BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Toch is het raar ouwe....jij zit 15.000 km verder op,ik ben 49 vroeger hadden wij dit niet
Ja, dit is ook de reden hoe ik heir terecht gekomen ben. Omdat ik geen nieuws over mijn clubbie aangeleverd kreeg via de normale kanalen (radio en televisie), ging ik zoeken op internet, en dan is Headliner een perfecte site. Ze verzamelen al het nieuws over de betreffende club en voegen dat samen in 1 overzichtelijk schema. Toen zag ik dat er ook een forum was, eerst alleen maar meegelezen. Maar zag toen dat er slecht over mijn clubbie geschreven werd en toen vloog de vlam in de pan. Ik moest en zou reageren, nou dat heeft zijn uitwerking wel gehad. Was toen gericht tegen Feijenoorders, en mijn commentaar was niet mild. Maar met de tijd wordt je wat milder en ga je de anderen leren kennen, dan weet je ook pas dat sommigen gewoon zaten te ouwehoeren. Nu verslaafd aan deze site, moet af en toe gewoon een pauze nemen, anders wordt het te gek.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Raar idee....jij gaat zo avond eten of niet?.....wij gaan pitten,vindt toch wel bizar
Ja man, is ook wel wennen. Je kunt niet effe praten met je ouwe vrienden, alles moet in de ochtend of de vroege middag.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:40 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik weet niet hoe ik klaargekomen ben,maar kreeg toevallig 2 meiden,ik heb t zeker op z,n hondjes gedaan haha.
Ach meiden zijn papa's kindjes....die van mij zeker
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
He alweer level 8 van het twente cafe, denk ook al waar zijn mijn berichten.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach meiden zijn papa's kindjes....die van mij zeker
Ze zeggen hiero, dat als je een meisje krijgt, je cellen dominanter zijn dan die van je vrouw. weet neit of het bullshit is of waarheid. Maar grappig is het wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:41 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja, dit is ook de reden hoe ik heir terecht gekomen ben. Omdat ik geen nieuws over mijn clubbie aangeleverd kreeg via de normale kanalen (radio en televisie), ging ik zoeken op internet, en dan is Headliner een perfecte site. Ze verzamelen al het nieuws over de betreffende club en voegen dat samen in 1 overzichtelijk schema. Toen zag ik dat er ook een forum was, eerst alleen maar meegelezen. Maar zag toen dat er slecht over mijn clubbie geschreven werd en toen vloog de vlam in de pan. Ik moest en zou reageren, nou dat heeft zijn uitwerking wel gehad. Was toen gericht tegen Feijenoorders, en mijn commentaar was niet mild. Maar met de tijd wordt je wat milder en ga je de anderen leren kennen, dan weet je ook pas dat sommigen gewoon zaten te ouwehoeren. Nu verslaafd aan deze site, moet af en toe gewoon een pauze nemen, anders wordt het te gek.
Ben blij dat ik je ken ouwe....en ik hou je wel op de hoogte(geen Twente)maar slap ouwehoeren man
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben blij dat ik je ken ouwe....en ik hou je wel op de hoogte(geen Twente)maar slap ouwehoeren man
goed man, doen we.
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach meiden zijn papa's kindjes....die van mij zeker
precies neman,die van mij zijn ook echte papa kindjes,dochters geweldig mooi man,papa is altijd nr 1.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:51   quote  deeplink  
Nog niet zolang geleden was jij toch "thuis".......toen ben je met het forum begonnen,kan me vergissen hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:51 schreef Aartus het volgende:

[..]

precies neman,die van mij zijn ook echte papa kindjes,dochters geweldig mooi man,papa is altijd nr 1.
Ik ben gescheiden vriend....heb me meissie elke zaterdag.........is Quality time vriend
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
Nog niet zolang geleden was jij toch "thuis".......toen ben je met het forum begonnen,kan me vergissen hoor
Nee, was daarvoor ook al wel bezig. Maar toen vooral alleen op het twente forum, nu reageer ik zo'n beetje overal. Was lange tijd de enige tukker op dit forum, althans de enige die frequent reageerde. Nu is Aartus ook regelmatig aan het reageren, en dat trekt ook weer anderen. Dus wie weet, misschien wordt het nog wel wat op dit forum.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben gescheiden vriend....heb me meissie elke zaterdag.........is Quality time vriend
Maar pappa is toch nog wel nummer 1?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Ik ga slapen mannen....zo zie je maar dat we onderling kunnen ouwe slapjanissen,zo hoort het ook.......slaap lekker,en Ari eet smakelijk,en voor straks lekker slapen
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:44 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ze zeggen hiero, dat als je een meisje krijgt, je cellen dominanter zijn dan die van je vrouw. weet neit of het bullshit is of waarheid. Maar grappig is het wel.
ari het is gewoon practig,zoals neman al zei meisjes zijn papa kindjes,dus dat is heerlijk,mama heeft niets in te brengen,papa is de held voor dochters,ik ben blij dat ik 2 meiden heb,geweldig papa heeft altijd gelijk haha,zelfs al heb ik geen gelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:56 schreef arikanari het volgende:

[..]

Maar pappa is toch nog wel nummer 1?
Ja Melissa is stapel op me....en ik op haar
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik ga slapen mannen....zo zie je maar dat we onderling kunnen ouwe slapjanissen,zo hoort het ook.......slaap lekker,en Ari eet smakelijk,en voor straks lekker slapen
Rustig aan man, ga je goed. We spreken binnenkort wel weer.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:57 schreef Aartus het volgende:

[..]

ari het is gewoon practig,zoals neman al zei meisjes zijn papa kindjes,dus dat is heerlijk,mama heeft niets in te brengen,papa is de held voor dochters,ik ben blij dat ik 2 meiden heb,geweldig papa heeft altijd gelijk haha,zelfs al heb ik geen gelijk.
Ik ga het meemaken man, met een maandje is ze op deze wereld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:59   quote  deeplink  
Slaap lekker jongens
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben gescheiden vriend....heb me meissie elke zaterdag.........is Quality time vriend
ik ben ook gescheiden nenam,maar zie ze vaak ze wonen vlak bij mij in de buurt,en om de 2 weken weekends,ze kunnen goed met m,n nieuwe vrouw,verdomme nu word ik wel erg open.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Slaap lekker jongens
nenam ook een goede nachtrust.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:00 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik ben ook gescheiden nenam,maar zie ze vaak ze wonen vlak bij mij in de buurt,en om de 2 weken weekends,ze kunnen goed met m,n nieuwe vrouw,verdomme nu word ik wel erg open.
Ach ja, zolang je de adres en bank gegevens niet uitwisseld kan het nog wel. haha.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:00 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik ben ook gescheiden nenam,maar zie ze vaak ze wonen vlak bij mij in de buurt,en om de 2 weken weekends,ze kunnen goed met m,n nieuwe vrouw,verdomme nu word ik wel erg open.
Niks mis mee...sta ik bekend om,ben een emotioneel mannetje
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:58 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ik ga het meemaken man, met een maandje is ze op deze wereld.
je laat t wel even weten wanneer t zover is he ari.dan gooien we t cafe open.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

je laat t wel even weten wanneer t zover is he ari.dan gooien we t cafe open.
Dan open ik en topic ouwe....speciaal voor de kleine kanarie...pffffff heb er wat geopend
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niks mis mee...sta ik bekend om,ben een emotioneel mannetje
geeft niks nemam,we zijn ook maar mensen slaap ze.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

je laat t wel even weten wanneer t zover is he ari.dan gooien we t cafe open.
Ga ik zeker doen, zal het hier in het cafe of in het off-topic vermelden, ga er niet speciaal een topic voor aanmaken blijft een voetbalforum snap je.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Nu ga ik echt weg.....tot morgen
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan open ik en topic ouwe....speciaal voor de kleine kanarie...pffffff heb er wat geopend
Als jullie dat doen is dat goed, als ik het zelf doe staat eht een beetje raar.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Nu ga ik echt weg.....tot morgen
goed man, slaap ze.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:06 schreef Aartus het volgende:

[..]

geeft niks nemam,we zijn ook maar mensen slaap ze.
En zo is het, de perfecte mens moet nog uitgevonden worden.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:18   quote  deeplink  
de perfecte mens bestaat niet ari,gelukkig maar,zo hebben we allemaal onze positieve en negatieve kanten.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:18 schreef Aartus het volgende:
de perfecte mens bestaat niet ari,gelukkig maar,zo hebben we allemaal onze positieve en negatieve kanten.
Precies, hoop ook niet dat hij er komt, want dan ben ik de schlemiel. haha.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 00:55   quote  deeplink  
haha ari dan ben ook de schlemiel.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 04:04   quote  deeplink  
He aartus, zat weer eens even te lezen op dat andere forum, maar dat gekke mannelijke wijf van een jona zit je gewoon te stalken man. Niet normall dat wijf, heb geen enkele zin gelezen die inhoudelijk op het artikel in ging. Dat wijf is gestoord, leeukste is dat ze hier wel mee leest. Dus speciaal voor jou JONA.

JE BENT EEN GESTOORD WIJF, GA EEN HOBBY ZOEKEN OFZO.

Aart, laat je niet gek maken, iedereen denkt er verschillend over het voetbal. Maar dat wijf heeft het lef niet om heir te reageren omdat ze weet dat ze afgemaakt wordt.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 04:04 schreef arikanari het volgende:
He aartus, zat weer eens even te lezen op dat andere forum, maar dat gekke mannelijke wijf van een jona zit je gewoon te stalken man. Niet normall dat wijf, heb geen enkele zin gelezen die inhoudelijk op het artikel in ging. Dat wijf is gestoord, leeukste is dat ze hier wel mee leest. Dus speciaal voor jou JONA.

JE BENT EEN GESTOORD WIJF, GA EEN HOBBY ZOEKEN OFZO.

Aart, laat je niet gek maken, iedereen denkt er verschillend over het voetbal. Maar dat wijf heeft het lef niet om heir te reageren omdat ze weet dat ze afgemaakt wordt.
juist ari maar moet je vandaag maar weer lezen bij tubantia,ze geven mij ook de schuld,dat ik haar hier uitscheld op dit forum en zo,waar heb ik haar hier uitgescholden dan?en dan neem je t op voor ballo en plasper dat die ook steeds afgezeken worden,en als dank krijg je een mes in de rug,dat is nou t verschil met dit forum,ze willen niet zien dat ze geen voetbalargumenten heeft,en gaan ze mij ook afzeiken,ieder keer als ik op dat tubantiaforum verschijn is zei er ook,misschien maar melden bij de redactie van tubantia, ,supporters van dezelfde club zeiken elkaar niet af .nog nooit iets over voetbal gelezen van haar,ze beweert trouwens een man te zijn,ik begrijp er gaan snars meer van,maar ik kom er niet weer op dat forum,kom op zeg ik laat me niet afzeiken,ook ene harry zegt dit forum bezocht te hebben,en zegt dat ik de onschuldige speel,maar waar haalt ie dat vandaan dan?nooit geen argumenten,ik heb hier met niemand problemen,t is gewoon een kliekje bij elkaar dat mij weg wil hebben,ze denken ook nog dat ik die jona ken,volgens mij is t andersom en spannen ze samen met jona,en dat noemen zich twente supporters die elkaar afzeiken,supporters van dezelfde club zeiken elkaar niet af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 14:52   quote  deeplink  
t zijn allemaal kuddedieren daar bij tubantia ze lopen allemaal achter elkaar aan,niemand die de waarheid zegt,oh zo bang om ook aangevallen te worden,nee ik kom er niet weer,nog nooit meegemaakt zoiets,dat dat daar niet gecrontoleerd word?of dat je t kunt melden zoals hier met boudewijn.iedereen kan maar schreeuwen wat ie wil,je kunt elkaar daar van alles toe wensen zonder dat iemand t controleerd.mij zien ze er niet weer.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach je mis niks vriend......Amsterdom sucks ouwe,hoe laat is het nu bij jou?? 3 uur smiddags?
tnLo6.gif
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 15:00   quote  deeplink  
jona moet gewoon haar benen blijven spreiden voor al die meelopers, vind haar erg goedkoop scoren daar op die site..jammer dat ze hier niet meer komt de tyfushoer..
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 14:52 schreef Aartus het volgende:
t zijn allemaal kuddedieren daar bij tubantia ze lopen allemaal achter elkaar aan,niemand die de waarheid zegt,oh zo bang om ook aangevallen te worden,nee ik kom er niet weer,nog nooit meegemaakt zoiets,dat dat daar niet gecrontoleerd word?of dat je t kunt melden zoals hier met boudewijn.iedereen kan maar schreeuwen wat ie wil,je kunt elkaar daar van alles toe wensen zonder dat iemand t controleerd.mij zien ze er niet weer.
Waar is dat...????;))))
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Dat is deze link: http://voetbal.tctubantia.nl/fc-twente

Kijk maar in het artikel Leroy Fer redt twente in extra tijd.
Dat is een mooi voorbeeld voor wat Aartus bedoelde.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja Melissa is stapel op me....en ik op haar
SUPER TOCH!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lul......dat stond er niet...baklap:)
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul......dat stond er niet...baklap:)
Zijn ze goed in, quotes veranderen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul......dat stond er niet...baklap:)
d:-))))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:06 schreef arikanari het volgende:

[..]

Zijn ze goed in, quotes veranderen.
En daar heb ik oprecht een tyfus hekel aan.....tis dat ik Renato mag,en dan druk ik me nog voorzichtig uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Maar onbewust zet hij mij te kakken,.....opbokken daarmee,respecteer mijn posts....ik kan daar echt heel slecht tegen.

Ik heb er 2 gesloopt op ons forum,die hadden daar ook een handje van.....nogmaal Renato is mijn maat
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Maar onbewust zet hij mij te kakken,.....opbokken daarmee,respecteer mijn posts....ik kan daar echt heel slecht tegen.

Ik heb er 2 gesloopt op ons forum,die hadden daar ook een handje van.....nogmaal Renato is mijn maat
kom op jongens een beetje respect voor elkaar,zo beroerd is Nenam toch niet,laten we blij zijn dat ie hier post,hoe groter t forum hoe mooier.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Ik doe alles naar gevoel...en zonder aanziens des persoon,dat breekt me me hele leven al op...zie mijn post in het Ajax cafe
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik doe alles naar gevoel...en zonder aanziens des persoon,dat breekt me me hele leven al op...zie mijn post in het Ajax cafe
maakt niet uit Nenam je bent zoals je bent,de aard van t beestje verander je toch niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe









0.0121669