetballer noemde. Dus dat hij Clasie een ordinair werkertje noemt, daar kunnen wij met z'n allen alleen maar tevreden over zijn. Ik laat me niets aanlullen, wat ik zelf niet heb gezien. Feyenoord speelde echt fantastisch tegen PEC (niet bepaald de slechtst voetballende club in de eredivisie), maar zelfs Jan is aan vakantie toe. Natuurlijk had de wijze waarop PEC werd vastgezet en afgejaagd ook met de aanwezigheid van Vormer te maken. We zetten altijd druk in de Kuip, maar zo diep en efficiënt als PEC bij de strot gegrepen werd zie je in de eredivisie zelden. Vanuit die dominantie speelden we bij vlagen ook oogstrelend voetbal! Het zal niet van harte zijn gegaan, maar feitelijk kregen we veel meer waardering in dat ajax programma op zondagavond. Daar kijk ik dus nooit naar, - maar heb nu wel wat commentaren op het Internet getjekt. VI is een uniek programma, omdat het gewoon een publieke kroeg is, waar iedereen binnen een half uur net zo gemakkelijk voor een halfgod als voor een hoerenloper wordt uitgemaakt. Wat kan t schele! Bovendien vertoont Gijp in het openbaar alle kenmerken van de ziekte van asperger. Hij bekijkt de wereld vanaf een bankje, en begrijpt er helemaal niets van dat mensen een passie voor een club hebben. Hij begrijpt dat zelfs niet van zijn eigen zoontje. Vanwege zijn afwijking, neem ik het hem natuurlijk ook helemaal niet kwalijk dat ie wekelijks uitgebreid in z'n eigen voederbak zit te schijten.
Nee, zolang die jongens niet in een kampioenschap van ons geloven, - zitten wij goed!
Niemand verplicht je naar die onzin te kijken, het is al jaar en dag bekend dat dat programma niets met voetbal te maken heeft. Het is een programma met een aantal clowns die beter zouden moeten weten wat voetbal betreft, een opeenhoping aan media populaire uitlatingen met geen ander doel dan uitlokken en kijkcijfers.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 24 december 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Wanneer Feyenoord de beste wedstrijd sinds jaren speelt. En wanneer forumgenoten ingaan op de negatieve reakties van VI, dan heb ik de behoefte om uiteen te zetten hoe ik dat programma ervaar. En ik blijf lekker kijken naar VI. Uit vrije wil.
moa
 moa - dinsdag 24 december 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 10:28 schreef Nick4F het volgende:
Wanneer Feyenoord de beste wedstrijd sinds jaren speelt. En wanneer forumgenoten ingaan op de negatieve reakties van VI, dan heb ik de behoefte om uiteen te zetten hoe ik dat programma ervaar. En ik blijf lekker kijken naar VI. Uit vrije wil.
Akkoord, ik persoonlijk kijk er nooit naar, ik hou van voetbal niet van dom geouwehoer.
MMM
 MMM - dinsdag 24 december 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar klopt dan geen ene reet van !! Ik weet 100% zeker dat hij ipv Immers mee deed ...
Klopt, Vormer speelde toen.
van geil
 van geil - dinsdag 31 december 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 10:36 schreef moa het volgende:

[..]

Akkoord, ik persoonlijk kijk er nooit naar, ik hou van voetbal niet van dom geouwehoer.
Dan zit je op dit forum op de juiste plaats.
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 09:09   quote  deeplink  
Pech voor Ruud ...

Gedreven Vormer begint nieuwe kalenderjaar met fikse teleurstelling

Vrijdag, 3 januari 2014 om 08:45

Voor Ruud Vormer begint het nieuwe kalenderjaar met een flinke teleurstelling. De middenvelder moet het trainingskamp van Feyenoord in Marbella aan zich voorbij laten gaan. De selectie van trainer Ronald Koeman stapt komende maandag op het vliegtuig naar Spanje.

Het Algemeen Dagblad schrijft vrijdag over de klachten van Vormer aan de lies. Vormer liep de blessure op in de laatste wedstrijd voor de winterstop, thuis tegen PEC Zwolle (3-0). In deze wedstrijd kreeg hij van Koeman de voorkeur boven Tonny Vilhena.

Op basis van zijn uitstekende wedstrijd en lovende woorden van Koeman leek de kans reëel dat Vormer het nieuwe jaar als basisspeler zou beginnen. Mede daarom is het voor de ex-speler van AZ en Roda JC Kerkrade een tegenvaller dat hij de komende weken niet kan trainen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 januari 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Net getrouwd toch? En nou al aan z'n lies.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 januari 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 09:53 schreef FR-Henk het volgende:
Net getrouwd toch? En nou al aan z'n lies.
Haha, heeft ie een paar kamasutra standjes geprobeerd ...
van geil
 van geil - vrijdag 03 januari 2014 - 10:50   quote  deeplink  
dat is sneu voor Vormer.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 januari 2014 - 10:51   quote  deeplink  
En voor Feyenoord natuurlijk
MMM
 MMM - vrijdag 03 januari 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Zonde, kan Vilhena nu uit de basis spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 januari 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 10:52 schreef MMM het volgende:
Zonde, kan Vilhena nu uit de basis spelen.
Ik weet niet of het zonde is, in potentie is Tony Vilhena een veel betere speler ...

Als ik steeds die talenten in de jeugd zie spelen dan begrijp ik het niet dat men Vormer, Goossens, Schaken en Immers ooit hebben gehaald! Deze spelers staan de talenten weer in de weg. Dan moet men bij Feyenoord niet zo raar opkijken als er spelers van varkenoord weg gaan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 januari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Vilhena heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld.
Milo
 Milo - vrijdag 03 januari 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zonde is, in potentie is Tony Vilhena een veel betere speler ...

Als ik steeds die talenten in de jeugd zie spelen dan begrijp ik het niet dat men Vormer, Goossens, Schaken en Immers ooit hebben gehaald! Deze spelers staan de talenten weer in de weg. Dan moet men bij Feyenoord niet zo raar opkijken als er spelers van varkenoord weg gaan.
Wat een lul koek....je hebt toch geen garanties........3 jaar geleden speelde vormer goossens schaken immers heel goed bij hun club en ze waren "gratis".......
van geil
 van geil - vrijdag 03 januari 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Koeman was niet tevreden over Vilhena.
dus vraag ik me af of hij er weer direct inkomt?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 januari 2014 - 12:46   quote  deeplink  
Kan zomaar...Bakkal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 januari 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 12:46 schreef FR-Henk het volgende:
Kan zomaar...Bakkal.
Dat zou je wel denken ja..
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 03 januari 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Clasie-Bakal-Immers?
Als Ruud maar fit is op 18 januari.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 januari 2014 - 18:11   quote  deeplink  
En Bakkal vuurwerk in z'n reet heeft gekregen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 januari 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:06 schreef ar het volgende:

[..]

Ik wordt er blijer van dan Goossens.
Ja die valt echt zwaar tegen,had ik niet verwacht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 januari 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Ik word blij als mensen ik word eens niet met dt schreven
VVout
 VVout - vrijdag 03 januari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:
Ik word blij als mensen ik word eens niet met dt schreven
Daar wort ik ook niet blij van, ghèhè!
Milo
 Milo - vrijdag 03 januari 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 januari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
JanM niet, die moest even terug plassen.

Ik ga nu even ergens zielig alleen in een hoekje zitten huilen.
van geil
 van geil - vrijdag 03 januari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
:)
JanM
 JanM - vrijdag 03 januari 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:
JanM niet, die moest even terug plassen.

Ik ga nu even ergens zielig alleen in een hoekje zitten huilen.
Whahahaha dat was niet de bedoeling Stylzz, maar ik kon het niet laten toen ik net jouw post hier gelezen had ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic









0.0125329