BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij doen er niet scheinheilig over en doen ons niet beter voor dan we zijn. Alle jonge spelers komen namelijk elders weg.

De meeste PSV supporters doen echter alsof hun club dat nooit doet. Scheinheilig smerige kut club is het. Originaliteit van de supporters in het stadion is ook bewonderingswaardig.
Niks aan toe te voegen😉
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Bij jullie zitten gewoon de meeste homo's. Hoe kun je anders voor 020 zijn?
Vette opmerking man.. Jeeee...
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 19:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha jammer dat je geen bron hebt.. je hebt gelogen Remco. Maar goed. Het type supporters van PSV verschilt niet van die van ajax. Zowel wij als die van ajax gaan fluiten als het erg slecht gaat en er spelers zijn die er echt totaal niks van bakken. Dat zie je bij feyenoord niet. Maar wat maakt het uit. Het zal mij een zorg zijn. Bij PSV en ajax gaat het toch altijd wel goed. Wij PSV supporters houden nou eenmaal van goede prestaties. En dat is niet verkeerd.
Gelogen? Misschien google even proberen, zelfs andere mensen hier geven het toe, en nee ik heb er gewoon geen zin in het voor je op te zoeken..

Zo is het ook een feit dat Ajax afgelopen jaar de meeste uitsupporters meeneemt naar wedstrijden..
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelogen? Misschien google even proberen, zelfs andere mensen hier geven het toe, en nee ik heb er gewoon geen zin in het voor je op te zoeken..

Zo is het ook een feit dat Ajax afgelopen jaar de meeste uitsupporters meeneemt naar wedstrijden..
Sommige feiten willen of kunnen mensen niet onder ogen zien Remko😉.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 10:18 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen😉
Zielig hoor
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 11:06 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Zielig hoor
Vind ik niet Pieter. Ben het in grote lijnen met Remko eens wat hij hierboven schreef. Dat mag toch? Vind het alleen geen kutclub maar eerder een koopclub😉
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Bij jullie zitten gewoon de meeste homo's. Hoe kun je anders voor 020 zijn?
Weet je wat pas echt zielig is Pieter? Deze opmerking van jou! Slaat kant nog wal. Het zou een opmerking kunnen zijn van een 6 jarig jongetje. Als dit een opmerking is van een volwassen man zou ik ernstig gaan twijfelen aan het geestelijk vermogen. Lijkt mij dat jij niet in de positie bent om iets zielig te vinden wanneer je zelf met dit soort kleuterachtige uitspraken komt. Je zet jezelf daarmee flink voor lul, begrijp je dat? Bovendien daalt je geloofwaardigheid en nemen mensen je niet serieus.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 11:59 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt zielig is Pieter? Deze opmerking van jou! Slaat kant nog wal. Het zou een opmerking kunnen zijn van een 6 jarig jongetje. Als dit een opmerking is van een volwassen man zou ik ernstig gaan twijfelen aan het geestelijk vermogen. Lijkt mij dat jij niet in de positie bent om iets zielig te vinden wanneer je zelf met dit soort kleuterachtige uitspraken komt. Je zet jezelf daarmee flink voor lul, begrijp je dat? Bovendien daalt je geloofwaardigheid en nemen mensen je niet serieus.
Allemaal prima. Maar voordat je zo reageert op 1 opmerking van mij, lees dan ook de opmerkingen/reacties van Remco richting PSV. Als je dat gedaan hebt begrijp je mijn reactie wel. Ik heb persoonlijk ook een gruwelijke hekel aan jouw club, maar dat houd ik ook voor me normaliter. Dit omdat ik de discussies hier waardeer, waarbij ik besef dat hier niet de harde kern van jouw clubje rondloopt. Ik ben in het begin een paar keer op jullie forum geweest. Je wil niet weten welke reacties ik toen heb gekregen. Vervolgens reageer ik op dezelfde wijze terug en kreeg dus een ban. En dan is de opmerking waarop jij nu reageert maar een slapaftreksel daarvan.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Zou fijn zijn als mensen op een volwassen manier reageren. Ik begrijp best dat er een hoop rivaliteit is maar dat maakt het voetbal juist leuk toch? Je kan het met elkaar eens of oneens zijn. Remco reageert volgens mij gewoon inhoudelijk op feiten waarbij hij tevens vind dat PSV een schijnheilige kutclub is. Dat mag hij vinden toch? Ik heb een gezonde hekel aan Psv en Feyenoord maar aan de andere kant zou ik deze clubs niet willen missen in het Nederlands voetbal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:01 schreef ZerauS het volgende:
Zou fijn zijn als mensen op een volwassen manier reageren. Ik begrijp best dat er een hoop rivaliteit is maar dat maakt het voetbal juist leuk toch? Je kan het met elkaar eens of oneens zijn. Remco reageert volgens mij gewoon inhoudelijk op feiten waarbij hij tevens vind dat PSV een schijnheilige kutclub is. Dat mag hij vinden toch? Ik heb een gezonde hekel aan Psv en Feyenoord maar aan de andere kant zou ik deze clubs niet willen missen in het Nederlands voetbal.
Hekel is een groot woord.... gezonde rivaliteit past beter....ik denk dat hier weinig harde kern (een mis begrip maar goed} van welke club dan ook op het forum zit
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:01 schreef ZerauS het volgende:
Zou fijn zijn als mensen op een volwassen manier reageren. Ik begrijp best dat er een hoop rivaliteit is maar dat maakt het voetbal juist leuk toch? Je kan het met elkaar eens of oneens zijn. Remco reageert volgens mij gewoon inhoudelijk op feiten waarbij hij tevens vind dat PSV een schijnheilige kutclub is. Dat mag hij vinden toch? Ik heb een gezonde hekel aan Psv en Feyenoord maar aan de andere kant zou ik deze clubs niet willen missen in het Nederlands voetbal.
Hier kan ik ook prima mee leven, alleen als er een beledigende aanval op PSV komt wordt ik fel. En zeker vanuit het rivaliserende 020.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:01 schreef ZerauS het volgende:
Zou fijn zijn als mensen op een volwassen manier reageren. Ik begrijp best dat er een hoop rivaliteit is maar dat maakt het voetbal juist leuk toch? Je kan het met elkaar eens of oneens zijn. Remco reageert volgens mij gewoon inhoudelijk op feiten waarbij hij tevens vind dat PSV een schijnheilige kutclub is. Dat mag hij vinden toch? Ik heb een gezonde hekel aan Psv en Feyenoord maar aan de andere kant zou ik deze clubs niet willen missen in het Nederlands voetbal.
Hier kan ik ook prima mee leven, alleen als er een beledigende aanval op PSV komt wordt ik fel. En zeker vanuit het rivaliserende 020.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hekel is een groot woord.... gezonde rivaliteit past beter....ik denk dat hier weinig harde kern (een mis begrip maar goed} van welke club dan ook op het forum zit
Klopt ik bedoel ook eigenlijk gezonde rivaliteit. Echte hekel heb ik aan bijna niemand😉. Aan pedofielen en aan debielen die hoogbejaarde mensen beroven heb ik wel een hekel maar dat lijkt me logisch.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:11 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Klopt ik bedoel ook eigenlijk gezonde rivaliteit. Echte hekel heb ik aan bijna niemand😉. Aan pedofielen en aan debielen die hoogbejaarde mensen beroven heb ik wel een hekel maar dat lijkt me logisch.
Zo kan ik ook wel een top 50 neerzetten ..... maar je begrijpt wat ik bedoel ;-)
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 14:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo kan ik ook wel een top 50 neerzetten ..... maar je begrijpt wat ik bedoel ;-)
Begrijp je volkomen kerel😉
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Zo die aRENa zit weer vol met carnavalspubliek vanavond in de Europa League. Die tribunestoeltjeskostuums zijn werkelijk een gat in de markt..
VVout
 VVout - donderdag 20 augustus 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Echt een klapper.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Fantastisch spel ook.... Die laten in de competitie nog echt wel de nodige punten liggen😝
ZerauS
 ZerauS - donderdag 20 augustus 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:23 schreef Pieter08 het volgende:
Fantastisch spel ook.... Die laten in de competitie nog echt wel de nodige punten liggen😝
Als we zo spelen als vanavond...absoluut. Het was een drama. Moet wel eerlijk bekennen dat het heel lastig is als een tegenstander zich zo ingraaft
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 20 augustus 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:12 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als we zo spelen als vanavond...absoluut. Het was een drama. Moet wel eerlijk bekennen dat het heel lastig is als een tegenstander zich zo ingraaft
Met alle respect, maar jullie overdrijven wel met het naar elkaar overspelen voordat je in de 16 staat van de tegenstander. Zeer vermoeiend ook om naar te kijken.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:12 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als we zo spelen als vanavond...absoluut. Het was een drama. Moet wel eerlijk bekennen dat het heel lastig is als een tegenstander zich zo ingraaft
Dan zoek je ze op 1 op 1 in de zestien, kwestie van tijd dat er een overtreding ontstaat en je kan scoren uit een vrij trap.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 13:45 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Allemaal prima. Maar voordat je zo reageert op 1 opmerking van mij, lees dan ook de opmerkingen/reacties van Remco richting PSV. Als je dat gedaan hebt begrijp je mijn reactie wel. Ik heb persoonlijk ook een gruwelijke hekel aan jouw club, maar dat houd ik ook voor me normaliter. Dit omdat ik de discussies hier waardeer, waarbij ik besef dat hier niet de harde kern van jouw clubje rondloopt. Ik ben in het begin een paar keer op jullie forum geweest. Je wil niet weten welke reacties ik toen heb gekregen. Vervolgens reageer ik op dezelfde wijze terug en kreeg dus een ban. En dan is de opmerking waarop jij nu reageert maar een slapaftreksel daarvan.
Volgens mij zeg ik niks raars toch. Ik benoem alleen feiten..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:23 schreef Pieter08 het volgende:
Fantastisch spel ook.... Die laten in de competitie nog echt wel de nodige punten liggen😝
Maar dat hebben we voorlopig niet gedaan. Jullie dan?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op 1 op 1 in de zestien, kwestie van tijd dat er een overtreding ontstaat en je kan scoren uit een vrij trap.
En hoe kom je daar dan?

Nederlandse ploegen laten in Europa allemaal zien hier niet mee om te kunnen gaan, droevig maar wel waar..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik niks raars toch. Ik benoem alleen feiten..
"Schijnheilige kutclub" is geen feit.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe kom je daar dan?

Nederlandse ploegen laten in Europa allemaal zien hier niet mee om te kunnen gaan, droevig maar wel waar..
Jullie zijn toch 020?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat hebben we voorlopig niet gedaan. Jullie dan?
Eerst naar jezelf kijken Remco. Je begint weer meteen om je heen te slaan. Ik zeg ook niet dat jullie punten al hebben laten liggen, maar dat jullie gaan laten liggen. Goed lezen de volgende keer.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar jullie overdrijven wel met het naar elkaar overspelen voordat je in de 16 staat van de tegenstander. Zeer vermoeiend ook om naar te kijken.
Klopt ik werd er ook moedeloos van, geloof me😉
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:01 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Klopt ik werd er ook moedeloos van, geloof me😉
Kijk Remco, dit is tenminste een eerlijke reactie.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op 1 op 1 in de zestien, kwestie van tijd dat er een overtreding ontstaat en je kan scoren uit een vrij trap.
Eens maar dat kwam niet bij hun op gisteravond 😂
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

"Schijnheilige kutclub" is geen feit.
Jawel hoor, een feit dat ik dat vind....
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:01 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eerst naar jezelf kijken Remco. Je begint weer meteen om je heen te slaan. Ik zeg ook niet dat jullie punten al hebben laten liggen, maar dat jullie gaan laten liggen. Goed lezen de volgende keer.
En daarom zeg ik ook, dat hebben wij voorlopig nog niet gedaan, jij kent de toekomst niet, net zo min als ik,
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel hoor, een feit dat ik dat vind....
Dat bedoel ik nu. Jij wil altijd gelijk hebben, ook al heb je dat niet. Jammer😪
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:04 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom zeg ik ook, dat hebben wij voorlopig nog niet gedaan, jij kent de toekomst niet, net zo min als ik,
Eens, dat is ook een verwachting (en hoop) mijnerzijds
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Kijk Remco, dit is tenminste een eerlijke reactie.
Je hebt het zelf over lezen, misschien zou je dat eens moeten doen dan..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:04 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nu. Jij wil altijd gelijk hebben, ook al heb je dat niet. Jammer😪
sarcasme is jou vreemd begrijp ik?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

sarcasme is jou vreemd begrijp ik?
Klopt, alleen in dit geval is het realisme.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:08 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klopt, alleen in dit geval is het realisme.
Ehhh, niet dus. Mijn reactie was sarcasme.. Maar aangezien je dat niet kan herkennen mijn excuses..
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe kom je daar dan?

Nederlandse ploegen laten in Europa allemaal zien hier niet mee om te kunnen gaan, droevig maar wel waar..
Door in de loop een steekpaas mee te geven, geeft niet of je er door komt, zoek de overtreding op en profiteer er van. Kaarten zullen zich opstapelen en ze kunnen zich steeds minder veroorloven en met een beetje geluk beland de bal op de stip of op een leuke positie net er buiten. In zulk soort wedstrijden kan je gewoon niet technisch en aantrekkelijk blijven spelen. Ook sportief gezien valt er geen eer te behalen want je tegenstander heeft er schijt aan, it's the Chelsea way.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Door in de loop een steekpaas mee te geven, geeft niet of je er door komt, zoek de overtreding op en profiteer er van. Kaarten zullen zich opstapelen en ze kunnen zich steeds minder veroorloven en met een beetje geluk beland de bal op de stip of op een leuke positie net er buiten. In zulk soort wedstrijden kan je gewoon niet technisch en aantrekkelijk blijven spelen. Ook sportief gezien valt er geen eer te behalen want je tegenstander heeft er schijt aan, it's the Chelsea way.
Dat laatste klopt zeker, maar geen Nederlandse ploeg die dat beheerst.. Overigens vind ik dat de middenvelders bij Ajax zich te makkelijke lieten af dekken, en dus de bal niet willen hebben. En dat bij de mogelijkheden die er zijn om de pass wel te geven wordt het niet gedaan. Daarnaast wou de Boer meer ballen achter de verdediging zien, eigenlijk wat jij dus ook zegt, maar ook dat gebeurde niet..

Maar goed, het resultaat is er, nu daar afmaken..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ehhh, niet dus. Mijn reactie was sarcasme.. Maar aangezien je dat niet kan herkennen mijn excuses..
Jij begrijpt mij blijkbaar niet. Sarcasme is mij idd niet vreemd als de situatie erom vraagt. Derhalve was ik het ook met je eens.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste klopt zeker, maar geen Nederlandse ploeg die dat beheerst.. Overigens vind ik dat de middenvelders bij Ajax zich te makkelijke lieten af dekken, en dus de bal niet willen hebben. En dat bij de mogelijkheden die er zijn om de pass wel te geven wordt het niet gedaan. Daarnaast wou de Boer meer ballen achter de verdediging zien, eigenlijk wat jij dus ook zegt, maar ook dat gebeurde niet..

Maar goed, het resultaat is er, nu daar afmaken..
Het gaat een zware dobber worden, maar niet onmogelijk. Dan zal er wel een mentaliteit van the dead of de gladiolen moeten worden gepresenteerd anders worden ze het slachtoffer van hun eigen gemoedelijkheid.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Het gaat een zware dobber worden, maar niet onmogelijk. Dan zal er wel een mentaliteit van the dead of de gladiolen moeten worden gepresenteerd anders worden ze het slachtoffer van hun eigen gemoedelijkheid.
Denk wel dat we daar meer ruimte krijgen om te voetballen. Maar het gaat zeker lastig worden ja.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:57 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij blijkbaar niet. Sarcasme is mij idd niet vreemd als de situatie erom vraagt. Derhalve was ik het ook met je eens.
Huh? Sarcasme is juist iets wat gebruikt wordt als er niet om gevraagd wordt. Maar laat maar joh.. Ik denk dat het boven je pet gaat..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Sarcasme is juist iets wat gebruikt wordt als er niet om gevraagd wordt. Maar laat maar joh.. Ik denk dat het boven je pet gaat..
Boven mijn pet hahaha. Jij hebt veel voetbalkennis, maar voor de rest ben je niet erg snugger. Hoe durf jij dan te zeggen dat het boven mijn pet gaat. Volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Boven mijn pet hahaha. Jij hebt veel voetbalkennis, maar voor de rest ben je niet erg snugger. Hoe durf jij dan te zeggen dat het boven mijn pet gaat. Volgens mij heb je de middelbare school niet eens afgemaakt.
Hahaha, ja dat zal het zijn, daarom heb ik ook de baan die ik heb, maar goed laten we maar ophouden met dit moddergooien, dat heeft niet zo veel zin denk ik..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, ja dat zal het zijn, daarom heb ik ook de baan die ik heb, maar goed laten we maar ophouden met dit moddergooien, dat heeft niet zo veel zin denk ik..
Klopt. Je bent een echte 020'er: op en top arrogant. In het begin mocht ik je niet omdat je een 020'er bent. Later heb ik je leren waarderen door je voetbal- en feitenkennis. Nu zie ik weer de 020'er. De cirkel is weer rond.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:17 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Klopt. Je bent een echte 020'er: op en top arrogant. In het begin mocht ik je niet omdat je een 020'er bent. Later heb ik je leren waarderen door je voetbal- en feitenkennis. Nu zie ik weer de 020'er. De cirkel is weer rond.
Whahaha, typisch een lampekap... over een ronde cirkel gesproken..

Wat is er arrogant aan, ik geef met een feit aan dat wat jij zegt niet klopt, of laat ik het anders zeggen, je beschuldiging of hoe je het ook noemen wilt is nikszeggend en klopt niet. Wat is er arrogant aan om dat te weerleggen?
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, typisch een lampekap... over een ronde cirkel gesproken..

Wat is er arrogant aan, ik geef met een feit aan dat wat jij zegt niet klopt, of laat ik het anders zeggen, je beschuldiging of hoe je het ook noemen wilt is nikszeggend en klopt niet. Wat is er arrogant aan om dat te weerleggen?
En stront eigenwijs dus. Zeikerd
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:40 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

En stront eigenwijs dus. Zeikerd
Leg dan eens uit wat er nu weer eigenwijs aan is? Ik beschuldig jou toch nergens van, dan ben jij toch de zeikerd, ik gaf al aan ermee te willen stoppen, jij gaat door, dan ben jij toch de zeikerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs









0.0090072