BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2020 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2020 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is ook gewoon geen kleine groep. En de genuanceerden hebben echt een punt.
Maar ik vind sommige dingen veel te ver gaan.
Dat laatste staat er los van.
Elk polariserend geluid uit óók die groep is afkeurenswaardig.

Het gaat hier om te mogen demonstreren en het wegzetten van deelnemers als jankerds etc..
Inderdaad: genuanceerden.
Ook op dit Forum zie je dat terug.
kenny
 kenny - zaterdag 27 juni 2020 - 12:05   quote  deeplink  
we slaan hier in nederland finaal door , en ook dit mag niet gezegd worden anders krijg je gelijk een stempel op je voorhoofd racist
sommigen zullen best racistme ervaren en ik ben hier ook zwaar op tegen , racisme moet uitgebannen worden , maar je kan je afvragen of dit de manier is om dit zo aan te pakken , ik denk eerder dat je de kloof tussen donker en blank nog verder uit elkaar drijft op deze manier , ik denk eerder dat je in gesprek moet gaan met elkaar om zo samen een mooie Multi culturele samenleving te krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2020 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2020 - 12:37   quote  deeplink  
Het slaat door op sommige vlakken.
Maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn die er daadwerkelijk last van hebben (gehad).

Maar grappig: zowel bij de betogers, als bij hen die het gezeur vinden. Die zeggen dat racisme wel meevalt.
En dan een paar voorbeelden erbij halen.
En dan zeggen: zij hebben geen last, 'dus' de anderen moeten dan ook geen last ervan hebben, en niet zeuren.

Kijk, zo'n gedachtewijze is gif voor een samenleving.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2020 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2020 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2020 - 22:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Nope,
Maar mijn moeder had 10 zusters, waarvan er 9 met een kleurling zijn getrouwd.
Geen van alle ooit gediscrimineerd .
De kinderen daarvan hebben 0 tot geen racisme ervaren van Nederlanders, echter wel van licht getinte mensen , en hun eigen rassen , bastaardjes zeg maar.
Fijn voor ze.

Maar je conclusies daarna zijn de meest stompzinnige van wat ik de afgelopen weken vernomen heb.
Geeft niet: Je ziet het niet en zult het nooit zien.
Discussie onnodig.

Wel fileer ik graag dergelijke gedachten. Dat is nl. precies wat ook mis zit. Miskennen van mensen die er wel last van hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 juni 2020 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2020 - 12:05 schreef kenny het volgende:
we slaan hier in nederland finaal door , en ook dit mag niet gezegd worden anders krijg je gelijk een stempel op je voorhoofd racist
sommigen zullen best racistme ervaren en ik ben hier ook zwaar op tegen , racisme moet uitgebannen worden , maar je kan je afvragen of dit de manier is om dit zo aan te pakken , ik denk eerder dat je de kloof tussen donker en blank nog verder uit elkaar drijft op deze manier , ik denk eerder dat je in gesprek moet gaan met elkaar om zo samen een mooie Multi culturele samenleving te krijgen
Eens!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 juni 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Als je problemen hebt met
De Islam, massa immigratie uit veilige landen. Problemen met Mocro maffia, integratie problemen, het onderdrukkene en doordrukken van afschaffing van tradities , dit alles heeft niets te maken met rascisme.

Rascisme is iets geheel anders. ( kijk op FB naar vlaams blok ietwat te rechtse partij) maar dat lamerlid zegt mijns inziens waar de schoen wringt)

Life for black and white ( in Holland) is good

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2020 door piet de paler --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 juni 2020 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2020 - 12:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens!
Zo ist..
kenny
 kenny - zaterdag 27 juni 2020 - 14:57   quote  deeplink  
inderdaad piet , ik denk ook dat het reuze meevalt met rasisme in nederland , ik denk dat er weinig landen op deze aardkloot zijn waar we een vrij goede Multi culturele samenleving hebben als hier bij ons , en ja natuurlijk komt het nog voor en natuurlijk moeten we dit verbeteren en ik denk ook dat wij als nederland daar voor openstaan , maar dat los je niet op om als bijvoorbeeld het nederlands elftal een boycot op te roepen tegen Derksen , dat slaat nergens op en lost niks op het drijft eerder een kloof tussen donkere en blanken , ga in gesprek en los zo dingen op daarmee kan je dingen veranderen en uitleggen , negeren en boycotten bereik je niks mee , daarbij waar gaat het over ?? Derksen maakte een verkeerde grap en hij is gelijk een racist gaat toch nergens over , die rapper roept op tot geweld en daar hoor je niemand over , daarbij zag ik een clip van ali b die ook een verkeerde grap maakte over negers en zwarte piet en dan is het in ene wel humor , ik zij het al eerder we slaan door in nederland maar we moeten zeker wel ons best doen om een goede samenleving te krijgen voor ons allemaal dus ook voor de mensen die wel last van racisme hebben daar moet we aan gaan werken en dat kan zeker heel goed als we maar blijven praten en niet boycotten
kenny
 kenny - zaterdag 27 juni 2020 - 15:04   quote  deeplink  
https://yoo.rs/rascisme-de-andere-kant-van-het-racisme-verhaal-in-nl-is-schitterend-1593107980.html?utm_source=oneall&utm_campaign=oneall_share&utm_medium=facebook
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 27 juni 2020 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2020 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:
Het slaat door op sommige vlakken.
Maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn die er daadwerkelijk last van hebben (gehad).

Maar grappig: zowel bij de betogers, als bij hen die het gezeur vinden. Die zeggen dat racisme wel meevalt.
En dan een paar voorbeelden erbij halen.
En dan zeggen: zij hebben geen last, 'dus' de anderen moeten dan ook geen last ervan hebben, en niet zeuren.

Kijk, zo'n gedachtewijze is gif voor een samenleving.
Voor die groep is er allerlei groepstherapie, de wereld is hard.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2020 - 16:41   quote  deeplink  
Precies, voor hen die doorslaan in het anti-racisme en voor hen die doorslaan in het hekelen van die groep.
Het lijkt op elkaar.
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2020 - 09:25   quote  deeplink  
Met al die vingers die gegeven zijn, worden nu complete armen er afgerukt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2020 - 09:46   quote  deeplink  
Dit verschrikkelijke discriminerende, slavendrijvende land. Met al die fascistische mensen.
In een land waar zwarte mensen total geen kansen meer hebben, waar religie verboden is, en vrouwen onderdrukt,
Homos geen feesten kunnen vieren

Tip KLM vliegt weer ..........
En o ja Nederlandse onderdrukkers, en tirannen kunnen jullie Suriname , en Curacao even helpen
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2020 - 11:51   quote  deeplink  
Konden jullie lachen om die ex hoofdpiet v Muiswinkel ?
Het leek net of ik naar Mussert zat te kijken ( was ook een landverrader)

( pas op deze post heeft een spruitjes lucht)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2020 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 12:04   quote  deeplink  
Niet janken piet.
Het geeft zo'n spruitjeslucht.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2020 - 12:05   quote  deeplink  
Hahahaha meer knoflook lucht.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 12:08   quote  deeplink  
Genoeg is genoeg. Stop met die jankers overal hun verhaal te laten doen. Wat een zielig zooitje... Waarom willen ze hier eigenlijk zijn als het zo erg is????

Ipv van te janken en altijd het slachtoffer uit te hangen laat zien wat je dan wel in je mars hebt en maak gebruik van de kansen die er in dit land volop zijn...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 12:50   quote  deeplink  
Genoeg is genoeg. Stop met janken hier, waarom janken op dit forum als het toch niets op schiet?
Laat zien wat je wel in mars hebt en maak gebruik van fora die er in dit land volop zijn.

Leuke variant.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2020 - 13:01   quote  deeplink  
Ok Henk ik stop ermee
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 13:09   quote  deeplink  
Ik jank niet, ik werk gewoon voor mijn geld.
Zouden die jankers ook beter gewoon es doen, dan hebben ze geen tijd meer om te janken overal en altijd!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 13:09   quote  deeplink  
Hahaha!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 13:09 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik jank niet, ik werk gewoon voor mijn geld.
Zouden die jankers ook beter gewoon es doen, dan hebben ze geen tijd meer om te janken overal en altijd!
Ah leuk man, je kent ze allemaal?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Heb het niet over allemaal, maar die bepaalde groep, die nu veel teveel aandacht krijgt!

Ben het zat gewoon, en ik niet alleen!

Maar slaap rustig verder, Henkie, forum held!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2020 door Cruzcontrol --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 13:17   quote  deeplink  
Ik slaap altijd rustig.
Wie maakt zich nl. echt druk?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 13:18   quote  deeplink  
Zzzzzzzzzzzzzzzz
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 13:20   quote  deeplink  
Goed gedaan.
pat
 pat - zondag 28 juni 2020 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 13:16 schreef Cruzcontrol het volgende:
Heb het niet over allemaal, maar die bepaalde groep, die nu veel teveel aandacht krijgt!

Ben het zat gewoon, en ik niet alleen!

Maar slaap rustig verder, Henkie, forum held!
ik moet eerlijk zeggen dat ik je gevoel de laatste tijd ook voel hoor.
het hoeft wat mij betreft ook niet veel verder te gaan. heel soms laat ik mijn frustraties gaan en gooit ik er zinnetjes uit als: "wtf hebben de beelden het nu gedaan? nog even en ik wordt rasicst"

ff later denk ik dan, ach... maar er komt wel een punt dat ook ik zeg: HET IS NU GENOEG.

ik ben er nog niet, ik kruip dichterbij maar als ik ze in me vizier hebt...
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2020 - 14:24   quote  deeplink  
Wij geven ze net zo veel aandacht.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 13:36 schreef pat het volgende:

[..]

ik moet eerlijk zeggen dat ik je gevoel de laatste tijd ook voel hoor.
het hoeft wat mij betreft ook niet veel verder te gaan. heel soms laat ik mijn frustraties gaan en gooit ik er zinnetjes uit als: "wtf hebben de beelden het nu gedaan? nog even en ik wordt rasicst"

ff later denk ik dan, ach... maar er komt wel een punt dat ook ik zeg: HET IS NU GENOEG.

ik ben er nog niet, ik kruip dichterbij maar als ik ze in me vizier hebt...
Zo is het maat, en zo zijn er inmiddels velen...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 28 juni 2020 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 13:36 schreef pat het volgende:

[..]

ik moet eerlijk zeggen dat ik je gevoel de laatste tijd ook voel hoor.
het hoeft wat mij betreft ook niet veel verder te gaan. heel soms laat ik mijn frustraties gaan en gooit ik er zinnetjes uit als: "wtf hebben de beelden het nu gedaan? nog even en ik wordt rasicst"

ff later denk ik dan, ach... maar er komt wel een punt dat ook ik zeg: HET IS NU GENOEG.

ik ben er nog niet, ik kruip dichterbij maar als ik ze in me vizier hebt...
Gewoon die bullshit niet meer lezen en kijken voordat je iedereen en z'n moeder erop aankijkt.
kenny
 kenny - zondag 28 juni 2020 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 12:08 schreef Cruzcontrol het volgende:
Genoeg is genoeg. Stop met die jankers overal hun verhaal te laten doen. Wat een zielig zooitje... Waarom willen ze hier eigenlijk zijn als het zo erg is????

Ipv van te janken en altijd het slachtoffer uit te hangen laat zien wat je dan wel in je mars hebt en maak gebruik van de kansen die er in dit land volop zijn...
eens , waar ikme helemaal aan stoor is die arie boonsma , wat een tyfes mongool is dat zeg echt een nsb actie om vlug sponsoren te bellen om te stoppen met VI , te zielig voor woorden die boonsma
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 28 juni 2020 - 16:01   quote  deeplink  
Die is zijn eigen graf aan het graven, bij een commerciële zender werken en adverteerders vragen te stoppen is geen goed plan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 16:57   quote  deeplink  
Betogers Malieveld vandaag. Ook jankerds. Rellende jankerds.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 juni 2020 - 17:22   quote  deeplink  
Henkerd jankerd :-))
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2020 - 17:23   quote  deeplink  
Je weet toch. ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2020 - 12:01   quote  deeplink  
Ebq96AwXQAEai7h.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2020 door Stylzz --
Dirk1
 Dirk1 - maandag 29 juni 2020 - 12:06   quote  deeplink  
genomineerd Emil Schelvis.
pat
 pat - maandag 29 juni 2020 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2020 - 15:40 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Gewoon die bullshit niet meer lezen en kijken voordat je iedereen en z'n moeder erop aankijkt.
hey gerard, ik ben echt zo zoals je nu omschrijft alleen het gaat nu wel heel ver hoor.
mijn geliefde heer van heutsz zou worden omgetrokken door mensen die niet nadenken. dan begint er wel e.a. te wringen. dan kom ik dus steeds dichter bij de strijder die ik in dienst was en bedenk ik me om mijn stem dan ook maar eens te laten horen.

Kijk de linkse mensen hebben lekker lopen klagen, door de social media wordt dat meer aangewakkerd en krijgen deze enge mensen een platform.

ik vind ze eng omdat in de echt wereld waar dan ook, is het in een vergadering, op de werkvloer of hoog in de top, deze enge mensen houden hun mond als het gezegd moet worden en gaan via allemaal slinkse gniepige maniertjes via via via via via en nog een keer via alle mensen om hun heen bewegen om dat doel kapot te maken met de grootst mogelijke onzin. die onzin is dan ook nog weer eens niet correct weergegeven(omdat het complete beeld niet wordt gegeven) en dus ontstaat er niet wringing maar meer een oprijerij en dat veroorzaken die gekkies. ik ben daar op een moment ook klaar mee. jij moet toch ook steeds dichter op dat punt komen?
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2020 - 14:35   quote  deeplink  
Genee is nog dieper gezakt sinds gisteren , die Turkse reportster gestegen
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2020 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2020 - 14:35 schreef piet de paler het volgende:
Genee is nog dieper gezakt sinds gisteren , die Turkse reportster gestegen
Intelligente dame , die gewoon de waarheid durft te zeggen.
Die lul van Genee zegt t eigenlijk met haar eens te zijn.
Maar handelde precies andersom en ging mee in het NSB gedrag van adverteerders en Arie B voor geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2020 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2020 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2020 - 14:35 schreef piet de paler het volgende:
Genee is nog dieper gezakt sinds gisteren , die Turkse reportster gestegen
Oppassen he. Ze is links...Die zijn gevaarlijk....

Veel belangrijker. Ze was uitstekend en....Is Feyenoord supporter in hart en nieren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juni 2020 - 19:06   quote  deeplink  
Jammer dat ze dan NSB-gedrag noemt. Gaan de jankers daar weer op focussen. Vermoeiend. Heeft ze die groep weer een stok gegeven. Hetzelfde waar Derksen ook even de mist mee inging.
Gevalletje 'niet handig'.
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2020 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2020 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Oppassen he. Ze is links...Die zijn gevaarlijk....

Veel belangrijker. Ze was uitstekend en....Is Feyenoord supporter in hart en nieren.
Ik vind haar ook aantrekkelijk het blijft een mens he
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Ze is zeker n mooie vrouw, nog een pluspunt :)
piet de paler
 piet de paler - maandag 29 juni 2020 - 19:18   quote  deeplink  
Broodje shoarma en dan sexs
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2020 - 21:09   quote  deeplink  
Knoflookseks
van geil
 van geil - maandag 29 juni 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Bah :)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 29 juni 2020 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2020 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:
Broodje shoarma en dan sexs
Niks mis mee, maar dan in omgekeerde volgorde... smikkelen en smullen!
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 30 juni 2020 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2020 - 12:11 schreef pat het volgende:

[..]

hey gerard, ik ben echt zo zoals je nu omschrijft alleen het gaat nu wel heel ver hoor.
mijn geliefde heer van heutsz zou worden omgetrokken door mensen die niet nadenken. dan begint er wel e.a. te wringen. dan kom ik dus steeds dichter bij de strijder die ik in dienst was en bedenk ik me om mijn stem dan ook maar eens te laten horen.

Kijk de linkse mensen hebben lekker lopen klagen, door de social media wordt dat meer aangewakkerd en krijgen deze enge mensen een platform.

ik vind ze eng omdat in de echt wereld waar dan ook, is het in een vergadering, op de werkvloer of hoog in de top, deze enge mensen houden hun mond als het gezegd moet worden en gaan via allemaal slinkse gniepige maniertjes via via via via via en nog een keer via alle mensen om hun heen bewegen om dat doel kapot te maken met de grootst mogelijke onzin. die onzin is dan ook nog weer eens niet correct weergegeven(omdat het complete beeld niet wordt gegeven) en dus ontstaat er niet wringing maar meer een oprijerij en dat veroorzaken die gekkies. ik ben daar op een moment ook klaar mee. jij moet toch ook steeds dichter op dat punt komen?
Voordat ik op dat punt kom lees ik liever een meer betrouwbare bron.
https://javapost.nl/2020/06/11/weinig-nederlanders-vielen-zo-diep-als-van-heutsz/

Goeie site trouwens.
pat
 pat - dinsdag 30 juni 2020 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2020 - 11:31 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Voordat ik op dat punt kom lees ik liever een meer betrouwbare bron.
https://javapost.nl/2020/06/11/weinig-nederlanders-vielen-zo-diep-als-van-heutsz/

Goeie site trouwens.
wat jij wilt linkse rakkert :) :)
geniaal militair waar je ook ene a hitler onder kan rekenen. fout gaat 2 kanten op in een oorlog. voor beide kanten is het goed.

het is daarintegen historie en er is van geleerd. er zijn veel voorbeelden die van heutsz toepastte die hedentendaag nogsteeds als drills worden gebruikt. die drills hebben ons deze vrijheid opgelevert. maar goed ik ben een ex militair en kijk er heel anders naar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic









0.0531949