BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ferhippt nee zeg..
een ferdomt goede voetballer.fer.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:03   quote  deeplink  
de ferassing van t seizoen.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:04   quote  deeplink  
een ferademing gewoon.
arikanari
 arikanari - woensdag 05 september 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Gaat helemaal goed komen met hem bij Twente, hopelijk blijft dit nog een extra seizoen.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:29   quote  deeplink  
we fernederen iedere tegenstander ari.
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 03:54   quote  deeplink  
Jippie, mijn 1000e post, die hoort thuis in een helden topic.

Wie had dat Ferwacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door arikanari --
hippy
 hippy - donderdag 06 september 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ferhippt nee zeg..
Grote ontkenning is een bevestiging...das logisch...;)))
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 03:54 schreef arikanari het volgende:
Jippie, mijn 1000e post, die hoort thuis in een helden topic.

Wie had dat Ferwacht.
verdomme ben ik net 1 te laat.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 21:50 schreef Aartus het volgende:

[..]

verdomme ben ik net 1 te laat.
ik bedoel ferdomme.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 03:54 schreef arikanari het volgende:
Jippie, mijn 1000e post, die hoort thuis in een helden topic.

Wie had dat Ferwacht.
die hoort idd thuis in een ferhelden topic.
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 03:54 schreef arikanari het volgende:
Jippie, mijn 1000e post, die hoort thuis in een helden topic.

Wie had dat Ferwacht.
ik haal je wel weer in fer)ari)
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 september 2012 - 02:16   quote  deeplink  
jongens welterusten en tot morgen,goede nachtrust,ferslaap je niet he.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 05:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 00:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik haal je wel weer in fer)ari)
Nou ik post eigenlijk niet om een hoog getal naast mijn naam te hebben staan, viel me gewoon op tijd op. Toch leuk zo'n mijlpaal, en ja ik denk ook wel dat je me inhaalt.
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 03:54 schreef arikanari het volgende:
Jippie, mijn 1000e post, die hoort thuis in een helden topic.

Wie had dat Ferwacht.
Ik
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:46   quote  deeplink  
Ben
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Je
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Aan
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Het
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
In
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Ha
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Len
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 07:48   quote  deeplink  
Sorry hoor...zo'n scheiding wordt je melig van...;))
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 07:48 schreef hippy het volgende:
Sorry hoor...zo'n scheiding wordt je melig van...;))
Goh, meen je dat? haha
hippy
 hippy - zaterdag 08 september 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 15:12 schreef arikanari het volgende:

[..]

Goh, meen je dat? haha
Nee niet echt...;)))
Aartus
 Aartus - zaterdag 08 september 2012 - 22:47   quote  deeplink  
fer afgehaakt bij oranje,een knie blesure,ja dat konden we er nou net niet bij hebben,hoop dat meevalt.
Lubje
 Lubje - zondag 09 september 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Heb zojuist gelezen dat hij vandaag een meniscusoperatie heeft ondergaan. Twee tot zes weken uitgeschakeld. Nou daar zijn we dan lekker mee en natuurlijk bijzonder sneu voor hem zelf. Want ik denk dat hij à.s dinsdag tegen Hongarije in de basis zou hebben gestaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 17:04 schreef Lubje het volgende:
Heb zojuist gelezen dat hij vandaag een meniscusoperatie heeft ondergaan. Twee tot zes weken uitgeschakeld. Nou daar zijn we dan lekker mee en natuurlijk bijzonder sneu voor hem zelf. Want ik denk dat hij à.s dinsdag tegen Hongarije in de basis zou hebben gestaan.
Sneu voor hem....
smiley-laughing024.gif
mag hopen dat ze zijn beide teelballen ook hebben verwijderd, die mag nooit geen kinderen verwekken..!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2012 door RenatoBos --
Aartus
 Aartus - zondag 09 september 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sneu voor hem....
[ afbeelding ]
mag hopen dat ze zijn beide teelballen ook hebben verwijderd, die mag nooit geen kinderen verwekken..!!!!
t zit je nog steeds niet lekker he,een beetje jaloers misschien haha.die renato.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 18:40 schreef Aartus het volgende:

[..]

t zit je nog steeds niet lekker he,een beetje jaloers misschien haha.die renato.
Jaloers...nehh d:-))))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 september 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jaloers...nehh d:-))))
Mag jij jokken ouwe......nee dus
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 23:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mag jij jokken ouwe......nee dus
OH-RLY-FUNNY-FORUM-PICS.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 10 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2012 - 23:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vroeg toch niet om je foto ouwe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 10 september 2012 - 00:16   quote  deeplink  
Stuur D. even naar specsavers vriend.........doe ook maar niet,hahahahahaha....laat haar maar in die waan.
Tering ben jij lelijk ouwe
Aartus
 Aartus - maandag 10 september 2012 - 00:19   quote  deeplink  
waarom die haat tegen fer?,el amadi,paul bosvelt gingen van fc twente naar feyenoord,van halst,boschker,ronald de boer van ajax naar twente,en toen weer terug naar ajax,engelaar naar psv,oh ja theo janssen ook naar ajax,ze werden hier nooit uitgefloten,we accepteerden het,dat is nu voetbal als je denkt bij een andere club meer kunt bereiken,en misschien meer geld kunt verdienen,beste renato dan gun je fer toch niet dat ie z,n teeltballen ook nog kwijtraakt,nee renato dat is voetbal,niemand maar dan ook niemand kent nog clubliefde,die tijd is voorbij,maar vind t jammer dat je zo op fer reageerd,toch blijf je m,n maat?echt renato altijd scherp,alleen ben ik t nu niet met je eens.ouwe meeuw,je kunt ook niet laten he.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 00:19 schreef Aartus het volgende:
waarom die haat tegen fer?,el amadi,paul bosvelt gingen van fc twente naar feyenoord,van halst,boschker,ronald de boer van ajax naar twente,en toen weer terug naar ajax,engelaar naar psv,oh ja theo janssen ook naar ajax,ze werden hier nooit uitgefloten,we accepteerden het,dat is nu voetbal als je denkt bij een andere club meer kunt bereiken,en misschien meer geld kunt verdienen,beste renato dan gun je fer toch niet dat ie z,n teeltballen ook nog kwijtraakt,nee renato dat is voetbal,niemand maar dan ook niemand kent nog clubliefde,die tijd is voorbij,maar vind t jammer dat je zo op fer reageerd,toch blijf je m,n maat?echt renato altijd scherp,alleen ben ik t nu niet met je eens.ouwe meeuw,je kunt ook niet laten he.
Beetje om jullie te stangen natuurlijk en omdat ie het bij mij zwaar verbruid heeft..je begrijpt me heus wel maat en prettig dat je het eens niet eens ben, ik snap je standpunt en nu zijn allen eraf..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 00:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
Stuur D. even naar specsavers vriend.........doe ook maar niet,hahahahahaha....laat haar maar in die waan.
Tering ben jij lelijk ouwe
Fotootje van jouw plaatsen dan..!!d:-)
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 september 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Fer stoort zich aan uitspraken van Van Geel
Feyenoord nieuws

Leroy Fer heeft zich gestoord aan uitlatingen van Martin van Geel in het weekblad VI. De technisch directeur van Feyenoord liet daarin optekenen 'dat Fer nogal in de weer is met z'n mobiele telefoon'. Van Geel denkt dat na Fer, Castaignos en Cabral ook Kelvin Leerdam in beeld is bij FC Twente, het zou de vierde door Feyenoord opgeleide speler kunnen worden die naar Enschede verkast.
'Dit verhaal is onzin', reageert Fer, die herstellende is van een knieblessure. 'Ik vind dat Martin van Geel zich bezig moet houden met Feyenoord en zijn spelers en niet met FC Twente. Zoals ik mij nu ook bezig houd met FC Twente.'

Fer zou zijn voormalige ploeggenoten van Feyenoord aanraden naar Enschede te verkassen. Feyenoord probeert juist de komende weken Kelvin Leerdam, die een aflopend contract heeft in De Kuip, langer te binden. Fer lacht om de verhalen dat hij betrokken is bij de komst van de Feyenoorders. 'Feyenoord zal ik altijd blijven volgen, dit is echt grote onzin', zegt de international.

zo zie je maar wat een viezo gore graflul die fer is. wat een minne hond
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 september 2012 - 13:31   quote  deeplink  
zwaar ondankbaar. hij heeft alles te danken aan feyenoord. en zie hierboven...
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 15:24   quote  deeplink  
Wou dit net gaan posten, maar je was er eerder mee. Nou de oorlog is begonnen of niet dan?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 15:24 schreef arikanari het volgende:
Wou dit net gaan posten, maar je was er eerder mee. Nou de oorlog is begonnen of niet dan?
fer heeft het een beetje verbruikt in rotterdam. verder vind ik het allemaal grote onzin. denk weer behoorlijk uit zijn verband gerukt. maar ja, als we een 'overloper' kunnen fucken waarom niet dan... hahahaha
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 17:50 schreef FR-Han het volgende:

[..]

fer heeft het een beetje verbruikt in rotterdam. verder vind ik het allemaal grote onzin. denk weer behoorlijk uit zijn verband gerukt. maar ja, als we een 'overloper' kunnen fucken waarom niet dan... hahahaha
Ach ja, ken je langer als vandaag, haha. Ik snap jullie fustratie, en je hebt wel een beetje gelijk. Cabral vertelde tegen een journalist dat hij na een gesprek met Fer besloten had om te komen. Dus dat hij beweert dat het allemaal grote onzin is klopt niet helemaal. Maar goed, die van Geel is ook geen lievertje en hij had harder kunnen onderhandelen, dus een te hoge prijs kunnen vragen, dan had Twente ze nooit gekocht. Hij is gewoon een spelletje aan het spelen. Wat dat betreft mag ik hem wel, hij heeft denk ik hetzelfde karakter als Munsterman. Nu maar hopen voor jullie dat hij goede zaken blijft doen en dat hij Feijenoord er na deze slechte jaren weer bovenop gaat krijgen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 september 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 17:56 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ach ja, ken je langer als vandaag, haha. Ik snap jullie fustratie, en je hebt wel een beetje gelijk. Cabral vertelde tegen een journalist dat hij na een gesprek met Fer besloten had om te komen. Dus dat hij beweert dat het allemaal grote onzin is klopt niet helemaal. Maar goed, die van Geel is ook geen lievertje en hij had harder kunnen onderhandelen, dus een te hoge prijs kunnen vragen, dan had Twente ze nooit gekocht. Hij is gewoon een spelletje aan het spelen. Wat dat betreft mag ik hem wel, hij heeft denk ik hetzelfde karakter als Munsterman. Nu maar hopen voor jullie dat hij goede zaken blijft doen en dat hij Feijenoord er na deze slechte jaren weer bovenop gaat krijgen.
eens!! bij deze vind ik jou de beste tukkert die ik kent! lol
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 19:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

eens!! bij deze vind ik jou de beste tukkert die ik kent! lol
Haha, is gewoon logisch de zaak bekijken. Zal altijd op en top Twente fan zijn, maar spelers zijn maar passanten (althans in het hedendaagse voetbal). Ik was ook erg boos toen de Jong ineens weg moest en slecht begon te praten over FCT. Dan gaat je bloed gewoon effe koken.
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 13:31 schreef FR-Han het volgende:
zwaar ondankbaar. hij heeft alles te danken aan feyenoord. en zie hierboven...
als t werkelijk waar is,niet bepaald netjes van m,als ie straks bij ons weggaat flikt ie t zelfde,wij hadden destijdts de zelfde frustatie met fred rutten,engelaar,scziommer,assistent trainer ten hag,alles plukte ie hier weg,en als t m was gelukt was had ie nog meer weggeplukt,wij hadden toen dezelfde woede als jullie nu met fer,die rutten komt er hier onder munsterman van z,n levensdagen nooit meer in.maar ja sport waar veel geld in omgaat worden vieze spelletjes gespeelt.
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 20:11 schreef Aartus het volgende:

[..]

als t werkelijk waar is,niet bepaald netjes van m,als ie straks bij ons weggaat flikt ie t zelfde,wij hadden destijdts de zelfde frustatie met fred rutten,engelaar,scziommer,assistent trainer ten hag,alles plukte ie hier weg,en als t m was gelukt was had ie nog meer weggeplukt,wij hadden toen dezelfde woede als jullie nu met fer,die rutten komt er hier onder munsterman van z,n levensdagen nooit meer in.maar ja sport waar veel geld in omgaat worden vieze spelletjes gespeelt.
+1965
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 13:31 schreef FR-Han het volgende:
zwaar ondankbaar. hij heeft alles te danken aan feyenoord. en zie hierboven...
ja hier heb je wel een punt.weinig tegen in te brengen.
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 19:37 schreef arikanari het volgende:

[..]

Haha, is gewoon logisch de zaak bekijken. Zal altijd op en top Twente fan zijn, maar spelers zijn maar passanten (althans in het hedendaagse voetbal). Ik was ook erg boos toen de Jong ineens weg moest en slecht begon te praten over FCT. Dan gaat je bloed gewoon effe koken.
ja die de jong begon ook opeens met stront te smijten,hij was naar t ek geweest met de grote jongens,en meneer voelde zich plotseling te groot voor fc twente,gelukkig hebben we nog goed wat centen kunnen beuren voor m.
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 21:12 schreef Aartus het volgende:

[..]

ja die de jong begon ook opeens met stront te smijten,hij was naar t ek geweest met de grote jongens,en meneer voelde zich plotseling te groot voor fc twente,gelukkig hebben we nog goed wat centen kunnen beuren voor m.
De duurste verkoop van FCT ooit, dus wat dat betreft ben ik er nu al nit meer zo rouwig om.
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 21:18 schreef arikanari het volgende:

[..]

De duurste verkoop van FCT ooit, dus wat dat betreft ben ik er nu al nit meer zo rouwig om.
En daarbij hij was een leuke voetballer voor fc twente,maar om nou te zeggen dat ie al een topper was nee,20 miljoen voor zo,n speler,joop lacht zich een ongeluk.
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Dat denk ik ook, hij zegt nu van die goals komen nog wel. Zou toch wat zijn als hij eht niet waar kan maken daar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic









0.0067548