BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Na gisteren de belangrijke man te zijn geweest is hij heir dan, ons eerste spelers topic. De man van de penalty en de beslissende goal, zodat we geen penalties hoefde te nemen. Om maar niet te praten over al die dingen die hij heeft laten zien in de Europese wedstrijden ervoor. Klasse speler die nog heel belangrijk voor ons kan worden dit seizoen.

Plaats al je commentaren omtrend Fer, negatief of positief, dit is zijn topic.
bode
 bode - vrijdag 31 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Fer, van hartelijk gefeliciteerd dat je eindelijk bij het grote oranje zit
fantastisch zeer te recht, en met een zeer goeie wedstrijd gisteren avond je was de beste van het veld ga zo door
Lubje
 Lubje - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:09   quote  deeplink  
De nieuwe leider van FC Twente is opgestaan! Fantastisch gespeeld gisteren tegen Bursaspor. Voorop in de strijd, tweemaal scorend, verantwoordelijkheid nemend door de penalty voor zich op te eisen en tijdens de ereronde met de microfoon in de hand de supporters bedanken voor de geweldige ondersteuning in de Veste. SUPER!!!
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:44   quote  deeplink  
fer de tornado van fc twente,de machine,de aanjager,super voetballer,hij heeft een eigen forum verdient,met als beloning oranje,hij wordt nog veel beter let maar op.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Bij Twente is hij echt gegroeid... topspeler aan t worden
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Idd. dit seizoen zou het nog weleens een echte grote kunnen worden. Laten we maar hopen dat hij dan nog een jaar blijft voetballen bij ons.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
FERRRRRRRRRRR//////////////HELDDDDDDDDDD
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:03   quote  deeplink  
FC Twente heeft zich ten koste van Bursaspor gekwalificeerd voor de groepsfase van de Europa League. Een paar knotsgekke minuten in de tweede helft zorgden ervoor dat Twente, waar het vorige week verloor met 3-1, de verlenging bereikte. Hierin verzorgde uitblinker Leroy Fer de bevrijdende 4-1.

De eerste grote kans kwam op naam van Twente-speler Dusan Tadic. De aanvaller dribbelde op fantastische wijze door de defensie van Bursaspor, maar Scott Carson bracht redding. Na 25 minuten kreeg Twente dé kans om de score te openen. Een handsbal van Ömer Erdogan werd geconstateerd en Fer nam plaats achter de bal. Met succes, want de middenvelder schoot de bal tegen de touwen.

Twente was in de rest van de eerste helft wel de bovenliggende partij, maar grote kansen kwamen er niet voor de ploeg van McClaren. Het goal kwam er wel voor Bursaspor. Net voor rust, toen er geen vuiltje aan de lucht hing, maakte Sebastian Pinto diep in de blessuretijd van de eerste helft de gelijkmaker: 1-1.

Vlak na de rust keek Twente bijna tegen een achterstand aan, maar het schot van Gökçek Vederson vloog over de lat. Twente moest twee keer scoren om een verlenging uit het vuur te slepen, maar kansen voor de Tukkers bleven uit. Echter zorgde Robbert Schilder ervoor dat Twente voor verlenging nog maar één treffer hoefde te scoren.

De linkspoot ontving de bal en schoot de bal goed en nauwkeurig tegen de touwen. Het ongelooflijke gebeurde in Enschede, want nog in diezelfde minuut maakte Twente de 3-1. Tadic miste een grote kans, maar invaller Felipe Gutiérrez was in de rebound trefzeker en gaf de toeschouwers reden tot juichen. Diezelfde Gutiérrez bracht veel voetbal met zich mee, toen hij in de ploeg kwam.

Een minuut of vijf later had Twente de score naar 4-1 moeten uitbreiden. Vleugelverdediger Roberto Rosales kwam goed mee op, maar zijn voorzet was voor Luc Castaignos net te scherp om in een leeg doel in te schieten. Twente kreeg vleugels en de sfeer zat er goed in in de Grolsch Veste. Fer liet een kwartiertje voor tijd van zich spreken door op een gevaarlijke positie de bal van Bursaspor te ontfutselen. Het jeugdexponent van Feyenoord kwam in een mooie positie om uit te halen, maar zijn inzet was matig.

Castaignos was na een voorzet van Gutiérrez dicht bij de bevrijdende treffer, maar de kopbal van de van Internazionale overgekomen spits ging naast. Vlak voor het einde van de reguliere speeltijd kreeg Michaël Chrétien Basser van Bursaspor zijn tweede gele kaart en moest hij inrukken. Twente ging de verlenging dus in met een man meer-situatie.

Fer was in de verlenging dicht bij zijn tweede treffer, maar de lat stond zijn afstandschot in de weg. Iets later leek diezelfde Fer zijn uitstekende wedstrijd wél te bekronen met zijn tweede doelpunt, maar ditmaal verdween zijn kopbal aan de verkeerde kant van de paal. Twente was de betere partij, ook in de verlenging, en mogelijkheden bleven komen. Zo ook weer voor Gutiérrez, die van ongeveer negen meter kon binnenschieten, maar zijn schot naast zag gaan.

Diezelfde Gutiérrez zag even later een snoeihard schot van een moeilijke positie via de binnenkant van de paal uit het goal ketsen. Het zat Twente in de afronding allesbehalve mee en McClaren zag zijn ploeg domineren. De tijd begon echter te dringen en het leek aan te gaan komen op strafschoppen. Het was echter de uitblinkende Fer die dit voorkwam. Een fantastische volley van de 22-jarige krachtpatser liet doelman Carson volledig kansloos.

Scoreverloop:
1-0 (25') Leroy Fer (strafschop)
1-1 (45+4') Sebastian Pinto
2-1 (61') Robbert Schilder
3-1 (62') Felipe Gutiérrez
4-1 (116') Leroy Fer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door arikanari --
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 19:45 schreef arikanari het volgende:
Idd. dit seizoen zou het nog weleens een echte grote kunnen worden. Laten we maar hopen dat hij dan nog een jaar blijft voetballen bij ons.
hij moet nog minimaal 1 of 2 jaar blijven,luuk de jong voor 20 miljoen verkocht,wat moet die fer in deze vorm wel niet opbrengen.op dit moment is hij gewoon super goed.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:09 schreef Aartus het volgende:

[..]

hij moet nog minimaal 1 of 2 jaar blijven,luuk de jong voor 20 miljoen verkocht,wat moet die fer in deze vorm wel niet opbrengen.op dit moment is hij gewoon super goed.
Hij is idd. van onschatbare wwarde voor ons op dit moment, en met meer van die kanjers rondt hem, een Tadic, Schilder, Janssen. Kortom we hebben een erg sterk team.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
fer(rarie)!!!!! gutierrez ook niet slecht moet nog ervaring opdoen af en toe een balcontact teveel,een goede techniek zeer goed,doet me een beetje aan ruiz denken,maar moet nog leren maar hij komt er wel.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
precies ari wat ik gisteravond zag gewoon geweldig,dit elftal is weer van t niveau 2010,althans bijna.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
ari ik zit nog steeds vol met adrealine,sinds gisteravond man wat een pot,heerlijk.ik heb t verslag in de krant al wel 100 keer gelezen,ik kan er maar niet genoeg van krijgen,ik ben supertrots,fc twente is mijn passie.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:17 schreef Aartus het volgende:
fer(rarie)!!!!! gutierrez ook niet slecht moet nog ervaring opdoen af en toe een balcontact teveel,een goede techniek zeer goed,doet me een beetje aan ruiz denken,maar moet nog leren maar hij komt er wel.
Die is voor de toekomst, dat moet zijn tijd nog hebben. En vergeet niet dat het een Zuid-Amerikaan is en die hebben ook tijd nodig om te wennen aan het feit dat de familie en vrienden nu ver weg zijn. Is erg lastig voor mensen uit die regio, en daar weet ik alles van. ;-)
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:26 schreef Aartus het volgende:
ari ik zit nog steeds vol met adrealine,sinds gisteravond man wat een pot,heerlijk.ik heb t verslag in de krant al wel 100 keer gelezen,ik kan er maar niet genoeg van krijgen,ik ben supertrots,fc twente is mijn passie.
Ik zelf werd gisteren ook effe helemaal gek, kom al een heel lange tijd neit meer bij de wedstrijden maar volg nog alles op de voet, check dagelijks het nieuws. Eerst het sport nieuws over FC Twente en daarna het gewone nieuws. Door mijn werk en nu het feit dat ik ver weg woon kom en kwam ik er gewoon niet aan toe. Maar goed, niet alle supporters hoeven in het stadion te zitten. Iets dat ik in het diekman met mijn vader en heel vroeger met mijn opa wel deed.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:51   quote  deeplink  
ari t maakt niet uit waar je zit,je bent je afkomst tenminste niet vergeten,er wonen wel meer twente supporters in verre landen,je verloochent je afkomst tenminste niet,eens een tukker altijd een tukker,en dat laat je merken ook,tukkertrots.
Lubje
 Lubje - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Heerlijke gesprekken! Heel kort: het resultaat van gisteren en de manier waarop geeft een geweldige kick!
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:51 schreef Aartus het volgende:
ari t maakt niet uit waar je zit,je bent je afkomst tenminste niet vergeten,er wonen wel meer twente supporters in verre landen,je verloochent je afkomst tenminste niet,eens een tukker altijd een tukker,en dat laat je merken ook,tukkertrots.
Dat nooit, die kleine wordt opgevoed als een echte tukker met colombiaanse roots.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:55 schreef Lubje het volgende:
Heerlijke gesprekken! Heel kort: het resultaat van gisteren en de manier waarop geeft een geweldige kick!
ja man, heb nu nog het gevoel dat ik aan het dromen ben. Twente is de laatste jaren ongelooflijk bezig, die Munsterman is een held man. Wat heeft hij die club weer op de rails gezet man.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:55 schreef Lubje het volgende:
Heerlijke gesprekken! Heel kort: het resultaat van gisteren en de manier waarop geeft een geweldige kick!
ja lubje we zijn gewoon super trots op onze club,geweldig toch!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Wat een kuttopic..!!!!
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wat een kuttopic..!!!!
He denk ook al, topic aangemaakt reageert er geen Feijenoorder. Maar daar is hij is dan, al eerste, Renato. Kon ook geen ander zijn. (Althans Feijenoorder die negatief reageerde) haha. ;-). Als Castaignos er 1 scoort dan maken we er ook 1 voor hem, is dat goed?
Lubje
 Lubje - zaterdag 01 september 2012 - 16:27   quote  deeplink  
En wat dan als Cabral straks iedereen suf speelt?
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 16:27 schreef Lubje het volgende:
En wat dan als Cabral straks iedereen suf speelt?
dan krijgt hij er ook 1, speciaal om de Feijenoorders een beetje te pesten. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Twente = Oud Feyenoord..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 15:28 schreef arikanari het volgende:

[..]

He denk ook al, topic aangemaakt reageert er geen Feijenoorder. Maar daar is hij is dan, al eerste, Renato. Kon ook geen ander zijn. (Althans Feijenoorder die negatief reageerde) haha. ;-). Als Castaignos er 1 scoort dan maken we er ook 1 voor hem, is dat goed?
Als ik zeg dat het niet goed is doe je het juist toch..d:-((
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als ik zeg dat het niet goed is doe je het juist toch..d:-((
Ja maar jullie hebben ook een topic van die marrokaan die ooit bij ons speelde. Je moet wel toegeven dat hij het waard is, hij speelt erg goed voor ons clubbie. Hij verdiend er gewoon 1 na donderdag. Wat een wedstrijd.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:
Twente = Oud Feyenoord..!!!!!
jong feyenoord renato bedoel je,maar wij zijn er blij mee.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 21:33 schreef Aartus het volgende:

[..]

jong feyenoord renato bedoel je,maar wij zijn er blij mee.
He Aart, heb je het pb-tje gelezen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 21:40   quote  deeplink  
feyenoord is wel erg gul voor ons,ze geven ons alle talenten cadeaeu.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 21:40 schreef Aartus het volgende:
feyenoord is wel erg gul voor ons,ze geven ons alle talenten cadeaeu.
Nou cadeau weet ik nog zo niet. Die van Geel is ook niet achterlijk, die kan volgens mij goed praten met zijn tweeling broer van Geel. Allebei knetterhard en zakelijk goed onderlegd.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 02 september 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wat een kuttopic..!!!!
je moet wel fer blijven renato.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 22:43   quote  deeplink  
fer maakte vandaag een vermoeide indruk ,maar kan ook niet anders als je tegen bursaspor je 120 minuten,de pestpokken hebt gelopen.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 01:39 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nou cadeau weet ik nog zo niet. Die van Geel is ook niet achterlijk, die kan volgens mij goed praten met zijn tweeling broer van Geel. Allebei knetterhard en zakelijk goed onderlegd.
ari ik heb nergens gelezen dat we er geld bij moesten doen,en wat denk je van joop als t om de centen gaat,hij wil niet eens een vliegticket voor je betalen plus kaartje hahaha.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 16:27 schreef Lubje het volgende:
En wat dan als Cabral straks iedereen suf speelt?
dan krijgen we een cabral topic lubje haha.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 18:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je moet wel fer blijven renato.
Ferdomme nee..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 16:27 schreef Lubje het volgende:
En wat dan als Cabral straks iedereen suf speelt?
smiley-laughing024.gif
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 01:02   quote  deeplink  
ja renato,ouwe meeuw,lach maar, zie leroy fer,
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 01:03   quote  deeplink  
fer(arie)
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 01:04   quote  deeplink  
ferdomme ja.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:03 schreef Aartus het volgende:
fer(arie)
LOL..
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:03 schreef Aartus het volgende:
fer(arie)
haha, die kende ik nog niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 15:23 schreef arikanari het volgende:

[..]

haha, die kende ik nog niet.
Fermakelijk hè..d:-))
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fermakelijk hè..d:-))
Idd. ik Ferwonder me iedere keer weer.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Fer brengt ons ferder in europa.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 21:32 schreef Aartus het volgende:
Fer brengt ons ferder in europa.
Dat Ferwacht ik ook.
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 19:32 schreef infamous psv het volgende:
Bij Twente is hij echt gegroeid... topspeler aan t worden
Ik vond hem bij fey al goed...zeer dynamisch...
Die hadden ze gewoon moeten houden...
Domme zet...
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ferdomme nee..
Je baalt gewoon dat ie weg is ;)))...had fey zeker nu kunnen helpen...past goed in het spel van koeman...
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 11:48   quote  deeplink  
Fernachelarij
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 09:25 schreef hippy het volgende:

[..]

Je baalt gewoon dat ie weg is ;)))...had fey zeker nu kunnen helpen...past goed in het spel van koeman...
ferhippt nee zeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic









0.0069570