BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 22:03 schreef arikanari het volgende:
Dat denk ik ook, hij zegt nu van die goals komen nog wel. Zou toch wat zijn als hij eht niet waar kan maken daar.
scziommer,elia,braafheid,engelaar allemaal mislukt in de bundesliga,en trainer fred rutten niet te vergeten.ik moet t nog zien met luuk de jong,ik heb zo m,n twijfels.
Aartus
 Aartus - donderdag 13 september 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 13:31 schreef FR-Han het volgende:
zwaar ondankbaar. hij heeft alles te danken aan feyenoord. en zie hierboven...
weet wat t is fr han,fc twente wil graag een bepaalde speler van feyenoord,ik denk gewoon dat munsterman zegt fer bel je maatje effe op dat ie naar fc twente moet komen,tenminste ik denk dat t zo gaat,als dat echt zo is laat fer zich mooi voor t karretje spannen,in rotterdam hoeft fer tenminste niet meer te komen,alhoewel ik als fc twente supporter wel erg blij met m ben,maar ik begrijp jullie ergenis,ik zou als t andersom geweest was precies dezelfde ergenis hebben gehad,maar wijn supporters van een bepaalde club,en daar hebben die spelers schijt aan,ook al hebben ze alles te danken aan een club,dat is nu eenmaal de realiteit fr han.
arikanari
 arikanari - vrijdag 14 september 2012 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 22:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

weet wat t is fr han,fc twente wil graag een bepaalde speler van feyenoord,ik denk gewoon dat munsterman zegt fer bel je maatje effe op dat ie naar fc twente moet komen,tenminste ik denk dat t zo gaat,als dat echt zo is laat fer zich mooi voor t karretje spannen,in rotterdam hoeft fer tenminste niet meer te komen,alhoewel ik als fc twente supporter wel erg blij met m ben,maar ik begrijp jullie ergenis,ik zou als t andersom geweest was precies dezelfde ergenis hebben gehad,maar wijn supporters van een bepaalde club,en daar hebben die spelers schijt aan,ook al hebben ze alles te danken aan een club,dat is nu eenmaal de realiteit fr han.
Denk niet dat Fer de onderhandelingen start, maar hij zal zeker een positief verhaal overbrengen als er om advies gevraagd wordt. Het is tenslotte ook in zijn belang dat hij een goed team om zich heen heeft.
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 september 2012 - 11:50   quote  deeplink  
dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen,joop start de onderhandelingen,en laat fer een positief advies uitbrengen,om de desbetreffende speler over de streep te trekken.
tomson
 tomson - vrijdag 14 september 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Ferhelderend allemaal.
arikanari
 arikanari - vrijdag 14 september 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Column: Leroy Fer, verdrietig en unfair
Je bent Hier: FC Twente » Columns » Column: Leroy Fer, verdrietig en unfair

Leroy Fer (22) krijgt weinig cadeau, zo bleek afgelopen week. Als jonge Feyenoorder zwom hij tegen de verlammende stroom der torenhoge verwachtingen in, die een kolkende Kuip veroorzaakt. Op eigen kracht kwam de middenvelder bovendrijven; hij werd vice-aanvoerder en international (in augustus 2010, tijdens die reserveswedstrijd tegen Oekraïne). Na wikken, wegen en moeizaam onderhandelen, koos Fer voor FC Twente. Beter voor zijn ontwikkeling, beter voor zijn financiële toekomst. Hij maakte de keuze vroeg bekend en zou zijn mouwen tot de laatste minuut opstropen voor Feyenoord.
Dat was echter niet wat door clubliefde verblinde fanaten wilden zien en horen. De jongeling werd fysiek bedreigd en kreeg een rouwkaart met zijn eigen naam erop. Nog altijd beweegt Fer zich niet meer vrijelijk in zijn geliefde Rotterdam.

Geld verdienen
Interessant wat rapper Winne deze week in het magazine van NUsport zegt. Winne, een Feyenoord-fan die Fer, maar ook Jerson Cabral, Royston Drenthe en Georginio Wijnaldum persoonlijk kent. Een Feyenoord-hart houden ze altijd. Maar geld verdienen is in deze maatschappij superbelangrijk, dat hebben zij niet verzonnen. Dus als je uit een achterstandswijk komt en je krijgt de kans om ervoor te zorgen dat je moeder nooit meer hoeft te werken voor jou en je broertjes en zusjes, dan kun je over clubliefde praten wat je wilt. Hoeveel houd jij van je moeder? Bij Twente werd Fer, door de clubleiding opgezadeld met het predicaat toekomstig leider, gestald bij zelfbenoemd topruiter Co Adriaanse. Die merkte denigrerend op dat hij geen tweede accu had besteld en zette hem op de bank. Toen Fer daar eenmaal afkwam, was het te laat. Twente duikelde naar de zesde plek, Feyenoord werd tweede en de hoon was groot. De jonge volwassene zelf gaf echter geen krimp. Hij zocht de schuld bij zichzelf. Uitvoerig sprak hij daarover met zijn vader en met Steve McClaren, de opvolger van Adriaanse.

Elan
Met rechte rug meldde Fer zich vervolgens weer in Enschede. Als een man ging hij voorop in de strijd, met het elan van een leider nam hij Twente bij de hand en Louis van Gaal selecteerde hem voor de interland tegen Turkije. Daar zat Fer in Noordwijk, zelfbewust, met een ouder gezicht dan dat van een 22-jarige.
Dit voelt als mijn debuut, sprak hij, nu ben ik er echt klaar voor. Dat bleek; met verve verving hij oud-ploegmaat Jordy Clasie kort na rust. De zwaarbevochten stap richting top leek hij een paar dagen later af te maken tegen Hongarije. Voor het oog van de internationale voetbalwereld zou hij in Boedapest de schroom definitief van zich afschudden. Helaas bleek er in die knie iets kapot te zijn gegaan. Diagnose: zes weken eruit.

Furieus
Clasie slaagde vervolgens voor zijn herexamen tegen Hongarije en bij Twente werd de grote belofte uit Chili (Felipe Gutierrez) van stal gehaald, maar voor het meest pijnlijke moment zorgde een gefrustreerde Martin van Geel. De 51-jarige bestuurder van Feyenoord suggereerde dat Fer probeerde om Kelvin Leerdam, in navolging van Cabral en Luc Castaignos, over te halen om van Feyenoord naar Twente over te stappen. Fer werd terecht furieus; Van Geels suggestie kan zorgen voor nieuwe doodsbedreigingen. Een nachtmerrie (citaat McClaren) zal de afgelopen week niet zijn geweest voor Fer, hij heeft voor hetere vuren gestaan. Maar een beetje verdrietig was het wel dat juist hij vlak voor zijn internationale doorbraak weer keihard met zijn neus op het feit werd gedrukt dat de voetbalwereld allesbehalve fair is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 september 2012 door arikanari --
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 september 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 15:07 schreef arikanari het volgende:
Column: Leroy Fer, verdrietig en unfair
Je bent Hier: FC Twente » Columns » Column: Leroy Fer, verdrietig en unfair

Leroy Fer (22) krijgt weinig cadeau, zo bleek afgelopen week. Als jonge Feyenoorder zwom hij tegen de verlammende stroom der torenhoge verwachtingen in, die een kolkende Kuip veroorzaakt. Op eigen kracht kwam de middenvelder bovendrijven; hij werd vice-aanvoerder en international (in augustus 2010, tijdens die reserveswedstrijd tegen Oekraïne). Na wikken, wegen en moeizaam onderhandelen, koos Fer voor FC Twente. Beter voor zijn ontwikkeling, beter voor zijn financiële toekomst. Hij maakte de keuze vroeg bekend en zou zijn mouwen tot de laatste minuut opstropen voor Feyenoord.
Dat was echter niet wat door clubliefde verblinde fanaten wilden zien en horen. De jongeling werd fysiek bedreigd en kreeg een rouwkaart met zijn eigen naam erop. Nog altijd beweegt Fer zich niet meer vrijelijk in zijn geliefde Rotterdam.

Geld verdienen
Interessant wat rapper Winne deze week in het magazine van NUsport zegt. Winne, een Feyenoord-fan die Fer, maar ook Jerson Cabral, Royston Drenthe en Georginio Wijnaldum persoonlijk kent. Een Feyenoord-hart houden ze altijd. Maar geld verdienen is in deze maatschappij superbelangrijk, dat hebben zij niet verzonnen. Dus als je uit een achterstandswijk komt en je krijgt de kans om ervoor te zorgen dat je moeder nooit meer hoeft te werken voor jou en je broertjes en zusjes, dan kun je over clubliefde praten wat je wilt. Hoeveel houd jij van je moeder? Bij Twente werd Fer, door de clubleiding opgezadeld met het predicaat toekomstig leider, gestald bij zelfbenoemd topruiter Co Adriaanse. Die merkte denigrerend op dat hij geen tweede accu had besteld en zette hem op de bank. Toen Fer daar eenmaal afkwam, was het te laat. Twente duikelde naar de zesde plek, Feyenoord werd tweede en de hoon was groot. De jonge volwassene zelf gaf echter geen krimp. Hij zocht de schuld bij zichzelf. Uitvoerig sprak hij daarover met zijn vader en met Steve McClaren, de opvolger van Adriaanse.

Elan
Met rechte rug meldde Fer zich vervolgens weer in Enschede. Als een man ging hij voorop in de strijd, met het elan van een leider nam hij Twente bij de hand en Louis van Gaal selecteerde hem voor de interland tegen Turkije. Daar zat Fer in Noordwijk, zelfbewust, met een ouder gezicht dan dat van een 22-jarige.
Dit voelt als mijn debuut, sprak hij, nu ben ik er echt klaar voor. Dat bleek; met verve verving hij oud-ploegmaat Jordy Clasie kort na rust. De zwaarbevochten stap richting top leek hij een paar dagen later af te maken tegen Hongarije. Voor het oog van de internationale voetbalwereld zou hij in Boedapest de schroom definitief van zich afschudden. Helaas bleek er in die knie iets kapot te zijn gegaan. Diagnose: zes weken eruit.

Furieus
Clasie slaagde vervolgens voor zijn herexamen tegen Hongarije en bij Twente werd de grote belofte uit Chili (Felipe Gutierrez) van stal gehaald, maar voor het meest pijnlijke moment zorgde een gefrustreerde Martin van Geel. De 51-jarige bestuurder van Feyenoord suggereerde dat Fer probeerde om Kelvin Leerdam, in navolging van Cabral en Luc Castaignos, over te halen om van Feyenoord naar Twente over te stappen. Fer werd terecht furieus; Van Geels suggestie kan zorgen voor nieuwe doodsbedreigingen. Een nachtmerrie (citaat McClaren) zal de afgelopen week niet zijn geweest voor Fer, hij heeft voor hetere vuren gestaan. Maar een beetje verdrietig was het wel dat juist hij vlak voor zijn internationale doorbraak weer keihard met zijn neus op het feit werd gedrukt dat de voetbalwereld allesbehalve fair is.
tjsa,wat moet je hier nog opzeggen,duidelijk toch.
tomson
 tomson - vrijdag 14 september 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Man de tranen springen in m'n onderbroek.
arikanari
 arikanari - vrijdag 14 september 2012 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 15:44 schreef tomson het volgende:
Man de tranen springen in m'n onderbroek.
Dat dacht ik al, je bent een erg gevoelige jongen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 14 september 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 15:44 schreef tomson het volgende:
Man de tranen springen in m'n onderbroek.
Maar je moet wel toegeven dat het wel een beetje te ver gaat dat hij niet meer in Rotterdam kan lopen. Of het nou slim is of niet wat er allemaal gezegd is, dat moet toch in een intelectueel land als Nederland niet mogen gebeuren. Snap de fustratie echt wel, maar je kunt ook te ver gaan.
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 september 2012 - 17:20   quote  deeplink  
alle spelers die hier zijn vertrokken rustig,kunnen met een gerust hart door enschede lopen,jongens het is voetbal-entertainment,laten we genieten van t spelletje,voetbal is veel te mooi om je te ergeren aan spelers die weg zijn gegaan,gewoon genieten van t elftal wat er nu staat,wat weg is komt toch niet meer terug.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 16:40 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, je bent een erg gevoelige jongen.
(?)..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 24 september 2012 - 06:46   quote  deeplink  
Negatief mag ook
Hoop dat ie de gekke koeienziekte krijg met ze arrogante zwarte tyfus kop daar in de polder tussen al die teringboeren
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 06:46 schreef RedDevil1990 het volgende:
Negatief mag ook
Hoop dat ie de gekke koeienziekte krijg met ze arrogante zwarte tyfus kop daar in de polder tussen al die teringboeren
IN DE POLDER,DAT IS FLEVOLAND RED DEVIL,TWENTE IS IETS HEEL ANDERS.
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Ik moet er niet aan denken zeg,in de polder! elke thuiswedstrijd 2 uur in de auto,hebben ze daar ook boeren?
Aartus
 Aartus - dinsdag 25 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
Ik woon niet in de polder,maar in twente,in de polder??? daar speelt almere city toch???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Aartus --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 26 september 2012 - 05:31   quote  deeplink  
Zijn allemaal stel boeren pummels Gelderland Drenthe Asse Groningen Friesland Flevoland allemaal boere
Aartus
 Aartus - woensdag 26 september 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Een boer is geen scheldwoord,maar een beroep,dus daarom hebben we vanavond allemaal weer een aardappeltje met groente en een stukje vlees op t bord,nee die boeren zijn zo slecht nog niet.
Aartus
 Aartus - woensdag 26 september 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 05:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zijn allemaal stel boeren pummels Gelderland Drenthe Asse Groningen Friesland Flevoland allemaal boere
Je vergeet overijsel,daar ligt twente namelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:10 schreef Aartus het volgende:

[..]

Je vergeet overijsel,daar ligt twente namelijk.
Nee dat zijn Bauern..!!!
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dat zijn Bauern..!!!
ach zo,wir sind bauern?,danke schon,wieder was gelernt,du bist ein echten kompel,renato,die leute aus zeeland.da war ich immer mit meine urlaub,sind so slecht noch nicht.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Aart en Ari
13020_farmers2.jpg

Aart: "Hey Ari, weet jij waarom dat weiland er in de Grolsch Veste zo goed bijlegt..??"
Ari:" Dat komt omdat wij de beste mest hebben..!!"
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:18 schreef RenatoBos het volgende:
Aart en Ari
[ afbeelding ]

Aart: "Hey Ari, weet jij waarom dat weiland er in de Grolsch Veste zo goed bijlegt..??"
Ari:" Dat komt omdat wij de beste mest hebben..!!"
hahaha die renato je kunt t ook niet laten he vriend,maar we lijken er precies op,ik vind m wel goed.
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 19:57   quote  deeplink  
maar ari en ik zijn wel mooi terreinknecht bij Fc twente,en nog goed betaald ook,ari zorgt voor de mest en ik strooi t uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:57 schreef Aartus het volgende:
maar ari en ik zijn wel mooi terreinknecht bij Fc twente,en nog goed betaald ook,ari zorgt voor de mest en ik strooi t uit.
d:-) okay en wat doet Jona dan..
0060.gif
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-) okay en wat doet Jona dan..
[ afbeelding ]
Daar kan ik me beter niet over uitlaten,want die gasten van t tubantia forum lezen hier gewoon mee,ik ben nog steeds de kop van jut,maar je krijgt er vanzelf een olifanten huid van,maar de kwam gister plotseling een nieuwe poster,die gelijk met de deur in huis viel,ging er gelijk vol op,hij vroeg zich bij tubantia gelijk af wel forum ie eigenlijk zat,hij gooide er gelijk maar een paar scheldwoorden doorheen,maar laat ik er verder maar niet op in gaan je moet zelf maar lezen,bij afgang bij rvvh blijft twente bespaard of zoiets,gelijk werd ik er weer bij gehaald of ik met mezelf aan t praten was of zo,iedere keer als er een nieuwe komt denken ze dat ik dat ben met een dubbel account,ja hoe gek moet je dan zijn,dubbel account hahaha om je kapot te lachen.
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-) okay en wat doet Jona dan..
[ afbeelding ]
je kunt haar niet vergeten he.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

je kunt haar niet vergeten he.
Ben reuze benieuwd d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Daar kan ik me beter niet over uitlaten,want die gasten van t tubantia forum lezen hier gewoon mee,ik ben nog steeds de kop van jut,maar je krijgt er vanzelf een olifanten huid van,maar de kwam gister plotseling een nieuwe poster,die gelijk met de deur in huis viel,ging er gelijk vol op,hij vroeg zich bij tubantia gelijk af wel forum ie eigenlijk zat,hij gooide er gelijk maar een paar scheldwoorden doorheen,maar laat ik er verder maar niet op in gaan je moet zelf maar lezen,bij afgang bij rvvh blijft twente bespaard of zoiets,gelijk werd ik er weer bij gehaald of ik met mezelf aan t praten was of zo,iedere keer als er een nieuwe komt denken ze dat ik dat ben met een dubbel account,ja hoe gek moet je dan zijn,dubbel account hahaha om je kapot te lachen.
Zal eens kijken tukkerterror..!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Nodig je rambo toch uit voor headliner..
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 21:28   quote  deeplink  
ja dat was wel een binnenkomer he,ik kende m nog niet,nog niet eerder gezien die rambo,maar voor een nieuwe had gelijk door wat voor forum ie zat,en liet dat weten ook.
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Rambo gewoon recht voor z,n raap,daar houden ze bij tubantia niet zo van,hier zou ie zich mooi kunnen uitleven en zichzelf zijn,dat zouden nog eens discussies opleveren zeg,met jou,tomson,hippy,nenam enz,hij zou vanavond nog terugkomen,ik zal m headliner attent maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 september 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:49 schreef Aartus het volgende:
Rambo gewoon recht voor z,n raap,daar houden ze bij tubantia niet zo van,hier zou ie zich mooi kunnen uitleven en zichzelf zijn,dat zouden nog eens discussies opleveren zeg,met jou,tomson,hippy,nenam enz,hij zou vanavond nog terugkomen,ik zal m headliner attent maken.
Wordt stront aan de knikker vrees ik......ik wil nog wel eens los gaan,niet op mijn maatjes maar wel op die nono's
Ban voor Nenam....big brother Boudewijn(BBB) is watching me
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wordt stront aan de knikker vrees ik......ik wil nog wel eens los gaan,niet op mijn maatjes maar wel op die nono's
Ban voor Nenam....big brother Boudewijn(BBB) is watching me
Hij gaat ook niet los op z,n maatjes,maar bij tubantia op die klepzeikers.
Aartus
 Aartus - donderdag 27 september 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Normaal had ik daar bij tubantia allang een ban moeten hebben,waarschijnlijk hebben ze er geen moderators,ben er af en toe ook als een wilde tekeer gegaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 september 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 23:15 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hij gaat ook niet los op z,n maatjes,maar bij tubantia op die klepzeikers.
Wie is hij???......ik heb het over ons vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 september 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 23:17 schreef Aartus het volgende:
Normaal had ik daar bij tubantia allang een ban moeten hebben,waarschijnlijk hebben ze er geen moderators,ben er af en toe ook als een wilde tekeer gegaan.
Ik ben hier de tel kwijt,wat ban's betreft
Aartus
 Aartus - vrijdag 28 september 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie is hij???......ik heb het over ons vriend
gewoon iemand iemand die er gelijk op los ging,en ik deelde z,n mening,gewoon tegen die meelopers de waarheid zeggen,gewoon recht door zee,daar houd ik nu van,dus hij kreeg van mij gelijk steun,ik haat dat achterbakse gedoe,begrijp je,zo ben ik ook in t dagelijkse leven,als ik iemand een klootzak vind zeg ik m dat recht in z,n gezicht,gewoon eerlijk zijn tegen over elkaar,simpel toch?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben hier de tel kwijt,wat ban's betreft
Draaideurcrimineel.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 23:21   quote  deeplink  
578941_370361766385739_2060756977_n.jpg
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 23:23   quote  deeplink  
ghehe boem!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Episch! :')
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 november 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Hilarisch..d:-))))
Aartus
 Aartus - vrijdag 02 november 2012 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik je wilt toch bij een echte club spelen!!!!!!!!!!!!!!
hippy
 hippy - vrijdag 02 november 2012 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:57 schreef Aartus het volgende:
maar ari en ik zijn wel mooi terreinknecht bij Fc twente,en nog goed betaald ook,ari zorgt voor de mest en ik strooi t uit.
Poept ie het zelf uit dan.??? :)))))
Zal wel flink wat vezels eten dan...:)))
hippy
 hippy - vrijdag 02 november 2012 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 21:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

je kunt haar niet vergeten he.
Andere polen trekken elkaar aan he...;))
Je wil niet, maar je moet...(:))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 01:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik je wilt toch bij een echte club spelen!!!!!!!!!!!!!!
hqdefault.jpg
Aartus
 Aartus - vrijdag 02 november 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Feyenoord moet tegen die duitsers.Twente dus.Spelen die rotterdammers toch nog internationaal voetbal.
Aartus
 Aartus - vrijdag 02 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ]
MMMMMMMMMMMMMMM denkt dat jochie dat lijkt me wel wat.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 november 2012 - 22:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Feyenoord moet tegen die duitsers.Twente dus.Spelen die rotterdammers toch nog internationaal voetbal.
Das ist ja eine guter Witz von dir..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het officiele FER/HELD topic









0.0108098