BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2020 - 16:59   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - maandag 06 juli 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Koeman
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2020 - 00:07   quote  deeplink  
Op deze manier wordt er alleen maar haat gekweekt, wordt erger en erger de laatste tijd.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2020 - 00:53   quote  deeplink  
Dat is wat ze willen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2020 - 08:00   quote  deeplink  
Alle kutjes die de afgelopen maanden narcistische complotttheorietjes uit de kast trokken.
Eindelijk erkenning met deze titel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juli 2020 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 00:07 schreef VVout het volgende:
Op deze manier wordt er alleen maar haat gekweekt, wordt erger en erger de laatste tijd.
Vind ik ook hoor .
Vind de gelijkheid wel belangrijk maar op dit soort gedwongen
toneelstukjes word het er alleen maar slechter op.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 07 juli 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 08:00 schreef FR-Henk het volgende:
Alle kutjes die de afgelopen maanden narcistische complotttheorietjes uit de kast trokken.
Eindelijk erkenning met deze titel.
Je vergeet RB te quoten.
tomson
 tomson - woensdag 08 juli 2020 - 17:20   quote  deeplink  
De ontwerper van het nieuwe uitshirt van Dordt ...hahaha.
https://mobile.twitter.com/arcobomgaars/status/1280507276751667207
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2020 - 19:07   quote  deeplink  
Doe die van Chelsea er ook maar bij
MMM
 MMM - dinsdag 21 juli 2020 - 07:21   quote  deeplink  
Rutte
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 07:50   quote  deeplink  
Als je nu Nexit gaat roepen ben je af
MMM
 MMM - dinsdag 21 juli 2020 - 07:56   quote  deeplink  
Roep ik niet maar als ik dat wel zou willen roepen ben ik zeker niet af.

De hele soap heeft een leuke paar dagen geduurd, iedereen wist toch wel dat hij weer zou tekenen bij het kruisje. Kost ons weer miljarden.

Rutte: “Geen giften aan Zuid-Europa!” (mei 2020)

Vandaag: 390 miljard giften aan Zuid-Europa.

Ach we gaan het zien in maart, hopelijk vergeet niemand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juli 2020 - 08:37   quote  deeplink  
Ik mag niet stemmen wat dan?
Fvd, Pvv, worden niet meegenomen in een coalitie.
Dus je krijgt weer Groen slinks en Debiele 66 krijgen een enorme machtspositie.
Ik begrijp ook niet dat de kiesdrempel niet omhoog gaat, partijen als pvdd, denk, vervuilen als deze partijen integreren in grote partijen.
Krijg je volgens mij een eerlijke coalitie.
Maar ja

Life is good
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 07:56 schreef MMM het volgende:
Roep ik niet maar als ik dat wel zou willen roepen ben ik zeker niet af.

De hele soap heeft een leuke paar dagen geduurd, iedereen wist toch wel dat hij weer zou tekenen bij het kruisje. Kost ons weer miljarden.

Rutte: “Geen giften aan Zuid-Europa!” (mei 2020)

Vandaag: 390 miljard giften aan Zuid-Europa.

Ach we gaan het zien in maart, hopelijk vergeet niemand.
Politiek is een proces he. Je kunt geen 100% score binnenhalen.
Ieder weldenkend mens wist dat er een akkoord zou komen. Wie er van Nederland ook aan tafel zat.
Kijk nu sec. naar wat er op tafel lag en wat de man eruit gehaald heeft.

Die giften, 390, is inderdaad veel maar er lag 500 op tafel! Nederland krijgt onder meer een hogere korting op de jaarlijkse EU-afdracht (die gaat naar 1,92 miljard euro, was 8 miljard) en medezeggenschap over de besteding van de subsidies uit het herstelfonds. Nederland en andere landen willen dat er gekort wordt op EU-geld als er geen respect is voor het naleven van de regels die gelden, zoals onafhankelijke rechtspraak. Ook hierover zijn afspraken gemaakt. Daarnaast kunnen landen er dus op aangesproken worden wanneer zich niet aan de regels houden, plus kan er een rem komen als uiterste maatregel. Dat klinkt allemaal als "het zal wel", maar dit zijn unieke afspraken.

48x6nc.jpg

;-)

Ik zeg goed gedaan, deze crisis kost iedereen geld. Dat voel je op je klompen aankomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juli 2020 - 09:12   quote  deeplink  
Het is alleen vreemd dat de Duitsers ( Merkel) en Frankrijk ( Macron) zo bevriend zijn.
De gemiddelde Fransman heeft nog steeds een schurft aan Duitsers, behalve in de Elzas dan
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2020 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 07:21 schreef MMM het volgende:
Rutte
Het is onrealistisch te verlangen dat je 100% pakt, het is deels geven en nemen.
Wat ZZ ze het dus, wat Piet betreft dat speelt zich af op industrieel niveau. Daar worden andere kaarten geschud als wat de bevolking denkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 09:12 schreef piet de paler het volgende:
Het is alleen vreemd dat de Duitsers ( Merkel) en Frankrijk ( Macron) zo bevriend zijn.
De gemiddelde Fransman heeft nog steeds een schurft aan Duitsers, behalve in de Elzas dan
Dat is politiek. Frankrijk en Duitsland samen kunnen op zichzelf een blok vormen tegen de rest van Europa bijna, zeker nu Engeland weggevallen is.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juli 2020 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 08:37 schreef piet de paler het volgende:
Ik mag niet stemmen wat dan?
Fvd, Pvv, worden niet meegenomen in een coalitie.
Dus je krijgt weer Groen slinks en Debiele 66 krijgen een enorme machtspositie.
Ik begrijp ook niet dat de kiesdrempel niet omhoog gaat, partijen als pvdd, denk, vervuilen als deze partijen integreren in grote partijen.
Krijg je volgens mij een eerlijke coalitie.
Maar ja

Life is good
Beter de politiek volgen. Fvd en PVV hebben standpunten die voor grotere partijen niet verenigbaar zijn in een coalitie.
En wat heeft dit met Rutte te maken?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 10:03   quote  deeplink  
https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometer

Bekijk dit eens en probeer eens coalities te vormen, ja ik weet de verkiezingen zijn nog ver.
Maar VVD staat nu op 41, dat zal na deze week wel zakken, maar laten we eens van deze cijfers uitgaan.

VVD 41. Je moet tot 76, dus welke partijen kunnen daarbij. Meest logisch zou zijn, CDA en D66. Kom je er niet. Kom je weer bij de CU. Maar hier ga je al weer, dit wordt 1 vat met concessies en onder aan de streep uiteindelijk niemand blij.
FvD en PVV sluit ik overigens niet helemaal meer uit in een coalitie met VVD, maar ook hier t probleem, dan ben je er nog niet. Dus ook een vierde partij en concessiebrij.

Dan even "over links". Grootste partij: GL met 13 stemmen. Daar moeten meer dan vijf partijen bij die per partij steeds meer van links afdrijven. Ook dit zal m niet worden.

Dan "over de andere boeg" met PVV/FvD. Zelfde verhaal. Daarnaast heeft bijna elke partij ze uitgesloten.

De Nederlandse politiek wordt langzaam onbestuurbaar met dit systeem, er zal bijna wel een drempel moeten komen van minimaal vijf zetels anders doet je partij niet mee en worden je zetels verdeeld onder de andere partijen. Dit is onhoudbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juli 2020 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Politiek is een proces he. Je kunt geen 100% score binnenhalen.
Ieder weldenkend mens wist dat er een akkoord zou komen. Wie er van Nederland ook aan tafel zat.
Kijk nu sec. naar wat er op tafel lag en wat de man eruit gehaald heeft.

Die giften, 390, is inderdaad veel maar er lag 500 op tafel! Nederland krijgt onder meer een hogere korting op de jaarlijkse EU-afdracht (die gaat naar 1,92 miljard euro, was 8 miljard) en medezeggenschap over de besteding van de subsidies uit het herstelfonds. Nederland en andere landen willen dat er gekort wordt op EU-geld als er geen respect is voor het naleven van de regels die gelden, zoals onafhankelijke rechtspraak. Ook hierover zijn afspraken gemaakt. Daarnaast kunnen landen er dus op aangesproken worden wanneer zich niet aan de regels houden, plus kan er een rem komen als uiterste maatregel. Dat klinkt allemaal als "het zal wel", maar dit zijn unieke afspraken.

[ afbeelding ]

;-)

Ik zeg goed gedaan, deze crisis kost iedereen geld. Dat voel je op je klompen aankomen.
Goed verwoord, Stylzz. Rutte heeft hoog ingezet, heeft er o.a. ook uitgehaald dat landen hervormingsplannen (bv op gebied van de arbeidsmarkt) moeten indienen als er beroep op herstelfonds wordt gedaan.

Heb je een hemel aan Rutte, dan keur je hem af. Ik vind -met Stylzz- dat Rutte zich een sterk leider heeft getoond met oog voor zorgvuldigheid in uitgaven als giften/leningen en als strateeg met oog voor realisme in de onderhandeling.
Ik maak me sterk dat Rutte zelfs inzette op deze uitloop, en Merkel en dombo Macron tot de orde heeft geroepen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juli 2020 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 09:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beter de politiek volgen. Fvd en PVV hebben standpunten die voor grotere partijen niet verenigbaar zijn in een coalitie.
En wat heeft dit met Rutte te maken?
Omdat iemand opperde dat na de verkiezingen het zal veranderen.
En weer zo belerend dat hieft niet tegen mij!
Ja niet verenigbaar met PVV kan ik inkomem maar Fvd heeft redelijke standpunten en hebben redelijke standpunten.
Alleen ik zou liever Hiddema of Naninga als voorzitter zien.

Life is good

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juli 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Omdat iemand opperde dat na de verkiezingen het zal veranderen.
En weer zo belerend dat hieft niet tegen mij!
Ja niet verenigbaar met PVV kan ik inkomem maar Fvd heeft redelijke standpunten en hebben redelijke standpunten.
Alleen ik zou liever Hiddema of Naninga als voorzitter zien.

Life is good
Je roept zelf dat ze uitgesloten worden. Dat is niet zo, ze zijn doodeenvoudig kleiner en wellicht niet in staat bij enkele essentiële partijpunten water in de wijn te doen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juli 2020 - 10:29   quote  deeplink  
Maar dat kunnen christelijke partijen ook niet. En toch zit er een in het kabinet.
Alleen dan worden punten al bv uithenasie niet als struikelpunt gemaakt, waar een wil is...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 10:29 schreef piet de paler het volgende:
Maar dat kunnen christelijke partijen ook niet. En toch zit er een in het kabinet.
Alleen dan worden punten al bv uithenasie niet als struikelpunt gemaakt, waar een wil is...
Je spreekt jezelf hier dus tegen. Dit is namelijk precies water bij de wijn doen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juli 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Ik schat de fvd wel in dat ze zaken als speerpunt zien maar bv uit EG is een utopie en zo vaak staat dat niet op de agenda.
Maar je kan wel gezamelijk justitie, asiel beleid, millieu aanpakken zover zitten ze niet van elkaar af dan bedoel ik VVD en FVD, en een beetje het CDA . Volgens mij zit je dan op een meerderheid
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 13:26   quote  deeplink  
VVD, FVD en CDA zit je nu op 66.
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 13:30   quote  deeplink  
politiek, het is al jaren onzin en met nieuwkomers en schreeuwerds wordt het steeds onoverzichtelijker. een teken dat het een chaos is, ik denk dat we het erovereens zijn toch?

wanneer je claimt een democratie te runnen, ongeacht welk standpunt dan ook, ben je moreel VERPLICHT met een ieder samen te werken. als je dat op voorhand al uitsluit ben je dus niet meer en niet minder het democratische proces, en dus wat HET VOLK wil, aan het ondermijnen.

elke partij ongeacht het standpunt, die andere partijen uitsluit is per definitie fout.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 13:42   quote  deeplink  
Vind ik dus onzin. Als je een partij uitsluit betekent dus dat jij het land niet wil regeren met die partij omdat jullie ideeën niet te combineren zijn. Je kop laten hangen naar die partij betekent feitelijk je eigen kiezers te verloochenen en daar heb je misschien nog wel meer een morele verplichting naar dan naar het volk wat NIET op jouw partij gestemd heeft.
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 13:42 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik dus onzin. Als je een partij uitsluit betekent dus dat jij het land niet wil regeren met die partij omdat jullie ideeën niet te combineren zijn. Je kop laten hangen naar die partij betekent feitelijk je eigen kiezers te verloochenen en daar heb je misschien nog wel meer een morele verplichting naar dan naar het volk wat NIET op jouw partij gestemd heeft.
hoe kan je dat nou zeggen. uitsluiten in elke vorm is fout.
ik bedoel dat je nu dus met jou keuze OVER de keuze van vele andere nederlanders stapt.
dat is geen democratie en door dit soort keuzes zal die dus niet meer worden behaald.

Het andere denken moet JUIST meedenken, meepraten en meeorganiseren om die andere in het gereel te krijgen.

cor pot zei laatst nog dan dick niks hebt aan jaknikkers. hij moet een kritische noot hebben om te groeien... als dat bij ons zo is en ook wordt toegejuigd dan ook in de politiek.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 14:00   quote  deeplink  
De kritische noot zit niet in de coalitie, die zit in het controlerende orgaan, oftewel de tweede kamer.

Sommige partijen zijn gewoon niet te verenigen, dat kun je dan beter van te voren al stellen.
Stel je nu voor dat er een partij is die voor het opeten van alle dieren is, ten koste van alles, zie je die dan regeren met de Partij voor de Dieren? Dat gaat niet.

Als je dus als D66 pro-Europa bent, kun je niet met een partij regeren die voor een Nexit is. Net als die partij niet opeens kan zeggen, oké kiezers, jullie wilden een Nexit, maar omdat we willen regeren, zijn we nu lekker voor Europa. Dan kun je zo'n standpunt inderdaad controversieel verklaren en met elkaar afspreken daar de komende vier jaar niets aan te veranderen, in het landsbelang, maar als dit 1 van je speerpunten is, is dat dus juist kiezersbedrog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door Stylzz --
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:
De kritische noot zit niet in de coalitie, die zit in het controlerende orgaan, oftewel de tweede kamer.

Sommige partijen zijn gewoon niet te verenigen, dat kun je dan beter van te voren al stellen.
Stel je nu voor dat er een partij is die voor het opeten van alle dieren is, ten koste van alles, zie je die dan regeren met de Partij voor de Dieren? Dat gaat niet.

Als je dus als D66 pro-Europa bent, kun je niet met een partij regeren die voor een Nexit is. Net als die partij niet opeens kan zeggen, oké kiezers, jullie wilden een Nexit, maar omdat we willen regeren, zijn we nu lekker voor Europa. Dan kun je zo'n standpunt inderdaad controversieel verklaren en met elkaar afspreken daar de komende vier jaar niets aan te veranderen, in het landsbelang, maar als dit 1 van je speerpunten is, is dat dus juist kiezersbedrog.
Maat het maakt niet uit waar iemand voor staat. zolang er niet naar geluisterd wordt en er is op gestemd ben je altijd verkeerd.

wie weet komt de pvv wel met zulke mooie steekhoudende argumenten waarom we niet in de EU moeten blijven zodat d66 in dit geval eens nadenkt en hieruit voor het volk dan de voordelen uithaalt,

of dat alle dieren opeten sommige wordt, het is mogelijk door het voeren van een discussie.
die zal er bij uitsluiting nooit komen. dat is verkeerd en ontzettend arrogant van die partij die uitsluit.

ff he, het gaat mij echt niet om wat iemand nou denkt en wil doorvoeren. ik stem al jaren blanco omdat met mijn stem niet gebeurt wat ik wil dat ermee gebeurt. ik vind het allemaal prima maar goed ik ben 100% nederlander en ik heb e.a. voor me land gedaan dus het is mij prima ondanks dat ik nogsteeds op alle fronten genaait wordt.(uwv, cbr)

ik hou me aan de gestelde regels en ik zit op het punt een beslissing te maken n.a.v. wat ik zie dat er gebeurt met mijn stem... dat is dan waarschijnlijk over een jaar of 5 maar dan vertrek ik gewoon en intresseert het me echt niet meer zolang ik maar vrijheid heb en kan leven zoals ik wil.

dit soort uitsluitingen, eens of oneens, zijn een beperking die in mijn leven niet bestaat.
iedereen mag praten
iedereen moet gehoord worden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 14:12   quote  deeplink  
Tja, er zit wel wat in wat je zegt, maar dat iedereen mee mag praten is ook gewoon zo, daar is de tweede kamer voor. Maar dat is iets anders dan met een partij gaan regeren waar hun basisstandpunten mijlenver weg van de jouwe staan. Dat kun je ook niet verkopen naar jouw kiezers, vandaar is dit wel te begrijpen.
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 14:25   quote  deeplink  
he als dat inderdaad zo is heb je toch een goed verhaal?
ik bedoel je hebt ze aangehoort en je bent tot de conclusie gekomen dat het niet werkt... dat is democratie.
op voorhand al nee zeggen is in mij idee niet de weg.

ik snap het hoor, echt maar dan moeten we een andere manier van regeren maken...
daarnaast, iedereen mag niet mee praten bij een uitsluiting, de coaltitie doet maar 1 ding en al die sjieke woorden komen allemaal op 1 ding uit, ondermijnen en moties van wantrouwen indienen die alleen maar HEEL VEEL tijd kosten en er verder nooit iets concreets mee gebeurt het gaat namelijk altijd de richting op van degene die uitsluit. deze manier van regeren kost zoveel tijd die helemaal niet nodig is, je zal dus nooit echt lekker groeien... het gaat maar langzaam aan en dan krijg je het punt dat ze doodbloeden...

het niet kunnen verkopen naar jou kiezers is jou beslissing van uitsluiten al, alles wat daarna wel wordt toegestaan kan dus resulteren in een bom die de hele regering ten allen tijde kan opheffen. volgens mij is dat hoe het nu gaat...

ik bedoel heeft rutte het echt goed gedaan?
is baudet eigenlijk toch een clown?
dat soort dingen komen toch veel sneller en duidelijker aan het licht?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juli 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Ik heb alles zo'n beetje gelezen en kom tot 1 conclusie .
NEXIT!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2020 - 16:02   quote  deeplink  
WoW.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 21 juli 2020 - 16:21   quote  deeplink  
Iedereen met Bogarde als achternaam!

-Lamare Bogarde gaat Feyenoord verlaten voordat zijn eerste optreden voor de club een feit is. Zijn broer, Melayro, deed hetzelfde en vertrok in 2018 van Feyenoord Onder 17 naar TSG Hoffenheim.

Lamare speelt inmiddels negen jaar in de jeugdopleiding van Feyenoord, maar lijkt de club dus te verlaten. Volgens Feyenoord Youth Watcher zijn beide partijen al maandenlang bezig geweest met contractonderhandelingen, maar daar is nog geen akkoord over bereikt.-
pat
 pat - dinsdag 21 juli 2020 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 15:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb alles zo'n beetje gelezen en kom tot 1 conclusie .
NEXIT!
nou ja een Nexit is aan de rest... zegmaar iedereen in nl.
ik denk wel dat als dit over 5 jaar nogsteeds zo is of helemaal niet is verbeterd dat ik me heil in een ander land ga zoeken.
zo hoef ik me ook niet te irriteren aan de regering en neem ik MIJN eigen consequentie zonder daar andere toe te zetten door te stemmen op zo een partij...

dan zou ik mede schuldig zijn aan het grote tekort wat dan komt te ontstaan want dat kost veel doekoes he hahaha maar ik begrijp je goed leon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juli 2020 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 16:23 schreef pat het volgende:

[..]

nou ja een Nexit is aan de rest... zegmaar iedereen in nl.
ik denk wel dat als dit over 5 jaar nogsteeds zo is of helemaal niet is verbeterd dat ik me heil in een ander land ga zoeken.
zo hoef ik me ook niet te irriteren aan de regering en neem ik MIJN eigen consequentie zonder daar andere toe te zetten door te stemmen op zo een partij...

dan zou ik mede schuldig zijn aan het grote tekort wat dan komt te ontstaan want dat kost veel doekoes he hahaha maar ik begrijp je goed leon
Als mijn maat een huis wil kopen dan ga ik toch geen hypotheek nemen om zijn huis te betalen.
Terwijl ik mij de pleuris spaar en hij elke avond in de kroeg zit.
En dan heb je nog twee vrienden die voor geweldpleging en beroving vastgezeten
hebben en mij dan gierig en dictatoriaal noemen (Polen en Hongarije).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2020 - 19:43   quote  deeplink  
Die Italiaanse schooiers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juli 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 19:43 schreef van geil het volgende:
Die Italiaanse schooiers.
Als het grote gedeelte van de arme Italiaanse bevolking er van zouden
mee profiteren zou dat mooi zijn .
Maar wat moet je met een nieuwe snelweg als je geen auto kan kopen.
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als het grote gedeelte van de arme Italiaanse bevolking er van zouden
mee profiteren zou dat mooi zijn .
Maar wat moet je met een nieuwe snelweg als je geen auto kan kopen.
Maffia .
Altijd al geweest .
Bedelen, geen tot weinig belasting betalen, geen pensioen betalen.
En maar schooien en afgeven op de rest , de racisme kaart werd al een beetje getrokken door die "vriendelijke" schooiers.
Terwijl ze zelf alles wat niet Italiaans is verafschuwen, tenzij ze geld kunnen pakken , verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2020 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juli 2020 - 06:25   quote  deeplink  
Maar goed of je nu voor of tegen bent,uiteindelijk
hopen we allemaal op een beter europa.
Maar de afgelopen jaren is het toch duidelijk geworden dat europa
er ook beter op geworden is .
Daarvoor zal Nederland zakken naar een Frans of Italiaans niveau .
En zoals we er nu voor zijn komen te staan is daar niet veel meer voor nodig.
pat
 pat - woensdag 22 juli 2020 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2020 - 19:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als mijn maat een huis wil kopen dan ga ik toch geen hypotheek nemen om zijn huis te betalen.
Terwijl ik mij de pleuris spaar en hij elke avond in de kroeg zit.
En dan heb je nog twee vrienden die voor geweldpleging en beroving vastgezeten
hebben en mij dan gierig en dictatoriaal noemen (Polen en Hongarije).
oh maar ik zeg niet dat je voor een ander moet betalen, ook niet voor een ander zijn daden. wat ik zeg is dat als er niks gebeurt IK het blijkbaar niet goed zie, dan is de meerderheid van de bevolking tegen mijn manier van doen en heb ik hier niks meer te zoeken.
dan koop ik een groot bos boven in zweden of een ranch in africa en bemoei ik me verder nergens meer mee.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juli 2020 - 15:29   quote  deeplink  
Al de corona ontkenners
Al de 1,5 meter weigeraars
Al de complot theorie lullos

Life is good
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2020 - 16:13   quote  deeplink  
Jep Piet en Life Matters, ook al kom je van Jupiter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juli 2020 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 12:53 schreef pat het volgende:

[..]

oh maar ik zeg niet dat je voor een ander moet betalen, ook niet voor een ander zijn daden. wat ik zeg is dat als er niks gebeurt IK het blijkbaar niet goed zie, dan is de meerderheid van de bevolking tegen mijn manier van doen en heb ik hier niks meer te zoeken.
dan koop ik een groot bos boven in zweden of een ranch in africa en bemoei ik me verder nergens meer mee.
Ik zou voor Zweden kiezen ,en dan ga ik mee en delen we de kosten lol
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 15:29 schreef piet de paler het volgende:
Al de corona ontkenners
Al de 1,5 meter weigeraars
Al de complot theorie lullos

Life is good
Eens, hebben al teveel aandacht gehad.
pat
 pat - donderdag 23 juli 2020 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2020 - 16:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zou voor Zweden kiezen ,en dan ga ik mee en delen we de kosten lol
zo mooi land en lekkere wijfen leon hahaha

als die nieuwe kuip klaar is varen we gewoon naar de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2020 door pat --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 juli 2020 - 12:08   quote  deeplink  
Ik ben een paar weekjes in het verleden naar Arvidjauer geweest, als je echt rust wil hebben in de winter.
Je hoort helemaal niets, lekker skieeen (telemarken) en ijsvissen. Was wel een beetje koud -35 maar lou is een emotie.
Daarna lekker bij het haardvuur in je slaapzakje slapen.
Piet wordt daar blij van

Life is good
pat
 pat - donderdag 23 juli 2020 - 12:30   quote  deeplink  
ik ook hoor, helaas wordt ik ook heel blij van 30 graden in de zon dus die balans vinden en dan maar eens kijken.
kost geen drol in zweden, stuk land met vergunning te bouwen... tis een droom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic









0.0521399