BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg dan eens uit wat er nu weer eigenwijs aan is? Ik beschuldig jou toch nergens van, dan ben jij toch de zeikerd, ik gaf al aan ermee te willen stoppen, jij gaat door, dan ben jij toch de zeikerd?
Nu weet ik weer waarom ik zo'n schijthekel heb aan neuzen
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:43 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nu weet ik weer waarom ik zo'n schijthekel heb aan neuzen
Jammer dat je niet inhoudelijk reageerd.

Nogmaals, ik heb nu al twee keer aangegeven hier mee te willen stoppen, waarom ga je dan maar door en doe je net alsof dit mijn schuld is??

Kerel, je lijkt wel zon 4 jarig jochie dat geen snoep krijgt..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Reageert. Je spelling is top. Is je baan dezelfde top wahahaha👏
klopt
 klopt - vrijdag 21 augustus 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Ben tegen.. Dit verslapt de aandacht alleen maar. Dat topclubs onderling kapen houdt elkaar scherp! Vooral tegenover het buitenland, wat dan minder snel de kans krijgt om een topspeler weg te kapen uit de eredivisie.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
Klopt..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:50 schreef Pieter08 het volgende:
Reageert. Je spelling is top. Is je baan dezelfde top wahahaha👏
Echt waar ja? commentaar hebben op iemand zijn spelling op een forum???

Maak jezelf nou niet zo belachelijk kerel.. Echt, stop ermee..
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 21:19   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/psv-wil-met-mendonca-volgende-talent-naar-eindhoven-halen.htm?channel=phone

Maar PSV doet dat niet.
Roboer
 Roboer - woensdag 11 november 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zich heb je gelijk, al gaat het niet om aartsvijandschap hierbij, ik denk dat Twente ons niet ziet als aartsvijand, zoals wij dat wel met jullie doen en jullie in steeds meerdere maten met ons, zoals ik merk in het dagelijkse leven.
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 21:38 schreef Roboer het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, al gaat het niet om aartsvijandschap hierbij, ik denk dat Twente ons niet ziet als aartsvijand, zoals wij dat wel met jullie doen en jullie in steeds meerdere maten met ons, zoals ik merk in het dagelijkse leven.
Ik ben van mening dat je niet zo'n afspraak kan maken, dat zou gewoon scheinheilig zijn..

Dus de top drie van Nederland mag geen spelers bij elkaar weghalen, maar wel bij de andere opleidingen in Nederland..

Twente heeft namelijk gewoon een hele goede opleiding, net zoals een Sparta en Heerenveen, ik denk zelfs dat die opleidingen beter zijn dan die van PSV, al hebben die onder Langeler wel een flinke inhaalslag gemaakt, hoe goed die opleiding is moet de komende jaren blijken..

En voordat mensen iets gaan roepen, Ajax doet het ook, ook bij PSV en ook bij feyenoord, maar Ajax vraagt ook niet om zo'n herenafspraak.. En komt er eerlijk voor uit dat ze het doen..
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 24 november 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 20:13 schreef infamous psv het volgende:
PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs

[ afbeelding ]

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:04 september 2013 om 15:12Categorie:Reactie

Als het aan PSV ligt, kaapt de traditionele topdrie geen jeugdtalenten meer bij elkaar weg. Dat zegt Art Langeler, sinds deze zomer hoofd opleiding in Eindhoven.

Jarenlang bleven de clubs van elkaars talenten af. In het recente verleden werden andermans talenten gewoon benaderd. "Geen goede zaak", aldus Langeler in Voetbal International. "Ik vind dat de visie moet zijn: samen sterk in de strijd tegen het buitenland. Ik merk dat jeugdspelers steeds beter beseffen dat een vroegtijdig vertrek naar het buitenland niet verstandig is."

"In plaats daarvan is de nationale strijd weer terug", constateert Langeler. "Dat moeten we met z'n allen niet willen. De gebeurtenissen leren dat er van een gentlemens agreement geen sprake meer is. Ik wil de discussie met mijn collegas weer opstarten en zal zelf het initiatief nemen."

Volgens Langeler zijn er deze zomer opnieuw jeugdspelers van PSV door andere Nederlandse topclubs benaderd. Namen en rugnummers noemt hij niet. Vorig jaar werd Riechedly Bazoer door Ajax bij PSV weggekaapt.
Die afspraak was er al en die werd vervolgens door iedereen aan zn laars gelapt.
VVout
 VVout - dinsdag 24 november 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Precies, nu niet in één keer weer heilig gaan lopen doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV wil 'gentlemen's agreement' tussen topclubs









0.0087380