BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
tomson
 tomson - vrijdag 03 augustus 2012 - 02:07   quote  deeplink  
Laters ari
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 23:49 schreef Aartus het volgende:
Waarom hebben duitsers allemaal zo,n grote kop,nou gewoon anders past die grote bek er niet in!
Zelfspot..??
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Ja dat hebben we, wil alleen nog niet betekenen dat duitse moppen op ons slaan maatje. We zijn tukkers verdomme.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
precies ari,proud to be een tukker.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:55 schreef Aartus het volgende:
precies ari,proud to be een tukker.
beetje bijgekomen Aartus van de wedstrijd?
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Ja ari weer bijgekomen , je hebt op zo,n dag toch een beetje meer spanning in je lijf,
maar ik vind t heerlijk om er altijd naar toe te leven,ik verheug me er altijd weer op als twente thuis speelt.trouwens rutten met vitesse onderuit bij anzhi 2-0,sinds z,n vertrek bij twente is t niks meer met m,hij had beter bij de trots van t oosten kunnen blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Sorry Aartus en Ari..
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:25 schreef arikanari het volgende:
Ja dat hebben we, wil alleen nog niet betekenen dat duitse moppen op ons slaan maatje. We zijn tukkers verdomme.
ari is hij een tukker hater of zo,hij reageerd elke keer zo,dat we duitsers zijn.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:06   quote  deeplink  
oke renato excuses geaccepteerd
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

ari is hij een tukker hater of zo,hij reageerd elke keer zo,dat we duitsers zijn.
Nee hij is geen tukker hater, zit gewoon te ouwehoeren. Wen de maar vast aan want dat doen er wel meer hier. Voordeel is weer dat hem een meeuw mag noemen, komt uit zeeland namelijk. Dit maakt het wel leuk hier.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:14   quote  deeplink  
jazekers moet kunnen,een beetje jennen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Dat dacht ik toch, dat maakt dit forum juist net een beetje leuker dan die van twente zelf. Hier kun je af en toe lekker zeiken tegen andersgestemden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:14 schreef Aartus het volgende:
jazekers moet kunnen,een beetje jennen.
Omdat je me lief vind Aartus, voor jouw..
verlepte_bloemen.jpg
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:32   quote  deeplink  
Ik weet niet of je t forum van tubantia kent,onze regionale krant,daar hebben ze ook een twente forum,nou als je daar iets te kritisch bent krijg je de hele strond kar over je heen,echt zo,n mietjes forum,ik haal m,n account er dan ook af daar bij tubantia,sinds ik dit forum heb ontdekt,t is hier een stuk gezelliger.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:34   quote  deeplink  
oh renato bedankt,altijd al willen hebben,jammer dat ze een beetje verwelkt zijn.
Zeeuwse kwaliteit?
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:32 schreef Aartus het volgende:
Ik weet niet of je t forum van tubantia kent,onze regionale krant,daar hebben ze ook een twente forum,nou als je daar iets te kritisch bent krijg je de hele strond kar over je heen,echt zo,n mietjes forum,ik haal m,n account er dan ook af daar bij tubantia,sinds ik dit forum heb ontdekt,t is hier een stuk gezelliger.
Goed om te horen Aartus, was lange tijd zo'n beetje de enigste die hier frequent poste. Mooi dat er een Twente supporter erbij is.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:36   quote  deeplink  
En ari hier krijg je af en toe een bloemetje toegestuurd.Mooi toch.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:36   quote  deeplink  
welkom.jpg
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:39   quote  deeplink  
vanaf volgende week 11 augustus moet je t effe 3weken zonder me doen,ga op vakantie.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:41   quote  deeplink  
dank je ari,t moet nu niet gekker worden ik word hier overladen met kadootjes haha.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:39 schreef Aartus het volgende:
vanaf volgende week 11 augustus moet je t effe 3weken zonder me doen,ga op vakantie.
Dat maakt niet uit, ben zelf ook vaak genoeg effe afwezig door het een of ander. Een mens moet wel een leven hebben natuurlijk.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:41 schreef Aartus het volgende:
dank je ari,t moet nu niet gekker worden ik word hier overladen met kadootjes haha.
Zo zijn we Aartus.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Een bloemetje ui zeeland een warm welkom uit columbia,je kunt hier een beroemdheid worden zie ik.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:42 schreef Aartus het volgende:
Een bloemetje ui zeeland een warm welkom uit columbia,je kunt hier een beroemdheid worden zie ik.
Zo is het maar net. We zijn allemaal beroemdheden hier.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:46   quote  deeplink  
heel wat anders dan t forum op tubantia.Maar moet er zo achterweg m,n vrouw wil er even achter,ik ga maar even olympische spelen kijken,maar kom vanavond zeker terug.
tot straks.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:46 schreef Aartus het volgende:
heel wat anders dan t forum op tubantia.Maar moet er zo achterweg m,n vrouw wil er even achter,ik ga maar even olympische spelen kijken,maar kom vanavond zeker terug.
tot straks.
Ben vanavond, of liever gezegd vanmiddag Colombiaanse tijd weg. Echografie van mijn vrouw en is een kleine Twente spuuporter op komst. De wereld wordt er weer beter op zoals mijn opa zei. Dus ik zal waarschijnlijk te laat thuis zijn om direct te reageren.

Maar kende de Tubantia nog niet, zat eventjes op het officiele twente forum. zal het eens even gaan bekijken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:34 schreef Aartus het volgende:
oh renato bedankt,altijd al willen hebben,jammer dat ze een beetje verwelkt zijn.
Zeeuwse kwaliteit?
Nee man dat zijn Amsterdamse tulpen dat verklaard al een heleboel hè..
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
oh renato,wat is dan wel goed wat uit amsterdam komt.Kun je me niet gewoon zeeuwse mosselen sturen mmmmmm lekker.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:18   quote  deeplink  
ari succes met de echografie,mooi te horen dat deze wereld verrijkt word met een klein tukkertje.oh ja als je tubantia zoekt tik dan tc tubantia in,dan op sport dan op voetbal en dan fc twente,maar voor dat forum moet je ook een account hebben,maar ik zou me de moeite besparen vergeleken met dit forum is dat daar alleen azijn pissen,op dit forum zitten ook supporters van andere clubs,lekker over voetbal lullen en af en toe slapouwehoeren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:11 schreef Aartus het volgende:
oh renato,wat is dan wel goed wat uit amsterdam komt.Kun je me niet gewoon zeeuwse mosselen sturen mmmmmm lekker.
Er komt niks goed uit dat achtergestelde oort..!!

Smakelijk Aartus, hopenlijk is het genoeg..
vagina-cupcakes.jpg
leef je uit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2012 door RenatoBos --
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:50   quote  deeplink  
kijk dit bedoel ik nou,jij begrijpt renato hartelijk bedankt.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:51   quote  deeplink  
jij begrijpt mij bedoel,ik raakte effe t spoor bijster haha.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:51 schreef Aartus het volgende:
jij begrijpt mij bedoel,ik raakte effe t spoor bijster haha.
He Aartus heb net effe gekeken bij TC Tubantia, maar zijn idd. azijn zeikers. Ongelooflijk, wat een schaamte. Ze maken elkaar daar af op zulke kleine details is ongelooflijk. Moeten daar effe reclame maken voor dit forum dacht ik zo.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:51 schreef Aartus het volgende:
jij begrijpt mij bedoel,ik raakte effe t spoor bijster haha.
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:05 schreef arikanari het volgende:

[..]

He Aartus heb net effe gekeken bij TC Tubantia, maar zijn idd. azijn zeikers. Ongelooflijk, wat een schaamte. Ze maken elkaar daar af op zulke kleine details is ongelooflijk. Moeten daar effe reclame maken voor dit forum dacht ik zo.
Dan zit je hier met die azijnzeikers..!!!
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan zit je hier met die azijnzeikers..!!!
Nee hoor, laat dat maar aan mij over. Die jaag ik zo in het harnas dat ze er van gaan huilen. Kan ik ook lekker mijn gal spugen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:12   quote  deeplink  
De reclame is al gemaakt, ben benieuwd.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:15   quote  deeplink  
nee ari dan zitten we hier met die azijn zeikers,t is nu nog leuk,laat ze alsjeblieft daar blijven,ze helpen een heel forum naar de klote er zijn er al veel weggegaan en ik ben de volgende die daar opstapt,en die noemen zich fc twente supporter,ze zijn op die site nog erger dan 020,ers,of t zijn misschien wel geinfiltreerde 020,ers.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:15 schreef Aartus het volgende:
nee ari dan zitten we hier met die azijn zeikers,t is nu nog leuk,laat ze alsjeblieft daar blijven,ze helpen een heel forum naar de klote er zijn er al veel weggegaan en ik ben de volgende die daar opstapt,en die noemen zich fc twente supporter,ze zijn op die site nog erger dan 020,ers,of t zijn misschien wel geinfiltreerde 020,ers.
Lijken idd niet op twente supporters, maar laat ze maar komen. Maak ze met de grond gelijk, zag maar een paar opmerkingen waar ik me in kon vinden. Denk dat juist die mensen er wel op in gaan. Die azijn zeikers willen toch niet door meerdere mensen afgemaakt worden, dat zijn ze snel zat.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:20   quote  deeplink  
nou als ze komen knallen we er even flink op, zijn ze zo weer weg die mietjes kunnen toch niks verdragen,of we sturen renato er op af,laten we m meteen beginnen met zeggen van kutduitsers ze weten niet wat hun overkomt dat word pas lachen hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:20 schreef Aartus het volgende:
nou als ze komen knallen we er even flink op, zijn ze zo weer weg die mietjes kunnen toch niks verdragen,of we sturen renato er op af,laten we m meteen beginnen met zeggen van kutduitsers ze weten niet wat hun overkomt dat word pas lachen hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ik, die zijn geen tegengas gewend. die verklaren de oorlog aan iedereen. Zijn volgens mij nazaten van NSB'ers.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Habe ich meine Name hier gehört..??d:-)
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:33   quote  deeplink  
ari ik heb effe gekeken,en idd je staat er op,ik ben daar ongeveer vijand no 1,mooi dat je t nog even voor me opneemt tegen dat hysterische wijf.ik zal je ook even uitleggen waarom ik hier aartus heet,ik kon geen account aanmaken onder de naam aart,die bleek al te bestaan,zo nu weten die azijnzeikers dat ik nu hier zit,kom maar op azynpissers.
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:33   quote  deeplink  
genau renato herzlich wilkommen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:33 schreef Aartus het volgende:
ari ik heb effe gekeken,en idd je staat er op,ik ben daar ongeveer vijand no 1,mooi dat je t nog even voor me opneemt tegen dat hysterische wijf.ik zal je ook even uitleggen waarom ik hier aartus heet,ik kon geen account aanmaken onder de naam aart,die bleek al te bestaan,zo nu weten die azijnzeikers dat ik nu hier zit,kom maar op azynpissers.
Waarom ben je vijand nummer 1 dan daar? Lees dat die prof. ballo ook niet meer veel goed kan doen. Joh dat hysterisch wijf komt toch niet hierheen, en als ze komt dan merkt ze wel. Lees zulke domme dingen daar is gewoon lachen. Zijn mensen zonder al te veel inteligentie, dat is wel te merken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:33 schreef Aartus het volgende:
genau renato herzlich wilkommen.
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:48 schreef arikanari het volgende:

[..]

Waarom ben je vijand nummer 1 dan daar? Lees dat die prof. ballo ook niet meer veel goed kan doen. Joh dat hysterisch wijf komt toch niet hierheen, en als ze komt dan merkt ze wel. Lees zulke domme dingen daar is gewoon lachen. Zijn mensen zonder al te veel inteligentie, dat is wel te merken.
Hysterische wijven waar waar waar, hier..????d:-))
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hysterische wijven waar waar waar, hier..????d:-))
Die komen misschien nog hier, kan nog lachen worden dan.
Ik ga er vandoor anders redt ik mijn afspraak niet meer.
Gegroet.
tomson
 tomson - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:58   quote  deeplink  
TUKKERS ZIJN RUKKERS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2012 door tomson --
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2012 door Aartus --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe









0.0089840