BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 augustus 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Mitta is niet onze droomspits. En natuurlijk eigenlijk geen basismateriaal. Maar hij is niet het voornaamste probleem.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Nee, dat ligt op meerdere posities: tekort kwaliteit individueel.
En gemis leiderschap, over mijn lijk-mentaliteit in team.
Scorend vermogen baart ook zorgen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 21:18 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, dat ligt op meerdere posities: tekort kwaliteit individueel.
En gemis leiderschap, over mijn lijk-mentaliteit in team.
Scorend vermogen baart ook zorgen.
Scorend vermogen is problematisch, maar ik vind het veel erger dat wij niet op de 0 kunnen spelen. Tegenstanders hebben heel weinig kansen nodig tegen ons te scoren. Dat was vorig seizoen al en dat is nu nog steeds.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Scorend vermogen is problematisch, maar ik vind het veel erger dat wij niet op de 0 kunnen spelen. Tegenstanders hebben heel weinig kansen nodig tegen ons te scoren. Dat was vorig seizoen al en dat is nu nog steeds.
Ligt m.i. ook individueel: van Beek is nog lerende, Mathijsen wekt geen vertrouwen (op) bij anderen. Kongolo speelt naïef.
Het middenveld ervoor is onzichtbaar, niet dwingend.
Wilkshire toont waarde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 augustus 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ligt m.i. ook individueel: van Beek is nog lerende, Mathijsen wekt geen vertrouwen (op) bij anderen. Kongolo speelt naïef.
Het middenveld ervoor is onzichtbaar, niet dwingend.
Wilkshire toont waarde.
Volledig eens. En we hebben een keeper die geen skippybal tegenhoud.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 augustus 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volledig eens. En we hebben een keeper die geen skippybal tegenhoud.
En ernstig veel onzekerheid teweeg kan brengen bij een al onzekere verdediging vóór hem.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 24 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2014 - 21:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volledig eens. En we hebben een keeper die geen skippybal tegenhoud.
En zo traag als dikke stront door een Trechter!
Vandaag ook weer ,dat hij het 2 keer niet ziet dat als hij hem ff naar voren gooit of schop je op een counter kan gooie. Neeeeee gewoon wachten tot iedereen vast staat. Kut Mulder!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:01   quote  deeplink  
"We kunnen wel een andere topspits halen, maar dan blijft Te Vrede gewoon staan"

mitchell-te-vrede(feyenoord)(16-08-2014).jpg

Fred Rutten is tevreden over de prestaties van Mitchell te Vrede. De 23-jarige aanvaller krijgt veel kritiek te verduren en de Rotterdammers zouden daardoor ook nog altijd op zoek zijn naar een nieuwe spits, maar tot op heden is Te Vrede uitstekend aan het seizoen begonnen bij de Stadionclub. In de laatste zes wedstrijden wist hij namelijk vijf doelpunten te maken.

"En Mitchell ontwikkelt zich absoluut, dat zie ik duidelijk. Als hij gewoon blijft scoren, dan kunnen we wel een of andere topspits halen, maar dan blijft hij gewoon staan", laat een tevreden Rutten, die zag dat Te Vrede afgelopen zondag ook tegen FC Utrecht (1-2 verlies) scoorde, weten aan De Telegraaf.

Na het vertrek van Graziano Pellè naar Southampton hoopt Feyenoord nog altijd een opvolger aan te trekken voor de Italiaan, maar tot op heden slaagde technisch directeur Martin van Geel er niet in om een geschikte voorhoedespeler te vinden. Alleen Colin Kazim-Richards werd gepresenteerd, die naast vleugelaanvaller ook als spits uit de voeten zou kunnen.
Bron:Soccernews
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 07:01 schreef RenatoBos het volgende:
"We kunnen wel een andere topspits halen, maar dan blijft Te Vrede gewoon staan"

[ afbeelding ]

Fred Rutten is tevreden over de prestaties van Mitchell te Vrede. De 23-jarige aanvaller krijgt veel kritiek te verduren en de Rotterdammers zouden daardoor ook nog altijd op zoek zijn naar een nieuwe spits, maar tot op heden is Te Vrede uitstekend aan het seizoen begonnen bij de Stadionclub. In de laatste zes wedstrijden wist hij namelijk vijf doelpunten te maken.

"En Mitchell ontwikkelt zich absoluut, dat zie ik duidelijk. Als hij gewoon blijft scoren, dan kunnen we wel een of andere topspits halen, maar dan blijft hij gewoon staan", laat een tevreden Rutten, die zag dat Te Vrede afgelopen zondag ook tegen FC Utrecht (1-2 verlies) scoorde, weten aan De Telegraaf.

Na het vertrek van Graziano Pellè naar Southampton hoopt Feyenoord nog altijd een opvolger aan te trekken voor de Italiaan, maar tot op heden slaagde technisch directeur Martin van Geel er niet in om een geschikte voorhoedespeler te vinden. Alleen Colin Kazim-Richards werd gepresenteerd, die naast vleugelaanvaller ook als spits uit de voeten zou kunnen.
Bron:Soccernews
Nu blijkt hoe belachelijk Fred Rutten is ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 07:13   quote  deeplink  
Of hij moet met twee spitsen willen gaan spelen..
Clyde Best
 Clyde Best - maandag 25 augustus 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Deze jongen is echt het probleem niet. Tuurlijk had hij de 2-0 moeten inkoppen, maar verwachten we nu echt dat hij elke kans die hij krijgt er inschiet? Volgens mij heeft Pelle vorig seizoen ook wel een een kopballetje hier en daar tegen de keeper gekopt. Probleem is gewoon dat we minstens 2 of 3 keer moet scoren willen we winnen, omdat elke bal van de tegenstander tussen de palen op dit moment wel invliegt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:35 schreef Clyde Best het volgende:
Deze jongen is echt het probleem niet. Tuurlijk had hij de 2-0 moeten inkoppen, maar verwachten we nu echt dat hij elke kans die hij krijgt er inschiet? Volgens mij heeft Pelle vorig seizoen ook wel een een kopballetje hier en daar tegen de keeper gekopt. Probleem is gewoon dat we minstens 2 of 3 keer moet scoren willen we winnen, omdat elke bal van de tegenstander tussen de palen op dit moment wel invliegt.
Hallo, open kans voor de keeper, kopt m recht op de keeper.
Had er wel drie moeten maken.
Dan mag je elke wedstrijd scoren, maar is gewoon kak.
Clyde Best
 Clyde Best - maandag 25 augustus 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hallo, open kans voor de keeper, kopt m recht op de keeper.
Had er wel drie moeten maken.
Dan mag je elke wedstrijd scoren, maar is gewoon kak.
Ik zeg toch ook dat hij de 2-0 moet inkoppen. Maar als je zelf de goals zo makkelijk weggeeft, kun je scoren wat je wil, dan ga je nooit een potje winnen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Mitchell gaat ons dit seizoen laten zien dat hij het gaat redden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 15:04 schreef Barabas het volgende:
Mitchell gaat ons dit seizoen laten zien dat hij het gaat redden.
Hoop het voor hem, zou mij positief verrassen dan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Feyenoord heeft opvolger Pellè al in huis

(http://youtu.be/NWF1zGIfe-U)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Te Vrede gaat voor titel: 'Wij zijn wel Feyenoord, hè'

600x400-01706557.jpg

Mitchell te Vrede heeft hoge verwachtingen van dit seizoen met Feyenoord. De spits van de Rotterdammers gaat niet mee in alle kritiek en heeft maar één doel voor ogen: de landstitel.

"Ja, natuurlijk. Wij zijn wel Feyenoord, hè. We gaan echt niet roepen: We zijn blij als we straks tweede zijn geworden. Uiteraard gaan we voor de titel", vertelt Te Vrede, die enorm veel kritiek krijgt maar keurig één op één loopt in de Eredivisie, in gesprek met Voetbal International. "Dat is deze club verplicht aan die trouwe fans die elke week in ons stadion zitten en die ons naar elke uithoek achterna reizen, zelfs naar Oekraïne."

Te Vrede hoopt zelf een belangrijke rol te spelen. "Ik hoop daarin belangrijk te zijn, wat anderen ook mogen roepen. Een voorspelling qua competitietreffers? Nee, daar waag ik me niet aan. Maar ik weet wat ik kan en wat ik wil. En dat is de vaste eerste spits worden in De Kuip."

Dat de jonge aanvaller geen last heeft van plankenkoorts, bleek wel toen hij in het Champions League-duel met Besiktas een strafschop nam en deze feilloos benutte. "Als spits moet je niet voor je verantwoordelijkheden weglopen. Ik ga er staan. Geen probleem. We leven in een harde wereld. De ene dag ben je de hero, de volgende dag de zero. Maar wat voor mij vaststaat, is dat ik heel erg geloof in mezelf."
Bron:Soccernews
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Wanne koekwaus!
JanM
 JanM - donderdag 28 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat die jongen ondanks alle kritiek gewoon in zichzelf blijft geloven! Hij staat er bij gebrek aan beter, heeft nauwelijks ervaring en wordt bij de enkels afgezaagd alsof hij er helemaal niets van kan. Dan moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om je zelfvertrouwen daarbij te behouden: respect!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 16:57 schreef JanM het volgende:
Ik hoop dat die jongen ondanks alle kritiek gewoon in zichzelf blijft geloven! Hij staat er bij gebrek aan beter, heeft nauwelijks ervaring en wordt bij de enkels afgezaagd alsof hij er helemaal niets van kan. Dan moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om je zelfvertrouwen daarbij te behouden: respect!
Ik denk dat dat al zijn hele voetbalcarrière zo is. Alleen nu uitvergroot.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Eens met JanM
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Komt ie aan met zijn grootspraak ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 16:57 schreef JanM het volgende:
Ik hoop dat die jongen ondanks alle kritiek gewoon in zichzelf blijft geloven! Hij staat er bij gebrek aan beter, heeft nauwelijks ervaring en wordt bij de enkels afgezaagd alsof hij er helemaal niets van kan. Dan moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om je zelfvertrouwen daarbij te behouden: respect!
Hij kan er ook werkelijk niks van !!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Tegen wie heb je het L..(?)
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 28 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Die goal Zondag was een klasse apart,die komt er wel wacht maar af.
impreza
 impreza - donderdag 28 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Vanavond scoort hij ook weer mischien nog wel vaker.
Barabas
 Barabas - donderdag 28 augustus 2014 - 18:07   quote  deeplink  
4-0 2 keer Te Vrede
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 augustus 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Mitchell Te Vrede Goal ~ Feyenoord vs Zorya Luhansk 1-0 ~ Europa League 2014

(http://youtu.be/TgnNchtgO60)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 augustus 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Held!

#teamMitta
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Goed doelpunt. Weinig bruikbare ballen verder. Zal blijven scoren
beuk
 beuk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Vind toch dat we een andere, snellere spits moeten halen. Hij scoort wel keer op keer laatste tijd, maar als je achter staat heb je niks aan hem. Te langzaam, kan de bal niet bij zich houden etc.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Ongeschikt. Scoort wel, maar mist teveel
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:
Ongeschikt. Scoort wel, maar mist teveel
He! We zijn het eens ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

He! We zijn het eens ...
Vaker dan je denkt. Beter lezen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vaker dan je denkt. Beter lezen.
Tja , ik lees meestal wat ik wil lezen ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja , ik lees meestal wat ik wil lezen ...
Is al heel lang duidelijk.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:25 schreef beuk het volgende:
Vind toch dat we een andere, snellere spits moeten halen. Hij scoort wel keer op keer laatste tijd, maar als je achter staat heb je niks aan hem. Te langzaam, kan de bal niet bij zich houden etc.
we stonden toch gelijk?
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 30 augustus 2014 - 01:22   quote  deeplink  
Verbeek zei zinnige dingen over o.a. Tevrede in VItv.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:03   quote  deeplink  
Ik vind dat Mitchel zich zo goed ontwikkeld dat ik het zonde van het geld zou vinden om een dure Bas Dost te halen. Laten we niet vergeten dat Mitchel amper 10 wedstrijden in de basis heeft gestaan! Die jongen gaat er zeker komen. Maar ik pleit wel voor de komst van een nieuwe (top)spits. Alleen zou ik dan uiteraard voor een heel ander type dan Mitchel/Dost gaan. Dan denk ik dus aan Guidetti of Jelle Vossen (om maar een naam te noemen).
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Dost komt niet en Kazim en Mitchell moeten uitmaken wie de eerste spits wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Toch wel jammer dat er geen spits bij is gekomen..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:43 schreef RenatoBos het volgende:
Toch wel jammer dat er geen spits bij is gekomen..
Zeer jammer als er inderdaad geen spits erbij komt !!.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Ach er heeft nog geen dik wijf gezongen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Tik tok tik tok..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Hoi Bertus
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Tevrede doet mij denken aan de heel jonge Wim Kieft. Die werd ook pas op latere leeftijd de allround spits wat aanvankelijk niemand in hem zag. Kieft ontwikkelde zich van een beperkte goaltjesdief (wel erg veel goaltjes bij ajam) tot een geweldig aanspeelpunt, die ook ieder jaar de nodige goals scoorde. Alleen was Kieft veel jonger, toen zijn carriere begon. Maar na ajam heeft hij ook veel mindere jaren gehad. Hij werd pas echt top in de eredivisie(!) bij die zooi in eindhoven. Het zit er dus nog allemaal in bij Mitchel. Mede omdat die jongen een rotsvast vertrouwen heeft in z'n eigen kwaliteiten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:38 schreef Nick4F het volgende:
Tevrede doet mij denken aan de heel jonge Wim Kieft. Die werd ook pas op latere leeftijd de allround spits wat aanvankelijk niemand in hem zag. Kieft ontwikkelde zich van een beperkte goaltjesdief (wel erg veel goaltjes bij ajam) tot een geweldig aanspeelpunt, die ook ieder jaar de nodige goals scoorde. Alleen was Kieft veel jonger, toen zijn carriere begon. Maar na ajam heeft hij ook veel mindere jaren gehad. Hij werd pas echt top in de eredivisie(!) bij die zooi in eindhoven. Het zit er dus nog allemaal in bij Mitchel. Mede omdat die jongen een rotsvast vertrouwen heeft in z'n eigen kwaliteiten.
Mooie stelling, ik wacht af maar onderstreep dit wel tijd tijd tijd
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mooie stelling, ik wacht af maar onderstreep dit wel tijd tijd tijd
Ben het weer met je eens Piet. Daarom pleit ik ook voor de komst van toch nog een spits. Maar dan wel het liefst een spits die iets anders toevoegt aan onze aanval dan het type Mitchel/Dost.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Wat een kansen, moet er echt 1 (penalty) van in.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
De reactie van Feyenoord-spits Mitchell te Vrede na de wedstrijd FC Twente-Feyenoord (0-0).

600x400-01752382.JPG

Mitchell te Vrede wist vandaag met Feyenoord niet te winnen van FC Twente. De spits van Feyenoord miste in de eerst helft van de wedstrijd een penalty. 'Dat hoort bij het voetbal, zegt de aanvaller tegenover de NOS.

'Het is jammer dat ik de penalty niet benutte. Als ik hem wel had gemaakt, win je misschien en ga je met drie punten terug naar Rotterdam. De penalty was vroeg in de wedstrijd en als je dan mist moet je een knop omzetten en doorgaan, zegt Te Vrede.

'We speelden goed en het is jammer dat we onszelf niet belonen. Vooral de tweede helft waren er een paar goede momenten, maar dan pakt de keeper ze of gaan die kansen naast, aldus de aanvaller. 'We moeten verder kijken en de volgende wedstrijden moeten we winnen.

De transferperiode komt morgennacht ten einde. De spitspositie bij Feyenoord stond lang ter discussie, maar Te Vrede maakt zich geen zorgen. 'Ik weet niet of er nog een speler komt. Morgen na 12 uur kunnen we dat zien, maar ik focus mij op mijzelf en laat mijn benen spreken.

http://nos.nl/video/693261-te-vrede-moest-knop-omzetten.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic









0.0131521