BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zaterdag 03 november 2012 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 02:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vind Mulder beter, al vind ik Kostas meer een kerel, iemand met uitstraling. En hij veel betere spelhervattingen.
Een kerel tje zul je dan toch wel bedoelen ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 november 2012 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 02:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Een kerel tje zul je dan toch wel bedoelen ?
hahahahaha, zekers! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 02:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vind Mulder beter, al vind ik Kostas meer een kerel, iemand met uitstraling. En hij veel betere spelhervattingen.
Mwah. Hij had wel 1 hele slechte uittrap binnen 5 minuten dacht ik, waaruit uiteindelijk een grote kans ontstond.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 november 2012 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 03:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mwah. Hij had wel 1 hele slechte uittrap binnen 5 minuten dacht ik, waaruit uiteindelijk een grote kans ontstond.
EIKEL!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 03:12   quote  deeplink  
Kijk das nou typisch T, zo veranderlijk als hetnmaar kan eerst hemelt ie Lamprou op en nu is het al weer een eikel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 november 2012 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 03:12 schreef RenatoBos het volgende:
Kijk das nou typisch T, zo veranderlijk als hetnmaar kan eerst hemelt ie Lamprou op en nu is het al weer een eikel
SORRY VOOR HET GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 03:21   quote  deeplink  
d:-)))
MMM
 MMM - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
DRAMAAAAAAAAAAAAAAAA. Uitkomen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:23 schreef MMM het volgende:
DRAMAAAAAAAAAAAAAAAA. Uitkomen..
Deed ie wel heel slecht ja..d:-(
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Ontzettend zwakke keeper. Ik mis MULDER!!!
MMM
 MMM - zondag 04 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Optyfen
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 november 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Wereld keeper ;)
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Geen beste wedstrijd Lamprou, maar als we toch eerlijk zijn keepte hij donderdag wel heel goed. Om hem nou helemaal af te schrijven..
Laten we hopen dat Mulder snel terugkomt
MMM
 MMM - zondag 04 november 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:09 schreef Omekees het volgende:
als we toch eerlijk zijn keepte hij donderdag wel heel goed
Amateurs.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Amateurs.
Evengoed zaten daar moeilijke ballen tussen. Zelfs amateurs kunnen op goal schieten.
MMM
 MMM - zondag 04 november 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:11 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Evengoed zaten daar moeilijke ballen tussen. Zelfs amateurs kunnen op goal schieten.
Vond het wel meevallen, keepte aardig. Komt te kort (flauw) voor dit niveau voorlopig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:06 schreef Wim2 het volgende:
Ontzettend zwakke keeper. Ik mis MULDER!!!
Nee was dan ook geen kutmuurtje dan
mithell13
 mithell13 - zondag 04 november 2012 - 16:14   quote  deeplink  
gewoon veel te klein is goed voor de jupiler leag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:14 schreef mithell13 het volgende:
gewoon veel te klein is goed voor de jupiler leag
Zijn de doelen daar kleiner..??
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn de doelen daar kleiner..??
haha!
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Komt veels en veels te kort.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 17:27   quote  deeplink  
contract voor t leve geve....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:
contract voor t leve geve....
Moet jij niet ergens naar toe d:-))))
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet jij niet ergens naar toe d:-))))
nog niet dus kan ik mijn medeleven nog betuigen.... GOOO KKOOOSSSTTTAASSSSSSSSSS
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 november 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 17:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

nog niet dus kan ik mijn medeleven nog betuigen.... GOOO KKOOOSSSTTTAASSSSSSSSSS
Idioot.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 17:31   quote  deeplink  
912d18b4463398b23d1015343b383d4f.png

600x400-pj-1227318.jpg
Doelman Kostas Lamprou stond na afloop de pers te woord. Voor de camera van Eredivisie Live was hij eerlijk over zijn optreden. Stefan liep mee bij de tweede goal. Ik dacht dat hij het kon corrigeren. Ik kwam een beetje laat uit en Luc tikt hem er op het laatste moment in.

Over de laatste goal hoef ik eigenlijk niets te zeggen. Het was een gigantische blunder van mij. Het was nat. Ik zette mijn lichaam niet goed achter de bal. Dat mag niet gebeuren. Maar het is gebeurd. We hebben verloren. Dat is heel jammer, klote.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 17:35   quote  deeplink  
Ik vind het erg sneu voor hem want hij heeft wel een sympathieke uitstraling maar
op dit moment is het gewoon niet de keeper die Feyenoord nodig heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 17:41   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door RenatoBos --
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Spelen in die regen is ook geen pretje
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 november 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 17:42 schreef Omekees het volgende:
Spelen in die regen is ook geen pretje
En dan nog eens in dat stadion. Voor je het weet vliegt er een tribune omlaag.
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 17:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

nog niet dus kan ik mijn medeleven nog betuigen.... GOOO KKOOOSSSTTTAASSSSSSSSSS
opschieten jij...

de opnames voor boer zoekt homo beginnen zo.
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 18:21   quote  deeplink  
kabouter.gif
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 18:01 schreef van geil het volgende:

[..]

opschieten jij...

de opnames voor boer zoekt homo beginnen zo.
ik de boer en jij de homo..
Generaal VONN GEILL...
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 18:29   quote  deeplink  
pisvlek_design.png
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 18:30   quote  deeplink  
Ghehe..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 18:30   quote  deeplink  
hahahahahaha
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 18:34   quote  deeplink  
kutleerdam
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 november 2012 - 17:49   quote  deeplink  
Lamprou opent speelveld namens Martins Indi

20121108_lamprou_vk_scaled_7.jpg

Kostas Lamprou heeft woensdagmiddag namens Bruno Martins Indi het 'Bruno Martins Indi trapveld' geopend in de Rotterdamse wijk Zuidwijk. De doelman van Feyenoord verving Martins Indi, die door ziekte helaas niet aanwezig kon zijn. Lamprou verrichtte de opening samen met wethouder Alexandra van Huffelen, in het bijzijn van vele kinderen uit de wijk. De opening van het veldje sluit aan bij het project Scoren op Zuid, waarin onder andere een bijdrage wordt geleverd aan het verhogen van sportparticipatie.

De vrijwilligers van Speeltuin Jeugdveld in Zuidwijk dragen Feyenoord al jaren een warm hart toe en zijn vooral fan van Bruno Martins Indi. De centrale verdediger van de Rotterdammers was vroeger kind aan huis bij de speeltuin. Om die reden was de wens groot om een veld te realiseren dat zijn naam draagt. Het is de bedoeling dat Martins Indi het veldje op een later tijdstip zelf bezoekt.

Vrijwilligster Gerda genoot van al het enthousiasme in de speeltuin: Jarenlang hebben we gestreden om dit prachtige veldje hier te krijgen. Geweldig dat het er nu ligt en dat Kostas de tijd heeft genomen om het veld op deze geweldige wijze te openen.

Lamprou vond het een eer om zijn collega te vervangen bij de opening: 'Voor kinderen is het belangrijk om in een veilige omgeving te kunnen sporten. Met behulp van al deze vrijwilligers en dit prachtige veldje moet dat hier zeker gaan lukken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 november 2012 - 17:28   quote  deeplink  
Koeman beschikt over vrijwel complete selectie

20121109_wedstrijdmagazine_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord ziet de laatste zeven competitiewedstrijd tot aan de winterstop, te beginnen met de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade van aanstaande zondag, met vertrouwen tegemoet. Dat vertrouwen dankt de ploeg voor een deel aan het feit dat maarliefst vijf van die zeven duels in De Kuip wordt gespeeld, zo vertelt doelman Kostas Lamprou in het Feyenoord Wedstrijdmagazine dat zondag voorafgaand aan het duel met Roda JC gratis verkrijgbaar is in De Kuip. De Kuip blijft een stadion waar het voor tegenstanders niet makkelijk is om te spelen, zegt Lamprou. Niet voor niets zijn we al een jaar lang ongeslagen in thuiswedstrijden in de competitie, die lijn moeten we doortrekken. Wij moeten als team uitstralen dat we baas in eigen huis blijven en voor niemand bang zijn. Een paar jaar geleden kwamen ploegen hier naartoe met het idee dat er voor hen iets te halen viel, maar die tijd is voorbij.

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Roda JC neemt Feyenoord afscheid van Ron Vlaar en Karim El Ahmadi, die tegenwoordig allebei voor Aston Villa spelen. Volgens Lamprou waren beide spelers toe aan een stap naar de Premier League. Ron en Karim hebben mooie jaren gehad bij Feyenoord, vertelt de keeper. Met name afgelopen seizoen waren ze beiden met hun ervaring en kwaliteiten van grote waarde voor het team, wat uiteindelijk resulteerde in die mooie tweede plaats. Maar allebei speelden ze al zolang in Nederland, dat ik het wel begrijp dat ze de stap naar het buitenland hebben gezet. Als voetballer moet je jezelf blijven testen en zowel Ron als Karim is nu op een leeftijd waarop ze rijp zijn voor het buitenland. 

Het volledige interview met Kostas Lamprou is aanstaande zondag te lezen in het gratis Feyenoord Wedstrijdmagazine. In het programmablad is verder onder meer uitgebreid aandacht voor de komende tegenstander Roda JC en geeft oud-Feyenoorder Rob Jacobs zijn prognose voor het duel in De Kuip.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 01:15   quote  deeplink  
Lamprou: 'Feyenoord is een familie, Ajax is kil'

600x400-bb-1168417.jpg

Sinds zijn debuut gaat het alleen maar over zijn lengte, maar Lamprou (21) heeft een verhaal te vertellen. Over hoe hij als dertienjarige moest zien te overleven in Nederland, over het verschil tussen Ajax en Feyenoord, zijn familie die grote offers bracht en zijn land dat onder vuur ligt. Monoloog van een Griekse keeper. 'In Rotterdam kreeg ik voor het eerst het gevoel dat ik iets voorstelde.'

'Het verschil tussen Ajax en Feyenoord heb ik van heel dichtbij meegemaakt. Het antwoord is niet zo moeilijk: Feyenoord is een familie, Ajax is kil. Ik voelde daar geen warmte, het is ieder voor zich en als je buiten de boot valt, kun je het verder bekijken. Bij Feyenoord ging het anders. Daar kwam Jan Mastenbroek naar me toe met de vraag of ik iets nodig had. Meubels voor in me huis? Ging hij regelen. Aansluiting door KPN? Geen probleem. Gas, water en licht? Voor elkaar. En neem de supporters, die je zowel letterlijk als figuurlijk het gevoel geven dat ze achter je staan. Je moet het meemaken om je te kunnen voorstellen wat een enorme boost dat elke keer geeft.'

'In Rotterdam kreeg ik voor het eerst het gevoel dat ik iets voor stelde. Keepen zonder zorgen is prettig. Mijn vader hoefde niet langer geld over te maken, want ik woonde in een huis van de club, mijn moeder zag dat ik opbloeide in Rotterdam. Ikzelf was trots. Doordat ik bij een prachtige club speel, maar ook doordat ik de moeilijkste fase in mijn leven had overwonnen. In feite is mijn carrière pas in Rotterdam begonnen. Als ze me vragen hoe lang ik al in Nederland ben, zeg ik tegenwoordig altijd: sinds 2006, het moment dat ik bij Feyenoord binnen stapte. Over dat ene jaartje bij Ajax en Amstelveen wil ik niet eens nadenken. Oké, het is een deel van mijn leven, maar in mijn hoofd heb ik alles gewist.'
bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 november 2012 - 06:09   quote  deeplink  
Hoef je geen cursus voor te volgen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 06:09 schreef Stylzz het volgende:
Hoef je geen cursus voor te volgen.
Staat gewoon in het BODEmarchief..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Lamprou: 'De band met mijn familie is heel sterk'

kostas_lamprou2.jpg

Kostas Lamprou kan aanstaande zondag tegen AZ zijn tiende competitiewedstrijd voor Feyenoord spelen. De keeper krijgt zijn kans onder de lat, nu Erwin Mulder kampt met een voetblessure. Om zijn doel te bereiken, heeft Lamprou de afgelopen jaren de nodige tegenslagen moeten overwinnen, zo vertelt hij in het nieuwe Feyenoord Magazine dat deze week verschijnt. Ik liet het naar anderen toe niet merken, maar de frustratie in mijn hoofd werd steeds groter.

De afgelopen jaren moest Lamprou genoegen nemen met een rol als reservekeeper. De sluitpost bleef rustig en wilde blijven vechten voor een kans, maar geeft toe dat hij daar niet altijd meer in geloofde. Zijn doorzettingsvermogen en de steun van zijn familie hielpen hem door de moeilijke tijd heen. Door veel te praten met zijn ouders, keerde de rust terug in het hoofd van Lamprou. De band met hen is heel sterk, stelt hij. Ons gezin is mede door mijn vroege vertrek naar het buitenland uit elkaar getrokken, maar de verbondenheid met elkaar werd alleen maar groter.
 
Ook nu er in het leven van Lamprou na de blessure van eerste doelman Erwin Mulder van alles is veranderd, helpt zijn familie hem rustig te blijven, bijvoorbeeld wanneer de spanning in aanloop naar een wedstrijd toeneemt. Voor de wedstrijd praat ik met ze en ze zitten ook regelmatig op de tribune. Dat is voor mij veel waard.
 
Naast de steun van zijn familie voelde Lamprou ook vertrouwen vanuit de clubleiding, die hem eind vorig jaar een contractverlenging tot de zomer van 2015 aanbood. De nieuwe verbintenis werd met veel trots ondertekend door de doelman, die elf maanden eerder nog tot de selectie van Excelsior behoorde. De verhuurperiode op Woudestein, waar hij geen minuut in het eerste elftal speelde, was geen succes en Lamprou zag het dan ook als redding dat Feyenoord hem na de winterstop van het seizoen 2010/2011 terughaalde naar De Kuip. Zo kun je dat wel stellen, zegt hij. Soms reed ik bij Excelsior met tegenzin naar de trainingen. Eenmaal terug bij Feyenoord wist ik meteen dat De Kuip voor mij een betere omgeving was om mezelf als keeper en op mentaal gebied te ontwikkelen.
 
Het volledige interview met Kostas Lamprou is te lezen in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen. Het clubmagazine is daarnaast los in de winkel verkrijgbaar voor 3,99 euro. Naast Lamprou komt in het nieuwe magazine ook John Goossens uitgebreid aan het woord. De middenvelder maakte in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo zijn rentree na een langdurige knieblessure. In Feyenoord Magazine blikt hij terug op de moeilijkste maanden van zijn carrière.
 
Verder zijn er in het nieuwe clubmagazine interviews te lezen met onder anderen RTV Rijnmond-verslaggever Jan Dirk Stouten en Feyenoord Soccer Schools-trainer Ben Wijnstekers. Ook is er uitgebreid aandacht voor de deze maand gepresenteerde jaarcijfers van Feyenoord en een top tien van meest bijzondere juichmomenten.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Doesburg: 'Ik zou Lamprou laten staan'

3535165356435.jpg

Door de blessure van doelman Erwin Mulder verdedigt Kostas Lamprou de afgelopen maanden het doel van Feyenoord. In het begin kreeg de Griekse sluitpost veel kritiek over zich heen, maar de laatste weken begint hij steeds meer zijn draai te vinden. 'Lamprou is een fantastische keeper,' zegt oud-keeperstrainer Pim Doesburg.

Er komt een moment dat Mulder weer op de deur begint te kloppen. 'Ik denk dat Lamprou dan zijn plaats moet afstaan. De leiding zal toch op Mulder terugvallen. Ik zou hem altijd laten staan. Hij heeft een goede trap, goede reflexen, is beweeglijk en heeft een hele goede reeks wedstrijden gehad,' vervolgt de ex-doelman van onder meer Sparta en PSV in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

'Ze praten hem een complex aan dat hij te klein is. Dat is belachelijk! In mijn hele leven heeft nog nooit iemand gezegd dat ik te klein was. Lamprou heeft een waanzinnige sprongkracht en daar doet hij het mee. Ik vind hem goed. Hij staat er nu, dus ik zou er mee doorgaan. Stap niet weer over. Je weet nooit hoe Mulder terugkomt en hoe een verdediging daar vervolgens op reageert.'


bron:FR12
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 04:37   quote  deeplink  
Ja hij speel beter maar vind m nog te klein
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Is sneller in zijn handelingen dan Erwin..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 02:37   quote  deeplink  
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 15:39 schreef RenatoBos het volgende:
Is sneller in zijn handelingen dan Erwin..
inderdaad,,,en al zijn spelhervatingen zijn raak....(goed geplaatst)
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Deze jongen heeft gigantische reflexen. Eerste wedstrijden was hij gewoon wat onzeker. Ik herinner me nog dat Mulder zijn eerste wedstrijden speelde ("oh oh, ik ga me vast inschrijven voor pass-par-tout voor nacompetitie").
Deze jongen heeft ervaring op het hoogste niveau nodig en een beetje zelfvertrouwen.

Gisteren pakte hij een schot knap en de rebound was er bij Mulder ingegaan. En zoals van Geil zegt: hij verliest nagenoeg geen bal.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 04:37 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja hij speel beter maar vind m nog te klein
Heb je soms een obsessie? Zeg je vrouw soms ook altijd tegen dat ie te klein is?

Al ben ik het wel met jou eens dat Kostas Lamprou en Erwin Mulder niks aan Feyenoord toevoegen. Ze zullen nooit veel punten voor Feyenoord pakken in moeilijke situaties

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic









0.0095391