BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken positief over Lamprou ben verbaasd.

We spelen weliswaar tegen de kleintjes, maar hij maakt erg weinig foutjes in deze wedstrijden terwijl Mulder vaak nog in een Muldertje had.

In de topwedstrijden is hij tot zover zwak gebleken maar ben benieuwd of hij zich daar ik kan verbeteren.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:10 schreef Wim2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken positief over Lamprou ben verbaasd.

We spelen weliswaar tegen de kleintjes, maar hij maakt erg weinig foutjes in deze wedstrijden terwijl Mulder vaak nog in een Muldertje had.

In de topwedstrijden is hij tot zover zwak gebleken maar ben benieuwd of hij zich daar ik kan verbeteren.
Hij is gewoon een goede keeper. Ik vind zelfs dat we hem moeten laten staan.
Tijdens de topwedstrijden (ik neem aan dat je hiermee PSV uit en Twente uit bedoelt) verloren we tweemaal met 3-0. Dat betekent dat het hele team niet goed genoeg speelde, en dan krijg je als keepert nou eenmaal meer schoten op doel en dus meer kans op foutjes.

Hij heeft zich gelukkig hersteld van de blunder en staat met zelfvertrouwen te spelen :)
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:15 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Hij is gewoon een goede keeper. Ik vind zelfs dat we hem moeten laten staan.
Tijdens de topwedstrijden (ik neem aan dat je hiermee PSV uit en Twente uit bedoelt) verloren we tweemaal met 3-0. Dat betekent dat het hele team niet goed genoeg speelde, en dan krijg je als keepert nou eenmaal meer schoten op doel en dus meer kans op foutjes.

Hij heeft zich gelukkig hersteld van de blunder en staat met zelfvertrouwen te spelen :)
Mee eens.

Het is gewoon een zeer goede lijn keeper. Beter dan Mulder die vaak wat traag reageert. Je zou hem gewoon kunnen laten staan of de van Gaal steil hanteren en hem in de kleine wedstrijden opstellen en Mulder in de grote wedstrijden maar dat is denk ik een slecht idee want dan gaat het zelfvertrouwen ten gronde.

Lamprou heeft voorlopig een streepje voor omdat hij nu gewoon eerste keeper is.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:19 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Mee eens.

Het is gewoon een zeer goede lijn keeper. Beter dan Mulder die vaak wat traag reageert. Je zou hem gewoon kunnen laten staan of de van Gaal steil hanteren en hem in de kleine wedstrijden opstellen en Mulder in de grote wedstrijden maar dat is denk ik een slecht idee want dan gaat het zelfvertrouwen ten gronde.

Lamprou heeft voorlopig een streepje voor omdat hij nu gewoon eerste keeper is.
Wel meer dan een streepje. Daarnaast is het maar de vraag hoe Mulder terugkomt van zijn blessure en hoe de verdediging reageert op zijn terugkomst. Voor het eerst sinds 2,5 jaar drie wedstrijden de 0. Hoe lang staat die Mulder ook alweer onder de lat? ;)
Wim2
 Wim2 - zondag 02 december 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:23 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Wel meer dan een streepje. Daarnaast is het maar de vraag hoe Mulder terugkomt van zijn blessure en hoe de verdediging reageert op zijn terugkomst. Voor het eerst sinds 2,5 jaar drie wedstrijden de 0. Hoe lang staat die Mulder ook alweer onder de lat? ;)
Dat klopt.

Lamprou gewoon laten blijven staan tot nu toe. Hij krijgt het vertrouwen van Koeman, dus het is ook goed als hij eventueel gewoon het seizoen zou mogen afmaken. Mulder is nog lang niet fit.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Lamprou in de basis houden? Mwah.
Vond AZ en RKC wel wat matige graadmeters. Wat Kostas deed, deed ie goed. Kan ook zijn dat verdediging en doelman meer aan elkaar zijn gewend. Neem aan dat Koeman ook de verdediging een stem daarin laat hebben.
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 11:49   quote  deeplink  
laten staan...n verbetering.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 11:53   quote  deeplink  
De verdediging speelt met meer vertrouwen met Lamprou achterin. Met Mulder staan ze nog tevaak elkaar aan te kijken. Daarnaast coacht Kostas de verdediging veel beter
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:53 schreef BertusBadeend het volgende:
De verdediging speelt met meer vertrouwen met Lamprou achterin. Met Mulder staan ze nog tevaak elkaar aan te kijken. Daarnaast coacht Kostas de verdediging veel beter
en straalt meer uit,, voetbalt uitstekend mee,alles komt aan..

voor mij belangrijk,,ik zit rustig op mn stoeltje als hij in balbezit komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door van geil --
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:22 schreef van geil het volgende:

[..]

en straalt meer uit,, voetbalt uitstekend mee,alles komt aan..

voor mij belangrijk,,ik zit rustig op mn stoeltje als hij in balbezit komt.
Dat was bij Mulder wel anders.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 december 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Als dit zich verder zo ontwikkelt, mag hij blijven staan.
Verdedigers moeten zich wel realiseren dat ze ten allen tijde het schot van afstand moeten blokken.
Van dichtbij in de reflexen is Kostas geweldig, kwetsbaar voor hoog hard schot.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie Koeman gaat kiezen straks..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:
Ben benieuwd wie Koeman gaat kiezen straks..
Ik hoop nog steeds op: Boy de Jong .......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds op: Boy de Jong .......
Nee man die heeft twee fantastische keepers voor hem staan, die zal nog ff moeten wachten..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee man die heeft twee fantastische keepers voor hem staan, die zal nog ff moeten wachten..
Hahaha fantastische keepers! Jij heb Boy de Jong nog nooit zien keepen blijkbaar .....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 december 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha fantastische keepers! Jij heb Boy de Jong nog nooit zien keepen blijkbaar .....
Talentvol, maar nog niet heel constant. Wat niet gek is voor een keeper van zijn leeftijdn natuurlijk, maar toch.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 13:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha fantastische keepers! Jij heb Boy de Jong nog nooit zien keepen blijkbaar .....
Liet er gisteren ook twee door, Lamprou niet..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Liet er gisteren ook twee door, Lamprou niet..
So what! Als je halve elftal is over geheveld van de A1 naar het eerste ... Maar heb je Boy de Jong wel eens zien keepen? Dan kan je pas oordelen, ik zit als ik in NL ben bijna elk weekend op varkenoord bij de Feyenoord Academy! Zoals ik ook Erwin Mulder en Kostas Lamprou vroeger in de jeugd heb zien keepen, en aan de hand van die informatie kan ik stellen dat Boy de Jong kilometers voor ligt op deze 2 ...........
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 december 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

So what! Als je halve elftal is over geheveld van de A1 naar het eerste ... Maar heb je Boy de Jong wel eens zien keepen? Dan kan je pas oordelen, ik zit als ik in NL ben bijna elk weekend op varkenoord bij de Feyenoord Academy! Zoals ik ook Erwin Mulder en Kostas Lamprou vroeger in de jeugd heb zien keepen, en aan de hand van die informatie kan ik stellen dat Boy de Jong kilometers voor ligt op deze 2 ...........
En waarom staat die dan nog niet onder de lat bij het eerste..??
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En waarom staat die dan nog niet onder de lat bij het eerste..??
Helaas hebben we een waardeloze keepers trainer vind ik, die een flinke vinger in de pap heeft. Ik zou sowieso die Graafland eruit gooien en de Jong bij de selectie halen als eerste stap. En verder moet Boy de Jong zich dan ten opzichtte van Mulder en Lamprou zich bewijzen en de trainers overtuigen. En misschien willen ze hem wat rustiger brengen, ik weet ook de precieze reden niet. En dan hebben we ook nog die jonge talentvolle pool. Het gaat dringen worden voor de keepers .....
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helaas hebben we een waardeloze keepers trainer vind ik, die een flinke vinger in de pap heeft. Ik zou sowieso die Graafland eruit gooien en de Jong bij de selectie halen als eerste stap. En verder moet Boy de Jong zich dan ten opzichtte van Mulder en Lamprou zich bewijzen en de trainers overtuigen. En misschien willen ze hem wat rustiger brengen, ik weet ook de precieze reden niet. En dan hebben we ook nog die jonge talentvolle pool. Het gaat dringen worden voor de keepers .....
wat is de leeftijd van Boy de jong?
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:59 schreef van geil het volgende:

[..]

wat is de leeftijd van Boy de jong?
18
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Boy de Jong heeft in 2011 Nederland onder 17 naar Europese Titel gekeept met 4 clean sheets uit 5 wedstrijden:

Y5nQM.png
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 18:12   quote  deeplink  
En in de kwalificatie naar dat toernooi toe en twee oefenwedstrijden 5x een schoon doel van de 8 wedstrijden.

AZFIo.png
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 03 december 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helaas hebben we een waardeloze keepers trainer vind ik, die een flinke vinger in de pap heeft. Ik zou sowieso die Graafland eruit gooien en de Jong bij de selectie halen als eerste stap. En verder moet Boy de Jong zich dan ten opzichtte van Mulder en Lamprou zich bewijzen en de trainers overtuigen. En misschien willen ze hem wat rustiger brengen, ik weet ook de precieze reden niet. En dan hebben we ook nog die jonge talentvolle pool. Het gaat dringen worden voor de keepers .....
Wat jij vindt strook niet met de resultaten....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 03 december 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 17:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

So what! Als je halve elftal is over geheveld van de A1 naar het eerste ... Maar heb je Boy de Jong wel eens zien keepen? Dan kan je pas oordelen, ik zit als ik in NL ben bijna elk weekend op varkenoord bij de Feyenoord Academy! Zoals ik ook Erwin Mulder en Kostas Lamprou vroeger in de jeugd heb zien keepen, en aan de hand van die informatie kan ik stellen dat Boy de Jong kilometers voor ligt op deze 2 ...........
In jouw ogen ja, of wat voor informatie bedoel je dan?
bode
 bode - maandag 03 december 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Het zijn nu nog 3 belangrijke wedstrijden voor de winterstop
ik zou dus Kostas laten staan, en dan lekker met de hele selectie even tussen uit gaan naar de zon en dan de puntjes goed op de i zetten en direkt de tweede helft er tegen aan gaan
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 14:43 schreef bode het volgende:
Het zijn nu nog 3 belangrijke wedstrijden voor de winterstop
ik zou dus Kostas laten staan, en dan lekker met de hele selectie even tussen uit gaan naar de zon en dan de puntjes goed op de i zetten en direkt de tweede helft er tegen aan gaan
Zie het ook wel gebeuren dat ze Kostas laten staan, geen reden om te wisselen..prima toch als Erwin klaar is na de winterstop..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 december 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 13:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

In jouw ogen ja, of wat voor informatie bedoel je dan?
Dat ik ze alle drie in de jeugd heb zien keepen !! En dat is nu net mijn informatie !!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat ik ze alle drie in de jeugd heb zien keepen !! En dat is nu net mijn informatie !!
Aaaaa dat verklaart een hoop..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 december 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aaaaa dat verklaart een hoop..
Het biedt helaas geen enkele garantie .....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het biedt helaas geen enkele garantie .....
Maar het bevestigd me vermoedens..
0060.gif
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 december 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 11:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb je soms een obsessie? Zeg je vrouw soms ook altijd tegen dat ie te klein is?

Al ben ik het wel met jou eens dat Kostas Lamprou en Erwin Mulder niks aan Feyenoord toevoegen. Ze zullen nooit veel punten voor Feyenoord pakken in moeilijke situaties
Grappenmaker haha
Ik vind gewoon belangrijk dat een keeper lang genoeg is om een bal uit de kruising te kunnen duiken
Ik ben persoonlijk nieuwschierig naar Boy de Jong

Verder heb ik ook vertrouwen in die nieuwe Poolse keeper
Ik denk dan je laat niet voor niets een Poolse keeper komen waar ook juventus achter aan zat
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 20:27   quote  deeplink  
heeft volgens insiders veel lol gehad met ladies night after party.....

HELD.
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 03 december 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 20:27 schreef van geil het volgende:
heeft volgens insiders veel lol gehad met ladies night after party.....

HELD.
Geef hem eens ongelijk. Een goede prestatie mag goed beloond worden :p
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 december 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Grappenmaker haha
Ik vind gewoon belangrijk dat een keeper lang genoeg is om een bal uit de kruising te kunnen duiken
Ik ben persoonlijk nieuwschierig naar Boy de Jong

Verder heb ik ook vertrouwen in die nieuwe Poolse keeper
Ik denk dan je laat niet voor niets een Poolse keeper komen waar ook juventus achter aan zat
Oke, mijn excuses dan ......
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 20:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk. Een goede prestatie mag goed beloond worden :p
d:-)
van geil
 van geil - dinsdag 04 december 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 20:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk. Een goede prestatie mag goed beloond worden :p
:)..
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 07 december 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Ik snap Koeman echt niet. Zoals ik eerdere trainers ook niet snapte dat ze Mulder maar de hele tijd het handje boven het hoofd houden. Ik was ervan overtuigt dat Kostas z'n kans zou pakken. En op een enkel foutje na heeft hij het gewoon heel goed gedaan. Met zijn mee voetballend vermogen en het lef initiatief te nemen brengt hij veel meer rust met zich mee.

Wat mij de afgelopen weken vooral heeft geïrriteerd zijn alle mensen die ineens roepen om Mulder. Vooral als Kostas het in hun ogen niet goed deed. Volgens mij zijn die mensen vergeten hoe Mulder al "JAREN" presteert. Of niet presteert.
Ik hoopte echt dat Koeman Kostas zou laten staan. Hij verdiend dat ook wel vind ik, maar zoals het eruit ziet gaat die onbenul straks weer op goal. Die twijfelaar.
Diegene die al meer blunders heeft gemaakt dan wedstrijden gekeept.

Ik weet nog zo goed dat die lapzwans van een Been hier trainer was. Die beweerde dat hij alle reden had om Mulder te laten staan, want volgens de statistieken kregen we de minste tegengoals. Terwijl dat kwam door Darley. Die heeft dat seizoen de nul gehouden. Hij kreeg alleen een keer rood en raakte een keer geblesseerd. De ene goal die bij hem in het lijstje stond was de goal die Mulder tegen kreeg toen hij hem moest vervangen in de wedstrijd. Volgens mij tegen Roda. Been heeft op dat resultaat van Darley proberen zijn gelijk te halen. Terwijl v. Dijk meer dan 1 tegengoal per wedstrijd kreeg en het rendement van Mulder nog lager was. Toch mocht hij elke keer na elke blunder weer blijven staan.
Ik snapte al nooit dat Pim Doesburg Mulder de hemel in prees, maar die heeft zelf nu ook geroepen Lamprou te laten staan.

In de tijd van Been heeft Lodewijks letterlijk gezegd in datzelfde seizoen waar ik het net over had. Dat Darley gewoon 1e keeper was, maar Been heeft dat omgedraait. En bleef wijzen op de statistieken die wel steeds minder werden naarmate Darley niet meer keepte.
Jaren hebben we eerst van het gestuntel kunnen genieten van Timmer. Om vervolgens klaar te komen op het gestuntel van Mulder.
Mensen die roepen dat ze Mulder zo graag terug willen. Denk gewoon is terug aan de afgelopen jaren. Als je alle fouten achter elkaar zet van Mulder dan zit je de hele dag te kijken. Daarbij hebben we al wedstrijden op rij de nul gehouden nu.

Koeman veranderd niks omdat het goed gaat, maar over de sluitpost twijfelt hij. Wel een beetje vreemd.
Wat heeft die slome duikelaar meer dan welke andere keeper dan ook in onze gelederen? En dan bedoel ik positieve dingen hé. Want ik kan echt niks verzinnen. Begin ieder geval niet over zijn lengte, want Lamprou komt hoger dan die zak aardappelen die totaal niet springt, uitkomt en zelden een voorzet zal proberen te pakken.
Ik hoop echt dat Lamprou blijft staan. Ik geloof in een kampioenschap, maar niet met die stuntelaar op goal. Hij gaat ons geheid weer punten kosten!!!

Overigens vind ik het ook onverantwoord als je nu Mulder in de goal zet. Wacht minstens tot de winterstop en kijk het dan aan en maak je keuze. Als je nu wisselt en hij presteert zoals we van Mulder gewend zijn. Wat ga je dan doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2012 door RdamStyle --
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 07 december 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Boy de Jong is echt nog niet klaar trouwens voor Feyenoord 1.
Is zeker een jongen met potentie, maar als je hem nu brengt dan presteerd hij dadelijk hetzelfde als Mulder. Met als nadeel voor hem. Hij is Mulder niet. Dus hij word gewoon afgerekent op zijn prestaties.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 december 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Lamprou was geen aanzienlijke verbetering.
Ging wel beter, maar Mulder deed het de laatste tijd heel goed.
Zeker tweede helft vorig jaar was er niets op aan te merken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Prima dat die twee keepers het Ronald moeilijk maken te kiezen..
van geil
 van geil - vrijdag 07 december 2012 - 16:22   quote  deeplink  
lamprou altijd laten staan,,,kan alleen maar fout gaan.

en persoonlijk vind ik lamprou beter.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 december 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Mulder presteerde evenwichtiger dit jaar dan voorheen.
Lamprou werd steeds beter, maar de verdediging voor hem ook...
Laat Lamprou nog maar voordeel van de twijfel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 december 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Over 2 weken is het winterstop. Lijkt wat typisch om dan nu nog Lamprou te passeren, aan de andere kant, als Mulder beter lijkt is er evenmin reden hem op de bank te houden. Zijn ze aan elkaar gewaagd dan zal Lamprou blijven staan, maar anders kan Mulder dit weekend al weer onder de lat staan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 17:32   quote  deeplink  
+1908..
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 december 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Hup Erwin
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2012 - 19:35 schreef sevillana het volgende:
Hup Erwin
Oftopic en provocatie..Ban..
MMM
 MMM - zondag 09 december 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Opgesodemieterd
van geil
 van geil - zondag 09 december 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 16:22 schreef MMM het volgende:
Opgesodemieterd
houdoe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic









0.0134329