BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 december 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 16:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Jou ontgaat niets
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 maart 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Feyenoord wil Lamprou verhuren

600x400-bb-1174010.jpg

Feyenoord wil reservedoelman Kostas Lamprou komend seizoen verhuren. De Griek, die bij Feyenoord nog een doorlopend contract heeft, staat zelf ook open voor verhuur.

Door de komst van Warner Hahn zou Lamprou in de Kuip derde doelman worden. Feyenoord en Lamprou zijn van mening dat het voor de ontwikkeling van de 22-jarige keeper beter is als hij ergens kan gaan spelen. Mocht Lamprou inderdaad verhuurd worden zal Ronald Graafland volgend seizoen opnieuw derde keeper zijn in de Kuip. Het contract van Graafland loopt deze zomer af, maar de club en speler zijn in gesprek over mogelijke contractverlenging.
Bron:Rijnmond
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 maart 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Mss kan die bij Leon in Madurodam?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 maart 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Feyenoord kan hem beter verlengen.. ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 maart 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Zowel Leon als Kostas trouwens!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 maart 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Kan Leon ook eens over de reclame borden kijken
JanM
 JanM - dinsdag 25 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Waar is 'ie trouwens? Of zie ik hem over het hoofd?
van geil
 van geil - dinsdag 25 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Nou Mulder nog.
MMM
 MMM - woensdag 26 maart 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Waarom niet gewoon verkopen? Te klein voor een keeper.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 maart 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 10:14 schreef MMM het volgende:
Waarom niet gewoon verkopen? Te klein voor een keeper.
ze denken dat er nog groei in zit.
craven
 craven - woensdag 26 maart 2014 - 12:17   quote  deeplink  
gheghe
Sensi
 Sensi - woensdag 26 maart 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze denken dat er nog groei in zit.
Nou eh die kan Calvé eten wat ie wilt, veel rek zit er niet meer in..
Maar ff serieus.. Ik vind het niet eens goed genoeg voor een bankzittert.
Daar vind ik Mulder meer op zijn plaats.. Gewoon wegdoen die Lamprou..
Warne gaat het hopelijk bewijzen volgend seizoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 maart 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Verkoop levert waarschijnlijk niets op.
Ze hopen m te verhuren, jaar geen salaris en misschien speelt hij wel aardig ergens.
Sensi
 Sensi - woensdag 26 maart 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Valt ook wel weer wat voor te zeggen! Maar dan geen 3de keeper meer? Graafland gaat trainingen verzorgen toch? Of komt er ergens een jonkie doorstromen?
MMM
 MMM - woensdag 26 maart 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze denken dat er nog groei in zit.
Hehe
JanM
 JanM - woensdag 26 maart 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 13:45 schreef Sensi het volgende:

[..]

Nou eh die kan Calvé eten wat ie wilt, veel rek zit er niet meer in..
Maar ff serieus.. Ik vind het niet eens goed genoeg voor een bankzittert.
Daar vind ik Mulder meer op zijn plaats.. Gewoon wegdoen die Lamprou..
Warne gaat het hopelijk bewijzen volgend seizoen.
Verkopen het liefst en anders verhuren! En dat Hahn het beter gaat doen dan Mulder moeten we eerst nog maar eens zien ...
MMM
 MMM - woensdag 26 maart 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 14:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Verkopen het liefst en anders verhuren! En dat Hahn het beter gaat doen dan Mulder moeten we eerst nog maar eens zien ...
Slechter kan niet.
van geil
 van geil - woensdag 26 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 20:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Slechter kan niet.
zonder keeper hadden we hooguit drie tegengoals meer gehad.
maar wel veel doelpunten meer voor met 11 veldspelers :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Kostas Lamprou was de grote schlemiel bij Willem II na de nederlaag tegen PSV. Hij had niet verwacht dat zijn competitiedebuut zo zou lopen.

kostas-lamprou(willem-ii)(05-07-2014).jpg

De Griek kwam deze zomer op huurbasis over van Feyenoord. Willem II dacht minder tegendoelpunten te incasseren met hem onder de lat, maar door persoonlijke blunders ging de wedstrijd tegen PSV verloren.

Balen

"Ik had echt zin in deze wedstrijd", aldus Lamprou in gesprek met FOX Sports. "Ik baal er zelf ook heel erg van. Deze zomer ben ik met een heel goed gevoel hier naartoe gekomen en ik heb ook een goede voorbereiding gehad. Maar ik weet ook dat als de doelman een fout maakt, de bal er gelijk inligt."

Lamprou moest al na zeven minuten vissen, toen Jurgen Locadia hem aftroefde. De goalie stelt dat hij de bal nooit had moeten aannemen. "Daar ging het fout. Ik had het anders op moeten lossen."

Rode kaart

"Ik pakte het voor mijn gevoel weer goed op, ging met een goed gevoel de rust in. Totdat er een steekbal kwam op Gini (Georginio Wijnaldum, red.). Ik raakte hem aan, maar dacht dat ik een gele kaart zou krijgen. Jordens Peters liep namelijk nog achter mij en Wijnaldum week uit naar de buitenkant. Maar ik kreeg toch de rode."

De sluitpost wil de blamage zo snel mogelijk vergeten. "Ik moet er zelf voor zorgen dat de trainer mij er de volgende keer weer in zal zetten."
Bron:Goal.com
MMM
 MMM - zondag 10 augustus 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Keeper van niks natuurlijk, onbegrijpelijk dat een club zo'n speler huurt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 23:46 schreef MMM het volgende:
Keeper van niks natuurlijk, onbegrijpelijk dat een club zo'n speler huurt.
Begreep dat de Efteling ook nog ergens een tekort aan personeel had en die hebben meen ik een samenwerkingsverband met Willem 2..
MMM
 MMM - maandag 11 augustus 2014 - 00:07   quote  deeplink  
Hahaha sluit niks uit!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 06:19   quote  deeplink  
Haha, de 2 slechtste keepers in de eredivisie !! 'Opgeleid' door Patrick Lodewijks: Kostas Lamprou en Erwin Mulder ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Lamprou vergelijkt: ''Feyenoord heeft alles wat Ajaks niet had''

lamprou.cropresize.tmp.jpg

Kostas Lamprou speelt dit seizoen op huurbasis voor Willem ll. De van Feyenoord overgekomen doelman kende geen al te beste start in Tilburg. Tegen PSV (1-3) gaf hij een strafschop weg en tot overmaat van ramp deelde arbiter Kevin Blom een rode kaart uit.

In een uitgebreid interview met Voetbal International vertelt Lamprou over zijn leven naast het veld: ''Als ik bij mijn ouders op bezoek ga in Griekenland, denk ik: Heerlijk, eindelijk thuis. Maar als ik een paar weken later dan in Rotterdam terugkeer, voel ik precies hetzelfde. Dit is de plek waar ik me thuis voel, waar ik altijd naar terug verlang. Mijn droom? Ooit weer spelen in Feyenoord 1, in mijn stad Rotterdam. En, natuurlijk, terugkeren in de nationale ploeg van Griekenland.''

De 22-jarige keeper begon zijn Nederlandse periode echter bij Ajaks. Via een amateurclub kwam de Griek uiteindelijk in de havenstad terecht: ''Ik heb in totaal negen jaar deel uitgemaakt van Feyenoord. Die club heeft alles wat Ajaks niet had: warmte en betrokkenheid. Ik ben me in de loop der jaren een echte Feyenoorder gaan voelen, heb het als een eer beschouwd dat ik in die Kuip heb mogen spelen.''
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Wat een held(je)..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Lamprou: "Terugkeren als reservekeeper? Liever niet"

2115ac7.jpg

Kostas Lamprou speelt dit seizoen zijn wedstrijden in het shirt van Willem II. De keeper, die verhuurd is door Feyenoord, is eerste keus bij de club uit Tilburg, iets wat bij Feyenoord niet van toepassing was. 'Dat bleef vaak beperkt tot enkele wedstrijden, zegt de Griek tegenover Voetbal International.

'Bij Feyenoord heb ik natuurlijk ook weleens kansen gehad, alleen bleef dat vaak beperkt tot een paar wedstrijden. Als je dan een foutje maakt, word je daar onzeker van, zegt hij.

De Griekse sluitpost durft nog niet ver in de toekomst te kijken, als het om zijn carriere gaat. 'Mijn toekomst is de volgende wedstrijd. Heel ver vooruit kijken heeft geen zin, zegt Lamprou. 'Ik zal begin volgend jaar wel een keer met Feyenoord om de tafel gaan om te horen welke plannen ze met me hebben.

De keeper weet, ondanks dat Erwin Mulder aankomende zomer vertrekt bij Feyenoord, dat het lastig zal worden om eerste keeper bij Feyenoord te worden. Feyenoord is mijn club, dat zal nooit veranderen. Maar ik ben ook realistisch', stelt hij. 'Kenneth Vermeer doet het nu uitstekend en ligt voor vier seizoenen vast. Tenzij hij verkocht wordt, zal hij de komende periode dus wel eerste keus blijven in De Kuip. Dat maakt het voor mij wat minder aantrekkelijk. Want als reservekeeper terugkeren bij Feyenoord? Liever niet. Dan groei ik liever door met Willem II.
Bron: VI
de bluffer
 de bluffer - woensdag 26 november 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:
Lamprou: "Terugkeren als reservekeeper? Liever niet"

[ afbeelding ]

Kostas Lamprou speelt dit seizoen zijn wedstrijden in het shirt van Willem II. De keeper, die verhuurd is door Feyenoord, is eerste keus bij de club uit Tilburg, iets wat bij Feyenoord niet van toepassing was. 'Dat bleef vaak beperkt tot enkele wedstrijden, zegt de Griek tegenover Voetbal International.

'Bij Feyenoord heb ik natuurlijk ook weleens kansen gehad, alleen bleef dat vaak beperkt tot een paar wedstrijden. Als je dan een foutje maakt, word je daar onzeker van, zegt hij.

De Griekse sluitpost durft nog niet ver in de toekomst te kijken, als het om zijn carriere gaat. 'Mijn toekomst is de volgende wedstrijd. Heel ver vooruit kijken heeft geen zin, zegt Lamprou. 'Ik zal begin volgend jaar wel een keer met Feyenoord om de tafel gaan om te horen welke plannen ze met me hebben.

De keeper weet, ondanks dat Erwin Mulder aankomende zomer vertrekt bij Feyenoord, dat het lastig zal worden om eerste keeper bij Feyenoord te worden. Feyenoord is mijn club, dat zal nooit veranderen. Maar ik ben ook realistisch', stelt hij. 'Kenneth Vermeer doet het nu uitstekend en ligt voor vier seizoenen vast. Tenzij hij verkocht wordt, zal hij de komende periode dus wel eerste keus blijven in De Kuip. Dat maakt het voor mij wat minder aantrekkelijk. Want als reservekeeper terugkeren bij Feyenoord? Liever niet. Dan groei ik liever door met Willem II.
Bron: VI
Mooi bij Willem 2 laten doet het heel goed
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Ik kan er niets aan doen, maar ondanks zijn kleine handicap vind ik hem een heel goed keepertje. Ondanks dat hij net boven het gras uitsteekt, heeft hij wel iets wat mij enorm aanspreekt, hij hoeft van mij niet weg hoor....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 november 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Eigenlijk zegt ie hetzelfde als Vermeer. Hij wilt gewoon spelen en bij ons komt ie met Hahn als reservekeeper niet in beeld..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2015 - 17:28   quote  deeplink  
'Trots dat ik Feyenoord-shirt mocht dragen

feotqa.jpg

Voor de tweede keer dit seizoen stond Feyenoord-huurling Kostas Lamprou in het shirt van Willem II onder de lat tegen zijn eigenlijke werkgever; en voor de tweede keer stapte hij niet als verliezer van het veld.

Eerder dit seizoen won Willem II in De Kuip en zondag werd het 2-2 in Tilburg. Daar ben ik blij mee, zegt Lamprou na afloop.

Iedereen weet dat het een extra stimulans is om je best te doen als je tegen je oude club speelt, vervolgt de Griekse doelman tegenover RTV Rijnmond. Het was een goede wedstrijd. We hebben veel kansen gehad en hadden zelfs kunnen winnen, maar we kunnen ook leven met een gelijkspel. Je weet dat een club als Feyenoord met veel kwaliteiten uit het niets kan scoren.

Het aflopende contract van Lamprou wordt niet verlengd in Rotterdam. De 23-jarige sluitpost hoopt dat hij bij de eredivisionist in Tilburg kan blijven. We gaan volgende week om de tafel zitten. Ik hoop dat ik een contract kan tekenen. Terug naar Feyenoord was ook een mogelijkheid, maar het is voor mijn ontwikkeling beter om te spelen. Op de bank zitten heeft geen zin.

Lamprou kijkt desondanks met een goed gevoel terug op zijn periode in De Kuip. Feyenoord is één van de grootste clubs in Nederland. Ik heb daar acht jaar gezeten en ben ontzettend trots dat ik het shirt van Feyenoord heb mogen dragen. Vandaag wil ik de supporters bedanken. Ze hebben mij een warm applaus gegeven. Dat zegt meer dan genoeg, aldus de keeper.

Kostas Lamprou na afloop van Willem II - Feyenoord

(http://youtu.be/BYBn7zpFdcQ)

Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 12 april 2015 - 17:33   quote  deeplink  
leuk ventje
JanM
 JanM - zondag 12 april 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Beetje de grote versie van Leon ;-P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 03 augustus 2023 - 17:46   quote  deeplink  
Zowaar weer actueel. Lijkt 3de keeper te gaan worden. Als je 1908.nl mag geloven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 augustus 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Prima hoor...
MMM
 MMM - donderdag 03 augustus 2023 - 17:48   quote  deeplink  
Ach als derde keeper maak je normaal gesproken geen minuten en dat is maar goed ook.

Volgens mij wel een fijne vent om er in je groep bij te hebben. Jammer z’n misstap een paar jaar terug ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 03 augustus 2023 - 17:48   quote  deeplink  
Precies.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 augustus 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Zo is het..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 augustus 2023 - 18:03   quote  deeplink  
Ervaring zat. Vooral voor de lage ballen
R()b
 R()b - donderdag 03 augustus 2023 - 18:12   quote  deeplink  
Toch gegroeid
DMD
 DMD - donderdag 03 augustus 2023 - 18:19   quote  deeplink  
Prima. Je moet ook maar iemand vinden met genoeg kwaliteit die genoegen neemt met een positie als 3de keeper.

We moeten ook niet doen alsof hij er helemaal niks van kan. Heeft alleen z'n lengte gewoonweg niet mee.

Mijn voormalig voorbeeld als doelman Iker casillas was niet veel groter dan Lamprou. Het verschil in lengte moet je kunnen goedmaken in positionering, sprongkracht & inschattingsvermogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2023 door DMD --
ras
 ras - donderdag 03 augustus 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Hij heeft alleen zijn lengte niet mee want hoge ballen vliegen zo in het doel. Dat is het risico wat je wel neemt.
VVout
 VVout - donderdag 03 augustus 2023 - 18:51   quote  deeplink  
Groene-beachball-set-met-tennisracketprint-buitenspeelgoed-Houten-beachballset-Rackets-batjes-en.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 augustus 2023 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 18:51 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat aan deze te denken ,dan zonder Ado tenue uiteraard

Screenshot-20230803-185142-Google.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 augustus 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Topic klein houden.
Bowie
 Bowie - donderdag 03 augustus 2023 - 19:28   quote  deeplink  
Meer dan verrassend dit.
Maar er is wel over nagedacht, niets gebeurt meer zomaar binnen de club.
Heeft de jeugdopleiding doorlopen én ervaring én een positieve gast binnen de groep.
Prima dus.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 augustus 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Gaat spelen voor o21 cm.
VVout
 VVout - donderdag 03 augustus 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zat aan deze te denken ,dan zonder Ado tenue uiteraard

[ afbeelding ]
😁
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 augustus 2023 - 22:10   quote  deeplink  
Morgen contract
R()b
 R()b - donderdag 03 augustus 2023 - 23:05   quote  deeplink  
Toch best een ervaren doelman als 3e keeper.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 03 augustus 2023 - 23:16   quote  deeplink  
Waardeloos dit, vieze stinkjeaud

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kostas Lamprou topic









0.0149722