BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 13:39 schreef arikanari het volgende:

[..]

Wensen komen uit op het Twente forum, niet dan Renato?
Fantastisch dat die kansloze zich hier heeft aangemeld, daar gaan we veel PLEZIER mee beleven Ari..!!!
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Ben benieuwd wanneer het weer reageert.
hippy
 hippy - donderdag 06 september 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Renato...je heb haar weggejaagd...;)))
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 14:53 schreef hippy het volgende:
Renato...je heb haar weggejaagd...;)))
Zou wel typisch is voor het zijn. Ze voert op TC gewoon een heksenjacht op Aartus, erg jammer. Nu beginnen de mensen daar te praten dat ze allebei een ban moeten krijgen, terwijl Aartus wel degelijk inhoudelijk op de artikelen ingaat. Jona echter reageert alleen als Aartus reageert, en uiteraard altijd negatief. Kan me de fustratie van Aartus goed voorstellen, zou er op een zeker moment ook gek van worden. Maar goed, iedereen is anders en dat moet je respecteren.

Ze blijft hier heus nog wel meelezen, zo'n zielig persoon is het wel. Ben je toch eigenlijk niet goed wijs als je dat doet, je weet dat ze negatief over je denken en dan ga je alles tot in de puntjes blijven volgen. Ik zou ze mooi links laten liggen, maar goed.
hippy
 hippy - donderdag 06 september 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 15:21 schreef arikanari het volgende:

[..]

Zou wel typisch is voor het zijn. Ze voert op TC gewoon een heksenjacht op Aartus, erg jammer. Nu beginnen de mensen daar te praten dat ze allebei een ban moeten krijgen, terwijl Aartus wel degelijk inhoudelijk op de artikelen ingaat. Jona echter reageert alleen als Aartus reageert, en uiteraard altijd negatief. Kan me de fustratie van Aartus goed voorstellen, zou er op een zeker moment ook gek van worden. Maar goed, iedereen is anders en dat moet je respecteren.

Ze blijft hier heus nog wel meelezen, zo'n zielig persoon is het wel. Ben je toch eigenlijk niet goed wijs als je dat doet, je weet dat ze negatief over je denken en dan ga je alles tot in de puntjes blijven volgen. Ik zou ze mooi links laten liggen, maar goed.
Hij kan haar ook doodzwijgen...werkt het beste
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 16:02 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij kan haar ook doodzwijgen...werkt het beste
Goed lezen hippy..
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 16:02 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij kan haar ook doodzwijgen...werkt het beste
Dat probeert hij ook wel, maar het lukt hem af en toe niet. Kan ik me ook wel voorstellen als ik zo'n gek achter me aan had lopen zou ik ook af en toe losgaan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 17:15 schreef arikanari het volgende:

[..]

Wel flauw, ik heb helemaal geen PB gehad, wel jammer eigenlijk.
Jaloerse kanarie..d:-))
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jaloerse kanarie..d:-))
Idd. een erg jaloerse kanarie. Maar begrijp het wel, je ging wel even heel erg los op dat andere forum. Zou hier meteen een IP ban zijn denk ik. haha.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 17:58 schreef arikanari het volgende:

[..]

Idd. een erg jaloerse kanarie. Maar begrijp het wel, je ging wel even heel erg los op dat andere forum. Zou hier meteen een IP ban zijn denk ik. haha.
Ach ik hield me nog best in Ari..d:-))
tomson
 tomson - donderdag 06 september 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ik vind Tubantia veel leuker....
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 09:23 schreef hippy het volgende:

[..]

He ventje ff dimmen...ik kom ook uit een dorpje....
;))) kan ik toch ook niks aan doen...;)))
ik bedoelde de twense dorpjes hippz,die boeren gehuchten.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 21:22   quote  deeplink  
hippz is hippy,weer de naast gedrukt.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 19:18 schreef tomson het volgende:
Ik vind Tubantia veel leuker....
ik vind er niks aan,wat een gezeik daar zeg,niet meer normaal man.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 22:48   quote  deeplink  
ik kan geen posts meer van haar vinden zeker verwijderd denk ik.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 23:01   quote  deeplink  
trouwens vrijdag oranje,wat een achterhoede heeft die van gaal samengesteld zeg,maar zien of dat goed gaat komen,heeft van iedereen een profielschets samengesteld,zeker tekenaar geworden haha.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 september 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 19:18 schreef tomson het volgende:
Ik vind Tubantia veel leuker....
ik niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door Nenam_tiL --
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik niet
gewoon een shit forum Nenam,je gaat elkaar als supporters van dezelfde club toch niet afmaken,dat doen wij zelfs niet eens op dit forum,en wij zijn allemaal voor een andere club,maar wel respect voor elkaar,zal wel bij de verharding bij de maatschappij horen,tuurlijk delen we elkaar wel eens een sneer uit,maar wel op een andere manier,op de zevende speeldag ajax- twente,als we winnen ga ik jouw ook een beetje jennen,verliezen we zal t andersom ook gebeuren,dat moet kunnen,ja en bij een gelijkspel valt er niet veel te jennen.ook voor ajax_twente ga ik natuurlijk een beetje ouwehoeren,zonder t respect voor elkaar te verliezen hoort erbij toch,dus lekker ouwehoeren de zevende speeldag.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 00:33   quote  deeplink  
@Nenam we hebben allemaal dezelfde passie,de een is voor feyenoord,de ander voor ajax,en de ander voor psv,maar t gevoel is t zelfde,we hebben allemaal dezelde trots voor onze club,t zit ons allemaal diep in ons hart.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 05:19   quote  deeplink  
Zo net lekker bij hooters geweest, was me daar toch een lekker wijfie, alleen de kont verhouding klopte niet, die had er wat anders inzitten denk ik zo. Wat?? Dat laat ik tot jullie verbeelding over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door arikanari --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 22:39 schreef Aartus het volgende:

[..]

laat haar toch we moeten er niet meer over haar schrijven,anders gaat ze zich zelf nog belanrijk vinden ook,jonass moet gewoon een afgelopen thema zijn hier.we moeten gewoon weer over gaan tot de orde van de dag,reacties op haar positief of negatief,dat is wat ze wil aandacht,en je hebt gelijk renato aan haar taalgebruik te zien komt ze uit een achtergesteld mileu,ik ben ook voor alles uitgemaakt,we kunnen hier met ajaxcieden,feyenoorders,psv ers nog gewoon door een deur,dat is op t twente forum wel anders,supporters van dezelfde club die elkaar voor rotte vis uitmaken,hoe ver ben je dan gezakt,twente is de laatste 5 jaar groot geworden dan krijg je van die succes supporters,vroeger toen t niet goed ging zag je ze in t diekman stadion ook niet,maar nu hebben we er 30000 in t stadion zitten,en dan krijg je van dit soort supporters?????_
+1 je hebt gelijk Aart, gelukkig hebben die twee minkukels elkaar gevonden en hopelijk hebben ze een kut even verder, ik laat ze links leggen voortaan..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 05:19 schreef arikanari het volgende:
Zo net lekker bij hooters geweest, was me daar toch een lekker wijfie, alleen de kont verhouding klopte niet, die had er wat anders inzitten denk ik zo. Wat?? Dat laat ik tot jullie verbeelding over.
Pics PLEASE..!!!!!!!
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 21:20 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik bedoelde de twense dorpjes hippz,die boeren gehuchten.
Is al goed jongen..., zat je uit te dagen...;))))
Hebben ze bij jullie steden dan??? ;)))
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 00:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

gewoon een shit forum Nenam,je gaat elkaar als supporters van dezelfde club toch niet afmaken,dat doen wij zelfs niet eens op dit forum,en wij zijn allemaal voor een andere club,maar wel respect voor elkaar,zal wel bij de verharding bij de maatschappij horen,tuurlijk delen we elkaar wel eens een sneer uit,maar wel op een andere manier,op de zevende speeldag ajax- twente,als we winnen ga ik jouw ook een beetje jennen,verliezen we zal t andersom ook gebeuren,dat moet kunnen,ja en bij een gelijkspel valt er niet veel te jennen.ook voor ajax_twente ga ik natuurlijk een beetje ouwehoeren,zonder t respect voor elkaar te verliezen hoort erbij toch,dus lekker ouwehoeren de zevende speeldag.
+14
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 07:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Is al goed jongen..., zat je uit te dagen...;))))
Hebben ze bij jullie steden dan??? ;)))
Haha, oud grapje.

Nee je hebt een visum nodig, hoe vaak ik die niet gehoord heb.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Heerlijk man, wat een lekker begin van deze dag. Kan lekker mijn fustratie afreageren op ene Vino??? Doet me denken aan die Mitch Amsterdom, alleen die had een beetje meer niveau. Maar goed, er niets zo lekker als wakker worden en lekker te kunnen af reageren.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Utrecht maakt fouten, Twente moet bloeden
Artikel uit de Twentsche Courant Tubantia van 7 september 2012

FC Twente en FC Utrecht zijn even geen vrienden. Utrecht wil geen Twente-supporters toelaten bij de wedstrijd op 18 november, omdat het na de wedstrijd van vorig jaar uit de hand liep tussen Twente-aanhangers en Utrecht-supporters. FC Utrecht vreest voor herhaling. De KNVB betreurt de beslissing.

FC Twente vindt het besluit ongelukkig. Tenslotte hadden de rellen bij de wedstrijd op 4 december vorig jaar door de lokale autoriteiten voorkomen kunnen worden als er niet allerlei fouten waren gemaakt.
Zo was de wedstrijd door de Utrechtse burgemeester Wolfsen ten onrechte niet als risicovol beoordeeld. De fouilleringen door Utrecht- en Twente-stewards stelde niks voor, waardoor vuurwerk naar binnen kon worden gesmokkeld.

Toen de rellen uitbraken, kwam de ME veel te laat om nog orde op zaken te stellen. De oorzaken van de ongeregeldheden zijn onderzocht door het Auditteam Voetbal en Veiligheid. Het is bekend waar het fout is gegaan en ook wat kan worden gedaan om herhaling te voorkomen. Toch durft Utrecht het op 18 november niet aan. Wij zien ons genoodzaakt het uitvak leeg te laten. De ongeregeldheden vorig jaar zijn ontstaan nadat supporters van FC Twente vuurwerk gooiden. Dit werkte als olie op het vuur. Dat het dit seizoen wederom tot een escalatie komt tussen beide supportersgroepen willen wij koste wat het kost voorkomen. Uit veiligheidsoverwegingen is het in onze ogen verstandiger om de wedstrijd dit seizoen zonder uitpubliek te spelen, zegt algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht.

FC Twente wijst op de fouten die toen zijn gemaakt. Het auditteam heeft maatregelen geadviseerd om in de toekomst ongeregeldheden te voorkomen. Het is jammer dat deze adviezen niet op hun waarde kunnen worden getest door het besluit van FC Utrecht, zegt een woordvoerder van FC Twente.

Uit het onderzoek blijkt dat de risicos van de wedstrijd op 4 december 2011 niet goed zijn ingeschat.
Terwijl duidelijk was dat er een uitzonderlijke situatie zou kunnen ontstaan. Er waren aanwijzingen dat zestig leden van de harde kern van FC Twente naar de wedstrijd zouden gaan. Dat doen ze zelden. Deze harde kern staat erom bekend dat ze de kans op geweld pakken als die zich voordoet, aldus het onderzoek.

Toen het geweld losbarstte, kwam de ME onder meer door interne problemen veel te laat. Ook de fouillering deugde niet, waardoor, zoals gesteld, vuurwerk het stadion kon worden binnengesmokkeld. Het onderzoeksteam beseft dat het gemakkelijker is om vuurwerk onder dikke winterkleding mee te nemen, maar beide clubs zijn ook niet in staat gebleken elf spandoeken van 2 bij 3 meter met de tekst Fuck Eredivisie Live en een bijna professionele filmcamera te ontdekken. De rellen ontstonden toen Twente met 5-0 voorstond (eindstand 6-2).

De situatie op de tribunes en buiten het stadion was zo bedreigend dat scheidsrechter Reinold Wiedemeijer rond de 64e minuut de wedstrijd een kwartiertje stillegde. Dat gebeurde op last van de clubleiding van FC Utrecht, die de veiligheid van de supporters niet langer kon garanderen.

Het onderzoeksteam constateert dat de directe aanleiding tot de ongeregeldheden het gooien van vuurwerk vanuit het Twente-vak naar de Utrecht-supporters was. Ondanks beveiligingscameras kon hiervoor niemand worden aangehouden. Dat komt door de techniek die supporters toepassen. Supporters gaan vaak dicht om de persoon staan die het vuurwerk afsteekt. Vervolgens wordt het vuurwerk snel doorgegeven. Ook wordt bewust voor een moment gekozen dat veel supporters juichen en druk bewegen waarna het vuurwerk naar de tegenpartij wordt gegooid.

Bij de relwedstrijd bleek een nieuw type voetbalvandaal op te treden: de gelegenheidshooligan. De meeste van de 77 aangehouden relschoppers bleken first offenders. Ze misdroegen zich voor het eerst tijdens een voetbalwedstrijd. Wel hadden de meesten eerder politiecontact omdat ze de openbare orde verstoorden of lid waren van een problematische jeugdgroep.

Nadat het vuurwerk was gegooid kwamen in no time zestig tot tachtig supporters van de Bunnikside-tribune. Buiten het stadion groeide deze groep binnen de kortste keren tot tweehonderd relschoppers. Tijdens de ongeregeldheden werden door politieagenten waarschuwingsschoten gelost. Supporters bekogelden hen met stenen.

Een politieheli hield de schermutselingen in de gaten en de ME voerde charges uit. Er werden bushokjes en autos vernield. Uiteindelijk konden 96 van de opgepakte supporters worden bestraft met een landelijk stadionverbod: 84 voor Utrechters, 12 voor Twente-supporters.

Het onderzoeksteam adviseert te investeren in het optimaliseren van de beveiligingscameras buiten het stadion. Doordat de cameras in het stadion hun werk doen, verplaatsen de rellen zich naar buiten.

Tussen Twente en Utrecht zit sindsdien nog wat oud zeer. Van Schaik: Over de wijze waarop FC Twente om is gegaan met de situatie. Het heeft ons oprecht verbaasd dat de leiding van Twente tot op heden op geen enkele wijze blijk heeft gegeven dat zij het betreuren wat erop 4 december is voorgevallen.

Volgens FC Twente klopt dat niet. We hebben de volgende dag op onze website gezet dat we de ongeregeldheden ernstig betreuren. Overigens hebben zich daarna bij de thuiswedstrijd, op 26 februari dit jaar, geen incidenten voorgedaan. Die wedstrijd werd door honderdvijftig FC Utrecht-supporters bezocht. Ook op 3 februari volgend jaar zijn de supporters van FC Utrecht welkom in Enschede.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 05:19 schreef arikanari het volgende:
Zo net lekker bij hooters geweest, was me daar toch een lekker wijfie, alleen de kont verhouding klopte niet, die had er wat anders inzitten denk ik zo. Wat?? Dat laat ik tot jullie verbeelding over.
PICS PLEASE..!!!!!
d:-)
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Oh aj sorry zal effe kijken of ik wat pics kan krijgen van die tent. Een ogenblikje geduld alstublieft.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:10   quote  deeplink  
17297_184920_28.jpg
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
hooters-postcard.jpg
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Dit zijn actuele plaatjes vanuit bogota, de rest waren te klein van formaat, maar denk dat je nu wel een idee hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ik hoef dus niet naar Colombia op vakantie, er zit niet een blondje tussen..!!
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 18:17   quote  deeplink  
De enige blondjes die je hier vindt, hebben het gekleurd. Iedere Colombiaan heeft van nature zwart of bruin haar, maar vooral zwart haar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Denk dat ik ook die kant maar opga
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Denk dat ik ook die kant maar opga
Je kunt hier goed wezen Nenam.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:45 schreef arikanari het volgende:

[..]

Je kunt hier goed wezen Nenam.
Geloof ik graag vriend,maar dan moet ik mijn kind achterlaten,die krijg ik never mee....gaat niet lukken dus
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 07:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Is al goed jongen..., zat je uit te dagen...;))))
Hebben ze bij jullie steden dan??? ;)))
jazekers,amsterdam ligt tdichste bij.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geloof ik graag vriend,maar dan moet ik mijn kind achterlaten,die krijg ik never mee....gaat niet lukken dus
Nee, dat snap ik. Zou mijn kind ook niet achterlaten.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

jazekers,amsterdam ligt tdichste bij.
Hier Aartus is back, dacht dat je een ban had.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:45 schreef arikanari het volgende:

[..]

Je kunt hier goed wezen Nenam.
ari ik kom eraan haal je me op van t vliegveld,kan niet wachten haha.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:29 schreef arikanari het volgende:

[..]

Hier Aartus is back, dacht dat je een ban had.
nee joh effe weinig tijd,maar aan de foto,s te zien zit jij wel goed daar.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 17:12 schreef arikanari het volgende:
Dit zijn actuele plaatjes vanuit bogota, de rest waren te klein van formaat, maar denk dat je nu wel een idee hebt.
hij zit je ons gek te maken,ari?????met die foto,s.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:29 schreef arikanari het volgende:

[..]

Hier Aartus is back, dacht dat je een ban had.
Ken er één die er wel een heeft,hahahahahaha
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:33 schreef Aartus het volgende:

[..]

nee joh effe weinig tijd,maar aan de foto,s te zien zit jij wel goed daar.
Ok dan, kan ik me voorstellen. Dit is ook 1 van mijn laatste berichtjes voor vandaag en daarna moet ik weg. De foto's zijn idd. goed of niet dan. Vraag me alleen wel af of het allemaal echt is, maar goed, who gives a fuck.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ken er één die er wel een heeft,hahahahahaha
Laat me raden, het begint met een V en eindigt op een O?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:43 schreef arikanari het volgende:

[..]

Laat me raden, het begint met een V en eindigt op een O?
Yep
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Ik ga er vandoor jongens, de studenten wachten. Ik spreek jullie van het weekend wel weer. De groeten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 19:44 schreef arikanari het volgende:
Ik ga er vandoor jongens, de studenten wachten. Ik spreek jullie van het weekend wel weer. De groeten.
Is goed man....spreek je
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Denk dat ik ook die kant maar opga
JAAAAAAAAAAAAAA..d:-)
153n092.gif
WOEHOE..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe









0.0196580