BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 juli 2020 - 12:33   quote  deeplink  
Hoe hoger in Zweden hoe diurder, een dienstmaat van mij woont in het land van de saami ( lap is scheldwoord)en woont in een yurt.
Is een vreemde gozert maar woont mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2020 - 13:22   quote  deeplink  
MMM..
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2020 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2020 - 13:22 schreef RenatoBos het volgende:
MMM..
Hahahahaha

Door deze post zeker: http://forum.headliner.nl/topic-24806/p590/#1799475
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2020 - 14:47   quote  deeplink  
Uiteraard hatert..
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2020 - 15:31   quote  deeplink  
Hahahahaha

Niet genoten gisterenavond maatje? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2020 - 16:42   quote  deeplink  
d:-)

Was aan het werk..
pat
 pat - vrijdag 24 juli 2020 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2020 - 12:33 schreef piet de paler het volgende:
Hoe hoger in Zweden hoe diurder, een dienstmaat van mij woont in het land van de saami ( lap is scheldwoord)en woont in een yurt.
Is een vreemde gozert maar woont mooi.
denemarken is ook een optie, ach ik moet het maar bekijken hoe e.a. loopt. waar ik ook kom te wonen feyenoord zal ik altijd volgen haha
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 juli 2020 - 23:45   quote  deeplink  
NOGMAALS: Al het Bogarde gespuis! Waarom nemen we dat soort figuren eigenlijk nog op in onze mooie jeugdopleiding? Niet meer doen dus, nieuw clubbeleid!
pat
 pat - maandag 27 juli 2020 - 15:05   quote  deeplink  
was er mis met bogarde?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juli 2020 - 16:56   quote  deeplink  
Wat is er niet mis mee..?
pat
 pat - maandag 27 juli 2020 - 20:15   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist of verdrongen uit me geheugen?
tomson
 tomson - maandag 27 juli 2020 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2020 - 20:15 schreef pat het volgende:
Heb ik iets gemist of verdrongen uit me geheugen?
Gewoon weer een overstappen, dit keer via Duitsland
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfernieuws/ajax-in-race-voor-handtekening-18-jarige-melayro-bogarde/
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Zijn er nog meer van die Bogardes, gelijk opdoeken dan.
pat
 pat - dinsdag 28 juli 2020 - 12:11   quote  deeplink  
Nou wat een flapdrol zeg LOL
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juli 2020 - 12:55   quote  deeplink  
Die hele familie zoekt doekoe ,privilegé
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2020 - 16:34   quote  deeplink  
Ik word eigenlijk misselijk van de naam
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2020 - 17:38   quote  deeplink  
Precies dat, ik snap dat ze hun achternaam wel willen veranderen maar belachelijk om de staat daar voor garant te willen laten staan
VVout
 VVout - dinsdag 28 juli 2020 - 18:08   quote  deeplink  
Sla deze ff over, ben nog aan het bekomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 juli 2020 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2020 - 16:34 schreef ar het volgende:
Ik word eigenlijk misselijk van de naam
Ik ook ..
van geil
 van geil - dinsdag 28 juli 2020 - 22:17   quote  deeplink  
Jasje uit!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2020 - 16:40   quote  deeplink  
Actiegroep Viruswaanzin..
VVout
 VVout - zaterdag 01 augustus 2020 - 17:23   quote  deeplink  
Lekker met zijn allen in de Arena er mee.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 augustus 2020 - 11:29   quote  deeplink  
Alle gekleurde mensen die nu ineens de slachtofferrol aannemem.
Zoals gerrie eickhof.
En een dikke pluim voor Rue Verveer, die spreekt normale mensentaal. Zo als ik het gewend ben een grap over en weer over kleur, lengte , kleur haaf en vul maar in moet kunnen. En als iemand aangeeft dat hij/ zij het niet leuk vindt STOPPEN.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2020 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2020 - 11:29 schreef piet de paler het volgende:
Alle gekleurde mensen die nu ineens de slachtofferrol aannemem.
Zoals gerrie eickhof.
En een dikke pluim voor Rue Verveer, die spreekt normale mensentaal. Zo als ik het gewend ben een grap over en weer over kleur, lengte , kleur haaf en vul maar in moet kunnen. En als iemand aangeeft dat hij/ zij het niet leuk vindt STOPPEN.
Niet nu ineens hoor dat doen ze al een tijdje..
VVout
 VVout - zondag 02 augustus 2020 - 12:34   quote  deeplink  
15.000 flapdrollen met een aluhoedje in Berlijn. !"§$%&/(@@@ agenten en burgers die wel de regels willen volgen zelfs met geweld lastig vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2020 - 08:19   quote  deeplink  
Harry vd Laan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2020 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2020 - 08:19 schreef RenatoBos het volgende:
Harry vd Laan
Ivm de spitsen keus?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2020 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2020 - 08:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ivm de spitsen keus?
Nee dat advocaat zich niet mag uiten wat Corona betreft..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 augustus 2020 - 11:10   quote  deeplink  
Ja, slaat volslagen door.
Advocaat uitte meer dat hij niet geheel begrijpt dat het één wel, het ander niet kan.
Niks mis mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2020 - 10:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dat advocaat zich niet mag uiten wat Corona betreft..
Ik ben het met jou eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2020 - 11:19   quote  deeplink  
Casper van Eijk ligt ook telkens onder vuur over hoe
hij het zou moeten doen bij Feyenoord kwa corona testen.
Laat die man gewoon zijn gang gaan ,als er toch 1 mens in Nederland
niet in twijfel gebracht mag worden dan is hij het wel.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 12 augustus 2020 - 12:53   quote  deeplink  
Alle17 milj virologen, altjans de complot denkers denkers en de ontkenners.
Ik wordt echt ziek daarvan, gelukkig de boeren in mijn buurt zijn nuchter en voeren gewoon uit.
tomson
 tomson - donderdag 13 augustus 2020 - 12:24   quote  deeplink  
Die glibbers van de coalitie. En al die lui die lopen te kwijlen hoe goed ons kabinet het wel niet doet.
Dat juist 2 ministers die een beroep doen op het moreel besef van het land mbt het corona beleid
het gore lef hebben er tussenuit te knijpen als het tijd is wat terug te doen voor de zorgverleners.
We zorgen dat we weg zijn dan bestaat het probleem ook niet.. doei
Vieze huichelaars die Mark & Hugo. Ik neem corona best serieus maar deze 2 maken er een shitshow van.
Die paar 100 geplande extra IC bedden klinkt fantastisch maar als je geen gekwalificeerd personeel
hebt om de zaak te bemannen heb je er ook geen zak aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2020 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2020 - 12:48   quote  deeplink  
Verdrietig
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 augustus 2020 - 13:19   quote  deeplink  
Ik betaal geen ziektekosten in NL , maar als ik die bedragen zie, moet de zorgverzekeraar toch wat kunnen?
Misschien ouderwets maar je kan veel geld besparen door vreemde operaties zoals sex chance, of rare schoonheidoperaties niet meer te vergoeden of maar een klein gedeelte of wat je binnekort gaat krijgen het verwijderen van tattoos, of grote gaten in je lichaam.
Ook verbaas ik mijzelf dat bij een simpele tandarts minimaal 2 assistentes zijn. Of dat ze in NL graag willen dat je naar de mondhygieniste gaat en dan ook nog 2 maal per jaar naar de tandarts. In Frankrijk is het 1 x per jaar naar de tandarts en 1 keer naar de mondhygieniste.
Ook de Apotheek man man zelf simpele medicijnen maken doen ze niet meer, en geven alleen standaard medicijnen uit die 3 keer zo duud zijn als in Frankrijk ( geen belasting op medicijnen)
Kortom er moet geld zat binnenkomen om de frontt soldaten ( verpleegkundigen) extra geld te geven.
Ook bij opschaling militaire verpleegkundigen inschakelen ( maar ook dat is wegbezuinigd in de NL krijgsmacht)
Tja zo maar een mening van een domme Fransman ( gast arbeider)
pat
 pat - donderdag 13 augustus 2020 - 13:28   quote  deeplink  
geemigreerd? dat je geen ziektekosten betaald?

er is trouwens wel een beroep gedaan op de medici vanuit de krijgsmacht maar ja dit is een der problemen. er zijn er zo heel veel joh.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 augustus 2020 - 14:00   quote  deeplink  
Ik heb een levenslange dekking van de Franse staat, het enige probleem is dat ik voor grote behandelingen naar Frankrijk moet.
Huisarts betaal ik zelf. En tandarts 1 x per jaar op een Franse kazerne,
Bij operaties moet ik me melden in een Frans ziekenhuis maakt niet uit waar. Voor psychische hulp 24 uur per dag telefonische hulpdienst die je kunnen verwijzen .
Nee dat is prima geregeld. Mijn vriendin heeft als ze hier is een reisverzekering.
pat
 pat - donderdag 13 augustus 2020 - 14:06   quote  deeplink  
ik ben er wel mee bezig deze rechten te bemachtigen maar ik denk dat ik minder rechten zal hebben als jij in frankrijk. mooi dat dat land zo omgaat met veteranen, mag nederland wel een voorbeeld in nemen.

mijn M.i.p. is afgewezen op redenen die zijn verzonnen bijvoorbeeld, ik zou helemaal niet op uitzending zijn geweest hahahaha
pat
 pat - donderdag 13 augustus 2020 - 14:07   quote  deeplink  
ik ben er wel mee bezig deze rechten te bemachtigen maar ik denk dat ik minder rechten zal hebben als jij in frankrijk. mooi dat dat land zo omgaat met veteranen, mag nederland wel een voorbeeld in nemen.

mijn M.i.p. is afgewezen op redenen die zijn verzonnen bijvoorbeeld, ik zou helemaal niet op uitzending zijn geweest hahahaha
tomson
 tomson - donderdag 13 augustus 2020 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2020 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:
Verdrietig
Ja man
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2020 - 07:27   quote  deeplink  
Een substantiële loonsverhoging in de zorg heeft grote consequenties. Meer dan je vermoedelijk denkt. Omdat we het hebben over grote aantallen medewerkers. Een draadje (Twitter)

De afgelopen decennia spelen de loonsverhogingen zich af binnen de door het rijk vastgestelde indexcijfers (dit heet de OVA). Die OVA ligt vast in een door niemand eenzijdig op te zeggen convenant. Dus ook de overheid kan deze niet opzeggen.

Die OVA heeft voor- en nadelen. Voordeel: er wordt vrijwel altijd geïndexeerd, dus stijgen de lonen altijd mee met de markt. Voordeel: voor iedereen is duidelijk wat de speelruimte is om een cao af te sluiten. Er komen redelijke cao’s tot stand waar niemand slechter van wordt.

Nadeel: een echte substantiële loonsverhoging vraagt om meer dan indexeren. Dan moet je dit systeem loslaten en dat durft bijna niemand. Want je bent dan ook de zekerheden kwijt voor ruimte voor loonstijgingen in de toekomst. Dat willen werkgevers niet en vakbonden ook niet.

Een ander aspect is dat de kosten in de zorg voor meer dan 80% bestaan uit loonkosten. Als de
lonen fors omhoog gaan, leidt dat tot fors hogere kosten. Werkgevers hebben daar nu geen geld voor.

Maar financiers hebben dat geld ook niet. De premie voor de zorgverzekering gaat snel met enkele tientjes omhoog, om een dergelijke substantiële kostenstijging op te vangen.

Daar wringt de schoen. Want het huidige systeem is erop ingericht om de premie niet te veel te laten stijgen. Enkele tientjes per maand is echt een maatschappelijk vraagstuk. Veel mensen kunnen dat niet betalen.

Dan moet er weer iets met compensatie of het hele systeem moet anders worden ingericht. Want je kunt verzekeraars ook niet laten zitten met burgers die hun premie niet (kunnen) betalen. Dan ontploft dit stelsel. Lastig vraagstuk, want economisch gaat het nu niet goed.

Kortom: de consequenties zijn fors en daar hebben weinig mensen trek in. Dus blijft het zoals het is, zolang niemand die dam overgaat. En aantal partijen in de Tweede Kamer wil deze stap wel zetten. Die partijen zitten niet alleen op links.

Zolang het huidige kabinet er zit gaat er niets gebeuren. Die hebben de rit nog een paar maanden uit te zitten. En ze moeten een begroting rond zien te krijgen. Laten we eerlijk zijn: dat is een behoorlijk lastige opgave op dit moment, vanwege de grote economische krimp.

Maar waar een wil is, is een weg. Als een loonsverhoging in de zorg is wat we als maatschappij Nederland willen, dan komt het er. Met alle consequenties.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 14 augustus 2020 - 09:08   quote  deeplink  
kijk daar hebben we wat aan...vaak zijn het complexe vraagstukken die allerlei nuances in zich hebben. Door het vraagstuk inzichtelijk te maken en van meerdere kanten te belichten, kan je een gewogen mening vormen, maar ook inzien waarom anderen tot een andere conclusie komen. Zonder geschreeuw en gejank.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2020 - 11:14   quote  deeplink  
Het zal wel weer zo zijn zoals in de hongersnood van 1945 dat de Amsterdammer eindelijk een keer wakker word .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 14 augustus 2020 - 11:22   quote  deeplink  
Een gewone zorgmedewerker verdient echt niet teveel. Maar er zit tegenwoordig een gigantisch waterhoofd aan managers, commisarissen ed... Dat moet weggesneden worden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 augustus 2020 - 13:21   quote  deeplink  
Daar zijn er al enorm veel van weg.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 14 augustus 2020 - 13:52   quote  deeplink  
Belasting voordeel geven ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2020 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 11:22 schreef Cruzcontrol het volgende:
Een gewone zorgmedewerker verdient echt niet teveel. Maar er zit tegenwoordig een gigantisch waterhoofd aan managers, commisarissen ed... Dat moet weggesneden worden.
Ik denk dat het grootste probleem is de pippa en mesdragende jongeren zijn zonder
enig toekomst perspectief ,waarvan hun ouders dat ook al zijn.
Hele woonwijken die geld verslinden om het afval uit Curaçao en de rest van de Antillen te onderhouden (de goede minderheid daar gelaten).
Hele woonwijken gevuld met Bulgaren en Roemenen die te beroerd zijn om een afvalbak te vinden.
Kansloze Marokkanen en Turkse jongeren die in hun eigen enclave opgroeien en denken
dat zij in klein Istanbul of Casablanca wonen ,en er vanuit gaan dat het daar
ook de normaalste zaak van de wereld is om er een teringzooitje van te maken. (De kleine minderheid daargelaten.
Jongeren die s'morgens in plaats van een stevig ontbijt met hun muil overal op straat
aan ballonnetje zitten staan of liggen te zuigen.
Dat kost de staat het meeste geld .
tomson
 tomson - vrijdag 14 augustus 2020 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2020 - 07:27 schreef Stylzz het volgende:
Een substantiële loonsverhoging in de zorg heeft grote consequenties. Meer dan je vermoedelijk denkt. Omdat we het hebben over grote aantallen medewerkers. Een draadje (Twitter)

De afgelopen decennia spelen de loonsverhogingen zich af binnen de door het rijk vastgestelde indexcijfers (dit heet de OVA). Die OVA ligt vast in een door niemand eenzijdig op te zeggen convenant. Dus ook de overheid kan deze niet opzeggen.

Die OVA heeft voor- en nadelen. Voordeel: er wordt vrijwel altijd geïndexeerd, dus stijgen de lonen altijd mee met de markt. Voordeel: voor iedereen is duidelijk wat de speelruimte is om een cao af te sluiten. Er komen redelijke cao’s tot stand waar niemand slechter van wordt.

Nadeel: een echte substantiële loonsverhoging vraagt om meer dan indexeren. Dan moet je dit systeem loslaten en dat durft bijna niemand. Want je bent dan ook de zekerheden kwijt voor ruimte voor loonstijgingen in de toekomst. Dat willen werkgevers niet en vakbonden ook niet.

Een ander aspect is dat de kosten in de zorg voor meer dan 80% bestaan uit loonkosten. Als de
lonen fors omhoog gaan, leidt dat tot fors hogere kosten. Werkgevers hebben daar nu geen geld voor.

Maar financiers hebben dat geld ook niet. De premie voor de zorgverzekering gaat snel met enkele tientjes omhoog, om een dergelijke substantiële kostenstijging op te vangen.

Daar wringt de schoen. Want het huidige systeem is erop ingericht om de premie niet te veel te laten stijgen. Enkele tientjes per maand is echt een maatschappelijk vraagstuk. Veel mensen kunnen dat niet betalen.

Dan moet er weer iets met compensatie of het hele systeem moet anders worden ingericht. Want je kunt verzekeraars ook niet laten zitten met burgers die hun premie niet (kunnen) betalen. Dan ontploft dit stelsel. Lastig vraagstuk, want economisch gaat het nu niet goed.

Kortom: de consequenties zijn fors en daar hebben weinig mensen trek in. Dus blijft het zoals het is, zolang niemand die dam overgaat. En aantal partijen in de Tweede Kamer wil deze stap wel zetten. Die partijen zitten niet alleen op links.

Zolang het huidige kabinet er zit gaat er niets gebeuren. Die hebben de rit nog een paar maanden uit te zitten. En ze moeten een begroting rond zien te krijgen. Laten we eerlijk zijn: dat is een behoorlijk lastige opgave op dit moment, vanwege de grote economische krimp.

Maar waar een wil is, is een weg. Als een loonsverhoging in de zorg is wat we als maatschappij Nederland willen, dan komt het er. Met alle consequenties.
Die loonsverhogingen heeft de top zich jarenlang teveel toebedeeld "conform de marktwaarde"
We weten allemaal waar het geld inmiddels zit. De privatisering van de zorg (onder vele andere) is een feest geweest voor de aandeelhouders.
En met de verkiezingen voor de deur geven ze toch geen krimp in Den Haag.
Het is net zo'n gotspe als het schandaal wat de belastingdienst opgeleverd heeft.
Proberen ze ook met man en macht door te schuiven voor de volgende lichting politici
Daar zulen ook serieus wat zweren weggesneden moeten worden voordat die patient
überhaupt ooit een kans op genezing zou hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2020 - 15:14   quote  deeplink  
Ja dat is wel de grootste oorzaak Tom.
Er zijn ziekenhuizen en zorginstellingen verdwenen waar alleen de aandeelhouders
gevuld zijn achtergebleven.
van geil
 van geil - vrijdag 18 september 2020 - 20:20   quote  deeplink  
De "nieuwe corona-maatregelen" dat helpt toch geen zak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic









0.0585529